cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

Wakacje Last Minute
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
  • Hotel Gran Garbi, Costa Brava
1 / 45
Ocena
hotelu:
0.0 / 5
Najbliższy termin
21.09 - 25.09
już od 2489 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
05.10 - 06.10
już od 67 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Gran Garbi
  • Nurkowanie
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Polska animacja
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu

Hotel Gran Garbi
star 3

Hiszpania: Costa Brava
Ocena hotelu Gran Garbi:
0.0 / 5
Średnia z 0 opinii
Szczegóły oceny hotelu Gran Garbi:
  • Lokalizacja
    0
  • Hotel
    0
  • Pokoje
    0
  • Wyżywienie
    0
  • Atrakcje
    i sport
    0
  • Jakość
    do ceny
    0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 21 września 2021
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 05 października 2021

Hotel Gran Garbi w ofercie Biura podróży:

TUI

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

W okolicy

  • ok. 200 m od centrum Lloret de Mar
  • ok. 200 m od przystanku autobusowego
  • ok. 300 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 90 min

polozenie

  • ok. 200 m od centrum Lloret de Mar
  • ok. 200 m od przystanku autobusowego
  • ok. 300 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 90 min

plaza

  • ok. 300 m od plaży

Wyposażenie

  • 3 budynki
  • recepcja
  • taras
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • parking: publiczny, za opłatą, wymagana rezerwacja

karty

Visa, MasterCard

Liczba pokojów

326

Kategoria lokalna

4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • Na Costa Brava, Costa Dorada i Costa Barcelona pobierany jest podatek turystyczny. Zapłata podatku odbywa się podczas zakwaterowania, bezpośrednio w hotelu. Szczegółowe informacje oraz wykaz hoteli wraz z wysokością podatku są dostępne – tutaj.
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    E-mail: servicePL@TUI.com
    Czat: w aplikacji TUI

basen

  • baseny: 4
  • basen zewnętrzny: leżaki, dostęp do tarasu i baru, wydzielona część basenu dla dzieci
  • basen zewnętrzny: wydzielona część basenu dla dzieci
  • basen kryty: podgrzewany, w zależności od sezonu

  • aquapark
  • w cenie, ze zjeżdżalniami, czynny w terminie 30.05-13.09.2020 r.
  • Dla dzieci

    • basen dla dzieci: w aquaparku, ze zjeżdżalniami
    • miniklub dla dzieci: 3-12 lat, w zależności od sezonu

    rozrywka

    • międzynarodowy program animacyjny (kilka razy w tygodniu, wieczorami, w ciągu dnia)

    Pokoje

    Pokój 2-osobowy DZX1
    • 1-4 os.
    • taras
    • klimatyzacja
    • Wi-Fi: za opłatą
    • TV sat.
    • telefon
    • sejf: za opłatą
    • minilodówka
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • suszarka do włosów
    Pokój 2-osobowy DZX2
    • 1-4 os.
    • klimatyzacja
    • Wi-Fi: za opłatą
    • TV sat.
    • telefon
    • sejf: za opłatą
    • minilodówka
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • suszarka do włosów

    Wyżywienie

    All inclusive
    • śniadanie
    • obiad
    • kolacja
    • wybrane napoje bezalkoholowe i wybrane napoje alkoholowe
    Pełne wyżywienie
  • śniadanie
  • obiad
  • kolacja
  • Dwa posiłki
    • śniadanie
    • kolacja
    Restauracje i bary
  • restauracja: bufet

  • bar

  • Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.

    Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!


    W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.



    Itaka

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    Kategoria

    ****

    Region

    Hiszpania / Costa Brava

    Opis oferty:

    Świetne położenie blisko dwóch plaż wyróżnionych certyfikatem Błękitna Flaga oraz pełnego sklepów i restauracji centrum Lloret de Mar to główne atuty hotelu. Wygodne pokoje, restauracja serwująca smaczne posiłki i zadbane baseny oraz aquapark gwarantują udany wypoczynek. W sezonie prowadzone są animacje dla dorosłych i dzieci, wieczorami można się zrelaksować przy muzyce na żywo.

    POŁOŻENIE:

    ok. 500 m od centrum LLORET DE MAR, przy hotelu sklepy, restauracje, ok. 31 km od portu lotniczego w Gironie, ok. 71 km od portu lotniczego w Barcelonie.

    PLAŻA:

    Lloret Beach, publiczna, piaszczysta, o długości ok. 1,6 km, łagodne zejście do morza, wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga, ok. 350 m od hotelu, dojście chodnikiem, parasole, leżaki i materace płatne; Fenals, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga, ok. 750 m od hotelu, dojście chodnikiem, parasole, leżaki i materace płatne.

