cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Last Minute
Hotel Reymar, Costa Brava
1/20
Hotel Reymar, Costa Brava
2/20
Hotel Reymar, Costa Brava
3/20
Hotel Reymar, Costa Brava
4/20
Hotel Reymar, Costa Brava
5/20
Hotel Reymar, Costa Brava
6/20
Hotel Reymar, Costa Brava
7/20
Hotel Reymar, Costa Brava
8/20
Hotel Reymar, Costa Brava
9/20
Hotel Reymar, Costa Brava
10/20
Hotel Reymar, Costa Brava
11/20
Hotel Reymar, Costa Brava
12/20
Hotel Reymar, Costa Brava
13/20
Hotel Reymar, Costa Brava
14/20
Hotel Reymar, Costa Brava
15/20
Hotel Reymar, Costa Brava
16/20
Hotel Reymar, Costa Brava
17/20
Hotel Reymar, Costa Brava
18/20
Hotel Reymar, Costa Brava
19/20
Hotel Reymar, Costa Brava
20/20
mapakliknij aby aktywować mapę
Ocena
hotelu:
0.0 / 5
Najbliższy termin
13.04 - 15.04
już od 269 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
23.09 - 25.09
już od 269 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Reymar
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Polska animacja
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Blisko centrum
  • Rozrywka i życie nocne
  • Bez paszportu

Hotel Reymar
star 3

Hiszpania: Costa Brava
Ocena hotelu Reymar:
0.0 / 5
Średnia z 0 opinii
Szczegóły oceny hotelu Reymar:
  • Lokalizacja
    0
  • Hotel
    0
  • Pokoje
    0
  • Wyżywienie
    0
  • Atrakcje
    i sport
    0
  • Jakość
    do ceny
    0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 13 kwietnia 2024
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 23 września 2024

Hotel Reymar w ofercie Biura podróży:

Itaka

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

***

Region

Hiszpania / Costa Brava

Opis oferty:

Znakomicie położony przy nadmorskiej promenadzie, blisko tętniącego życiem centrum kurortu, jest świetnym miejscem na słoneczne wakacje. Na miejscu wszystko, co potrzebne do udanych wakacji: zadbane pokoje, smaczne posiłki w formie bufetu, przyjemny basen i miła atmosfera. Wygodny dojazd miejską kolejką do pełnej zabytków Barcelony. Idealna relacja ceny do oferowanych świadczeń.

POłOżENIE:

ok. 400 m od centrum MALGRAT DE MAR, w pobliżu sklepów, barów i restauracji, przy nadmorskiej promenadzie; ok. 30 km od portu lotniczego w Gironie; ok. 60 km do portu lotniczego w Barcelonie; przystanek autobusowy przy hotelu; ok. 700 m od przystanku kolejki miejskiej, którą można dojechać do Barcelony.

PLAżA:

Playa de Astillero, publiczna, piaszczysto-żwirkowa, dość strome zejście do morza, ok. 50 m od hotelu, dojście przejściem podziemnym, parasole i leżaki płatne (ok. 10 EUR/dzień).

HOTEL:

trzygwiazdkowy, zadbany, odnowiony w 2005 r., 220 pokoi, 1 budynek, 7 pięter, 2 windy, przestronny hol, całodobowa recepcja, restauracja - dania w formie bufetu, kuchnia europejska, dostępne foteliki dla dzieci; cafe-bar, kantor, sala telewizyjna; centrum konferencyjne dla 270 osób, taras, bezpłatny internet bezprzewodowy w wyznaczonych miejscach w hotelu; za opłatą: punkt internetowy (ok. 1 EUR/10 min), parking, wypożyczalnia samochodów i rowerów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard (sejf i konsumpcja w barze płatne gotówką).

standardowy:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 15 m², zadbany, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc), telewizor (pilot za kaucją: ok. 10 EUR), sejf (płatny: 20 EUR/tydz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon (stolik i krzesełka).

SPORT I ROZRYWKA:

basen, słodka woda, ok. 180 m², gł. 0,4-1,4 m, przy basenie bezpłatne leżaki; plac zabaw dla dzieci, animacje dla dorosłych; za opłatą: salon gier; oferta zewnętrzna: ok. 12 km od hotelu park wodny oraz delfinarium Marineland.

