NASZYM ZDANIEM:
Mariant to hotel usytuowany blisko morza i pięknych piaszczystych plaż oraz nadmorskiej promenady pełnej kafejek, restauracji i sklepów. Polecamy zarówno miłośnikom plażowania, jak i życia nocnego oraz rozrywek. Jest to także dobra propozycja dla rodzin z dziećmi oraz osób nastawionych na odkrywanie uroków przepięknej Majorki.
GŁÓWNE ATUTY:
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
3*
Majorka
S'lllot, 70 km od lotniska w Palma De Mallorca-PMI. Hotel usytuowany na powierzchni: 3400 m2.
3*
3*
1970 r. Odnowiony w 2016 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
350 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 2 budynkach:- budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)- aneks (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)Typy pokoi:- pokoje standardowe double dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon - pokoje superior dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon - pokoje double w aneksie dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje promo dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), bez balkonu - pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar
- śniadanie (08:00-10:00) serwowane w restauracji głównej
- śniadanie (08:00-10:00), kolacja (18:30-20:30) serwowane w restauracji głównej
- śniadanie (08:00-10:00), kolacja (18:30-20:30) serwowane w restauracji głównej- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe do kolacjiAll Inclusive(10:00-22:30)- śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-20:30) serwowane w restauracji głównej- przekąski (10:00-22:00), podwieczorek (15:00-17:00) serwowane w barze- lody- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- brodzik- plac zabaw- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - płatne
- tenis stołowy- siłownia- animacje wieczorne
- bilard
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.OPŁATA TURYSTYCZNANa Balearach obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco: 5* - ok. 4 €/os/doba, 4* - ok. 3 €/os/doba, 3* oraz 2* ok. 2€/os/doba, apartamenty i hostele – ok. 2 €/os/doba. Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia.Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotelInformacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
08.12.2022 16:04
Niepełnosprawni Wi-Fi Siłownia All Inclusive Serwis plażowy Pokoje 4 osobowe
Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.
- ok. 300 m od plaży S’illot
- ok. 300 m od plaży Sa Coma
- ok. 150 m od centrum
- ok. 67 km os stolicy wyspy
- ok. 64 km od lotniska
- ok. 5 km znajduje się pole golfowe
- piaszczysta
- szeroka
- leżaki i parasole (płatne)
- klimatyzacja centralna
- TV-Sat, telefon
- łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów - kaucja)
- balkon
Bezpłatne
- basen, leżaki i parasole
Płatne
- basen kryty
- siłownia
- sauna, jacuzzi
- bilard, automaty do gier
- sporty wodne na plaży
- plac zabaw (przejście przez ulicę)
- brodzik
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zapytanie)
- wysokie krzesełka w restauracji
All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00 - 22:30.
- restauracja główna
- lobby bar (10:00 – 22:30)
- internet Wi Fi w lobby (bezpłatny)
- kącik internetowy (ok. 2,5 EUR/h)
- sejf w recepcji (ok. 15 EUR/1 tydz. + kaucja)
- w pobliżu: apteka, lekarz, wynajem aut, rowerów, sklepy
- www.hotelmariant.com
bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NW, BAGAŻU, ubezpieczenia od chorób przewlekłych Europaische Reiseversicherung AG Europejskie), opłaty lotniskowe.
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
***
Hiszpania/Majorka/S'Illot
All Inclusive
- Piaszczysta plaża - Wi-Fi GRATIS - Blisko życie nocne
Bliskość centrum miejscowości oraz dwóch piaszczystych plaż to głowne atuty hotelu polecanego zarówno parom, jak i rodzinom z dziećmi.