    HOTEL:

    czterogwiazdkowy, zbudowany w 1984 r., odnowiony w 2013 r., 326 pokoi, 3 budynki (jeden budynek oddzielony ulicą), 6 pięter, 7 wind, przestronne lobby, całodobowa recepcja; restauracja z tarasem - dania w formie bufetu, kuchnia hiszpańska i międzynarodowa, dostępne foteliki i menu dla dzieci, 2 bary, w tym snack bar przy basenie; za opłatą: internet bezprzewodowy, punkt internetowy, room-service, sejf w recepcji; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

    standardowy:

    2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci), ok. 26 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: internet bezprzewodowy, sejf, lodówka; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka).

    SPORT I ROZRYWKA:

    2 baseny, słodka woda: ok. 350 m², gł. 1-1,4 m i ok. 150 m², gł. 1,2-1,4 m, wydzielona część dla dzieci, ok. 50 m², gł. 0,4 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace; aquapark Aquasplash Garbi (bezpłatny wstęp, czynny: 10.00-18.00, wymagane noszenie opasek); kryty basen, podgrzewany (październik-kwiecień), kwadratowy kształt, słodka woda, ok. 50 m², gł. 1,2 m, kaskada; tenis stołowy; pokój i plac zabaw dla dzieci, animacje dla dorosłych i dzieci (lipiec-sierpień), miniklub dla dzieci (lipiec-sierpień), wieczorne show, muzyka na żywo, pokazy flamenco; za opłatą: bilard, konsola do gier, automaty do gier.

    ALL INCLUSIVE (za dopłatą):

    śniadanie (8.00­-10.00), obiad (12.45-14.45), kolacja (18.45­-20.45) w formie bufetu w restauracji, do obiadu i kolacji woda, napoje bezalkoholowe, wino, piwo; przekąski (11.00­-13.30, 15.30­-18.30); lody dla dzieci (11.00­-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkohole w wyznaczonym barze (11.00­-23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

    KONTAKT:

    0034/972368931, www.hotelesgarbi.com


    Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Itaka. Nowa Itaka sp. z o.o. jest jednym z naszych kluczowych partnerów i głównym kontrahentem, z którym od lat spełniamy turystyczne marzenia naszych wspólnych klientów. Wysoki standard obsługi, wykwalifikowani rezydenci i przewodnicy oraz szeroki wybór atrakcyjnych ofert na wakacje dopracowanych w każdym szczególe zapewniają wieloletni sukces jakim może poszczycić się to biuro.

    W swojej ofercie Itaka posiada wiele sprawdzonych hoteli położonych w dogodnej lokalizacji, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami. Biuro posiada szeroki wachlarz destynacji turystycznych i może spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Ponad to, do swojej oferty sukcesywnie wprowadza oryginalne kierunki takie jak Bośnia i Hercegowina, Albania, Madera czy kierunki egzotyczne - Wyspy Zielonego Przylądka, Zanzibar i wiele, wiele innych.

    Itaka posiada bogatą ofertę wycieczek objazdowych, zarówno autokarowych jak i samolotowych. Ich programy są bardzo zróżnicowane i dostosowane do wymagań różnych klientów, dlatego każdy może znaleźć wyjazd zgodny z jego preferencjami. Biuro podrózy Itaka posiada także jeden z największych wyborów ofert w promocji last minute, co pozwala klientom z każdym budżetem na spełnienie swoich wakacyjnych marzeń.

    Biuro Podróży Itaka w ciągu swojej dotychczasowej działalności otrzymała wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, takich jak tytuł Superbrands i Created in Poland Superbrands 2014/15 przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku, Touroperator Roku 2014, Konsumencki Lider Jakości 2014, czy Wielka Perła Polskiej Gospodarki 2012.


    Itaka R

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    Kategoria

    ****

    Region

    Hiszpania / Costa Brava

    Opis oferty:

    Świetne położenie blisko dwóch plaż wyróżnionych certyfikatem Błękitna Flaga oraz pełnego sklepów i restauracji centrum Lloret de Mar to główne atuty hotelu. Wygodne pokoje, restauracja serwująca smaczne posiłki i zadbane baseny oraz aquapark gwarantują udany wypoczynek. W sezonie prowadzone są animacje dla dorosłych i dzieci, wieczorami można się zrelaksować przy muzyce na żywo.

    POŁOŻENIE:

    ok. 500 m od centrum LLORET DE MAR, przy hotelu sklepy, restauracje, ok. 31 km od lotniska w Gironie, ok. 71 km od lotniska w Barcelonie.

