Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
NASZYM ZDANIEM:
Iolida Beach to bardzo dobrej klasy hotel, usytuowany tuż przy piaszczystej plaży, blisko centrum kurortu Aghia Marina, 8 km od przepięknego i malowniczego miasta Chania ze sklepami, barami i klimatycznymi tawernami. Polecamy wymagającym klientom, na romantyczne wakacje oraz osobom pragnącym wypocząć w hotelu o wysokim standardzie świadczonych usług, a jednocześnie nastawionych na zwiedzanie i odkrywanie uroków zachodniej Krety.
GŁÓWNE ATUTY:
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
KRETA/GRECJA
• ok. 8 km od centrum miasta
• ok. 250 m od plaży
• czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
• ok. 250 m od plaży
• publiczna (z częścią prywatną hotelu)
• piaszczysta
• schody prowadzące do plaży
• hotel oddzielony od plaży ulicą
• ręczniki za opłatą
• recepcja
• kantor
• sejf
• ogród
• lekarz
• Wi-Fi, w całym hotelu: w cenie, w recepcji/lobby: w cenie, w barze: w cenie, przy basenie: w cenie
• pralnia: za opłatą
• garaż: w cenie, parking, niezadaszony
• sala konferencyjna
Visa, MasterCard, American Express
139
4 gwiazdki
Hotele o kodzie CHQ można łączyć tylko z przelotem/wylotem do/z Chanii - kod lotniska CHQ.
• W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: + 48 799448800
E-mail: servicePL@TUI.com
Czat: w aplikacji TUI
• Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania.
Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc
3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc
4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc
5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc
• baseny: 2
• basen: zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki: w cenie
• basen: zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki
• ręczniki: za opłatą
• wydzielona część basenu dla dzieci
• wysokie krzesełka dla dzieci
• plac zabaw
• łóżeczka dla dzieci/niemowląt: w cenie
W cenie
• sala fitness/siłownia
Płatne
• minigolf: w ofercie firm zewnętrznych
• jazda konna: w ofercie firm zewnętrznych
Apartament APX1
• 2-4 os. • ok. 39 m2 • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja • sejf: za opłatą • żelazko • deska do prasowania • aneks kuchenny • lodówka: w cenie • piekarnik • płyta kuchenna • ekspres do kawy • zestaw do parzenia kawy/herbaty • toster • stół jadalny • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras
Apartament APX2• 2-4 os. • ok. 39 m2 • widok na morze • minibar: za opłatą • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja • sejf: za opłatą • żelazko • deska do prasowania • aneks kuchenny • lodówka: w cenie • piekarnik • płyta kuchenna • ekspres do kawy • zestaw do parzenia kawy/herbaty • toster • stół jadalny • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras
Studio STX1• 2-3 os. • ok. 28 m2 • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja • sejf: za opłatą • aneks kuchenny • lodówka: w cenie • piekarnik • płyta kuchenna • ekspres do kawy • zestaw do parzenia kawy/herbaty • toster • stół jadalny • minibar: za opłatą • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras
Studio STX2• 2-3 os. • ok. 28 m2 • widok na morze • żelazko • deska do prasowania • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja • sejf: za opłatą • aneks kuchenny • lodówka: w cenie • piekarnik • płyta kuchenna • ekspres do kawy • zestaw do parzenia kawy/herbaty • toster • stół jadalny • minibar: za opłatą • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras
All inclusive
• śniadanie: codziennie 07:30 - 10:00, w formie bufetu
• obiad: w formie bufetu, wybór z menu
• kolacja: codziennie 18:30 - 21:00, w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne
• przekąski
• wybrane lokalne napoje alkoholowe
• wybrane napoje do posiłków
• kawa/herbata po południu
Dwa posiłki
• śniadanie: codziennie 07:30 - 10:00, w formie bufetu
• kolacja: codziennie 18:30 - 21:00, w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne
Śniadania
• śniadanie: codziennie 07:30 - 10:00, w formie bufetu
Restauracje i bary
• restauracje: 2
• główna restauracja: rodzaje kuchni: grecka, międzynarodowa, śródziemnomorska, dania bez laktozy, dania wegetariańskie, bufet, a la carte, wybór z menu, z tarasem, na plaży, strefa dla palących, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
• restauracja: a la carte, rezerwacja wymagana, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
• bary i inne: 2
• bar przy zewnętrznym basenie
• bar na plaży
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
*****
Grecja / Kreta
Położony w samym centrum turystycznej miejscowości hotel oferuje Gościom wygodne, duże pokoje z dobrze wyposażonymi aneksami kuchennymi. Na turystów czeka piaszczysta plaża położona w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu oraz 2 baseny z wydzielonymi częściami dla dzieci. Na degustację lokalnych przysmaków zapraszają 2 restauracje, a bliskość pięknej Chanii i łatwy dojazd do niej zachęcają do samodzielnych wycieczek.
