zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży TUI Polska. TUI Polska jest jednym z największych biur podróży nie tylko w kraju, ale i na świecie, o ugruntowanej pozycji na rynku, wielu latach doświadczenia i bogatej ofercie wyjazdów do każdego miejsca na świecie. To jeden z naszych kluczowych partnerów, który umożliwia nam spełnianie turystycznych marzeń naszych klientów.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Biura Podróży TUI Polska jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wyboru oferty, poprzez odprawę na lotnisku i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku. Międzynarodowy koncern TUI jest właścicielem linii lotniczek TUI Fly (Akrefly), kilku sieci hotelowych, m.in. Splashworld, Robinson, Iberotel, RIU i wiele innych. Dzięki temu na każdym etapie podróży turysta może być obsługiwany tylko przez pracowników jednej grupy!
W swojej ofercie TUI posiada wiele sprawdzonych hoteli w najróżniejszych europejskich i egzotycznych destynacjach. Poczynając od najbardziej popularnych – czyli w Grecji, Hiszpanii, Turcji, Tunezji, Bułgarii czy Egipcie – poprzez mniej znane jak na przykład Lazurowe Wybrzeże we Francji, po dalekie kierunki jak Jamajka, Dominikana, Meksyk i inne – klienci mogą zwiedzić z TUI cały świat! Wszędzie znaleźć można bogatą ofertę hoteli o najróżniejszym standardzie, z wysokiej klasy obsługą i kompleksowo wyposażonymi pokojami.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Chorwacja / Dalmacja
Fantastycznie położony w zatoce, blisko pięknej plaży – to idealny wybór na wakacje we dwoje lub w gronie przyjaciół. Na miejscu czekają: basen, muzyka, zabawa, swobodna atmosfera i orzeźwiające drinki. W ciągu dnia relaksuj się i łap słońce na leżaku przy basenie, aktywnie spędź czas grając w tenisa albo siatkówkę, a wieczorem koniecznie wybierz się do słynnego miasteczka Hvar z mnóstwem klubów i beach barów. W hotelu do dyspozycji Gości są komfortowe pokoje z bocznym widokiem na morze oraz restauracja serwująca lokalne przysmaki. Słońce, morze i dobra energia – czego chcieć więcej?
na wyspie Hvar, w miejscowości STARI GRAD, ok. 800 m od starówki oraz od sklepów i restauracji, ok. 1 km od supermarketu, nabrzeże promowe ok. 3 km od hotelu, ok. 12 km od Adventure Park Hvar w Jelsie, ok. 22 km od popularnych klubów nocnych i beach barów w miasteczku Hvar; ok. 50 km od lotniska w Splicie; postój taksówek i przystanek autobusowy ok. 800 m od hotelu, ok. 1 km od dworca autobusowego w Stari Grad.
publiczna, żwirowa, długość ok. 500 m, betonowe platformy do opalania, ok. 50 m od hotelu, parasole i leżaki płatne.
trzygwiazdkowy, należy do sieci Valamar, zadbany i nowoczesny, zbudowany w 1969 r., całkowicie odnowiony w 2020 r., 170 pokoi, 3 piętra, winda, całodobowa recepcja, restauracja – dania w formie bufetu, show-cooking, bar w lobby; kantor, parking, przechowalnia bagażu; taras słoneczny z widokiem na morze, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, American Express, Maestro.
2-os., ok. 14 m², klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka, ręczniki), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, lodówka; łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem (płatne: ok. 5 EUR/doba); balkon, boczny widok na morze;
2-os., ok. 23 m², klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka, ręczniki), wyposażenie jak w pokoju classic; balkon, boczny widok na morze.
basen, słodka woda, ok. 205 m², gł. 0,4-1,3 m, brodzik, ok. 30 m², przy basenie bezpłatne parasole i leżaki; minigolf, tenis stołowy, piłka nożna, piłka ręczna, badminton, koszykówka, siatkówka plażowa, fitness, aqua aerobik, aqua dance, nordic walking; wieczorne animacje dla dorosłych: pokazy i muzyka na żywo; za opłatą: 4 korty tenisowe, wypożyczalnia rowerów, wypożyczalnia skuterów wodnych, kajaki, windsurfing, szkółka windsurfingu i wiosłowania na stojąco, centrum nurkowe (oferta zewnętrzna).
00385/21306330, www.valamar.com
Wi-Fiparking
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Chorwacja / Dalmacja
Fantastycznie położony w zatoce, blisko pięknej plaży – to idealny wybór na wakacje we dwoje lub w gronie przyjaciół. Na miejscu czekają: basen, muzyka, zabawa, swobodna atmosfera i orzeźwiające drinki. W ciągu dnia relaksuj się i łap słońce na leżaku przy basenie, aktywnie spędź czas grając w tenisa albo siatkówkę, a wieczorem koniecznie wybierz się do słynnego miasteczka Hvar z mnóstwem klubów i beach barów. W hotelu do dyspozycji Gości są komfortowe pokoje z bocznym widokiem na morze oraz restauracja serwująca lokalne przysmaki. Słońce, morze i dobra energia – czego chcieć więcej?