    PLAŻA:

    Lloret Beach, publiczna, piaszczysta, o długości ok. 1,6 km, łagodne zejście do morza, wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga, ok. 350 m od hotelu, dojście chodnikiem, parasole, leżaki i materace płatne; Fenals, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga, ok. 750 m od hotelu, dojście chodnikiem, parasole, leżaki i materace płatne.

    HOTEL:

    czterogwiazdkowy, zbudowany w 1984 r., odnowiony w 2013 r., 326 pokoi, 3 budynki (jeden budynek oddzielony ulicą), 6 pięter, 7 wind, przestronne lobby, całodobowa recepcja; restauracja z tarasem - dania w formie bufetu, kuchnia hiszpańska i międzynarodowa, dostępne foteliki i menu dla dzieci, 2 bary, w tym snack bar przy basenie; za opłatą: internet bezprzewodowy, punkt internetowy, room-service, sejf w recepcji; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

    standardowy:

    2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci), ok. 26 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: internet bezprzewodowy, sejf, lodówka; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka).

    SPORT I ROZRYWKA:

    2 baseny, słodka woda: ok. 350 m², gł. 1-1,4 m i ok. 150 m², gł. 1,2-1,4 m, wydzielona część dla dzieci, ok. 50 m², gł. 0,4 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace; aquapark Aquasplash Garbi (bezpłatny wstęp, czynny: 10.00-18.00, wymagane noszenie opasek); kryty basen, podgrzewany (październik-kwiecień), kwadratowy kształt, słodka woda, ok. 50 m², gł. 1,2 m, kaskada; tenis stołowy; pokój i plac zabaw dla dzieci, animacje dla dorosłych i dzieci (lipiec-sierpień), miniklub dla dzieci (lipiec-sierpień), wieczorne show, muzyka na żywo, pokazy flamenco; za opłatą: bilard, konsola do gier, automaty do gier.

    ALL INCLUSIVE (za dopłatą):

    śniadanie (8.00­-10.00), obiad (12.45-14.45), kolacja (18.45­-20.45) w formie bufetu w restauracji, do obiadu i kolacji woda, napoje bezalkoholowe, wino, piwo; przekąski (11.00­-13.30, 15.30­-18.30); lody dla dzieci (11.00­-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkohole w wyznaczonym barze (11.00­-23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

    KONTAKT:

    0034/972368931, www.hotelesgarbi.com

    GRATIS:

    wstęp do aquaparku


    Coral Travel

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    KATEGORIA

    4*

    REGION

    Costa Brava

    OPIS

    Hotel położony niedaleko piaszczystej plaży, wyróżnionej certyfikatem Błękitnej Flagi oraz tętniącego życiem centrum Lloret de Mar. Goście mogą korzystać z aquaparku znajdującego się w hotelu Gran Garbi Mar, położonego w odległości ok. 50 m od hotelu Gran Garbi. W sezonie hotel oferuje program animacyjny dla dorosłych i animacje dla dzieci w miniklubie, wieczory uatrakcyjni muzyka na żywo. Ośrodek znajduje się w jednej z najbardziej urokliwych części hiszpańskiego wybrzeża.

    lokalizacja

    Lloret de Mar, 500 m od centrum miasta, 6 km od Blanes, 12 km od Tossa de Mar, 12 km od Malgrat de Mar, 16 km od Pineda de Mar, 40 km od Girony, 90 km od lotniska w Barcelonie, ok. 25 km od lotniska w Gironie. W pobliżu znajdują się bary, restauracje i sklepy. Hotel usytuowany na powierzchni: 6700 m2.

    kategoria organizatora

    4*

    kategoria lokalna

    4*

    Data otwarcia

    1984 r. Odnowiony w 2018 r.Na terenie hotelu: restauracje, bary (2), basen kryty, baseny odkryte (2). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Goście mogą korzystać z aquaparku (4 zjeżdżalnie dla dorosłych i kompleks zjeżdżalni dla dzieci) znajdującego się w hotelu Gran Garbi Mar, położonego w odległości ok. 50 m od hotelu Gran Garbi.

    rabaty i zniżki

    1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

    internet

    - Wi-Fi w lobby bezpłatne- Wi-Fi w pokojach płatne

    plaża

    350 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą.

    pokoje

    Zlokalizowane w 2 budynkach:- 2 budynki (liczba pięter: 6, liczba wind: 2)Typy pokoi:- pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub brak balkonu

    Wyżywienie

    - restauracja główna, bary (2)

    śniadanie i obiadokolacja

    - śniadanie (08:00-10:00), obiadokolacja (18:45-20:45)

    śniadanie, obiad i kolacja

    - śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:45-14:45), kolacja (18:45-20:45)All Inclusive(11:00-23:00)- śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:45-14:45), kolacja (18:45-20:45)- przekąski (11:00-12:30), przekąski (15:30-18:30)- lody- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    z myślą o dzieciach

