Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4*
Kreta
Otoczony zielenią hotel położony na malowniczym wzniesieniu, z którego roztaczają się przepiękne widoki na morze i góry. Obiekt zlokalizowany jest w centralnej części Krety, dzięki czemu stanowi idealną bazę wypadową do zwiedzania wyspy.
Bali, 35 km od Rethymno, 67 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 5000 m2.
4*
4*
1989 r. Odnowiony w 2015 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
550 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 8 budynkach:- 5 budynki główne (liczba pięter: 4, liczba wind: 0)- 3 budynki deluxe (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)Typy pokoi:- pokoje triple dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras - pokoje family dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras - pokoje double dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- restauracja główna, barAll Inclusive(11:00-22:00)- śniadanie (07:00-09:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- brodzik- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatna
- kort do tenisa ziemnego- tenis stołowy
- bilard
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.PODATEK TURYSTYCZNYW Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
08.12.2022 16:01
Wi-Fi Tenis All Inclusive Serwis plażowy
3
Kreta,Bali
Obiekt znajduje się na wzgórzu, przy głównej ulicy. Do miejscowości Bali ok. 900 m. Regularne połączenie autobusami z miejscowościami Rethymnon i Heraklion. Żwirowo-piaszczysta plaża znajduje się ok. 300 m od hotelu (leżaki i parasole za dodatkową opłatą).
Kompleks składa się z kilku budynków dwupiętrowych. Do dyspozycji Gości oddaje 50 pokoi,recepcję, restaurację, bar przy basenie, kącik telewizyjny (TV Sat), basen ze słodką wodą (dojście schodami), taras słoneczny z leżakami i parasolami.
Wszystkie pokoje zostały skromnie urządzone, wyposażone w:TV SAT, klimatyzację i sejf (za dodatkową opłatą), telefon, łazienkę z prysznicem lub wanną, balkon lub taras. Pokoje rodzinne są większe niż pokoje standardowe i posiadają dodatkową sypialnię.
Na terenie hotelu obowiązuje formuła wyżywienia HB, czyli śniadania i obiadokolacje, napoje pozostają dodatkowo płatne lub All Inclusive, czyli śniadania, obiady i kolacje, a także lokalne alkohole i napoje.
Do dyspozycji Gości: tenis stołowy, kort tenisowy, bilard - za opłatą. W sezonie możliwość skorzystania z różnych sportów wodnych na plaży (za dodatkową opłatą).
3.5
Grecja/Kreta/Bali
Kompleks położony na wzgórzu z panoramicznym widokiem na morze i góry. Wygodnie urządzone pokoje, dobra kuchnia oraz przyjazna atmosfera sprawią, że każdy spędzi tu udane wakacje. Polecamy go osobom ceniącym spędzanie urlopu w obiektach zlokalizowanych z dala od zgiełku kurortów turystycznych. Zwolennicy spacerów docenią bliskość centrum portowej miejscowości Bali, z licznymi restauracjami i tawernami.
Na północnym wybrzeżu, w centralnej części wyspy, na wzgórzu, w miejscowości Bali, ok. 1 km od jej centrum, ok. 57 km od lotniska w Heraklionie. Przystanek autobusowy znajduje się ok. 150 m od hotelu.
Ok. 400 m od hotelu, piaszczysto-żwirowa, w zatoce. Leżaki i parasole dodatkowo płatne.
Rozległy kompleks odnowiony w 2013 roku, składający się dwupiętrowych budynków otoczony zadbanym ogrodem. Na terenie hotelu znajduje się całodobowa recepcja, kącik telewizyjny, restauracja, bar, amfiteatr. Odpłatnie: Internet Wi-Fi, sejf, opieka medyczna (na zapytanie). Kategoria lokalna 2*.
Hotel dysponuje 59 pokojami z łazienką i toaletą oraz balkonem lub tarasem. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizję, udogodnienia do parzenia kawy i herbaty (na zapytanie), suszarkę do włosów. Odpłatnie: klimatyzacja (ok. 4 euro/dzień), Internet Wi-Fi, lodówka, sejf. Rodzaje pokoi: dwuosobowe z możliwością 1 dostawki, dwuosobowe z dostępem do dodatkowego współdzielonego basenu z możliwością 1 dostawki, rodzinne z możliwością 2 dostawek (2 sypialnie).