na wyspie Hvar, w miejscowości STARI GRAD, ok. 800 m od starówki oraz od sklepów i restauracji, ok. 1 km od supermarketu, nabrzeże promowe ok. 3 km od hotelu, ok. 12 km od Adventure Park Hvar w Jelsie, ok. 22 km od popularnych klubów nocnych i beach barów w miasteczku Hvar; ok. 50 km od lotniska w Splicie; postój taksówek i przystanek autobusowy ok. 800 m od hotelu, ok. 1 km od dworca autobusowego w Stari Grad.
publiczna, żwirowa, długość ok. 500 m, ok. 50 m od hotelu, betonowe platformy do opalania, parasole i leżaki płatne.
trzygwiazdkowy, należący do sieci Valamar, zadbany i nowoczesny, zbudowany w 1969 r., całkowicie odnowiony w 2020 r., 3 piętra, winda, 170 pokoi, całodobowa recepcja; restauracja – dania w formie bufetu, show-cooking, bar w lobby; kantor, parking, przechowalnia bagażu; taras słoneczny z widokiem na morze, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy; zwierzęta domowe nie są akceptowane; akceptowane karty kredytowe: Visa, American Express, Maestro.
2-os, ok. 14 m², klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka, ręczniki), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, lodówka; łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem (płatne: 5 EUR/doba); balkon, boczny widok na morze;
2-os., ok. 23 m², klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka, ręczniki), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, lodówka; łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem (płatne: ok. 5 EUR/doba); balkon, boczny widok na morze.
basen, słodka woda, ok. 205 m², gł. 0,4-1,35 m, brodzik, ok. 30 m², przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; minigolf, tenis stołowy, piłka nożna, piłka ręczna, badminton, koszykówka, siatkówka plażowa, fitness, aqua aerobik, aqua dance, nordic walking, wieczorne animacje dla dorosłych: pokazy i muzyka na żywo; za opłatą: 4 korty tenisowe, wypożyczalnia rowerów, wypożyczalnia skuterów wodnych, kajaki, windsurfing, szkółka windsurfingu i wiosłowania na stojąco, centrum nurkowe (oferta zewnętrzna).
00385/21306330, www.valamar.com
Wi-Fiparking
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
LAVANDA***
WYSPA HVAR
usytuowany przy promenadzie z pięknym widokiem na zatokę w odległości 50 m od morza i 800 m od centrum miasta Stari Grad z mnóstwem sklepów, restauracji i tawern, dogodne połączenie również taksówką wodną.
50 m od hotelu, żwirkowa z łagodnym wejściem do morza, oraz kamienista i częściowo wybetonowana, leżaki i parasole (płatne ok. 8 EUR/dzień/zestaw).
budynek główny oraz 2 budynki boczne bez windy oddalone od siebie o ok. 20 metrów, 115 pokoi, recepcja z sejfem (bezpłatny), WiFi w lobby (bezpłatne), kącik internetowy (płatny), restauracja, bar przy basenie, plac zabaw dla dzieci, scena do animacji, parking oddalony ok. 200 m (bezpłatny).
2-osobowe (możliwość 1 dostawki), w budynku głównym, łazienka (prysznic), telefon, TV SAT, balkon, WiFi (7 dni/ ok. 20 EUR), klimatyzacja indywidualnie sterowana.
2 x dziennie (śniadania i obiadokolacje w formie bufetu), dania kuchni regionalnej i międzynarodowej, do kolacji woda, sok lub 1 napój alkoholowy do wyboru: rakija, piwo, wino; możliwość dopłaty do all inclusive light: śniadania (7:00-10:00), obiady (12:00-14:00) i kolacje (19:00-21:00) w formie bufetu oraz lody dla dzieci (16:00-17:00). Napoje podczas posiłków: wybór lokalnych napoi alkoholowych: rakija, piwo, wino oraz napoje bezalkoholowe: woda, soki.
basen ze słodką wodą, brodzik dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie bezpłatnie, 4 korty tenisowe ok. 100 m od hotelu, tenis stołowy, boisko do piłki nożnej, siatkówki i koszykówki, mini-golf ( płatny), w sezonie muzyka na żywo (21:00-23:00), 1x w tygodniu przedstawienia, gry i zabawy dla rodzin. Na plaży: wypożyczalnia rowerów wodnych, łodzi typu banan, nart wodnych (płatne dodatkowo).
7/9 noclegów* wyżywienie* ubezpieczenie (NNW, KL, bagaż)* przejazd komfortowym autokarem (barek, TV, toaleta, klimatyzacja)* opiekę rezydenta* opiekę pilota podczas podróży.
opłata za taksę klimatyczną - 10 EUR/9 nocy/os., 8 EUR/7 nocy/os. - płatne na miejscu* opłata za prom z transferem 25 EUR/osoba dorosła, 15 EUR/dziecko - płatne na miejscu* zniżka z tytułu łączenia turnusów przy dojeździe autokarem 150 PLN* cena nie zawiera opłaty za Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 PLN/os.