SOFT ALL INCLUSIVE (za dopłatą):

śniadanie (7.30-10.30), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji; limitowane wino i woda do obiadu i kolacji.

KONTAKT:

0034/937654566, www.hotelreymar.com


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Itaka. Nowa Itaka sp. z o.o. jest jednym z naszych kluczowych partnerów i głównym kontrahentem, z którym od lat spełniamy turystyczne marzenia naszych wspólnych klientów. Wysoki standard obsługi, wykwalifikowani rezydenci i przewodnicy oraz szeroki wybór atrakcyjnych ofert na wakacje dopracowanych w każdym szczególe zapewniają wieloletni sukces jakim może poszczycić się to biuro.

Biuro Itaka powstało w 1989 roku w Opolu. Pierwszym sloganem organizatora było "I...Taki świat jest piękny". Biuro posiada 100% kapitału polskiego.

W swojej ofercie Itaka posiada wiele sprawdzonych hoteli położonych w dogodnej lokalizacji, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami. Biuro posiada szeroki wachlarz destynacji turystycznych i może spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Ponad to, do swojej oferty sukcesywnie wprowadza oryginalne kierunki takie jak Bośnia i Hercegowina, Albania, Madera czy kierunki egzotyczne - Wyspy Zielonego Przylądka, Zanzibar i wiele, wiele innych.

Itaka posiada bogatą ofertę wycieczek objazdowych, zarówno autokarowych jak i samolotowych. Ich programy są bardzo zróżnicowane i dostosowane do wymagań różnych klientów, dlatego każdy może znaleźć wyjazd zgodny z jego preferencjami. Biuro podrózy Itaka posiada także jeden z największych wyborów ofert w promocji last minute, co pozwala klientom z każdym budżetem na spełnienie swoich wakacyjnych marzeń.

Aktualnie Itaka posiuada 170 salonów firmowych, 700 salonów agencyjnych. 
Oferta biura to 3500 hoteli wypoczynkowych, ponad 1 000 wycieczek objazdowych, 150 kierunków na 7 kontynentach.

Biuro Podróży Itaka w ciągu swojej dotychczasowej działalności otrzymała wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, takich jak tytuł Superbrands i Created in Poland Superbrands 2014/15 przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku, Touroperator Roku 2014, Konsumencki Lider Jakości 2022, czy Wielka Perła Polskiej Gospodarki 2012, Top Marka 2019, nagroda konsumenta 2018, superbrands.


Coral Travel

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

KATEGORIA

3*

REGION

Costa Barcelona

lokalizacja

Malgrat De Mar, 75 km od lotniska w Barceloni, 33 km od lotniska w Gironie. W pobliżu hotelu znajduje się stacja nadmorskiej kolejki, którą można dojechać do Barcelony. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000 m2.

kategoria hotelu

3*

kategoria lokalna hotelu

3*

Data otwarcia

1969 r. Odnowiony w 2012 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

internet

- Wi-Fi w pokojach płatne- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

plaża

100 m od hotelu.

pokoje

Zlokalizowane w 1 budynku:- budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 2)Typy pokoi:- pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

- restauracja główna, bar

śniadanie

- śniadanie (08:00-10:30)

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (08:00-10:30), obiadokolacja (18:30-21:00)

śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (08:00-10:30), obiad (13:00-15:00), kolacja (18:30-21:00)

z myślą o dzieciach

- animacje dla dzieci- plac zabaw- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - płatne

w cenie

- animacje - sauna- jacuzzi

płatne

- siatkówka plażowa- bilard- sporty wodne na plaży

dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE- Czy siłownia jest czynna? - NIE- Czy mini klub jest czynny? - NIE- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)OPŁATA TURYSTYCZNAW Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco:5* - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.),4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba),3* oraz 2* - ok. 0,60€/os./doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra)apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba).Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotelInformacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.

Aktualizacja opisu

16.11.2023 16:06

usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni Wi-Fi Serwis plażowy Sporty wodne


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Coral Travel (biuro wcześniej działające pod nazwą Wezyr Holidays), które działa na polskim rynku od roku 1999. W tym czasie zdobyło grono stałych i zadowolonych klientów. Z usług biura skorzystało już 30 milionów klientów.