• ok. 200 m od morza • w centrum miejscowości S'illot • przystanek autobusowy ok. 150 m • lotnisko ok. 75 km
• ok. 200 m od hotelu • piaszczysta • łagodne wejście do wody • odznaczona Błękitną Flagą • leżaki i parasole (odpłatnie)
• częściowo odnowiony w 2014 r. • budynek główny • recepcja 24h • restauracja, bar • Wi-Fi w lobby (bezpłatnie) • sejf (odpłatnie, ok. 15 EUR/tydz) • kafejka internetowa (odpłatnie, od ok. 1 EUR) • 248 pokoi. Kategoria lokalna 3*
Standard • dla 2-os. (ok. 21m2) • możliwość 1 lub 2 dostawek (druga wyłącznie dla dziecka 2-12 lat) • klimatyzacja centralna (bezpłatnie, w wyznaczonych godzinach) • Wi-Fi (odpłatnie, od ok. 3 EUR) • TV-SAT, telefon • łazienka - wanna/prysznic, suszarka • balkon lub taras Superior • dla 2-os. (ok. 22m2) • możliwość 1 lub 2 dostawek (druga wyłącznie dla dziecka 2-12 lat) • nowoczesny wystrój • wyposażony jak pokój standard
• All Inclusive • do kolacji obowiązuje strój formalny
• śniadanie, późne śniadanie, lunch, kolacja - bufet • kawa, herbata, ciastka (15.00-17.00) • lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-22.30)
Bezpłatnie • basen zewnętrzny ze słoną wodą • leżaki i parasole przy basenie • siłownia, tenis stołowy Odpłatnie • zabiegi SPA
• łóżeczka dla niemowląt (na życzenie) • brodzik
przelot samolotem Polska - Majorka - Polska, opłatę lotniskową, opłatę za wylot z lotniska lokalnego, 7 lub 14 noclegów, wyżywienie, opiekę rezydenta, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie podstawowe T.U. EUROPA (15 000 EUR), NNW (3 000 EUR) i bagażu (300 EUR).
KOMUNIKAT: Zgodnie z informacją opublikowaną przez Parlament Balearów, z dniem 1 lipca 2016 roku wszyscy dorośli turyści (od 16 roku życia) przyjeżdżający na Majorkę zostaną objęci podatkiem klimatycznym. Nowy podatek będzie pobierany w hotelu podczas zakwaterowania. Wysokość opłaty jest uzależniona od kategorii hotelu i wynosi od 1,50 eur do 2,00 eur na osobę za dobę. Nowym podatkiem zostaną objęci wszyscy turyści, również Ci, którzy dokonali rezerwacji jeszcze przed wprowadzeniem podatku.
HISZPANIA
w S'Illot, na granicy z miejscowością Sa Coma. Do centrum S'Illot ok. 100 m.
do piaszczystych plaż w S'Illot i Sa Coma ok. 300 m. Leżaki i parasole za opłatą.
194 pokoje w budynku głównym i bocznym, 4 piętra, windy w budynku głównym. Recepcja (odpłatne sejfy), salon z TV sat., restauracja, bar. Na zewnątrz basen, taras słoneczny. Leżaki z materacami i parasole przy basenie bez opłaty.
Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu. Lokalne wino stołowe, piwo, woda, soki i napoje orzeźwiające do kolacji w cenie . Raz w tygodniu bufet tematyczny. All Inclusive: 3 posiłki w formie bufetu. Show cooking. Woda, napoje orzeźwiające, lokalne piwo i wino do obiadu i kolacji. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w barach w godz. 10-22:00. Przekąski w godz. 10-22:00. Kawa/herbata ciasto w godz. 15-17:00. Lody w ciągu dnia.
kącik internetowy za opłatą. WiFi na terenie całego hotelu gratis.
Pokoje dwuosobowe: na 1.-2. piętrze, klimatyzacja, sejf, telefon, TV sat., balkon. Łazienka z prysznicem, WC, suszarka. Pokoje z widokiem na basen. Pokoje Superior: na 3.-4. piętrze, poza tym wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Pokoje Superior widokiem na basen. Zakwaterowanie w budynku głównym lub bocznym.
siłownia, tenis stołowy, basen kryty w budynku bocznym (wstęp od 16 lat, zamknięty od czerwca do września). Za opłatą: bilard.
zintegrowany brodzik, plac zabaw. Łóżeczko dla dziecka do lat 2 bez opłaty.
w okolicznych barach i restauracjach.
3 gwiazdki.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir).Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIMDo zaplaty na miejscu podatek turystyczny.