1 dzień Wyjazd z poszczególnych miast wg rozkładu jazdy, przejazd przez Czechy, Austrię, Słowenię. 2 dzień Przyjazd do hotelu, złożenie bagaży, czas wolny na pierwszy spacer i kąpiele morskie, zakwaterowanie w hotelu około godziny 14:00-15:00, kolacja i nocleg. 3-10 dzień Wypoczynek, plażowanie, kąpiele morskie, możliwość skorzystania z wycieczek fakultatywnych proponowanych przez rezydenta. 11 dzień Po śniadaniu wykwaterowanie do godziny 10:00, czas wolny do godzin wieczornych. Ok. 19.00 - wyjazd w kierunku Polski. Przejazd przez Słowenię, Austrię, Czechy. 12 dzień Przyjazd do Polski w godzinach popołudniowych. Katowice ok. godz. 13:00 - pozostałe miasta według rozkładu jazdy.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3*
SF3
W uroczej miejscowości Stari Grad na wyspie Hvar. Oddalony jest od centrum miasta o 800 m.
Żwirkowa, 30m. od hotelu.
80 pokoi położonych w hotelu oraz 91 pokoi w dwóch pawilonach Wyposażenie: telewizja satelitarna, łazienka i balkon . Natomiast pokoje w budynku głównym posiadają jeszcze klimatyzację.
Light All Inclusive (Full Board)- śniadania, obiady oraz kolacje w formie bufetu. Napoje bezalkoholowe oraz alkohole rodzimej produkcji (dwa rodzaje: piwo oraz wino) bezpłatnie do posiłków. Po południu dla dzieci podawane są popcorn oraz lody.
Basen dla dorosłych i dzieci, a także niedaleko hotelu 4 korty tenisowe, kręgielnia, mini golf, koszykówka, siatkówka plażowa oraz centrum fitness.
Brodzik oraz pokój gier.
Bezpłatnie Wi - Fi przy basenie i w lobby, bezpłatnie parasole i leżaki przy basenie, bezpłatny parking, sejf na recepcji. Salon odnowy biologicznej w sąsiednim hotelu Arkadia (ok. 100 m od Lavandy).
Sympatyczna i pomocna obsługa a także położenie wśród zieleni, blisko plaży i morza sprawiają, że wakacje w tym obiekcie zaliczą Państwo do udanych.
www.heliosfaros.eu
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
CHORWACJA - DALMACJA
ok. 800 m od centrum miejscowości Stari Grad, w kompleksie Helios Faros. Możliwość transferu port-hotel-port (odpłatnie).
oddalona o ok. 50 m.
odkryty dla dorosłych i brodzik dla dzieci. Leżaki i parasole (w cenie). Internet WiFi (w cenie).
Obiekt składa się z hotelu i 2 pawilonów (łącznie 171 pokoi).
klimatyzacja, internet WiFi (odpłatnie), SAT-TV, telefon, łazienka/WC, balkon.
LIGHT ALL INCLUSIVE: śniadania (bufet), lunch, obiadokolacje (bufet), raz w tygodniu obiadokolacja tematyczna, lokalne napoje do lunchu i obiadokolacji (lokalne wino i piwo, 2 rodzaje soków i woda z dystrybutora), lody lub popcorn dla dzieci w godz. popołudniowych.
klimatyzowana restauracja, cocktail bar, bar przy basenie, sala TV, internet WiFi w recepcji (w cenie), punkt internetowy (odpłatnie), transfery taksówką wodną do centrum Stari Grad (odpłatnie), parking (w cenie), sejf w recepcji (w cenie).
w cenie/po wcześniejszej rezerwacji: mini-golf, siatkówka plażowa, korty tenisowe, siłownia w Hotelu Arkada. Odpłatnie/w pobliżu: możliwość wypożyczenia sprzętu do sportów wodnych, boisko wielofunkcyjne.
niedozwolone
14:00 / 10:00
***
-10% przy dokonaniu rezerwacji przed 31.03.
zaliczka 30% przy rezerwacji / dopłata do 50% - do 15.04. / dopłata do całości - miesiąc przed wyjazdem
14=12 w terminie pobytu 22.04.-24.06. (ostatni dzień pobytu), 08.07.-29.07.(ostatni dzień pobytu), 09.09.-06.10. (ostatni dzień pobytu)
7=6 w terminie pobytu 22.04.-17.06. (ostatni dzień pobytu), 08.07.-22.07. (ostatni dzień pobytu), 09.09.-06.10. (ostatni dzień pobytu) *zniżki nie łączą się ze sobą
zakwaterowanie, ubezpieczenie, taksy klimatyczne, podatek VAT, wyżywienie zgodnie z opisem.
5 EUR/dzień
- przy jednej osobie pełnopłatnej, dziecko od 2 do 11 lat -50% w sezonie A,B,C, w sezonie D -30%.