w miejscowości AGIA MARINA, w dzielnicy hotelowej, przy drodze lokalnej, ok. 8 km od centrum Chanii, ok. 50 m od sklepów i supermarketu, ok. 300 m od dyskoteki; ok. 25 km od lotniska w Chanii, 150 km od lotniska w Heraklionie; przystanek autobusowy ok. 50 m od hotelu (ok. 1,8 EUR/Chania).
Iolida, hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 200-250 m od hotelu (w zależności od zakwaterowania), dojście przez mostek nad drogą, parasole, leżaki i ręczniki płatne (ok. 6 EUR/komplet/dzień, ok. 1 EUR/dzień/ręcznik).
pięciogwiazdkowy, elegancki, zbudowany w 2009 r., 139 pokoi, 3 budynki oddzielone ruchliwą ulicą: część przy plaży i część po drugiej stronie ulicy, obie połączone mostkiem nad drogą, 9 pięter, 2 windy, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Bridge - dania w formie bufetu, Marina - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa i lokalna, dania wegetariańskie, dostępne foteliki dla dzieci, 2 bary: Marina przy plaży i Bridge przy basenie w części po drugiej stronie ulicy; kantor; centrum konferencyjne dla 350 osób, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: punkt internetowy (ok. 3 EUR/godz.), room-service (8.00-22.00), opiekunka do dziecka (na zamówienie); występują różnice poziomów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 28-34 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, aneks kuchenny (wyposażenie: opiekacz, kuchenka elektryczna, lodówka), zestaw do kawy i herbaty; za opłatą: sejf (ok. 12 EUR/tydz.), minibar (na zamówienie); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka; suszarka); widok na morze za dopłatą;
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci - sofa i rozkładany fotel), ok. 39 m², 2 połączone pokoje (pokój dzienny i sypialnia), indywidualnie sterowana klimatyzacja w każdym pomieszczeniu, wyposażenie jak w studio; pokoje studio i apartament znajdują się w części położonej po drugiej stronie ulicy; apartament za dopłatą; widok na morze za dopłatą.
basen w części przy plaży, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 156 m², gł. 0,8-1,6 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, gł. 0,6 m, basen w części po drugiej stronie ulicy, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 240 m², gł. 1,6 m, wydzielona część dla dzieci, słodka woda, gł. 0,5 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki płatne; za opłatą: masaże (na zamówienie w recepcji); oferta zewnętrzna: sporty wodne na plaży.
śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.00) w formie bufetu; śniadanie i kolacja w restauracji Bridge, obiad w restauracji Marina; przekąski w restauracji Marina (15.00-18.00); lody (7.30-23.00), kawa, herbata, ciastka (7.30-23.00) w barze przy plaży i przy basenie; napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w restauracji Marina (10.30-22.30), w barze przy plaży i przy basenie (11.00-18.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0030/2821083618,, www.smilehotels.gr
Wi-Fi
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
*****
Grecja / Kreta
Położony w samym centrum turystycznej miejscowości, oferuje Gościom wygodne, duże pokoje z dobrze wyposażonymi aneksami kuchennymi. Na turystów czeka piaszczysta plaża położona w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu oraz 2 baseny z wydzielonymi częściami dla dzieci. Na degustację lokalnych przysmaków zapraszają 2 restauracje, a bliskość pięknej Chanii i łatwy dojazd do niej zachęcają do samodzielnych wycieczek.
