Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Last Minute
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
  • Hotel Poseidonia Beach, Cypr
1 / 20
Ocena
hotelu:
4.0 / 5
Najbliższy termin
29.08 - 02.09
już od 2902 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
21.10 - 24.10
już od 1652 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Poseidonia Beach
  • Fitness/Siłownia
  • Tenis
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Polska animacja
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu

Hotel Poseidonia Beach
star 4

Cypr
Ocena hotelu Poseidonia Beach:
4.0 / 5
Średnia z 4 opinii
Szczegóły oceny hotelu Poseidonia Beach:
  • Lokalizacja
    4.7
  • Hotel
    3.3
  • Pokoje
    3.7
  • Wyżywienie
    4.3
  • Atrakcje
    i sport
    4.0
  • Jakość
    do ceny
    3.3
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 29 sierpnia 2022
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 21 października 2022
ok
SPRAWDZONY PRZEZ TRAVELIGO

NASZYM ZDANIEM:

Zdecydowanym atutem tego hotelu jest jego piękne położenie. Polecam ten hotel dla osób pragnących odpocząć.

Hotel Poseidonia Beach w ofercie Biura podróży:

Itaka

ok
SPRAWDZONY PRZEZ TRAVELIGO

NASZYM ZDANIEM:

Zdecydowanym atutem tego hotelu jest jego piękne położenie. Polecam ten hotel dla osób pragnących odpocząć.

Szukasz wakacji na Cypr?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Położenie

Ok. 8 km od centrum LIMASSOL, w dzielnicy turystycznej z licznymi sklepami, restauracjami, barami i klubami; ok. 65 km od portu lotniczego w Larnace; przystanek autobusowy przy hotelu (ok. 1 EUR/centrum Limassol; ok. 2 EUR/bilet całodniowy na połączenia w okolicy Limassol).

 

Plaża

Publiczna, piaszczysta, szary piasek, łagodne zejście do morza; bezpośrednio przy hotelu, parasole i leżaki płatne (2,5 EUR/leżak, 2,5 EUR/parasol).

 

Hotel

Czterogwiazdkowy, zbudowany w 1979 r., odnowiony na przełomie 2008/2009 r., 138 pokoi, 1 budynek, 7 pięter, 2 windy, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracje: Coffee Shop i Posejdon - dania w formie bufetu, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, podczas kolacji obowiązuje strój formalny (panowie długie spodnie); bar w lobby, bar przy basenie (czynny latem), bar na plaży (czynny latem), sklep z pamiątkami; sala bankietowa Neptune, sala konferencyjna dla 120 osób, taras z widokiem na morze, niewielki ogród; za opłatą: punkt internetowy (5 EUR/30 min), internet bezprzewodowy (10 EUR/24 godz.), room-service, fryzjer, salon piękności, możliwość wynajęcia opiekunki do dziecka; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

 

Pokój

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), 28 m², zadbany, klimatyzowany, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: lodówka (ok. 2 EUR/dzień), sejf (ok. 2 EUR/dzień), internet bezprzewodowy (5 EUR/godz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą; pokój z 2 dostawkami za dopłatą.


Sport i rozrywka

Basen, słodka woda, ok. 153 m², gł. 1,1-3,5 m, z otwieranym dachem, podgrzewany w sezonie zimowym; przy basenie i na trawiastym tarasie słonecznym bezpłatne parasole i leżaki; brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 10 m², gł. 0,3 m; 2 korty tenisowe (wypożyczenie sprzętu za depozytem, oświetlenie płatne ok. 5 EUR/godz.), tenis stołowy; plac zabaw dla dzieci, mini-klub (4-12 lat) czynny w sezonie letnim, wieczorne animacje dla dorosłych (pokazy folklorystyczne, dyskoteki, przedstawienia kabaretowe); za opłatą: bilard, mini-golf; sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna); centrum Heath Club: bezpłatnie: sala fitness, sauna, łaźnia parowa, jacuzzi; za opłatą: masaże; zajęcia sportowe w basenie.

 

Wyżywienie

ALL INCLUSIVE: śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30) w restauracji Coffee Shop, kolacja (19.00-22.00) w restauracji Posejdon, posiłki główne w formie bufetu; zimne i ciepłe przekąski w Coffee Shop (10.00-12.00, 14.30-18.00, 22.30-24.00); lody w Coffee Shop (10.00-11.00, 15.00-16.00); popołudniowa kawa i herbata w Coffee Shop (14.30-17.30) i w barze w lobby (17.30-24.00); zimne napoje bezalkoholowe i lokalne piwo w barach przy basenie i na plaży (10.00-18.00), zimne napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole w barze w lobby (10.00-24.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

 

Cena obejmuje

  • zakwaterowanie,
  • wyżywienie wg oferty,
  • opiekę rezydenta,
  • przelot samolotem,
  • transfer: lotnisko-hotel-lotnisko,
  • ubezpieczenie KL i NW.