The hotel HOTEL MARIANT is located approx. 150 m from a beach. The hotel is equipped with a 24h reception, a lobby bar, Wi-Fi, an internet corner, a lift, a jacuzzi as well as a TV lounge. In the outdoor area you will find a garden as well as a seasonally open, heated pool (open all year), where sun loungers and sun umbrellas are available for free. For children there is also a children's pool. Furthermore, outside you can find a sun terrace. Your valuables can be stored in the hotel safe. If you want to explore the holiday region, you can use the car rental service close to the hotel. Catering As catering services the hotel offers all-inclusive. Breakfast is offered from the buffet. Dinner is also served as a buffet. For the meals, there are a buffet restaurant with terrace and the pool bar. A picnic bench can be used by guests for self-catering. Distances * Airport: approx. 70 km Sports & Leisure Inside, a gym awaits your visit. At the hotel grounds there is also the possibility to play billiards. Also table tennis is offered at the hotel. For cyclists there is a bicycle rental. Due to their scenic beauty the surroundings of your hotel are also suitable for extensive hikes. A sauna awaits you in the wellness area. Let yourself be pampered in the Hamam.
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair. Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.
Turyści odwiedzający Hiszpanię (w tym Wyspy Kanaryjskie) muszą okazać na lotnisku test na COVID-19, w języku hiszpańskim lub angielskim, z wynikiem negatywnym, wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem. Testy nie są wymagane dla dzieci poniżej 6 roku życia (w momencie kwaterowania się w hotelu). Od 10 grudnia 2020 roku, poza wynikiem testu typu PCR (RT-PCR), dozwolone będą także wyniki testów TMA. Zaświadczenie w formie papierowej lub cyfrowej (w języku hiszpańskim i/lub angielskim, francuskim, niemieckim lub z tłumaczeniem przysięgłym na język hiszpański) musi zawierać: datę badania, dane osobowe pacjenta oraz numer dokumentu (wskazany w formularzu sanitarnym), oznaczenie i dane kontaktowe do ośrodka medycznego wykonującego test oraz wskazanie negatywnego wyniku. Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy. Pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii. Zalecane jest zainstalowanie aplikacji Covid Radar: https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/ lub https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/ Wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury (przez kamery termowizyjne lub termometr bezkontaktowy), sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Temperatura uznawana za gorączkę to 37,5 °C oraz wyższa. W przypadku podejrzenia o wykazanie objawów COVID-19 pasażer zostaje poddany kolejnej kontroli (badanie lekarskie). W przypadku gdy podejrzenia okażą się uzasadnione uruchomiony zostaje alert sanitarny - Klient zostaje skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.
W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników: Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko.
tylko ok. 100 m od centrum S'Illot. Do piaszczystych plaż w S'Illot i Sa Coma ok. 300 m.
klimatyzowany hotel średniej klasy oferuje 194 pokoje na 4 piętrach oraz studia Typ S w budynku bocznym, oddalonym o ok. 100 m. Hol powitalny z recepcją i sejfami (za opłatą), 2 windy, salon z TV-Sat, kącik internetowy, bar, restauracja. Na zewnątrz basen ze słodką wodą, taras słoneczny, leżaki i parasole przy basenie bez opłaty.
zintegrowany brodzik, plac zabaw, łóżeczko dla dziecka do lat 2 bez opłaty, program animacyjny (15.06-31.08).
przestronne. Telefon, TV-Sat, klimatyzacja (ciepło/zimno), balkon. Wanna, prysznic, WC. Pokoje jednoosobowe bez wanny.
wyposażone jak pokoje dwuosobowe.
w budynku bocznym, bez klimatyzacji, poza tym wyposażone jak pokoje dwuosobowe.
w budynku bocznym, pomieszczenie mieszkalno-sypialne z lodówką, poza tym wyposażone jak pokoje dwuosobowe.
1 x tydz. wieczorny program animacyjny.
mała siłownia. Za opłatą: bilard.
3 posiłki w formie bufetu, napoje do posiłków. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w barach w godz. 10.00-22.30. Przekąski w godz. 10.00-22.00. Kawa, herbata ciasto, lody w godz. 15.00-17.00. Obowiązek noszenia plastikowych bransoletek.