    - brodzik z kompleksem zjeżdżalni dla najmłodszych w hotelu Gran Garbi Mar- miniklub dla dzieci w wieku 4-12- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna- plac zabaw- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)! Skorzystaj z dodatkowych usług dla większego komfortu:- Elastyczna zmiana rezerwacji bez podawania powodu, 50 zł/os.- Swobodna zmiana rezerwacji z powodu Covid-19, 100 zł/os.- Indywidualny transfer lotnisko-hotel-lotnisko- Ubezpieczenia dodatkowe na różne sytuacjeO szczegóły zapytaj w biurze podróży

    w cenie

    - tenis stołowy- siłownia

    płatne

    - bilardDODATKOWE INFORMACJEZe względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00:00-18:00)- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE- Czy mini klub jest czynny? - TAK- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?Odizolowanie zakażonego gościa od pozostałychOPŁATA TURYSTYCZNAW Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco: 5* - ok. 2,25 €/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os.), 4* - ok. 0.90 €/os/doba (Barcelona ok. 1,10€/os/doba), apartamenty - ok. 0,90€/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os/doba), campingi i pozostałe obiekty hotelowe - ok.0.45€/os/doba (Barcelona ok. 0,65€/os/doba).Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.

    Aktualizacja opisu

    23.08.2021 14:06

    usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinnyNiepełnosprawniWi-FiSiłowniaMini KlubAll InclusiveSerwis plażowyPokoje 4 osobowe


    Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Coral Travel (biuro wcześniej działające pod nazwą Wezyr Holidays), które działa na polskim rynku od roku 1999. W tym czasie zdobyło grono stałych i zadowolonych klientów. Biuro Podróży Coral Travel specjalizuje się w wyjazdach do Turcji, jednak z roku na rok wzbogaca swoją ofertę o nowe kierunki. Jedną z najchętniej wybieranych przez klientów destynacji jest Grecja. Dodatkowo możemy wybrać ofertę spośród takich krajów jak Hiszpania, Bułgaria czy Egipt. Ciągły rozwój biura i pozycja jednego z największych touroperatorów w Europie zaowocował stale poszerzającą się ofertą egzotycznych wakacji, hitem są takie kierunki jak Dominikana, Kuba, Meksyk, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Biuro podróży Coral Travel oferuje także atrakcyjne wakacje dla rodzin - w swoich najlepszych hotelach uruchomili bowiem polskojęzyczne animacje. Wybierać można spoód wielu ofert last minute i all inclusive.

    Biuro Podróży Coral Travel to gwarancja udanych wakacji. Jako jeden z nielicznych touroperatorów na polskim rynku wdrożył system zarządzania jakością i posiada certyfikat na zgodność z normą ISO 9001:2008. Jest laureatem nagród Fair Play Turystyki Polskiej 2012, Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.


    Exim Tours

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    4 Hiszpania/Costa Brava/Costa Dorada

    Kategoryzacja hotelu

    - kat. Eximtours 4* - kat. lokalna 4*

    Położenie

    - Lloret de Mar - w pobliżu hotelu znajdują się sklepy, bary/restauracje, centrum miasta, supermarket, dyskoteka - ok 18 km pole golfowe - ok 30 km od lotniska w Gironie - ok 90 km od Barcelony  

    Plaża

    - plaża piaszczysta ok 200 m - parasole słoneczne i leżaki (płatne)  

    Pokoje

    Pokój Standard - balkon/taras - klimatyzacja/ ogrzewanie - TV-SAT - telefon - łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka) - Internet Wi fi (płatny) - sejf (płatny)

    Sport, Relaks, Rozrywka

    - basen ze słodką wodą - kryty basen - taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami  i parasolami słonecznymi - ogród - muzyka na żywo - animacje - przedstawienia wieczorne - Park wodny Aquasplash (otwarty od 1 czerwca do 16 września) - pokój gier - tenis stołowy - bilard (płatny)

    Dla dzieci

    - brodzik - animacje dla dzieci - plac zabaw - mini club

    Wyżywienie

    HalfBoard (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne. Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.  

