Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Zwykle wysoki sezon turystyczny w Hiszpanii trwa od 01.07 do 31.08.
3* Hiszpania/Costa Brava
- Kat. Exim Tours 3* - Kat. lokalna 3*
- ok. 200 m od centrum miejscowości Calella - 300 m od stacji kolejowej - 350 m od plaży - ok. 60 km od Barcelony
- piaszczysto/żwirowa - leżaki i parasole odpłatnie
- klimatyzacja centralna (ścisły sezon) - TV sat, telefon, sejf (płatny) - łazienka (wc, wanna/prysznic, suszarka do włosów - na zapytanie w recepcji) - balkon - pokój 4 osobowy na zapytanie
Bezpłatnie - basen (leżaki i parasole) Odpłatnie - pokój gier - bilard
- mini klub - brodzik - łóżeczko dla dziecka (na zapytanie, płatne 6 Eur/dzień)
HB: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu (napoje płatne przy obiadokolacji).
śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu (napoje płatne do obiadu i kolacji).
śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 11:00 - 23:00.
- restauracja główna - bar
- Wi Fi bezpłatne - wypożyczalnia samochodów - jeśli temperatura na zewnątrz jest poniżej 25 C hotel nie włącza klimatyzacji - hotel wybudowany w 1968 roku, wyremontowany w 2010 - obiekt dysponuje 145 pokojami www.hotelmiamicalella.com
Cena zawiera (PLN): bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 10:00), transfer lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NW, BAGAŻU, ubezpieczenia od chorób przewlekłych Europaische Reiseversicherung AG Europejskie), opłaty lotniskowe.
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
3
Costa Brava,Calella
Hotel znajduje się w miejscowości Calella w odległości 50 km od lotniska w Barcelonie, 400 m od plaży oraz 200 m od centrum z licznymi barami, sklepami oraz restauracjami. Leżaki, materace oraz parasole na plaży są dodatkowo płatne.
W hotelu do dyspozycji gości pozostają: recepcja, restauracja, bar, WiFi (bezpłatne w lobby), kącik Internetowy (dodatkowo płatny), basen, przechowalnia bagaży, brodzik dla dzieci, parking oraz wypożyczalnia samochodów.
W hotelu znajduje się 145 pokoi wyposażonych w klimatyzację, sejf (dodatkowo płatny), TV, telefon, łazienkę z prysznicem lub wanną oraz z suszarką do włosów. Przy zakwaterowaniu 2 osób dorosłych i 2 dzieci; 3 osób dorosłych + 1 dziecko oraz 4 osób dorosłych - w pokoju znajdują się maksymalnie 2 łóżka do podwójnego wykorzystania.
Hotel posiada dwie formuły HB- śniadania i obiadokolacje oraz FB - śniadania, obiady i kolacje (napoje do posiłków są dodatkowo płatne).
W ramach oferty hotel proponuje animacje. Za dodatkową opłatą: bilard, gry video, sporty wodne na plaży.
Uwaga: Każdy turysta (od 15 roku życia) zobowiązany jest do zapłaty podatku turystycznego w recepcji hotelu w zależności od standardu hotelu: 3*-3,5 euro za pobyt, 4*-7 euro za pobyt.
Pokoje dwuosobowe, pokoje dwuosobowe + dziecko na dostawce, pokoje dwuosobowe + osoba dorosła na dostawce, pokoje jednoosobowe, pokoje dwuosobowe + dwie osoby dorosłe na dostawkach, pokoje dwuosobowe + dwoje dzieci na dostawkach, pokoje dwuosobowe + osoba dorosła na dostawce + dziecko na dostawce.
