Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Last Minute
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
  • Hotel GRAN GARBI MAR, Costa Brava
1 / 21
Ocena
hotelu:
0.0 / 5
Najbliższy termin
28.06 - 02.07
już od 1189 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
02.10 - 03.10
już od 96 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu GRAN GARBI MAR
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Blisko centrum
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Rozrywka i życie nocne
  • Bez paszportu

Hotel GRAN GARBI MAR
star 4

Hiszpania: Costa Brava
Ocena hotelu GRAN GARBI MAR:
0.0 / 5
Średnia z 0 opinii
Szczegóły oceny hotelu GRAN GARBI MAR:
  • Lokalizacja
    0
  • Hotel
    0
  • Pokoje
    0
  • Wyżywienie
    0
  • Atrakcje
    i sport
    0
  • Jakość
    do ceny
    0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 28 czerwca 2022
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 02 października 2022

Hotel GRAN GARBI MAR w ofercie Biura podróży:

Coral Travel

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

KATEGORIA

4*

REGION

Costa Brava

OPIS

Ten czterogwiazdkowy hotel położony jest w popularnym nadmorskim kurorcie Lloret De Mar. Jest to idealny hotel dla rodzin z dziećmi - niewielka odległość od plaży i morza, aquapark ze zjeżdżalniami dla dorosłych i kompleksem zjeżdżalni dla dzieci zachęca do wodnych szaleństw a centrum miasta kusi po dniu pełnym emocji restauracjami, sklepikami z pamiątkami oraz atrakcjami turystycznymi.

lokalizacja

ok. 150 m od centrum Lloret De Mar (250 m od hotelu znajduje się przystanek autobusowy), 40 km od Girony, 70 km od Barcelony, 90 km od lotniska w Barcelonie, ok. 25 km od lotniska w Gironie. Hotel usytuowany na powierzchni: 5000 m2.

kategoria hotelu

4*

kategoria lokalna hotelu

4*

Data otwarcia

1996 r. Odnowiony w 2013 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty, aquapark (4 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 4 dla dzieci, czynny w godzinach 10:00-18:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

rabaty i zniżki

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża

300 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, bar na plaży.

pokoje

Zlokalizowane w 1 budynku:- budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)Typy pokoi:- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

- restauracja główna, barObiady i kolacje serwowane są w restauracji w hotelu Gran Garbi znajdującym się w odległości 50 m od hotelu Gran Garbi Mar.

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:00), serwowane w sali śniadaniowej, obiadokolacja (19:00-21:00) serwowana w restauracji w hotelu Gran Garbi

śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (07:00-10:00) serwowane w sali śniadaniowej, obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00) serwowana w restauracji w hotelu Gran GarbiAll Inclusive(10:00-23:00)- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00)- lody- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

z myślą o dzieciach

- brodzik- zjeżdżalnie wodne dla dzieci (4)- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat w hotelu Gran Garbi- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)! Skorzystaj z dodatkowych usług dla większego komfortu:- Elastyczne zmiany rezerwacji bez podawania powodu- Indywidualny transfer lotnisko-hotel-lotnisko- Ubezpieczenia dodatkowe na różne sytuacjeO szczegóły zapytaj w biurze podróży

w cenie

- animacje soft

dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00:00-18:00)- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE- Czy siłownia jest czynna? - NIE- Czy mini klub jest czynny? - TAK- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?TAK- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?Odizolowanie goście od pozostałych do czasu przyjazdu pogotowia i otrzymania wytycznych od lekarzaOPŁATA TURYSTYCZNAW Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco 5* - ok. 3,00 €/os/doba (Barcelona ok. 3,50€/os.), 4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 1,70€/os/doba), apartamenty - ok. 1,00€/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os/doba), campingi i pozostałe obiekty hotelowe - ok.0.60€/os/doba (Barcelona ok. 1,00€/os/doba).Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.