3 noce
dopłata +20% do ceny zakwaterowania
każdy dzień tygodnia
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3* Chorwacja/Split
Lokalizacja- miejscowość: Stary Grad na wyspie Hvar- odległość od plaży: 50 m- odległość od centrum: 1,5 kmPlaża- publiczna, żwirkowo-kamienista- leżaki, parasole, materace - odpłatnieHotel- ilość gwiazdek: 3- ilość pokoi: 171- składa się z budynku głównego i budynku bocznego- rok otwarcia: 1969 (ostatnia renowacja 2008)- ilość basenów: 1 basen zewnętrzny dla dorosłych, 1 basen dla dzieciUdogodnienia- bezpłatne: parking
sejf w recepcji, kafejka internetowa, pralnia, wypożyczalnia rowerów, motorów i jachtówInternet - WI FI w lobby i pokojach odpłatniePokoje - wyposażenie: łazienka, Sat TV, wiatrak, telefon, balkonRestauracje i bary- Restauracje: restauracja główna
bar przy basenie, kawiarniaWyżywienie - All inclusive Light- posiłki: śniadanie, obiad, kolacja - w formie bufetu; lody (16:00 - 17:00)- lokalne napoje bez- i alkoholowe (wino, piwo, rakija, travarica) podawane tylko w trakcie posiłkówSporty- w hotelu: korty tenisowe, ping pong, multi-funkcjonalne boisko, mini golf- w pobliżu hotelu: siłownia, koszykówka, wspinaczka, sporty wodne na plażyDla dzieci- brodzikAdres: Priko BB, Stari Grad, 21460, Chorwacja
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
CHORWACJA
przy promenadzie, ok. 10 min pieszo od centrum miejscowości Stari Grad, na Wyspie Hvar. Obiekt odnowiony w 2020 roku (pokoje, lobby, restauracja).
przy hotelu, publiczna: żwirowo-kamienista i wybetonowana. Leżaki i parasole (odpłatnie).
odkryty ze słodką wodą (400 m2). Leżaki (ograniczona liczba). Internet WiFi przy basenie (w cenie).
Obiekt posiada 179 pokoi - w tym 88 pokoi w budynku głównym (4 piętra / 1 winda). Pokoje odnowione w 2020 roku.
klimatyzacja, internet WiFi (w cenie), SMART TV, telefon (odpłatnie), suszarka do włosów, łazienka/WC, balkon.
śniadania w formie bufetu. Możliwość wyżywienia HB (dodatkowo lunch lub obiadokolacje - do wyboru między 12:00-22:00 / wybór z menu) za dopłatą. *godziny oraz forma posiłków może ulec zmianie w trakcie sezonu W związku z epidemią COVID-19 nie wszystkie proponowanie udogodnienia oraz serwisy przedstawione w opisach obiektów będą dostępne na miejscu. Spowodowane jest to obostrzeniami wprowadzonymi przez Rząd Chorwacji w celu ochrony zdrowia turystów.
odnowiona restauracja z tarasem i lobby bar, bar przy basenie, wymiana walut, strefa masażu, zabiegi spa.
internet WiFi, parking.
program "Stay Fit" (6 x w tygodniu programy aktywności: wodne - aqua aerobic / ćwiczenia w basenie, na świeżym powietrzu - jogging / rozruch poranny / nordic walking, turnieje sportowe - tenis stołowy / badminton / boccia / gry w basenie), zabawy przy basenie, występy muzyków. *oferta ośrodka może ulec zmianie w trakcie sezonu
Odpłatnie/w pobliżu: korty tenisowe, boisko do gier zespołowych, tenis stołowy, sporty wodne, wypożyczalnia rowerów, mini-golf.
ścieżki piesze i joggingowe, centrum nurkowe (odpłatnie), trasa wspinaczkowa (Ferrata Hvar / ok. 22 km od obiektu).
niedozwolone
14:00 / 10:00
*** Tłumaczenie kodów pokoi
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel składający się z budynku głównego i dwóch aneksów, będący świetną bazą na wycieczki i miejscem relaksu. Leży przy nadmorskiej promenadzie w otoczeniu lasu sosnowego, blisko centrum miasteczka. Basen, boiska, korty tenisowe, odnowione (2020 r.) przytulne pokoje.
Na wyspie Hvar, w Starym Gradzie - jednym z najstarszych miast w rejonie Morza Adriatyckiego, 800 m od centrum, przy bulwarze dzielącym hotel od morza, ok. 50 m od żwirowej plaży z betonowym tarasem (leżaki i parasole odpłatnie), ok. 45 km od lotniska (Split).
Recepcja, winda w budynku głównym, bezpłatne łącza internetowe w lobby i przy basenie, restauracja (bufety, kuchnia śródziemnomorska) z tarasem, bar w lobby, bar przy basenie, bezpłatny parking. Hotel nie akceptuje pobytu ze zwierzętami.
Podstawowo wyposażone; łazienka z prysznicem, telewizor z kanałami TV sat, Wi-Fi, klimatyzacja, balkon. Standardowe sea side - w budynku głównym, częściowy widok na morze, powierzchnia - ok. 17 m kw. Standardowe garden view - w aneksie, widok na park, powierzchnia- ok. 15 m kw. Superior - w aneksie, częściowy widok na morze, powierzchnia ok. 18 m kw. Quadruple - w aneksie, częściowy widok na morze, powierzchnia ok. 30 m kw., maks. zakwaterowanie - 4 osoby.
Basen (leżaki i parasole bezpłatnie), koszykówka, siatkówka, minigolf, tenis stołowy, latem dzienne animacje przy basenie, w siostrzanym hotelu Arkada można uczestniczyć w wieczornych animacjach. Odpłatnie: wypożyczalnia rowerów, korty tenisowe, sporty wodne (np. windsurfing, kajaki).
BB - śniadania w formie bufetu HB - śniadania i kolacje w formie bufetu, napoje do kolacji płatne
Brodzik, plac zabaw, łóżeczko dla niemowląt (na zapytnie, płatne na miejscu 5 euro/dzień).
