cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

Wakacje Last Minute
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
  • Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar), Costa Brava
1 / 11
Ocena
hotelu:
0.0 / 5
Najbliższy termin
31.07 - 05.08
już od 1173 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
30.09 - 03.10
już od 469 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Checkin Blanes (ex Boixmar)
  • Fitness/Siłownia
  • Tenis
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu

Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar)
star 3

Hiszpania: Costa Brava
Ocena hotelu Checkin Blanes (ex Boixmar):
0.0 / 5
Średnia z 0 opinii
Szczegóły oceny hotelu Checkin Blanes (ex Boixmar):
  • Lokalizacja
    0
  • Hotel
    0
  • Pokoje
    0
  • Wyżywienie
    0
  • Atrakcje
    i sport
    0
  • Jakość
    do ceny
    0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 31 lipca 2021
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 30 września 2021

Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar) w ofercie Biura podróży:

Wygoda Travel

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Najważniejsze cechy hotelu

70 m od piaszczystej plaży Blisko atrakcji tętniącego życiem kurortu Rodzinna atmosfera

Jednym zdaniem

Polecany klientom, którzy cenią sobie bliskość plaży oraz atrakcje tętniącego życiem kurortu.

Opis miejscowości

Tętniący życiem kurort położony w malowniczej scenerii zielonych wzgórz. Miasto słynie z długiej, piaszczystej plaży rozdzielonej na dwie części skalistym cyplem, z którego rozpościera się wspaniały widok. Wzdłuż wybrzeża ciągnie się długa na kilka kilometrów promenada, przy której można znaleźć liczne kawiarenki, puby, restauracje i sklepy z pamiątkami. Miasto może poszczycić się malowniczą starówka, w której zachowały się zabytkowe kamienice i kościółki. Nad kurortem góruje zamek Sant Joan z wieżą widokową, oferującą wspaniałe widoki na Costa Brava. Do największych atrakcji miasta zalicza się ogród botaniczny z bogatym zbiorem roślin z całego świata. Z Blanes łatwo można się dostac do stolicy Katalonii - kosmopolitycznej Barcelony, do której kursuje wąskotorowa kolej.

Pokoje

Komfortowe, 2-osobowe z możliwością dostawki, jasne, funkcjonalnie urządzone, z klimatyzacją. Każdy wyposażony jest w łazienkę (wanna lub prysznic, wc,suszarka do włosów), sejf(odpłatnie), TV SAT , telefon, balkon lub taras.

Do dyspozycji gości

Całodobowa recepcja, 2 zewnętrzne baseny, taras słoneczny (leżaki i parasole bezpłatnie), restauracja, bar, minigolf, tenis, tenis stołowy, bilard, Wi-Fi (na terenie baru)

Plaża

Piaszczysta, publiczna oddalona ok.70m od hotelu. Możliwość wypożyczenia leżaków i parasoli (ok. 10 EUR za komplet/dzień). Na plaży bogata oferta sportów wodnych (odpłatnie).

Wyżywienie

Śniadania, obiadokolacje w formie bufetu 

Cena zawiera

9 noclegów (autokar) * 7 lub 14 noclegów (samolot, dojazd własny) * wyżywienie wg oferty * opiekę rezydenta * ubezpieczenie KL, NNW+ bagaż + choroby przewlekłe - Signal Iduna Bezpieczne Podróże * podatek VAT * w opcji dojazdu autokarem - opieka pilota przewozowego * w opcji samolotowej - transfer lotnisko-hotel-lotnisko.

Dopłaty

Obligatoryjne: taksa klimatyczna płatna na miejscu (0,45/dzień/os. dorosła > 16 lat) Opcjonalne: leżaki i parasole przy plaży, napoje do obiadokolacji.


Opis hotelu Checkin Blanes (ex Boixmar) według Traveligo.pl

Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl

POŁOŻENIE

Położony w miejscowości Blanes, 45 km od Girony i 86 km od lotniska w Barcelonie.