All inclusive: 3 posiłki dziennie w formie bufetu: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Lokalne alkohole oraz napoje bezalkoholowe dostępne są w wybranych barach w godzinach 11:00-23:00. W przypadku nieodpowiednich warunków pogodowych część barów może być okresowo nieczynna. Markowe i importowane napoje alkoholowe oraz wszystkie zamówienia składane po godzinie 23:00 są dodatkowo płatne.
Bezpłatnie: basen (zejście na basen schodami, leżaki i parasole bezpłatne), taras słoneczny, animacje, tenis stołowy. Odpłatnie: kort tenisowy (ok. 5 euro/godz.), bilard, sporty wodne na plaży.
Brodzik, łóżeczka do spania (dla dzieci do lat 2, na zapytanie, dodatkowo płatne).
www.balimare.com / Tel.: 00 30 283 409 43 75
Hotel położony na wzgórzu, około 35 km od Rethymnonu, około 67 km od lotniska w Heraklionie i około 100 km od lotniska w Chanii. Do centrum Bali z tawernami, restauracjami i sklepami jest około 800 metrów.
Plaża piaszczysta, publiczna, około 550 m od hotelu ( w zależności od miejsca zakwaterowania). Parasole i leżaki: płatne, dojście schodkami.
KATEGORIA LOKALNA: 3* Hotel wyremontowany w 2015 roku. Położony na powierzchni 5000 m2. Hotel nie jest polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi ze względu nierówności terenu i schody.
recepcja czynna całą dobę, restauracja główna, bar w holu, bar przy basenie głównym i bar przy basenie w części Village (czynny sezonowo), bar przy plaży: dodatkowo płatny, kącik telewizyjny, pralnia: płatna, sejf:płatny Akceptowane płatności kartami: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
Wi - Fi płatne w miejscach ogólnodostępnych.
Bezpłatnie: basen odkryty, tenis stołowy, siłownia Odpłatnie: bilard, kort do tenisa ziemnego, sporty wodne na plaży
brodzik, krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat: bezpłatnie, na zamówienie przed przyjazdem.
Pokoje standardowe i rodzinne. Pokoje wyposażone w:klimatyzację: płatną, sejf: płatny , łazienkę z prysznicem i suszarką, lodówkę, balkon lub taras, TV/SAT
ALL INCLUSIVE: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane w wyznaczonych przez hotel miejscach.
www.balimare.com
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż 20 kg w przypadku ofert czarterowych (Zakynthos), transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy pobytach na Korfu obsługa anglojęzyczna), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych oraz podatku turystycznego. Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów: 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
DLA PRZELOTÓW LOW COST: CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00
Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19 Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020: Na co najmniej na 48 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu. Transfer Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi. Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek. Hotele Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa: * Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19. * Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu. * Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny. * Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane. * Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach. * Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego. * Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne. * Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić. * Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację. * Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp. * Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby. * Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku). * Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu. * Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego. * SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA. * Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind. * Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach. * Animacje - program animacyjny może zostać ograniczony do zabaw wyłącznie na świeżym powietrzu z zachowaniem dystansu społecznego. Akcesoria używane podczas animacji są obowiązkowo dezynfekowane po każdych zajęciach. Plaże i baseny Wybierając Grecję na wakacje, możesz korzystać z plaż i basenów. W celu zapewniania bezpieczeństwa, wprowadzono następujące zasady użytkowania: * Odkryte baseny hotelowe - dozwolone jest wyłącznie korzystanie z odkrytych basenów kąpielowych. Zabrania się otwierania basenów krytych * Ograniczenia w liczbie kąpiących - wskazana gęstość zatłoczenia w basenach hotelowych jest mierzona w stosunku 5m powierzchni wody na osobę * Dystans społeczny - Greckie plaże i baseny mają mieć zapewniony bezpieczny, 2-metrowy dystans pomiędzy leżakami i wypoczywającymi (nie dotyczy wypoczywających wspólnie rodzin i grup znajomych). Plażowiczom zaleca się nie umieszczanie ręczników pomiędzy leżakami i parasolami. * Dezynfekcja leżaków i ogólnodostępnych sprzętów - personel hotelowy ma obowiązek dezynfekcji leżaków kilka razy dziennie, zwłaszcza po zakończeniu korzystania z przedmiotu po indywidualnym gościu. Zaleca się także przykrywanie leżaków i ogólnodostępnych sprzętów, materiałami które można skutecznie zdezynfekować. Atrakcje turystyczne i inne Wycieczki fakultatywne - wycieczki fakultatywne mogą się odbywać w mniejszych grupach z zachowaniem dystansu społecznego. Zaleca się zwiększenie liczby wycieczek na świeżym powietrzu, omijanie dużych skupisk ludzi i stosowanie maseczek ochronnych tam, gdzie jest to wymagane. Sklepy i restauracje - Greckie sklepy i restauracje są otwarte i zobowiązane do przestrzegania określonych protokołów higieny. Muzea i zabytki - Greckie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających w ramach ściśle określonych zasad przestrzegania higieny i bezpieczeństwa. Maseczki ochronne w przestrzeni pu
GRECJA
unikatowy hotel zlokalizowany na północy wybrzeża w miejscowości Bali; miasteczko Rethymno: ok. 32 km; najbliższe sklepy i restauracje: ok. 400 m; Port lotniczy Heraklion oddalony o ok. 43 km.