    Restauracje i bary

    - restauracja bufetowa - snack bar - bar przy basenie  

    Dodatkowe informacje

    - hotel 6 piętrowy - 248 pokoi - winda - całodobowa recepcja - internet Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych (bezpłatny) - przechowalnia bagażu - sala telewizyjna - kantor - sejf (płatny) - wypożyczalnia samochodów, rowerów (płatna) - www.hotelesgarbi.com  

    Bagaż

    Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Warszawa Modlin (RyanAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 120zł/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 220 PLN (od 16.03 - 31.05 i od 01.10-31.10)/ 305 PLN (od 01.06-30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Katowice (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 130 zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 270 PLN (wyloty do 05.05)/ 230 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 280 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) - 32 kg - 370 PLN (wyloty do 05.05)/ 320 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 385 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Gdańsk (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 152 zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 340 PLN (wyloty do 05.05)/ 260 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 350 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) - 32 kg - 450 PLN (wyloty do 05.05)/ 410 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 500 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 170zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 340 PLN (wyloty do 05.05)/ 260 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 350 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) - 32 kg - 450 PLN (wyloty do 05.05)/ 410 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 500 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.Warszawa (LOT) Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 220 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.


    Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Exim Tours, które działa na rynku turystycznym od 1993 roku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanym pracownikom i pasji do podróży, zajmuje jedno z czołowych miejsc wśród polskich touroperatorów. Długa obecność na rynku zagwarantowały stworzenie oferty dostosowanej do potrzeb i zainteresowań każdego polskiego turysty.

    Wśród proponowanych przez Exim Tours kierunków znajdziemy zarówno te najchętniej wybierane przez polskich turystów, takie jak Egipt, Grecja, Turcja, Tunezja, czy Hiszpania, jak i dalsze destynacje: Indie, Wenezuelę, Sri Lankę, czy Mauritius. Całkowitą nowością są propozycje hoteli all inclusive i apartamentów na dojazd własny w Austrii, Włoszech, Chorwacji oraz Grecji.

    Turyści mogą wybierać spośród setek wycieczek samolotowych oraz coraz popularniejszego w ostatnich latach dojazdu własnego. Szeroka jest również oferta wycieczek objazdowych a wśród nich najchętniej wybierany "Rejs po Nilu".

    Wysoka jakość oferowanych usług, atrakcyjne ceny wakacji last minute, posiadający dużą wiedzę rezydenci i piloci oraz dobre relacje z zagranicznymi kontrahentami Exim Tours, zapewniają udany wypoczynek wszystkim turystom.


    Ecco Holiday

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    Kategoria

    ****

    Region

    Hiszpania/Costa Brava

    Opis

    Czterogwiazdkowy hotel Gran Garbi położony jest w spokojnej dzielnicy mieszkaniowej Lloret de Mar, ok. 300 m od piaszczystej, zagospodarowanej plaży. Zaletą hotelu są przestronne wnętrza, dwa baseny odkryte otoczone zielenią oraz basen kryty (podgrzewany). Wszystkie zadbane, funkcjonalnie urządzone pokoje posiadają klimatyzację oraz balkon. W sezonie letnim działa mini klub, w którym prowadzone są gry i zabawy dla najmłodszych. Elegancka restauracja serwuje różnorodne dania kuchni śródziemnomorskiej oraz międzynarodowej, które można także spożywać na szerokim tarasie z widokiem na basen. Hotel stanowi idealne miejsce na urlop dla osób ceniących komfort spokojnego wypoczynku z możliwością szybkiego dotarcia do wielu rozrywek znanego kurortu.

    Lokalizacja

    w Lloret de Mar, ok. 300 m od plaży, ok. 300 m od centrum , ok. 32 km od lotniska w Gironie, ok. 90 km od lotniska w Barcelonie.

    Wyposażenie

    liczba pokoi: 326, restauracje: 1, lobby bar, snack bar, lobby, internet bezprzewodowy (płatny), recepcja 24h, taras słoneczny, parking, ogród, wymiana walut, przechowalnia bagażu, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

    Basen

    2 baseny odkryte, leżaki i parasole bezpłatne; basen kryty (podgrzewany); brodzik dla dzieci, Aquapark dla gości w pobliskim hotelu Gran Garbi Mar czynny sezonowo.

    Pokoje

    klimatyzacja, telewizja satelitarna, sejf (płatny), internet bezprzewodowy (płatny), telefon, taras/balkon, łazienka z wanną lub prysznicem Typ pokoju -

    STANDARD: pokoje dla max. 3 osób lub 2 osób dorosłych i 2 dzieci,

    Plaża

    publiczna, piaszczysta, długa, szeroka, zagospodarowana, parasole (płatne), leżaki (płatne).

    Sport na plaży

    sporty wodne (płatne).

    Sport i fitness

    tenis stołowy, bilard (płatny).

    Rozrywka

    animacje.

    Dla dzieci

    mini klub, plac zabaw, animacje.

    Wyżywienie

    śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, możliwość dopłaty do wyżywienia FB (dodatkowo lunch), możliwość dopłaty do pakietu All Inclusive.