w miejscowości AGIA MARINA, w dzielnicy hotelowej, przy drodze lokalnej, ok. 8 km od centrum Chanii, ok. 50 m od sklepów i supermarketu, ok. 300 m od dyskoteki; ok. 25 km od lotniska w Chanii, 150 km od lotniska w Heraklionie; przystanek autobusowy ok. 50 m od hotelu (ok. 1,8 EUR/Chania).
Iolida, hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 200-250 m od hotelu (w zależności od zakwaterowania), dojście przez mostek nad drogą, parasole, leżaki i ręczniki płatne (ok. 6 EUR/komplet/dzień, ok. 1 EUR/dzień/ręcznik).
pięciogwiazdkowy, elegancki, zbudowany w 2009 r., 139 pokoi, 3 budynki oddzielone ruchliwą ulicą: część przy plaży i część po drugiej stronie ulicy, obie połączone mostkiem nad drogą, 9 pięter, 2 windy, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Bridge - dania w formie bufetu, Marina - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa i lokalna, dania wegetariańskie, dostępne foteliki dla dzieci, 2 bary: Marina przy plaży i Bridge przy basenie w części po drugiej stronie ulicy; kantor; centrum konferencyjne dla 350 osób, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: punkt internetowy (ok. 3 EUR/godz.), room-service (8.00-22.00), opiekunka do dziecka (na zamówienie); występują różnice poziomów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 28-34 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, aneks kuchenny (wyposażenie: opiekacz, kuchenka elektryczna, lodówka), zestaw do kawy i herbaty; za opłatą: sejf (ok. 12 EUR/tydz.), minibar (na zamówienie); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka; suszarka); widok na morze za dopłatą;
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci - sofa i rozkładany fotel), ok. 39 m², 2 połączone pokoje (pokój dzienny i sypialnia), indywidualnie sterowana klimatyzacja w każdym pomieszczeniu, wyposażenie jak w studio; pokoje studio i apartament znajdują się w części położonej po drugiej stronie ulicy; apartament za dopłatą; widok na morze za dopłatą.
basen w części przy plaży, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 156 m², gł. 0,8-1,6 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, gł. 0,6 m, basen w części po drugiej stronie ulicy, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 240 m², gł. 1,6 m, wydzielona część dla dzieci, słodka woda, gł. 0,5 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki płatne; za opłatą: masaże (na zamówienie w recepcji); sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.00) w formie bufetu; śniadanie i kolacja w restauracji Bridge, obiad w restauracji Marina; przekąski w restauracji Marina (15.00-18.00); lody (7.30-23.00), kawa, herbata, ciastka (7.30-23.00) w barze przy plaży i przy basenie; napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w restauracji Marina (10.30-22.30), w barze przy plaży i przy basenie (11.00-18.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0030/2821083618, www.smilehotels.gr
Wi-Fi
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
5*
Kreta
5*
2009 r.
Agia Marina, ok. 10 km od Chanii, 170 km o Hersonissos, 150 km od lotniska w Heraklionie.
250 m od hotelu, prywatna. Przejście do plaży przez ulicę. Parasole, leżaki, ręczniki - płatne.
restauracje, bary, recepcja, sala konferencyjna, winda, 2 baseny odkryte.
studia, apartamenty; klimatyzacja indywidualna, łącze internetowe (bezpłatne), sejf (płatny), lodówka, aneks kuchenny, suszarka, telefon, TV, balkon lub taras.
Bezpłatne: internet bezprzewodowy. Płatne: kącik internetowy, room service, siłownia.
brodzik, opiekunka (płatna), łóżeczka (na życzenie), krzesełka w restauracji, plac zabaw.