Biuro Podróży Coral Travel specjalizuje się w wyjazdach do Turcji, jednak z roku na rok wzbogaca swoją ofertę o nowe kierunki. Jedną z najchętniej wybieranych przez klientów destynacji jest Grecja. Dodatkowo możemy wybrać ofertę spośród takich krajów jak Hiszpania, Bułgaria czy Egipt. Ciągły rozwój biura i pozycja jednego z największych touroperatorów w Europie zaowocował stale poszerzającą się ofertą egzotycznych wakacji, hitem są takie kierunki jak Dominikana, Kuba, Meksyk, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Biuro podróży Coral Travel oferuje także atrakcyjne wakacje dla rodzin - w swoich najlepszych hotelach uruchomili bowiem polskojęzyczne animacje. Wybierać można spśród wielu ofert last minute i all inclusive.

Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.

  • proponują wakacje czarterowe do 15 kierunków z wylotami z 12 lotnisk lokalnych w Polsce,
  • są specjalistami na kierunku Turcja, w szczycie sezonu latają tam codziennie z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Katowic,
  • blisko 40% wszystkich polskich turystów spędzających zorganizowane wakacje w Turcji to Klienci Coral Travel Poland,
  • nieustannie wzbogacają swoją ofertę o nowe produkty i obecnie proponują, obok Turcji, która jest kierunkiem flagowym, Grecję, Hiszpanię, Bułgarię, Egipt, Tunezję oraz kraje egzotyczne, takie jak Dominikana, Kuba, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie,
  • posiadają kapitał zakładowy 20 mln złotych,
  • gwarancja ubezpieczeniowa to 200 000 000 złotych 
  • od 2010 r posiadają akredytowany certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001: 2015 i z powodzeniem kontynuują akredytację.

Biuro Podróży Coral Travel to gwarancja udanych wakacji. Jako jeden z nielicznych touroperatorów na polskim rynku wdrożył system zarządzania jakością i posiada certyfikat na zgodność z normą ISO 9001:2008. Jest laureatem nagród Fair Play Turystyki Polskiej 2012, Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.


Exim Tours

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

3* Hiszpania/Costa Brava

Kategoryzacja hotelu

- Kat. Exim Tours 3* - Kat. lokalna 3*

Położenie

- ok. 50 m do plaży - ok. 1 km od centrum Malgrat de Mar - ok. 33 km od lotniska w Gironie - ok. 62 km od Barcelony - w pobliżu liczne sklepy, bary, restauracje oraz przystanek autobusowy i kolejka, którą można dojechać do Barcelony

Plaża

- piaszczysto-żwirowa - leżaki i parasole (płatne)

Pokoje

- klimatyzacja - TV, telefon - łazienka (WC, wanna/prysznic) - balkon/taras - pokoje 4 osobowe (na zapytanie)

Sport, Relaks, Rozrywka

Bezpłatne - basen, leżaki i parasole - wieczorne animacje kilka razy w tygodniu Płatne - pokój gier

Dla dzieci

- plac zabaw - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zapytanie)

Wyżywienie

HB: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu (napoje płatne przy obiadokolacji).

FB

śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu (napoje płatne przy obiedzie i kolacji).

Restauracje i bary

- restauracja główna - cafe-bar - bar przy basenie

Dodatkowe informacje

- sala konferencyjna (do 275 osób) - sejf w recepcji (płatny) - 2 windy - sala telewizyjna - pralnia - hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych - podczas kwaterowania w hotelu pobierana jest opłata klimatyczna w wysokości 0,50 EUR/os/dzień. W przypadku pobytu 2-tygodniowego - płatne tylko przez pierwszy tydzień. Dzieci do 16 roku życia bezpłatnie. - hotel wybudowany w 1969 roku, wyremontowany w 2003 roku - obiekt dysponuje 220 pokojami - www.hotelteymar.com

Cena

Cena zawiera (PLN): bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 10:00), transfer lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NW, BAGAŻU, ubezpieczenia od chorób przewlekłych Europaische Reiseversicherung AG Europejskie), opłaty lotniskowe.