Aktualizacja opisu

22.10.2021 12:31

usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinnyNiepełnosprawniWi-FiAquaparkMini KlubAll InclusiveSerwis plażowy


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Coral Travel (biuro wcześniej działające pod nazwą Wezyr Holidays), które działa na polskim rynku od roku 1999. W tym czasie zdobyło grono stałych i zadowolonych klientów. Biuro Podróży Coral Travel specjalizuje się w wyjazdach do Turcji, jednak z roku na rok wzbogaca swoją ofertę o nowe kierunki. Jedną z najchętniej wybieranych przez klientów destynacji jest Grecja. Dodatkowo możemy wybrać ofertę spośród takich krajów jak Hiszpania, Bułgaria czy Egipt. Ciągły rozwój biura i pozycja jednego z największych touroperatorów w Europie zaowocował stale poszerzającą się ofertą egzotycznych wakacji, hitem są takie kierunki jak Dominikana, Kuba, Meksyk, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Biuro podróży Coral Travel oferuje także atrakcyjne wakacje dla rodzin - w swoich najlepszych hotelach uruchomili bowiem polskojęzyczne animacje. Wybierać można spoód wielu ofert last minute i all inclusive.

Biuro Podróży Coral Travel to gwarancja udanych wakacji. Jako jeden z nielicznych touroperatorów na polskim rynku wdrożył system zarządzania jakością i posiada certyfikat na zgodność z normą ISO 9001:2008. Jest laureatem nagród Fair Play Turystyki Polskiej 2012, Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.


Exim Tours

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

4 Hiszpania/Costa Brava/Costa Dorada

Kategoryzacja hotelu

- kat. Eximtours 4* - kat. lokalna 4*  

Położenie

- Lloret de Mar - w pobliżu hotelu znajdują się sklepy, bary/restauracje, centrum miasta, supermarket, dyskoteka - ok 18 km pole golfowe - ok 30 km od lotniska w Gironie - ok 90 km od Barcelony  

Plaża

- plaża piaszczysta ok 300 m - parasole słoneczne i leżaki (płatne)

Pokoje

Pokój Standard - balkon/taras - klimatyzacja (sezonowo) - TV-SAT - telefon - łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka) - Internet Wi fi (płatny) - mini bar/ lodówka - sejf (płatny)

Sport, Relaks, Rozrywka

- basen ze słodką wodą - taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami  i parasolami słonecznymi - ogród - animacje - Park wodny Aquasplash (otwarty od 1 czerwca do 16 września) - pokój gier - tenis stołowy - bilard (płatny)

Dla dzieci

- brodzik - mini club

Wyżywienie

HalfBoard (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne. Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.  

Restauracje i bary

- restauracja bufetowa - snack bar

Dodatkowe informacje

- klienci mogą korzystać ze wszystkich usług i urządzeń w hotelu Gran Garbi - hotel 4 piętrowy, 77 pokoi - 2 windy - całodobowa recepcja - internet Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych (bezpłatny) - przechowalnia bagażu - sala telewizyjna - kantor - sejf (płatny) - wypożyczalnia samochodów (płatna) - www.hotelesgarbi.com

Bagaż

Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Warszawa Modlin (RyanAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 120zł/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 220 PLN (od 16.03 - 31.05 i od 01.10-31.10)/ 305 PLN (od 01.06-30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Katowice (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 130 zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 270 PLN (wyloty do 05.05)/ 230 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 280 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) - 32 kg - 370 PLN (wyloty do 05.05)/ 320 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 385 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Gdańsk (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 152 zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 340 PLN (wyloty do 05.05)/ 260 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 350 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) - 32 kg - 450 PLN (wyloty do 05.05)/ 410 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 500 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 170zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 340 PLN (wyloty do 05.05)/ 260 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 350 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) - 32 kg - 450 PLN (wyloty do 05.05)/ 410 PLN (wyloty od 06.05 - 31.05 i od 02.10 - 31.10)/ 500 PLN (wyloty od 01.06 - 01.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.Warszawa (LOT) Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 220 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Exim Tours, które działa na rynku turystycznym od 1993 roku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanym pracownikom i pasji do podróży, zajmuje jedno z czołowych miejsc wśród polskich touroperatorów. Długa obecność na rynku zagwarantowały stworzenie oferty dostosowanej do potrzeb i zainteresowań każdego polskiego turysty.

