Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
****
Zwykle wysoki sezon turystyczny w Grecji trwa od 15.06 do 15.09.
W związku z koniecznością wypełnienia formularza PLF najpóźniej w dniu poprzedzającym wylot (do godziny 22:00) oraz posiadania kodu QR przy przylocie do Grecji, informujemy:
1. Strona internetowa do samodzielnego wypełnienia formularza PLF to:
2. Instrukcja wypełnienia formularza znajduję się:
3. W razie problemów z wypełnieniem formularza, prosimy o kontakt ze swoim sprzedawcą.
4. Adresy hoteli konieczne do wypełnienia wniosku znajdują się poniżej.
5.
W związku z koniecznością wypełnienia formularza PLF najpóźniej w dniu poprzedzającym wylot (do godziny 22:00) oraz posiadania kodu QR przy przylocie do Grecji, informujemy:
1. Strona internetowa do samodzielnego wypełnienia formularza PLF to:
2. Wzór wypełnienia znaleźć można na Travelli, w zakładce Komunikaty (Grecja - formularz wjazdu!) oraz
3. Adresy hoteli konieczne do wypełnienia wniosku znajdują się poniżej.
4.
4*
Kreta
Komfortowy hotel z panoramicznym widokiem na Morze Śródziemne. Wyróżnia się dobrą lokalizacją w samym sercu Hersonissos i bliskim dostępem do lokalnej plaży, a także kawiarni, barów i sklepów.
100 m od Hersonissos, 27 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 1800 m2.
4*
4*
1992 r.Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), pralnia (płatna).
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
20 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 100 m długości, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)Typy pokoi:- pokoje standardowe double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon- pokoje double side sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon- pokoje double front sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)
- śniadanie (07:30-10:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównejAll Inclusive- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej- podwieczorek (15:30-17:30) serwowany w lobby barze- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholoweRestauracje a la carte- płatne. Wymagana rezerwacja.- "Beach House" międzynarodowa
- tenis stołowy- bilard- sporty wodne na plażyDODATKOWE INFORMACJEZe względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE- Jak często są sprzątane pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 1000 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATĄ, ROZPAKOWANE)- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, NA PODSTAWIE PROTOKOŁÓW ZDROWIA- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - IZOLACJA W POKOJU, WEZWANIE LEKARZA, TRANSFER ZAKAŻONEGO NA KWARANTANNĘ DO SPECJALNIE WYZNACZONEGO HOTELUPODATEK TURYSTYCZNYW Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
03.12.2020 13:21
Wi-FiAll InclusiveSerwis plażowySporty wodne
Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.
3 Grecja/Kreta
- kat. Exim Tours 3* - kat. lokalna 3*
- Hersonissos - ok. 20 m od plaży - ok. 500 m od centrum miejscowości - ok. 1 km od parku wodnego - ok. 7 km od miejscowości Malia - ok. 27 km od lotniska w Heraklionie
- piaszczysta, publiczna - leżaki i parasole (płatne), ręczniki plażowe (płatne)
Pokój standardowy - widok na ogród - klimatyzacja sterowana centralnie, TV-SAT - mini-bar/lodówka - internet Wi-Fi (bezpłatny) - sejf (płatny) - łazienka (wanna/prysznic, WC) - balkon/taras - pokoje z bocznym widokiem na morze ora z z widokiem na morze za dopłatą
Płatne: - bilard - tenis stołowy - kort tenisowy ok. 3 km od hotelu - pole golfowe ok. 6 km od hotelu - sporty wodne na plaży
Half Board (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne. All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia. Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są bezpłatnie w godzinach wyznaczonych przez hotel.
