Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Last Minute
Hotel The Waterfront, Malta
1/20
Hotel The Waterfront, Malta
2/20
Hotel The Waterfront, Malta
3/20
Hotel The Waterfront, Malta
4/20
Hotel The Waterfront, Malta
5/20
Hotel The Waterfront, Malta
6/20
Hotel The Waterfront, Malta
7/20
Hotel The Waterfront, Malta
8/20
Hotel The Waterfront, Malta
9/20
Hotel The Waterfront, Malta
10/20
Hotel The Waterfront, Malta
11/20
Hotel The Waterfront, Malta
12/20
Hotel The Waterfront, Malta
13/20
Hotel The Waterfront, Malta
14/20
Hotel The Waterfront, Malta
15/20
Hotel The Waterfront, Malta
16/20
Hotel The Waterfront, Malta
17/20
Hotel The Waterfront, Malta
18/20
Hotel The Waterfront, Malta
19/20
Hotel The Waterfront, Malta
20/20
mapakliknij aby aktywować mapę
Ocena
hotelu:
0.0 / 5

Hotel The Waterfront
star 4

Malta
Ocena hotelu The Waterfront:
0.0 / 5
Średnia z 0 opinii
Szczegóły oceny hotelu The Waterfront:
  • Lokalizacja
    0
  • Hotel
    0
  • Pokoje
    0
  • Wyżywienie
    0
  • Atrakcje
    i sport
    0
  • Jakość
    do ceny
    0

Hotel The Waterfront w ofercie Biura podróży:

Exim Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

4 Malta/Wyspa Malta

Informacje Ogólne

The Waterfront Hotel w Sliema posiada 116 pokoi na 8 piętrach. W 8-piętrowym hotelu personel mówi po niemiecku, angielsku i włosku. Hotel posiada czynny w sezonie basen ze słodką wodą. Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. W pobliżu hotelu znajdują się przystanek autobusowy, centrum miasta, supermarket, informacja turystyczna, postój taksówek, sklepy i bary/restauracje. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: lotnisko MLA (15 km).

Posiłki

Śniadanie: bufet, kontynentalny. W hotelu znajdują się 2 restauracje. Wieczorem odwiedź bar w recepcji.

Sport i Rozrywka

Miłośnicy golfa znajdą pole golfowe w odległości 10 km.

Dodatkowe Informacje

Akceptujemy następujące formy płatności: karta Visa i karta Eurocard/MasterCard.

Wyżywienie

BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje, napoje dodatkowo płatne

Bagaż

Gdańsk (Ryanair - przeloty w czwartki i niedziele), Kraków, Poznań, Wrocław, Berlin, Kowno; Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 15 kg - 240 PLN - 20 kg - 336 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Gdańsk (WizzAir - przeloty w soboty); Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 182 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 274 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) - 32 kg - 274 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 366 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 23 kg - 228 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 320 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) - 32 kg - 320 PLN (wyloty od 20.04 - 31.05. oraz od 01.10 - 31.10) / 410 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Exim Tours, które działa na rynku turystycznym od 1993 roku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanym pracownikom i pasji do podróży, zajmuje jedno z czołowych miejsc wśród polskich touroperatorów. Długa obecność na rynku zagwarantowały stworzenie oferty dostosowanej do potrzeb i zainteresowań każdego polskiego turysty.

Wśród proponowanych przez Exim Tours kierunków znajdziemy zarówno te najchętniej wybierane przez polskich turystów, takie jak Egipt, Grecja, Turcja, Tunezja, czy Hiszpania, jak i dalsze destynacje: Indie, Wenezuelę, Sri Lankę, czy Mauritius. Całkowitą nowością są propozycje hoteli all inclusive i apartamentów na dojazd własny w Austrii, Włoszech, Chorwacji oraz Grecji.

Turyści mogą wybierać spośród setek wycieczek samolotowych oraz coraz popularniejszego w ostatnich latach dojazdu własnego. Szeroka jest również oferta wycieczek objazdowych a wśród nich najchętniej wybierany "Rejs po Nilu".

