cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Last Minute
Hotel The Waterfront, Malta
1/20
Hotel The Waterfront, Malta
2/20
Hotel The Waterfront, Malta
3/20
Hotel The Waterfront, Malta
4/20
Hotel The Waterfront, Malta
5/20
Hotel The Waterfront, Malta
6/20
Hotel The Waterfront, Malta
7/20
Hotel The Waterfront, Malta
8/20
Hotel The Waterfront, Malta
9/20
Hotel The Waterfront, Malta
10/20
Hotel The Waterfront, Malta
11/20
Hotel The Waterfront, Malta
12/20
Hotel The Waterfront, Malta
13/20
Hotel The Waterfront, Malta
14/20
Hotel The Waterfront, Malta
15/20
Hotel The Waterfront, Malta
16/20
Hotel The Waterfront, Malta
17/20
Hotel The Waterfront, Malta
18/20
Hotel The Waterfront, Malta
19/20
Hotel The Waterfront, Malta
20/20
mapakliknij aby aktywować mapę
Ocena
hotelu:
0.0 / 5
Najbliższy termin
10.12 - 14.12
już od 1069 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
11.02 - 15.02
już od 1069 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu The Waterfront
  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu

Hotel The Waterfront
star 4

Malta
Ocena hotelu The Waterfront:
0.0 / 5
Średnia z 0 opinii
Szczegóły oceny hotelu The Waterfront:
  • Lokalizacja
    0
  • Hotel
    0
  • Pokoje
    0
  • Wyżywienie
    0
  • Atrakcje
    i sport
    0
  • Jakość
    do ceny
    0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 10 grudnia 2023
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 11 lutego 2024

Hotel The Waterfront w ofercie Biura podróży:

Exim Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

4 Malta/Wyspa Malta

Informacje Ogólne

The Waterfront Hotel w Sliema posiada 116 pokoi na 8 piętrach. W 8-piętrowym hotelu personel mówi po niemiecku, angielsku i włosku. Hotel posiada czynny w sezonie basen ze słodką wodą. Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. W pobliżu hotelu znajdują się przystanek autobusowy, centrum miasta, supermarket, informacja turystyczna, postój taksówek, sklepy i bary/restauracje. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: lotnisko MLA (15 km).

Posiłki

Śniadanie: bufet, kontynentalny. W hotelu znajdują się 2 restauracje. Wieczorem odwiedź bar w recepcji.

Sport i Rozrywka

Miłośnicy golfa znajdą pole golfowe w odległości 10 km.

Dodatkowe Informacje

Akceptujemy następujące formy płatności: karta Visa i karta Eurocard/MasterCard.

Wyżywienie

BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje, napoje dodatkowo płatne

Bagaż

Gdańsk (Ryanair - przeloty w czwartki i niedziele), Kraków, Poznań, Wrocław, Berlin, Kowno; Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 15 kg - 240 PLN - 20 kg - 336 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Gdańsk (WizzAir - przeloty w soboty); Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 182 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 274 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) - 32 kg - 274 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 366 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 228 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 320 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) - 32 kg - 320 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 410 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie.


EXIM tours zapoczątkowało swoją działalność w Czechach, w 1993 roku. W związku z dynamicznym rozwojem Firma szybko wkroczyła także na rynek polski, słowacki, węgierski i rumuński.

Dzięki fuzji marek EXIM tours i Kartago Tours, Grupa EXIM stała się podmiotem międzynarodowym, zajmującym wiodącą pozycję wśród touroperatorów w Europie Środkowej. Z dniem 31 maja 2012 niemiecka Grupa Kapitałowa REWE Touristik przejęła 51 % udziałów Holdingu Exim, a partnerstwo to stworzyło nowe możliwości rozwoju i poszerzenia rynków zbytu.

 

Z dniem 12 kwietnia 2013 REWE Group zespoliło wszystkie brandy turystyczne pod nową wspólną nazwą DER Touristik Köln GmbH, zastępując tym samym dawną nazwą REWE Touristik.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz pasji organizowania wyjazdów EXIM tours znajduje się wśród czołowych polskich touroperatorów. W ciągu całego okresu prowadzenia swojej działalności, EXIM tours otrzymało liczne prestiżowe nagrody oraz certyfikaty, m.in. Certyfikat Śląskiej Izby Turystycznej, Certyfikat Rzetelności oraz Złoty Certyfikat Transparentnego Touroperatora.