- restauracja główna (w hotelu Golden Beach, ok. 200 m od hotelu Evelyn Beach) - bar w lobby, bar na plaży
- 76 pokojów - całodobowa recepcja z lobby (w hotelu Golden Beach, ok. 200 m od hotelu Evelyn Beach) - winda - sala TV - internet Wi-Fi (bezpłatny) - sejf na recepcji (płatny) - mini market i sklep z pamiątkami - parking (bezpłatny) - wypożyczalnia samochodów i rowerów - przystanek komunikacji lokalnej ok. 60 m od hotelu - najbliższy sklep ok. 100 m od hotelu - hotel nie przyjmuje zwierząt - evelynbeach-hotel.gr/
W związku ze zmianą przepisów dotyczących przekraczania granicy oraz przepisów sanitarnych w poszczególnych krajach sprawdź warunki w zakładce Bezpieczne Wakacje w kraju, do którego się udajesz na https://eximtours.pl/nasze-kierunki Informujemy, że dostępność infrastruktury hotelowej może ulec zmianie. Zmiany dotyczą głównie: lobby, restauracje, bary, baseny, spa, place zabaw i kluby dla dzieci. Przepisy wydawane są przez lokalne władze i Organizator nie ma na nie wpływu. Więcej o możliwych utrudnieniach na: https://eximtours.pl/lp/Nowe_standardy_bezpieczenstwa
Lotnisko Heraklion Katowice, Berlin Tegel (Corendon) Cena zawiera bagaż podręczny 5 kg (55x35x25) oraz bagaż rejestrowany o wadze do 20 kg; Berlin Schonefeld (EasyJet) Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (56x45x25) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze: - 15 kg - 335 PLN - 23 kg - 380 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Warszawa, Katowice, Poznań (LOT) Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 250 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Lotnisko Chania Berlin Tegel (EasyJet) Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (56x45x25) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 15 kg - 300 PLN - 23 kg - 330 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa, Kraków, Wrocław (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 125zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 265 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa; Warszawa Modlin (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 125zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 245 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa; Warszawa, Katowice, Gdańsk, Wrocław, Kraków (LOT) Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 250 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. - w przypadku przelotów liniami Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż główny 20 kg
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
Resort zlokalizowany w trochę spokojniejszej części Hersonissos - miasteczka uznanego za centrum rozrywki i nocnego życia, w pobliżu wielu dyskotek, barów i restauracji, ok. 1 km od Parku Wodnego, w pobliżu centrum sportów wodnych, ok. 26 km od Heraklionu, niedaleko Heronissos pole golfowe. Plaża piaszczysta około 15 m od hotelu.
Recepcja, bar, restauracja, widna
2-os. z możliwością 1 dostawki, gustownie urządzone, łazienka z prysznicem lub wanną, telefon, klimatyzacja, sejf (dodatkowo płatny), TV, lodówka, balkon.
Resort posiada opcje HB, All Inc. oraz FB
Basen położony ok. 15 m od budynku(uwaga: nie wolno zabierać ze sobą napojów na basen) leżaki i parasole bezpłatne. Sporty wodne na plaży za opłatą. Raz w tygodniu zamiennie muzyka na żywo lub wieczór grecki.
www. evelynbeachhotel.gr
Kreta - Heraklion
Przytulny hotel nad morzem, komfortowe pokoje, bezpłatne Wi-Fi, restauracja, bar, wysoka jakość świadczonych usług.
Północne wybrzeże wyspy, 500 m od centrum Hersonissos, 22 km na wschód od Heraklionu i 21 km od lotniska Nikos Kazantzakis.
Piaszczysto-żwirowa plaża 20 m od hotelu. Leżaki i parasole (płatne), ręczniki plażowe (płatne).
All Inclusive, Half Board
76 pokoi: Double Room (~28 m2), Double Room for Sgl (~28 m2), Double Room Side Sea View (~28 m2), Double Room Front Sea View (~28 m2).
W pokoi: klimatyzacja, lodówka, telewizja satelitarna, bezpłatne Wi-Fi, sejf
(za opłatą), łazienka (wanna/prysznic), umeblowany balkon/taras.
Double Room (~ 28 m2) Łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze.
Double Room for Sgl (~ 28 m2) Łóżko podwójne lub 1 łóżko pojedyncze.
Double Room Side Sea View (~ 28 m2) Łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze.
Double Room Front Sea View (~ 28 m2) Łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze.
Codzienne sprzątanie pokoi, zmiana pościeli - 3 razy w tygodniu.
All inclusive 2020
Wyżywienie
Główna restauracja
Śniadanie 07:30 - 10:00
Obiad 12:30 -14:00
Kolacja 19:00 - 21:30
Dress Code podczas kolacji.
Napoje zawarte w menu kolacji i obiadu to lokalnie produkowane napoje bezalkoholowe, piwo, wino.
Bar na plaży (10:00 - 18:00) i bar główny (10:00 - 23:00)
Lokalne napoje
Napoje bezalkoholowe, piwo z beczki, domowe wino, ouzo, raki, brandy, wódka, gin, rum,
Herbata, kawa (15:30 - 17:30) w głównym barze.
Hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie All Inclusive bez uprzedniego powiadomienia.
Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach. Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na narty w Bułgarii.
Mouzenidis jest właścicielem floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.
Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie.
****
SF4
Hotel położony w Hersonissos, około 26 km od lotniska oraz około 150 m od centrum turystycznego.
Mała piaszczysto - żwirowa plaża bezpośrednio przy hotelu, dojście do plaży przez promenadę; dostęp do serwisu plażowego dodatkowo płatny.
