Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
NASZYM ZDANIEM:
Pegasos Beach to rewelacyjnie usytuowany hotel - przy jednej z najpiękniejszych plaż na Rodos - długiej i szerokiej, piaszczystej Faliraki Beach, w spacerowej odległości od centrum rozrywkowego i tętniącego życiem kurortu Faliraki - ze sklepami, barami, tawernami i dyskotekami. Polecamy miłośnikom plażowania, a także rozrywek i życia nocnego oraz osobom pragnącym wypocząć w hotelu o wysokiej jakości świadczonych usług.
GŁÓWNE ATUTY:
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
****
Grecja / Rodos
Znany i popularny, od prawie 30 lat gości turystów z całego świata, których wita charakterystyczna rzeźba mitycznego Pegaza. W ładnym śródziemnomorskim ogrodzie jest basen, brodzik, a także zjeżdżalnia dla dzieci. Jednym z atutów hotelu jest wspaniała plaża, jedna z najlepszych na Rodos. Szeroka, długa i piaszczysta jest wręcz stworzona na leniwy wypoczynek. Do Faliraki, najbardziej znanego kurortu na wyspie, który kochają imprezowicze, można dojechać autobusem spod hotelu.
ok. 2 km od centrum tętniącego życiem kurortu FALIRAKI, przy dość ruchliwej drodze, ok. 600 m od najbliższej dyskoteki, ok. 1 km od parku wodnego Faliraki, ok. 13 km od miasta Rodos, ok. 41 km od Lindos; ok. 18 km od portu lotniczego na Rodos; przystanek autobusowy obok hotelu (ok. 2 EUR/Faliraki, 3 EUR/Rodos, 5 EUR/Lindos).
Pegasos Beach, publiczna, piaszczysta z małymi kamykami, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, ok. 50 m od recepcji, dojście przez ogród hotelowy, parasole i leżaki z materacami płatne (ok. 7 EUR/komplet: 2 leżaki i parasol).
czterogwiazdkowy, zadbany, zbudowany w 1985 r., odnowiony w 2010/2011 r., 290 pokoi w budynku głównym i 95 pokoi deluxe w budynku bocznym, 6 pięter, 2 windy, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, obsługa kelnerska, kuchnia grecka, śródziemnomorska i europejska, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar przy lobby, bar przy basenie, snack bar przy basenie; kilka sklepów: minimarket, jubiler, pamiątki; centrum konferencyjne dla 300 osób, taras z widokiem na basen i morze, ogród z roślinnością śródziemnomorską, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby i barze głównym oraz na tarasie; udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek - łóżko pojedyncze lub piętrowe), ok. 20 m², klimatyzowany (bezpłatnie: 15.06-20.09), łazienka (wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna, polski program, telefon, lodówka; za opłatą: internet bezprzewodowy (ok. 2 EUR/2 godz., 6 EUR/24 godz.), sejf (ok. 20 EUR/tydz., ok. 25 EUR/2 tyg.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą;
2-os. (możliwość 1 dostawki - sofa), ok. 20 m², elegancki i nowoczesny, wyposażenie jak w pokoju standardowym; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą; pokoje superior na zamówienie, za dopłatą;
2-os. (możliwość 1 dostawki - sofa), ok. 24 m², elegancki i nowoczesny, wyposażenie jak w pokoju superior, dodatkowo: szlafrok i kapcie, przybory toaletowe, telewizor LCD, widok na morze, jacuzzi (dodatkowo płatne); pokoje deluxe na zamówienie, za dopłatą.
basen w kształcie litery L, ok. 560 m², gł. 1-1,6 m, brodzik dla dzieci, woda słodka, ok. 20 m², gł. 0,4 m, basen ze zjeżdżalnią dla dzieci, słodka woda, ok. 40 m², przy basenach bezpłatne parasole i leżaki z materacami, bezpłatne ręczniki basenowe (do odbioru na podstawie karty); siatkówka plażowa; plac zabaw dla dzieci, miniklub (2-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci: piłka wodna, joga, aerobik, rzutki, co wieczór show, raz w tygodniu wieczór grecki i muzyka na żywo; za opłatą: kort tenisowy (ok. 8 EUR/godz.), tenis stołowy, bilard (ok. 6 EUR/1 godz.), sauna, gry video; sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (11.00-21.30) w snack barze lub w restauracji głównej; lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe (11.00-23.30) w barach.
