Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
NASZYM ZDANIEM:
Stylowy hotel o zadowalającym standardzie położony w centrum Marmaris, tuż obok plaży. Polecamy go osobom chcącym brać czynny udział w nocnym życiu miasta.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
*****
Turcja / Marmaris
Położony blisko centrum Marmaris, w zasięgu spaceru od licznych rozrywek miasta, w pobliżu sklepów, barów i restauracji, idealnie nadaje się dla osób chcących korzystać z uroków słynnego kurortu. Także rodziny poczują się tu dobrze z uwagi na basen ze zjeżdżalnią i obszerne, rodzinne pokoje. To doskonałe miejsce dla osób chcących poznać sławny kurort, nie rezygnując z dobrego standardu zakwaterowania. W minionym sezonie hotel zyskał bardzo przychylne oceny naszych Klientów, którzy szczególnie docenili smaczne wyżywienie i wysoki poziom obsługi.
w MARMARIS, w pobliżu liczne sklepy, kawiarnie i restauracje, ok. 2 km od centrum ze słynnym portem jachtowym oraz rozrywkową Bar Street; ok. 90 km od portu lotniczego w Dalaman; naprzeciwko przystanku lokalnych minibusów, co ok. 10 min kurs do centrum Marmaris.
publiczna, wydzielona część dla Gości hotelowych, piaszczysto-żwirkowa, ok. 250 m od hotelu, bezpłatne parasole i leżaki; bary (oferta zewnętrzna).
pięciogwiazdkowy, elegancki, przebudowany na przełomie 2011/2012 r., 423 pokoje, 4 budynki, maks. 7 pięter, 5 wind, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, restauracja á la carte - kuchnia włoska i dania rybne, bar w lobby, snack bar, bar przy basenie; kantor, minimarket, fotograf, jubiler; bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: kawiarenka internetowa, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), stylowo urządzony i nowoczeny, ok. 20 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: sejf, minibar; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon (stolik i krzesełka).
4 baseny: nieregularny kształt, słodka woda, ok. 345 m², gł. 1,5 m, basen z 2 zjeżdżalniami, słodka woda, 113 m², gł. 1,6 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, 18 m², gł. 0,4 m, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; tenis stołowy, fitness, sauna; miniklub (4-12 lat), minidisco dla dzieci, animacje 6 razy w tygodniu; za opłatą: bilard, masaże; sporty wodne na plaży.
śniadanie (7.00-10.00), późne śniadanie (10.00-11.00), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (11.30-18.00); kawa, herbata i ciastko w restauracji głównej (16.30-17.30); nocna zupa w restauracji głównej (23.00-23.30); nielimitowana ilość napojów bezalkoholowych i lokalnych alkoholi w wyznaczonych barach (10.00-23.30); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0090/2524178060, www.bluebayshotel.com
świadczenia hotelowe: 1. dziecko do 13 lat serwis plażowyWi-Fi
*****
Turcja / Marmaris
Położony blisko centrum Marmaris, w zasięgu spaceru od licznych rozrywek miasta, w pobliżu sklepów, barów i restauracji, idealnie nadaje się dla osób chcących korzystać z uroków słynnego kurortu. Także rodziny poczują się tu dobrze z uwagi na basen ze zjeżdżalnią i obszerne, rodzinne pokoje. To doskonałe miejsce dla osób chcących poznać sławny kurort, nie rezygnując z dobrego standardu zakwaterowania. W minionym sezonie hotel zyskał bardzo przychylne oceny naszych Klientów, którzy szczególnie docenili smaczne wyżywienie i wysoki poziom obsługi. W 2018 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.
w MARMARIS, w pobliżu liczne sklepy, kawiarnie i restauracje, ok. 2 km od centrum ze słynnym portem jachtowym oraz rozrywkową Bar Street; ok. 90 km od lotniska w Dalaman; naprzeciwko przystanku lokalnych minibusów, co ok. 10 min kurs do centrum Marmaris.
publiczna, wydzielona część dla Gości hotelowych, piaszczysto-żwirkowa, ok. 250 m od hotelu, bezpłatne parasole i leżaki; bary (oferta zewnętrzna).
pięciogwiazdkowy, elegancki, przebudowany na przełomie 2011/2012 r., 423 pokoje, 4 budynki, maks. 7 pięter, 5 wind, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, restauracja á la carte - kuchnia włoska, bar w lobby, snack bar, bar przy basenie; kantor, minimarket, fotograf, jubiler; bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: kawiarenka internetowa, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), stylowo urządzony i nowoczeny, ok. 20 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: sejf, minibar; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon (stolik i krzesełka).