PLAŻA

100 metrów od plaży. Parasole i leżaki: płatne.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 3* Hotel odnowiony w 2000 roku.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

restauracja, bar, 2 windy, ogród, recepcja czynna całą dobę, parking: płatny. Akceptowane karty płatnicze: Visa, MasterCard, Maestro.

INTERNET

Wi - Fi bezpłatnie w miejscach ogólnodostępnych.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: 2 baseny, siłownia Odpłatnie: mini golf, jakuzzi, kort tenisowy, bilard

DLA DZIECI

plac zabaw dla dzieci, sala zabaw.

ZAKWATEROWANIE

156 pokoi. Pokoje standardowe wyposażone w: centralną klimatyzację, łazienkę z suszarką, TV, telefon, sejf: dodatkowo płatny.

WYŻYWIENIE

BB - śniadanie HB - śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. FB - śniadanie, obiad i kolacja. Napoje do obiadu i kolacji dodatkowo płatne.

INFORMACJE DODATKOWE

Adres: Carrer d'Enric Morera, 5, 17300 Blanes, Girona

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" do hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki). CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg  Easyjet: 15kg LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

DOBA HOTELOWA

!!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

COVID-19

HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19. Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli. Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego - zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C. - personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba - oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie. - praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju. - codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci - zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu). - informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja - ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji - zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji) - personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych - dostepny płyn do dezynfekcji rak - jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji - płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob - dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu - deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym - dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu - w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym - zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi - zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja - eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji - przy bufecie ekran ochronny - w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu) - tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe - zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience. - zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone, - suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju, - dezynfekcja wieszakow - dezynfekcja minibarow, - ograniczenie usługi prasowania - przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C. - dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie - czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa - monitorowanie zachowywania dystansu społecznego - zwiekszenie liczby turnusow na posiłki - ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny - zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne - przestrzeganie dystansowania - zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak - w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie - kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym - wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob - w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu - w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy - ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa - wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci - przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak - regularna dezynfekcja urzadzen i zabawek - osoby obsługujace z podwyzszonym rezimem sanitarnym12. Programy animacyjne - kontrolowana liczba uczestnikow, zachowanie dystansu społecznego, ewentualne uzywanie maseczek ochronnych - dezynfekcja wszelkiego sprzetu13. Imprezy - kiedy beda mozliwe, kazdy hotel powinien sam zdecydowac czy posiada odpowiednie warunki na organizacje eventow - ograniczona liczba uczestnikow i zachowanie dystansu społecznego podczas zajec, konsumpcji i podczas zakonczenia. Ewentualnie uzycie maseczek ochronnych.



Wycieczka pochodzi z oferty Biura Podróży Wygoda Travel, które jest wiodącym w Polsce organizatorem wypoczynku zimowego . Posiada w sprzedaży wyjazdy narciarskie do Włoch, Austrii i na terenie Polski. Są to wycieczki autokarowe jak i samolotowe, możliwy jest także zakup wapartamentów i hoteli na dojazd własny. Wiele z tych programów cechuje indywidualne podejście do różnych grup turystów. Na lato Biuro Podróży Wygoda Travel oferuje wakacje w Bułgarii, Chorwacji i Włoszech, zarówno w popularnej formie all inclusive, jak i tradycyjne wycieczki objazdowe realizowane autokarem.

Podczas wakacji turyści spędzający urlop z Wygoda Travel objęci są szczególną opieką pilotów i rezydentów. Wyjazdy zimowe umożliwiają także korzystanie z lekcji jazdy na nartach lub snowboardzie z instruktorem.

Wysoki poziom wyjazdów narciarskich Wygody Travel nagrodzony został wieloma prestiżowym nagrodami. Touroperator został nagrodzony ODYSem 2014 w kategorii „najlepsza jakość usług w województwie małopolskim”, wielokrotnie był też nagradzany w konkursie Podróże Marzeń.