 

Dodatkowe informacje:

Wyloty z Warszawy - bez dopłaty; Katowic - za dopłatą 60 PLN/os.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Itaka. Nowa Itaka sp. z o.o. jest jednym z naszych kluczowych partnerów i głównym kontrahentem, z którym od lat spełniamy turystyczne marzenia naszych wspólnych klientów. Wysoki standard obsługi, wykwalifikowani rezydenci i przewodnicy oraz szeroki wybór atrakcyjnych ofert na wakacje dopracowanych w każdym szczególe zapewniają wieloletni sukces jakim może poszczycić się to biuro.

W swojej ofercie Itaka posiada wiele sprawdzonych hoteli położonych w dogodnej lokalizacji, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami. Biuro posiada szeroki wachlarz destynacji turystycznych i może spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Ponad to, do swojej oferty sukcesywnie wprowadza oryginalne kierunki takie jak Bośnia i Hercegowina, Albania, Madera czy kierunki egzotyczne - Wyspy Zielonego Przylądka, Zanzibar i wiele, wiele innych.

Itaka posiada bogatą ofertę wycieczek objazdowych, zarówno autokarowych jak i samolotowych. Ich programy są bardzo zróżnicowane i dostosowane do wymagań różnych klientów, dlatego każdy może znaleźć wyjazd zgodny z jego preferencjami. Biuro podrózy Itaka posiada także jeden z największych wyborów ofert w promocji last minute, co pozwala klientom z każdym budżetem na spełnienie swoich wakacyjnych marzeń.

Biuro Podróży Itaka w ciągu swojej dotychczasowej działalności otrzymała wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, takich jak tytuł Superbrands i Created in Poland Superbrands 2014/15 przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku, Touroperator Roku 2014, Konsumencki Lider Jakości 2014, czy Wielka Perła Polskiej Gospodarki 2012.


Exim Tours

ok
SPRAWDZONY PRZEZ TRAVELIGO

NASZYM ZDANIEM:

Zdecydowanym atutem tego hotelu jest jego piękne położenie. Polecam ten hotel dla osób pragnących odpocząć.

Szukasz wakacji na Cypr?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

4 Cypr/Cypr

Kategoryzacja hotelu

- kat. Exim Tours 4* - kat. lokalna 4*

Położenie

- Limasool - przy plaży - w pobliżu sklepy, restauracje/bary, kino, informacja turystyczna,  placówka medyczna, przystanek autobusowy (ok 200 m), postój taksówek (ok 200 m) - ok 2 km od ruin starożytnego Amathous - ok 10 km centrum - ok 16 km od Limassol castle - ok 23 km od Fassouri Water Park - ok 25 km od Petra Tour Romiou - ok 65 km od lotniska w Larnace - ok 65 km od lotniska w Paphos - ok 75 km od Nikosi

Plaża

- piaszczysta, publiczna - leżaki i parasole za opłatą

Pokoje

Standard Balcony - ok 20 m2 - przestronne - klimatyzacja, TV-SAT - mini-bar /lodówka (płatny) - telefon - sejf (płatny) - internet bezprzewodowy (płatny) - łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów) - balkon/taras - pokoje z widokiem na morze za dopłatą Family Room: - ok 25 m2 - wyposażone jak pokoje Standard Balcony - dodatkowo zestaw do parzenia kawy i herbaty Executive Sea View Balcony - ok 25 m2 - posiadają widok na morze - wyposażone jak pokoje Standard Balcony - dodatkowo zestaw do parzenia kawy i herbaty

Sport, Relaks, Rozrywka

bezpłatnie: - basen - leżaki, parasole i ręczniki przy basenie - programy animacyjne płatne: - 2 korty tenisowe, oświetlenie kortów - tenis stołowy - sauna, łaźnia turecka - masaże i zabiegi

Dla dzieci

- brodzik - plac zabaw - animacje

Wyżywienie

Bed&Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu Half Board (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, napoje do obiadu i kolacji płatne All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, przekąski pomiędzy posiłkami.  Wybrane napoje alkoholowe lokalne i bezalkoholowe dostępne są bezpłatnie w wyznaczonych przez hotel godzinach.