76 pokoi; Typy pokoi: standardowe; Wyposażenie: telefon, faks, sejf (płatny), telewizja satelitarna, dostęp do Wi-Fi (płatny), mini lodówka, centralna klimatyzacja, wanna lub prysznic, balkon lub taras.
Restauracja główna; Bar w lobby.
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu; All inclusive: śniadania, obiady, podwieczorek oraz kolacje serwowane w formie bufetu; napoje bezalkoholowe i alkoholowe lokalnej produkcji dostępne w godzinach 11:00 - 23:00.
Dostęp do basenu w sąsiednim hotelu (dodatkowa opłata); Odpłatnie: bilard; hotel może zorganizować wieczór Grecki.
Na specjalne życzenie dostępne łóżeczka dla niemowląt.
Recepcja z lobby, kącik telewizyjny, kantor, wypożyczalnia samochodów, pralnia (płatna), usługi medyczne. W odległości około 1,3 km znajduje się Star Beach Water Park (wejście dodatkowo płatne).
Hotel położony około 150 m od tętniącego życiem, pełnego barów, dyskotek Hersonissos. Ze względu na położenie polecamy młodym osobom chcącym korzystać z nocnych uroków miasta, ale także tym, którzy chcą zażywać kąpieli słonecznych w krystalicznych wodach.
www.evelynbeach-hotel.gr
Nieduży hotel doskonale usytuowany: przy plaży i blisko centrum. Skromne wyposażenie, malowniczy widok, miła obsługa, dobry stosunek jakości do ceny.
W spokojniejszej części Hersonissos, przy niedużej publicznej plaży oddzielonej od hotelu deptakiem, 200 m od jego centrum z licznymi barami, tawernami, sklepami itp. Niedaleko hotelu znajduje się przystanek autobusowy.
Lobby z recepcją, salą wypoczynkową z TV, odpłatny Internet (bezprzewodowe łącza i kącik internetowy), punkt wymiany walut, restauracja z tarasem (widok na morze), bar z tarasem (czynny do północy), pralnia.
Gustownie wyposażone, przestronne, ok. 28 m kw., z łazienką (wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV sat, klimatyzacja centralnie sterowana (w wyznaczonych godzinach), lodówka, balkon (widok na ogród lub morze), odpłatnie: sejf, Wi-Fi.
BB - śniadania w formie bufetów HB - śniadania i kolacje w formie bufetów All inclusive - śniadania (07.30-09.30), obiady (12.30-13.30), kolacje w formie bufetów, słodki podwieczorek (16.00-17.00), woda, napoje chłodzące, lokalne piwo i wino w czasie posiłków głównych, kawa filtrowana, herbata, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane w barze od godz. 11.00 do 23.00.
Basen z tarasem słonecznym, leżakami i parasolami w sąsiednim siostrzanym hotelu (wstęp płatny: 3 euro), sporty wodne przy plaży. W hotelu brak animacji i rozrywek. Ok. kilometr dalej znajduje się park wodny.
Łóżeczka niemowlęce - odpłatnie.
.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Nieduży hotel doskonale usytuowany: przy plaży i blisko centrum. Skromne wyposażenie, malowniczy widok, miła obsługa, dobry stosunek jakości do ceny.
W spokojniejszej części Hersonissos, przy niedużej publicznej plaży oddzielonej od hotelu deptakiem, 200 m od jego centrum z licznymi barami, tawernami, sklepami itp. Niedaleko hotelu znajduje się przystanek autobusowy.
Lobby z recepcją, salą wypoczynkową z TV, odpłatny Internet (bezprzewodowe łącza i kącik internetowy), punkt wymiany walut, restauracja z tarasem (widok na morze), bar z tarasem (czynny do północy), pralnia.
Gustownie wyposażone, przestronne, ok. 28 m kw., z łazienką (wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV sat, klimatyzacja centralnie sterowana (w wyznaczonych godzinach), lodówka, balkon (widok na ogród lub morze), odpłatnie: sejf, Wi-Fi.
BB - śniadania w formie bufetów HB - śniadania i kolacje w formie bufetów All inclusive - śniadania (07.30-09.30), obiady (12.30-13.30), kolacje w formie bufetów, słodki podwieczorek (16.00-17.00), woda, napoje chłodzące, lokalne piwo i wino w czasie posiłków głównych, kawa filtrowana, herbata, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane w barze od godz. 11.00 do 23.00.
Basen z tarasem słonecznym, leżakami i parasolami w sąsiednim siostrzanym hotelu (wstęp płatny: 3 euro), sporty wodne przy plaży. W hotelu brak animacji i rozrywek. Ok. kilometr dalej znajduje się park wodny.
