cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Last Minute
Hotel Porto Azzuro, Malta
1/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
2/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
3/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
4/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
5/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
6/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
7/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
8/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
9/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
10/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
11/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
12/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
13/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
14/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
15/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
16/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
17/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
18/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
19/20
Hotel Porto Azzuro, Malta
20/20
mapakliknij aby aktywować mapę
Ocena
hotelu:
4.0 / 5
Najbliższy termin
04.12 - 09.12
już od 1009 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
11.12 - 14.12
już od 519 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Porto Azzuro
  • Fitness/Siłownia
  • Nurkowanie
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu

Hotel Porto Azzuro
star 3

Malta
Ocena hotelu Porto Azzuro:
4.0 / 5
Średnia z 1 opinii
Szczegóły oceny hotelu Porto Azzuro:
  • Lokalizacja
    4.0
  • Hotel
    4.0
  • Pokoje
    3.0
  • Wyżywienie
    5.0
  • Atrakcje
    i sport
    4.0
  • Jakość
    do ceny
    4.0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 04 grudnia 2022
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 11 grudnia 2022

Hotel Porto Azzuro w ofercie Biura podróży:

Exim Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

3 Malta/Wyspa Malta

Kategoryzacja hotelu

- kat. Eximtours 3* - kat. lokalna 3*

Położenie

- Xemxija - w pobliżu bary, sklepy, restauracje, supermarket - ok 3 km Mellieha - ok 4 km Bugibba - ok 4 km Zatoka St Pauls Bay - ok 10 km Zatoka Spinola - ok 18 km od Valletty - ok 14 km od lotniska MLA  

Plaża

- piaszczysta  ok 3 km

Pokoje

Pokój Standard - ok 22 m2   - balkon/taras - klimatyzacja/ogrzewanie - łazienka (wanna/prysznic, WC) - telefon - Internet Wi-Fi (płatny) - TV-SAT - sejf (płatny) Studio: - ok 20 m2 - wyposażony aneks kuchenny - wyposażenie podobne jak w pokoju standard Apartament - ok 30 m2 - wyposażenie podobne jak w pokoju studio

Sport, Relaks, Rozrywka

Bezpłatne: - basen ze słodką wodą - taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami i parasolami słonecznymi - muzyka na żywo - sala gier - siłownia/fitness - jacuzzi Płatne: - bilard - wypożyczalnia rowerów

Dla dzieci

- brodzik

Wyżywienie

- restauracja główna - bar przy basenie - Pizzeria  

Restauracje i bary

SelfCatering (SC) - bez wyżywienia Bed&Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu.

Dodatkowe informacje

- hotel 6 piętrowy - 82 pokoje -  winda - lobby z recepcją - Internet Wi-Fi w lobby (bezpłatne) - przechowalnia bagażu - bankomat - mini market - sklep z upominkami - pralnia (płatna) - sejf (płatny) - wypożyczalnia samochodów  

Bagaż

Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 90zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 210 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa Berlin (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25) Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20) - Usługa EXBAG - 80zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 220 PLN Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa Katowice (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 90zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 200 PLN ( wyloty do 30.11)/ 270 PLN ( wyloty od 01.12-12.01)/ 200 PLN (wyloty od 13.01 - 31.03)/260 PLN (wyloty od 01.04 - 15.04) - 32 kg - 300 PLN ( wyloty do 30.11)/ 390 PLN ( wyloty od 01.12-12.01)/ 300 PLN (wyloty od 13.01 - 31.03)/370 PLN (wyloty od 01.04 - 15.04) Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23) - Usługa EXBAG - 135zł/osobę Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 300 PLN ( wyloty do 30.11)/ 375 PLN ( wyloty od 01.12-12.01)/ 300 PLN (wyloty od 13.01 - 31.03)/344 PLN (wyloty od 01.04 - 15.04) - 32 kg - 455 PLN ( wyloty do 30.11)/ 550 PLN ( wyloty od 01.12-12.01)/ 455 PLN (wyloty od 13.01 - 31.03)/494 PLN (wyloty od 01.04 - 15.04) Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Exim Tours, które działa na rynku turystycznym od 1993 roku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanym pracownikom i pasji do podróży, zajmuje jedno z czołowych miejsc wśród polskich touroperatorów. Długa obecność na rynku zagwarantowały stworzenie oferty dostosowanej do potrzeb i zainteresowań każdego polskiego turysty.

Wśród proponowanych przez Exim Tours kierunków znajdziemy zarówno te najchętniej wybierane przez polskich turystów, takie jak Egipt, Grecja, Turcja, Tunezja, czy Hiszpania, jak i dalsze destynacje: Indie, Wenezuelę, Sri Lankę, czy Mauritius. Całkowitą nowością są propozycje hoteli all inclusive i apartamentów na dojazd własny w Austrii, Włoszech, Chorwacji oraz Grecji.