Wśród proponowanych przez Exim Tours kierunków znajdziemy zarówno te najchętniej wybierane przez polskich turystów, takie jak Egipt, Grecja, Turcja, Tunezja, czy Hiszpania, jak i dalsze destynacje: Indie, Wenezuelę, Sri Lankę, czy Mauritius. Całkowitą nowością są propozycje hoteli all inclusive i apartamentów na dojazd własny w Austrii, Włoszech, Chorwacji oraz Grecji.

Turyści mogą wybierać spośród setek wycieczek samolotowych oraz coraz popularniejszego w ostatnich latach dojazdu własnego. Szeroka jest również oferta wycieczek objazdowych a wśród nich najchętniej wybierany "Rejs po Nilu".

Wysoka jakość oferowanych usług, atrakcyjne ceny wakacji last minute, posiadający dużą wiedzę rezydenci i piloci oraz dobre relacje z zagranicznymi kontrahentami Exim Tours, zapewniają udany wypoczynek wszystkim turystom.


Dertour Polska

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Nazwa obiektu

Hotel Gran Garbi Mar

Kategoria

***

Miejscowość

Lloret de Mar

Region

Costa Brava

Kod

GRO04031 FH

Liczba pokoi

84

Położenie

Spokojnie, ale centralnie położony, nieco powyżej tętniącego życiem centrum (ok. 400 m), do piaszczystej plaży ok. 300 m.

Opis

Funkcjonalny hotel, sala śniadaniowa, bar, hol z kącikiem wypoczynkowym, WLAN, winda, taras z basenem (ok. 40 m kw.), leżaki i parasole, 2 baseny (ok. 30 x 12 m i ok. 20 x 8 m), parking. W siostrzanym hotelu Gran Garbi, oddalonym o ok. 50 m restauracja oraz kryty basen (ok. 9 x 6 m, ok. 14.6-16.9).

Wyżywienie

Śniadanie w formie bufetu, przy rezerwacji z 2 posiłkami dziennie (H) dodatkowo kolacja w formie bufetu, przy rezerwacji z 3 posiłkami dziennie (V) obiad w formie bufetu.

Zakwaterowanie (pokoje)

Funkcjonalne pokoje, ok. 20 m kw., łazienka lub prysznic/WC, telefon, TV, sejf, klimatyzacja (sezonowo, ok. 15.6-15.9.), balkon, niektóre od strony ulicy, niektóre z widokiem na basen/ogród, niektóre z widokiem na Lloret de Mar oraz bocznym widokiem na morze.

Pokój typ 1

DJ/EJ = pokój również do samodzielnego wykorzystania.

Sport, rozrywka, wellness

Od ok. połowy czerwca do ok. połowy września kilka razy/tyg. wieczorami muzyka na żywo (w siostrzanym hotelu Gran Garb).

Dla dzieci

Animacje dla dzieci - sezonowo, ok. 15.6.-15.9., brodzik, plac zabaw, wszystko w hotelu Gran Garbi.

Pies

Niedozwolony.

Parking / Garaż

Sezonowo dodatkowe świadczenia w cenie.

Taxa klimatyczna

Do zapłaty na miejscu, ok. 0,50 EUR/dzień.

Transfery

Możliwość rezerwacji transferu z/na lotnisko. W rezerwacji należy podać nr rejsów oraz godz. przylotu i odlotu - w przeciwnym razie transfer przepada.

Uwaga

Zakres i opis świadczeń mogą się zmieniać w zależności od sezonu. Wiążący opis znajduje się na oryginalnym potwierdzeniu podróży organizatora.

Ref.