Restauracje i bary

- 3 restauracje  - bar przy basenie, bar w lobby, bar na plaży

Dodatkowe informacje

- 138 pokoi - otwarty w 1978r., wyremontowany w 2014r. - sześciopiętrowy  budynek wyposażony w 2 windy - lobby z recepcją - sejf (płatny) - bezprzewodowy internet  (bezpłatny) - sala konferencyjna - kantor wymiany walut - mini market - opiekunka na zamówienie  (płatna) - wypożyczalnia samochodów i rowerów - pralnia - parking - www.poseidonia-beachhotel.com  

Bagaż

Kraków (RyanAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 210 PLN (od 16.03 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Warszawa, Katowice (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg o wymiarach 55x40x23 Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 290 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05)/ 400 PLN (wyloty od 11.05 - 01.10)/ 310 PLN (wyloty od 02.10 - 31.10) - 32 kg - 380 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05)/ 480 PLN (wyloty od 11.05 - 01.10)/ 400 PLN (wyloty od 02.10 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Warszawa (LOT) Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 220 PLN (od 16.03 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Berlin (EasyJet) Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (56x45x25) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 280 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Exim Tours, które działa na rynku turystycznym od 1993 roku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanym pracownikom i pasji do podróży, zajmuje jedno z czołowych miejsc wśród polskich touroperatorów. Długa obecność na rynku zagwarantowały stworzenie oferty dostosowanej do potrzeb i zainteresowań każdego polskiego turysty.

Wśród proponowanych przez Exim Tours kierunków znajdziemy zarówno te najchętniej wybierane przez polskich turystów, takie jak Egipt, Grecja, Turcja, Tunezja, czy Hiszpania, jak i dalsze destynacje: Indie, Wenezuelę, Sri Lankę, czy Mauritius. Całkowitą nowością są propozycje hoteli all inclusive i apartamentów na dojazd własny w Austrii, Włoszech, Chorwacji oraz Grecji.

Turyści mogą wybierać spośród setek wycieczek samolotowych oraz coraz popularniejszego w ostatnich latach dojazdu własnego. Szeroka jest również oferta wycieczek objazdowych a wśród nich najchętniej wybierany "Rejs po Nilu".

Wysoka jakość oferowanych usług, atrakcyjne ceny wakacji last minute, posiadający dużą wiedzę rezydenci i piloci oraz dobre relacje z zagranicznymi kontrahentami Exim Tours, zapewniają udany wypoczynek wszystkim turystom.


TOP Touristik

ok
SPRAWDZONY PRZEZ TRAVELIGO

NASZYM ZDANIEM:

Zdecydowanym atutem tego hotelu jest jego piękne położenie. Polecam ten hotel dla osób pragnących odpocząć.

Szukasz wakacji na Cypr?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje

Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

Położenie

Hotel Poseidonia Beach w Limassol znajduje się bezpośrednio przy publicznej, piaszczystej plaży. Bary i restauracje znajdują się w odległości 500 metrów od hotelu. Odległość od lotniska w Larnace to około 60 km.

Wyposażenie

Hotel oferuje 138 pokoi. W klimatyzowanym obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się szatnia, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również kiosk z prasą. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. W pokoju znajduje się sejf. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.

All Inclusive

Śniadanie, obiad i kolacja z reguly w formie bufetu oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe sa dostepne w każdym otwartym barze (więcej informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, tenis ziemny i siatkówka plażowa, czy też za dodatkową opłatą minigolf urozmaicą Państwa pobyt w obiekcie. Aqua fitness oraz za dodatkową opłatą narty wodne, windsurfing, jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, żeglowanie, rejsy katamaranem i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Studio fitness i tenis stołowy, jak również za opłatą bilard stanowią część oferty rekreacyjno-wypoczynkowej hotelu. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię turecką i salon piękności, jak również za dodatkową opłatą saunę i zabiegi masażu. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. ++++ W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).

- Ryanair (FR)

55x40x20 , 10 kg - przekazany do luku bagażowego ( od 15.01.2018, wyjątkiem rezerwacji z pierwszeństwem wejścia ) oraz mała torebka 35x20x20 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 265 – 400 PLN.

- Wizz Air (W6)

55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20kg, cena 200 – 450 PLN.

- Norwegian (DY)

55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 230 – 300 PLN.

- Easyjet (U2)

55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 300 PLN. 

- LOT (LT) / TAP (TP) / British Airways (BA) / Alitalia (AZ) / El Al (LY)  

55x40x23 , 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN. 

- W przypadku czarterów (np. Small Planet (P7), Smart Wings (QS), Enter Air (E4) )

cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji. ++++ Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż :  www.vcms.eu/upload/getbyid/104390/Dok1.pdf 


Oasis Tours

ok
SPRAWDZONY PRZEZ TRAVELIGO

NASZYM ZDANIEM:

Zdecydowanym atutem tego hotelu jest jego piękne położenie. Polecam ten hotel dla osób pragnących odpocząć.

