Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Last Minute
Ocena
hotelu:
4.6 / 5

Hotel Suneoclub Costa Brava
star 3

Hiszpania: Costa Brava
Ocena hotelu Suneoclub Costa Brava:
4.6 / 5
Średnia z 1 opinii
Szczegóły oceny hotelu Suneoclub Costa Brava:
  • Lokalizacja
    4.0
  • Hotel
    5.0
  • Pokoje
    5.0
  • Wyżywienie
    5.0
  • Atrakcje
    i sport
    4.0
  • Jakość
    do ceny
    5.0

Hotel Suneoclub Costa Brava w ofercie Biura podróży:

TUI

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

W okolicy

  • ok. 8 km od centrum Blanes
  • ok. 10 km od Tossa de Mar
  • ok. 600 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 80 min

polozenie

  • ok. 8 km od centrum Blanes
  • ok. 10 km od Tossa de Mar
  • ok. 600 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 80 min

plaza

  • ok. 600 m od plaży
  • publiczna
  • piaszczysta

Wyposażenie

  • Wi-Fi
  • taras
  • sala TV
  • pralnia: za opłatą

karty

Visa, MasterCard

Liczba pokojów

243

Kategoria lokalna

4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • ostatni całkowity remont w 2019 r.
  • hotel nie akceptuje zwierząt
  • Na Costa Brava, Costa Dorada i Costa Barcelona pobierany jest podatek turystyczny. Zapłata podatku odbywa się podczas zakwaterowania, bezpośrednio w hotelu. Szczegółowe informacje oraz wykaz hoteli wraz z wysokością podatku są dostępne – tutaj.
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    E-mail: servicePL@TUI.com
    Czat: w aplikacji TUI

basen

  • baseny: 3
  • basen zewnętrzny: ze słodką wodą
  • basen dla dzieci: zewnętrzny, ze zjeżdżalniami, ze statkiem pirackim
  • leżaki: w cenie
  • ręczniki

  • aquapark: ze zjeżdżalniami
  • Dla dzieci

    • basen dla dzieci: zewnętrzny
    • łóżeczko dziecięce
    • animacje dla dzieci

    Sport i wellness

    Płatne
    • tenis stołowy
    • siatkówka
    • narty wodne: w ofercie firm zewnętrznych
    • kajaki: w ofercie firm zewnętrznych

    rozrywka

    • międzynarodowy program animacyjny (wieczorami, w ciągu dnia)
    • rzutki
    • bilard

    Pokoje

    Pokój 2-osobowy DZX1
    • 1-4 os.
    • klimatyzacja
    • sejf: za opłatą
    • TV
    • Wi-Fi
    • wanna lub prysznic
    • WC

    Wyżywienie

    All inclusive
    • śniadanie
    • obiad
    • kolacja
    • przekąski
    • lody
    • wybrane napoje bezalkoholowe i wybrane lokalne napoje alkoholowe
    • kawa/herbata po południu
    Restauracje i bary
  • restauracja bufetowa

  • bary i inne: 2
  • bar z przekąskami
  • bar przy basenie
  • Dodatkowe informacje
  • wymagane noszenie opasek all inclusive

  • Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.

    Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!


    W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.



    Prima Holiday

    Szukasz wakacji do Hiszpanii?

    zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

    POŁOŻENIE

    Hotel położony w miejscowości Lloret de Mar, 90 km od portu lotniczego w Barcelonie . Oddalony ok. 500 m. od plaży, w pobliżu z licznych barów i sklepów.

    PLAŻA

    Plaża ogólnodostępna, szeroka, piaszczysta , oddalona o ok. 250 m od obiektu. Dojście do plaży ulicą.

    HOTEL

    Katgoria 4*. Obiekt zachęca swoich gości do korzystania z urozmaiconej oferty żywieniowej i rekreacyjnej. Dobra oferta dla rodzin z dziećmi, które zachwycone będą atrakcjami wodnymi w hotelu.

    DO DYSPOZYCJI GOŚCI

    Recepcja czynna całą dobę, restauracja, bar, parking (dodatkowo płatny).

    INTERNET

    Wi-Fi dostępne w pokojach i częściach wspólnych hotelu.

    SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

    Basen.

    DLA DZIECI

    Brodzik, zjeżdzalnie wodne czynne od 18.05 do 20.09.2020  (dziecko powinno mieć 1,10 m wzrostu aby móc z nich bezpiecznie korzystać), plac zabaw.

    ZAKWATEROWANIE

    Hotel dysponuje 237 komfortowymi pokojami wyposażonymi w łazienkę,  indywidualnie sterowaną klimatyzację / ogrzewanie, sejf, telewizor.

    WYŻYWIENIE

    BB - Śniadania. HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. FB - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Napoje do obiadów i kolacji dodatkowo płatne. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje, napoje lokalne wliczone w cenę.

    INFORMACJE DODATKOWE

    https://www.hotelsuneo.net/ Oferta bez opieki rezydenta.

