zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Hiszpania / Costa Brava
Znakomicie położony przy nadmorskiej promenadzie, blisko tętniącego życiem centrum kurortu, jest świetnym miejscem na słoneczne wakacje. Na miejscu wszystko, co potrzebne do udanych wakacji: zadbane pokoje, smaczne posiłki w formie bufetu, przyjemny basen i miła atmosfera. Wygodny dojazd miejską kolejką do pełnej zabytków Barcelony. Idealna relacja ceny do oferowanych świadczeń.
ok. 400 m od centrum MALGRAT DE MAR, w pobliżu sklepów, barów i restauracji, przy nadmorskiej promenadzie; ok. 30 km od portu lotniczego w Gironie; ok. 60 km do portu lotniczego w Barcelonie; przystanek autobusowy przy hotelu; ok. 700 m od przystanku kolejki miejskiej, którą można dojechać do Barcelony.
Playa de Astillero, publiczna, piaszczysto-żwirkowa, dość strome zejście do morza, ok. 50 m od hotelu, dojście przejściem podziemnym, parasole i leżaki płatne (ok. 10 EUR/dzień).
trzygwiazdkowy, zadbany, odnowiony w 2005 r., 220 pokoi, 1 budynek, 7 pięter, 2 windy, przestronny hol, całodobowa recepcja, restauracja - dania w formie bufetu, kuchnia europejska, dostępne foteliki dla dzieci; cafe-bar, kantor, sala telewizyjna; centrum konferencyjne dla 270 osób, taras, bezpłatny internet bezprzewodowy w wyznaczonych miejscach w hotelu; za opłatą: punkt internetowy (ok. 1 EUR/10 min), parking, wypożyczalnia samochodów i rowerów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard (sejf i konsumpcja w barze płatne gotówką).
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 15 m², zadbany, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc), telewizor (pilot za kaucją: ok. 10 EUR), sejf (płatny: 20 EUR/tydz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon (stolik i krzesełka).
basen, słodka woda, ok. 180 m², gł. 0,4-1,4 m, przy basenie bezpłatne leżaki; plac zabaw dla dzieci, animacje dla dorosłych; za opłatą: salon gier; oferta zewnętrzna: ok. 12 km od hotelu park wodny oraz delfinarium Marineland.
śniadanie (7.30-10.30), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji; limitowane wino i woda do obiadu i kolacji.
0034/937654566, www.hotelreymar.com
3*
Costa Barcelona
Malgrat De Mar, 75 km od lotniska w Barceloni, 33 km od lotniska w Gironie. W pobliżu hotelu znajduje się stacja nadmorskiej kolejki, którą można dojechać do Barcelony. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000 m2.
3*
3*
1969 r. Odnowiony w 2012 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Wi-Fi w pokojach płatne- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
100 m od hotelu.
Zlokalizowane w 1 budynku:- budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 2)Typy pokoi:- pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar
- śniadanie (08:00-10:30)
- śniadanie (08:00-10:30), obiadokolacja (18:30-21:00)
- śniadanie (08:00-10:30), obiad (13:00-15:00), kolacja (18:30-21:00)
- animacje dla dzieci- plac zabaw- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - płatne
- animacje - sauna- jacuzzi
- siatkówka plażowa- bilard- sporty wodne na plaży
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE- Czy siłownia jest czynna? - NIE- Czy mini klub jest czynny? - NIE- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)OPŁATA TURYSTYCZNAW Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco:5* - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.),4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba),3* oraz 2* - ok. 0,60€/os./doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra)apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba).Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotelInformacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
16.11.2023 16:06
Niepełnosprawni Wi-Fi Serwis plażowy Sporty wodne
Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.