Wysoka jakość oferowanych usług, atrakcyjne ceny wakacji last minute, posiadający dużą wiedzę rezydenci i piloci oraz dobre relacje z zagranicznymi kontrahentami Exim Tours, zapewniają udany wypoczynek wszystkim turystom.


BestReisen

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Naszym zdaniem

Oferujący wspaniałe widoki na zatokę Sliema hotel The Waterfront to doskonały wybór dla wymagających podróżnych szukających komfortu w przepięknym otoczeniu.

Położenie

Hotel znajduje się zaledwie 150 metrów od najbliższego przystanku autobusowego, w odległości spaceru od kilku barów, restauracji i sklepów w Sliemie. Odległość od lotniska to 10 km.

Wyposażenie

Recepcja, restauracja główna Regatta, lobby bar, dwie sale konferencyjne.

Pokoje

Wszystkie pokoje i apartamenty są klimatyzowane, stylowo urządzone i oferują różne udogodnienia, w tym łazienkę z suszarką do włosów, telewizję kablową, mini bar, skrytkę  depozytową, darmowe Wi-Fi, minibar, żelazko i deskę do prasowania, zestaw do kawy i herbaty, balkon.

Wyżywienie

BB - Śniadania w formie bufetu HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu

Sport i rozrywka

Basen

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).

Informacje o lotach liniami Wizzair / Ryanair / Air Malta

Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 130 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Air Malta: Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Dertour Polska

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Nazwa obiektu

The Waterfront

Kategoria

****

Miejscowość

Sliema

Region

Malta

Kod

MLA20033 FH

Liczba pokoi

116

Zalety

Top zniżki dla dzieci. Top zniżki dla 1 osoby dorosłej podróżującej z dzieckiem. Dodatkowe świadczenia w cenie (sezonowo).

Położenie

Centralnie, od pięknej promenady i zatoki oddzielony jedynie tętniącą życiem ulicą nadbrzeżną, z widokiem na port jachtowy i Valetttę. Tylko kilka minut pieszo do centrum, gdzie znajduje się wiele sklepów. Do najbliższej plaży skalistej ok. 500 m, przystanek autobusowy w odległości ok. 200 m.

Opis

Komfortowy, bardzo stylowo urządzony, z dziedzińcem, w pełni klimatyzowany. Restuaracja `Regatta`, trattoria `Basilico`, kawiarnia, lobby z miejscami do siedzenie, WLAN, winda, taras na dachu z basenem (ok. 6 x 3 m), leżakami, parasolami i ręcznikami kąpielowymi, bar z przekąskami/przy basenie, parkowanie w miejscach publicznych.

Wyżywienie

Śniadanie w formie bufetu lub 2 posiłki dziennie. Przy rezerwacji z 2 posiłkami (H) dodatkowo kolacja w formie bufetu.

Zakwaterowanie (pokoje)

Stylowo i komfortowo urządzone, ok. 25 m kw., łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów, radio, telefon, TV kablowa, WLAN, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, sejf, klimatyzacja/ogrzewanie (w zależności od sezonu), umeblowany balkon. Pokoje z drzwiami łączącymi, pokoje dla niepalących oraz pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych na zamówienie.

Pokój typ 1

DJ / EJ = Pokoje 2-osobowe, od strony typowo maltańskiego dziedzińca. Również do samodzielnego wykorzystania.

Pokój typ 2

DJA = Pokoje 2-osobowe z bocznym widokiem na morze.

Pokój typ 3

DJM / EJM = Pokoje 2-osobowe z widokiem na morze. Również do samodzielnego wykorzystania.

Warto wiedzieć

Dodatkowo w cenie - przy pobycie min. 7 nocy bon na 1 pizzę do wyboru w trattorii - sezonowo. Położony w bardzo dobrym punkcie, lubiany hotel z dobrym serwisem w dobrej cenie. Zniżki dla osób zakwaterowanych na dostawce - jako 3 osoba w pokoju DJ/DJA/DJM. Zniżki dla 1 osoby dorosłej podróżującej z dzieckiem - w pokoju EJ/EJM.  