 

Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych EXIM S.A. posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia podróży), będącym wiodącym ubezpieczycielem, specjalizującym się w ubezpieczeniach podróży. Beneficjentem gwarancji ubezpieczeniowej jest Marszałek Województwa Mazowieckiego. Firma zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.


EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.

 

EXIM S.A wchodzi w skład grupy DER Touristik Eastern Europe a.s., co zapewnia stabilną pozycję na rynku europejskim, a także bezpieczeństwo i gwarancję międzynarodowego kapitału.


EXIM S.A. jest członkiem Polskiej Izby Turystyki.

EXIM S.A. posiada Diamentowy Certyfikat Rzetelnej Firmy co oznacza, że awans z poziomu Złotego na Diamentowy.

Exim w swojej ofercie posiada prawie wszystkie kierunki świata od Europy po egzotykę.




BestReisen

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Naszym zdaniem

Oferujący wspaniałe widoki na zatokę Sliema hotel The Waterfront to doskonały wybór dla wymagających podróżnych szukających komfortu w przepięknym otoczeniu.

Położenie

Hotel znajduje się zaledwie 150 metrów od najbliższego przystanku autobusowego, w odległości spaceru od kilku barów, restauracji i sklepów w Sliemie. Odległość od lotniska to 10 km.

Wyposażenie

Recepcja, restauracja główna Regatta, lobby bar, dwie sale konferencyjne.

Pokoje

Wszystkie pokoje i apartamenty są klimatyzowane, stylowo urządzone i oferują różne udogodnienia, w tym łazienkę z suszarką do włosów, telewizję kablową, mini bar, skrytkę  depozytową, darmowe Wi-Fi, minibar, żelazko i deskę do prasowania, zestaw do kawy i herbaty, balkon.

Wyżywienie

BB - Śniadania w formie bufetu HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu

Sport i rozrywka

Basen

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).

Informacje o lotach liniami Wizzair / Ryanair / Air Malta

Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 130 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Air Malta: Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Dertour Polska

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Nazwa obiektu

The Waterfront

Kategoria

****

Miejscowość

Sliema

Region

Malta

Kod

MLA20033 FH

Liczba pokoi

116

Zalety

Top zniżki dla dzieci. Top zniżki dla 1 osoby dorosłej podróżującej z dzieckiem. Dodatkowe świadczenia w cenie (sezonowo).

Położenie

Centralnie, od pięknej promenady i zatoki oddzielony jedynie tętniącą życiem ulicą nadbrzeżną, z widokiem na port jachtowy i Valetttę. Tylko kilka minut pieszo do centrum, gdzie znajduje się wiele sklepów. Do najbliższej plaży skalistej ok. 500 m, przystanek autobusowy w odległości ok. 200 m.

Opis

Komfortowy, bardzo stylowo urządzony, z dziedzińcem, w pełni klimatyzowany. Restuaracja `Regatta`, trattoria `Basilico`, kawiarnia, lobby z miejscami do siedzenie, WLAN, winda, taras na dachu z basenem (ok. 6 x 3 m), leżakami, parasolami i ręcznikami kąpielowymi, bar z przekąskami/przy basenie, parkowanie w miejscach publicznych.

Wyżywienie

Śniadanie w formie bufetu lub 2 posiłki dziennie. Przy rezerwacji z 2 posiłkami (H) dodatkowo kolacja w formie bufetu.

Zakwaterowanie (pokoje)

Stylowo i komfortowo urządzone, ok. 25 m kw., łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów, radio, telefon, TV kablowa, WLAN, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, sejf, klimatyzacja/ogrzewanie (w zależności od sezonu), umeblowany balkon. Pokoje z drzwiami łączącymi, pokoje dla niepalących oraz pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych na zamówienie.

Pokój typ 1

DJ / EJ = Pokoje 2-osobowe, od strony typowo maltańskiego dziedzińca. Również do samodzielnego wykorzystania.

Pokój typ 2

DJA = Pokoje 2-osobowe z bocznym widokiem na morze.