3* Hiszpania/Costa Brava
- Kat. Exim Tours 3* - Kat. lokalna 3*
- ok. 50 m do plaży - ok. 1 km od centrum Malgrat de Mar - ok. 33 km od lotniska w Gironie - ok. 62 km od Barcelony - w pobliżu liczne sklepy, bary, restauracje oraz przystanek autobusowy i kolejka, którą można dojechać do Barcelony
- piaszczysto-żwirowa - leżaki i parasole (płatne)
- klimatyzacja - TV, telefon - łazienka (WC, wanna/prysznic) - balkon/taras - pokoje 4 osobowe (na zapytanie)
Bezpłatne - basen, leżaki i parasole - wieczorne animacje kilka razy w tygodniu Płatne - pokój gier
- plac zabaw - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zapytanie)
HB: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu (napoje płatne przy obiadokolacji).
śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu (napoje płatne przy obiedzie i kolacji).
- restauracja główna - cafe-bar - bar przy basenie
- sala konferencyjna (do 275 osób) - sejf w recepcji (płatny) - 2 windy - sala telewizyjna - pralnia - hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych - podczas kwaterowania w hotelu pobierana jest opłata klimatyczna w wysokości 0,50 EUR/os/dzień. W przypadku pobytu 2-tygodniowego - płatne tylko przez pierwszy tydzień. Dzieci do 16 roku życia bezpłatnie. - hotel wybudowany w 1969 roku, wyremontowany w 2003 roku - obiekt dysponuje 220 pokojami - www.hotelteymar.com
Cena zawiera (PLN): bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 10:00), transfer lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NW, BAGAŻU, ubezpieczenia od chorób przewlekłych Europaische Reiseversicherung AG Europejskie), opłaty lotniskowe.
LIMITY BAGAŻOWE
20 kg bagaż główny, 5 kg bagaż podręczny.
20 kg bagaż główny, 5 kg bagaż podręczny.
0 kg bagaż główny, 10 kg bagaż podręczny, możliwość dokupienia bagażu głównego 15 kg w cenie 240 PLN. Cena bagażu ulega zmianie po potwierdzeniu rezerwacji.
0 kg bagaż główny, 10 kg bagaż podręczny, możliwość dokupienia bagażu głównego 15 kg w cenie 240 PLN. Cena bagażu ulega zmianie po potwierdzeniu rezerwacji.
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
HISZPANIA/MALGRAT DE MAR
tuż przy morskiej promenadzie, w centrum miejscowości wypoczynkowej Malgrat de Mar, na pograniczu z ekskluzywną Santa Susanną, w okolicy tętniącej życiem, z mnóstwem restauracji, tawern, kawiarni, dyskotek, sklepów, w pobliżu kolejki elektrycznej.
piaszczysta, bezpłatna, oddalona od hotelu ok. 50 m (dojście przejściem podziemnym), wypożyczalnia leżaków i parasoli słonecznych (ok. 10 EUR/dzień).
całkowicie odnowiony w 2002 roku, 369 miejsc noclegowych, obiekt klimatyzowany, basen (leżaki bezpłatne), cafe-bar, winda, recepcja, restauracja, sala TV.
2-osobowe (możliwość 2 dostawek), klimatyzacja indywidualnie sterowana, łazienka (prysznic/wanna), balkon, telefon, TV SAT, sejf (dodatkowo płatny).
2 x dziennie (śniadania i obiadokolacje w formie bogatego bufetu).
basen, salon gier, solarium, bilard, dyskoteka, codzienna animacja dla dzieci i dorosłych.
***
Hiszpania/Costa Brava
Hotel Reymar położony jest blisko szerokiej plaży na granicy miejscowości Malgrat de Mar i Santa Susana. Obiekt znajduje się blisko stacji kolejki, którą łatwo dostać się do Barcelony. Hotel został całkowicie wyremontowany w 2002 roku.
w Malgrat de Mar, ok. 70 m od plaży, ok. 400 m od centrum miejscowości, w pobliżu sklepów, barów i restauracji, przy nadmorskiej promenadzie;, ok. 30 km od lotniska w Gironie, ok. 60 km do lotniska w Barcelonie, przystanek komunikacji publicznej przy hotelu.
liczba pokoi: 220, restauracje: 1, bary: 1, windy: 2, recepcja 24h, taras słoneczny, parking, wypożyczalnia samochodów, internet (płatny), sejf (płatny), przechowalnia bagażu, centrum konferencyjne (płatne), sala TV, internet bezprzewodowy bezpłatny w wyznaczonych miejscach, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
basen odkryty, parasole i leżaki bezpłatne, brodzik dla dzieci
klimatyzacja, telewizja satelitarna (depozyt), sejf (płatny), łazienka z wanną lub prysznicem (brak suszarki), taras/balkon Typ pokoju -
STANDARD: pokoje dla max. 4 osób
publiczna, piaszczysto-żwirowa, szeroka, parasole (płatne), leżaki (płatne), przejście na plażę przez promenadę
sporty wodne (płatne).
animacje.
niewielki plac zabaw, łóżeczko dziecięce.
śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, możliwość dopłaty do pełnego wyżywienia.
Bagaż podręczny, przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko - hotel - lotnisko.
W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny (max. wymiary bagażu podręcznego: 40x30x20cm). Loty z Warszawy, Katowic i Gdańska
lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; Loty z Poznania, Wrocławia, Warszawa - Modlin i Krakowa
lot LH/AF/KLM - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55 cm. Wyloty z Poznania i Wrocławia - loty bezpośrednie lub z przesiadką!!!
lot LOT Limit bagażu - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55cm + 1 bagaż główny 23kg/osoba
Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.
Obowiązkowej opłaty klimatycznej (w wysokości ok. 0,50 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 3* i ok. 1 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 4*) - zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Dopłaty do bagażu głównego. Istnieje możliwość dopłaty do bagażu głównego:
RYANAIR
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Girony i z Warszawy-Modlin i Krakowa do Barcelony:
- 10 kg rejestrowany - 200 zł/os/2 strony (55x40x20 cm) - wyloty przez cały rok
- 20 kg rejestrowany - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm + pierwszeństwo wejścia - dodatkowo płatne 150zł/szt./2 strony
WIZZAIR
WYLOTY z Warszawy, Katowic i Gdańska do Barcelony:
- 10 kg - 200 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
- 20 kg - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm + pierwszeństwo wejścia - 150zł/szt./2 strony dodatkowo płatne
NORWEGIAN
WYLOTY z Warszawy do Barcelony:
- 20 kg - 300 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
LUFTHANSA/AIR FRANCE/KLM
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Barcelony:
- 23 kg - 350 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
CENY W MOMENCIE REZERWACJI BILETU! Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższymi cenami.
Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.
Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).
Ograniczona opieka polskiego przedstawiciela (telefon kontaktowy).
Unia Europejska - nie są wymagane.
W miejscowości Malgrat De Mar, ok. 500 m od centrum z licznymi barami, restauracjami i sklepikami. W odległości ok. 30 km od portu lotniczego w Gironie oraz ok. 60 km do portu lotniczego w Barcelonie. Przystanek autobusowy przy hotelu. W odległości ok. 15 km od hotelu park wodny oraz delfinarium Marineland.
Playa de Astillero, publiczna, piaszczysto-żwirkowa, z dość stromym zejściem do morza, ok. 50 m od hotelu, dojście przejściem podziemnym. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.
KATEGORIA LOKALNA 3* Siedmiopiętrowy budynek odnowiony w 2005 roku z przyjazną atmosferą. Polecany dla rodzin z dziećmi jak również dla osób ceniących centrum miasta.
Recepcja, 2 windy, przestronny hol, restauracja, cafe-bar, kantor, kącik telewizyjny, centrum konferencyjne dla 270 osób, taras, parking oraz wypożyczalnia samochodów. Akceptowane karty kredytowe Visa i MasterCard.
Bezpłatne WiFi w barze hotelowym, punkt internetowy za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: basen ze słodką wodą, leżaki przy basenie, animacje dla dorosłych Odpłatnie: salon gier, sporty wodne przy plaży.
Plac zabaw, mini club, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka na zamówienie przed przylotem.
Oferuje 220 pokoi. Pokoje dwuosobowe z możliwością dostawki, wyposażone w klimatyzację, łazienki, TV, telefon oraz balkon lub taras. Za dodatkową opłatą możliwość skorzystania z sejfu i WiFi.
