NASZYM ZDANIEM:
Wysokiej klasy hotel chwalony przez gości za bardzo dobry standard świadczonych usług. Położony przy przepięknej plaży z certyfikatem Błękitnej Flagi, oferuje bogatą bazę sportowo - rekreacyjną. Idealne miejsce na aktywny wypoczynek, ale tylko dla osób powyżej 16 roku życia!
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
Kategoria lokalna:
Data otwarcia:
5*
1993 r. Odnowiony w 2012 r.
Położenie:
Plaża:
W hotelu:
900 m od Bodrum, 40 km od lotniska. Hotel usytuowany na powierzchni 8 000 m2.
przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, 100 długości. Parasole, leżaki, materace i ręczniki bezpłatne. Przejście do plaży przez promenadę.
2 restauracje w budynku, 3 bary, basen odkryty (228 m2).
Pokoje:
budynku głż;wnym: pokoje standardowe (1 dla niepełnosprawnych), pokoje suite (2 pokoje bez drzwi łączących); klimatyzacja centralna, prysznic, suszarka, telefon, TV, minibar (bezpłatny), sejf (bezpłatny), parkiet, balkon.
Rozrywki i usługi:
Bezpłatne:
siłownia, sauna, łaźnia turecka, tenis stołowy, rzutki, bilard, aerobik.
Płatne:
internet bezprzewodowy w lobby, pralnia, masaż, narty wodne, windsurfing, spadochron, kajaki, centrum nurkowe, rowery wodne.
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (24h)
Posiłki:
śniadanie, obiad, przekąski, kolacja.
Napoje zawarte:
lokalne oraz wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
System nie zawiera:
luksusowych napoi importowanych, sokż;w ze świeżych owocż;w, napoi serwowanych w butelkach.
Restauracje a'la carte:
międzynarodowa - płatna.
Tel./faks:
0090 252 / 316 44 43, 316 74 92.
5
Turcja,Bodrum
Hotel położony w miejscowości Bodrum, ok. 900 m od centrum. Czas dojazdu z lotniska w Bodrum ok. 60 min. Tuż przy hotelu piaszczysto-żwirowa plaża z pomostem (wyróżniona Błękitną Flagą za czystość). Leżaki, parasole oraz ręczniki plażowe są dostępne na plaży bezpłatnie.
Na terenie hotelu: recepcja, restauracja, restauracja a`la carte (za opłatą, wymagana wcześniejsza rezerwacja), 4 bary - Beach Bar (12:30-16:30), Lobby Bar (01:00-7:00), Patisserie (10:00-18:00), Fruit Bar (10:00-18:00), kawiarnia, bezpłatny bezprzewodowy internet na terenie całego hotelu, parking (bezpłatnie na 50 miejsc), pralnia, mini-market, salon fryzjerski, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, fotograf. Hotel akceptuje płatność kartami: Visa, MasterCard, Eurocard.
Hotel posiada 150 pokoi usytuowanych w 7-piętrowym budynku z 2 windami. Pokoje wyposażone są standardowo w: klimatyzację centralnie sterowaną, łazienkę (prysznic, wc, suszarka do włosów), sejf, mini-bar (uzupełniany codziennie: woda, napoje chłodzące, piwo i wino, słodkie przekąski), TV SAT, internet bezprzewodowy, telefon. Pokoje z balkonami, z widokiem na morze oraz suity dostępne za dodatkową opłatą.
Hotel oferuje opcję Ultra All Inclusive, która obejmuje: śniadania (7:00-11:00), obiady (12:30-14:30), kolacje (19:30-21:30) serwowane w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski i ciasta o północy (24.00-1.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe 24 godziny na dobę.
Do dyspozycji gości bezpłatnie: basen odkryty, ogród, taras do opalania, ręczniki, leżaki i parasole, sauna, hammam, centrum fitness, boccia, rzutki, bilard, tenis stołowy, lekkie animacje (międzynarodowa ekipa animatorów), dyskoteka (22:00-24:00), muzyka na żywo, małe kino (maksymalnie na 15 osób). Za dodatkową opłatą: masaże, sporty wodne (oferta lokalnych firm, m.in. łódka banan, kajaki, parasailing, żeglarstwo, windsurfing, rower wodny, narty wodne, szkoła nurkowania), spa, centrum odnowy biologicznej.
www.voyagehotel.com Zakwaterowanie tylko dla osób powyżej 16 roku życia.
Pokój dwuosobowy, pokój dwuosobowy + dostawka dla osoby dorosłej, pokój jednoosobowy.
*****Turcja/Turcja Egejska
- oferta Ultra All Inclusive- hotel przy plaży- udogodnienia dla niepełnosprawnych
Znajdujcy się w niewielkiej odległości od centrum Bodrum pięciogwiazdkowy hotel tylko dla dorosłych Gości.
- 40 km od lotniska w Bodrum- 1 km od centrum Bodrum- bezpośrednio przy plaży
Prywatna piaszczysto- żwirkowa plaża bezpośrednio przy hotelu.
Bezpłatne: Centrum Fitnes, basen, dyskoteka na świeżym powietrzu (22:00-24-00), rzutki, bilard, tenis stołowy, występy DJ-ów, imprezy na plaży (2 razy w tygodniu), muzyka na zywo ( 4 razy w tygodniu), łaźnia turecka, sauna, lezaki, parasole oraz ręczniki na plaży i basenie, fitness, sala telewizyjna, depozyt przy recepcji, Wi-FiPłatne: szkoła nurkowania, wind surfing, sporty wodne, Spa& Wellness,
Hotel dysponuje 150 pokojam standardowo wyposażonymi w centralnie sterowaną klimatyzację, łazienkię z prysznicem, minibar, sejf, TV, telefon, suszarkę, zestaw do kawy/herbatyJeden z pokoi jest specjalnie zaprojektowany dla niepełnosprawnych gości.