Szukasz wakacji na Cypr?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis kontrahenta

Hotel Poseidonia Beach położony jest przy plaży w Limassol, w otoczeniu ogrodów krajobrazowych i oferuje basen, restaurację oraz centrum spa. Oferuje on klimatyzowane pokoje z balkonem w odległości 10 minut spacerem od turystycznej części Limassol.Wszystkie jasne typy hoteli dysponują częścią wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. W łazience znajduje się bezpłatny zestaw kosmetyków. Z niektórych pokoi roztacza się widok na Morze Śródziemne.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

WYTYCZNE COVID 19

CYPR POŁUDNIOWYOsoby podróżujące z krajów należących do kategorii POMARAŃCZOWEJ (w tym z Polski) są zobowiązane do wykonania przed podróżą testu na obecność koronawirusa i posiadanie przy sobie negatywnego wyniku testu RT-PCR w języku angielskim. Test należy wykonać nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnione są:Osoby zaszczepione - osoby posiadające zaświadczenie o przyjęciu dwóch dawek szczepionki.W przypadku szczepionek dwudawkowych wystarczające jest przyjęcie obu dawek. W przypadku szczepionki jednodawkowej konieczne jest upłynięcie 14 dni od daty przyjęcia szczepionki. Zaświadczenie musi zawierać dane osoby przyjmującej szczepienie oraz datę wykonania szczepienia. Akceptowane są cztery szczepionki zatwierdzone przez EMA (Pfizer/BioNTech, Moderna, AstraZeneca i Johnson&Johnson) oraz rosyjska szczepionka Sputnik V.Wszyscy pasażerowie losowo wybranych lotów będą poproszeni o poddanie się testowi na COVID-19 zaraz po przylocie, niezależnie od tego, z jakiego kraju przylecieli. W tym przypadku, koszt wykonania testu ponosi rząd cypryjski.Od 1 marca Cypr zmienił sposób kategoryzacji krajów i będzie stosował system klasyfikacji państw przy użyciu kolorów, zharmonizowany ze standardami oceny krajów przez ECDC (Europejskie Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób).W związku z tym władze cypryjskie wprowadziły cztery kategorie państw (GREEN, ORANGE, RED i GREY), z których można podróżować na Cypr. Polska znajduje się obecnie w kategorii ORANGEOsoby podróżujące z krajów należących do kategorii CZERWONEJ są zobowiązane do wykonania testu molekularnego w certyfikowanym laboratorium (próbka powinna być pobrana w ciągu 72 godzin przed wylotem) oraz przesłania na platformę Cyprus Flight Pass dokumentu potwierdzającego uzyskanie negatywnego wyniku testu PCR na COVID-19. Będą także musiały opłacić i poddać się testowi molekularnemu PCR po przylocie na Cypr i pozostawać w samoizolacji do otrzymania wyniku drugiego testu. Wymóg poddania się testom nie dotyczy dzieci poniżej 12 roku życia. Wszyscy podróżni są zobowiązani ponadto do udzielenia niezbędnych informacji i złożenia wymaganych deklaracji.UWAGA!!! CYPR PÓŁNOCYPodróżujący do Republiki Cypryjskiej zobowiązanni są do uzyskania przepustki "Cyprus Flight Pass" poprzez wypełnienie kwestionariusza i oświadczenia dostępnego pod linkiem https://cyprusflightpass.gov.cy/Wypełnianie "Cyprus Flight Pass" na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży do Republiki Cypryjskiej jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów podróżujących z każdej kategorii kraju, zarówno w celu wejścia na pokład samolotu, jak i wjazd na Cypr.Zapoznaj się z najnowszymi wytycznymi Republiki Cypryjskiej dotyczącymi zasad bezpieczeństwa obowiązującymi w krajuhttps://www.visitcyprus.com/index.php/en/cyprus-covid19-travel-protocolPrzepisy sanitarneW godzinach 01:00-5:00  w nocy obowiązuje całkowity zakaz przemieszczania się po terenie Cypru (wyjątki: udokumentowany wyjazd do pracy oraz względy medyczne).Obowiązuje nakaz noszenia maseczek ochronnych przez osoby powyżej 12 roku życia zarówno w publicznych przestrzeniach otwartych jak i w przestrzeniach zamkniętych, w których przebywa więcej niż 1 osoba (wyjątki: prywatne mieszkania, jazda prywatnym samochodem, spożywanie posiłku, ćwiczenia fizyczne, względy zdrowotne). Nieprzestrzeganie ograniczeń grozi nałożeniem mandatu w wysokości 300,- EUR. Zaleca się utrzymywanie dystansu 2 m od innych osób.Ostatnia aktualizacja 07.06.2021

POTWIERDZENIE REZERWACJI

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.