SP118102


DERTOUR Polska jest głównym agentem sprzedaży DER Touristik w Polsce, posiada swoją siedzibę Warszawie. Marka Dertour to jedna z firm córek koncernu turystycznego Der Touristik, który jest jednym z większych w Europie, z ponad 100-letnią tradycją w działalności turystycznej. Koncert ma swoją siedzibę w Kolonii. Poza Dertour skupia również takie firmy jak Meier’s Weltreisen, Adac Reisen, Its, Jahn Reisen i Travelix.. Koncern jest liderem w organizacji wyjazdów modułowych, które tworzone są na potrzeby klientów, zgodnie z ich oczekiwaniami i wymaganiami, począwszy od środka transportu, np. samolotem lub koleją, przez wybór właściwego obiektu noclegowego praktycznie w każdym możliwym standardzie, poprzez rejsy, oferty weekendowe ze spa. Najważniejsze są życzenia klientów, dlatego też organizator starając się je spełnić, jest w stanie zaoferować wyjątkowy produkt w każdej części świata. Najważniejszymi dalekimi kierunkami są Wyspy Oceanu Indyjskiego, Azja, Karaiby. Dużą popularnością cieszą się pobyty w krajach Orientu, również jako stopover podczas dalszej podróży. Oferta Dertour dotyczy również obiektów na terenie Polski. Propozycje są odpowiednio wybrane, tak by gwarantować wysoki poziom obsługi. W ofercie znajdują się również wyjazdy do najpiękniejszych rejonów Europy. Popularne i chętnie wybierane kierunki na południu, jak: Chorwacja, Włochy, Hiszpania i Grecja jak również inne ciekawe kierunki: Irlandię i Wielką Brytanię, Skandynawię (latem i zimą), kraje nadbałtyckie, Rosję i Ukrainę. Zapraszamy także na wakacje w najbliższej okolicy: poza obiektami w kraju w ofercie są też inne rejony Europy centralnej i wschodniej oraz do krajów alpejskich, z bogatym wyborem hoteli i apartamentów.

Ecco Holiday

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Hiszpania/Costa Brava

Opis

To kameralny hotel położony w spokojnej części znanej miejscowości wypoczynkowej Lloret de Mar. Obiekt oferuje 77 ładnie urządzonych pokoi oraz niewielki basen odkryty otoczony zielenią. Ponadto, Goście mogą korzystać z takich udogodnień jak: restauracja serwująca dania w formie bufetu oraz uczestniczyć w programie rozrywkowym organizowanym w sąsiednim hotelu - Gran Garbi. Niecałe 10 minut spacerem dzieli obiekt od sklepów, restauracji i tętniących życiem dyskotek.

Lokalizacja

w Lloret de Mar, ok. 300 m od plaży, w pobliżu centrum miejscowości, w pobliżu głównej ulicy, w pobliżu centrum handlowego, w pobliżu przystanku komunikacji publicznej, w pobliżu centrum rozrywki.

Wyposażenie

liczba pokoi: 77, bary: 1, internet bezprzewodowy (płatny), recepcja 24h, taras słoneczny, parking, ogród, wymiana walut, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Basen

basen odkryty, parasole i leżaki bezpłatne.

Pokoje

klimatyzacja (wysoki sezon), telewizja satelitarna, sejf (płatny), telefon, taras/balkon, łazienka z wanną lub prysznicem Typ pokoju -

STANDARD: pokoje dla max. 3 osób.

Plaża

publiczna, piaszczysta, parasole (płatne), leżaki (płatne).

Wyżywienie

śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, możliwość dopłaty do pełnego wyżywienia.

Informacje dodatkowe

klimatyzacja czynna od połowy czerwca do połowy września.
Posiłki serwowane w oddalonym o 40 m hotelu Gran Garbi. 
Mini klub dla dzieci zlokalizowany w oddalonym o 40 m hotelu Gran Garbi.

Świadczenia

Bagaż podręczny, przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko - hotel - lotnisko.