***
Hiszpania/Costa Brava
Hotel położony w spokojnej części miasta Calella, w odległoście krótkiego spaceru od plaży oraz miejsc rozrywki. Pokoje urządzone zostały gustownie i funkcjonalnie. Goście mogą korzystać z niewielkiego basenu, w którym wyodrębniono także część dla dzieci, jak również uczestniczyć w programie rozrywkowym dla osób w każdym wieku. Na miejscu znajduje się także restauracja oraz bary. Warto również wypożyczyć samochód i udać się w podróż do Barcelony lub innych pięknych miejsc na wybrzeżu.
w Calelli, ok. 40 km od lotniska w Gironie, ok. 400 m od plaży, ok. 200 m od centrum, ok. 300 m od stacji kolejowej, ok. 50 km od Barcelony.
liczba pokoi: 145, restauracje: 1, windy: 2, recepcja 24h, ogród, taras słoneczny, koktajl bar, snack bar, darmowy internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych, przechowalnia bagażu, parking (płatny), sala TV, wypożyczalnia samochodów, , brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
basen odkryty (czynny w sezonie) z wydzieloną częścią dla dzieci, leżaki i parasole bezpłatnie.
klimatyzacja (15.06 - 15.09), łazienka z wanną lub prysznicem, telewizja satelitarna, telefon, sejf (płatny), taras/balkon, suszarka do włosów (informacja w recepcji), biurko Typ pokoju -
STANDARD: pokoje dla max. 4 osób.
piaszczysta, przejście przez ulicę, publiczna, szeroka, długa, leżaki (płatne), parasole (płatne).
bilard (płatny).
program rozrywkowo-artystyczny, muzyka na żywo, gry video (płatne)
animacje od lipca do sierpnia, mini klub, plac zabaw, łóżeczko dziecięce (płatne 7 EUR/dzień), krzesełka w restauracji.
śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, możliwość dopłaty do pakietu All Inclusive.
śniadanie, lunch i kolację w formie bufetu; przekąski o wyznaczonych porach; lokalne alkohole oraz napoje bezalkoholowe w ciągu dnia.
Bagaż podręczny, przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko - hotel - lotnisko.
W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny (max. wymiary bagażu podręcznego: 40x30x20cm). Loty z Warszawy, Katowic i Gdańska
lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; Loty z Poznania, Wrocławia, Warszawa - Modlin i Krakowa
lot LH/AF/KLM - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55 cm. Wyloty z Poznania i Wrocławia - loty bezpośrednie lub z przesiadką!!!
lot LOT Limit bagażu - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55cm + 1 bagaż główny 23kg/osoba
Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.
Obowiązkowej opłaty klimatycznej (w wysokości ok. 0,50 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 3* i ok. 1 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 4*) - zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Dopłaty do bagażu głównego. Istnieje możliwość dopłaty do bagażu głównego:
RYANAIR
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Girony i z Warszawy-Modlin i Krakowa do Barcelony:
- 10 kg rejestrowany - 200 zł/os/2 strony (55x40x20 cm) - wyloty przez cały rok
- 20 kg rejestrowany - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm + pierwszeństwo wejścia - dodatkowo płatne 150zł/szt./2 strony
WIZZAIR
WYLOTY z Warszawy, Katowic i Gdańska do Barcelony:
- 10 kg - 200 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
- 20 kg - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm + pierwszeństwo wejścia - 150zł/szt./2 strony dodatkowo płatne
NORWEGIAN
WYLOTY z Warszawy do Barcelony:
- 20 kg - 300 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
LUFTHANSA/AIR FRANCE/KLM
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Barcelony:
- 23 kg - 350 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
CENY W MOMENCIE REZERWACJI BILETU! Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższymi cenami.
Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.
Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).
Ograniczona opieka polskiego przedstawiciela (telefon kontaktowy).
Unia Europejska - nie są wymagane.
Hotel Miami położony jest w cichym zakątku w centrum miasta Calella, ok. 40 km od lotniska w Gironie, ok. 400 m od plaży, ok. 200 m od centrum, ok. 300 m od stacji kolejowej, ok. 50 km od Barcelony.
piaszczysta, przejście przez ulicę (ok. 300m), publiczna, szeroka, długa, leżaki i parasole płatne.
KATEGORIA LOKALNA *** Elegancki, wygodny, miejski hotel składający się z 2 sekcji. Obiekt słynie z doskonałej obsługi i dobrej kuchni.
Recepcja, restauracja, bar, taras, winda, sejf, przechowalnia bagażu.