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm). W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:- 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy - 32 kg w cenie 550 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 600 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel składający się z budynku głównego i dwóch aneksów, będący świetną bazą na wycieczki i miejscem relaksu. Leży przy nadmorskiej promenadzie w otoczeniu lasu sosnowego, blisko centrum miasteczka. Basen, boiska, korty tenisowe, odnowione (2020 r.) przytulne pokoje. Ciekawa koncepcja voucherów restauracyjnych.
Na wyspie Hvar, w Starym Gradzie - jednym z najstarszych miast w rejonie Morza Adriatyckiego, 800 m od centrum, przy bulwarze dzielącym hotel od morza, ok. 50 m od żwirowej plaży z betonowym tarasem (leżaki i parasole odpłatnie), ok. 45 km od lotniska (Split).
Recepcja, winda w budynku głównym, bezpłatne łącza internetowe w lobby i przy basenie, restauracja (specjalność: kuchnia śródziemnomorska) z tarasem, bar w lobby, bar przy basenie, bezpłatny parking. Hotel nie akceptuje pobytu ze zwierzętami.
Podstawowo wyposażone; łazienka z prysznicem, telewizor z kanałami TV sat, Wi-Fi, klimatyzacja, balkon.Standardowe sea side - w budynku głównym, częściowy widok na morze, powierzchnia - ok. 17 m kw.Standardowe garden view - w aneksie, widok na park, powierzchnia- ok. 15 m kw.Superior - w aneksie, częściowy widok na morze, powierzchnia ok. 18 m kw. Quadruple - w aneksie, częściowy widok na morze, powierzchnia ok. 30 m kw., maks. zakwaterowanie - 4 osoby.
Malowniczy basen z tarasem słonecznym (leżaki i parasole bezpłatnie), koszykówka, siatkówka, minigolf, tenis stołowy, , wieczorem muzyka przy basenie. Odpłatnie: wypożyczalnia rowerów, korty tenisowe, sporty wodne (np. windsurfing, kajaki), Spa Zone. Hotel organizuje odpłatne programy "stay fit".
BB - śniadania w formie bufetu HB - śniadania w formie bufetu, voucher na 25 euro do wykorzystania na obiad lub kolację w wybranym przez siebie lokalu gastronomicznym na terenie hotelu.
Brodzik, plac zabaw, łóżeczko dla niemowląt (na zapytnie, płatne na miejscu 5 euro/dzień).
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.UWAGA! Transfer na wyspę Hvar możliwy przy prylotach na lotnisko w Splicie do godziny 19:00, w okresie od lipca do sierpnia - przy przylotach do pólnocy. Dopuszczalna godzina lotu powrotnego to 09:15
Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny.
wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).Bagaż rejestrowany za dopłatą: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztukaPodczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony)Gdańsk- 10 kg w cenie 360 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 540 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 700 PLN/sztukaKatowice- 10 kg w cenie 330 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 620 PLN/sztukaWarszawa- 10 kg w cenie 350 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 500 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 650 PLN/sztukaWrocław- 10 kg w cenie 360 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 540 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 700 PLN/sztukaWIZZ Priority w cenie 150 PLN/osoba w dwie stronyJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji może wiązać się z wyższą cenami.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Aktualizacja z dnia 01.07.2021Zgodnie z rozporządzeniem opublikowanym przez władze RCh 30.06.2021 w późnych godzinach popołudniowych warunkiem wjazdu do Chorwacji z państw członkowskich UE lub państw strefy Schengen lub państw stowarzyszonych Strefy Schengen jest posiadanie unijnego certyfikatu COVID.Osoby, które nie posiadają unijnego certyfikatu COVID będą mogły wjechać pod warunkiem, że na granicy okażą:nie starszy niż 72 godziny negatywny wynik testu PCR na SARS-CoV-2 lub nie starszy niż 48 godzin szybki test antygenowy (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania). Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE i wykonywane w laboratoriach;albonie starsze niż 210 dni zaświadczenie o przyjęciu dwóch dawek szczepionki uznawanej w UE (Pfizer, Moderna, AstraZeneca, Sputnik V, Sinopharm) lub jednej dawki szczepionki Janssen lub Johnson&Johnson - pod warunkiem, że od przyjęcia tej dawki upłynęło 14 dnialbozaświadczenie o przechorowaniu Covid-19 i przyjęciu jednej dawki szczepionki w ciągu 6 miesięcy od daty zachorowania na Covid 19, a szczepienie zostało wykonane w ciągu ostatnich 210 dni albopotwierdzenie, że od przyjęcia pierwszej dawki szczepionki Pfizer, Moderna lub Gamaleya (Sputnik V) upłynęło od 22 do 42 dni lub 22 do 84 dni jeśli przyjęły pierwszą dawkę szczepionki AstraZeneca,albozaświadczenie lekarskie potwierdzające, że przebyły COVID-19 zawierające daty przechodzenia choroby lub pozytywny wynik testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 180 dni, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. UWAGA! Nie ma wzoru takiego zaświadczenia.Granicę, bez dodatkowych wymogów, mogą przekroczyć dzieci do momentu ukończenia dwunastu lat, przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi unijny certyfikat COVID lub negatywny wynik testu, lub będącymi ozdrowieńcami, lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu.Osoby, które nie będą spełniały jednego z wyżej wymienionych warunków, przy wjeździe na terytorium Republiki Chorwacji zostaną automatycznie skierowane Policję Graniczną na dziesięciodniową kwarantannę, która może zostać skrócona po otrzymaniu negatywnego wyniku testu PCR/antygenowego, wykonanego już na terenie Chorwacji.Osoby, które w drodze do RCh przejeżdżały przez kraje spoza UE/strefy Schengen mają obowiązek wykazania, że ich podróż do Chorwacji odbywała się bez zbędnego zatrzymywania się.Z powyższego nie dotyczy m.in.:- osób przejeżdżających przez RCh tranzytem (i dalej obowiązuję 12-godzinny limit czasowy)- osób przyjeżdżających z ważnych przyczyn biznesowych- osób przyjeżdżających z ważnych przyczyn rodzinnych.