Limity bagażowe

LIMITY BAGAŻOWE

Warszawa - Chopin

20 kg bagaż główny, 5 kg bagaż podręczny.

Katowice

20 kg bagaż główny, 5 kg bagaż podręczny.

Warszawa - Modlin

0 kg bagaż główny, 10 kg bagaż podręczny, możliwość dokupienia bagażu głównego 15 kg w cenie 240 PLN. Cena bagażu ulega zmianie po potwierdzeniu rezerwacji.

Kraków

0 kg bagaż główny, 10 kg bagaż podręczny, możliwość dokupienia bagażu głównego 15 kg w cenie 240 PLN. Cena bagażu ulega zmianie po potwierdzeniu rezerwacji.


EXIM tours zapoczątkowało swoją działalność w Czechach, w 1993 roku. W związku z dynamicznym rozwojem Firma szybko wkroczyła także na rynek polski, słowacki, węgierski i rumuński.

Dzięki fuzji marek EXIM tours i Kartago Tours, Grupa EXIM stała się podmiotem międzynarodowym, zajmującym wiodącą pozycję wśród touroperatorów w Europie Środkowej. Z dniem 31 maja 2012 niemiecka Grupa Kapitałowa REWE Touristik przejęła 51 % udziałów Holdingu Exim, a partnerstwo to stworzyło nowe możliwości rozwoju i poszerzenia rynków zbytu.

 

Z dniem 12 kwietnia 2013 REWE Group zespoliło wszystkie brandy turystyczne pod nową wspólną nazwą DER Touristik Köln GmbH, zastępując tym samym dawną nazwą REWE Touristik.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz pasji organizowania wyjazdów EXIM tours znajduje się wśród czołowych polskich touroperatorów. W ciągu całego okresu prowadzenia swojej działalności, EXIM tours otrzymało liczne prestiżowe nagrody oraz certyfikaty, m.in. Certyfikat Śląskiej Izby Turystycznej, Certyfikat Rzetelności oraz Złoty Certyfikat Transparentnego Touroperatora.

 

Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych EXIM S.A. posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia podróży), będącym wiodącym ubezpieczycielem, specjalizującym się w ubezpieczeniach podróży. Beneficjentem gwarancji ubezpieczeniowej jest Marszałek Województwa Mazowieckiego. Firma zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.


EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.

 

EXIM S.A wchodzi w skład grupy DER Touristik Eastern Europe a.s., co zapewnia stabilną pozycję na rynku europejskim, a także bezpieczeństwo i gwarancję międzynarodowego kapitału.


EXIM S.A. jest członkiem Polskiej Izby Turystyki.

EXIM S.A. posiada Diamentowy Certyfikat Rzetelnej Firmy co oznacza, że awans z poziomu Złotego na Diamentowy.

Exim w swojej ofercie posiada prawie wszystkie kierunki świata od Europy po egzotykę.




Delta Travel

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Region

HISZPANIA/MALGRAT DE MAR

POłOżENIE

tuż przy morskiej promenadzie, w centrum miejscowości wypoczynkowej Malgrat de Mar, na pograniczu z ekskluzywną Santa Susanną, w okolicy tętniącej życiem, z mnóstwem restauracji, tawern, kawiarni, dyskotek, sklepów, w pobliżu kolejki elektrycznej.

PLAżA

piaszczysta, bezpłatna, oddalona od hotelu ok. 50 m (dojście przejściem podziemnym), wypożyczalnia leżaków i parasoli słonecznych (ok. 10 EUR/dzień).

WYPOSAżENIE

całkowicie odnowiony w 2002 roku, 369 miejsc noclegowych, obiekt klimatyzowany, basen (leżaki bezpłatne), cafe-bar, winda, recepcja, restauracja, sala TV.

POKOJE

2-osobowe (możliwość 2 dostawek), klimatyzacja indywidualnie sterowana, łazienka (prysznic/wanna), balkon, telefon, TV SAT, sejf (dodatkowo płatny).

WYżYWIENIE

2 x dziennie (śniadania i obiadokolacje w formie bogatego bufetu).

SPORT I ROZRYWKA

basen, salon gier, solarium, bilard, dyskoteka, codzienna animacja dla dzieci i dorosłych.