Transfery

Możliwość rezerwacji transferu z / na lotnisko. W rezerwacji należy podać nr rejsów oraz godz. przylotu i odlotu - w przeciwnym razie transfer przepada.

Uwaga

Zakres i opis świadczeń mogą się zmieniać w zależności od sezonu. Wiążący opis znajduje się na oryginalnym potwierdzeniu podróży organizatora.

Ref.

MP306102


DERTOUR Polska jest głównym agentem sprzedaży DER Touristik w Polsce, posiada swoją siedzibę Warszawie. Marka Dertour to jedna z firm córek koncernu turystycznego Der Touristik, który jest jednym z większych w Europie, z ponad 100-letnią tradycją w działalności turystycznej. Koncert ma swoją siedzibę w Kolonii. Poza Dertour skupia również takie firmy jak Meier’s Weltreisen, Adac Reisen, Its, Jahn Reisen i Travelix.. Koncern jest liderem w organizacji wyjazdów modułowych, które tworzone są na potrzeby klientów, zgodnie z ich oczekiwaniami i wymaganiami, począwszy od środka transportu, np. samolotem lub koleją, przez wybór właściwego obiektu noclegowego praktycznie w każdym możliwym standardzie, poprzez rejsy, oferty weekendowe ze spa. Najważniejsze są życzenia klientów, dlatego też organizator starając się je spełnić, jest w stanie zaoferować wyjątkowy produkt w każdej części świata. Najważniejszymi dalekimi kierunkami są Wyspy Oceanu Indyjskiego, Azja, Karaiby. Dużą popularnością cieszą się pobyty w krajach Orientu, również jako stopover podczas dalszej podróży. Oferta Dertour dotyczy również obiektów na terenie Polski. Propozycje są odpowiednio wybrane, tak by gwarantować wysoki poziom obsługi. W ofercie znajdują się również wyjazdy do najpiękniejszych rejonów Europy. Popularne i chętnie wybierane kierunki na południu, jak: Chorwacja, Włochy, Hiszpania i Grecja jak również inne ciekawe kierunki: Irlandię i Wielką Brytanię, Skandynawię (latem i zimą), kraje nadbałtyckie, Rosję i Ukrainę. Zapraszamy także na wakacje w najbliższej okolicy: poza obiektami w kraju w ofercie są też inne rejony Europy centralnej i wschodniej oraz do krajów alpejskich, z bogatym wyborem hoteli i apartamentów.

Nekera

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kraj

MALTA

Położenie

centralne, od promenady oddzielony jedynie ulicą przybrzeżną. Do centrum Sliemy z kafejkami, restauracjami i sklepami ok. 400 m. Do malowniczej zatoki z przystanią statków do Valetty ok. 200 m.

Plaża

skalista, oddalona ok. 1 km od hotelu.

Wyposażenie

 wyremontowany w 2017 roku hotel, oferuje 165 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach, windy, hol powitalny z recepcją, klimatyzowana włoska restauracja "Regatta", lobby bar. Na tarasie na dachu hotelu znajduje się niewielki basen (otwarty w miesiącach czerwiec - październik, w zależności od pogody) oraz bar z przekąskami. Parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe przy basenie w cenie. 

Wyżywienie

 Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.

Internet

 kącik internetowy za opłatą, WiFi na terenie hotelu i w pokojach gratis.

Zakwaterowanie

 wyremontowane, gustownie urządzone Pokoje dwuosobowe: ok. 25 m2: klimatyzacja, telefon, TV kablowa, minibar (za opłatą), sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. WC, wanna, suszarka. Pokoje dwuosobowe z bocznym widokiem na morze, wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Pokoje dwuosobowe z bezpośrednim widokiem na morze, wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Pokoje dwuosobowe Superior z widokiem na morze: położone na najwyższych pietrach, wyposażone jak pokoje dwuosobowe.