Prima Holiday

ok
SPRAWDZONY PRZEZ TRAVELIGO

NASZYM ZDANIEM:

Zdecydowanym atutem tego hotelu jest jego piękne położenie. Polecam ten hotel dla osób pragnących odpocząć.

Szukasz wakacji na Cypr?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POŁOŻENIE

Położony w miejscowości Limassol, w odległości ok. 60 km od lotniska w Larnace i ok. 70 km od lotniska w Pafos.

PLAŻA

Piaszczysta, przy hotelu.

HOTEL

Kategoria lokalna 4*. Komfortowy obiekt, pozwalający zrelaksować się przy basenie lub na plaży, dający możliwość skorzystania z wielu udogodnień. 

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Całodobowa recepcja, lobby, restauracja, 3 bary. Za dodatkową opłatą usługi pralni, sklep z pamiątkami, room service oraz fryzjer.

INTERNET

Wi-Fi.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Basen, leżaki i parasole przy basenie, kort tenisowy, tenis stołowy, siłownia, sauna, łaźnia parowa, jacuzzi. Odpłatnie: wypożyczalnia rowerów, sporty wodne na plaży.

DLA DZIECI

Brodzik.

ZAKWATEROWANIE

Hotel dysponuje 138 pokojami wyposażonymi w toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, talewizor, sejf, balkon lub taras. 

WYŻYWIENIE

BB: śniadanie. HB: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu,  napoje płatne dodatkowo. FB: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu,  napoje płatne dodatkowo. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu,  przekąski w ciągu dnia, kawa, herbata, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.

INFORMACJE DODATKOWE

www.poseidonia-beachhotel.com

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę anglojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora,składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),  oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):  15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (ok. 300 PLN /os.), miejsc obok siebie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

PRZELOT

Połączenie oparte na LOT z wylotem z Wrocławia, Poznania, Katowic i Gdańska z przesiądką w Warszawie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki) LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LOT: 23KG - ok. 300 PLN 

