cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Last Minute
Hotel Alexandra Hotel, Malta
1/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
2/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
3/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
4/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
5/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
6/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
7/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
8/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
9/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
10/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
11/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
12/13
Hotel Alexandra Hotel, Malta
13/13
mapakliknij aby aktywować mapę
Ocena
hotelu:
4.0 / 5
Najbliższy termin
08.10 - 13.10
już od 1699 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
13.10 - 16.10
już od 1299 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Alexandra Hotel
  • Golf
  • Nurkowanie
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu

Hotel Alexandra Hotel
star 3

Malta
Ocena hotelu Alexandra Hotel:
4.0 / 5
Średnia z 1 opinii
Szczegóły oceny hotelu Alexandra Hotel:
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    4.0
  • Pokoje
    3.0
  • Wyżywienie
    3.0
  • Atrakcje
    i sport
    5.0
  • Jakość
    do ceny
    4.0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 08 października 2023
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 13 października 2023

Hotel Alexandra Hotel w ofercie Biura podróży:

Exim Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

3 Malta/Wyspa Malta

Informacje Ogólne

Witamy Alexandra Hotel w St Julian´s. Miasta położone najbliżej hotelu to Sliema (3 km), Valetta (6 km) i St. Julians Bay (2 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada salon, winda, salę konferencyjną, klimatyzację, recepcję i lobby. W 7-piętrowym hotelu personel mówi po włosku, hiszpańsku, francusku, niemiecku i angielsku. Hotel posiada basen. Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. W pobliżu hotelu znajdują się kino, dyskoteka, sklepy, przystanek autobusowy i bary/restauracje. Odległość od hotelu: lotnisko MLA (9 km) i Casino (300 m). Hotel posiada parking dla samochodów.

Udogodnienia

Hotel oferuje pralnię, pokojówki, kantor, system kontroli wchodzenia, sejfy, usługę budzenia, usługi prasowania, serwis pokojowy i opiekę medyczną. Hotel posiada salę konferencyjną. Godziny pracy recepcji: 24h.

Posiłki

Śniadanie w godz. 07:30 - 10:00 : bufet. W hotelu znajdują się 2 restauracje.

Sport i Rozrywka

Aby aktywnie spędzać czas wolny, hotel oferuje bilard i rzutki. W zależności od pogody i sezonu jako formę rozrywki oferujemy muzykę na żywo.

Dodatkowe Informacje

Akceptujemy następujące formy płatności: American Express, karta Eurocard/MasterCard, karta Visa i Diners Club. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.

Rodzaje wyżywienia

RO/SC - bez wyżywienia BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, napoje płatne dodatkowo

Bagaż

Kraków / Wrocław Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze - 15 kg - 240zł/osobę - 20 kg - 340zł/osobę Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Gdańsk i Warszawa Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze - 23 kg - 250 PLN (wyloty do 27.09.2015) / 170 PLN wyloty od 28.09 - 31.10.2015) - 32 kg - 340 PLN (wyloty do 27.09.2015) / 250 PLN wyloty od 28.09 - 31.10.2015) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie.

Pokoje

Wszystkie pokoje posiadają balkony, poniżej róznice pomiędzy pokojami: Pokój Economy - pokój standardowy ze starszym wyposażeniem Pokój standardowy - pokoje z nowszym wyposażeniem na niższych piętrach Pokój superior - pokoje z nowszym wyposażeniem na wyższych piętrach


EXIM tours zapoczątkowało swoją działalność w Czechach, w 1993 roku. W związku z dynamicznym rozwojem Firma szybko wkroczyła także na rynek polski, słowacki, węgierski i rumuński.

Dzięki fuzji marek EXIM tours i Kartago Tours, Grupa EXIM stała się podmiotem międzynarodowym, zajmującym wiodącą pozycję wśród touroperatorów w Europie Środkowej. Z dniem 31 maja 2012 niemiecka Grupa Kapitałowa REWE Touristik przejęła 51 % udziałów Holdingu Exim, a partnerstwo to stworzyło nowe możliwości rozwoju i poszerzenia rynków zbytu.