0030/2241085103, www.pegasoshotel.gr
Wi-Fi
****
Grecja / Rodos
Znany i popularny, od prawie 30 lat gości turystów z całego świata, których wita charakterystyczna rzeźba mitycznego Pegaza. W ładnym śródziemnomorskim ogrodzie jest basen, brodzik, a także zjeżdżalnia dla dzieci. Jednym z atutów hotelu jest wspaniała plaża, jedna z najlepszych na Rodos. Szeroka, długa i piaszczysta jest wręcz stworzona na leniwy wypoczynek. Do Faliraki, najbardziej znanego kurortu na wyspie, który kochają imprezowicze, można dojechać autobusem spod hotelu.
ok. 2 km od centrum tętniącego życiem kurortu FALIRAKI, przy dość ruchliwej drodze, ok. 600 m od najbliższej dyskoteki, ok. 1 km od parku wodnego Faliraki, ok. 13 km od miasta Rodos, ok. 41 km od Lindos; ok. 18 km od lotniska na Rodos; przystanek autobusowy obok hotelu (ok. 2 EUR/Faliraki, 3 EUR/Rodos, 5 EUR/Lindos).
Pegasos Beach, publiczna, piaszczysta z małymi kamykami, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, ok. 50 m od recepcji, dojście przez ogród hotelowy, parasole i leżaki z materacami płatne (ok. 7 EUR/komplet: 2 leżaki i parasol).
czterogwiazdkowy, zadbany, zbudowany w 1985 r., odnowiony w 2016/2017 r., 396 pokoi w budynku głównym i 95 pokoi deluxe w budynku bocznym, 6 pięter, 2 windy, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, obsługa kelnerska, kuchnia grecka, śródziemnomorska i europejska, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, Pizzaria Fournaio - pizza, Creperie Choco - naleśnikarnia, Meat the Greek - grecka; bar przy lobby, bar przy basenie; kilka sklepów: minimarket, jubiler, pamiątki; centrum konferencyjne dla 120 osób, taras z widokiem na basen i morze, ogród z roślinnością śródziemnomorską, bezpłatny internet bezprzewodowy; udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
2-os. (możliwość 1 dostawki - sofa), ok. 20 m², elegancki i nowoczesny, klimatyzowany (bezpłatnie: 15.06-20.09), łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, polski program, telefon, lodówka, internet bezprzewodowy; za opłatą: sejf (ok. 20 EUR/tydz., ok. 25 EUR/2 tyg.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą;
2-os. (możliwość 1 dostawki - sofa), ok. 25 m², wyposażenie jak w pokoju superior, łazienka (jacuzzi lub prysznic, wc; suszarka), dodatkowo: szlafrok i kapcie, przybory toaletowe, zestaw do kawy/herbaty, widok na morze; pokój deluxe na zamówienie, za dopłatą.
basen w kształcie litery L, ok. 560 m², gł. 1-1,6 m, brodzik dla dzieci, woda słodka, ok. 20 m², gł. 0,4 m, basen ze zjeżdżalnią dla dzieci, słodka woda, ok. 40 m², przy basenach bezpłatne parasole i leżaki z materacami, bezpłatne ręczniki basenowe; siatkówka plażowa; plac zabaw dla dzieci, miniklub (2-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci: piłka wodna, joga, aerobik, rzutki, co wieczór show, raz w tygodniu wieczór grecki i muzyka na żywo; za opłatą: kort tenisowy (ok. 8 EUR/godz.), tenis stołowy, bilard (ok. 6 EUR/1 godz.), sauna, gry video; sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (11.00-21.30) w snack barze lub w restauracji głównej; lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe (11.00-23.30) w barach.
0030/2241085103, www.pegasoshotel.gr
Wi-Fi
4*
Rodos
Bliskość do plaży, basen, zjeżdżalnia wodna czy udogodnienia dla rodzin z dziećmi, to tylko niektóre spośród atutów tego miejsca. Pakiet All Inclusive i wygodne pokoje dodadzą komfortu wypoczynkowi.
2 km od Faliraki, 17 km od lotniska w Rodos-RHO. Hotel usytuowany na powierzchni: 20000 m2.
