zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3*
Burgas
1 km od Słonecznego Brzegu, 3 km od Nessebaru, 25 km od lotniska w Burgas-BOJ. Hotel usytuowany na powierzchni: 4000 m2.
3*
3*
1969 r. Odnowiony w 2017 r. Na terenie hotelu: restauracja, 2 bary, sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
- Wi-Fi w lobby płatne
500 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 2 budynkach: - 1 budynek główny (liczba pięter: 10, liczba wind: 1) - 1 aneks (liczba pięter: 4, liczba wind: 0) Typy pokoi: - apartamenty dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, TV (płatny), telefon, łazienka (prysznic, suszarka - do wypożyczenia z recepcji, WC), balkon - Standard Room dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, TV (płatny), telefon, łazienka (prysznic, suszarka - do wypożyczenia z recepcji, WC), balkon
- restauracja główna, bary (2)
- śniadanie w restauracji głównej - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
- śniadanie, obiadokolacja w restauracji głównej - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
- brodzik - plac zabaw - menu i krzesełka dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
08.09.2020 13:19
Serwis plażowy Pokoje 4 osobowe
Hotel z dobrą lokalizacją, gustownie urządzony, rodzinna atmosfera.
We wschodniej części Słonecznego Brzegu, ok. 150 m od plaży (serwis plażowy płatny), 5 km od centrum Nessebar i ok. 25 km od portu lotniczego w Burgas.
Całodobowa recepcja, lobby, lobby bar, sklepik, punkt wymiany walut.
Standardowe pokoje z balkonem, wyposażone w łazienkę (WC, prysznic), klimatyzację, telefon, TV, minilodówkę.
BB - śniadania, HB - śniadania i obiadokolacje; wybór dań z karty, napoje dodatkowo płatne. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.
Basen (leżaki i parasole przy basenie dostępne bez dodatkowych opłat).
Brodzik, plac zabaw.
24 godziny przed wylotem do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem, aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ . Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia Bułgarii: - przy zameldowaniu w hotelu oznaczonym jest dystans 1,5-2 m, również w holu, przy basenie, restauracji - zapewnianie masek ochronnych i rękawic dla gości i personelu - częsta dezynfekcja części wspoólnych - przy głównych wejściach do wind, jadalni i basenu będą dozowniki środków dezynfekujących - będzie wyznaczony pracownik monitorujący proces dezynfekcji w częściach wspólnych - posiłki będą odbywać się na tarasie - przy stole może siedzieć maksyalnie 4 osoby - śniadanie w formie bufetu będzie za przezroczystą barierą i samoobsługa nie będzie dozwolona - będzie kelner, który będzie podawał gościom wyznaczone przez nich jedzenie - zapewnienie pokoju, w którym możliwe będzie tymczasowe odizolowanie osoby w przypadku wystąpienia objawów choroby - instrukcja windy - ograniczenie użytkowania do minimalnej liczby osób. - Po zameldowaniu każdy pokój będzie rutynowo sprzątany, wietrzony i całkowicie dezynfekowany - dot. pokoi części wspólnych w hotelu - Zapewnienie osobistego zestawu materiałów sanitarnych w pokojach / jako komplement dla gości /, w tym 1 para rękawiczek jednorazowych i 1 maska na osobę. - stacjonarny dozownik do dezynfekcji będzie dostępny w okolicy basenu. - konieczna będzie dezynfekcja wody w basenie i pracownik, który będzie przestrzegał zasad bezpieczeństwa i fizycznej odległości między gośćmi. Każdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.
Enter Air W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Bułgarii z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Wizzair: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 140 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm), umieszczona będzie w schowku nad siedzeniem : cena 120 PLN/os. - bagaż rejestrowany 10 kg; cena 180 PLN/sztuka - bagaż rejestrowany 20kg; cena 270 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
SF3
***
* Hotel położony jest blisko centrum Słonecznego Brzegu, w odległości ok. 30 km od lotniska.