 

Z dniem 12 kwietnia 2013 REWE Group zespoliło wszystkie brandy turystyczne pod nową wspólną nazwą DER Touristik Köln GmbH, zastępując tym samym dawną nazwą REWE Touristik.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz pasji organizowania wyjazdów EXIM tours znajduje się wśród czołowych polskich touroperatorów. W ciągu całego okresu prowadzenia swojej działalności, EXIM tours otrzymało liczne prestiżowe nagrody oraz certyfikaty, m.in. Certyfikat Śląskiej Izby Turystycznej, Certyfikat Rzetelności oraz Złoty Certyfikat Transparentnego Touroperatora.

 

Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych EXIM S.A. posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia podróży), będącym wiodącym ubezpieczycielem, specjalizującym się w ubezpieczeniach podróży. Beneficjentem gwarancji ubezpieczeniowej jest Marszałek Województwa Mazowieckiego. Firma zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.


EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.

 

EXIM S.A wchodzi w skład grupy DER Touristik Eastern Europe a.s., co zapewnia stabilną pozycję na rynku europejskim, a także bezpieczeństwo i gwarancję międzynarodowego kapitału.


EXIM S.A. jest członkiem Polskiej Izby Turystyki.

EXIM S.A. posiada Diamentowy Certyfikat Rzetelnej Firmy co oznacza, że awans z poziomu Złotego na Diamentowy.

Exim w swojej ofercie posiada prawie wszystkie kierunki świata od Europy po egzotykę.




KonsorcjumPBP

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Położenie

Hotel Alexandra szczyci się fantastyczną lokalizacją w samym sercu St. Julians, niedaleko pięknej plaży St. George i centrum miasteczka Sliema oraz zaledwie 300 metrów od dworca autobusowego. Hotel otaczają najlepsze na wyspie nocne kluby i najpopularniejsze plaże. W pobliżu znajduje się Narodowe Muzeum Archeologiczne, centrum handlowo-rozrywkowe - Bay Street Shopping Complex i Eden Cinemas

145 pokoi wyposażonych w

idywidualnie regulowaną klimatyzację, balkon, łazienkę z wanną/prysznicem, telefon, TV satelitarną, suszarkę do włosów (na życzenie), minibar.

Całodobowa recepcja, restauracja, bar/lounge, winda, 2 baseny

kryty (tylko zimą) oraz otwarty (w sezonie letnim), centrum konferencyjne, dostęp do internetu, usługi pralnicze, kantor wymiany walut, room service, opiekunka do dziecka.

CENA ZAWIERA

bilet lotniczy Warszawa - Malta-Warszawa (w kwocie min. 1250 PLN/os. dorosła oraz dziecko 2-12 lat), Kraków-Malta-Kraków (w kwocie 850 PLN/os. dorosła i dziecko w wieku 2-16 lat),Wrocław-Malta-Wrocław (w kwocie 850 PLN/os. dorosła i dziecko w wieku 2-16 lat),Gdańsk-Malta-Gdańsk (w kwocie 900 PLN/os. dorosła i dziecko w wieku 2-16 lat) lub Berlin - Malta- Berlin (w kwocie min. 950 PLN/os. dorosła oraz dziecko 2-12 lat), transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu przez 7/14 nocy, śniadania, ubezpieczenie NW i KL, chorób przewlekłych i bagaż.

CENA NIE ZAWIERA

dodatkowych posiłków, wydatków własnych, napiwków.

UWAGI

1. Cena przelotu została podana w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku nie dostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej wyższej - za odpowiednią dopłatą 2. BB - śniadania, HB - śniadania + obiadokolacje, FB - śniadania + lunche + kolacje

3. Przy HB obowiązkowe dopłaty

do kolacji wigilijnej: 40 EUR/dorosły i 25 EUR/dziecko, kolacji sylwestrowej: 50 EUR/dorosły i 30 EUR/dziecko 4. Niniejsza oferta wymaga potwierdzenia po dokonaniu wpłaty zaliczki. Organizator potwierdza lub anuluje założoną rezerwację w ciągu 48 h (tylko w dni robocze pon-pt 10-18). W przypadku braku potwierdzenia ze strony organizatora zwrot 100% wpłaty. Podane ceny skalkulowane są dla najniższej taryfy biletów lotniczych, obowiązującej w okresie ważności cennika. W przypadku nie dostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej wyższej - za odpowiednią dopłatą. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. Wylot możliwy jest w dowolnej dacie oraz z dowolnego portu lotniczego, również zagranicznego.