    All Inclusive

    śniadanie, lunch i obiadokolację w formie bufetu w restauracji głównej. Przekąski w ciągu dnia serwowane w poszczególnych barach w wyznaczonych godzinach. Napoje bezalkoholowe oraz lokalne alkohole w ciągu dnia.

    Informacje dodatkowe

    Mini klub dla dzieci czynny od połowy czerwca do połowy września. 

    Aquapark w położonym w pobliżu hotelu Gran Garbi Mar - goście mogą korzystać w okresie od około połowy maja do połowy września.

    Świadczenia

    Bagaż podręczny, przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko - hotel - lotnisko.

    W cenie bagaż podręczny:
    lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny (max. wymiary bagażu podręcznego: 40x30x20cm). Loty z Warszawy, Katowic i Gdańska

    lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; Loty z Poznania, Wrocławia, Warszawa - Modlin i Krakowa

    lot LH/AF/KLM - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55 cm. Wyloty z Poznania i Wrocławia - loty bezpośrednie lub z przesiadką!!!

    lot LOT Limit bagażu - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55cm + 1 bagaż główny 23kg/osoba

    Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.

    Dodatkowo płatne

    Obowiązkowej opłaty klimatycznej (w wysokości ok. 0,50 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 3* i ok. 1 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 4*) - zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Dopłaty do bagażu głównego. Istnieje możliwość dopłaty do bagażu głównego:

    RYANAIR
    WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Girony i z Warszawy-Modlin i Krakowa do Barcelony:                         

    - 10 kg rejestrowany - 200 zł/os/2 strony (55x40x20 cm) - wyloty  przez cały rok

    - 20 kg rejestrowany - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

    - Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm + pierwszeństwo wejścia - dodatkowo płatne 150zł/szt./2 strony

    WIZZAIR
    WYLOTY z Warszawy, Katowic i Gdańska do Barcelony:

    - 10 kg - 200 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
    - 20 kg - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

    - Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm + pierwszeństwo wejścia  - 150zł/szt./2 strony dodatkowo płatne

    NORWEGIAN
    WYLOTY z Warszawy do Barcelony:
    - 20 kg - 300 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

    LUFTHANSA/AIR FRANCE/KLM
    WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Barcelony:
    - 23 kg - 350 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok



    CENY W MOMENCIE REZERWACJI BILETU! Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższymi cenami.

    Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.

    Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).

    Obsługa na miejscu

    Ograniczona opieka polskiego przedstawiciela (telefon kontaktowy).

    Informacje wizowe

    Unia Europejska - nie są wymagane.


    Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Ecco Holiday, firmy prężnie działającej na polskim rynku od roku 2002. Początkowo Biuro zajmowało się organizacją pobytowych wycieczek czarterowych w regionach północnej Afryki i południowej Europy. Dynamiczny rozwój firmy, zadowolenie klientów i silna pozycja na rynku pozwoliła na powstanie bliźniaczej firmy Ecco Travel, która wyspecjalizowała się w organizowaniu wyjazdów do krajów egzotycznych.

    Biuro Podróży Ecco Holiday to zespół młodych ludzi, dla których praca jest jednocześnie spełnieniem marzeń o podróżowaniu. Dzięki temu posiadają praktyczną wiedzę w zakresie organizacji wakacji pobytowych i wyjazdów objazdowych. Misją Ecco Holiday jest spełnianie marzeń swoich klientów o niezapomnianych podrózach,

    W ofercie Biura Podrózy Ecco Holiday można znaleźć wakacje last minute i all inclusive na Malcie i na Cyprze, w Hiszpanii, Bułgarii, Portugalii, Grecji oraz Egipcie. Wszystkie starannie wyselekcjonowane hotele mają spełniać wszelkie oczekiwania gości.

    Dzięki wysokiej jakości świadczonych usług i zaangażowanemu zespołowi pracowników, Ecco Holiday jest wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród.


    Ecco Holiday X

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    Wyposażenie

    Hotel zbudowany został w roku 1984. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 325 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka medyczna i pobudka na życzenie.