4*
4*
1988 r. Odnowiony w 2019 r.Na terenie hotelu: restauracje, bary (2), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty, 1 zjeżdżalnia wodna (czynna w godzinach 9:00-17:00)Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Przy hotelu, publiczna, piaszczysta. Bezpłatne: ręczniki plażowe, płatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 2 budynkach:- 1 budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 2)- 1 aneks (liczba pięter: 7, liczba wind: 2)Typy pokoi:- pokoje classic mountain view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras- pokoje classic pool view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), taras- pokoje classic sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon- pokoje superior mountain view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras- pokoje superior sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon- pokoje deluxe sea view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon- suity rodzinne deluxe dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- restauracja główna "Ambrosia", restauracje z przekąskami, restauracja a la carte, bary (2)All Inclusive(10:00-23:30)- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:30) serwowane w restauracji głównej- przekąski (10:00-18:00) serwowane w wyznaczonych restauracjach- lody- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe- pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)Restauracje a la carte- płatna. Wymagana rezerwacja.- lokalna/śródziemnomorska
- brodziki (2)- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna- plac zabaw- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)- możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)
- tenis stołowy- rzutki- koszykówka- siatkówka plażowa- miniboisko do piłki nożnej- aerobik- siłownia- lekkie animacje- jacuzzi
- kort do tenisa ziemnego- oświetlenie kortu- rakiety i piłki do tenisa ziemnego- bilard- centrum SPA- masażDODATKOWE INFORMACJEZe względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - NIE- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD, I KOLACJĘ- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 GOŚCI NA 200 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (09:00-17:00)- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy siłownia jest czynna? - TAK- Czy mini klub jest czynny? - TAK- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - POTENCJALNIE ZAKAŻONY GOŚĆ BĘDZIE PRZEBADANY PRZEZ LEKARZA I WYSŁANY DO SZPITALA NA WYKONANIE TESTU NA OBECNOŚĆ WIRUSA- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - ZAKAŻONY GOŚĆ BĘDZIE IZOLOWANY, A UPRZEDNIO POINFORMOWANE WŁADZE POMOGĄ OKREŚLIĆ DALSZE KROKI POSTĘPOWANIAPODATEK TURYSTYCZNYW Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
29.01.2021 09:40
Hotel rodzinnyNiepełnosprawniWi-FiPrzy plażySPASiłowniaTenisMini KlubAll InclusiveSerwis plażowyZjeżdżalnie
Pokoje 4 osobowe
4 Grecja/Rodos
- kat. Exim Tours 4* - kat. lokalna 4*
- Faliraki - budynek główny oraz część deluxe wybudowana w 2013 r. - ok. 20 m od plaży - ok. 2 km od centrum - ok. 13 km od miasta Rodos - ok. 17 km od lotniska
- piaszczysta, hotelowa - leżaki i parasole (płatne), ręczniki plażowe (bezpłatne)
Pokój superior - ok. 20 m2 - widok na góry - klimatyzacja sterowana centralnie, TV-SAT - telefon, mini bar/lodówka - internet Wi-Fi (bezpłatny) - sejf (płatny) - łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów) - balkon/taras - pokoje z widokiem na morze za dopłatą Pokój deluxe - ok. 25 m2 - widok na morze - szlafrok i kapcie hotelowe - zestaw do przygotowania kawy/herbaty - pozostałe wyposażenie jak w pokoju superior
bezpłatnie: - lekki program animacyjny w ciągu dnia wieczorne show - basen (woda słodka), leżaki i parasole, ręczniki basenowe - tenis stołowy - siatkówka plażowa Płatne: - SPA, zabiegi kosmetyczne i masaże - sauna - bilard - kort tenisowy - sporty wodne na plaży
- brodzik - program animacyjny dla dzieci, mini klub dla dzieci 4-12 lat - plac zabaw - wysokie krzesełka w restauracji
All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia. Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są bezpłatnie w godzinach wyznaczonych przez hotel. Podczas kolacji wymagany jest strój formalny.
- restauracja, pizzeria - bar w lobby, bar przy basenie, naleśnikarnia
- wybudowany w 1985 r., wyremontowany w sezonie 2016/2017. - 401 pokojów - całodobowa recepcja z lobby - sala TV - mini market - internet Wi-Fi (bezpłatny) - sala konferencyjna - hotel przyjmuje zwierzęta o wadze max 2 kg (na potwierdzenie) - http://www.pegasoshotel.gr/home/en
Berlin Tegel (EasyJet) Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (56x45x25) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 15 kg - 330 PLN - 23 kg - 360 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa; Berlin Tegel (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 125zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 245 PLN (wyloty 30.03-31.05 oraz 01.10-31.10) / 310 PLN (wyloty 01.06-30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa; Katowice (Corendon Airlines) Cena zawiera bagaż podręczny 5 kg (55x35x25) oraz bagaż rejestrowany o wadze do 20 kg;
GRECJA
okazały, elegancki hotel doskonale usytuowany bezpośrednio przy jednej z najpiękniejszych plaż wyspy Rodos, w słynącym z rozrywki kurorcie Faliraki. Obiekt ceniony jest nie tylko ze względu na dogodną lokalizację, ale też za dobry serwis i jakość obsługi. Doskonale znany i lubiany hotel - mityczny, uskrzydlony Pegaz od ponad 30 lat dumnie wita przybyłych gości. Wypoczynkowi sprzyja przyjazny personel i bogaty wybór atrakcji. Wśród bujnej zieleni hotelowego ogrodu położony jest basen otoczony tarasami słonecznymi, a najmłodsi znajdą tu brodzik i niewielką zjeżdżalnię. Miłośnicy aktywnych wakacji skorzystać mogą z oferty sportowej, a amatorów nocnych rozrywek ucieszy bliskość tętniącego życiem centrum kurortu. Wyśmienita jest również oferta hotelowych restauracji i barów, które serwują dania smacznej kuchni, a swoje menu urozmaicając kolacjami tematycznymi. Kategoria lokalna 4****
Faliraki, obrzeża tętniącej życiem miejscowości, ok. 2km od centrum, przy dość ruchliwej ulicy. Najbliższe kluby ok. 800m od hotelu, park wodny ok. 1km, miasto Rodos ok. 15km, Lindos ok. 40km. W sąsiedztwie hotelu przystanek komunikacji lokalnej. Lotnisko Rodos ok. 18km
bezpośrednio przed hotelem, piaszczysta, miejscami żwirowa, długa i szeroka, publiczna, bezpłatna. W sezonie letnim wydzielony odcinek dla gości hotelowych, leżaki i parasole bezpłatnie.