Wellness

siłownia i nowy basen kryty. Za opłatą: niewielkie Spa.

Dzieci

zintegrowany brodzik na dachu hotelu. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

Kategoria lokalna

4 gwiazdki.

UWAGA!

    Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.

Ważne informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba). TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIM  

Mocne strony hotelu 1

w centrum miejscowości

Mocne strony hotelu 2

w pobliżu promenady

Mocne strony

- w centrum miejscowości - w pobliżu promenady


Wycieczka pochodzi z oferty biura podróży Nekera, polskiego touroperatora, który stawia na nowoczesne technologie i współpracuje z największymi sieciami linii lotniczych, hoteli i miejsc wakacyjnych. Tworzy je zespół doświadczonych specjalistów z ponad 25-letnim stażem w międzynarodowej branży turystycznej. Nekera w swojej ofercie ma propozycje wyjazdów do wszystkich ulubionych destynacji Polaków (około 15.000 wyselekcjonowanych hoteli) oraz zapewnia stabilne i profesjonalne wsparcie produktowe w świetnych cenach. Znaleźć tu można wycieczki zarówno do krajów europejskich (np. Grecja, Hiszpania, basen Morza Śródziemnego), egzotycznych (np. kraje karaibskie, afrykańskie czy azjatyckie), jak i regionów polskich (już ok. 700 obiektów), które w ostatnich tygodniach niezwykle zyskują na popularności. Touroperator specjalizuje się w wycieczkach typu last minute oraz all inclusive, a wszystkie oferty objęte są gwarancją najniższej ceny, niezmienności ceny, a także polskojęzyczną obsługą w systemie 24/7. Dodatkowo, zgodnie z prawem polskim i ustawą o świadczeniu usług turystycznych, odprowadza składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Gwarantuje więc klientom ochronę ich wpłat w przypadku jakichkolwiek nieoczekiwanych kłopotów przy świadczeniu usług. Posiada gwarancję ubezpieczeniową firmy Allianz Partners (AWP P&C S.A. oddział w Polsce) oraz jest członkiem Polskiego Związku Organizatorów Turystyki PZOT. 

Prima Holiday

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POŁOŻENIE

- Sliema- w pobliżu bary/restauracje, supermarket, przystanek autobusowy, centrum miasta

HOTEL

Kategoria lokalna 4*,  hotel 8 piętrowy, 165 pokoi

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

winda, lobby z recepcją, przechowalnia bagażu, kantor, sejf (płatny), pralnia (płatna), wypożyczalnia samochodów

INTERNET

- internet Wi-Fi (bezpłatne) 

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

- basen ze słodką wodą- bezpłatne parasole i leżaki na basenie

ZAKWATEROWANIE

Pokój Standard- balkon/taras- klimatyzacja/ogrzewanie- Internet WiFi (płatny)- łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka)- TV-SAT, sejf, mini bar/lodówka (płatna), - telefon- pokoje z widokiem na morze za dodatkową opłatą

WYŻYWIENIE

BB - śniadanie w formie bufetu lubHB - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.Kolacja Wigilijna (24.12) oraz Kolacja Noworoczna (31.12) wliczona w cenę imprezy.

INFORMACJE DODATKOWE

-

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM:Cena zawiera: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż podreczny 10kg + mała walizka; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji,  bagażu rejestrowanego przy połączeniach rejsowych (nie czarter) -  opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln-300pln za 1 sztukę bagażu do 23 kg, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych.UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.DOJAZD WŁASNY:Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty,  ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotuRyanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotuUwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kgRyanair:10kg/20kgLIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!Usługa daje mozliwość:* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)* pierwszeństwo wejścia na pokład* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.Easy Jet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera) 

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.