Wi-Fi jest dostępny w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatny. Internet przewodowy jest dostępny w centrum biznesowym i kosztuje 3 EUR za godzinę .
odkryty basen z wyodrębnioną częśćią dla dzieci, program rozrywkowo-artystyczny, muzyka na żywo, gry video (płatne) odpłatnie: bilard
animacje (lipiec, sierpień), mini klub, plac zabaw, łóżeczko dziecięce (płatne 7 EUR/dzień), krzesełka w restauracji.
260 pokoi Pokoje urządzone zostały gustownie i funkcjonalnie, 2-osobowe wyposażone w: łazienka, telefon, TV SAT, klimatyzacja, większość pokoi posiada balkon.
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji za opłatą. FB - śniadanie, obiad, kolacja. Napoje do obiadów i kolacji za opłatą. ALL INCLUSIVE - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00 - 23:00.
Na miejscu w recepcji hotelu pobierana jest obligatoryjna opłata klimatyczna.
dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy; bagaż rejestrowany: Wizzair - 23kg (szerokość: 1,499m, wysokość: 1,194m, długość: 1,715m), Ryannair - 15kg; bagaż podręczny o wymiarach: Wizzair - mały, o wymiarach nieprzekraczających 42x32x25cm, Ryannair - 10kg o wymiarach 55x40x20cm oraz 1 małą torebkę o maksymalnych wymiarach 35x20x20cm; transfer lotnisko - hotel - lotnisko; zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (nie dotyczy regionu Alcudia na Majorce oraz Wysp Kanaryjskich - tu opieka anglojęzyczna), ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
3
Costa Brava
Gironę - najstarsze hiszpańskie miasto, klasztor benedyktynów w górach Montserra, muzeum Salvadora Dali w Figueres, czy bogate zabytki greckich i rzymskich osiedli w Empurias.
Miami to hotel 3-gwiazdkowy położony na hiszpańskim wybrzeżu Costa Brava, w miejscowości Calella. Obiekt znajduje się w centrum miasta. W okolicy jest jedna z najlepszych plaż Katalonii (400 m). Do stacji kolejowej jest 300 m.
Pokoje 2-osobowe, Pokoje 2-osobowe z możliwością 1 dostawki, Pokoje 2-osobowe z możliwością 2 dostawek. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, TV z międzynarodowymi kanałami, telefon, sejf.
HB oferuje - śniadania, obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo. FB oferuje - śniadania, obiady, kolacje. Napoje do obiadu i kolacji płatne dodatkowo. All Inclusive oferuje - śniadania, obiady, kolacje, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
- Bar, restauracja, - Darmowe Wi-Fi w części publicznej, - 4 punkty z dostępem do interentu, - Klimatyzacja w części publicznej i pokojach, - 24-godzinna recepcja, - 2 windy, - Basen, - Taras z leżakami i parasolami słonecznymi, barem, - Klub dla dzieci i basen, - Program rozrywkowy, - Wypożyczalnia samochodów.
- Zakwaterowanie, - Ubezpieczenie KL i NNW, - Wyżywienie wg oferty.
- Kosztu dojazdów, - Wydatków własnych, - Opieki rezydenta, - Opłaty klimatycznej, - Wycieczek fakultatywnych, - Świadczeń niezawartych w ofercie.
HISZPANIACB
- bagaż podręczny w cenie pakietu - bagaż rejestrowany opcjonalnie - płatny dodatkowo - lokalny rezydent z językiem polskim
Przyjazny, wakacyjny hotel z miłą, rodzinną atmosferą. Położony jest z dala od zgiełku centrum kurortu, ale jednocześnie niezwykle blisko miejsc rozrywki i niedaleko piaszczystej plaży. Wygodę zakwaterowania gwarantują funkcjonalnie wyposażone pokoje, a w hotelowej restauracji serwowane są smaczne posiłki. Miejscem relaksu jest taras słonecznym z basenem i sezonowym barem. Czas umilają cykliczne animacje lub wieczorne show, a miłośnicy nocnych rozrywek mogą skorzystać z bogatej oferty klubów i dyskotek Calelli. Kategoria lokalna 3***
Calella, w pobliżu hotelu liczne butiki, bary, restauracje, centrum kurortu ok. 200m Przystanek kolejki łączącej wybrzeże z Barceloną ok. 300m Lotnisko w Gironie ok. 35km, w Barcelonie ok. 75km.
ok. 400m od hotelu, piaszczysto-żwirkowa, długa i szeroka. Publiczna, bezpłatna, w sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.