Łóżeczka niemowlęce - odpłatnie.
.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Hotel Evelyn Beach znajduje się zaledwie kilka metrów od plaży. Hotel posiada całodobową recepcję, windę oraz salę telewizyjną. Przy basenie leżaki są dostępne bezpłatnie. Hotel oferuje taras słoneczny, usługę prania, możliwość kontaktu z centrum medycznym.Odległości Lotnisko: ok. 24 kmSport i rekreacja: bilard, sporty wodne na plaży. Szczegółowe informacje na temat dostępnych atrakcji oraz cen Klienci otrzymują na miejscu.
W przypadku przelotu CZARTEREM cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, TFP, TFG, bagaż główny i bagaż podręczny, transfer: lotnisko - hotel - lotnisko. Cena nie zawiera: obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze).W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, bagaż zgodnie z usługą wykupioną w wybranej linii lotniczej, TFP, TFG. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia),obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze).
Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu (All Inclusive, śniadania i obiadokolacje, pełen wyżywienie, śniadania) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Serwis różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać ze sobą negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem do Grecji. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci powyżej 5 roku życia), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.W Grecji turyści mogą być poddani losowo testom na obecność koronawirusa na lotniskuZWOLNIENI Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY Osoby, które przyjęły pełną dawkę szczepienia (w zależności od producenta i ilości wymaganych dawek), a od ostatniej minęło przynajmniej 14 dni nie mają obowiązku przedstawienia negatywnego wyniku testu. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk z pacjent.gov oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu , na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki).Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnieni są tzw. ozdrowieńcy. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie od 2 do 9 miesięcy poprzedzających przylot do GrecjiWYMAGANE DOKUMENTY: Formularz podróżny (Passenger Locator Form) na stronie https://travel.gov.gr Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (każde dziecko/niemowlę bez względu na wiek powinno posiadać własny kod QR!!!), najpóźniej 24h przed odprawą. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.W dokumencie należy podać dane osobowe, kraj pochodzenia, miejsce przekroczenia granicy, kraje do których się podróżowało w ostatnim czasie i długości pobytu w tych krajach oraz adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - na lotnisku będzie on skanowany po wyjściu z samolotu, w przypadku podróży dojazdem własnym kod należy okazać służbom granicznym.Negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o zaszczepieniu NIE ZWALNIA z obowiązku wypełnienia formularza PLF oraz posiadania kodu QRProsimy na bieżąco śledzić wszystkie obostrzenia na stronie rządowej - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wytycznych i decyzje ministerialne.Ostatnia aktualizacja 24.05.2021
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera:- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),- bilet lotniczy,- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),- wyżywienie według wybranej opcji,- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
Grecja, Kreta, HERSONISSOS
bezpośrednio przy piaszczysto żwirowej plaży. Do centrum ok. 700 m.
hotel dysponuje 76 pokojami. Hol powitalny z recepcją, winda, świetlica z TV-Sat, restauracja ze strefą dla niepalących, bar z tarasem. W sąsiednim hotelu Armava wstęp na basen za opłatą (leżaki i parasole bez opłaty).
łóżeczko dla dziecka do lat 2 za opłatą.
A.
funkcjonalnie wyposażone. Wanna, WC, suszarka, TV-Sat i lodówka (na zapytanie i za opłatą, w opcji AI bez opłaty), kanał muzyczny, sejf (za opłatą), telefon, klimatyzacja (czerwiec-wrzesień, godzinowo), balkon. Pokoje jednoosobowe z prysznicem.
wyposażone jak pokoje dwuosobowe.
przy 2 os. pełnopłatnych pierwsze dziecko 2-12 lat otrzymuje stałą cenę, drugie 2-12 lat zniżkę procentową.
możliwość rozrywki w centrum.
Za opłatą: sporty wodne na plaży (w sezonie).
All inclusive. wszystkie posiłki w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godz. 11.00-23.00, po południu kawa, herbata, ciasto w godz. 16.00-17.00.
Ubezpieczenia KL, NW i bagaż
Uwaga:
Cena uzależniona jest od rodzaju pokoju
***
Kreta/Heraklion, Grecja
w miejscowości turystycznej Hersonissos. Restauracje, bary i sklepy w odległości 150 metrów. Do centrum Hersonissos około 700 metrów. Przystanek autobusowy ok. 200 m. Do lotniska w Heraklionie ok. 25 km. Connected service w jęz. polskim.
bezpośrednio przy piaszczysto-żwirowej plaży. Leżaki i parasole na plaży za opłatą.
popularny hotel średniej klasy oferuje 76 pokoi w 3 piętrowym budynku. Do dyspozycji Gości: lobby z recepcją, windy, kącik TV - sat., restauracja serwująca dania w formie bufetu, bar z tarasem. Za opłatą basen z brodzikiem dla dzieci w sąsiednim hotelu Armava (leżaki i parasole w cenie ). Bar przy basenie również w sąsiednim hotelu Armava. www.evelynbeachhotel.gr
A.