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji za dodatkową opłatą. FB -śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Napoje do obiadów i kolacji za dodatkową opłatą.
www.hotelreymar.com 4 pokoje przygotowane dla potrzeb Gości niepełnosprawnych oraz udogodnienia na terenie hotelu.
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy; bagaż rejestrowany: czarter-20kg, Wizzair - 23kg (szerokość: 1,499m, wysokość: 1,194m, długość: 1,715m), Ryannair - 15kg; bagaż podręczny: czarter 5kg, Wizzair - mały o wymiarach nieprzekraczających 42x32x25cm, Ryannair - 10kg o wymiarach 55x40x20cm oraz 1 małą torebkę o maksymalnych wymiarach 35x20x20cm; transfer lotnisko - hotel - lotnisko; zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta*(w wybranych hotelach na Costa Blanca/jak zaznaczone na umowie oraz w pozostałych regionach w przypadku niskiej sprzedaży w okresie zimowym tj. od listopada do kwietnia alternatywnie możliwa opieka anglojęzyczna), ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
!!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00
dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
3
Costa Brava
Gironę - najstarsze hiszpańskie miasto, klasztor benedyktynów w górach Montserra, muzeum Salvadora Dali w Figueres, czy bogate zabytki greckich i rzymskich osiedli w Empurias.
Reymar to 3-gwiazdkowy hotel położony w miejscowości Malgrat de Mar w Costa Brava w Hiszpanii. Obiekt leży blisko morza - do plaży jest 50 m.
Pokoje 2-osobowe, Pokoje 2-osobowe z możliwością 1 dostawki, Pokoje 2-osobowe z możliwością 2 dostawek. Wszystkie pokoje posiadają taras/balkon, łazienkę, wyposażone są w TV, telefon, klimatyzację, Wi-Fi (płatne), sejf (płatny).
HB oferuje - śniadania, obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo. FB oferuje - śniadania, obiady, kolacje. Napoje do obiadu i kolacji płatne dodatkowo. Posiłki są w formie bufetu.
- Wi-Fi dostępne w hotelu, - Parking, - 24-godzinna recepcja, - Wypożyczalnia rowerów, - Klimatyzacja w miejscach publicznych, - Sejf hotelowy, - Kantor wymiany walut, - Winda, - Taras, - Taras słoneczny, - Kawiarnia, bar, restauracja (klimatyzowana), snack-bar przy basenie, - Odkryty basen ze słodką wodą, - Leżaki, - Salon gier, - Klub nocny, - Bilard, - Miniclub, - Parking, - Obsługa Diners Club, Mastercard, Visa.
Od godziny 13.00 / do godziny 10.00.
- Zakwaterowanie, - Ubezpieczenie KL i NNW, - Wyżywienie wg oferty.
- Kosztu dojazdów, - Wydatków własnych, - Opieki rezydenta, - Opłaty klimatycznej, - Wycieczek fakultatywnych, - Świadczeń niezawartych w ofercie.
HISZPANIACB
- bagaż podręczny w cenie pakietu - bagaż rejestrowany opcjonalnie - płatny dodatkowo - lokalny rezydent z językiem polskim - transfery
atrakcyjna lokalizacja przy nadmorskiej promenadzie, na pograniczu kurortów Malgrat de Mar i Santa Susana. Popularny i lubiany dzięki miłej, wakacyjnej atmosferze i bliskości plaży. Nie bez znaczenia jest również bliskość centrum tętniącego życiem kurortu z licznymi sklepami i lokalnymi rozrywkami. Chwile relaksu zapewni gościom basen zewnętrzny z tarasem słonecznym, a cykliczne animacje lub muzyka uprzyjemnią wieczór. Dobra relacja jakości do ceny. Kategoria lokalna 3***
Malgrat de Mar, ok. 350m o tętniącego życiem centrum kurortu, w pobliżu liczne bary, restauracje i sklepy. Ok. 700m od przystanku kolejki, którą dojechać można do Barcelony lub Blanes. Lotnisko w Gironie ok. 35km, w Barcelonie ok. 85km.
ok. 70m od hotelu, dojście przejściem podziemnym, piaszczysto-żwirkowa, długa i szeroka. Publiczna, bezpłatna, w sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.