Pokój typ 3

DJM / EJM = Pokoje 2-osobowe z widokiem na morze. Również do samodzielnego wykorzystania.

Warto wiedzieć

Dodatkowo w cenie - przy pobycie min. 7 nocy bon na 1 pizzę do wyboru w trattorii - sezonowo. Położony w bardzo dobrym punkcie, lubiany hotel z dobrym serwisem w dobrej cenie. Zniżki dla osób zakwaterowanych na dostawce - jako 3 osoba w pokoju DJ/DJA/DJM. Zniżki dla 1 osoby dorosłej podróżującej z dzieckiem - w pokoju EJ/EJM.  

Transfery

Możliwość rezerwacji transferu z / na lotnisko. W rezerwacji należy podać nr rejsów oraz godz. przylotu i odlotu - w przeciwnym razie transfer przepada.

Uwaga

Zakres i opis świadczeń mogą się zmieniać w zależności od sezonu. Wiążący opis znajduje się na oryginalnym potwierdzeniu podróży organizatora.

Ref.

MP306102


DERTOUR Polska jest głównym agentem sprzedaży DER Touristik w Polsce, posiada swoją siedzibę Warszawie. Marka Dertour to jedna z firm córek koncernu turystycznego Der Touristik, który jest jednym z większych w Europie, z ponad 100-letnią tradycją w działalności turystycznej. Koncert ma swoją siedzibę w Kolonii. Poza Dertour skupia również takie firmy jak Meier’s Weltreisen, Adac Reisen, Its, Jahn Reisen i Travelix.. Koncern jest liderem w organizacji wyjazdów modułowych, które tworzone są na potrzeby klientów, zgodnie z ich oczekiwaniami i wymaganiami, począwszy od środka transportu, np. samolotem lub koleją, przez wybór właściwego obiektu noclegowego praktycznie w każdym możliwym standardzie, poprzez rejsy, oferty weekendowe ze spa. Najważniejsze są życzenia klientów, dlatego też organizator starając się je spełnić, jest w stanie zaoferować wyjątkowy produkt w każdej części świata. Najważniejszymi dalekimi kierunkami są Wyspy Oceanu Indyjskiego, Azja, Karaiby. Dużą popularnością cieszą się pobyty w krajach Orientu, również jako stopover podczas dalszej podróży. Oferta Dertour dotyczy również obiektów na terenie Polski. Propozycje są odpowiednio wybrane, tak by gwarantować wysoki poziom obsługi. W ofercie znajdują się również wyjazdy do najpiękniejszych rejonów Europy. Popularne i chętnie wybierane kierunki na południu, jak: Chorwacja, Włochy, Hiszpania i Grecja jak również inne ciekawe kierunki: Irlandię i Wielką Brytanię, Skandynawię (latem i zimą), kraje nadbałtyckie, Rosję i Ukrainę. Zapraszamy także na wakacje w najbliższej okolicy: poza obiektami w kraju w ofercie są też inne rejony Europy centralnej i wschodniej oraz do krajów alpejskich, z bogatym wyborem hoteli i apartamentów.

Nekera

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kraj

MALTA

Położenie

Hotel zlokalizowany jest w miejscowości Sliema, tuż przy nadmorskiej promenadzie. W pobliżu znajdują się liczne sklepy, bary, restauracje i kawiarnie, przystanek autobusowy – ok. 150 m; terminal promowy Sliema Ferry – ok. 700 m. Stolica Malty Valleta wpisana Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO – ok. 6 km; Fort Tigne pochodzący z XVII w – 1,3 km. Port lotniczy Malta oddalony o ok. 10 km.

Plaża

Publiczna kamienista plaża na platformach Sliema beach oddalona o ok. 1 km. Zejście do wody po drabinkach.

Wyposażenie

Czterogwiazdkowy hotel oferuje 165 pokoi w 8-piętrowym budynku. Do dyspozycji gości: podgrzewany basen wewnętrzny (dzieci poniżej 14 lat korzystać mogą z baseny wyłącznie pod opieką dorosłych), taras na dachu, restauracja.

Dostęp do internetu

bezpłatne Wi-Fi.