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19

Cypr - najważniejsze informacjePodejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ . Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami. Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane.  AKTUALIZACJA 8.11.2020 Polska została przeniesiona do grupy C na CyprzeTo znaczy, że loty komercyjne z państw z kategorii C są dozwolone, jednak na ich pokładzie mogą być wyłącznie ściśle określone kategorie pasażerów: obywatele Republiki Cypryjskiej i członkowie ich rodzin, osoby mieszkające na stałe w Republice Cypryjskiej, członkowie korpusu dyplomatycznego oraz osoby, które uzyskały indywidualną zgodę władz cypryjskich w oparciu o odrębną procedurę. Oznacza to w praktyce brak możliwości przylotów z Polski w celach turystycznych.Osoby uprawnione po przylocie muszą okazać negatywny wynik testu molekularnego RT-PCR wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem lub poddać się (na własny koszt) obowiązkowemu testowi na lotnisku, a następnie odbyć 14-dniową samoizolację.W dniu 03.11.2020 wprowadzono obowiązek  noszenia maseczek zarówno w pomieszczeniach zamkniętych jak i przestrzeniach otwartych. AKTUALIZACJA z dnia 11.08.2020 Ministerstwo Zdrowia ogłosiło, że od piątku 14 sierpnia Polska i Portugalia znajdą się na Cyprze na liście krajów kategorii B.  Co to oznacza? Aby przylecieć na Cypr trzeba okazać negatywny wynik testu wystawiony nie wcześniej niż 72 godziny przed odlotem, zaświadczenie o braku COVID-19. Koszt takiego badania to ok 550 zł/os z zaświadczeniem w języku angielskim UWAGA! Zaświadczenie o wyniku testu będzie uznane tylko wtedy, jeżeli będzie zawierało następujące dane: data pobrania próbki do badania, określenie metody wykonania testu (musi to być molekularny test RT-PCR, wszelkie inne testy na przeciwciała/antygeny nie będą akceptowane), imię i nazwisko osoby poddanej testowi oraz wynik testu. Aktualizacja z dnia 01.08.2020 r. Z dniem 01.08.2020 wprowadzono nakaz noszenia maseczek ochronnych w zamkniętych przestrzeniach publicznych (np. centra handlowe, banki, supermarkety, szpitale, kościoły itp.). Nieprzestrzeganie tego nakazu grozi nałożeniem mandatu w wysokości 300 EUR. Z uwagi na uwarunkowania lokalne w Limassol wprowadzono czasowo (do końca sierpnia) zakaz zgromadzeń powyżej 10 osób oraz obniżono dopuszczalne limity liczby osób mogących przebywać w lokalach gastronomicznych. CYPR POŁUDNIOWY   Ministerstwo Transportu Republiki Cypru poinformowało, że wypełnienie Karty Podróżnej (Cyprus Flight Pass zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej cyprusflightpass.gov.cy) jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów zamierzających przylecieć na Cypr. Pasażerowie, którzy nie wypełnią Karty Podróży będą mieli dwie opcje: uiszczenie grzywny w wysokości 300 EUR lub powrót do kraju z którego przelecieli. Pasażerowie przybywający na Cypr z krajów kategorii A bez posiadania Cyprus Flight Pass będą traktowani jak pasażerowie z krajów kategorii B i oprócz uiszczenia kary w wysokości 300 EURO będą zobowiązani do poddania się testowi laboratoryjnemu na COVID-19 na lotnisku w Republice, ponosząc również koszty 60 EURO za test laboratoryjny.   Wypełnianie Cyprus Flight Pass na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży do Republiki Cypryjskiej jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów podróżujących z każdej kategorii kraju, zarówno w celu wejścia na pokład samolotu, jak i wjazd na Cypr.    Zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cyw celu uzyskania Cyprus Flight Pass pasażer musi:   ·       Utworzyć konto, * Wpisać swoje dane osobowe oraz kontaktowe,  * Dodać szczegóły lotu, * Cel podróży, ·       Miejsce zamieszkania na Cyprze,  * Dane kontaktowe w nagłych przypadkach, * Złożyć oficjalną deklaracje, że dane podane w formularzu są prawdziwe.    Formularz należy wypełnić online za pośrednictwem platformy https://cyprusflightpass.gov.cy/    Wypełnienie odręczne formularza możliwe jest tylko w przypadku wystąpienia problemu technicznego lub konserwacji platformy elektronicznej oficjalnie ogłoszonej na tejże platformie. CYPR PÓŁNOCNY otworzył takżę swoje granice!!! Kraje zostały podzielone na kategorię A ( w tym POLSKA), kategorię B i kategorię C. Odwiedzający z krajów kategorii A będą musieli przejść 72-godzinny negatywny test PCR i nie będą musieli poddawać się kwarantannie POZOSTAŁE WARUNKI SĄ IDENTYCZNE DLA OBU CZĘŚCI KRAJU ( PÓŁNOCNEJ I POŁUDNIOWEJ) HoteleMinisterstwo Zdrowia wysłało do managerów bazy noclegowej ścisłe wytyczne, aby wakacje na Cyprze przebiegały w sposób bezpieczny i zorganizowany. Wśród nich, znajdują się m.in.:  * Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - Należy wyznaczyć role i obowiązki pracownikom oraz przeszkolić personel w zakresie przestrzegania norm sanitarnych i podejmowanych działań na wypadek wykrycia przypadków COVID-19. Pracownicy mający objawy choroby, powinni zostać w domu i zgłosić ten fakt przełożonemu.  * Ograniczenie kontaktu - w recepcji powinna zostać zainstalowana przejrzysta przegroda zabezpieczająca. Personel sprzątający pokoje, powinien wykonywać swoje obowiązki tylko, kiedy goście przebywają poza pomieszczeniem. * Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele na Cyprze muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń i dostępności płynów dezynfekujących w ogólnodostępnych pomieszczeniach.  * Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących przy użyciu przez personel środków zabezpieczających (maski, rękawiczki). Zabrania się udostępniania pokojów nowym gościom przed upływem 2 godzin od pobytu poprzednich turystów oraz przed dokładną dezynfekcją pomieszczenia.  * Dezynfekcja i wietrzenie ogólnodostępnych pomieszczeń - Wszystkie ogólnodostępne pomieszczenia i newralgiczne powierzchnie jak np.: przyciski do windy, powinny być regularnie dezynfekowane. Tam gdzie to możliwe, powinna być stosowana całodobowa, naturalna wentylacja.  * Ograniczona dostępność - W windach i ogólnodostępnych pomieszczeniach powinny obowiązywać zasady ograniczonej dostępności. Personel w widocznych miejscach powinien umieścić informacje o limicie korzystających.  * Ogólnodostępne środki dezynfekujące i zapobiegawcze - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących oraz materiałów zabezpieczających (maski, rękawiczki). W publicznych toaletach powinny być dostępne również papierowe ręczniki jednorazowego użytku.  * Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach.  * Place zabaw - zaleca się, aby place zabaw pozostały zamknięte. * Transakcje bezgotówkowe - zaleca się do stosowania transakcji bezgotówkowych podczas płacenia za dodatkowe usługi.  * Restauracje i bary - od personelu wymaga się przestrzegania najbardziej rygorystycznych zasad bezpieczeństwa. Pomiędzy stolikami powinien być zapewniony min. 2-metrowy odstęp, a ilość nie może przekroczyć określonego przez regulamin limitu. Zaleca się ograniczenie użytkowania ogólnodostępnych serwisów do napojów i przyrządów do nakładania jedzenia. Zamawianie posiłków do pokojów powinno być oferowane za darmo lub w obniżonej cenie.  * Ograniczony i nadzorowany dostęp osób z zewnątrz - hotele powinny ograniczyć dostęp osób z zewnątrz i ściśle nadzorować liczbę stałych dostawców. * Izolacja i dyskrecja wobec osób chorych - Osoby z objawami choroby powinny zostać odseparowane do czasu przeniesienia do placówki medycznej. Wszystkie działania powinny być podejmowane w sposób spokojny i dyskretny wobec osób chorych.  Plaże i baseny* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 4 metrowej odległości pomiędzy parasolami i 2 metrowej pomiędzy leżakami osób, które nie wypoczywają wspólnie.  * Dezynfekcja obiektów wspólnych - wymagane jest, aby osoby nadzorujące, regularnie dezynfekowały przedmioty wspólnego użytku (leżaki, parasole, skrytki na cenne przedmioty itp.) oraz przebieralnie i toalety.  * Ograniczenie animacji - Zaleca się, aby programy animacyjne nie były organizowane do czasu zniesienia restrykcji.  Atrakcje turystyczne i inne* Zgromadzenia i wydarzenia publiczne - Od 24.06.2020 Cypr wprowadza nowy limit 75 osób gromadzących się wewnątrz i 150 osób na zewnątrz. Organizacja imprez masowych i festiwali będzie możliwa najwcześniej od 01.09.2020.  * Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 2 metrowej odległości pomiędzy osobami.  * Maseczki ochronne w przestrzeni publicznej - Stosowanie masek jest obowiązkowe w miejscach, gdzie utrudnione jest zachowanie dystansu społecznego. * Muzea i zabytki - Cypryjskie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających pod warunkiem stosowania dezynfekcji i przestrzegania zasad społecznego dystansu.  * Sklepy i restauracje - otwarte z obowiązkiem przestrzegania wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa. Restauracje obsługują klientów na zewnątrz