220 pokoi, hol powitalny z lobby, recepcja 24h, winda, restauracja główna, cafe-bar, sala TV, wymiana walut, sala konferencyjna, płatny punkt internetowy, płatne miejsca parkingowe.
klimatyzacja (sezon letni), TV, telefon, płatny sejf, łazienka (prysznic lub wanna), balkon lub taras. 2-osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek co może jednak zmniejszyć komfort zakwaterowania. Pokój 1-osobowy na zamówienie.
basen zewnętrzny (sezon letni), taras słoneczny. Leżaki przy basenie bezpłatnie. Płatne: automaty do gier. Cykliczne programy animacyjne lub wieczory z muzyką na żywo. Bogata oferta dziennych i nocnych rozrywek w pobliskim centrum kurortu.
kącik zabaw
- bez wyżywienia - śniadania - śniadania, obiadokolacje - all inclusive soft
hotel objęty obsługą rezydenta z językiem polskim. Telefon alarmowy 24h/7, spotkanie informacyjne w hotelu na życzenie klienta.
Wakacyjny hotel polecany wszystkim tym, którzy poszukują zakwaterowania blisko plaży i wszelkich rozrywek oferowanych przez kurortu. Miła atmosfera i wygodne zakwaterowanie w dobrej cenie. 170202
Limity bagażowe w zależności od linii lotniczej (nie dotyczy infantów) - Norwegian (kod lotu D8) - mała podręczna torebka + bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg - Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 35x20x20cm + bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm (zabierany do luku); opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg - WizzAir (kod lotu W6) - bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg Cena dodatkowego, opcjonalnego bagażu rejestrowanego zg z systemem rezerwacyjnym.
- bilet lotniczy - przewóz bagażu podręcznego - transfery lotnisko-hotel-lotnisko - zakwaterowanie - wyżywienie zg z wybraną opcją - lokalny rezydent z językiem polskim - składka z tytuły TFG - pakiet ubezpieczeń KL, NW, bagaż
- taksa klimatyczna płatna w Hiszpanii, w zależności od standardu zakwaterowania 2**-3*** 0,5 EUR/os/dzień, 4**** 1 EUR/os/dzień, 5***** 2,5 EUR/os/dzień, opłata max za 7 dni, (nie dotyczy dzieci 0-16 lat) - opcjonalnie przewóz bagażu rejestrowanego - świadczeń dodatkowych
Położony zaledwie ok 100 m od plaży Malgrat de Mar oferuje wszystko, czego potrzeba do spędzenia udanych wakacji - bajeczne widoki, bliskość miejskich rozrywek, wieczornych atrakcji i plaży.Sport i rekreacja: basen, brodzik dla dzieci, mini klub, taras słoneczny, pokój gier, sporty wodne w okolicy, możliwość wypożyczenia rowerów, możliwość gry w tenisa i bilard. Hotel oferuje również w wybrane wieczory muzykę na zywo i dyskotekę.Wszystkie pokoje wyposażone są w 32- lub 42-calowy telewizor z płaskim ekranem.Wyżywienie: śniadanie w formie bufetu, lub śniadania i obiadokolacje.Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
HISZPANIA KONTYNENTALNA I MAJORKATEST: NIERODZAJ TESTU: BEZ TESTUTEST DLA DZIECKA: BEZ TESTUWYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta),nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE >>> HISZPANIA TENERYFATEST: TAKRODZAJ TESTU: RT-PCR, ANTYGENOWY, TMA, LAMP TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTUZWOLNIENIE Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCYWYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ Przy zakwaterowaniu w obiektach turystycznych na Wyspach Kanaryjskich wymagane jest okazanie jednego z dokumentów: Unijny Certyfikat COVID dla Zaszczepionych/Ozdrowieńców lub negatywny wynik testu na COVID-19 w języku angielskim: antygenowy 48 godzin przed przylotem lub RT-PCR/RT-LAMP/TMA 72 godziny przed przylotem.
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony oraz na Teneryfę (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Masz pytania o Hotel Reymar? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00