Wycieczka pochodzi z oferty Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company, które działa już od ponad 27 lat. To w pełni polska firma z bogatym doświadczeniem na rynku turystycznym, tworzona przez pełen pasji zespół pasjonatów, będących jednocześnie ekspertami w swojej branży.

W ofercie Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel znajdują się zarówno wycieczki pobytowe oraz objazdowe do ponad stu kierunków egzotycznych, takich jak Indie, Meksyk, USA, Izrael, Kuba, Malediwy i Seszele, Chiny,  Floryda, Hawaje, Jawa czy Sri Lanka. Istnieje także możliwość zorganizaowania wyjazdów na specjalne uroczystości czy według szczegółowych życzeń klientów.

Dzięki wieloletniej współpracy z najlepszymi liniami lotniczymi, biurami podróży za granicą, a także innymi przedstawicielami branży turystycznej,  Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company intensywnie rozszerza swoją działalność proponując bardzo zróżnicowane programy, skierowane do różnych grup klientów.

Rzetelność i  wysoki poziom świadczonych usług potwierdza członkowstwo w Polskiej Izbie Turystyki, a także w Polskim Związku Organizatorów Turystyki. Jako jedyne biuro w Polsce Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company zostało nagrodzone Godłem Fundacji Teraz Polska. 


BestReisen

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Naszym zdaniem

Kameralny hotel usytuowany w sercu St. Julians, nieopodal malowniczej zatoki Spinola.

Położenie

W St. Julians, około 500 metrów od plaży, 12 km od lotniska.

Wyposażenie

Recepcja, room service, restauracja główna, lobby bar, kantor, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, darmowe Wi-Fi w ogólnodostępnych częściach obiektu, sala konferencyjna

Pokoje

Rozlokowane na 6 piętrach, wszystkie klimatyzowane, wyposażone w: łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę, telewizor, telefon. Pokoje economy - o niższym standardzie (mniejsza powierzchnia, podstawowe wyposażenie, które polecamy tylko tym, którzy chcą zaoszczędzić i nie przykładają wagi do standardu zakwaterowania).

Wyżywienie

BB - Śniadania HB - Śniadania i obiadokolacje FB - Śniadania, obiady i kolacje

Sport i rozrywka

Basen, basen kryty, sauna, jacuzzi, spa

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, bagaż podręczny, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Bagażu głównego (opcjonalnie za dopłatą), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego 0,5 za osobę/za dzień płatnego bezpośrednio w hotelu

Informacje o lotach liniami Wizzair

Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:     jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie)     do 6 sztuk bagażu odprawionego ważących mniej niż 32 kilogramy każda (bagaż główny za dopłatą)     towary kupione w sklepach bezcłowych na lotnisku po przejściu kontroli bezpieczeństwa Z powodu ograniczonego miejsca na pokładzie nie możemy zagwarantować transportu bagażu podręcznego w kabinie. W przypadku zbyt dużej ilości bagażu nadmiarowe sztuki mogą być umieszczone w luku bagażowym. W takim przypadku zalecamy wyjęcie z bagażu wszelkich wartościowych rzeczy. Płyny można przewozić na pokładzie tylko w pojemniku o maksymalnej pojemności 100 ml, zapakowane w przezroczystą torbę o pojemności 1 litra i wymiarach 20 x 20 cm, którą można uszczelniać wielokrotnie. Bagaż zostanie sprawdzony na lotnisku. Dodatkowe przedmioty na pokładzie    Na pokład możesz wnieść bezpłatnie te przedmioty:     płaszcz lub koc;,     telefon komórkowy;     coś do czytania na czas lotu;     dla dzieci do lat 2: jedzenie na czas lotu oraz składana spacerówka lub mała kołyska     para kul dla pasażerów z niepełnosprawnością ruchowąWIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), Twój bagaż podręczny na pewno będzie przewieziony w kabinie i będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład dodatkowej (+1) małej torby (torebki, torby na aparat lub laptopa), której wymiary nie przekraczają 40 x 30 x 18 cm i trzeba ją umieścić pod fotelem przed Tobą. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Matimpex

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

hotel / hotel ***

Region

St Julians / Malta

TFG

UWAGA! Od 26 listopada 2016 Uczestnicy naszych wycieczek są objęci obowiązkową składką ubezpieczeniową na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG) - składka ta wynosi 10 zł/os i zostanie doliczona w ostatnim kroku rezerwacji.