Turyści mogą wybierać spośród setek wycieczek samolotowych oraz coraz popularniejszego w ostatnich latach dojazdu własnego. Szeroka jest również oferta wycieczek objazdowych a wśród nich najchętniej wybierany "Rejs po Nilu".

Wysoka jakość oferowanych usług, atrakcyjne ceny wakacji last minute, posiadający dużą wiedzę rezydenci i piloci oraz dobre relacje z zagranicznymi kontrahentami Exim Tours, zapewniają udany wypoczynek wszystkim turystom.


KonsorcjumPBP

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Położenie. Hotel położony jest w niewielkiej miejscowości Xemxija, z malowniczym widokiem na St Paul' s Bay. Najbliższej położone miasta to Mellieha oraz turystyczny resort Bugibba. Około 3 km od hotelu zlokalizowane są piaszczyste plaże Golden Sands i Mellieha Bay. Pokoje. W hotelu mieści się 110 pokoi każdy z balkonem lub tarasem, klimatyzacją i wiatrakiem sufitowym, łazienką z wanną i prysznicem, telewizją satelitarną, telefonem, sejfem (płatnym)

Hotel posiada również apartamenty, wyposażone dodatkowo w

lodówkę, niewielki piecyk elektryczny, kuchenkę mikrofalową, toster, czajnik, naczynia i sztućce.

Do dyspozycji gości

Bar i restauracja, basen zewnętrzny i wewnętrzny, jacuzzi, sala fitness, bar i restauracja przy basenie (czynne sezonowo), salon masażu, mini market, WiFi (dodatkowo płatne), kawiarenka internetowa (płatna), sklep ze sprzętem do nurkowania.

CENA ZAWIERA

bilet lotniczy na trasie Warszawa-Malta-Warszawa, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu przez 7 nocy w pokoju 2-osobowym, śniadania, opiekę polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, ubezpieczenie NNW i KL, bagaż, ubezpieczenie od chorób przewlekłych

CENA NIE ZAWIERA

dodatkowych posiłków, napojów do obiadokolacji, napiwków, wydatków własnych. UWAGI: 1.BB - śniadania, HB - śniadania + obiadokolacje; 2. Cena przelotu została podana w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku niedostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej wyższej - za odpowiednią dopłatą. 3. Możliwość przelotów z innych portów lotniczych za odpowiednią dopłatą. 4. Nie dotyczy zgłoszeń wcześniejszych niż z dnia wprowadzenia oferty. 5. Koszt dziecka w wieku 2-12 lat z 2 osób dorosłych w pokoju wraz z przelotem to 310 EURO (8 dni) i 330 EURO (15 dni)


Wycieczka pochodzi z oferty Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company, które działa już od ponad 27 lat. To w pełni polska firma z bogatym doświadczeniem na rynku turystycznym, tworzona przez pełen pasji zespół pasjonatów, będących jednocześnie ekspertami w swojej branży.

W ofercie Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel znajdują się zarówno wycieczki pobytowe oraz objazdowe do ponad stu kierunków egzotycznych, takich jak Indie, Meksyk, USA, Izrael, Kuba, Malediwy i Seszele, Chiny,  Floryda, Hawaje, Jawa czy Sri Lanka. Istnieje także możliwość zorganizaowania wyjazdów na specjalne uroczystości czy według szczegółowych życzeń klientów.

Dzięki wieloletniej współpracy z najlepszymi liniami lotniczymi, biurami podróży za granicą, a także innymi przedstawicielami branży turystycznej,  Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company intensywnie rozszerza swoją działalność proponując bardzo zróżnicowane programy, skierowane do różnych grup klientów.

Rzetelność i  wysoki poziom świadczonych usług potwierdza członkowstwo w Polskiej Izbie Turystyki, a także w Polskim Związku Organizatorów Turystyki. Jako jedyne biuro w Polsce Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company zostało nagrodzone Godłem Fundacji Teraz Polska. 


Ecco Holiday

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

***

Region

Malta

Opis

Hotel Porto Azzurro Aparthotel położony jest w miejscowości Xemxija, na malowniczym wzniesieniu górującym nad Zatoką St Paul`s Bay, z którego roztaczają się zapierające dech w piersiach widoki na maltańskie krajobrazy. Odległość od morza wynosi zaledwie 100 m. Hotel oferuje komfortowe, klimatyzowane pokoje posiadające szereg najpotrzebniejszych udogodnień, w tym zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz telewizję satelitarną. W hotelu jest również nowy, odkryty basen z wodą słodką, sekcją dla dzieci, jacuzzi, wodospadem oraz przestronnym miejscem do opalania.