4 baseny: nieregularny kształt, słodka woda, ok. 345 m², gł. 1,5 m, basen z 2 zjeżdżalniami, słodka woda, 113 m², gł. 1,6 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, 18 m², gł. 0,4 m, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; tenis stołowy, fitness, sauna; miniklub (4-12 lat), minidisco dla dzieci, animacje 6 razy w tygodniu; za opłatą: bilard, masaże; sporty wodne na plaży.
śniadanie (7.00-10.00), późne śniadanie (10.00-11.00), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (11.30-18.00); kawa, herbata i ciastko w restauracji głównej (16.30-17.30); nocna zupa w restauracji głównej (23.00-23.30); nielimitowana ilość napojów bezalkoholowych i lokalnych alkoholi w wyznaczonych barach (10.00-23.30); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0090/2524178060, www.bluebayshotel.com
serwis plażowyWi-Fi
5*
Marmaris
Hotel ze zjeżdżalniami i basenami położony 2 km od Marmaris będzie idealnym pomysłem na spędzenie wakacji pełnych relaksu i pięknych widoków. W obiekcie znajdziemy m.in animacje, centrum SPA, saunę, łaźnię i wiele innych atrakcji.
2 km od centrum Marmaris, 90 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 8000 m2.
5*
5*
1989 r. Odnowiony w 2015 r.Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (5), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, baseny odkryte (4), 2 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych (działają w godzinach 11:00-13:00,15:30-17:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis.
- Wi-Fi w lobby bezpłatne- Wi-Fi w pokojach płatne
70 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży promenadą.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.
Zlokalizowane są w 4 budynkach: (liczba pięter: 7, liczba wind: 7)Typy pokoi:- pokoje standardowe land/sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon- pokoje rodzinne - A dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon- pokoje rodzinne - B dla max. 6 os.: salon, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (5), cukierniaAll Inclusive(10:00-23:30)- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:30), późny posiłek (23:00-23:30) serwowane w restauracji głównej- późne śniadanie (10:00-11:00), przekąski (11:30-18:00) serwowane w snack barze- podwieczorek (11:30-18:00) serwowany w cukierni- lody- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)Restauracje a la carte- płatne, wymagana rezerwacja.- włoska- śródziemnomorska, owoce morze
- brodzik- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna- plac zabaw- menu dla dzieci w restauracji- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- tenis stołowy- rzutki- siłownia- animacje soft- sauna
- bilard- centrum SPA- masaż- salon piękności- łaźnia turecka
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 1200 M2 MAX 100 GOŚCI- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE- Czy na leżakach są materace? - TAK- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, ROZPAKOWANE)- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK(10:30-12:30,14:30-16:30)- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy siłownia jest czynna? - TAK- Czy mini klub jest czynny? - TAK- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Informowany jest Zespół Kryzysowy Covid-19 obiektu. Gość natychmiast opuszcza pozostałych Gości, pielęgniarka hotelowa zostaje powiadomiona, Gość zostaje zabrany do izolatki. Osoby, które dzielą ten sam pokój z daną osobą, noszą maskę chirurgiczną (medyczną). Te osoby zostają zabrane do innej izolatki na oddziale izolacyjnym. Prowincjonalna / Okręgowa Dyrekcja Zdrowia Oddziału Chorób Zakaźnych natychmiast zostaje poinformowana pod numerem 184. Określając kontakty zespołu radiacyjnego, zgodnie