Zakwaterowanie

Pokój dwuosobowy Standard: ok. 19 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, żelazko (na zapytanie), zestaw do parzenia kawy i herbaty, prywatna łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, umywalka). Pokój dwuosobowy Superior z bocznym widokiem na morze: ok. 19 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, pokój z bocznym widokiem na morze; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy Standard. Pokój dwuosobowy Superior z widokiem na morze: ok. 19 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, pokój z widokiem na morze; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy Standard.

Sport

sala fitness.

Wellness

za dodatkową opłatą sauna, jacuzzi, masaże i zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne.

Wyżywienie

Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami. Śniadanie serwowane w formie bufetu z szerokim wyborem produktów lokalnych i międzynarodowych, serwowana kolacja.

Święta/ Sylwester

W cenie dla gości rezerwujących wyżywienie z dwoma posiłkami: kolacja wigilijna 24.12, obiad świąteczny 25.12, kolacja sylwestrowa 31.12, obiad noworoczny 01.01.

Kategoria Nekera

4 gwiazdki; kategoria lokalna: 4 gwiazdki.

Zwierzęta domowe

Zwierzęta nie są akceptowane.

Ważne informacje

zakwaterowanie od 14.00, wykwaterowanie do 11.00.

UWAGA!

Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna w hotelu.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir).Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności. 

Mocne strony

- w centrum miejscowości- w pobliżu promenady


Wycieczka pochodzi z oferty biura podróży Nekera, polskiego touroperatora, który stawia na nowoczesne technologie i współpracuje z największymi sieciami linii lotniczych, hoteli i miejsc wakacyjnych. Tworzy je zespół doświadczonych specjalistów z ponad 25-letnim stażem w międzynarodowej branży turystycznej. Nekera w swojej ofercie ma propozycje wyjazdów do wszystkich ulubionych destynacji Polaków (około 15.000 wyselekcjonowanych hoteli) oraz zapewnia stabilne i profesjonalne wsparcie produktowe w świetnych cenach. Znaleźć tu można wycieczki zarówno do krajów europejskich (np. Grecja, Hiszpania, basen Morza Śródziemnego), egzotycznych (np. kraje karaibskie, afrykańskie czy azjatyckie), jak i regionów polskich (już ok. 700 obiektów), które w ostatnich tygodniach niezwykle zyskują na popularności. Touroperator specjalizuje się w wycieczkach typu last minute oraz all inclusive, a wszystkie oferty objęte są gwarancją najniższej ceny, niezmienności ceny, a także polskojęzyczną obsługą w systemie 24/7. Dodatkowo, zgodnie z prawem polskim i ustawą o świadczeniu usług turystycznych, odprowadza składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Gwarantuje więc klientom ochronę ich wpłat w przypadku jakichkolwiek nieoczekiwanych kłopotów przy świadczeniu usług. Posiada gwarancję ubezpieczeniową firmy Allianz Partners (AWP P&C S.A. oddział w Polsce) oraz jest członkiem Polskiego Związku Organizatorów Turystyki PZOT. 

Prima Holiday

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POŁOŻENIE

w sercu Sliema, w pobliżu bary/restauracje, supermarket, przystanek autobusowy. Wyjątkowa lokalizacja Waterfront sprawia, że jest to idealne miejsce do zwiedzania wyspy i najbliższej okolicy. Odkryjesz fascynującą historię Malty, lub  zrelaksujesz się w jednej z wielu kawiarni i restauracji w okolicy.Można pływać i opalać się na kamienistej plaży, która rozciąga się na większą część wybrzeża Sliemy, z mnóstwem lodziarni i klubów plażowych.

PLAŻA

Odkryte kąpielisko basenowe znajduje się przy linii brzegowej, tuż przed nabrzeżem. Z nadbrzeżnego kąpieliska położonego nad potokiem Sliema roztacza się widok na Vallettę i panoramę wyspy Manoel.Dostępne Leżaki i ręczniki plażowe, Parasole. Podgrzewany basen odkryty w miesiącach zimowych.