Bed & Breakfast Posiłki: śniadanie. Napoje zawarte: wybrane napoje bezalkoholowe do śniadania. Half Board Posiłki: śniadanie, obiadokolacja. Napoje zawarte: wybrane napoje bezalkoholowe do śniadania. All Inclusive Posiłki: śniadanie, obiad, kolacja. Napoje zawarte: lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
+30 28 / 210 836 18
2015.05.13, g. 15:22
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.
4 Grecja/Kreta Zachodnia
- kat. Exim Tours 4* - kat. lokalna 4*
- Agia Marina - ok. 200 m od centrum miejscowości - ok. 200 m od plaży (dojście przez mostek nad drogą) - ok. 2 km od Platanias - ok. 8 km od centrum miejscowości Chania - ok. 28 km od lotniska w Chanii - ok. 80 km od Rethymnonu
- piaszczysto-żwirkowa, publiczna - leżaki i parasole (płatne)
Studio annex - ok. 34 m2 - wyposażony aneks kuchenny - klimatyzacja, TV-SAT - telefon, mini bar/lodówka - internet Wi-Fi (bezpłatny) - sejf (płatny) - łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów) - balkon/taras - łóżeczko dla dziecka (bezpłatne, na potwierdzenie) Apartament annex - ok. 39 m2 - wyposażony aneks kuchenny - pokój dzienny i sypialnia - pozostałe wyposażenie jak w pokoju studio
bezpłatnie: - 2 baseny, leżaki i parasole Płatne: - masaże - bilard - siłownia
- 2 brodziki - plac zabaw - opiekunka na zamówienie (płatna)
All Inclusive (AI) - śniadanie i obiad w formie bufetu w restauracji Nissida, kolacja w formie bufetu w restauracji Iolida Star. Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są bezpłatnie w godzinach wyznaczonych przez hotel.
- 2 restauracje - snack bar, bar w lobby
- wybudowany w 2009 r. - budynek główny oraz budynki boczne znajdujące się po drugiej stronie ulicy (część annex) połączone mostkiem - 139 pokojów - całodobowa recepcja z lobby - internet Wi-Fi (bezpłatny) - sejf na recepcji (bezpłatny) - sala konferencyjna - przechowalnia bagażu - wypożyczalnia samochodów - parking (bezpłatny) - hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych - http://www.smilehotels.gr/newsmile/index.php/en/iolida-beach
W przypadku przelotów samolotami czarterowymi cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż główny 20 kg W przypadku przelotów samolotami rejsowymi: Kraków, Warszawa Modlin, Wrocław (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 120zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 220 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
5
Grecja/Kreta/Agia Marina
Hotel znajduje się w malowniczej miejscowości Agia Marina, bezpośrednio przy piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza. Nowoczesny kompleks hotelowy polecany zarówno parom jak i rodzinom z dziećmi. Wysoki standard zakwaterowania i bogata formuła all inclusive zapewnią udany i spokojny wypoczynek.
Na północno-zachodnim wybrzeżu wyspy, w miejscowości Agia Marina, ok. 1,5 km od rozrywkowej miejscowości Platanias, ok. 8 km od Chanii, ok. 22 km od lotniska w Chanii. Bezpośrednio przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy.
Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysta, długa. Leżaki i parasole dodatkowo płatne
Duży, nowoczesny kompleks otwarty w 2002 roku. W 2009 roku dobudowano jego południową część położoną po drugiej stronie drogi (przejście mostkiem hotelowym nad drogą). Na terenie hotelu znajduje się lobby z całodobową recepcją, kącik telewizyjny, restauracja główna, 2 bary, parking podziemny. Odpłatnie: Internet Wi-Fi, restauracja ? la carte, kawiarenka internetowa, fryzjer (na zapytanie), sala konferencyjna, wypożyczalnia samochodów. Kategoria lokalna 5*.