Ecco Holiday

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

***

Region

Hiszpania/Costa Brava

Opis

Hotel Reymar położony jest blisko szerokiej plaży na granicy miejscowości Malgrat de Mar i Santa Susana. Obiekt znajduje się blisko stacji kolejki, którą łatwo dostać się do Barcelony. Hotel został całkowicie wyremontowany w 2002 roku.

Lokalizacja

w Malgrat de Mar, ok. 70 m od plaży, ok. 400 m od centrum miejscowości, w pobliżu sklepów, barów i restauracji, przy nadmorskiej promenadzie;, ok. 30 km od lotniska w Gironie, ok. 60 km do lotniska w Barcelonie, przystanek komunikacji publicznej przy hotelu.

Wyposażenie

liczba pokoi: 220, restauracje: 1, bary: 1, windy: 2, recepcja 24h, taras słoneczny, parking, wypożyczalnia samochodów, internet (płatny), sejf (płatny), przechowalnia bagażu, centrum konferencyjne (płatne), sala TV, internet bezprzewodowy bezpłatny w wyznaczonych miejscach, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Basen

basen odkryty, parasole i leżaki bezpłatne, brodzik dla dzieci

Pokoje

klimatyzacja, telewizja satelitarna (depozyt), sejf (płatny), łazienka z wanną lub prysznicem (brak suszarki), taras/balkon Typ pokoju -

STANDARD: pokoje dla max. 4 osób

Plaża

publiczna, piaszczysto-żwirowa, szeroka, parasole (płatne), leżaki (płatne), przejście na plażę przez promenadę

Sport na plaży

sporty wodne (płatne).

Rozrywka

animacje.

Dla dzieci

niewielki plac zabaw, łóżeczko dziecięce.

Wyżywienie

śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, możliwość dopłaty do pełnego wyżywienia.

Świadczenia

Bagaż podręczny, przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko - hotel - lotnisko.

W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny (max. wymiary bagażu podręcznego: 40x30x20cm). Loty z Warszawy, Katowic i Gdańska

lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; Loty z Poznania, Wrocławia, Warszawa - Modlin i Krakowa

lot LH/AF/KLM - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55 cm. Wyloty z Poznania i Wrocławia - loty bezpośrednie lub z przesiadką!!!

lot LOT Limit bagażu - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55cm + 1 bagaż główny 23kg/osoba

Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.

Dodatkowo płatne

Obowiązkowej opłaty klimatycznej (w wysokości ok. 0,50 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 3* i ok. 1 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 4*) - zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Dopłaty do bagażu głównego. Istnieje możliwość dopłaty do bagażu głównego:

RYANAIR
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Girony i z Warszawy-Modlin i Krakowa do Barcelony:                         

- 10 kg rejestrowany - 200 zł/os/2 strony (55x40x20 cm) - wyloty  przez cały rok

- 20 kg rejestrowany - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm + pierwszeństwo wejścia - dodatkowo płatne 150zł/szt./2 strony

WIZZAIR
WYLOTY z Warszawy, Katowic i Gdańska do Barcelony:

- 10 kg - 200 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
- 20 kg - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm + pierwszeństwo wejścia  - 150zł/szt./2 strony dodatkowo płatne

NORWEGIAN
WYLOTY z Warszawy do Barcelony:
- 20 kg - 300 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

LUFTHANSA/AIR FRANCE/KLM
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Barcelony:
- 23 kg - 350 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok



CENY W MOMENCIE REZERWACJI BILETU! Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższymi cenami.

Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.

Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).

Obsługa na miejscu

Ograniczona opieka polskiego przedstawiciela (telefon kontaktowy).

Informacje wizowe

Unia Europejska - nie są wymagane.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Ecco Holiday, firmy prężnie działającej na polskim rynku od roku 2002. Początkowo Biuro zajmowało się organizacją pobytowych wycieczek czarterowych w regionach północnej Afryki i południowej Europy. Dynamiczny rozwój firmy, zadowolenie klientów i silna pozycja na rynku pozwoliła na powstanie bliźniaczej firmy Ecco Travel, która wyspecjalizowała się w organizowaniu wyjazdów do krajów egzotycznych.