- winda dla niepełnosprawnych na plaży i basenie- parking (max 50 samochodów)Płatne:- pralnia- wypozyczalnia samochodów - fotograf- fryzjer- minimarket- lekarz, pielęgniarka - telefon
Oferta Ultra All Inclusive:Śniadania obiady i kolacje wydawanie w formie bufetu oraz świeżo wyciskane soki w głównej restauracji. Główna restauracja ma również bufet dietetyczny. Na plaży bar z przekąskami, lody. Wszystkie napoje są podawane do stolika.Świeżo wyciśnięty sok pomarańczowy, jabłkowy i marchewkowy oferowany jest bezpłatnie na śniadanie1 butelka wina serwowana jest bezpłatnie w restauracji A'la CarteNapoje deluxe (wino musujące, wino butelkowane i luksusowe napoje alkoholowe itp.) serwowane są za opłatąZ restauracji A'la carte można korzystać bezpłatnie 1 w ciągu pobytu, w zależności od dostępności, przy wcześniejszej rezerwacji.Restauracje A'la Carte i podobne miejsca otwarte w określonych godzinach w zależności m.in od pogody lub ilości gości.
Hotel nie akceptuje zwierzątAkceptowane karty płatnicze: Master, Visa, EurocardW hotelu udogodnienia dla gości niepełnosprawnych
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,- Transport do miejsca docelowego (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym).- Bagaż - Opiekę rezydenta podczas pobytu (nie dotyczy oferty z dojazdem własnym)- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,- Podatek Vat,- Ubezpieczenie (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym)W przypadku lotów czarterowych (LOT Charters, Bulgarian Air, Enter Air) bagaż podręczny (5 kg) oraz rejestrowany (20 kg) jest w cenie.
Wszyscy Klienci Rego Bis mogą skorzystać ze specjalnej oferty testów PCR lub antygenowych na SARS-CoV-2 przed wylotem lub po powrocie do kraju.Test można wykonać w jednym z wymienionych na stronie Organizatora punktów ALAB Laboratorium. Wynik do pobrania ze strony www.alablaboratoria.pl, również w języku angielskim.lub w jednym z wymienionych na stronie Organizatora punktów Diagnostyka (dostępne testy antygenowe na wylocie lub powrocie). Wynik do pobrania ze strony https://wyniki.diag.pl/, również w języku angielskim.Aby skorzystać z oferty, należy przy rezerwacji wybrać jeden ze składników, w zależności od wybranej metody testowania oraz momentu wykonania testu (przed wylotem lub po powrocie do kraju) oraz opłacić test u Organizatora.Klienci korzystający z oferty proszeni są o pobranie i wypełnienie skierowania dostępnego na stronie Organizatora.Albania - test PCR/szczepienie/ozdrowieniecBośnia i Hercegowina - test antygenowy lub PCR//szczepienie/ozdrowieniecBułgaria - test PCR oraz szczepienieChorwacja - test PCR lub antygenowy/szczepienie/ozdrowieniecCzarnogóra - test PCR lub antygenowy/szczepienie/ozdrowieniecHiszpania - test PCR lub antygenowy/szczepienie/ozdrowieniecMacedonia Pólnocna - test PCR lub antygenowy/szczepienie/ozdrowieniecTurcja - test PCR lub antygenowy/ozdrowieniecAktualne przepisy wjazdowe dostępne na stronie Organizatora.
- Opłat klimatyczno-meldunkowych,- Wycieczek fakultatywnych,- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,- Transportu (dotyczy oferty z dojazdem własnym)- Ubezpieczenia (dotyczy oferty z dojazdem własnym - możliwość dokupienia w datach pobytu)
Pomoc w przypadku izolacjiW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłegozachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którymUbezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane zobowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscuzakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu wramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryjedodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniejprzewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie dolimitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.Pomoc w przypadku kwarantannyW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddaniasię kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, wktórym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe kosztyzwiązane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowymmiejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytuw ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Od 15 marca 2021 r. konieczna jest rejestracja wszystkich podróżujących do Turcji (powyżej 6 roku życia) na mniej niż 72 godziny przed wylotem na stronie https://register.health.gov.tr/ oraz wygenerowanie kodu upoważniającego do podróży.Osoby podróżujące do Polski samolotem - przed dokonaniem odprawy - są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Jak poinformował Główny Inspektorat Sanitarny od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe. https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej - w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy.
Spędziliśmy tu z żoną nasz urlop w maju 2014 roku. Jesteśmy zadowoleni. Hotel jest ładnie położony, blisko centrum miasta, jednak na tyle daleko że nie słychać hałasów. Ma też prywatną plażę. Pokój dostaliśmy nieduży, z pięknym widokiem na morze. Jedzenie było bardzo smaczne i w dobrej ilości, a oboje lubimy dobrze pojeść! Dodatkowo bardzo miły i przyjazny personel tworzy świetną atmosferę. Oprócz nas nie było żadnych Polaków, bardzo dużo Brytyjczyków.
Masz pytania o Hotel Voyage Bodrum? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00