HOTEL

Kategoria lokalna 4*Hotel wyróżniony Nagroda Travellers' Choice 2023, która przyznawana jest obiektom, które stale zbierają świetne recenzje i należą do najlepszych 10% obiektów na stronie Tripadvisor.W hotelu znajduje się podgrzewany kryty basen z bezpośrednim dostępem do wspaniałego tarasu na dachu z majestatycznym widokiem na morze, port Marsamxett i stolicę Vallettę.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja 24h, lobby,  przechowalnia bagażu, kantor, sejf (płatny), pralnia (płatna), wypożyczalnia samochodów, wi fi. Restauracja Regatta, gdzie serwują kuchnię maltańską - od lokalnych świeżych ryb, po maltańskie suszone pomidory, od światowej sławy lokalnej oliwy z oliwek po świeże sery kozie z Gozitan. Lobby bar czynny codziennie od godziny 10.30 do godziny 22.30. Skosztujesz tu koktajl, szerokiej gamy wina, a także  menu z opcjami obiadowymi, od burgerów po pyszne dania z makaronu, mięsa i pizze. 1Oliwkowy Grill Taras na dachu to idealne miejsce na wino, posiłek i podziwianie widoków. Podczas letnich wieczorów przy grillu na tarasie na 10. piętrze, z którego roztaczają się zapierające dech w piersiach widoki na Vallettę i okolicę portu. Dostępne tylko w miesiącach letnich. Wiecej informacji na temat restauracji znajdziesz tutaj: https://waterfronthotelmalta.com/restaurants-bars/ 

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

basen nad morzem, kryty basen ze słodką wodą, centrum fitnes, Spa,  taras na dachu hotelu. Kryty basen jest otwarty przez cały rok i jest podgrzewany do dokładnie 32°C (89,6°F), co zapewnia idealnie ciepłą kąpiel o każdej porze roku. Z widokiem na stolicę, Vallettę, zlokalizowanym na 10. piętrze, nasz basen z podgrzewaną wodą jest otwarty dla wszystkich gości hotelowych i zapewniamy bezpłatny dostęp do basenu i centrum fitness. Ręczniki są zapewnione.Dostępna jest także sauna i jacuzzi z dyszami przeciwprądowymi, strumieniem masującym kark i efektem kąpieli bąbelkowej. Dostępne orzeźwiające napoje gorące, herbaty i woda lodowa. Świeże jabłka dostępne w recepcji. Gabinety zabiegowe (2) oferujące masaże.  Dzieci do lat 14 mogą korzystać z basenu i strefy relaksu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i powinny szanować komfort innych Gości. Na miejscu nie ma ratownika.

ZAKWATEROWANIE

Pokój Standard, wyposażone w: balkon/taras, klimatyzacja/ogrzewanie, Internet WiFi,  łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka), TV-SAT, sejf, mini bar/lodówka (płatna), telefon. Pokoje z widokiem na morze za dodatkową opłatą. Wiecej odnośnie pokoji znajdziesz tutaj: https://waterfronthotelmalta.com/rooms-suites/ 

WYŻYWIENIE

BB - śniadanie w formie bufetuHB - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.Kolacja Wigilijna (24.12) oraz Kolacja Noworoczna (31.12) wliczona w cenę imprezy. 

INFORMACJE DODATKOWE

https://waterfronthotelmalta.com/ 

CENA

Imprezy samolotowe - cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż: dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych tylko bagaż podręczny (Ryanair do 5kg, dla Wizzair do 10 kg)  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż podreczny do 10kg ; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus) - prom na Gozo dodatkowo płatny na miejscu, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Dojazd własny - cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż. Bez rezydenta.Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, opłaty za prom na Gozo płatnej na miejscu przy wejściu na prom ok. 5 euro/os, bagażu rejestrowanego za opłatą od 160 pln - do 440pln szt. w zależności od wagi, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) wycieczek fakultatywnych.Cena imprezy uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WYCIECZKI FAKULTATYWNE