W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny (max. wymiary bagażu podręcznego: 40x30x20cm). Loty z Warszawy, Katowic i Gdańska

lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; Loty z Poznania, Wrocławia, Warszawa - Modlin i Krakowa

lot LH/AF/KLM - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55 cm. Wyloty z Poznania i Wrocławia - loty bezpośrednie lub z przesiadką!!!

lot LOT Limit bagażu - 1 sztuka bagażu podręcznego 8kg o wymiarach 23x40x55cm + 1 bagaż główny 23kg/osoba

Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.

Dodatkowo płatne

Obowiązkowej opłaty klimatycznej (w wysokości ok. 0,50 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 3* i ok. 1 EUR/os./dzień pobieranej w hotelach 4*) - zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Dopłaty do bagażu głównego. Istnieje możliwość dopłaty do bagażu głównego:

RYANAIR
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Girony i z Warszawy-Modlin i Krakowa do Barcelony:                         

- 10 kg rejestrowany - 200 zł/os/2 strony (55x40x20 cm) - wyloty  przez cały rok

- 20 kg rejestrowany - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm + pierwszeństwo wejścia - dodatkowo płatne 150zł/szt./2 strony

WIZZAIR
WYLOTY z Warszawy, Katowic i Gdańska do Barcelony:

- 10 kg - 200 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok
- 20 kg - 400 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

- Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm + pierwszeństwo wejścia  - 150zł/szt./2 strony dodatkowo płatne

NORWEGIAN
WYLOTY z Warszawy do Barcelony:
- 20 kg - 300 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok

LUFTHANSA/AIR FRANCE/KLM
WYLOTY z Poznania, Wrocławia do Barcelony:
- 23 kg - 350 zł/os/2 strony - wyloty przez cały rok



CENY W MOMENCIE REZERWACJI BILETU! Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji może wiązać się z wyższymi cenami.

Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.

Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).

Obsługa na miejscu

Ograniczona opieka polskiego przedstawiciela (telefon kontaktowy).

Informacje wizowe

Unia Europejska - nie są wymagane.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Ecco Holiday, firmy prężnie działającej na polskim rynku od roku 2002. Początkowo Biuro zajmowało się organizacją pobytowych wycieczek czarterowych w regionach północnej Afryki i południowej Europy. Dynamiczny rozwój firmy, zadowolenie klientów i silna pozycja na rynku pozwoliła na powstanie bliźniaczej firmy Ecco Travel, która wyspecjalizowała się w organizowaniu wyjazdów do krajów egzotycznych.

Biuro Podróży Ecco Holiday to zespół młodych ludzi, dla których praca jest jednocześnie spełnieniem marzeń o podróżowaniu. Dzięki temu posiadają praktyczną wiedzę w zakresie organizacji wakacji pobytowych i wyjazdów objazdowych. Misją Ecco Holiday jest spełnianie marzeń swoich klientów o niezapomnianych podrózach,

W ofercie Biura Podrózy Ecco Holiday można znaleźć wakacje last minute i all inclusive na Malcie i na Cyprze, w Hiszpanii, Bułgarii, Portugalii, Grecji oraz Egipcie. Wszystkie starannie wyselekcjonowane hotele mają spełniać wszelkie oczekiwania gości.

Dzięki wysokiej jakości świadczonych usług i zaangażowanemu zespołowi pracowników, Ecco Holiday jest wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród.


Oasis Tours

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

COVID 19

TEST:  NIERODZAJ TESTU: BEZ TESTUTEST DLA DZIECKA: BEZ TESTUWYMAGANE DOKUMENTY: Rejestracja i formularz na stronie https://www.spth.gob.es/ Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.Decyzją władz Hiszpanii od dnia 21.06.2021 r. Polska nie znajduje się na liście "Państw podwyższonego ryzyka dot. COVID-19" (wyjazdy do 27.06)Przedstawienie negatywnego wyniku testu lub zaświadczenia o zaszczepieniu/ozdrowieniu nie jest wymagane.Pełna lista regionów ryzyka (w j. hiszpańskim) znajduje się na stronie internetowej hiszpańskiego Ministerstwa Zdrowia (lista obowiązująca do 27.06.2021)Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair. Oferta z przelotami na Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.