z charakterystyką kontaktu (kontakt bliski, kontakt) inicjuje niezbędne procedury monitorowania (na przykład, kto wszedł do pokoju? Czy personel techniczny wszedł do pokoju? Czy Gość spotkał się i zbliżył do innych Gości? itd.). Osoby, które dzieliły ten sam pokój z daną osobą, są przenoszone do izolatki do czasu wyniku testu chorego. Pomieszczenie, w którym pacjent ma potwierdzoną diagnozę, będzie przez min. 48 godzin wentylowane i utrzymywane puste. Proces czyszczenia i dezynfekcji przeprowadzany jest zgodnie z INSTRUKCJĄ CZYSZCZENIA POKOJU GOŚCIA. Pomieszczenie izolacyjne, w którym przebywają osoby, jest czyszczone i dezynfekowane 3 razy dziennie zgodnie z OBSZAREM IZOLACJI I PODEJRZANEGO PRZYPADKU WG INSTRUKCJI CZYSZCZENIA POMIESZCZENIA. Osoby w nich obsługujące i sprzątające są umieszczane w oddzielnych pomieszczeniach w strefie izolacyjnej. Wyznaczona ekipa krytyczna wyposażona jest w środki ochrony indywidualnej, maski, musi nosić daszki, czepki, jednorazowe kombinezony i rękawiczki oraz myć ręce przed ubieraniem się i po ich zdjęciu oraz zdezynfekować je. Przed wejściem do przeznaczonego do tego pomieszczenia sprzęt ochronny należy wrzucić do znajdującej się skażonej skrzyni na odpady na korytarzu. Będą co najmniej 2 osoby- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
23.06.2021 10:45
Hotel rodzinnyNiepełnosprawniWi-FiSPASiłowniaMini KlubAll InclusiveSerwis plażowyZjeżdżalnie
Pokoje 4 osobowePokoje 6 osobowe
Mimo dopłaty do pokoju z widokiem na morze, takiego nie dostaliśmy. Polacy w gorszych pokojach. Pokój za mały. Nie ma szans na wymianę pokoju mimo zapłaty w Polsce w TUI.Jesteśmy rozczarowani. Do pokoju trzeba dostać się dwiema strasznie starymi i powolnymi windami, strata czasu.Zadna rewelacja , są lepsze hotele, tam nie ma zachowanego standardu. Nie polecam.
Polecam hotel Blue Bay Platinum. Byłam kilka razy, jestem zadowolona z pobytu. Wyśmienite urozmaicone posiłki, świetna rozrywka dla kazdego od najmłodszych po dorosłych. Dogdna lokalizacja, niedaleko centrum Marmaris. Miła obsługa w recepcji i nie tylko. Koło hotelu znajdują się sklepy.
Minusy hotelu, - bardzo dużo ludzi na Basenie jeden drugiemu na głowie siedzi, - duży problem z czystością i sprzątaniem, - bardzo nie miła obsługa jak by pracowała za karę, - animacje nudne totalna masakra, - brak dyskoteki w hotelu, - plaża bardzo mała bez baru na plaży, - karaluchy przy basenie i w pokojach również mozna spotkać
świetnie położony - w centrum Marmaris, druga linia brzegowa, do plaży jednak nie jest bardzo daleko, hotel ma cztery dość duże baseny, bardzo ładne i czyste, przede wszystkim bezpieczne, świetne jedzenie do tego, animacje takie sobie ale nie trzeba było brać w nich udziału bo animatorzy nie byli nachalni i do tego pokoje trochę niezadowalające, bo ciasne, sporo anglików w hotelu, kulturalne towarzystwo, ogólnie polecam pomimo małych niedociągnięć ale to w końcu tylko 4*
Mi również podobało się w tym hotelu. Może powinien mieć 3,5*, ale jest świetnie zlokalizowany, ma miłą obsługę, smaczne jedzenie. A Marmaris piękne! ;)
Bez przesady! W alanii źle bo Rosjanie, w Marmaris źle bo Anglicy i Niemcy! Litości nie jesteśmy sami na świecie. Mi tam się ten hotel bardzo podobał.
Cztery gwiazdki to nieporozumienie.... Ogólnie zbyt duża ilość gości w stosunku do możliwości tego hotelu.. Przxewaga klasy średniej angielskiej, pseudo kibice z tatuażami, zbyt głośno... brak miejsca na basenie. Mieliśmy pokój w którym grasowały dwa olbrzymie karaluchy... Słabość hotelu rekompensuje bliskość centrum rozrywki... obsługa beznadziejna, kelnerzy z brudnymi fartuchami, wysyłają smsy...
Masz pytania o Hotel Blue Bay Platinum? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00