Pragniemy poinformować, że nasz lokalny partner przygotowała dla Państwa ofertę wycieczek i rejsów dla klientów indywidualnych.Proponujemy dwie wycieczki w tygodniu z polskim przewodnikiem: 1. Perły Malty w piątki, w cenie transfery oraz opieka polskiego przewodnika - ok. 45 euro / osoba 2. Wyspa Gozo w poniedziałki,  w cenie transfery, bilety promowe oraz opieka polskiego przewodnika ok. 70 euro / osoba Oprócz tego oferujemy 2 rodzaje rejsów, które odbywają się codziennie (w zależności od pogody) z dojazdem własnym lub dodatkowo płatnym, prywatnym transferem:1. Całodniowy rejs na Comino i Blue Lagoon ok. 25 euro / osoba 2. Rejs po Wielkim Porcie ok. 20 euro / oosba Opisy, ceny oraz szczegółowy program wycieczek znajdziecie Państwo w dokumntach podróży wysyłanych na 3 dni przed wylotem oraz na naszej stronie www.primaholiday.pl (przy opisie każdego hotelu) Każda wycieczka może być zarezerwowana z wyprzedzeniem lub już na miejscu u naszego rezydenta pod numerem +356 7777 2601.Wycieczki z polskim przewodnikiem organizowane przy minimalnej liczbie uczestników 15 osób! Przy mniejszej ilości chętnych organizowane są prywatne wycieczki z indywidualną wyceną i programem oraz prywatnym transferem.  

WARUNKI WJAZDOWE

* Dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ. 


Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).

W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W  kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.

Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.

Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.



Oasis Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis kontrahenta

The hotel The Waterfront Hotel is equipped with a reception as well as Wi-Fi. In the outdoor area you will find a seasonally open pool. Additional information The hotel has a total of 165 rooms.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze.

COVID 19

Klienci wylatujący na Maltę są zobowiązani posiadać test z wynikem negatywnym na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu 72 godzin przed przylotem na Maltę. Podróżni, którzy nie będą posiadać testu, mogą zostać poddani testowi po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantannę - w takim wypadku ustają świadczenia zawarte w Umowie między Organizatorem a Klientem, który zostaje skierowany do wyznaczonego miejsca, w celu odbycia kwarantanny. Rząd Maltański nie pokrywa kosztów wyżywienia. Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com. Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.  Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników: Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY - USŁUGI

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej) i na ich prośbę mogą być odwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.


Neckermann

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Malta, Malta

Położenie

centralne, od promenady oddzielony jedynie ulicą przybrzeżną. Do centrum Sliemy z kafejkami, restauracjami i sklepami ok. 400 m. Do malowniczej zatoki z przystanią statków do Valetty ok. 200 m.

Plaża

skalista, oddalona ok. 1 km od hotelu.

Wyposażenie

wyremontowany w 2017 roku hotel, oferuje 165 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach, windy, hol powitalny z recepcją, klimatyzowana restauracja główna, włoska restauracja a'la carte "Basilico", trattoria, kawiarnia "Star", bar. Na tarasie na dachu hotelu znajduje się niewielki basen (otwarty w miesiącach maj – październik) oraz bar z przekąskami. Parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe przy basenie w cenie. Nowe lido po przeciwnej stronie drogi, leżaki, parasole dla Gości hotelowych gratis. www.waterfronthotelmalta.com

Wyżywienie

Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.

Internet

kącik internetowy za opłatą, WiFi na terenie hotelu i w pokojach gratis.

Zakwaterowanie

wyremontowane, gustownie urządzone Pokoje dwuosobowe (1-3A): ok. 25 m2: klimatyzacja, telefon, TV kablowa, minibar (za opłatą), sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. WC, wanna, suszarka. Z bocznym widokiem na morze (1-3B). Z bezpośrednim widokiem na morze (1-3C).

Święta/Sylwester

przy rezerwacji 2 posiłków menu sylwestrowe 31.12 w cenie.

Wellness

za opłatą: nowe, niewielkie Spa oraz kryty basen.

Dzieci

Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

Zniżki FIRSTBOOK

do 31.01.18 10% zniżki.

Dla dzieci

2-14 lat: pobyt gratis.

Kategoria lokalna

4 gwiazdki.

UWAGA!

Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.Connected Service w języku polskim w okresie zimowym.

Ważne informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Neckermann, należącego do najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych w Europie – Thomas Cook Group, szczycącego się ponad 172-letnią tradycją. Na rynku polskim Neckermann zadebiutował 20 lat temu i od samego początku zajmuje stanowisko jednego z liderów wśród organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej.

