zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
*** Położenie oddzielony ulicą od plaży. Posiada wspaniały widok na Ocean Atlantycki. Znajduje się w centrum Estoril. W odległości ok. 200 m stacja kolejowa (możliwość wygodnego dojazdu do Lizbony - 20 km). W pobliżu hotelu znajduje się wiele sklepów, barów i restauracji. Czas dojazdu do lotniska - ok. 35 minut.
wygodnie i nowocześnie urządzone pokoje 2-osobowe (DBH) posiadają telefon, TV sat., minibar (za opłatą), sejf (za opłatą), klimatyzację, łazienkę z WC, suszarkę do włosów oraz łącze internetowe (za opłatą). Możliwość rezerwacji pokoi z widokiem na Ocean Atlantycki (DBHM). Do dyspozycji gości obby hotelowe z całodobową recepcją oraz z barem i tarasem, gdzie oprócz drinków i koktajli serwowane są również lekkie posiłki i przekąski. Ponadto panoramiczna restauracja, w której serwowane są specjały kuchni portugalskiej i międzynarodowej. Na terenie hotelu znajduje się również zewnętrzny basen (leżaki wliczone w cenę), salon fryzjerski, możliwość prania odzieży oraz wypożyczenia samochodu. Obsługa w pokojach.
przelot od 1100 zl/osoba, transfer z i na lotnisko, zakwaterowanie w hotelu przez 7/14 nocy, śniadania, ubezpieczenie NW i KL i bagaż
dodatkowego zwiedzania, dodatkowych posiłków, wydatków własnych, napiwków.
Cena przelotu podana w najniższej taryfie
Hotel położony w centrum Estoril, gdzie znajdują się liczne sklepy, kawiarnie i restauracje. W pobliżu hotelu- ok. 200m- znajduje stacja kolejowa (kolejka podmiejska do Lizbony). Oddalony ok. 20 km od lotniska w Lizbonie.
Piaszczysta, szeroka plaża publiczna znajduje się ok. 150m od hotelu (tunel, przez ulicę). Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.
Wygodny hotel z z miłą obsługą, dzięki korzystnemu położeniu w pobliżu morza i centrum polecany dla wszystkich klientów, pragnących połączyć wypoczynek na pobliskiej plaży ze zwiedzaniem okolicy.
Recepcja, lobby, restauracja, bar, bar przy basenie, pralnia, taras, wypożyczalnia samochodów, salon fryzjerski, WiFi bezpłatnie w lobby.
WiFi bezpłatnie w lobby.
Dostępne centrum knferencyjne.
Bezpłatnie: basen. Odpłatnie: sporty wodne na plaży, windsurfing, kitesurfing, żeglarstwo.
Liczba pokoi: 97 pokój 2-osobowy: klimatyzacja, łazienka z prysznicem lub wanną, suszarka, WC, TV SAT, telefon, mini bar i sejf odpłatnie.
BB: śniadanie
www.estoril.sanahotels.com
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy; bagaż rejestrowany: Ryannair - 15kg, Wizzair - 23kg (szerokość: 1,499m, wysokość: 1,194m, długość: 1,715m); TAP Portugal 23kg do 158cm; bagaż podręczny o wymiarach: Ryannair - 10kg o wymiarach 55x40x20cm oraz 1 małą torebkę o maksymalnych wymiarach 35x20x20cm; Wizzair - mały, o wymiarach nieprzekraczających 42x32x25cm, TAP Portugal 8kg do 115cm; transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. *Podatek turystyczny w Lizbonie (pobyty od 1 stycznia 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 13 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu w wysokości 1 EUR/osobę/dzień, nie wyższą jednak niż 7 EUR za cały pobyt. UWAGA! OFERTA BEZ REZYDENTA Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Portugalii jest ważny paszport lub dowód osobisty. Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
Masz pytania o Hotel Sana Estoril? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00