Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4 Malta/Wyspa Malta
The Waterfront Hotel w Sliema posiada 116 pokoi na 8 piętrach. W 8-piętrowym hotelu personel mówi po niemiecku, angielsku i włosku. Hotel posiada czynny w sezonie basen ze słodką wodą. Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. W pobliżu hotelu znajdują się przystanek autobusowy, centrum miasta, supermarket, informacja turystyczna, postój taksówek, sklepy i bary/restauracje. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: lotnisko MLA (15 km).
Śniadanie: bufet, kontynentalny. W hotelu znajdują się 2 restauracje. Wieczorem odwiedź bar w recepcji.
Miłośnicy golfa znajdą pole golfowe w odległości 10 km.
Akceptujemy następujące formy płatności: karta Visa i karta Eurocard/MasterCard.
BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje, napoje dodatkowo płatne
Gdańsk (Ryanair - przeloty w czwartki i niedziele), Kraków, Poznań, Wrocław, Berlin, Kowno; Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 15 kg - 240 PLN - 20 kg - 336 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Gdańsk (WizzAir - przeloty w soboty); Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 182 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 274 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) - 32 kg - 274 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 366 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 228 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 320 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) - 32 kg - 320 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 410 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Oferujący wspaniałe widoki na zatokę Sliema hotel The Waterfront to doskonały wybór dla wymagających podróżnych szukających komfortu w przepięknym otoczeniu.
Hotel znajduje się zaledwie 150 metrów od najbliższego przystanku autobusowego, w odległości spaceru od kilku barów, restauracji i sklepów w Sliemie. Odległość od lotniska to 10 km.
Recepcja, restauracja główna Regatta, lobby bar, dwie sale konferencyjne.
Wszystkie pokoje i apartamenty są klimatyzowane, stylowo urządzone i oferują różne udogodnienia, w tym łazienkę z suszarką do włosów, telewizję kablową, mini bar, skrytkę depozytową, darmowe Wi-Fi, minibar, żelazko i deskę do prasowania, zestaw do kawy i herbaty, balkon.
BB - Śniadania w formie bufetu HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu
Basen
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).
Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 130 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Air Malta: Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
The Waterfront
****
Sliema
Malta
MLA20033 FH
116
Top zniżki dla dzieci. Top zniżki dla 1 osoby dorosłej podróżującej z dzieckiem. Dodatkowe świadczenia w cenie (sezonowo).
Centralnie, od pięknej promenady i zatoki oddzielony jedynie tętniącą życiem ulicą nadbrzeżną, z widokiem na port jachtowy i Valetttę. Tylko kilka minut pieszo do centrum, gdzie znajduje się wiele sklepów. Do najbliższej plaży skalistej ok. 500 m, przystanek autobusowy w odległości ok. 200 m.
Komfortowy, bardzo stylowo urządzony, z dziedzińcem, w pełni klimatyzowany. Restuaracja `Regatta`, trattoria `Basilico`, kawiarnia, lobby z miejscami do siedzenie, WLAN, winda, taras na dachu z basenem (ok. 6 x 3 m), leżakami, parasolami i ręcznikami kąpielowymi, bar z przekąskami/przy basenie, parkowanie w miejscach publicznych.
Śniadanie w formie bufetu lub 2 posiłki dziennie. Przy rezerwacji z 2 posiłkami (H) dodatkowo kolacja w formie bufetu.
Stylowo i komfortowo urządzone, ok. 25 m kw., łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów, radio, telefon, TV kablowa, WLAN, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, sejf, klimatyzacja/ogrzewanie (w zależności od sezonu), umeblowany balkon. Pokoje z drzwiami łączącymi, pokoje dla niepalących oraz pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych na zamówienie.
DJ / EJ = Pokoje 2-osobowe, od strony typowo maltańskiego dziedzińca. Również do samodzielnego wykorzystania.
DJA = Pokoje 2-osobowe z bocznym widokiem na morze.
DJM / EJM = Pokoje 2-osobowe z widokiem na morze. Również do samodzielnego wykorzystania.
Dodatkowo w cenie - przy pobycie min. 7 nocy bon na 1 pizzę do wyboru w trattorii - sezonowo. Położony w bardzo dobrym punkcie, lubiany hotel z dobrym serwisem w dobrej cenie. Zniżki dla osób zakwaterowanych na dostawce - jako 3 osoba w pokoju DJ/DJA/DJM. Zniżki dla 1 osoby dorosłej podróżującej z dzieckiem - w pokoju EJ/EJM.
Możliwość rezerwacji transferu z / na lotnisko. W rezerwacji należy podać nr rejsów oraz godz. przylotu i odlotu - w przeciwnym razie transfer przepada.