Covid-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Od poniedziałku 16 sierpnia 2021 r. papierowy formularz lokalizacji pasażera nie będzie już akceptowany przy wjeździe na Maltę. Pasażerowie muszą złożyć swoje dPLF online na platformie EU-ePLF pod adresem https://app.euplf.eu/#/form przed podróżą. Po pomyślnym przesłaniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem z unikalnym kodem szybkiej odpowiedzi (QR) oraz linkiem do pobrania pliku dPLF w formacie PDF. Przed wejściem na pokład i po przybyciu na Maltę pasażerowie mogą przedstawić swój dPLF z kodem QR w formie wydruku lub w formacie cyfrowym na smartfonie, tablecie lub innym urządzeniu.Każdy obywatel Polski w wieku powyżej 12 roku życia przybywający na Maltę po 14 lipca 2021 musi być zaszczepiony przeci COVID - 19 i musi posiadać potwierdzenie w postaci tzw. Paszportu Covidowego. Wykonanie testów PCR oraz antygenowych nie upoważnia do podróży na terytorium Malty. Dzieci w wieku 5-12 lat mogą podróżować na Maltę w towarzystwie zaszczepionych rodziców / opiekunów prawnych i muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR zrobiony na nie więcej niż 72 godziny przed przybyciem na Maltę. Dzieci poniżej 5 roku życia nie potrzebują testów.Przy podróży lotniczej do Niemiec: wejście na pokład samolotu lecącego do Niemiec jest możliwe tylko z negatywnym wynikiem testu (niezależnie od miejsca wylotu). Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h a testy PCR, LAMP, TMA 72h przed planowaną godziną lądowania w Niemczech. Ponadto linie lotnicze realizujące loty do Niemiec mogą mieć dodatkowe, indywidalne wymagania, z którymi należy się zapoznać. Powrót do Polski z zagranicy:UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ. Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego.  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home 


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Oasis Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis kontrahenta

The hotel The Waterfront Hotel is equipped with a reception as well as Wi-Fi. In the outdoor area you will find a seasonally open pool. Additional information The hotel has a total of 165 rooms.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze.

COVID 19

Klienci wylatujący na Maltę są zobowiązani posiadać test z wynikem negatywnym na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu 72 godzin przed przylotem na Maltę. Podróżni, którzy nie będą posiadać testu, mogą zostać poddani testowi po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantannę - w takim wypadku ustają świadczenia zawarte w Umowie między Organizatorem a Klientem, który zostaje skierowany do wyznaczonego miejsca, w celu odbycia kwarantanny. Rząd Maltański nie pokrywa kosztów wyżywienia. Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com. Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.  Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników: Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY - USŁUGI

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej) i na ich prośbę mogą być odwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.


Neckermann

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Malta, Malta

Położenie

centralne, od promenady oddzielony jedynie ulicą przybrzeżną. Do centrum Sliemy z kafejkami, restauracjami i sklepami ok. 400 m. Do malowniczej zatoki z przystanią statków do Valetty ok. 200 m.

Plaża

skalista, oddalona ok. 1 km od hotelu.

Wyposażenie

wyremontowany w 2017 roku hotel, oferuje 165 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach, windy, hol powitalny z recepcją, klimatyzowana restauracja główna, włoska restauracja a'la carte "Basilico", trattoria, kawiarnia "Star", bar. Na tarasie na dachu hotelu znajduje się niewielki basen (otwarty w miesiącach maj – październik) oraz bar z przekąskami. Parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe przy basenie w cenie. Nowe lido po przeciwnej stronie drogi, leżaki, parasole dla Gości hotelowych gratis. www.waterfronthotelmalta.com

Wyżywienie

Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.

Internet

kącik internetowy za opłatą, WiFi na terenie hotelu i w pokojach gratis.

Zakwaterowanie

wyremontowane, gustownie urządzone Pokoje dwuosobowe (1-3A): ok. 25 m2: klimatyzacja, telefon, TV kablowa, minibar (za opłatą), sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. WC, wanna, suszarka. Z bocznym widokiem na morze (1-3B). Z bezpośrednim widokiem na morze (1-3C).

Święta/Sylwester

przy rezerwacji 2 posiłków menu sylwestrowe 31.12 w cenie.

Wellness

za opłatą: nowe, niewielkie Spa oraz kryty basen.