Prima Holiday

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POŁOŻENIE

Położony w miejscowości Blanes, 45 km od Girony i 86 km od lotniska w Barcelonie.

PLAŻA

100 metrów od plaży. Parasole i leżaki: płatne.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 3* Hotel odnowiony w 2000 roku.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

restauracja, bar, 2 windy, ogród, recepcja czynna całą dobę, parking: płatny. Akceptowane karty płatnicze: Visa, MasterCard, Maestro.

INTERNET

Wi - Fi bezpłatnie w miejscach ogólnodostępnych.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: 2 baseny, siłownia Odpłatnie: mini golf, jakuzzi, kort tenisowy, bilard

DLA DZIECI

plac zabaw dla dzieci, sala zabaw.

ZAKWATEROWANIE

156 pokoi. Pokoje standardowe wyposażone w: centralną klimatyzację, łazienkę z suszarką, TV, telefon, sejf: dodatkowo płatny.

WYŻYWIENIE

BB - śniadanie HB - śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. FB - śniadanie, obiad i kolacja. Napoje do obiadu i kolacji dodatkowo płatne.

INFORMACJE DODATKOWE

Adres: Carrer d'Enric Morera, 5, 17300 Blanes, Girona

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu; opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty jest bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" przy opisie hotelu;  wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki). CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg  Easyjet: 15kg LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

DOBA HOTELOWA

!!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

COVID-19

HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19. Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r. Rząd hiszpański przyjął nowy dekret dotyczący obostrzeń, na mocy którego spotkania grupowe na Balearach zostaną ograniczone. Wszelkie spotkania lub imprezy odbywające się w przestrzeniach użytku publicznego (w tym w parkach, plażach, promenadach plażowych itp.) będą ograniczone do grup maksymalnie trzydziestoosobowych na zewnątrz i piętnastoosobowych w pomieszczeniach zamkniętych. Podczas spotkań grupowych należy nadal przestrzegać wszystkich norm dotyczących dystansu społecznego. Aktulizacja z dnia 13.07.2020 r. Od 13.07.2020 władze Balearów wprowadziły używanie maseczek na twarzy jako element obowiązkowy w przestrzeni publicznej, nawet jeśli jest zachowany dystans społeczny. Obowiązek ten dotyczy wszystkich od 6-go roku życia. Dotyczy to przestrzeni publicznej na zewnątrz, jak również w miejscach zamkniętych tj. supermarkety, hotele itp. Przepis ten nie dotyczy osób z problemami oddechowymi, które uniemożliwiają noszenie maseczki, osób przebywających na plaży, czy basenie, podczas konsumpcji w restauracjach, jak również podczas uprawiania sportu.  Wszyscy pasazerowie przybywajacy do Hiszpanii droga powietrzna lub morska musza przejsc kontrole zdrowia przed wjazdem do kraju. Kontrole te moga obejmowac pomiar temperatury, kontrole dokumentacji i kontrole wizualna stanu pasazera.   Kontrola temperatury bedzie przeprowadzana rutynowo w celu identyfikacji podroznych z goraczka. Jako granice wykrywalnosci ustala sie temperature rowna lub wieksza niz 37,5 oC. Pomiar temperatury musi odbywac sie za pomoca bezdotykowych termometrow lub kamer termograficznych. Dane osobowe i obrazy zarejestrowane przez kamery termowizyjne nie beda przechowywane, a prywatnosc pasazerow musi byc zagwarantowana przez cały czas. Firmy zeglugowe, pod nadzorem Sanidad Exterior (dot. zdrowia osob z zagranicy), moga mierzyc temperature pasazerow w podrozach miedzynarodowych przed ich przybyciem do hiszpanskiego portu, zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.   W odniesieniu do kontroli dokumentow, wszyscy pasazerowie pochodzacy z dowolnego lotniska lub portu znajdujacego sie poza terytorium Hiszpanii musza wypełnic formularz dotyczacy zdrowia publicznego, ktorego tresc stanowi załacznik I do niniejszej rezolucji. Proces wypełniania formularza bedzie odbywał sie droga elektroniczna, w taki sposob, ze wszystkie osoby, ktore planuja podroz do Hiszpanii, musza go wypełnic przed rozpoczeciem podrozy przez adres internetowy: www.spth.gob.es lub za pomoca bezpłatnej aplikacji HISZPANIA TRAVEL HEALTH-SpTH Ważne!   FORMULARZE W WERSJI PAPIEROWEJ BĘDĄ AKCEPTOWANE W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH.    Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku. Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli. Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego - zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C. - personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba - oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie. - praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju. - codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci - zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu). - informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja - ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji - zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji) - personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych - dostepny płyn do dezynfekcji rak - jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji - płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob - dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu - deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym - dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu - w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym - zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi - zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja - eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji - przy bufecie ekran ochronny - w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu) - tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe - zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience. - zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone, - suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju, - dezynfekcja wieszakow - dezynfekcja minibarow, - ograniczenie usługi prasowania - przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C. - dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie - czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa - monitorowanie zachowywania dystansu społecznego - zwiekszenie liczby turnusow na posiłki - ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny - zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne - przestrzeganie dystansowania - zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak - w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie - kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym - wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob - w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu - w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy - ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa - wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci - przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak - regularna dezynfekcja urzadzen i zabawe