* Ok. 250 m od hotelu, piaszczysta, długa, publiczna; serwis plażowy płatny.
* 150 pokoi; * Typy pokoi: pokoje standardowe (ok. 25 m), apartamenty; * Wyposażenie: klimatyzacja, łazienka z wanną, WC, telewizor, telefon, lodówka, bezpłatny Internet Wi-Fi.
* Restauracja główna.
* BB - śniadania; * HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu.
* Do dyspozycji Gości jest basen zewnętrzny o wielkości 260 m2, centrum Fitness, leżaki i parasole przy basenie są bezpłatne.
* Dla najmłodszych Gości hotel przygotował brodzik, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka dla niemowląt (bezpłatnie).
* Bezpłatny parking dla Gości hotelu (ilość miejsc ograniczona), kantor, wypożyczalnia samochodów, bezpłatny Internet Wi-Fi.
* Hotel polecamy dla osób nastawionych na szukanie rozrywek poza obiektem noclegowym lub dla tych spragnionych spokojnych, relaksacyjnych wakacji. W pobliżu obiektu znajduje się wiele sklepów i restauracji.
hotel został otwarty w 1968 roku, wyremontowany w 2017 roku składa się z dziesięciopiętrowego budynku głównego i trzypiętrowego budynku bocznego; do dyspozycji gości: basen zewnętrzny, restauracja główna z tarasem zewnętrznym, 2 bary
ok. 800 m od centrum Słonecznego Brzegu, ok. 3 km od Nessebaru, ok. 25 km od lotniska
publiczna, piaszczysta plaża znajduje się ok. 200 m od hotelu (dojście do plaży ulicą); leżaki, parasole, na basenie – bezpłatne, na plaży – za dodatkową opłatą
145 pokoi: 140 pokoi standardowych składających się dwóch łóżek pojedynczych i sofy (ok. 20 m²), 5 apartamentów jednopomieszczeniowych składających się z trzech łóżek pojedynczych i sofy (ok. 35 m²), wyposażenie: klimatyzacja indywidualna, łazienka z prysznicem, suszarka (do wypożyczenia w recepcji), TV SAT, lodówka, sejf (płatny), balkon
Bed & Breakfast - śniadanie kontynentalne w formie bufetu (w godzinach wyznaczonych przez hotel); wszystkie napoje – dodatkowo płatne Half Board – śniadanie i kolacja w formie bufetu (w formie bufetu w godzinach wyznaczonych przez hotel); wszystkie napoje – dodatkowo płatne
basen zewnętrzny, w pobliżu liczne sklepy, restauracje, bary, dyskoteki
wszystkie sporty wodne na plaży, Wi-Fi w wyznaczonych strefach
brodzik, plac zabaw, krzesełka w restauracji
hotel-arda.com ***Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności
***
Słoneczny Brzeg, Bułgaria
Informacje Ogólne:
Arda w Sunny Beach posiada 145 pokoi, na 10 piętrach i w 2 budynkach. Miasto znajdujące się najbliżej hotelu to Nessebar (5 km). Pozostałe miasta: Bourgas (35 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada klimatyzację, recepcję, lobby i mini market. Hotel posiada basen ze słodką wodą. W barze przy basenie można delektować się orzeźwiającymi napojami. W pobliżu hotelu znajdują się przystanek autobusowy, supermarket i centrum miasta. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: lotnisko VAR (100 km), dworzec kolejowy (35 km) i lotnisko BOJ (27 km). Hotel posiada parking dla samochodów.
Udogodnienia:
Hotel oferuje serwis pokojowy i pralnię. Godziny pracy recepcji: 24h.
Posiłki:
W hotelu znajduje się restauracja. Drinki można spożywać w barze w recepcji.
Dodatkowe Informacje:
Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.
Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).
Masz pytania o Hotel Arda? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00