Zakres i opis świadczeń mogą się zmieniać w zależności od sezonu. Wiążący opis znajduje się na oryginalnym potwierdzeniu podróży organizatora.
MP306102
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
MALTA
centralne, od promenady oddzielony jedynie ulicą przybrzeżną. Do centrum Sliemy z kafejkami, restauracjami i sklepami ok. 400 m. Do malowniczej zatoki z przystanią statków do Valetty ok. 200 m.
skalista, oddalona ok. 1 km od hotelu.
wyremontowany w 2017 roku hotel, oferuje 165 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach, windy, hol powitalny z recepcją, klimatyzowana włoska restauracja "Regatta", lobby bar. Na tarasie na dachu hotelu znajduje się niewielki basen (otwarty w miesiącach czerwiec - październik, w zależności od pogody) oraz bar z przekąskami. Parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe przy basenie w cenie.
Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
kącik internetowy za opłatą, WiFi na terenie hotelu i w pokojach gratis.
wyremontowane, gustownie urządzone Pokoje dwuosobowe: ok. 25 m2: klimatyzacja, telefon, TV kablowa, minibar (za opłatą), sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. WC, wanna, suszarka. Pokoje dwuosobowe z bocznym widokiem na morze, wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Pokoje dwuosobowe z bezpośrednim widokiem na morze, wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Pokoje dwuosobowe Superior z widokiem na morze: położone na najwyższych pietrach, wyposażone jak pokoje dwuosobowe.
siłownia i nowy basen kryty. Za opłatą: niewielkie Spa.
zintegrowany brodzik na dachu hotelu. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
4 gwiazdki.
Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.
Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba). TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIM
w centrum miejscowości
w pobliżu promenady
- w centrum miejscowości - w pobliżu promenady
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
- Sliema- w pobliżu bary/restauracje, supermarket, przystanek autobusowy, centrum miasta
Kategoria lokalna 4*, hotel 8 piętrowy, 165 pokoi
winda, lobby z recepcją, przechowalnia bagażu, kantor, sejf (płatny), pralnia (płatna), wypożyczalnia samochodów
- internet Wi-Fi (bezpłatne)
- basen ze słodką wodą- bezpłatne parasole i leżaki na basenie
Pokój Standard- balkon/taras- klimatyzacja/ogrzewanie- Internet WiFi (płatny)- łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka)- TV-SAT, sejf, mini bar/lodówka (płatna), - telefon- pokoje z widokiem na morze za dodatkową opłatą
BB - śniadanie w formie bufetu lubHB - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.Kolacja Wigilijna (24.12) oraz Kolacja Noworoczna (31.12) wliczona w cenę imprezy.
-
OFERTA Z PRZELOTEM:Cena zawiera: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż podreczny 10kg + mała walizka; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, bagażu rejestrowanego przy połączeniach rejsowych (nie czarter) - opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln-300pln za 1 sztukę bagażu do 23 kg, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych.UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.DOJAZD WŁASNY:Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotuRyanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotuUwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kgRyanair:10kg/20kgLIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!Usługa daje mozliwość:* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)* pierwszeństwo wejścia na pokład* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.Easy Jet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera)
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Od poniedziałku 16 sierpnia 2021 r. papierowy formularz lokalizacji pasażera nie będzie już akceptowany przy wjeździe na Maltę. Pasażerowie muszą złożyć swoje dPLF online na platformie EU-ePLF pod adresem https://app.euplf.eu/#/form przed podróżą. Po pomyślnym przesłaniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem z unikalnym kodem szybkiej odpowiedzi (QR) oraz linkiem do pobrania pliku dPLF w formacie PDF. Przed wejściem na pokład i po przybyciu na Maltę pasażerowie mogą przedstawić swój dPLF z kodem QR w formie wydruku lub w formacie cyfrowym na smartfonie, tablecie lub innym urządzeniu.Każdy obywatel Polski w wieku powyżej 12 roku życia przybywający na Maltę po 14 lipca 2021 musi być zaszczepiony przeci COVID - 19 i musi posiadać potwierdzenie w postaci tzw. Paszportu Covidowego. Wykonanie testów PCR oraz antygenowych nie upoważnia do podróży na terytorium Malty. Dzieci w wieku 5-12 lat mogą podróżować na Maltę w towarzystwie zaszczepionych rodziców / opiekunów prawnych i muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR zrobiony na nie więcej niż 72 godziny przed przybyciem na Maltę. Dzieci poniżej 5 roku życia nie potrzebują testów.Przy podróży lotniczej do Niemiec: wejście na pokład samolotu lecącego do Niemiec jest możliwe tylko z negatywnym wynikiem testu (niezależnie od miejsca wylotu). Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h a testy PCR, LAMP, TMA 72h przed planowaną godziną lądowania w Niemczech. Ponadto linie lotnicze realizujące loty do Niemiec mogą mieć dodatkowe, indywidalne wymagania, z którymi należy się zapoznać. Powrót do Polski z zagranicy:UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ. Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego. https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
The hotel The Waterfront Hotel is equipped with a reception as well as Wi-Fi. In the outdoor area you will find a seasonally open pool. Additional information The hotel has a total of 165 rooms.