481 pokoi, 2 budynki - główny i boczny, 6 pięter, elegancki hol powitalny, recepcja 24h, przestronne lobby, windy, restauracja główna, bar i cafeteria, sezonowy bar przy basenie, sezonowa restauracja Meet the Greek z kuchnią grecką, pizzeria Fournaio i naleśnikarnia Creperie Choco, taras z widokiem na morze, ogród, butik, zaplecze konferencyjne, płatne miejsca parkingowe.
elegancki, wygodny pokój typu standard (STD) - w różnej kolorystyce, klimatyzacja (sezon letni), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), płatny minibar/lodówka, płatny sejf, balkon lub taras. 2-osobowy, możliwość 1 dostawki, co może jednak ograniczać komfort zakwaterowania. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego).
basen zewnętrzny (sezon letni), sezonowo basen z 1 niewielką zjeżdżalnią, tarasy słoneczne. Leżaki przy basenie bezpłatnie. Tenis stołowy, siatkówka plażowa. Płatne - bilard, tenis, sauna, masaż. Sezonowo, cykliczne animacje, wieczorne show lub muzyka na żywo. Rozrywki i atrakcje centrum Faliraki.
brodzik, kącik zabaw, sezonowy miniklub (4-12 lat)
- śniadania (BB)- śniadania, obiadokolacje (HB)- all inclusive (ALL)
hotel objęty telefoniczną obsługą z językiem polskim. Lokalny rezydent język angielski. W okresie do ok. 15.06 i od ok. 15.09 klimatyzacja w pokoju za opłatą. Obiekt wymaga odpowiedniego ubiory w sali restauracyjnej, panowie długie spodnie.
elegancki, stylowy i wygodny. Dobry standard serwisu i bogate zaplecze rekreacyjne. Niezwykłym atutem jest sąsiedztwo szerokiej, piaszczystej plaży.201218
limity bagażowe w zależności od linii lotniczejCorendon Airlines (kod lotu XC) - duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x25cm, max waga do 8kg, który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym. Aktualna promocja - przewóz bagażu rejestrowanego bezpłatnie.EasyJet (kod lotu EZY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 45x36x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 56x45x25cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 15kg i max wymiarach 56x45x25cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym.LOT (kod lotu LO) - duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x23cm, max waga do 8kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym.Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.Powyższe informacje nie dotyczą dzieci do lat 2 (tzw infantów). Ceny dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.
Informujemy, iż wyniku pandemii COVID-19, mając na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu wypoczynku obowiązywać mogą restrykcyjne procedury i obostrzenia dotyczące świadczonego serwisu. Z uwagi na powyższe wprowadzone mogą zostać inne, niż standardowo dotychczas, zasady korzystania z transportu czy infrastruktury hotelowej np. maksymalna ilość pasażerów lub gości w obiekcie hotelowym, ograniczenia w serwisie sprzątającym, obowiązek zachowania dystansu, określone warunki korzystania z barów, restauracji itp. Wystąpić mogą również ograniczanie w dostępie do wybranej infrastruktury jak np. zaplecza spa, fitness, programów animacyjnych itp., a nawet częściowe lub całkowite zamknięcie obiektu. Konkretne przepisy i zarządzenia regulowane są przez instytucje międzynarodowe, a także przez lokalne władze w miejscu docelowym i Biuro Podróży ATUR sp. z o.o nie ma na nie wpływu. Staramy się na bieżąco śledzić wytyczne i niezwłocznie informować o obowiązujących restrykcjach, mając jednak na uwadze iż przepisy zmieniać mogą się bardzo dynamicznie, obostrzenia obowiązywać mogą bez wcześniejszego powiadomienia.