Głównymi założeniami biura przy tworzeniu ofert jest innowacyjność i oferowanie usług wysokiej jakości, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów na polskim rynku. Letnia oferta Biura Podróży Neckermann obejmuje głównie kraje z regionu Basenu Morza Śródziemnego: Grecję, Hiszpanię, Turcję, Bułgarię, Włochy i Chorwację. Dostępna jest także bardzo bogata baza hoteli i apartamentów na dojazd własny praktycznie w każdym zakątku świata, także w Polsce. Zimowa oferta jest równie bogata - klienci mają do wyboru wiele atrakcyjnych alpejskich regionów narciarskich z dojazdem własnym, a oprócz tego mogą udać się na wakacje samolotem w najbardziej egzotyczne miejsca świata - Kuba, DOminikana, Meksyk, Jamajka, karaiby i wiele, wiele innych.

Wśród zróżnicowanej oferty biura warto zwrócić uwagę na aquamanię (grupę hoteli z parkami wodnymi), hotele z polskimi animacjami dla dzieci, parki rozrywki, rejsy statkami oraz ofertę fly & drive.


Polska Neckermann

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Malta, Malta

UWAGA!

Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.

Położenie

centralne, od promenady oddzielony jedynie ulicą przybrzeżną. Do centrum Sliemy z kafejkami, restauracjami i sklepami ok. 400 m. Do malowniczej zatoki z przystanią statków do Valetty ok. 200 m.

Plaża

skalista, oddalona ok. 1 km od hotelu.

Wyposażenie

wyremontowany w 2017 roku  hotel, oferuje 165 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach, windy, hol powitalny z recepcją, klimatyzowana włoska restauracja "Regatta", lobby bar. Na tarasie na dachu hotelu znajduje się niewielki basen (otwarty w miesiącach czerwiec – październik, w zależności od pogody) oraz bar z przekąskami. Parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe przy basenie w cenie. Nowe lido; transfer, wstęp, leżaki i parasole dla Gości hotelowych gratis. 

Dostęp do internetu

kącik internetowy za opłatą, WiFi na terenie hotelu i w pokojach gratis.

Kategoria lokalna

4 gwiazdki.

Zakwaterowanie

wyremontowane, gustownie urządzone Pokoje dwuosobowe (1-3A): ok. 25 m2: klimatyzacja, telefon, TV kablowa, minibar (za opłatą), sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. WC, wanna, suszarka. Z bocznym widokiem na morze (1-3B). Z bezpośrednim widokiem na morze (1-3C). Pokoje dwuosobowe Superior z widokiem na morze (1-3D): położone na najwyższych pietrach, wyposażone jak pokoje dwuosobowe.  

Wyżywienie

Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.

Wellness

siłownia i nowy basen kryty. Za opłatą: niewielkie Spa. 

Dzieci

zintegrowany brodzik na dachu hotelu. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

Wcześniej = taniej

do 31.01.19 5% zniżki na pobyty w terminach 1.07-31.08.19. 

Dla dzieci

2-11 lat: pobyt gratis.

Polecamy

Popularny hotel miejski, położony w centrum Sliemy w pobliżu nadmorskiej promenady. Wspaniały widok na miasto i morze z tarasu na dachu hotelu. Przyjemnie urządzone pokoje w śródziemnomorskim stylu.


Mapa Hotelu The Waterfront

Opinie o Hotelu The Waterfront

The Waterfront - możliwości zakwaterowania:

Family Room
Standard DBL
Superior Sea View DBL
superior z widokiem na morze superior seaview
superior z bocznym widokiem na morze superior side seaview
pokój rodzinny z balkonem
POKÓJ DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI Z WIDOKIEM NA MORZE
SUITE DELUXE
POKÓJ DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI Z BOCZNYM WIDOKIEM NA MORZE
SUITE DELUXE Z WIDOKIEM NA MORZE
POKÓJ DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI STANDARD
standard standard
Pokój dwuosobowy Superior z bocznym widokiem na morze
Pokój dwuosobowy Superior z widokiem na morze
Pokój dwuosobowy Standard

The Waterfront - Możliwości wyżywienia:


The Waterfront - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel The Waterfront? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00