Neckermann

Szukasz wakacji do Hiszpanii?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Costa Brava, Hiszpania

Położenie

powyżej centrum z wieloma sklepami, restauracjami, pubami i kafejkami (ok. 150 m), plaża ok. 350 m.

Wyposażenie

zadbany, kameralny hotel (84 pokoje), 2 windy, sala śniadaniowa. WLAN gratis w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Ogród z basenem i aquaparkiem (czynny 1.06-16.09), leżakami i parasolami. Możliwość korzystania z infrastruktury i programów animacyjnych dla dorosłych i dzieci w Hotelu Gran Garbi (ok. 20 m).

Wyżywienie

śniadanie, 2, 3 posiłki lub all inclusive. Wszystkie posiłki w formie bufetu. Pokazy kulinarne. Obiad, kolacja i all inclusive w Hotelu Gran Garbi.

All Inclusive

pełne wyżywienie, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe 11-23:00. Przekąski 11-12:30 i 15:30-18:30. Lody dla dzieci 11-18:00. All inclusive w Hotelu Garbi.

Zakwaterowanie

nowoczesne pokoje z wanną, WC, tel., TV sat., sejfem (za opłatą), klimatyzacją i balkonem. A1A/A2A/A3A: pokój 2-os. A2B: 2 pokoje 2-os. z dostawką nie połączone drzwiami.

Opłata klimatyczna

ok. 1,50 EUR/dzień/os. od 17 lat.

Parkowanie

ogrodzony parking (ok. 100 m) w cenie, w miarę dostępności.

Zwierzę domowe

nie.

Dla gości Neckermanna

1 x tydz. żeglowanie lub kajaki (wymagana wcześniejsza rezerwacja)

Zniżki

1 dziecko (2-12 lat): pobyt gratis lub zniżka procentowa, (13-15 lat): zniżka procentowa.

Kategoria lokalna

4 gwiazdki.

Ważne informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Neckermann, należącego do najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych w Europie – Thomas Cook Group, szczycącego się ponad 172-letnią tradycją. Na rynku polskim Neckermann zadebiutował 20 lat temu i od samego początku zajmuje stanowisko jednego z liderów wśród organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej.

Głównymi założeniami biura przy tworzeniu ofert jest innowacyjność i oferowanie usług wysokiej jakości, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów na polskim rynku. Letnia oferta Biura Podróży Neckermann obejmuje głównie kraje z regionu Basenu Morza Śródziemnego: Grecję, Hiszpanię, Turcję, Bułgarię, Włochy i Chorwację. Dostępna jest także bardzo bogata baza hoteli i apartamentów na dojazd własny praktycznie w każdym zakątku świata, także w Polsce. Zimowa oferta jest równie bogata - klienci mają do wyboru wiele atrakcyjnych alpejskich regionów narciarskich z dojazdem własnym, a oprócz tego mogą udać się na wakacje samolotem w najbardziej egzotyczne miejsca świata - Kuba, DOminikana, Meksyk, Jamajka, karaiby i wiele, wiele innych.

Wśród zróżnicowanej oferty biura warto zwrócić uwagę na aquamanię (grupę hoteli z parkami wodnymi), hotele z polskimi animacjami dla dzieci, parki rozrywki, rejsy statkami oraz ofertę fly & drive.


Opinie o Hotelu GRAN GARBI MAR

GRAN GARBI MAR - możliwości zakwaterowania:

DOUBLE BALCONY OR TERRACE
SINGLEUSE BALCONY OR TERRACE
double standard room twin (2-2)
pokój dwuosobowy standard
pokój trzyosobowy standard
single standard room single
triple standard room twin (3-3)
Double Standard Balcony or Terrace
Single Standard Balcony or Terrace
Doppelzi Balkon
DZ Balkon Single mit Kind
Einzelzi Balkon

GRAN GARBI MAR - Możliwości wyżywienia:


Masz pytania o Hotel GRAN GARBI MAR? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00