Dzieci

Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

Zniżki FIRSTBOOK

do 31.01.18 10% zniżki.

Dla dzieci

2-14 lat: pobyt gratis.

Kategoria lokalna

4 gwiazdki.

UWAGA!

Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.Connected Service w języku polskim w okresie zimowym.

Ważne informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Neckermann, należącego do najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych w Europie – Thomas Cook Group, szczycącego się ponad 172-letnią tradycją. Na rynku polskim Neckermann zadebiutował 20 lat temu i od samego początku zajmuje stanowisko jednego z liderów wśród organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej.

Głównymi założeniami biura przy tworzeniu ofert jest innowacyjność i oferowanie usług wysokiej jakości, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów na polskim rynku. Letnia oferta Biura Podróży Neckermann obejmuje głównie kraje z regionu Basenu Morza Śródziemnego: Grecję, Hiszpanię, Turcję, Bułgarię, Włochy i Chorwację. Dostępna jest także bardzo bogata baza hoteli i apartamentów na dojazd własny praktycznie w każdym zakątku świata, także w Polsce. Zimowa oferta jest równie bogata - klienci mają do wyboru wiele atrakcyjnych alpejskich regionów narciarskich z dojazdem własnym, a oprócz tego mogą udać się na wakacje samolotem w najbardziej egzotyczne miejsca świata - Kuba, DOminikana, Meksyk, Jamajka, karaiby i wiele, wiele innych.

Wśród zróżnicowanej oferty biura warto zwrócić uwagę na aquamanię (grupę hoteli z parkami wodnymi), hotele z polskimi animacjami dla dzieci, parki rozrywki, rejsy statkami oraz ofertę fly & drive.


Polska Neckermann

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Malta, Malta

UWAGA!

Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.

Położenie

centralne, od promenady oddzielony jedynie ulicą przybrzeżną. Do centrum Sliemy z kafejkami, restauracjami i sklepami ok. 400 m. Do malowniczej zatoki z przystanią statków do Valetty ok. 200 m.

Plaża

skalista, oddalona ok. 1 km od hotelu.

Wyposażenie

wyremontowany w 2017 roku  hotel, oferuje 165 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach, windy, hol powitalny z recepcją, klimatyzowana włoska restauracja "Regatta", lobby bar. Na tarasie na dachu hotelu znajduje się niewielki basen (otwarty w miesiącach czerwiec – październik, w zależności od pogody) oraz bar z przekąskami. Parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe przy basenie w cenie. Nowe lido; transfer, wstęp, leżaki i parasole dla Gości hotelowych gratis. 

Dostęp do internetu

kącik internetowy za opłatą, WiFi na terenie hotelu i w pokojach gratis.

Kategoria lokalna

4 gwiazdki.

Zakwaterowanie

wyremontowane, gustownie urządzone Pokoje dwuosobowe (1-3A): ok. 25 m2: klimatyzacja, telefon, TV kablowa, minibar (za opłatą), sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. WC, wanna, suszarka. Z bocznym widokiem na morze (1-3B). Z bezpośrednim widokiem na morze (1-3C). Pokoje dwuosobowe Superior z widokiem na morze (1-3D): położone na najwyższych pietrach, wyposażone jak pokoje dwuosobowe.  

Wyżywienie

Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.

Wellness

siłownia i nowy basen kryty. Za opłatą: niewielkie Spa. 

Dzieci

zintegrowany brodzik na dachu hotelu. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

Wcześniej = taniej

do 31.01.19 5% zniżki na pobyty w terminach 1.07-31.08.19. 

Dla dzieci

2-11 lat: pobyt gratis.

Polecamy

Popularny hotel miejski, położony w centrum Sliemy w pobliżu nadmorskiej promenady. Wspaniały widok na miasto i morze z tarasu na dachu hotelu. Przyjemnie urządzone pokoje w śródziemnomorskim stylu.


Mapa Hotelu The Waterfront

Opinie o Hotelu The Waterfront

Masz pytania o Hotel The Waterfront? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00