Biuro Podróży Ecco Holiday to zespół młodych ludzi, dla których praca jest jednocześnie spełnieniem marzeń o podróżowaniu. Dzięki temu posiadają praktyczną wiedzę w zakresie organizacji wakacji pobytowych i wyjazdów objazdowych. Misją Ecco Holiday jest spełnianie marzeń swoich klientów o niezapomnianych podrózach,

W ofercie Biura Podrózy Ecco Holiday można znaleźć wakacje last minute i all inclusive na Malcie i na Cyprze, w Hiszpanii, Bułgarii, Portugalii, Grecji oraz Egipcie. Wszystkie starannie wyselekcjonowane hotele mają spełniać wszelkie oczekiwania gości.
Oferta organziatora powiększyła się również o city break i hotele w Polsce. 


Dzięki wysokiej jakości świadczonych usług i zaangażowanemu zespołowi pracowników, Ecco Holiday jest wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród.


Prima Holiday

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POŁOŻENIE

W miejscowości Malgrat De Mar, ok. 500 m od centrum z licznymi barami, restauracjami i sklepikami. W odległości ok. 30 km od portu lotniczego w Gironie oraz  ok. 60 km do portu lotniczego w Barcelonie. Przystanek autobusowy przy hotelu. W odległości ok. 15 km od hotelu park wodny oraz delfinarium Marineland.

PLAŻA

Playa de Astillero, publiczna, piaszczysto-żwirkowa, z dość stromym zejściem do morza, ok. 50 m od hotelu, dojście przejściem podziemnym. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 3* Siedmiopiętrowy budynek odnowiony w 2005 roku z przyjazną atmosferą. Polecany dla rodzin z dziećmi jak również dla osób ceniących centrum miasta.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, 2 windy, przestronny hol, restauracja, cafe-bar, kantor, kącik telewizyjny, centrum konferencyjne dla 270 osób, taras, parking oraz wypożyczalnia samochodów. Akceptowane karty kredytowe Visa i MasterCard. 

INTERNET

Bezpłatne WiFi w barze hotelowym, punkt internetowy za dodatkową opłatą.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen ze słodką wodą, leżaki przy basenie, animacje dla dorosłych Odpłatnie: salon gier, sporty wodne przy plaży.

DLA DZIECI

Plac zabaw, mini club, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka na zamówienie przed przylotem.

ZAKWATEROWANIA

Oferuje 220 pokoi. Pokoje dwuosobowe z możliwością dostawki, wyposażone w klimatyzację, łazienki, TV, telefon oraz balkon lub taras.  Za dodatkową opłatą możliwość skorzystania z sejfu i WiFi.

WYŻYWIENIE

HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji za dodatkową opłatą. FB -śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Napoje do obiadów i kolacji za dodatkową opłatą.

INFORMACJE DODATKOWE

www.hotelreymar.com 4 pokoje przygotowane dla potrzeb Gości niepełnosprawnych oraz udogodnienia na terenie hotelu.

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy; bagaż rejestrowany: czarter-20kg, Wizzair - 23kg (szerokość: 1,499m, wysokość: 1,194m, długość: 1,715m), Ryannair - 15kg; bagaż podręczny: czarter 5kg,  Wizzair - mały o wymiarach nieprzekraczających 42x32x25cm, Ryannair - 10kg o wymiarach 55x40x20cm oraz 1 małą torebkę o maksymalnych wymiarach 35x20x20cm; transfer lotnisko - hotel - lotnisko; zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta*(w wybranych hotelach na Costa Blanca/jak zaznaczone na umowie oraz w pozostałych regionach w przypadku niskiej sprzedaży w okresie zimowym tj. od listopada do kwietnia alternatywnie możliwa opieka anglojęzyczna), ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

DOBA HOTELOWA

!!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

WARUNKI WJAZDOWE

dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.


Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).

W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W  kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.

Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.

Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.