MALTA

Skaliste wybrzeża i przytulne zatoczki; przebogata historia znajdująca odzwierciedlenie w zabytkach; kolorowe łódeczki z oczami Ozyrysa chroniącymi rybaków; charakterystyczne balkony Valletty; kuchnia pełna wpływów włoskich i brytyjskich; język, w którym pobrzmiewają dźwięki Orientu oraz oszałamiająco błękitne morze - to tylko kilka powodów, dla których Malta zwana jest śródziemnomorską księżniczką!

ST JULIANS

St Julians to dawna osada rybacka położona nad Zatoką Spinola. Dziś to jedna z najbardziej rozrywkowych miejscowości i centrum kulturalne dla osób, które przybywają na Maltę na kursy językowe. Najsłynniejszą dzielnicą St. Julian's jest pełna barów i dyskotek dzielnica Paceville - ośrodek nocnego życia całej wyspy! St Julians jest połączone nadmorską promenadą z sąsiednią Sliemą, zaś z Vallettą - kilkoma liniami autobusowymi.

HOTEL

Hotel Alexandra 3* jest położony w samym sercu miasta St. Julians, a z dachu hotelu roztacza się niesamowity widok na Morze Śródziemne. Hotel położony jest w dzielnicy Paceville, która słynie z uliczek pełnych restauracji, barów, klubów muzycznych oraz klubów nocnych. Do jednego z kasyn Dragonara można dojść w zaledwie 8 minut. Od przystani Portomaso wypełnionej luksusowymi jachtami, gości hotelu Alexandra 3* dzieli zaledwie 400 metrów. Hotel znajduje się w niecałe 10 minut spacerem od piaszczysto-kamienistej plaży St Georges Bay Beach. W całym hotelu jest dostępne bezpłatne WiFi. Odległość od lotniska na Malcie wynosi ok. 11 km.

POKOJE

Do dyspozycji Gości Hotelu Alexandra 3* są duże, klimatyzowane pokoje z balkonem. Pokoje wyposażone są w biurko, telefon, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, klimatyzację, sejf (dodatkowa opłata) oraz żelazko i lodówkę. Łazienka wyposażona jest w suszarkę do włosów, ręczniki oraz bezpłatny zestaw kosmetyków. We wszystkich pokojach obowiązuje zakaz palenia. UWAGA! Oferta obejmuje zakwaterowanie w pokoju 2-osobowym, inne rodzaje pokoi dostępne są jedynie na zapytanie (cena i dostępność do potwierdzenia przez organizatora).

UDOGODNIENIA W HOTELU

Do dyspozycji Gości hotelu Alexandra 3* jest całodobowa recepcja, biuro informacji turystycznej oraz przechowalnia bagażu. Przy odkrytym basenie hotelowym (czynny w sezonie) znajduje się bar Park Lane, który jest idealnym miejscem na relaks przy drinku. Na terenie hotelu znajduje się również kryty basen, sauna, centrum fitness, spa i centrum odnowy biologicznej (dodatkowa opłata). Możliwość skorzystania z masażu (dodatkowa opłata). W hotelu znajduje się restauracja serwująca dania kuchni śródziemnomorskiej.

DOBA HOTELOWA

Zameldowanie od 14:00 Wymeldowanie do 11:00

ADRES HOTELU

Alexandra Hotel 3* Schreiber Street, STJ 3081 St. Julians, Malta

DOJAZD DO CENTRUM

Z lotniska na Malcie do centrum St Julians można dojechać - autobusem miejskim linii X1 - czas przejazdu to ok. 20 minut, koszt biletu to ok. 1-3 € / os w 1 stronę, autobusy kursują co ok. 30 minut - shuttle busem Malta Transfer - czas przejazdu do hotelu to ok. 20-25 minut (busik zatrzymuje się po drodze), cena to ok. 6 € /os w jedną stronę - konieczność wcześniejszej rezerwacji na stronie www.maltatransfer.com - prywatnym transferem - czas przejazdu do hotelu to ok. 10-15 minut, cena to ok. 23 € /auto dla 4 osób w jedną stronę - konieczność wcześniejszej rezerwacji na stronie www.maltatransfer.com - taksówką - czas przejazdu do hotelu to ok. 10-15 minut, cena to ok. 20-25 € /taxi w jedną stronę (w zależności od pory dnia i lokalizacji hotelu)

ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE

- Przelot na wybranej trasie (wraz z opłatami lotniskowymi) - Mały bagaż podręczny (cena NIE zawiera bagażu głównego, istnieje możliwość dopłaty do dużej walizki) - Zakwaterowanie w hotelu Alexandra 3* w St Julians - Pokoje 2-osobowe (typu standard) z łazienkami - Śniadania w formie bufetu - Ubezpieczenie podstawowe Signal Iduna (KL do 15.000 €, NNW do 15.000 zł, CHP i bagaż do 1.000 zł)

KOSZTY DODATKOWE

- Cena nie zawiera opłaty klimatycznej w wysokości 0,5 €/os/noc (podatek płatny w hotelu)

INFORMACJE DODATKOWE

- Istnieje możliwość wykupienia większego bagażu podręcznego, bagażu głównego oraz rezerwacji wybranych miejsc w samolocie - ceny usług dodatkowych zależą od przewoźnika, trasy i terminu wycieczki (cena i dostępność do potwierdzenia przez Organizatora) - Osoby zainteresowane dodatkowymi usługami, prosimy o kontakt!

WAŻNE INFORMACJE

- OFERTA NA POTWIERDZENIE! Cała oferta pakietowa dostępna jest na potwierdzenie i zależna jest od dostępności przelotów i wybranego hotelu w kalkulowanej cenie. Dostępność oferty zostanie potwierdzona przez Organizatora w przeciągu 2 dni roboczych. W przypadku, gdy Organizator nie potwierdzi rezerwacji lub przekroczy termin potwierdzenia, Uczestnikowi przysługuje prawo do rezygnacji z imprezy i zwrotu wpłaty albo prawo do wyboru propozycji alternatywnej. - Dokumenty podróży zostaną wysłane wcześniej drogą mailową, a Klienci lecą sami, na podstawie kart pokładowych lub biletów. Na tydzień przed wylotem zostanie wysłane potwierdzenie ze wszystkimi informacjami dotyczącymi przekazania dokumentów oraz planowanego wyjazdu. - Ze względu na zasady dotyczące odprawy on-line, karty pokładowe zostaną przesłane na 2 dni przed planowanym lotem (karty na powrót zostaną przesłane do hotelu). Organizator udostępni również dane umożliwiające odprawę w aplikacji mobilnej.

UBEZPIECZENIE

Podczas naszej wycieczki Uczestnicy są objęci podstawowym ubezpieczeniem Signal Iduna. Pakiet podstawowy zawiera ubezpieczenie od kosztów leczenia (KL do 15.000 €), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW do 15.000 zł), bagażu (do 1.000 zł), a także ubezpieczenie w przypadku chorób przewlekłych (CHP). Istnieje również możliwość skorzystania z opcji dodatkowego ubezpieczenia - Ubezpieczenie PLUS - rozszerzenie pakietu podstawowego. Pakiet PLUS zawiera ubezpieczenie KL do 25.000 €, NNW do 15.000 zł, CHP oraz bagażu do 1.000 zł - dopłata +20 zł (na 4 dni) / +40 zł (na 8 dni); - Ubezpieczenie MAX - rozszerzenie pakietu podstawowego. Pakiet MAX zawiera ubezpieczenie KL do 40.000 €, NNW do 15.000 zł, CHP oraz bagażu do 2.000 zł - dopłata +40 zł (na 4 dni) / +80 zł (na 8 dni; - Ubezpieczenie KR - ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z wycieczki - dopłata +3% wartości wycieczki; - Ubezpieczenie KRCHP - ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z wycieczki dla osób przewlekle chorych - dopłata +6% wartości wycieczki


Wycieczka pochodzi z oferty Biura Podróży Matimpex, jednego z pierwszych prywatnych biur podróży w Polsce z ponad 30-letnim doświadczeniem.