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


BestReisen

ok
SPRAWDZONY PRZEZ TRAVELIGO

NASZYM ZDANIEM:

Zdecydowanym atutem tego hotelu jest jego piękne położenie. Polecam ten hotel dla osób pragnących odpocząć.

Szukasz wakacji na Cypr?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Naszym zdaniem

Hotel w świetnej lokalizacji, polecany dla rodzin z dziećmi. 

Położenie

Hotel zlokalizowany przy piaszczystej plaży, ok. 57 ok od lotniska w Larnace, 70 km od lotniska w Pafos. 

Wyposażenie

Całodobowa recepcja z usługą concierge, informacją turystyczną oraz punktem wymiany walut, restauracja, bar, kawiarnia, Wi-Fi, fryzjer, wypożyczalnia samochodów.

Pokoje

Klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor.

Wyżywienie

BB- śniadanie w formie bufetuHB - śniadanie w formie bufetu, kolacjaFB - śniadanie w formie bufetu, obiad, kolacja

Sport i rozrywka

Basen, centrum fitness, strefa Spa z ofertą płatnych zabiegów pielęgnacyjnych.   

Dla dzieci

Płatna oferta opieki nad dziećmi według dostępności

Warunki wjazdowe

1 czerwca 2022 Cypr zniósł obostrzenia wjazdowe związane z Covid-19.Nie ma wymogu okazywania certyfikatu szczepień bądź ozdrowieńca bądż wyniku testu.Od 8 lipca 2022 r. obowiązuje używanie masek we wszystkich pomieszczeniach (np. transport, windy, teatry, centra handlowe itp.) dla wszystkich osób powyżej 12 roku życia. Obowiązek ten nie dotyczy lokali gastronomicznych.Jeśli w trakcie pobytu na Cyprze turysta uzyska wynik dodatni testu - musi poddać się 7-dniowej izolacji. Zwolnienie z izolacji następuje bez konieczności uzyskania negatywnego wyniku testu. Izolacja może ulec skróceniu, jeśli wynik testu na koronawirusa, wykonanego 5. dnia po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu, będzie negatywny (należy wykonać test PCR na własny koszt). Rząd Republiki Cypryjskiej zobowiązał się zaopiekować wszystkimi podróżnymi, którzy uzyskają wynik dodatni testu na koronawirusa podczas pobytu na Cyprze; zapewni tym osobom osobne obiekty hotelarskie i pokryje koszty zakwaterowania, wyżywienia oraz leczenia. Podróżny będzie musiał jedynie ponieść koszt transferu na lotnisko oraz lotu powrotnego we współpracy z biurem podróży i/lub liniami lotniczymi.http://www.visitcyprus.comEmail do Ministerstwa Turystyki: travel2021@visitcyprus.comTelefony informacyjne: na terytorium Cypru - nr 1474, z zagranicy - nr +357 22 285 757