    Pokoje

    W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. W pokoju znajduje się sejf. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy boccię i strzelanie z łuku. Kanadyjki, żeglowanie i aqua fitness dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Bogata oferta sportowa wewnątrz hotelu obejmuje tenisa stołowego, bilard, kręgle i aerobik. Zróżnicowana oferta programów rozrywkowych umili pobyt małym i dużym gościom. Copyright GIATA 2004 - 2019. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413

    Wyżywienie

    Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    Karty kredytowe

    W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

    Cena nie zawiera

    Obowiązkowej opłaty klimatycznej (w wysokości 0,50 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 3* i 1 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 4*). Dopłaty do bagażu głównego oraz dużego bagażu podręcznego. Istnieje możliwość dopłaty do bagażu głównego:
    ----------RYANAIR
    WYLOTY z Poznania, Wrocławia, Krakowa, Gdańska do Girony,Reus oraz Warszawy-Modlin i Krakowa,Berlina do Barcelony:
    - Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm + pierwszeństwo wejścia na pokład - 80zł/szt./2 strony
    - Bagaż główny 20 kg - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
    ---------WIZZAIR
    WYLOTY z Warszawy, Poznania, Katowic i Gdańska do Barcelony:
    - Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm + pierwszeństwo wejścia na pokład - 90zł/szt./2 strony
    - Bagaż główny 20 kg - 450 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
    ----------NORWEGIAN
    WYLOTY z Warszawy do Barcelony:
    - Bagaż główny 20 kg - 300 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
    CENY W MOMENCIE REZERWACJI BILETU! Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższymi cenami.
    Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.

    Cena zawiera

    Bagaż podręczny, przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko - hotel - lotnisko. Bagaż: Wizzair: 10 kg bagaż podręczny (max. wymiary: 40x30x20cm) *** Ryanair: od 01.11.2018 - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm. *** Norwegian: bagaż podręczny 10kg (max wymiary: 55x40x23cm) *** LOT: bagaż podręczny 8kg (max wymiary: 55x40x23cm) *** EasyJet: bagaż podręczny 10kg (max wymiary: 55x40x23cm).


    Dertour Polska

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    Nazwa obiektu

    Hotel Gran Garbi

    Kategoria

    ****

    Miejscowość

    Lloret de Mar

    Region

    Costa Brava

    Kod

    GRO04062 FH

    Liczba pokoi

    325

    Zalety

    Top zniżki dla dzieci.

    Położenie

    Spokojnie, a jednocześnie centralnie, do samego centrum ok. 400 m, do piaszczystej plaży ok. 300 m.

    Opis

    Popularny z restauracją, barem, WLAN, windą, parkingiem, krytym basenem (otwarty od 16.9 do 14.6), basenem, brodzikiem dla dzieci, tarasem z leżakami, parasolami.

    Wyżywienie

    2 posiłki (H) ze śniadaniem i obiadokolacją w formie bufetu lub all inclusive (I) = śniadania, obiady i kolacje w formie obfitego bufetu, w godz. 11-12.30 przekąski, od 11 do 23 lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.

    Pokój typ 1

    DJ / EJ = z łazienką lub prysznicem / WC, suszarką do włosów, tel., TV, WLAN (za opłatą), lodówką (płatną), sejfem do wynajęcia, klimatyzacją, balkonem lub tarasem.

    Pokój typ 2

    DJA = pokoje ekonomiczne jak DJ, ale ograniczona dostępność.

    Warto wiedzieć

    Lokalny podatek turystyczny do zapłaty na miejscu.

    Parking / Garaż

    Za opłatą.

    Transfery

    Możliwość rezerwacji transferu z/na lotnisko. W rezerwacji należy podać nr rejsów oraz godz. przylotu i odlotu - w przeciwnym razie transfer przepada.

    Uwaga

    Zakres i opis świadczeń mogą się zmieniać w zależności od sezonu. Wiążący opis znajduje się na oryginalnym potwierdzeniu podróży organizatora.

    Ref.

    RP808102


    DERTOUR Polska jest głównym agentem sprzedaży DER Touristik w Polsce, posiada swoją siedzibę Warszawie. Marka Dertour to jedna z firm córek koncernu turystycznego Der Touristik, który jest jednym z większych w Europie, z ponad 100-letnią tradycją w działalności turystycznej. Koncert ma swoją siedzibę w Kolonii. Poza Dertour skupia również takie firmy jak Meier’s Weltreisen, Adac Reisen, Its, Jahn Reisen i Travelix.. Koncern jest liderem w organizacji wyjazdów modułowych, które tworzone są na potrzeby klientów, zgodnie z ich oczekiwaniami i wymaganiami, począwszy od środka transportu, np. samolotem lub koleją, przez wybór właściwego obiektu noclegowego praktycznie w każdym możliwym standardzie, poprzez rejsy, oferty weekendowe ze spa. Najważniejsze są życzenia klientów, dlatego też organizator starając się je spełnić, jest w stanie zaoferować wyjątkowy produkt w każdej części świata. Najważniejszymi dalekimi kierunkami są Wyspy Oceanu Indyjskiego, Azja, Karaiby. Dużą popularnością cieszą się pobyty w krajach Orientu, również jako stopover podczas dalszej podróży. Oferta Dertour dotyczy również obiektów na terenie Polski. Propozycje są odpowiednio wybrane, tak by gwarantować wysoki poziom obsługi. W ofercie znajdują się również wyjazdy do najpiękniejszych rejonów Europy. Popularne i chętnie wybierane kierunki na południu, jak: Chorwacja, Włochy, Hiszpania i Grecja jak również inne ciekawe kierunki: Irlandię i Wielką Brytanię, Skandynawię (latem i zimą), kraje nadbałtyckie, Rosję i Ukrainę. Zapraszamy także na wakacje w najbliższej okolicy: poza obiektami w kraju w ofercie są też inne rejony Europy centralnej i wschodniej oraz do krajów alpejskich, z bogatym wyborem hoteli i apartamentów.