Traveliada

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

3

Region

Costa Brava

Wybrzeże Costa Brava to najdalej wysunięta na północ część Katalonii, rozciąga się od granicy francuskiej do położonej na południu miejscowości Blanes, nad Morzem Śródziemnym. Zróżnicowaną linię brzegową tworzą dzikie i skaliste zbocza oraz malownicze zatoczki z turkusową wodą i piaszczystymi plażami. Krajobraz półnconej części w pełni odpowiada nazwie ('Dzikie Wybrzeże'). Costa Brava oferuje również wiele atrakcji hostoryczno - kulturalnych

Gironę - najstarsze hiszpańskie miasto, klasztor benedyktynów w górach Montserra, muzeum Salvadora Dali w Figueres, czy bogate zabytki greckich i rzymskich osiedli w Empurias.

Położenie

Reymar to 3-gwiazdkowy hotel położony w miejscowości Malgrat de Mar w Costa Brava w Hiszpanii. Obiekt leży blisko morza - do plaży jest 50 m.

Zakwaterowanie

Pokoje 2-osobowe, Pokoje 2-osobowe z możliwością 1 dostawki, Pokoje 2-osobowe z możliwością 2 dostawek. Wszystkie pokoje posiadają taras/balkon, łazienkę, wyposażone są w TV, telefon, klimatyzację, Wi-Fi (płatne), sejf (płatny).

Wyżywienie

HB oferuje - śniadania, obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo. FB oferuje - śniadania, obiady, kolacje. Napoje do obiadu i kolacji płatne dodatkowo. Posiłki są w formie bufetu.

Udogodnienia

- Wi-Fi dostępne w hotelu, - Parking, - 24-godzinna recepcja, - Wypożyczalnia rowerów, - Klimatyzacja w miejscach publicznych, - Sejf hotelowy, - Kantor wymiany walut, - Winda, - Taras, - Taras słoneczny, - Kawiarnia, bar, restauracja (klimatyzowana), snack-bar przy basenie, - Odkryty basen ze słodką wodą, - Leżaki, - Salon gier, - Klub nocny, - Bilard, - Miniclub, - Parking, - Obsługa Diners Club, Mastercard, Visa.

Zakwaterowanie / wykwaterowanie

Od godziny 13.00 / do godziny 10.00.

Cena zawiera - Oferta z dojazdem własnym

- Zakwaterowanie, - Ubezpieczenie KL i NNW, - Wyżywienie wg oferty.

Cena nie zawiera - Oferta z dojazdem własnym

- Kosztu dojazdów, - Wydatków własnych, - Opieki rezydenta, - Opłaty klimatycznej, - Wycieczek fakultatywnych, - Świadczeń niezawartych w ofercie.


Atur

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kraj

HISZPANIACB

HOT DEAL

- bagaż podręczny w cenie pakietu - bagaż rejestrowany opcjonalnie - płatny dodatkowo - lokalny rezydent z językiem polskim - transfery

Hotel info

atrakcyjna lokalizacja przy nadmorskiej promenadzie, na pograniczu kurortów Malgrat de Mar i Santa Susana. Popularny i lubiany dzięki miłej, wakacyjnej atmosferze i bliskości plaży. Nie bez znaczenia jest również bliskość centrum tętniącego życiem kurortu z licznymi sklepami i lokalnymi rozrywkami. Chwile relaksu zapewni gościom basen zewnętrzny z tarasem słonecznym, a cykliczne animacje lub muzyka uprzyjemnią wieczór. Dobra relacja jakości do ceny. Kategoria lokalna 3***

Lokalizacja

Malgrat de Mar, ok. 350m o tętniącego życiem centrum kurortu, w pobliżu liczne bary, restauracje i sklepy. Ok. 700m od przystanku kolejki, którą dojechać można do Barcelony lub Blanes. Lotnisko w Gironie ok. 35km, w Barcelonie ok. 85km.

Plaża

ok. 70m od hotelu, dojście przejściem podziemnym, piaszczysto-żwirkowa, długa i szeroka. Publiczna, bezpłatna, w sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.

Hotel

220 pokoi, hol powitalny z lobby, recepcja 24h, winda, restauracja główna, cafe-bar, sala TV, wymiana walut, sala konferencyjna, płatny punkt internetowy, płatne miejsca parkingowe.

Pokój

klimatyzacja (sezon letni), TV, telefon, płatny sejf, łazienka (prysznic lub wanna), balkon lub taras. 2-osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek co może jednak zmniejszyć komfort zakwaterowania. Pokój 1-osobowy na zamówienie.