Hotel dysponuje 139 elegancko urządzonymi, przestronnymi pokojami z łazienką i toaletą oraz balkonem lub werandą. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, telewizor, aneks kuchenny z lodówką i ekspresem do kawy. Odpłatnie: Internet Wi-Fi, sejf. Rodzaje pokoi: apartamenty z możliwością 1 dostawki (dwupokojowe), apartamenty widokiem na morze z możliwością 1 dostawki (dwupokojowe).
śniadania (07:30-10:30) w formie bufetu. Możliwość dopłaty do 2 posiłków. 2 posiłki: śniadania (07:30-10:30) i obiadokolacje (19:00-21:30) w formie bufetu. Napoje podczas obiadokolacji dodatkowo płatne. Możliwość dopłaty do all Inclusive. All Inclusive: 3 posiłki dziennie w formie bufetu: śniadania (07:30-10:30) obiady (12:30-14:30) i kolacje (19:00-21:30). Przekąski dostępne są w godzinach 15:00-18:00 a kawa, herbata i ciasta w godzinach 17:00-18:00. Lokalne alkohole oraz napoje bezalkoholowe dostępne są w barach w godzinach 10:30-22:30. Markowe i importowane alkohole oraz wszystkie zamówienia składane po godzinie 22:30 są dodatkowo płatne.
Bezpłatnie: 2 baseny z wodą słodką (leżaki i parasole bezpłatne), tarasy słoneczne, siłownia. Odpłatnie: masaże, bilard, sporty wodne na plaży.
2 brodziki z wodą słodką, plac zabaw, animacje dla dzieci, łóżeczka do spania (dla dzieci do lat 2, na zapytanie), opiekunka (na zapytanie, płatna dodatkowo).
www.smilehotels.gr / Tel.: 00 30 282 108 36 18
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
*****
Grecja/Kreta Zachodnia/Agia Marina
All Inclusive
- Piaszczysta plaża - Przestronne pokoje - Wysoki standard usług
Położenie przy piaszczystej plaży, blisko centrum kurortu Agia Marina to główne atuty tego hotelu. Pokoje rodzinne oraz wysoki standard sprawią, że będzie to idealny hotel na rodzinny wypoczynek.
• w miejscowości Agia Marina • ok. 8 km od miasta Chania • przystanek autobusowy przy hotelu • ok. 25 km od lotniska w Chanii
• piaszczysta • odległość od plaży 50-200m (w zależności od zakwaterowania) • dojście przez mostek nad drogą • leżaki i parasole (bezpłatnie) • ręczniki plażowe (bezpłatnie) • łagodne wejście do morza
• dziewięciopiętrowy budynek główny i 2 budynki boczne
część przy plaży i część po 2. stronie ulicy, połączone mostkiem nad drogą • 2 windy • recepcja (24 h) • restauracja główna • 2 bary- przy basenie, na plaży • Wi-Fi (bezpłatnie) • 139 pokoi, kategoria lokalna 5*
Studio • 2-os. (ok. 30 m2) • możliwość 1 dostawki • klimatyzacja indywidualna (bezpłatnie) • Wi-Fi (bezpłatnie), TV-SAT • telefon • sejf (ok. 2 EUR/dzień) • lodówka (bezpłatnie), minibar (płatny, na życzenie) • aneks kuchenny, zestaw do kawy i herbaty • łazienka- wanna/prysznic, suszarka • balkon lub taras • polozone po drugiej stronie ulicy • widok na morze za dopłatą Rodzinny • 3-os. (ok. 40 m2) • możliwość 1 dostawki • 2 pomieszczenia • klimatyzacja indywidualna (bezpłatnie) • Wi-Fi (bezpłatnie), TV-SAT • telefon • sejf (ok. 2 EUR/dzień) • lodówka (bezpłatnie), minibar (płatny, na życzenie) • aneks kuchenny, zestaw do kawy i herbaty • łazienka- wanna/prysznic, suszarka • balkon lub taras • polozone po drugiej stronie ulicy • widok na morze za dopłatą
• All Inclusive • do kolacji obowiązuje strój formalny
• śniadanie, lunch, kolacja - bufet • tosty, kanapki, pizza, spaghetti (15.00-18.00) • lody (14.00-17.00) • kawa ciasto (17.00-18.00) • lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-23.00)
Bezpłatnie • 2 baseny (gł.basenu głównego 0,50-1,40m) • siłownia • animacje hotelowe
• centrum SPA
• brodzik • łóżeczka dla niemowląt (na życzenie) • menu dla dzieci w restauracji • plac zabaw • krzesełka w restauracji • opiekunka dla dzieci (odpłatnie, na życzenie)
przelot samolotem Polska - Grecja - Polska, opłatę lotniskową, opłatę za wylot z lotniska lokalnego, noclegi, wyżywienie, opiekę rezydenta, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie podstawowe T.U. EUROPA (15 000 EUR), NNW (3 000 EUR) i bagażu (300 EUR).