    Oasis Tours

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    COVID 19

    TEST:  NIERODZAJ TESTU: BEZ TESTUTEST DLA DZIECKA: BEZ TESTUWYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.Decyzją władz Hiszpanii od dnia 21.06.2021 r. Polska nie znajduje się na liście "Państw podwyższonego ryzyka dot. COVID-19" (wyjazdy do 27.06)Przedstawienie negatywnego wyniku testu lub zaświadczenia o zaszczepieniu/ozdrowieniu nie jest wymagane.Pełna lista regionów ryzyka (w j. hiszpańskim) znajduje się na stronie internetowej hiszpańskiego Ministerstwa Zdrowia (lista obowiązująca do 27.06.2021)Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR.

    DOKONANIE REZERWACJI

    Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

    HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

    PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI

    Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

    RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

    W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko.

    CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

    W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair. Oferta z przelotami na Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.


    Neckermann

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    Kategoria

    ****

    Region

    Costa Brava, Hiszpania

    Opis hotelu

    Położony w centrum Loret del Mar, 450 m od plaży, 900 m od muzeum, 2 km od kasyna, 2,5 km od pola golfowego i 3 km od wodnego parku wodnego.

    Udogodnienia i serwisy zawierają: całodobową recepcję, restaurację, salę śniadaniową, bezprzewodowy dostęp do Internetu (płatny), basen, basen dla dzieci, mini klub, park wodny, windę i parking.

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, bezprzewodowy dostęp do Internetu (za dodatkową opłatą), telefon, telewizor, mini lodówkę, sejf (płatny), suszarkę do włosów, balkon / taras i łazienkę.

    Należy pamiętać, że niektóre z powyższych udogodnień mogą zostać zamknięte z powodu warunków pogodowych / sezonowych.

    Adres: C / Potosi 7, 17310 Loret del Mar, Costa Brava, Hiszpania.


    Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Neckermann, należącego do najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych w Europie – Thomas Cook Group, szczycącego się ponad 172-letnią tradycją. Na rynku polskim Neckermann zadebiutował 20 lat temu i od samego początku zajmuje stanowisko jednego z liderów wśród organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej.

    Głównymi założeniami biura przy tworzeniu ofert jest innowacyjność i oferowanie usług wysokiej jakości, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów na polskim rynku. Letnia oferta Biura Podróży Neckermann obejmuje głównie kraje z regionu Basenu Morza Śródziemnego: Grecję, Hiszpanię, Turcję, Bułgarię, Włochy i Chorwację. Dostępna jest także bardzo bogata baza hoteli i apartamentów na dojazd własny praktycznie w każdym zakątku świata, także w Polsce. Zimowa oferta jest równie bogata - klienci mają do wyboru wiele atrakcyjnych alpejskich regionów narciarskich z dojazdem własnym, a oprócz tego mogą udać się na wakacje samolotem w najbardziej egzotyczne miejsca świata - Kuba, DOminikana, Meksyk, Jamajka, karaiby i wiele, wiele innych.

    Wśród zróżnicowanej oferty biura warto zwrócić uwagę na aquamanię (grupę hoteli z parkami wodnymi), hotele z polskimi animacjami dla dzieci, parki rozrywki, rejsy statkami oraz ofertę fly & drive.


    Mapa Hotelu Gran Garbi

    Opinie o Hotelu Gran Garbi

    Gran Garbi - możliwości zakwaterowania:

    Double standard room
    triple standard room twin (3-3)
    double standard room twin (4-4) max.3 ad.
    double standard room twin (2-2)
    Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami pr
    Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami st
    single single
    Double Standard
    Single Standard Balcony or Terrace
    Doppelz,Balkon/Terrasse
    Doppel,Balk/Ter,Sparpreis
    DZ/BkoT/Single mit Kind
    Einzelz,Balkon/Terrasse

    Gran Garbi - Możliwości wyżywienia:


    Gran Garbi - możliwa długość wypoczynku:


    Masz pytania o Hotel Gran Garbi? Zadzwoń lub napisz!

    Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00