***
Majorka, Hiszpania
w S'Illot, na granicy z miejscowością Sa Coma. Do centrum S'Illot ok. 100 m.
do piaszczystych plaż w S'Illot i Sa Coma ok. 300 m. Leżaki i parasole za opłatą.
hotel w większej części wyremontowany w 2015/2016 r., 194 pokoje w budynku głównym i bocznym, 4 piętra, windy w budynku głównym. Recepcja (odpłatne sejfy), salon z TV sat., restauracja, bar. Basen kryty (do końca maja). Na zewnątrz basen ze słodką wodą, taras słoneczny. Leżaki i parasole przy basenie bez opłaty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych (3 pokoje). www.hotelmariant.com
3 gwiazdki.
Pokoje dwuosobowe (1-3A): na 1. i 2. piętrze, nowe meble, klimatyzacja, telefon, TV sat., balkon. Wanna, prysznic, WC, suszarka. Pokoje jednoosobowe (1D): z prysznicem. Wariant ekonomiczny (2-3S): na 1. piętrze, z widokiem na ulicę, bez klimatyzacji. Pokoje Komfort Plus (1-3K): wyremontowane, na 3. i 4. piętrze. W całkowicie wyremontowanym budynku bocznym: Pokoje dwuosobowe (2E): na parterze, z prysznicem. Pokoje Superior (1-3C): z wanną lub prysznicem. Poza tym jak 2A.
zintegrowany brodzik, plac zabaw. Łóżeczko dla dziecka do lat 2 bez opłaty.
okazjonalnie wieczorna animacja.
kącik internetowy za opłatą. WI-FI w lobby bez opłaty.
mała siłownia, tenis stołowy. Za opłatą: bilard.
3 posiłki w formie bufetu. Lokalne napoje alkohol. i bezalkohol. w barach w godz. 10-22:30. Przekąski w godz. 10-22:00. Kawa/herbata ciasto w godz. 15-17:00. Lody i owoce z lodziarni smartline 2 godziny dziennie.
do 31.01.16 15% zniżki, 1.02.-31.03.16 10% zniżki przy wylotach 1.07-26.08.16. Do 31.03.16 10% zniżki przy wylotach 13.05-30.06.16, 27.08-22.10.16. 1.04-30.04.16 10% zniżki dla wszystkich terminów wylotu.
7=6, 14=12 w terminach: 13.05-6.06.16, 25.09-22.10.16.
2-6 lat: pobyt gratis lub zniżka.
Kilka godzin temu wróciłem z pobytu na Majorce. Tygodniowy pobyt uznaję za udany pod względem pogody jak i hotelu. Ogólne wrażenie z pobytu w hotelu dobre. Pokoje sprzątane codziennie, personel pozytywnie nastawiony do gości, posiłki smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel oddalony od morza ok 300 metrów z tym że plaża w Sa Coma i Sillot, jedne z najładniejszych plaż na Majorce oddalone są o jakieś 800-900 metrów, ale warto. Plusem dla Polaków chcących zamieszkać w tym hotelu jest pracująca w recepcji Polka. W hotelu zdecydowana większość Niemców, Czechów i Rosjan.
Byliśmy w tym hotelu w czerwcu 2011roku. Polecam ze względu na dobra lokalizacje, pyszne jedzenie, dobre drinki i miłą obsługę. Warto wypożyczyć rowery i odkryć malownicze zakątki przyrody ( około 3km piękna skalista zatoka, nieodkryta przez turystów). Byliśmy tam 2 tygodnie i były to nasze najlepsze wakacje.
Hotel jak na *** naprawdę fajny. Wyżywienie: śniadania normalne - bez rewelacji, obiad i kolacja baaardzo dobre - duży wybór mięs i ryb + owoce morza.Obsługa hotelu ok. ,chociaż zapracowana w związku z dużą liczbą gości - problemem jest niemożność porozumienia się z większością po angielsku. Minusem jest mały basen i niewystarczająca liczba leżaków, plusem bardzo bliskie sąsiedztwo morza. Ogólnie bardzo polecam.
Masz pytania o Hotel Mariant? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00