Lokalizacja

w miejscowości Xemxija, ok. 4 km od plaży, ok. 2 km od centrum Bugibba , ok. 20 km od lotniska, ok. 1 km od głównej ulicy, ok. 2 km od centrum handlowego, ok. 500 m od przystanku komunikacji publicznej, ok. 2 km od centrum rozrywki.

Wyposażenie

restauracje: 1, windy: 3, sejf, room service (płatny), pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), internet (płatny), internet bezprzewodowy (płatny), recepcja 24h, sklep z pamiątkami, parking, mini market, przechowalnia bagażu, opieka lekarska (płatna), centrum konferencyjne, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Basen

basen odkryty z wodą słodką, leżaki i parasole bezpłatne, ręczniki dodatkowo płatne; basen kryty z jacuzzi z wodą słodką; brodzik dla dzieci.

Pokoje

klimatyzacja, telewizja satelitarna, sejf (płatny), internet, internet bezprzewodowy (płatny), ogrzewanie, telefon, zestaw do parzenia kawy/herbaty, łazienka z wanną lub prysznicem, taras/balkon Typ pokoju -

STANDARD: pokoje dla max. 3 osób.

Plaża

publiczna, piaszczysto-kamienista.

Sport i fitness

masaże (płatne), bilard (płatny), siłownia.

Rozrywka

muzyka na żywo, karaoke, okazjonalnie program artystyczny.

Dla dzieci

menu, łóżeczko dziecięce, krzesełka w restauracji.

Wyżywienie

bez wyżywienia, możliwość dopłaty do śniadań

Cena zawiera

Przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.

W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami).

W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 40x30x20cm) - bagaż można zabrać na pokład samolotu. Istnieje możliwość zakupu drugiego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x23cm i wadze do 10kg - 250zł/szt./2 strony

lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 150zł/szt./2 strony lub bagażu głównego o wymiarach do 10kg - 200zł/szt.

lot Air Malta (KM): bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg

lot Lufthansa (LH): bagaż podręczny do 8kg i wymiarach 55 x 40 x 23 cm

 

 

Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.

Cena nie zawiera

Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę):

RYANAIR:
- bagaż 20kg 300zł/2 strony;

- bagaż 10kg (rejestrowany) 55 cm x 40 cm x 20 cm 200zł/2 strony

WIZZAIR:

- bagaż 10kg 55 cm x 40 cm x 20 cm 250zł/2 strony;

- bagaż 20kg 400zł/2 strony

LUFTHANSA:

- bagaż do 23kg 300zł/2 strony

Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami.

Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.

W okresie świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Wielkanocy obowiązkowych dopłat do uroczystych kolacji/obiadów. Szczegóły w opisie wyżywienia. Kwoty zostaną doliczone po założeniu rezerwacji.

Na Malcie  wprowadzony został obowiązkowy podatek lokalny i wynosi ok. 0,50 EUR/dzień/osobę pełnoletnią. Kwota ta będzie płatna bezpośrednio w recepcji hotelu. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).

Obsługa na miejscu

Obsługa przedstawiciela lokalnego agenta w języku polskim przez cały rok (kontakt telefoniczny).

Gozo i Comino - kontakt telefoniczny z polskojęzycznym przedstawicielem na Malcie.

Transfer lotnisko-hotel-lotnisko dedykowany jest tylko Klientom Ecco Holiday, co znacznie skraca czas podróży i umożliwia dotarcie do celu w możliwie najkrótszym czasie.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Ecco Holiday, firmy prężnie działającej na polskim rynku od roku 2002. Początkowo Biuro zajmowało się organizacją pobytowych wycieczek czarterowych w regionach północnej Afryki i południowej Europy. Dynamiczny rozwój firmy, zadowolenie klientów i silna pozycja na rynku pozwoliła na powstanie bliźniaczej firmy Ecco Travel, która wyspecjalizowała się w organizowaniu wyjazdów do krajów egzotycznych.

Biuro Podróży Ecco Holiday to zespół młodych ludzi, dla których praca jest jednocześnie spełnieniem marzeń o podróżowaniu. Dzięki temu posiadają praktyczną wiedzę w zakresie organizacji wakacji pobytowych i wyjazdów objazdowych. Misją Ecco Holiday jest spełnianie marzeń swoich klientów o niezapomnianych podrózach,

W ofercie Biura Podrózy Ecco Holiday można znaleźć wakacje last minute i all inclusive na Malcie i na Cyprze, w Hiszpanii, Bułgarii, Portugalii, Grecji oraz Egipcie. Wszystkie starannie wyselekcjonowane hotele mają spełniać wszelkie oczekiwania gości.

Dzięki wysokiej jakości świadczonych usług i zaangażowanemu zespołowi pracowników, Ecco Holiday jest wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród.