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Powrót do Polski

POWRÓT DO POLSKI28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczeniahttp://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Cena nie zawiera

podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wyamagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Informacje o lotach liniami Wizzair, Ryanair,

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.//WizzairJedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny 10 kg, 20 kg, 32 kg za dopłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.WIZZ PriorityJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Koszt Wizz Priority jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Ryanair:Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm). Koszt jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.- bagaż główny 10kg i 20 kg za dodatkową opłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji potwierdzonej będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

COVID

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Transfer przez Niemcy / wylot - powrót do Niemiec

Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych easyJet na wszystkich lotach do i na terenie Niemiec zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95).

Atrakcje na świeżym powierzu

Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Mapa Hotelu Poseidonia Beach
Zdjęcia lokalizacji (Cypr)

Opinie o Hotelu Poseidonia Beach

4.4
polecam

Hotel ma bardzo fajne położenie- bezpośrednio przy plaży, a do tego przy promenadzie, którą można dojść do Limassol, ale również wybrać się na długi spacer wzdłuż morza. Jedzenie bardzo smaczne, obsługa miła. Przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy więc też można podjechać do centrum. Pokoje po remoncie są super - nowoczesne, czyste. Basen malutki, codziennie wieczorem są występy.

POLECAM:
na romantyczne wakacje, osobom ceniącym spokój, ceniącym rozrywkę
Podsumowanie: polecam
4.4
5.0
zdecydowanie polecam

ok

POLECAM:
rodzinom z dziećmi
Podsumowanie: zdecydowanie polecam
5.0
2.0
zdecydowanie odradzam

tragiczne pokoje , meble 30-to letnie b.zniszczone, trudno położyć ubrania w szafie , wykładzina zniszczona , podarte firanki, na plus panie sprzątające bardzo się starają. W pokoju suszarka do włosów b.stara, w telewizji kilka kanałów cypryjskich i arabskich reszta za dopłatą.Łazienka lepsza była odnawiana kilka lat temu, natomiast pokój tylko odmalowany przed kilkoma laty farba odłazi. W pokoju drzwi do sąsiedniego pokoju- dość nieprzyjemna świadomość ,że sąsiedzi mogą cię odwiedzić w każdym momencie.Pokoje nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę. Natomiast obsługa bardzo miła, dobra lokalizacja przyjemne zejście do morza. Jedzenie monotonne choć dość duży wybór.Pokoje bez widoku na morze wychodzą na bardzo ruchliwą ulicę , my mieliśmy widok na stację benzynową- nie da się posiedzieć na balkonie. mieliśmy pecha bo podczas naszego pobytu w ogrodzie hotelu była impreza dla Niemców do 3 w nocy muzyka na żywo tak głośna ,że nie dało się spać po tej stronie hotelu-łóżka podskakiwały ,cały czas trwały interwencje gości ale na nic się to nie zdało. Obsługa w barach miła ,gorzej w sali restauracyjnej tam ciężko doczekać się na kelnera i zamówić napój do kolacji.Wjazd opłaca się tylko jeżeli jest w dużej promocji ze świadomością ,że warunki są kiepskie ale to all inclusive , a plaża , morze i pogoda o.k.

POLECAM:
Podsumowanie: zdecydowanie odradzam
2.0
4.6
polecam

Cudowne miejsce na udany wypoczynek, przepiękne widoki i bardzo miła atmosfera, polecam!!

POLECAM:
na romantyczne wakacje, wymagającym klientom
Podsumowanie: polecam
4.6

Poseidonia Beach - możliwości zakwaterowania:

apartament z 1 sypialnią pokój dla max. 3 osób
triple standard room triple standard room
Double Sea View Room
Double Standard Room
triple standard room
pokój dwuosobowy standard
Pokój standard z widokiem na morze
pokój rodzinny dla 4 osób
pokój z widokiem na morze dla max. 3 osób
Triple Standard Room Sea View
triple standard room sea view triple sea view room

Poseidonia Beach - Możliwości wyżywienia:


Poseidonia Beach - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Poseidonia Beach? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00