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

TENERYFA - REZYDENT

Opieka anglojęzycznego rezydenta lub polskojęzycznego rezydenta do potwierdzenia dla każdej rezerwacji.


Opis hotelu Checkin Blanes (ex Boixmar) według Traveligo.pl

Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl

POŁOŻENIE

Położony w miejscowości Blanes, 45 km od Girony i 86 km od lotniska w Barcelonie.

PLAŻA

100 metrów od plaży. Parasole i leżaki: płatne.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 3* Hotel odnowiony w 2000 roku.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

restauracja, bar, 2 windy, ogród, recepcja czynna całą dobę, parking: płatny. Akceptowane karty płatnicze: Visa, MasterCard, Maestro.

INTERNET

Wi - Fi bezpłatnie w miejscach ogólnodostępnych.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: 2 baseny, siłownia Odpłatnie: mini golf, jakuzzi, kort tenisowy, bilard

DLA DZIECI

plac zabaw dla dzieci, sala zabaw.

ZAKWATEROWANIE

156 pokoi. Pokoje standardowe wyposażone w: centralną klimatyzację, łazienkę z suszarką, TV, telefon, sejf: dodatkowo płatny.

WYŻYWIENIE

BB - śniadanie HB - śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. FB - śniadanie, obiad i kolacja. Napoje do obiadu i kolacji dodatkowo płatne.

INFORMACJE DODATKOWE

Adres: Carrer d'Enric Morera, 5, 17300 Blanes, Girona

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" do hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki). CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg  Easyjet: 15kg LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

DOBA HOTELOWA

!!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

COVID-19

HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19. Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli. Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego - zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C. - personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba - oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie. - praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju. - codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci - zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu). - informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja - ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji - zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji) - personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych - dostepny płyn do dezynfekcji rak - jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji - płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob - dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu - deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym - dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu - w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym - zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi - zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja - eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji - przy bufecie ekran ochronny - w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu) - tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe - zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience. - zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone, - suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju, - dezynfekcja wieszakow - dezynfekcja minibarow, - ograniczenie usługi prasowania - przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C. - dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie - czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa - monitorowanie zachowywania dystansu społecznego - zwiekszenie liczby turnusow na posiłki - ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny - zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne - przestrzeganie dystansowania - zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak - w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie - kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym - wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob - w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu - w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy - ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa - wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci - przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak - regularna dezynfekcja urzadzen i zabawek - osoby obsługujace z podwyzszonym rezimem sanitarnym12. Programy animacyjne - kontrolowana liczba uczestnikow, zachowanie dystansu społecznego, ewentualne uzywanie maseczek ochronnych - dezynfekcja wszelkiego sprzetu13. Imprezy - kiedy beda mozliwe, kazdy hotel powinien sam zdecydowac czy posiada odpowiednie warunki na organizacje eventow - ograniczona liczba uczestnikow i zachowanie dystansu społecznego podczas zajec, konsumpcji i podczas zakonczenia. Ewentualnie uzycie maseczek ochronnych.



Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Atur

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kraj

HISZPANIACB

Hotel info

wakacyjny obiekt położony w popularnym Blanes, słynącym z malowniczego krajobrazu, piaszczystej plaży i zatoczek otoczonych wzgórzami. Ogród botaniczny Marimurtra i punkt widokowy na Zamek Sant Joan to tylko niektóre miejsca, które koniecznie należy odwiedzić. Przyjazna atmosfera, miła obsługa i dobra lokalizacja to tylko niektóre atuty Hotelu Checki Blanes. Położenie zaledwie kilka kroków od plaży ucieszy miłośników morza i słońca. Do dyspozycji są również hotelowe tarasy słoneczne z basenami. To doskonałe miejsce relaksu i błogiego odpoczynku. Klimatyzowane pokoje, smaczna kuchnia serwowana w hotelowej restauracji, a także cykliczne animacje, które umilają czas gwarantują miły, wakacyjny pobyt. Kategoria lokalna 3***

Lokalizacja

Blanes, wakacyjna strefa kurortu, w niedalekim sąsiedztwie butiki, bary i restauracje. Centrum kurortu ok 1,5km. Lotnisko w Gironie ok. 35km, w Barcelonie ok. 75km.

Plaża

ok. 150m od hotelu, piaszczysto-żwirkowa, długa i szeroka. Publiczna, bezpłatna, w sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.

Hotel

155 pokoi, 10 pięter, hol powitalny, recepcja 24h, lobby, winda, restauracja główna, lounge bar, kącik wypoczynkowy, płatne miejsca parkingowe

Pokój

standardowo wyposażony, klimatyzacja (sezon letni), ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), płatny sejf, balkon lub taras. 2-osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci co może jednak zmniejszać komfort zakwaterowania. Pokój 1-os. na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego).

Sport i rozrywka

basen zewnętrzny (sezon letni), drugi basen zewnętrzny i jacuzzi (sezon letni), tarasy słoneczne, leżaki na tarasach bezpłatnie. Płatne: bilard, tenis stołowy, mini golf, kort tenisowy. Cykliczne lekkie animacje lub muzyka na żywo.

Dzieci

brodzik

Opcje wyżywienia

- śniadania, obiadokolacje - all inclusive soft

Uwagi

hotel objęty obsługą rezydenta z językiem polskim - telefon alarmowy, spotkanie informacyjne w hotelu.

Nasza opinia

standardowo wyposażony, 3-gwiazdkowy obiekt z wakacyjną atmosferą. Dobra lokalizacja i atrakcyjna cena. Polecany dla osób ceniących bliskość plaży i łatwy dostęp do rozrywek nadmorskiego kurortu. 200724

Przewóz bagażu

limity bagażowe w zależności od linii lotniczej (nie dotyczy dzieci do lat 2 tzw infantów) - LOT (kod lotu LO) - duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x23cm, max waga do 8kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym. - Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. - Vueling (kod lotu VY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 35x20x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem) + duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x20cm, max waga do 10kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. - WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym. Cena dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.