Źródło: https://civilna-zastita.gov.hr/UserDocsImages/CIVILNA%20ZA%C5%A0TITA/PDF_ZA%20WEB/Odluka%20granica%20-%20nova%2030.06.2021..pdfWięcej informacji: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211Nowe zasady wjazdu do Chorwacji obowiązujące od 2.06.2021 r.Uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją chorwackich władz od dnia 02.06.2021 r. granicę państwową RCh przekroczyć mogą osoby, które:* okażą nie starszy niż 72 godziny negatywny wynik testu PCR na SARS-CoV-2 lub nie starszy niż 48 godzin szybki test antygenowy (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania). Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE;* posiadają zaświadczenie o odbyciu pełnego cyklu szczepień, o ile od przyjęcia ostatniej dawki szczepionki upłynęło min. 14 dni;* przeszły COVID-19 i przyjęły pierwszą dawkę szczepionki w ciągu 6 miesięcy od daty zachorowania na Covid 19, a szczepienie zostało wykonane w ciągu ostatnich 180 dni - w takim przypadku należy okazać zaświadczenie o przebyciu choroby oraz zaświadczenie o przyjęciu pierwszej dawki szczepionki;* przyjęły pierwszą dawkę szczepionki Pfizer, Moderna lub Gamaleya (Sputnik V), a od jej przyjęcia upłynęło od 22 do 42 dni;* przyjęły pierwszą dawkę szczepionki AstraZeneca, a od jej przyjęcia upłynęło od 22 do 84 dni;* przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim, zawierającym daty przechodzenia choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 6 miesięcy, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. UWAGA! Nie ma wzoru takiego zaświadczenia.* posiadają unijny cyfrowy zielony certyfikat Covid-19;* dzieci do momentu ukończenia dwunastu lat, przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi negatywny wynik testu, będącymi ozdrowieńcami lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu.Osoby, które nie spełniają żadnego z ww. wymogów zostaną zobowiązane do odbycia kwarantanny (10 dni). Kwarantanna może zostać skrócona po okazaniu negatywnego wyniku testu wykonanego w Chorwacji, tj. przesłaniu go na adres mailowy przejścia granicznego, przez które dana osoba wjeżdżała na terytorium RCh i otrzymaniu stosownego sms-owego potwierdzenia od chorwackich służb.Z obowiązku okazania na granicy negatywnego wyniku testu zwolnione są m.in:* osoby przybywające do Chorwacji z ważnych przyczyn osobistych lub biznesowych. Osoby należące do tej kategorii muszą mieć przy sobie dokumenty potwierdzające konieczność ich przyjazdu np. zaproszenie z firmy podpisane przez dyrektora generalnego, prezesa zarządu, dyrektora firmy itp. To samo dotyczy osób przyjeżdżających do Chorwacji w celu wykonywania obowiązków służbowych na rzecz firm chorwackich lub zarejestrowanych w Chorwacji UWAGA! Nie ma wzoru takich zaproszeń lub potwierdzeń.* osoby przejeżdżające przez Chorwację tranzytem (pod warunkiem, że w RCh nie będą przebywały dłużej niż 12 godzin).Więcej informacji na stronach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Republiki Chorwacji:https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211https://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212Dokumenty wystawione w języku polskim powinny zostać przetłumaczone na język chorwacki lub angielski. Zgodnie z uzyskaną drogą oficjalną informacją, powinno to być tłumaczenie przysięgłe. Sugerujemy wybór języka angielskiego - wówczas dokument może być wykorzystany do okazania również w innych krajach, przez które Państwo podróżujecie.UWAGA!Przypominamy, że placówka nie weryfikuje dokumentów, które mają być okazywane podczas przekraczania granicy państwowej: prawidłowość takich dokumentów może potwierdzić wyłączne straż graniczna. Tylko straż graniczna może interpretować zarządzenia odnoszące się do zasad przekraczania granicy. Wszelkie pytania z tego obszaru należy kierować (w j. angielskim lub chorwackim) bezpośrednio na adres: uzg.covid@mup.hr lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211Wypełnienie formularza na platformie EnterCroatia jest zalecane, ale nie jest obowiązkowe. Ponieważ jest to narzędzie chorwackiej straży granicznej problemy/zapytania dotyczące wypełniania formularza należy kierować na adres uzg.covid@mup.hr (nie do ambasady) - korespondencja w j. angielskim lub chorwackim.Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronach:https://www.gov.pl/web/chorwacja/wjazd-do-chorwacji-w-warunkach-pandemii-najczesciej-zadawane-pytaniahttps://www.gov.pl/web/chorwacja/wjazd-do-chorwacji-najczesciej-zadawane-pytanie Aktualizacja z 22.04.2021Do Republiki Chorwacji zostaną wpuszczone osoby posiadające negatywny test PCR lub szybki test antygenowy na SARS-CoV-2 nie starszy niż 48 godzin (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania)Osoby, które wjechały na podstawie szybkiego testu antygenowego, a będą przebywać w Chorwacji dłużej niż 10 dni, mają obowiązek powtórzenia testu przed upływem dziesiątego dnia (dotyczy wyłącznie testów antygenowych), licząc od dnia wykonania testu okazanego na granicy. Rezultat powtórzonego testu należy wysłać na adres e-mail przejścia granicznego, w którym podróżujący przekroczył granicę państwową RCh.Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE. Lista: https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/preparedness_response/docs/covid-19_rat_common-list_en.pdfJeśli osoba wjeżdżająca do Chorwacji nie okaże na granicy negatywnego wyniku testu, zostanie zobowiązana do odbycia kwarantanny (10 dni). Kwarantanna może zostać skrócona po okazaniu negatywnego wyniku testu wykonanego w Chorwacji.Osoby zwolnione z okazania negatywnego testu:* osoby posiadające zaświadczenie o odbyciu pełnego cyklu szczepień (bez względu na rodzaj szczepionki), o ile od przyjęcia ostatniej dawki szczepionki upłynęło min. 14 dni* osoby, które przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim, zawierającym daty przechodzenia choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 6 miesięcy, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. Więcej informacji na stronie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Republiki Chorwacji: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211; UWAGA! Dokumenty wystawione w języku polskim powinny zostać przetłumaczone na język chorwacki lub angielski. Zgodnie z uzyskaną drogą oficjalną informacją, powinno to być tłumaczenie przysięgłe. Sugerujemy wybór języka angielskiego - wówczas dokument może być wykorzystany do okazania również w innych krajach, przez które Państwo podróżujecie.* dzieci do lat siedmiu (nieukończonych!) - przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi negatywny wynik testu, będącymi ozdrowieńcami lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu;* osoby przybywające do Chorwacji z ważnych przyczyn osobistych lub biznesowych. Osoby należące do tej kategorii muszą mieć przy sobie dokumenty potwierdzające konieczność ich przyjazdu np. zaproszenie z firmy podpisane przez dyrektora generalnego, prezesa zarządu, dyrektora firmy itp. To samo dotyczy osób przyjeżdżających do Chorwacji w celu wykonywania obowiązków służbowych na rzecz firm chorwackich lub zarejestrowanych w Chorwacji; nie istnieje ogólnie przyjęty wzór czy schemat zaproszenia;* osoby przejeżdżające przez Chorwację tranzytem (pod warunkiem, że w RCh nie będą przebywały dłużej niż 12 godzin).Wszelkie zapytania dotyczące np. rodzajów zaświadczeń o przebytej chorobie, dopuszczalnej treści zaświadczeń o przyjeździe w celach służbowych, możliwości wjazdu bez testu tj. zakwalifikowania do kategorii zwolnionych z tego obowiązku należy kierować do Chorwackiej Policji Granicznej, gdyż tylko w jej w gestii leży interpretacja zarządzeń dotyczących przekraczania chorwackiej granicy państwowej. Korespondencję, w j. chorwackim lub angielskim, należy kierować na adres: uzg.covid@mup.hr lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211;Lista laboratoriów, w których można zrobić test PCR: https://www.koronavirus.hr/svi-testni-centri-u-republici-hrvatskoj/763Aby ułatwić procedury zachęcamy do korzystania ze specjalnej aplikacji https://entercroatia.mup.hr/ która umożliwia załatwienie online - jeszcze przed wjazdem na terytorium Chorwacji - formalności związanych z przekroczeniem granicy.* Aplikacja dostępna jest w języku polskim.* Po przesłaniu danych przez aplikację, turyści otrzymają drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia od Policji Granicznej oraz wszystkie rekomendacje chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego.* Aplikacja jest prosta w obsłudze, a skorzystanie niej pomoże uniknąć kolejek na granicach i maksymalnie skrócić kontrolę graniczną. Goście, którzy nie skorzystają z aplikacji, będą mogli dopełnić formalności na przejściach granicznych.Szczegółowe informacje dotyczące aktualnej sytuacji epidemiologicznej, obostrzeń oraz zasad podróżowania znajdują się na stronach internetowych:https://www.gov.pl/web/chorwacjahttps://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212https://www.koronavirus.hr/enhttps://civilna-zastita.gov.hr/Powyższe informacje ważne są do odwołania lub do publikacji nowych przepisów. Prosimy śledzić komunikaty na stronie rządowej www.gov.pl
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Stari Grad (Insel Hvar)
1 łazienka, 1 podwójne łóżko, 1 pokój, balkon, biurko do pracy, dostępne dodatkowe łóżeczka dziecięce, klimatyzacja, lodówka, ogrzewanie, pokój dla 2 osób, powierzchnia 13 m², prysznic, suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, toaleta, widok na park, wifi, żelazko, żelazko i deska do prasowania
1 łazienka, 1 podwójne łóżko, 1 pokój, balkon, biurko do pracy, dostępne dodatkowe łóżeczka dziecięce, klimatyzacja, lodówka, ogrzewanie, pokój dla 2 osób, powierzchnia 17 m², prysznic, suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, toaleta, widok na morze, wifi, żelazko, żelazko i deska do prasowania
KlimatyzacjaLeżakiDostęp do internetuParkingInternet Wi-FiStrefa Wi-FiŚniadania w formie bufetuObiadokolacja 4-daniowa z wyboremŚniadania i obiadokolacjeParasole przeciwsłoneczneWifiZakwaterowanie, ubezpieczenie KL i NNW.Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
Łóżeczko dla dzieckaWynajem rowerówMasażeUsługa prasowania odzieży - opcjonalnieKort tenisowyZwierzęta mile widziane - 25 euro/nocPlażowe parasole - opcjonalnieLeżaki plażowe - opcjonalniePark wodnyTaksa lokalna, 2 EUR za osobę i dzień
śniadania w formie bufetu, obiadokolacja (4 - dania), rodzaj wyżywienia- śniadania i obiadokolacje.