//atur.com/pl/bezpieczna-podroz
Cena zawiera: bilet lotniczy | przewóz bagażu podręcznego | transfer lotnisko-hotel i hotel-lotnisko | zakwaterowanie | wyżywienie zg z wybraną opcją | składka z tytułu TFG | składka z tytułu TFP | ubezpieczenie KL 15.000 EUR, NNW 2.000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR
Cena nie zawiera: taksa turystyczna | opcjonalnie przewóz bagażu dodatkowego | świadczenia dodatkoweTaksa turystyczna: obowiązkowa taksa płatna w Grecji przy zakwaterowaniu. Wysokość opłaty uzależniona jest od standardu zakwaterowania (lokalnej kategorii obiektu) 2**- ok. 0,5 EUR/pokój/noc, 3***- ok. 1,5 EUR/pokój/noc, 4****- ok. 3 EUR/pokój/noc, 5*****- ok. 4 EUR/pokój/noc
Hotel znajduje się na wschodnim wybrzeżu w znanej, nadmorskiej miejscowości wypoczynkowej Faliraki. Korzystna lokalizacja obiektu i dobre połączenia autobusowe dają możliwość korzystania z rozrywek w turystycznym centrum, przy zakwaterowaniu w spokojnej okolicy pozbawionej hałasu dużego miasta. Hotel oferuje całkowicie odnowione, luksusowe pokoje z nowoczesnym wyposażeniem. W dwóch restauracjach z oddzielnymi sektorami dla palących i niepalących można popróbować greckiego smaku i zagranicznych przysmaków kuchni międzynarodowej. Na hotelowym tarasie można smakować wieczorną kawę obserwując codzienne pokazy greckich tańców i występy artystyczne z muzyką "na żywo". Romantyczny spacer w ogrodzie można połączyć z wizytą w tradycyjnej tawernie.
plaża - przy hotelu, przystanek autobusowy - przy hotelu, centrum miejscowości - 2 km.
liczba pokoi: 280, restauracje: 2, baseny odkryte: 1, lobby bar, bar przy basenie, sejf (płatny), room service (płatny), lobby, internet (płatny), recepcja 24h, taras słoneczny, parking, ogród, mini market, fryzjer, pasaż handlowy, jubiler, tawerna, parasole przy basenie, leżaki przy basenie.
klimatyzacja, telewizja satelitarna, lodówka, telefon, taras/balkon, radio/muzyka, suszarka do włosów.
prywatna, piaszczysta, łagodne zejście, przy hotelu, parasole (płatne), leżaki (płatne).
koszykówka, tenis ziemny, tenis stołowy, sauna (płatna), bilard (płatny), siłownia.
muzyka na żywo, wieczorne animacje, program artystyczny.
brodzik, plac zabaw.
śniadania i obiadokolacje w formie bufetu.
4
Grecja/Rodos/Faliraki
Długa plaża, idealna do romantycznych spacerów, tętniąca życiem miejscowość Faliraki, stolica Rodos z uroczym średniowiecznym Starym Miastem w połączeniu z pobytem w tym popularnym hotelu to gwarancja udanego urlopu. Wspaniała oferta zarówno dla zakochanych par jak i dla rodzin z dziećmi.
W miejscowości Faliraki, ok. 2km od centrum miejscowości, ok. 13km od miasta Rodos, ok. 16,5km od lotniska. Przystanek autobusowy bezpośrednio przy hotelu.
Bezpośrednio przy hotelu, szeroka, piaszczysto-żwirowa, z łagodnym zejściem do morza. Leżaki i parasole płatne dodatkowo, ręczniki plażowe bezpłatne (depozyt).
Sześciopiętrowy budynek, gruntownie odnowiony w 2010 r. W hotelu znajduje się przestronne lobby z całodobową recepcją, sala konferencyjna, kantor, mini-market, 2 restauracje, bar główny, snack bar, bar przy basenie, basen (leżaki i parasole oraz ręczniki kąpielowe bezpłatne). Odpłatnie: kawiarenka internetowa, internet WI-FI w lobby, pralnia. Kategoria lokalna A.
Hotel dysponuje 272 pokojami z łazienką i toaletą oraz balkonem lub tarasem. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację (działa okresowo 15.06-20.09), suszarkę, telewizor, telefon, lodówkę. Odpłatnie: sejf (ok.20 euro/tydzień). Rodzaje pokoi: dwuosobowe z możliwością 1 lub 2 dostawek, dwuosobowe z widokiem na morze z możliwością 1 dostawki.