CENA ZAWIERA

Cena zawiera: - bilet lotniczy - przewóz bagażu podręcznego - transfery lotnisko-hotel-lotnisko - zakwaterowanie - wyżywienie zg z wybraną opcją - asysta rezydenta z językiem polskim - składka z tytułu TFG - pakiet ubezpieczeń KL, NW, bagaż

CENA NIE ZAWIERA

Cena nie zawiera: - taksa klimatyczna płatna w Hiszpanii, w zależności od standardu zakwaterowania 2*-3* 0,5 EUR/os/dzień, 4* 1 EUR/os/dzień, 5* 2,5 EUR/os/dzień, opłata max za 7 dni (nie dotyczy dzieci do 16 lat) - opcjonalnie przewóz bagażu rejestrowanego - świadczeń dodatkowych


Opis hotelu Checkin Blanes (ex Boixmar) według Traveligo.pl

Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl

POŁOŻENIE

Położony w miejscowości Blanes, 45 km od Girony i 86 km od lotniska w Barcelonie.

PLAŻA

100 metrów od plaży. Parasole i leżaki: płatne.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 3* Hotel odnowiony w 2000 roku.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

restauracja, bar, 2 windy, ogród, recepcja czynna całą dobę, parking: płatny. Akceptowane karty płatnicze: Visa, MasterCard, Maestro.

INTERNET

Wi - Fi bezpłatnie w miejscach ogólnodostępnych.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: 2 baseny, siłownia Odpłatnie: mini golf, jakuzzi, kort tenisowy, bilard

DLA DZIECI

plac zabaw dla dzieci, sala zabaw.

ZAKWATEROWANIE

156 pokoi. Pokoje standardowe wyposażone w: centralną klimatyzację, łazienkę z suszarką, TV, telefon, sejf: dodatkowo płatny.

WYŻYWIENIE

BB - śniadanie HB - śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. FB - śniadanie, obiad i kolacja. Napoje do obiadu i kolacji dodatkowo płatne.

INFORMACJE DODATKOWE

Adres: Carrer d'Enric Morera, 5, 17300 Blanes, Girona

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" do hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki). CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg  Easyjet: 15kg LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

DOBA HOTELOWA

!!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

COVID-19

HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19. Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli. Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego - zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C. - personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba - oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie. - praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju. - codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci - zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu). - informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja - ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji - zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji) - personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych - dostepny płyn do dezynfekcji rak - jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji - płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob - dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu - deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym - dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu - w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym - zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi - zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja - eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji - przy bufecie ekran ochronny - w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu) - tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe - zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience. - zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone, - suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju, - dezynfekcja wieszakow - dezynfekcja minibarow, - ograniczenie usługi prasowania - przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C. - dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie - czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa - monitorowanie zachowywania dystansu społecznego - zwiekszenie liczby turnusow na posiłki - ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny - zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne - przestrzeganie dystansowania - zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak - w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie - kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym - wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob - w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu - w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy - ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa - wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci - przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak - regularna dezynfekcja urzadzen i zabawek - osoby obsługujace z podwyzszonym rezimem sanitarnym12. Programy animacyjne - kontrolowana liczba uczestnikow, zachowanie dystansu społecznego, ewentualne uzywanie maseczek ochronnych - dezynfekcja wszelkiego sprzetu13. Imprezy - kiedy beda mozliwe, kazdy hotel powinien sam zdecydowac czy posiada odpowiednie warunki na organizacje eventow - ograniczona liczba uczestnikow i zachowanie dystansu społecznego podczas zajec, konsumpcji i podczas zakonczenia. Ewentualnie uzycie maseczek ochronnych.



Opinie o Hotelu Checkin Blanes (ex Boixmar)

Checkin Blanes (ex Boixmar) - możliwości zakwaterowania:

Standard DBL
Pokój standardowy

Checkin Blanes (ex Boixmar) - Możliwości wyżywienia:


Checkin Blanes (ex Boixmar) - miasta wylotu:


Checkin Blanes (ex Boixmar) - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Checkin Blanes (ex Boixmar)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00