Biuro Podróży Matimpex współpracuje z zespołem najlepszych pilotów i przewodników, nieustannie ulepszając i powiększając swoją ofertę, wychodząc naprzeciw sugestiom i potrzebom rynku. Specjalizuje się w wycieczkach objazdowych do popularnych, najciekawszych zakątków i miast Europy - wycieczki do Rzymu, Barcelony, Budapesztu, madrytu, Paryżu i wielu innych.

Biuro Podróży Matipex słynie także z organizacji wycieczek na specjalne zamówienia grup, przygotowanych według ciekawych, zindywidualizowanych programów, których świadczenia ściśle dostosowane są do oczekiwań klientów. Wysoki standard oferowanych usług i zadowolenie klientów zostały potwierdzone certyfikatami "Dobre, bo Polskie" oraz "Najlepsze w Polsce". 

W 2011 roku Biuro Matimpex zostało ponownie docenione przez Klientów certyfikatem "Najlepsze w Polsce" za "wysoką jakość weekendów lotniczych".
W 2018 roku otrzymali wyróżnienie Orły Turystyki, przyznawane biurom, które cieszą się świetną opinią wśród turystów. 

Trzykrotnie też zdobyli wyróżnienie Róża Kolumba – dwukrotnie za katalog „City Break – Więcej niż weekend” i raz za działalność w mediach społecznościowych.



Ecco Holiday

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

***

Region

Malta

Opis

Hotel leży na północnym wybrzeżu wyspy, w spokojnej części rozrywkowego kurortu St. Julian`s. Odległość od plaży wynosi ok. 500 m - z jednej strony kamienistej, a w odległości ok. 350 m - piaszczysto-żwirowej. Jest to przyjemny obiekt, którego właściciele dbają o komfort i wygodę swoich gości. Niewątpliwym atutem hotelu Alexandra jest jego lokalizacja - zaledwie kilkuminutowy spacer dzieli go od najważniejszych atrakcji, a w ciągu niecałych 10 minut można dojść do kasyna Dragonara.

Lokalizacja

w St. Julians`s, ok. 500 m od plaży, ok. 500 m od promenady, ok. 500 m od centrum handlowego, ok. 300 m od przystanku komunikacji publicznej, ok. 500 m od centrum rozrywki.

Wyposażenie

liczba pokoi - 145, restauracje - 1, baseny odkryte - 2, lobby, pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), internet (płatny), internet bezprzewodowy (płatny), recepcja 24h, sklep z pamiątkami, taras słoneczny, wymiana walut, opieka lekarska, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Pokoje

klimatyzacja, telewizja satelitarna, sejf (płatny), lodówka (płatna), ogrzewanie, telefon, taras/balkon, mini bar/lodówka (płatne), łazienka, łazienka z wanną lub prysznicem. Typ pokoju - STANDARD - pokoje dla max. 3 osób (Klienci Ecco Holiday kwaterowani są w pokojach standardowych, nie typu Economy) SUPERIOR - pokoje dla max. 3 osób

Plaża

kamienista, piaszczysto-żwirowa.

Rozrywka

muzyka na żywo, okazjonalnie program artystyczny.

Wyżywienie

śniadania w formie bufetu, możliwość dopłaty do obiadokolacji (napoje w cenie). obowiązkowych dopłat do (dotyczy Gości z opcją HB). - kolacji wigilijnej - 150zł/os. (dzieci 50%), - kolacji sylwestrowej - 280zł/os. (dzieci 50%).

Informacje dodatkowe

Suszarka do włosów na zapytanie (za niewielką opłatą).

Cena zawiera

Przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko. W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami). W cenie bagaż podręczny - lot Wizz Air (W6) - bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 40x30x20cm) - bagaż można zabrać na pokład samolotu. Istnieje możliwość zakupu drugiego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x23cm i wadze do 10kg, który nadawany jest jak bagaż rejestrowany (należy nadać go przy stanowskach check-in lub drop off) - 150zł/2 strony. lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 90zł/szt./2 strony; lot Air Malta (KM) - bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.