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
W miejscowości AGIA MARINA, w dzielnicy hotelowej, przy drodze lokalnej, ok. 8 km od centrum Chanii, ok. 50 m od sklepów i supermarketu, ok. 300 m od dyskoteki; ok. 25 km od lotniska w Chanii, 150 km od lotniska w Heraklionie; przystanek autobusowy ok. 50 m od hotelu (ok. 1,8 EUR/Chania).
Iolida, hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 200-250 m od hotelu (w zależności od zakwaterowania), dojście przez mostek nad drogą, parasole, leżaki i ręczniki płatne (ok. 6 EUR/komplet/dzień, ok. 1 EUR/dzień/ręcznik)
Pięciogwiazdkowy, elegancki, zbudowany w 2009 r., 139 pokoi, 3 budynki oddzielone ulicą: część przy plaży i część po drugiej stronie ulicy, obie połączone mostkiem nad drogą, 9 pięter, 2 windy, przestronne i eleganckie lobby,
Całodobowa recepcja, restauracja Bridge - dania w formie bufetu, Marina - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa i lokalna, dania wegetariańskie, dostępne foteliki dla dzieci, 2 bary: Marina przy plaży i Bridge przy basenie w części po drugiej stronie ulicy; kantor; centrum konferencyjne dla 350 osób, room-service (8.00-22.00), opiekunka do dziecka (na zamówienie).
bezpłatny internet bezprzewodowy Wi FI; za opłatą: punkt internetowy (ok. 3 EUR/godz.)
Bezpłatnie: basen w części przy plaży, nieregularny kształt, słodka woda, brodzik dla dzieci, słodka woda, basen w części po drugiej stronie ulicy, nieregularny kształt, słodka woda, wydzielona część dla dzieci, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki płatne; Odpłatnie: masaże (na zamówienie w recepcji); sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
wydzielona część basenu dla dzieci, wysokie krzesełka dla dzieci, plac zabaw, łóżeczka dla dzieci/niemowląt: w cenie
studio: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 28-34 m, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, aneks kuchenny (wyposażenie: opiekacz, kuchenka elektryczna, lodówka), zestaw do kawy i herbaty; za opłatą: sejf (ok. 12 EUR/tydz.), minibar (na zamówienie); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka; suszarka); widok na morze za dopłatą; apartament: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci - sofa i rozkładany fotel), ok. 39 m, 2 połączone pokoje (pokój dzienny i sypialnia), indywidualnie sterowana klimatyzacja w każdym pomieszczeniu, wyposażenie jak w studio; pokoje studio i apartament znajdują się w części położonej po drugiej stronie ulicy; apartament za dopłatą; widok na morze za dopłatą.
All inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; śniadanie i kolacja w restauracji Bridge, obiad w restauracji Marina; przekąski w restauracji Marina; lody, kawa, herbata, ciastka w barze przy plaży i przy basenie; napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w restauracji Marina, w barze przy plaży i przy basenie; wymagane noszenie opasek all inclusive.
http://iolida-beach-agia-marina.hotelscrete.net/en/
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych. Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów: 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
DLA PRZELOTÓW LOW COST: CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.
Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19 Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r. Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza: Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach: * Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju, * Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, * Banki, * Gabinety lekarskie, * Budynki komunalne (inne usługi publiczne), * Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.) * Salony fryzjerskie i kosmetyczne. Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują: * Cały transport publiczny, * Taksówki, * Supermarkety, * Szpitale, * Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne, * Windy, * Statki, * Samoloty, * Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach. Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020: Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu. Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej. Transfer Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi. Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek. Hotele Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa: * Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19. * Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu. * Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny. * Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane. * Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach. * Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego. * Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne. * Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić. * Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację. * Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp. * Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby. * Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku). * Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu. * Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego. * SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA. * Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind. * Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach. * Animacje - program animacyjny może zostać ograniczony do zabaw wyłącznie na świeżym powietrzu z zachowaniem dystansu społecznego. Akcesoria używane podczas animacji są obowiązkowo dezynfekowane po każdych zajęciach. Plaże i baseny Wybierając Grecję na wakacje, możesz korzystać z plaż i basenów. W celu zapewniania bezpieczeństwa, wprowadzono następujące zasady użytkowania: * Odkryte baseny hotelowe - dozwolone jest wyłącznie korzystanie z odkrytych basenów kąpielowych. Zabrania się otwierania basenów krytych * Ograniczenia w liczbie kąpiących - wskazana gęstość zatłoczenia w basenach hotelowych jest mierzona w stosunku 5m powierzchni wody na osobę * Dystans społeczny - Greckie plaże i baseny mają mieć zapewniony bezpieczny, 2-metrowy dystans pomiędzy leżakami i wypoczywającymi (nie dotyczy wypoczywających wspólnie rodzin i
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
ok. 8 km od centrum miasta, ok. 250 m od plaży, czas dojazdu z lotniska ok. 35 min.
ok. 250 m od plaży, publiczna (z częścią prywatną hotelu), piaszczysta, schody prowadzące do plaży, hotel oddzielony od plaży ulicą, leżaki i ręczniki za opłatą.
Iolida Beach to raj dla par i rodzin poszukujących beztroskiego wypoczynku w spokojnej atmosferze, idealne miejsce dla miłośników przyrody i wszystkich tych, którzy po prostu chcą się zrelaksować. Obiekt oferuje dobrze wyposażone studia i apartamenty. Osoby pragnące zwiedzać okolicę mogą zdecydować się na opcję dwóch posiłków, lub tylko śniadań, natomiast osoby preferujące spędzanie czasu na plaży lub nad basenem, z pewnością ucieszą się z opcji all inclusive.
baseny: 2, basen Star Pool": zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki: w cenie, basen Pool Next to the beach": zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki. Ręczniki: za opłatą
Wydzielona część basenu dla dzieci, wysokie krzesełka dla dzieci, plac zabaw, łóżeczka dla dzieci/niemowląt: w cenie.
śniadanie: codziennie 07:30 - 10:00, w formie bufetu, obiad: w formie bufetu, wybór z menu, kolacja: codziennie 18:30 - 21:00, w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne, przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe, wybrane napoje do posiłków, kawa/herbata po południu, wymagane noszenie opasek all inclusive.