Pokoje dwuosobowe (2-3A): standardowe, wygodnie urządzone, lodówka, klimatyzacja (w sezonie, uruchamiana godzinowo), płatny sejf, telewizja satelitarna, telefon, łazienka z wanną (zintegrowany prysznic), WC, suszarka do włosów, balkon. Pokoje z widokiem na morze (2-3B). Pokoje jednoosobowe (1A).
w kurorcie Herosnissos bary, tawerny, sklepy, restauracje.
za opłatą: Park wodny "Star Beach" i obiekty sportowe (ok. 700m).
Z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
3 posiłki: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe (wino, piwo, ouzo, raki, brandy, drinki na bazie alkoholi lokalnych) i bezalkoholowe w godz. 11:00 - 23:00. W godzinach popołudniowych (16:00-17:00) kawa, herbata i ciasteczka.
Hotel z miłą atmosferą, tuż przy plaży, popularny wśród stałch Gości. Idealne miejsce zarówno dla miłośników aktywnego wypoczynku, jak i plażowania! Położony w sercu największego kurortu turystycznego na wschodnim wybrzeżu Krety. W pobliżu bary, restauracje, tawerny i puby. Wakacje w prawdziwie greckim klimacie.
Hotel na uboczu więc cichy. Jest to ewidentny plus. Jednocześnie bardzo blisko głównej ulicy więc szybko można znaleźć się w pobliżu komunikacji, restauracji czy sklepów. Wady - przeciętna czystość, brak basenu przy hotelu (można chodzić na sąsiedni, ale płatny), brudna zaniedbana plaża obok hotelu i naprawdę okropne posiłki.
Brak klimatyzacji. Fatalne wyposażenie łazienki - do wanny dorosłą osoba się nie zmieści, kanalizacja wylewa, 1 półeczka i to połamana. Nie ma gdzie postawić kosmetyków. Brak basenu w hotelu.Basen w pobliżu (kiepski) dodatkowo płatny. Brak jakichkolwiek rozrywek w hotelu. Brak udogodnień dla ludzi starszych czy rodzin z dziećmi. Dramatycznie fatalne jedzenie, małe ilości i monotonia. To na pewno nie jest poziom gwiazdek 3+ (sam hotel określa siebie - nie wiadomo na jakiej podstawie- na 4 gwiazdki!)
Byliśmy z żoną we wrześniu b.r. Temperatury dochodziły do 38 st. a klimatyzację hotel włączał dopiero po 22.00 i to tylko do 3.00 w nocy. Skandal. Budziliśmy się zlani potem nad ranem w mokrej pościeli.Interwencje nic nie dawały - hotel ma taki zwyczaj. Jedzenie w restauracji hotelowej marnej jakości, niezbyt smaczne , w ogóle nie urozmaicone. Co gorsza donoszone w ilościach naprawdę małych. 2 rodzaje owoców na deser. Pokoje sprzątane byle jak. W TV 3 programy obcojęzyczne.Brak basenu - można korzystać z sąsiadującego,ale za dodatkową opłatą (!). Hotel udaje , że ma 4*. Tak naprawdę to naciągana 3.
Lokalizacja dobra. Dość cicho,bo na uboczu ale bardzo blisko do centrum miasta. Brak basenu - basen obok dodatkowo płatny. Plaża przy hotelu bardzo brudna, straszliwie zatoczona. Brak klimatyzacji w pokojach wciągu dnia. Radia nie działają. TV w pokojach ma jedynie 3 odbierające programy (bez polskiego). Jedzenie okropne i serwowane w małych ilościach. Donoszą dopiero jak turyści się upomną.
Brak basenu (!), pokoje sprzątane na odczepnego, klimatyzacja jedynie w nocy (mimo temp. do 36 st.C na zewnątrz. Jedzenie monotonne, bardzo mało urozmaicone i na dodatek nie smaczne. W restauracji ciągle trzeba biegać za personelem, żeby doniósł jedzenie, które się skończyło. Donoszą minimalne ilości i turyści praktycznie biją się o michę. Plaża obok brudna, pełna niedopałków i papierków, na dodatek bardzo mała i przez to okropnie zatłoczona.
Masz pytania o Hotel Evelyn Beach? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00