Cena nie zawiera

Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę) - RYANAIR - - bagaż 20kg 300zł/2 strony; WIZZAIR - - bagaż 20kg 300zł/2 strony Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami. opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły. W okresie świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Wielkanocy obowiązkowych dopłat do uroczystych kolacji/obiadów. Szczegóły w opisie wyżywienia. Kwoty zostaną doliczone po założeniu rezerwacji. Na Malcie wprowadzony został obowiązkowy podatek lokalny i wynosi 0,50 EUR/dzień/osobę pełnoletnią. Kwota ta będzie płatna bezpośrednio w recepcji hotelu.

Obsługa na miejscu

Obsługa przedstawiciela lokalnego agenta w języku polskim przez cały rok (kontakt telefoniczny, spotkanie informacyjne na życzenie). Gozo i Comino - kontakt telefoniczny z polskojęzycznym przedstawicielem na Malcie. UWAGA. Obsługa niedostępna w terminie 5-12 grudnia oraz 18-31 stycznia. Transfer lotnisko-hotel-lotnisko dedykowany jest tylko Klientom Ecco Holiday, co znacznie skraca czas podróży i umożliwia dotarcie do celu w możliwie najkrótszym czasie.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Ecco Holiday, firmy prężnie działającej na polskim rynku od roku 2002. Początkowo Biuro zajmowało się organizacją pobytowych wycieczek czarterowych w regionach północnej Afryki i południowej Europy. Dynamiczny rozwój firmy, zadowolenie klientów i silna pozycja na rynku pozwoliła na powstanie bliźniaczej firmy Ecco Travel, która wyspecjalizowała się w organizowaniu wyjazdów do krajów egzotycznych.

Biuro Podróży Ecco Holiday to zespół młodych ludzi, dla których praca jest jednocześnie spełnieniem marzeń o podróżowaniu. Dzięki temu posiadają praktyczną wiedzę w zakresie organizacji wakacji pobytowych i wyjazdów objazdowych. Misją Ecco Holiday jest spełnianie marzeń swoich klientów o niezapomnianych podrózach,

W ofercie Biura Podrózy Ecco Holiday można znaleźć wakacje last minute i all inclusive na Malcie i na Cyprze, w Hiszpanii, Bułgarii, Portugalii, Grecji oraz Egipcie. Wszystkie starannie wyselekcjonowane hotele mają spełniać wszelkie oczekiwania gości.
Oferta organziatora powiększyła się również o city break i hotele w Polsce. 


Dzięki wysokiej jakości świadczonych usług i zaangażowanemu zespołowi pracowników, Ecco Holiday jest wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród.


TOP Touristik

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

Położenie

Hotel Alexandra jest usytuowany w samym centrum St Julian, otoczony restauracjami, barami i sklepami. Od plaży oddalony ok 500m. Do lotniska ok 12 km.

Adres 

Hotel Alexandra
Schreiber St, St Julian's STJ 06, Malta
Tel: +356 2135 1151
Web: www.alexandrahotelmalta.com

Wyposażenie

Hotel wzniesiony został w roku 1987. Goście mogą rozgościć się w jednym ze 145 przytulnych pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Ponadto skorzystać można z  minibarku i biurka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic połączony z wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, bilard, dart, spa i sauna. Dyskoteka, kasyno i night-club zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dostępne są również dania specjalne, w tym potrawy wegetariańskie. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – Malta

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu.
Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania.
Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Check-in / Check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach - Deposit

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair (FR) Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład):  od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
*Bagaż rejestrowany: 265 – 400 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
+ Wizz Air (W6): Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 75 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 – 450 PLN.
++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf


Ecco Holiday X

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

***

Region

Malta

Opis

Hotel leży na północnym wybrzeżu wyspy, w spokojnej części rozrywkowego kurortu St. Julian`s. Odległość od plaży wynosi ok. 500 m - z jednej strony kamienistej, a w odległości ok. 350 m - piaszczysto-żwirowej. Jest to przyjemny obiekt, którego właściciele dbają o komfort i wygodę swoich gości. Niewątpliwym atutem hotelu Alexandra jest jego lokalizacja - zaledwie kilkuminutowy spacer dzieli go od najważniejszych atrakcji, a w ciągu niecałych 10 minut można dojść do kasyna Dragonara.