Prosimy zwrócić uwagę iż w cenę biletu przeważnie wliczony jest tylko bagaż podręczny, natomiast bagaż rejsowy jest dodatkowo płatny. Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach lub dowodach osobistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi Klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji Klienta.Wytyczne dot. bagażu w poszczególnych liniach lotniczych są równe i wyglądają następująco:Lecąc LOT Polish Airlines (kod lotu LO) każdy pasażer może wziąć ze sobą:jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).Bagaż rejestrowany za dopłatą:- bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 300PLN/sztukaUWAGA! W przypadku rejsów z oznaczeniem c" (przykład LO8585c) bagaż rejestrowany 23 kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) wliczony jest w cenę przelotu.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriageLecąc WizzAir (kod lotu W6), każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony)Warszawa- 10 kg w cenie 380 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 550 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 710 PLN/sztukaWIZZ Priority w cenie 160 PLN/osoba w dwie stronyJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Katowice- 10 kg w cenie 350 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 530 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 720 PLN/sztukaWIZZ Priority w cenie 110 PLN/osoba w dwie stronyWybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii lotniczych WIZZ:https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazuLecąc Ryanair (kod lotu FR), każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony):Kraków-10 kg (55x40x20cm) w cenie 250 PLN/sztuka- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 400 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 120zł/osobaPasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.Poznań-10 kg (55x40x20cm) w cenie 250 PLN/sztuka- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 400 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 120zł/osobaWarszawa Modlin-10 kg (55x40x20cm) w cenie 250 PLN/sztuka- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 400 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 120zł/osobaWrocław-10 kg (55x40x20cm) w cenie 250 PLN/sztuka- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 400 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 120zł/osobaBerlin- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 450 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 210zł/osobaWybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualnaMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozuLecąc Easy Jet (kod lotu EZY) każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.Bagaż rejestrowany za (podane ceny za bagaż w dwie strony):- bagaż rejestrowany 15kg - cena 400PLN/sztuka- bagaż rejestrowany 23kg - cena 450 PLN/sztukaPodczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunkiWażne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.
W związku z panującą na świecie pandemią wirusa Covid19 i częstymi zmianami dot. warunków wyjazdu i powrotu do kraju prosimy o śledzenie na bieżąco informacji dla podróżujących: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Zachecamy róznież do rejestracji w systemie MSZ Odyseusz (https://odyseusz.msz.gov.pl/). System w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych sytuacji za granicą, umożliwi kontakt MSZ z Państwem w celu przekazania informacji lub udzielenia pomocy przez właściwą placówkę dyplomatyczno-konsularną.
Jest bezwzględny obowiązek zarejestrowania swojej podróży na stronie https://travel.gov.gr/#/ dla wszystkich osób wjeżdżających do Grecji (Passenger Locator Form).Formularz należy wypełnić co najmniej 24 godziny przed odprawą (najpóźniej w dniu poprzedzającym wylot- do godziny 22:00). Po wypełnianiu formularza PLF wygenerowany zostanie kod QR, który należy okazać przy odprawie biletowej oraz przy przekraczaniu granicy z Grecją (drogą powietrzną, lądową i morską). Kod należy wydrukować lub zapisać w formie elektronicznej, by służby graniczne mogły go zeskanować. W formularzu PLF należy podać adres pobytu w Grecji lub plan podróży na najbliższe 7 dni. Każdy dorosły oraz każde dziecko powinno posiadać własny kod QR.Podróżnym nieposiadającym kodu QR linie lotnicze mogą odmówić wejścia na pokład samolotu. Za niedopełnienie powyższego obowiązku władze greckie mają prawo nałożyć na podróżnego grzywnę w wysokości 500 euro.W sprawach związanych funkcjonowaniem PLF i generowania kodów QR proszę kontaktować się z infolinią greckiego Ministerstwa Ochrony obywatela dzwoniąc na numer: +30 215 560 51 51.
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
Kreta/Chania, Grecja
Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 2009. Atmosfera 49 pokoi Studio oraz 88 apartamentów pozwoli naszym gościom poczuć się jak u siebie w domu. W klimatyzowanym hotelu do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Do atutów poszczególnych kwater należy urzekający widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto dostępne są sejf i biurko oraz za dodatkową opłatą minibarek. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.
Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, minigolfa i jazdę konną. Narty wodne, windsurfing, jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, żeglowanie i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy studio fitness. Oferta sportowo-rekreacyjna obiektu obejmuje saunę i zabiegi masażu. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Napoje wliczone są w cenę. Na miejscu podawane będą napoje alkoholowe.
W hotelu apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Opis został przetłumaczony automatycznie. Wszelkie prawa zastrzeżone GIATA 2004 – 2019
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
Dane teleadresowe:
Dane GPS hotelu Iolida Beach Hotel:
N 35º 31' 3.8175"
E 23º 56' 12.4427"
Masz pytania o Hotel Iolida Beach? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00