2 posiłki: śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, napoje dodatkowo płatne. Możliwość dopłaty do All Inclusive. All Inclusive: 3 posiłki dziennie w formie bufetu: śniadania (07:00-10:00), obiady (12:30-14:30), kolacje (19:00-21:15). Snack bar z przekąskami czynny w godzinach 09:30-17:30. Lokalne alkohole (piwo, wino), napoje bezalkoholowe, woda dostępne w wybranych barach w godzinach 11:00-22:00. Importowane i markowe alkohole wydawane są odpłatnie. Wszelkie napoje podawane są w szklankach lub kubkach plastikowych.
Bezpłatnie: animacje dzienne i wieczorne (m.in greckie tańce i muzyka na żywo), siatkówka plażowa, tenis stołowy. Odpłatnie: masaże, kort tenisowy, bilard, sporty wodne na plaży.
Brodzik, plac zabaw, zjeżdżalnia wodna, animacje dzienne dla dzieci.
www.pegasoshotel.gr / tel.: 0030 22410 85103
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Rodes
Przyjemny teren, pierwsza linia brzegowa, prywatna plaża, wybór komfortowych pokoi, restauracje, bary, basen, internet, sport, wysoka jakość obsługi.
2 km od Faliraki, 13 km od Rodos, 12 km od lotniska. 5-piętrowy budynek, 1 linia brzegowa.
All Inclusive
384 pokoje: Doubles Superior LV/SV (~20 m2), Doubles Deluxe LV/SV (~24 m2), Doubles Deluxe New Wing SV (~25 m2), Suites Family New Wing SV (~50 m2), Double Bungalows SV (~20 m2).
W pokojach: klimatyzacja, telefon, lodówka, TV SAT, Wi-Fi (płatne), sejf (płatny), wanna/prysznic, suszarka do włosów, umeblowany balkon/taras.
Double Deluxe New Wing SV Położone w nowym budynku, wybudowanym w 2013 r.
Suite Family New Wing SV Położone w nowym budynku, wybudowanym w 2013 r. 2 oddzielne sypialnie, 1 łazienka.
Codzienne sprzątanie, zmiana pościeli 2 razy w tygodniu.
All Inclusive
Restauracje i bary
Główna restauracja
Śniadanie (szwedzki stół) 07:00-10:00
Śniadanie do pokoju (room service, za dopłatą) 07:00-12:00
Lunch 12:30-14:30 (szwedzki stół)
Kolacja 18:45-21:30 (szwedzki stół)
Snack-bar
09:30-17:30 - przekąski, lody, desery, kawa.
Główny bar 16:00-01:00 - koktajle, greckie wina, zimne piwo.
Bar przy basenie
09:30-00:00 zimne napoje, piwo, koktajle.
Napoje w głównym barze i barze przy basenie w all inclusive: napoje bezalkoholowe (cola, soda, lemoniada, woda), filtrowana kawa, frappe, herbata, espresso, soki (pomarańczowy, jabłkowy, grejpfrutowy), lokalne piwo i wino (czerwone, białe, różowe), ouzo, lokalne likiery, brandy, gin z tonikiem, rum z colą, whisky z colą, wódka z sokiem pomarańczowym, koktajle: San Francisco, Paradise, Thalassa, Pegasos, Flamingo, Daiquiri.
Ogólne informacje
Po przyjeździe: butelka wody i sok dla dzieci.
Lunch-pakiet - za dopłatą (kanapka, woda, sok, owoce).
Przy późnym przyjeździe w barze serwowana jest pizza, przekąski, napoje i piwo.
Gościom w programie all inclusive oferowane są przekąski w barze po zamknięciu restauracji (do 23:30).
Wczesne śniadanie jest możliwe po rezerwacji w recepcji poprzedniego dnia.
Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach. Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na narty w Bułgarii.
Mouzenidis jest właścicielem floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.
Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie.