parking niestrzeżony.
wynajem rowerów.
WI-FI w częściach wspólnych hotelu, WI-FI we wszystkich pokojach.
basen kryty, basen zewnętrzny - 400 m², masaże.
kort tenisowy, taras, program rozrywkowy, park wodny.
łóżeczko dla dziecka.
kawiarnia, restauracja, usługa prasowania odzieży, recepcja 24-godzinna, przechowalnia bagaży, pokoje dla niepalących, leżaki, winda, bar, pokój śniadaniowy, parasole przeciwsłoneczne, zakaz palenia w hotelu.
klimatyzacja.
zwierzęta mile widziane.
mastercard, visa, gotówka, diners Club, zakwaterowanie - od 14.00, wymeldowanie - do 10.00, późne wymeldowanie na zapytanie, wcześniejsze zakwaterowanie na zapytanie.
plażowe parasole, leżaki plażowe.
plaża - 100 m, blisko plaży, spokojna okolica.
a) do 45 dni przed datą wyjazdu koszt rezygnacji to zryczałtowana kwota 250 PLNb) od 44 do 32 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 10% ceny Imprezy (jednak nie mniej niż 250 PLN)c) od 31 do 15 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 40% ceny Imprezy (60% zwrotu)d) od 14 do 9 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 70% ceny Imprezy (30% zwrotu)e) od 8 do 0 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 100% ceny Imprezy (brak zwrotu).
Zaliczka w wysokości 10% za rezerwację płatna w momencie rezerwacji. Pozostała kwota płatna najpóźniej 45 dni przed wyjazdem.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Środkowa Dalmacja, Chorwacja
na wyspie Hvar, ok. 800 m od centrum miejscowości Stari Grad, w kompleksie Helios Faros. Możliwość transferu port-hotel-port (odpłatnie). Do plaży ok. 50 m.
klimatyzowana restauracja, cocktail bar, bar przy basenie, sala telewizyjna, Wi-Fi w recepcji i na basenie (odpłatnie), odkryty basen dla dorosłych i brodzik dla dzieci.
LIGHT ALL INCLUSIVE: śniadania, lunch i obiadokolacje, napoje z dystrybutora do lunchu i obiadokolacji (lokalne białe i czerwone wino, piwo, soki, woda).
Obiekt składa się z hotelu i 2 pawilonów (łącznie 171 pokoi).A2A/A3A: pokój dla 2-3 os., budynek główny, od strony morza, klimatyzacja, TV sat., telefon, łazienka/WC, balkon.A2C/A3C: pokój dla 2-3 os., budynek boczny, od strony morza, TV sat., telefon, łazienka/WC, balkon.A2D: pokój dla 2-3 os., budynek boczny, od strony morza, klimatyzacja, TV sat., telefon, łazienka/WC, balkon.
Odpłatnie/w pobliżu: sporty wodne, boisko wielofunkcyjne.
ok. 5,- EUR/dzień. Na zapytanie. Płatność w hotelu.
w cenie.
nie.
14:00/10:00
1-2 dzieci (2-11 lat): pobyt gratis lub zniżka procentowa.
3 gwiazdki.
Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).
Oferta niezgodna z prawdą. Inny pokój. Nie otrzymałem upustu do dzisiaj. Kłamią. Klimatyzator głośny. Brak lodówki w pokoju. Słabo wyposażona łazienka. Otoczenie fajne. Jedzenie i obsługa fajna. Byłem od 30.7.20 do 9.8.20 pokój 111. Nie polecam. Wiesław
Oferta niezgodna z prawdą. Inny pokój. Nie otrzymałem upustu do dzisiaj. Kłamią. Klimatyzator głośny. Brak lodówki w pokoju. Słabo wyposażona łazienka. Otoczenie fajne. Jedzenie i obsługa fajna. Byłem od 30.7.20 do 9.8.20 pokój 111. Nie polecam. Wiesław
hotel super bardzo polecam
Masz pytania o Hotel Lavanda? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00