Lokalizacja

w St. Julians`s, ok. 500 m od plaży, ok. 500 m od promenady, ok. 500 m od centrum handlowego, ok. 300 m od przystanku komunikacji publicznej, ok. 500 m od centrum rozrywki.

Wyposażenie

liczba pokoi - 145, restauracje - 1, baseny odkryte - 2, lobby, pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), internet (płatny), internet bezprzewodowy (płatny), recepcja 24h, sklep z pamiątkami, taras słoneczny, wymiana walut, opieka lekarska, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Pokoje

klimatyzacja, telewizja satelitarna, sejf (płatny), lodówka (płatna), ogrzewanie, telefon, taras/balkon, mini bar/lodówka (płatne), łazienka, łazienka z wanną lub prysznicem. Typ pokoju - STANDARD - pokoje dla max. 3 osób (Klienci Ecco Holiday kwaterowani są w pokojach standardowych, nie typu Economy) SUPERIOR - pokoje dla max. 3 osób

Plaża

kamienista, piaszczysto-żwirowa.

Rozrywka

muzyka na żywo, okazjonalnie program artystyczny.

Wyżywienie

śniadania w formie bufetu, możliwość dopłaty do obiadokolacji (napoje w cenie). obowiązkowych dopłat do (dotyczy Gości z opcją HB). - kolacji wigilijnej - 150zł/os. (dzieci 50%), - kolacji sylwestrowej - 280zł/os. (dzieci 50%).

Informacje dodatkowe

Suszarka do włosów na zapytanie (za niewielką opłatą).

Cena zawiera

Przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko. W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami). W cenie bagaż podręczny - lot Wizz Air (W6) - bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 40x30x20cm) - bagaż można zabrać na pokład samolotu. Istnieje możliwość zakupu drugiego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x23cm i wadze do 10kg, który nadawany jest jak bagaż rejestrowany (należy nadać go przy stanowskach check-in lub drop off) - 150zł/2 strony. lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 90zł/szt./2 strony; lot Air Malta (KM) - bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.

Cena nie zawiera

Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę) - RYANAIR - - bagaż 20kg 300zł/2 strony; WIZZAIR - - bagaż 20kg 300zł/2 strony Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami. opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły. W okresie świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Wielkanocy obowiązkowych dopłat do uroczystych kolacji/obiadów. Szczegóły w opisie wyżywienia. Kwoty zostaną doliczone po założeniu rezerwacji. Na Malcie wprowadzony został obowiązkowy podatek lokalny i wynosi 0,50 EUR/dzień/osobę pełnoletnią. Kwota ta będzie płatna bezpośrednio w recepcji hotelu.

Obsługa na miejscu

Obsługa przedstawiciela lokalnego agenta w języku polskim przez cały rok (kontakt telefoniczny, spotkanie informacyjne na życzenie). Gozo i Comino - kontakt telefoniczny z polskojęzycznym przedstawicielem na Malcie. UWAGA. Obsługa niedostępna w terminie 5-12 grudnia oraz 18-31 stycznia. Transfer lotnisko-hotel-lotnisko dedykowany jest tylko Klientom Ecco Holiday, co znacznie skraca czas podróży i umożliwia dotarcie do celu w możliwie najkrótszym czasie.


Mapa Hotelu Alexandra Hotel

Opinie o Hotelu Alexandra Hotel

4.0
polecam

Fajny hotel położony w centrum rozrywkowej dzielnicy :) dookoła jest sporo klubów i barów, tak więc jeżeli ktoś chce sobie potańczyć i się pobawić to serdecznie polecam, głównie dla młodych, bo jest tutaj mnóstwo młodzieży z całego świata. Sam hotel Alexandra - okey, standard nie powala, ale można spokojnie wypocząć i dobrze zjeść. A obsługa bardzo miła i pomaga znaleźć ciekawe atrakcje na Malcie :) tak więc polecam :)

POLECAM:
ekonomicznym klientom, ceniącym rozrywkę
Podsumowanie: polecam
4.0

Alexandra Hotel - możliwości zakwaterowania:

Family room Room
Standard SingleUse Standard Balcony
Standard Standard Balcony
Standard Superior Balcony
Standard SingleUse Superior Balcony

Alexandra Hotel - Możliwości wyżywienia:


Alexandra Hotel - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Alexandra Hotel? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00