zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
3*
Kreta
800 m od Bali - G, 55 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 3500 m2.
3*
3*
1997 r. Odnowiony w 2018 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty.
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
200 m od hotelu.
Zlokalizowane są w 3 budynkach:- 1 budynek główny (liczba pięter: 1)- 2 aneksy (liczba pięter: 2, liczba wind: 1)Typy pokoi:- pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka, balkon- pokoje single dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka, balkon
- restauracja główna, barAll Inclusive(11:00-23:00)- śniadanie (07:30-09:30), obiad (13:00-14:30), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej- lody- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholoweDODATKOWE INFORMACJEZe względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 8 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATĄ, ROZPAKOWANE)- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TRANSPORT ZAKAŻONEGO GOŚCIA NA KWARANTANNĘ DO SPECJALNIE WYZNACZONEGO HOTELU- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.WPODATEK TURYSTYCZNYW Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
09.02.2021 17:32
Wi-FiAll Inclusive
3.5
Grecja/Kreta/Bali
Kameralny i cieszący się bardzo dobrymi opiniami hotel. Polecany osobom pragnącym odpocząć od zgiełku miasta i spędzić relaksujące chwile w atmosferze typowej greckiej miejscowości portowej z czterema malowniczymi zatokami. Świetna baza do zwiedzania wyspy.
Na północnym wybrzeżu, w centralnej części wyspy, na wzgórzu, w turystycznej miejscowości Bali, ok. 100 m od jej centrum, ok. 30 km od miasta Rethymnon, ok. 50 km od lotniska w Heraklionie. Przystanek autobusowy znajduje się w pobliżu hotelu.
Ok. 300 m od hotelu, piaszczysto-żwirowa. Leżaki i parasole dodatkowo płatne. Przejście na plażę przez ulicę.
Niewielki rodzinny obiekt, kompleksowo odnowiony w 2011 roku. Na terenie hotelu znajduje się całodobowa recepcja, restauracja, bar przy basenie, kącik telewizyjny, Internet Wi-Fi w częściach wspólnych hotelu. Odpłatnie: kantor, opieka medyczna (na zapytanie), wypożyczalnia samochodów. Kategoria lokalna 2*.
Hotel dysponuje 48 wyremontowanymi w 2016 roku pokojami z łazienką i toaletą oraz balkonem lub tarasem. Wszystkie pokoje wyposażone są w indywidualnie sterowaną klimatyzację, telewizję satelitarną, mini lodówkę, suszarkę do włosów. Odpłatnie: sejf (ok. 2 euro/dzień). Rodzaje pokoi: dwuosobowe o podwyższonym standardzie z możliwością 1 dostawki.
All inclusive: 3 posiłki dziennie w formie bufetu: śniadania (07:30-09:30), obiady (13:00-14:00), kolacje (19:00-21:00). Lokalne alkohole oraz napoje bezalkoholowe dostępne są w godzinach 11:00-23:00. Markowe i importowane napoje alkoholowe oraz wszystkie zamówienia składane po godzinie 23:00 są dodatkowo płatne.
Bezpłatnie: basen z wodą słodką (leżaki i parasole bezpłatne). Odpłatnie: bilard, sporty wodne na plaży.
Brodzik, łóżeczka do spania (dla dzieci do lat 2, na zapytanie).
www.xidas-garden.gr / Tel.: 00 30 283 409 42 69
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Kreta - Rethymnon
All Inclusive
Niewielki hotel na zboczu wzgórza, w otoczeniu oliwkowych gajów i drzewek cytrusowych. Przyjemny, zadbany teren, domowa atmosfera, szeroki wybór wygodnych pokoi, restauracja, bar, basen. Idealne miejsce na spokojny, niedrogi wypoczynek. Malowniczy kurort Bali, z doskonałą infrastrukturą turystyczną, ciągnie się wzdłuż wschodniej zatoki wyspy. Hotel odnowiony w 2011 r.
Kurort Bali, 30 km od miasta Rethymnon, 55 km od lotniska w Heraklionie, 80 km od miasta Chania.
48 pokoi: Single & Double (18 m2), Family Room (27 m2), Studio (28 m2), Apartment (60 m2).
W pokojach: klimatyzator, telewizja satelitarna, kanały muzyczne, mini-lodówka, telefon, płatny sejf, prysznic, suszarka, balkon/taras.
Family Room: 3 pojedyncze łóżka i kanapa lub podwójne łóżko i 2 pojedyncze. Możliwe zakwaterowanie 4 osób.
Studio: przestronny pokój z aneksem kuchennym. Możliwe zakwaterowanie 3 osób.
Apartment: 2 sypialnie, salon z kuchnią.
Codzienne sprzątanie, zmiana pościeli 1 raz w tygodniu.
ALL INCLUSIVE
Posiłki (szwedzki stół w restauracji)
Śniadanie: 07:30-09:30
Lunch: 13:00-14:00
Kolacja: 19:00-21:00
Napoje podczas posiłków (samoobsługa): woda, lokalne piwo i wino, napoje chłodzące, soki.
Bar przy basenie: 11:00-23:00
Napoje chłodzące, soki, lokalne piwo iwino, lokalne alkohole, herbata kawa (samoobsługa).
Lody: 13:00-17:00 i 19:00-21:30.
Lunch pakiet oferowany zamiast lunchu lub kolacji tylko po wcześniejszym zamówieniu.
Napoje po 23:00 dodatkowo płatne.
Napoje i alkohole importowane dodatkowo płatne.
200 m
Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach. Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na narty w Bułgarii.
Mouzenidis jest właścicielem floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.
Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie.
Masz pytania o Hotel Xidas Garden? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00