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze.
Klienci wylatujący na Maltę są zobowiązani posiadać test z wynikem negatywnym na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu 72 godzin przed przylotem na Maltę. Podróżni, którzy nie będą posiadać testu, mogą zostać poddani testowi po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantannę - w takim wypadku ustają świadczenia zawarte w Umowie między Organizatorem a Klientem, który zostaje skierowany do wyznaczonego miejsca, w celu odbycia kwarantanny. Rząd Maltański nie pokrywa kosztów wyżywienia. Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com. Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.
W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników: Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej) i na ich prośbę mogą być odwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Malta, Malta
centralne, od promenady oddzielony jedynie ulicą przybrzeżną. Do centrum Sliemy z kafejkami, restauracjami i sklepami ok. 400 m. Do malowniczej zatoki z przystanią statków do Valetty ok. 200 m.
skalista, oddalona ok. 1 km od hotelu.
wyremontowany w 2017 roku hotel, oferuje 165 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach, windy, hol powitalny z recepcją, klimatyzowana restauracja główna, włoska restauracja a'la carte "Basilico", trattoria, kawiarnia "Star", bar. Na tarasie na dachu hotelu znajduje się niewielki basen (otwarty w miesiącach maj – październik) oraz bar z przekąskami. Parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe przy basenie w cenie. Nowe lido po przeciwnej stronie drogi, leżaki, parasole dla Gości hotelowych gratis. www.waterfronthotelmalta.com
Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
kącik internetowy za opłatą, WiFi na terenie hotelu i w pokojach gratis.
wyremontowane, gustownie urządzone Pokoje dwuosobowe (1-3A): ok. 25 m2: klimatyzacja, telefon, TV kablowa, minibar (za opłatą), sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. WC, wanna, suszarka. Z bocznym widokiem na morze (1-3B). Z bezpośrednim widokiem na morze (1-3C).
przy rezerwacji 2 posiłków menu sylwestrowe 31.12 w cenie.
za opłatą: nowe, niewielkie Spa oraz kryty basen.
Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
do 31.01.18 10% zniżki.
2-14 lat: pobyt gratis.
4 gwiazdki.
Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.Connected Service w języku polskim w okresie zimowym.
Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Malta, Malta
Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.
centralne, od promenady oddzielony jedynie ulicą przybrzeżną. Do centrum Sliemy z kafejkami, restauracjami i sklepami ok. 400 m. Do malowniczej zatoki z przystanią statków do Valetty ok. 200 m.
skalista, oddalona ok. 1 km od hotelu.
wyremontowany w 2017 roku hotel, oferuje 165 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach, windy, hol powitalny z recepcją, klimatyzowana włoska restauracja "Regatta", lobby bar. Na tarasie na dachu hotelu znajduje się niewielki basen (otwarty w miesiącach czerwiec – październik, w zależności od pogody) oraz bar z przekąskami. Parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe przy basenie w cenie. Nowe lido; transfer, wstęp, leżaki i parasole dla Gości hotelowych gratis.
kącik internetowy za opłatą, WiFi na terenie hotelu i w pokojach gratis.
4 gwiazdki.
wyremontowane, gustownie urządzone Pokoje dwuosobowe (1-3A): ok. 25 m2: klimatyzacja, telefon, TV kablowa, minibar (za opłatą), sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. WC, wanna, suszarka. Z bocznym widokiem na morze (1-3B). Z bezpośrednim widokiem na morze (1-3C). Pokoje dwuosobowe Superior z widokiem na morze (1-3D): położone na najwyższych pietrach, wyposażone jak pokoje dwuosobowe.
Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
siłownia i nowy basen kryty. Za opłatą: niewielkie Spa.
zintegrowany brodzik na dachu hotelu. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
do 31.01.19 5% zniżki na pobyty w terminach 1.07-31.08.19.
2-11 lat: pobyt gratis.
Popularny hotel miejski, położony w centrum Sliemy w pobliżu nadmorskiej promenady. Wspaniały widok na miasto i morze z tarasu na dachu hotelu. Przyjemnie urządzone pokoje w śródziemnomorskim stylu.
Masz pytania o Hotel The Waterfront? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00