140 pokoi, hol powitalny z lobby, recepcja 24h, windy, restauracja główna, bar, sezonowy bar przy basenie, TV lounge, płatny punkt internetowy, płatne miejsca parkingowe w pobliżu
klimatyzacja (sezon letni), TV, telefon, płatny sejf, łazienka (prysznic lub wanna), balkon. 2-osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci co może jednak zmniejszać komfort zakwaterowania. Pokój 1-osobowy na zamówienie.
basen zewnętrzny (sezon letni), taras słoneczny, leżaki przy basenie bezpłatnie. Cykliczne animacje i programy rozrywkowe. Bogata oferta dziennych i nocnych atrakcji kurortu.
brodzik
- śniadania - śniadania, obiadokolacje - all inclusive
śniadanie, lunch, kolacja w formie bufetu / dania kuchni lokalnej i międzynarodowej / cykliczne menu tematyczne / w godzinach popołudniowych snacki, przekąski lub słodycze / 11:00-22:30 lokalne napoje bezalkoholowe oraz lokalne alkohole / leżaki przy basenie bezpłatnie Szczegółowy zakres oraz godziny pakietu All inclusive dostępne w recepcji hotelu.
hotel objęty obsługą rezydenta z językiem polskim. Telefon alarmowy 24h/7, spotkanie informacyjne w hotelu na życzenie klienta.
Popularny hotel wybierany zarówno przez pary, grupy znajomych, jak i rodziny z dziećmi. Fakt iż hotel nie należy do najnowszych rekompensuje atrakcyjna cena i dogodna lokalizacja. Niedaleko od hotelu piaszczysta plaża oraz romantyczne uliczki starego miasta 170215
- bilet lotniczy - przewóz bagażu podręcznego - transfery lotnisko-hotel-lotnisko - zakwaterowanie - wyżywienie zg z wybraną opcją - lokalny rezydent z językiem polskim - pakiet ubezpieczeń KL, NW, bagaż
- taksa klimatyczna płatna w Hiszpanii, w zależności od standardu zakwaterowania 2**-3*** 0,5 EUR/os/dzień, 4**** 1 EUR/os/dzień, 5***** 2,5 EUR/os/dzień, opłata max za 7 dni, (nie dotyczy dzieci 0-16 lat) - opcjonalnie przewóz bagażu rejestrowanego - świadczeń dodatkowych
Limity bagażowe w zależności od linii lotniczej (nie dotyczy infantów) - Norwegian (kod lotu D8) - mała podręczna torebka + bagaż podręczny do 10 kg i max wymiarach 55x40x23 cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20 kg - Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 35x20x20cm + bagaż podręczny do 10 kg i max wymiarach 55x40x20 cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 15 kg lub do 20 kg - WizzAir (kod lotu W6) duży bagaż podręczny do 15 kg i max wymiarach 56x45x25cm; opcjonalnie za dopłatą możliwość zmiany na - mały bagaż podręczny o max wymiarach 42x32x25cm + bagaż rejestrowany do 23 kg Cena dodatkowego, opcjonalnego bagażu rejestrowanego zg z systemem rezerwacyjnym.
TEST: NIERODZAJ TESTU: BEZ TESTUTEST DLA DZIECKA: BEZ TESTUWYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.Decyzją władz Hiszpanii od dnia 21.06.2021 r. Polska nie znajduje się na liście "Państw podwyższonego ryzyka dot. COVID-19" (wyjazdy do 27.06)Przedstawienie negatywnego wyniku testu lub zaświadczenia o zaszczepieniu/ozdrowieniu nie jest wymagane.Pełna lista regionów ryzyka (w j. hiszpańskim) znajduje się na stronie internetowej hiszpańskiego Ministerstwa Zdrowia (lista obowiązująca do 27.06.2021)Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR.
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair. Oferta z przelotami na Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.
Masz pytania o Hotel Miami? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00