Sport i rozrywka

basen zewnętrzny (sezon letni), taras słoneczny. Leżaki przy basenie bezpłatnie. Płatne: automaty do gier. Cykliczne programy animacyjne lub wieczory z muzyką na żywo. Bogata oferta dziennych i nocnych rozrywek w pobliskim centrum kurortu.

Dzieci

kącik zabaw

Opcje wyżywienia

- bez wyżywienia - śniadania - śniadania, obiadokolacje - all inclusive soft

Uwagi

hotel objęty obsługą rezydenta z językiem polskim. Telefon alarmowy 24h/7, spotkanie informacyjne w hotelu na życzenie klienta.

Nasza opinia

Wakacyjny hotel polecany wszystkim tym, którzy poszukują zakwaterowania blisko plaży i wszelkich rozrywek oferowanych przez kurortu. Miła atmosfera i wygodne zakwaterowanie w dobrej cenie. 170202

Przewóz bagażu

Limity bagażowe w zależności od linii lotniczej (nie dotyczy infantów) - Norwegian (kod lotu D8) - mała podręczna torebka + bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg - Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 35x20x20cm + bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm (zabierany do luku); opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg - WizzAir (kod lotu W6) - bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg Cena dodatkowego, opcjonalnego bagażu rejestrowanego zg z systemem rezerwacyjnym.

Cena zawiera

- bilet lotniczy - przewóz bagażu podręcznego - transfery lotnisko-hotel-lotnisko - zakwaterowanie - wyżywienie zg z wybraną opcją - lokalny rezydent z językiem polskim - składka z tytuły TFG - pakiet ubezpieczeń KL, NW, bagaż

Cena nie zawiera

- taksa klimatyczna płatna w Hiszpanii, w zależności od standardu zakwaterowania 2**-3*** 0,5 EUR/os/dzień, 4**** 1 EUR/os/dzień, 5***** 2,5 EUR/os/dzień, opłata max za 7 dni, (nie dotyczy dzieci 0-16 lat) - opcjonalnie przewóz bagażu rejestrowanego - świadczeń dodatkowych


Oasis Tours

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis kontrahenta

Położony zaledwie ok 100 m od plaży Malgrat de Mar oferuje wszystko, czego potrzeba do spędzenia udanych wakacji - bajeczne widoki, bliskość miejskich rozrywek, wieczornych atrakcji i plaży.Sport i rekreacja: basen, brodzik dla dzieci, mini klub, taras słoneczny, pokój gier, sporty wodne w okolicy, możliwość wypożyczenia rowerów, możliwość gry w tenisa i bilard. Hotel oferuje również w wybrane wieczory muzykę na zywo i dyskotekę.Wszystkie pokoje wyposażone są w 32- lub 42-calowy telewizor z płaskim ekranem.Wyżywienie: śniadanie w formie bufetu, lub śniadania i obiadokolacje.Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

COVID 19

HISZPANIA KONTYNENTALNA I MAJORKATEST:  NIERODZAJ TESTU: BEZ TESTUTEST DLA DZIECKA: BEZ TESTUWYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta),nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE >>>    HISZPANIA TENERYFATEST:  TAKRODZAJ TESTU: RT-PCR, ANTYGENOWY, TMA, LAMP TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTUZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCYWYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ Przy zakwaterowaniu w obiektach turystycznych na Wyspach Kanaryjskich wymagane jest okazanie jednego z dokumentów: Unijny Certyfikat COVID dla Zaszczepionych/Ozdrowieńców lub negatywny wynik testu na COVID-19 w języku angielskim: antygenowy 48 godzin przed przylotem lub RT-PCR/RT-LAMP/TMA 72 godziny przed przylotem.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony oraz na Teneryfę (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.


Mapa Hotelu Reymar

Opinie o Hotelu Reymar

Reymar - możliwości zakwaterowania:

SINGLE ROOM WITH TERRACE
Standard Single Room Balcony or Terrace
STANDARD ROOM WITH TERRACE
Standard Quad Room Balcony or Terrace
Pokój 2-osobowy
single sgl std
Standard Double Room Balcony or Terrace
Standard Triple Room Balcony or Terrace

Reymar - Możliwości wyżywienia:


Masz pytania o Hotel Reymar? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00