zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4*
Bodrum
Hotel położony przy plaży w kameralnej miejscowości Otrakent, niedaleko Bodrum. Jest to dobra propozycja dla osób szukających wypoczynku w spokojnej okolicy nie rezygnując z atrakcji oferowanych przez tętniący życiem nadmorski kurort, jakim niewątpliwie jest Bodrum.
2 km od Ortakent, 10 km od centrum Bodrum, 40 km od lotniska w Bodrum-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 5500 m2.
4*
4*
1996 r. Odnowiony w 2019 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), basen odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Przy hotelu, prywatna, z pomostem, piaszczysta, 40 m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi, do plaży kursuje płatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, płatne: bar na plaży.
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym: (liczba pięter: 2)Typy pokoi:- pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar a la carte (płatny)
- śniadanie (08:00-10:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównejRestauracje a la carte- płatna. Wymagana rezerwacja.- międzynarodowa
- brodzik- plac zabaw- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)- możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)
- tenis stołowy- bilard- animacje wieczorne
- sporty wodne na plaży- siłownia- centrum SPA- masaż, sauna, jacuzzi- łaźnia turecka
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE I KOLACJĘ- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 1000 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - TAK- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy siłownia jest czynna? - NIE- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - ZAKAŻENI GOŚCIE ,WRAZ Z OSOBAMI TOWARZYSZĄCYMI, ZOSTANĄ PRZENIESIENI NA KWARANTANNĘ DO SPECJALNIE WYZNACZONYCH POKOI. ODPOWIEDNIE SŁUŻBY ZOSTANĄ POWIADOMIONE I ZADECYDUJE SIĘ O KOLEJNYCH KROKACH. TEST NA OBECNOŚĆ WIRUSA ZOSTANIE WYKONANY NA WSZYSTKICH OSOBACH Z OBSŁUGI HOTELU- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
16.06.2021 12:09
Hotel rodzinnyNiepełnosprawniWi-FiPrzy plażySPASerwis plażowySporty wodneBłękitna Flaga
Cala miejscowosc cicha i spokojna, spodoba sie raczej osobom starszym czy szukajacym wypoczynku. Hotel ladny pilnie potrzebujacy remontu, wnetrza sa w slabym stanie. Jedzenie dobre, smaczne, szkoda ze nie ma ALL. Piekne widoki i super plaza. Mi sie podobalo, polecam!!!
Fajnie położony, smaczne jedzenie, przyjemna obsługa, ładnie, czysto i pachnąco. Dla niewymagających.
hotelik świetny posiłki smaczne obsługa przemila bez problemu z dogadaniem sie po angielsku, do bodrum chwileczka dolmusza wiec nie ma problemu choc szczerze jest to tak urokliwe miejsce ze nie chce sie nigdzie jezdzic plaza zaraz przy hotelu, deptak z licznymi knajpkami 5 minut spacerkiem do najlepszej piaszczystej plazy w okolicach calego bodrum. maprawde rewelacja, a co do kotow fakt jakies sa ale gdzie ich nie ma i nie chodza do pokoi oraz na stolowke delikatna przesadfa poprzednikow, naprawde polecam
Hotel położony przy plaży i promenadzie, ale generalnie wkoło cisza i spokój. Nie ma klubów na imprezki. Posiłki w miarę smaczne, świeże, niczym się nie zatrułam. Mają smaczny wybór ciastek i codziennie różne owoce. Obsługa dość sympatyczna ale nie wszyscy mówią po angielsku. Basen OK. ale lepiej pływać na plaży bo są fajne ryby, które podpływają i można je obserwować. Pokoje małe ale jest TV i wszystko co trzeba. Jedynie przeszkadzają koty jest tu ich sporo a ja bardzo nie lubię kotów.
pelno kotow w czasie pory posilkow ,psy na na plazy obsikujace lezacych,duzo ruskich
Masz pytania o Hotel Grand Levent? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00