    CENA

    OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu; opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty jest bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" przy opisie hotelu;  wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    BAGAŻ

    LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki). CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg  Easyjet: 15kg LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

    DOBA HOTELOWA

    !!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

    COVID-19

    HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19. Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r. Rząd hiszpański przyjął nowy dekret dotyczący obostrzeń, na mocy którego spotkania grupowe na Balearach zostaną ograniczone. Wszelkie spotkania lub imprezy odbywające się w przestrzeniach użytku publicznego (w tym w parkach, plażach, promenadach plażowych itp.) będą ograniczone do grup maksymalnie trzydziestoosobowych na zewnątrz i piętnastoosobowych w pomieszczeniach zamkniętych. Podczas spotkań grupowych należy nadal przestrzegać wszystkich norm dotyczących dystansu społecznego. Aktulizacja z dnia 13.07.2020 r. Od 13.07.2020 władze Balearów wprowadziły używanie maseczek na twarzy jako element obowiązkowy w przestrzeni publicznej, nawet jeśli jest zachowany dystans społeczny. Obowiązek ten dotyczy wszystkich od 6-go roku życia. Dotyczy to przestrzeni publicznej na zewnątrz, jak również w miejscach zamkniętych tj. supermarkety, hotele itp. Przepis ten nie dotyczy osób z problemami oddechowymi, które uniemożliwiają noszenie maseczki, osób przebywających na plaży, czy basenie, podczas konsumpcji w restauracjach, jak również podczas uprawiania sportu.  Wszyscy pasazerowie przybywajacy do Hiszpanii droga powietrzna lub morska musza przejsc kontrole zdrowia przed wjazdem do kraju. Kontrole te moga obejmowac pomiar temperatury, kontrole dokumentacji i kontrole wizualna stanu pasazera.   Kontrola temperatury bedzie przeprowadzana rutynowo w celu identyfikacji podroznych z goraczka. Jako granice wykrywalnosci ustala sie temperature rowna lub wieksza niz 37,5 oC. Pomiar temperatury musi odbywac sie za pomoca bezdotykowych termometrow lub kamer termograficznych. Dane osobowe i obrazy zarejestrowane przez kamery termowizyjne nie beda przechowywane, a prywatnosc pasazerow musi byc zagwarantowana przez cały czas. Firmy zeglugowe, pod nadzorem Sanidad Exterior (dot. zdrowia osob z zagranicy), moga mierzyc temperature pasazerow w podrozach miedzynarodowych przed ich przybyciem do hiszpanskiego portu, zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.   W odniesieniu do kontroli dokumentow, wszyscy pasazerowie pochodzacy z dowolnego lotniska lub portu znajdujacego sie poza terytorium Hiszpanii musza wypełnic formularz dotyczacy zdrowia publicznego, ktorego tresc stanowi załacznik I do niniejszej rezolucji. Proces wypełniania formularza bedzie odbywał sie droga elektroniczna, w taki sposob, ze wszystkie osoby, ktore planuja podroz do Hiszpanii, musza go wypełnic przed rozpoczeciem podrozy przez adres internetowy: www.spth.gob.es lub za pomoca bezpłatnej aplikacji HISZPANIA TRAVEL HEALTH-SpTH Ważne!   FORMULARZE W WERSJI PAPIEROWEJ BĘDĄ AKCEPTOWANE W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH.    Od 01 sierpnia wszyscy pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii i/lub na pokład samolotu/statku. Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli. Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego - zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C. - personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba - oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie. - praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju. - codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci - zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu). - informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja - ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji - zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji) - personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych - dostepny płyn do dezynfekcji rak - jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji - płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob - dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu - deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym - dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu - w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym - zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi - zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja - eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji - przy bufecie ekran ochronny - w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu) - tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe - zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience. - zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone, - suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju, - dezynfekcja wieszakow - dezynfekcja minibarow, - ograniczenie usługi prasowania - przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C. - dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie - czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa - monitorowanie zachowywania dystansu społecznego - zwiekszenie liczby turnusow na posiłki - ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny - zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne - przestrzeganie dystansowania - zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak - w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie - kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym - wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob - w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu - w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy - ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa - wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci - przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak - regularna dezynfekcja urzadzen i zabawe

    WARUNKI WJAZDOWE

    * dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

    TENERYFA - REZYDENT

    Opieka anglojęzycznego rezydenta lub polskojęzycznego rezydenta do potwierdzenia dla każdej rezerwacji.


    Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

    Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

    Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


    Opinie o Hotelu Suneoclub Costa Brava

    4.6
    polecam

    Witam. Właśnie wróciłam z rodziną z tygodniowego pobytu. Wszyscy zadowoleni. Jedzenie -bardzo duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam desery. Pokoje czyste, odnowione, sprzątane codziennie. Personel uprzejmy i pomocny. Baseny i zjeżdżalnie ok. Bardzo duża ilość wolnych leżaków. Hotel godny polecenia.

    POLECAM:
    rodzinom z dziećmi, osobom ceniącym spokój
    • figure
    • figure
    • figure
    • figure
    • figure
    Podsumowanie: polecam
    4.6

    Masz pytania o Hotel Suneoclub Costa Brava? Zadzwoń lub napisz!

    Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00