publiczna, w małej zatoczce, piaszczysto-żwirkowa plaża Livadi Beach z wydzieloną, prywatną częścią hotelową: ok. 500 m, trasnfer na plażę (po wcześniejszym uzgodnieniu); parasole i leżaki na plaży za dodatkową opłatą; sporty wodne przy plaży za dodatkową opłat. Inne rekomendowane plaże: Bali Beach (ok. 1.5 km); Karavostasi Beach (ok. 2.5 km); Beach Agios Nikolaos (ok. 4 km).
czterogwiazdkowy, dwupiętrowy hotel z 90 pokojami; recepcja 24/7; lobby/współny salon; TV; 2 baseny zewnętrzne: 1 basen/brodzik dla dzieci, 1 basen dla dorosłych (leżaki i parasole w cenie); Wi-Fi; usługi transferowe (za dodatkową opłatą); wypożyczalnia samochodów; sejf; żelasko/deska do prasowania (na życzenie); przechowalnia bagażu; Wi-Fi bezpłatne, dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych; bar; panoramiczna restauracja z ogrodem na dachu;
pokój dwuosobowy CLASSIC DOUBLE: ok 25 m²; dwa pojedyńcze łóżka lub jedno podwójne; prywatny, umeblowany balkon; prywatna łazienka: wanna/prysznic, suszarka do włosów, WC; indywidualnie sterowana klimatyzacja; TV; telefon; lodówka, sejf, widok na ogród/basen/boczny na morze/na morze. Pokój dwuosobowy z możliwością dokwaterowania jednej osoby z widokiem na morze lub ogród CLASSIC DOUBLE: ok 28 m²; dwa podwójne łóżka lub jedno podwójne i sofa; pozostałe: tak, jak pokój dwuosobowy CLASSIC DOUBLE. Pokój rodzinny z widokiem na morze lub ogród FAMILY ROOM: ok 35 m², dwa podwójne łóżka lub jedno podwójne i dwie sofy; pozostałe: tak, jak pokój dwuosobowy CLASSIC DOUBLE.
ALL - all inclusive; trzy posiłki: śniadanie, obiad i kolacja.
Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych, najlepszy zasięg w przy recepcji.
tenis stołowy; kort tenisowy i bilard (za dodatkową opłatą).
bezpłatny, strzeżony, w miarę dostępności miejsc.
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc; 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc; 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc; 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc; APT kat. 1-2 = 0,25€/apt/noc; APT kat. 3 = 0,50€/apt/noc; APT kat. 4 = 1,00€/apt/noc.
- Piękne widoki na morze i góry- Nowoczesny, z unikatową architekturą- Polecany rodzinom z dziećmi
Ogólne wrażenie średnie. Pod względem lokalizacji fajnie, bo blisko do piaszczystej plaży i do centrum Bali. Sam hotel widać że nienajnowszy, pokoje całkiem ładnie odnowione, ale reszta już nie. Jedzenie - można coś dla siebie wybrać, ale różnorodność niepowala. Codziennie to samo, niektóre potrawy w ogóle niejadalne. Obsługa traktuje gości trochę z łaski i od niechcenia. tak więc polecam ze względu na lokalizację, jeżeli ktoś chce spędzić cały czas w hotelu to napewno nie w Bali Mare..
Masz pytania o Hotel Bali Mare? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00