Na plaży dostępne są ręczniki plażowe. Hotel _PEGASOS BEACH RESORT wyposażony jest w Wi-Fi, jacuzzi oraz miejsca parkingowe. Na basenie można wypożyczyć parasole za opłatą. Bagaż można przechować w hotelowej przechowalni.Catering O dobre samopoczucie fizyczne dba bar przy basenie.Sport i rekreacja Strefa wellness oferuje masaże (za dodatkową opłatą).Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać ze sobą negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem do Grecji. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci powyżej 5 roku życia), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.W Grecji turyści mogą być poddani losowo testom na obecność koronawirusa na lotniskuZWOLNIENI Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY Osoby, które przyjęły pełną dawkę szczepienia (w zależności od producenta i ilości wymaganych dawek), a od ostatniej minęło przynajmniej 14 dni nie mają obowiązku przedstawienia negatywnego wyniku testu. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk z pacjent.gov oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu , na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki).Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnieni są tzw. ozdrowieńcy. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie od 2 do 9 miesięcy poprzedzających przylot do GrecjiWYMAGANE DOKUMENTY: Formularz podróżny (Passenger Locator Form) na stronie https://travel.gov.gr Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (każde dziecko/niemowlę bez względu na wiek powinno posiadać własny kod QR!!!), najpóźniej 24h przed odprawą. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.W dokumencie należy podać dane osobowe, kraj pochodzenia, miejsce przekroczenia granicy, kraje do których się podróżowało w ostatnim czasie i długości pobytu w tych krajach oraz adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - na lotnisku będzie on skanowany po wyjściu z samolotu, w przypadku podróży dojazdem własnym kod należy okazać służbom granicznym.Negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o zaszczepieniu NIE ZWALNIA z obowiązku wypełnienia formularza PLF oraz posiadania kodu QRProsimy na bieżąco śledzić wszystkie obostrzenia na stronie rządowej - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wytycznych i decyzje ministerialne.Ostatnia aktualizacja 24.05.2021
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera:- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),- bilet lotniczy,- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),- wyżywienie według wybranej opcji,- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.- standardowej opieki rezydenta.Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
Na wschodnim wybrzeżu Rodos, kilka kroków od piaszczystej plaży Falirak. Kilka minut od słynnego pomnika Kalithea Springs i 15 minut od wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO średniowiecznego miasta Rodos". Kk. 20 km od lotniska na Rodos.
Publiczna, piaszczysta z małymi kamykami, z łagodnym zejściem do morza, przy hotelu. Leżaki i parasole za opłatą.
KATEGORIA LOKALNA 4*Kompleks hotelowy zbudowany w 1985 r., odnowiony w 2016/2017 r. Hotel jest idealnym miejscem na rodzinne wakacje, grupy, romantyczne wakacje.
Recepcja, eleganckie lobby, restauracja główna Ambrosia, restauracja a'la carte Elia serwująca kuchnię lokalną, Fornaio -pizza włoska, bar Pearl przy basenie, Creperie Choco - naleśnikarnia, Meat the Greek - grecka, bar przy lobby, sklepiki. Hotel akceptuje karty kredytowe Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
Bezpłatny internet bezprzewodowy.
Sala konferencyjna na 150 osób.
Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole, ręczniki plażowe, basen ze zjeżdżalnią dla dzieci, siatkówka plażowa,Odpłatnie: kort tenisowy, bilard, centrum Spa, sporty wodne przy plaży.
Brodzik, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji, bezpłatne łóżeczka dla 2 osób na zamówienie przed wylotem.
Pokoje superior, dwuosobowe z możliwością jednej dostawki. Wyposażone w łazienki (wanna lub prysznic i suszarka do włosów), klimatyzację, TV/SAT, mini lodówkę, bezpłatne WiFI oraz bakon. Pokoje z widokiem na morze za dopłatą.
All Inclusive: śniadania (7.00-10.00), obiady (12.30-14.30), kolacje (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej. Przekąski (11.00-21.30) w snack barze lub w restauracji głównej. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w godzinacg 11.00-23.30.
www.pegasoshotel.gr
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 20kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład; przy lotach EasyJet bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna, która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera) // dla lotów rejsowych LOT oraz Aegean Airline, Smart Wings tylko bagaż podręczny 8kg, bagaż rejestrowany 23 kg płatny ekstra ok. 300pln / szt]; opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta jeśli nie jest zaznaczone inaczej przy opisie hotelu; oferta na Santorini, Mykonos, Kos i Rodos - bez rezydenta!, Kreta opieka PLjęzycznego rezydneta tylko w śćisłym sezonie (lipiec-sierpień), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.Cena nie zawiera: obowiązkowego podatku turystycznego, bagażu rejestrowanego przy połączeniach rejsowych (nie czarter) - opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln-600pln za 1 sztukę bagażu do 23 kg, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), miejsc obok siebie w samolocie, wycieczek fakultatywnych.Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/nocW przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!Usługa daje mozliwość:* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)* pierwszeństwo wejścia na pokład* możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.EasyJet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera) W przypadku zakupienia miejsca Up front (dodatkowo płatne) Klient może zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm), który musi mieścić się w schowku nad głową.LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż zgodnie z cennikiem danego przewoźnika.CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 600 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotuRyanair: 20 kg - ok. 350 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotuEasyJet: 15 kg ok. 350 PLNLOT: 23KG - ok. 300 PLN Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji w przypadku chęci dokupienia bagażu rejestrowanego indywidualna wycena przez przewoźnika.Możliwość dokupienia miejsc obok siebie na przelotach Wizzair, Ryanair, Easy Jet - koszt ok.100,00PLN/ os w dwie strony
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Utrzymany jest bezwzględny obowiązek zarejestrowania swojego pobytu na stronie https://travel.gov.gr/#/ dla wszystkich osób wjeżdżających do Grecji (Passenger Locator Form).Po wypełnianiu formularza PLF wygenerowany zostanie kod QR, który należy okazać przy przekraczaniu granicy z Grecją drogą powietrzną, lądową i morską. Kod należy wydrukować lub zapisać w formie elektronicznej, by służby graniczne mogły go zeskanować. Formularz należy wypełnić co najmniej 48 godzin przed wjazdem a w przypadku podróży samolotem - co najmniej 24 godziny przed odprawą ( nie później niż do godziny 22:00 polskiego czasu w dniu poprzedzającym wyjazd.)W formularzu PLF należy podać adres pobytu w Grecji lub plan podróży na najbliższe 7 dni. Każdy dorosły oraz każde dziecko powinno posiadać własny kod QR. Za niedopełnienie powyższego obowiązku władze greckie mają prawo ukarać grzywną w wysokości 500 euro.Osoby planujące podróż do Grecji zachęcamy do korzystania ze strony https://odyseusz.msz.gov.pl/. Zarejestrowanie swojej podróży na stronie pozwoli Ambasadzie na szybkie skontaktowanie się z podróżnymi w nagłych sytuacjach.WJAZD DO GRECJIOsoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu:* PCR (wykonanego nie wcześniej niż 72 h przed przyjazdem)* testu antygenowego (wykonanego nie wcześniej niż 48 h przed przyjazdem)Test należy przeprowadzić w laboratorium. Zaświadczenie o negatywnym wyniku powinno zostać sporządzone w j. angielskim. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci które ukończyły 12 lat), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.Zaświadczenia o negatywnym wyniku testu PCR nie wymaga się od osób:* w pełni zaszczepionych, jeżeli przedstawią świadectwo szczepienia wydane przez uprawniony organ publiczny (przy założeniu, że od podania ostatniej dawki minęło 14 pełnych dni). Zaświadczenie powinno być wystawione w j. angielskim lub greckim. Zaświadczenie może być pobrane z portalu https://pacjent.gov.pl/ Szczepionki, które zostały uznane przez greckie władze graniczne to: Pfizer BioNtech, Moderna, Astra Zeneca - Oxford, Novavax, Johnson & Johnson - Janssen, Sinovac Biotech, Gamaleya (Sputnik), Cansino Biologics, Sinopharm.* osób, które okażą pozytywny wynik testu PCR wykonanego w okresie 2-9 miesięcy przed planowanym wjazdem. Oryginalny wynik musi być wydany w jednym z języków: grecki, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański lub rosyjski. Wynik w j. polskim może zostać przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego na j. grecki lub j. angielski, lub* osób, posiadających wynik testu serologicznego na przeciwciała wykonanego w okresie 2-9 miesięcy przed planowanym wjazdem. Oryginalny wynik musi być wydany w jednym z języków: grecki, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański lub rosyjski. Wynik w j. polskim może zostać przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego na j. grecki lub j. angielski. W przypadku, gdy podróżny nie dysponuje wynikiem wcześniej wykonanego testu (np. go zgubił), może zwrócić się do laboratorium, które wykonało test i pozyskać zaświadczenie o wykonanym teście w jednym z wymienionych wyżej języków.Każda osoba, która przyjeżdża do Grecji, niezależnie od posiadanego zaświadczenia (tj. wyniku testu PCR lub świadectwa szczepień), może zostać poddana losowej kontroli stanu zdrowia. Osoby, które nie poddadzą się losowemu badaniu na obecność koronawirusa mogą spotkać się z odmową wjazdu na terytorium Grecji.Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane. Przy podróży lotniczej do Niemiec: wejście na pokład samolotu lecącego do Niemiec jest możliwe tylko z negatywnym wynikiem testu (niezależnie od miejsca wylotu). Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h a testy PCR, LAMP, TMA 72h przed planowaną godziną lądowania w Niemczech. Ponad to linie lotnicze realizujące loty do Niemiec mogą mieć dodatkowe, indywidalne wymagania, z którymi należy się zapoznać (Wizzair np akceptuje tylko testy PCR). Powrót do Polski z zagranicy:UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego. https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty.* obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DNI PRZED WYLOTEM.PRZY POŁĄCZENIACH LINIAMI LOTNICZYMI TYPU LOW COST: *WIZZAIR BEZPŁATNA ODPRAWA NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO RÓWNIEŻ POWROTU Z DESTYNACJI)*RYANAIR BEZPŁATNA ODPRAWA NA 24 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO RÓWNIEŻ POWROTU Z DESTYNACJI)
Polecam bardzo dobrakuje kuchnia, miła obsługa,
fajny hotel, ładnie położony, bo przy rozległej plaży i tuż obok Faliraki
Masz pytania o Hotel Pegasos Beach? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00