Prima Holiday

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POŁOŻENIE

Hotel położony w miejscowości Xemxija, ok. 2 km od centrum. 50 m od hotelu znajduje się przystanek autobusowy (dogodne połączenie autobusem liniowym z Valetta, Bugibba, Mellieha). Oddalony ok. 21 km od lotniska.

PLAŻA

Publiczna, kamienista plaża znajduje się  150 m od hotelu.Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.

HOTEL

Wygodny kompleks hotelowy składający się z pokoi i apartamentów, położony na malowniczym wzniesieniu nad zatoką św. Pawła, polecany zaróno dla miłosników spokojnego wypoczynku na plaży, jak i turystów nastawionych na zwiedzanie wyspy.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, lobby, winda, restauracja, pizzeria, bar, bar przy basenie, kantor, taras słoneczny, wypożyczalnia samochodów, pralnia, ogród, sala TV, minimarket, sklep z pamiątkmi, biblioteka, pokój gier, WiFi

INTERNET

Kącik internetowy i WiFi odpłatnie.

KONFERENCJE/INCENTIVE

Dostępne sale konferencyjne.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen z jacuzzi, brodzik dla dzieci, basen kryty, fitness, program animacyjny Odpłatnie: sauna, siłownia, bilard, jazda konna, nurkowanie, sporty wodne.

ZAKWATEROWANIE

Liczba pokoi: 115 Pokój 2-osobowy: klimatyzacja, balkon, łazienka z prysznicem/wanną i WC, suszarka do włosów, telefon, TV Sat ( na zamówienie, za opłatą), sejf za opłatą. Studio: składa się z  pokoju z aneksem kuchennym z wyposażeniem Apartament: składa się z sypialni i pokoju dziennego z aneksem.

WYŻYWIENIE

BEZ WYŻYWIENIA BB: śniadanie

INFORMACJE DODATKOWE

portoazzurro.com.mt

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego przedstawiciela, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego przedstawiciela,  ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC)  15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)  13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę  10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 20 kg od 300 do 500 PLN (w zależności od kierunku i terminu) Ryanair: 20 kg ok 300 PLN Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 20kg o wymiarach nie przekraczających 149,9 × 119,4 × 171,5 cm Ryanair: 20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO: Wizzair: 10kg o wymiarach nie przekraczających 55×40×23cm Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

WARUNKI WJAZDOWE

dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty. Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


TOP Touristik

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje

Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

Położenie

Hotel położony jest w Xemxija. Plaża Golden Bay znajduje się 3 km od hotelu. W okolicy znajduje się kilka restauracji, barów, sklepów i lokali rozrywkowych. Odległośc od lotniska to około 24 km.

Adres

Hotel Porto Azzurro
Ridott Street, Xemxija, St Paul’s Bay, SPB 4042, Malta
Tel: +356 21 58 5171
Web: www.portoazzurro.com.mt

Wyposażenie

Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1995. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 110 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka medyczna i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. W pokoju znajduje się sejf. Aneks kuchenny dla osób samodzielnie się stołujących jest optymalnie wyposażony w lodówkę, minilodówkę, kuchenkę gazową, kuchenkę mikrofalową i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (odpłatnie). Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy golfa oraz rower / rower górski za dodatkową opłatą. Nurkowanie to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Studio fitness i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, zabiegi masażu i solarium. Hotel apartamentowy oferuje program rozrywkowy przeznaczony dla dorosłych gości.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatki – Malta

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu.
Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania.
Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Check-in / Check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach - Deposit

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair (FR) Uwaga zmiany !!! (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg (od 01.11.2018).
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład):  od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji.
*Bagaż rejestrowany: 265 – 400 PLN/ 1 szt. 20 kg w obi e strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
+ Wizz Air (W6): Uwaga zmiany !!! (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 55 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji.
*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 – 450 PLN.
++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf


Nekera

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kraj

MALTA

Położenie

 nad zatoką Xemxija, ok. 3 km. od miejscowości Mellieha oraz ok. 4 km. od miejscowości Buggiba / St. Paul's Bay. W pobliżu hotelu liczne restauracje, kawiarnie, sklepy i bary. Przystanek autobusowy ok. 50 m.

Plaża

publiczna, kamienista, oddalona o ok. 150 m od hotelu. Najbliższa piaszczysta plaża nad zatoką Mellieha Bay oddalona o ok. 3 km.

Wyposażenie

apartamentowy hotel oferuje 110 pokoi w dwóch budynkach. Do dyspozycji Gości: lobby, całodobowa recepcja, restauracja, bar, mini market. Na zewnątrz w ogrodzie znajduje się basen ze słodką wodą oraz bar i jacuzzi. Leżaki, parasole słoneczne w cenie. 

Dostęp do internetu

 Wi-Fi na terenie obiektu gratis.

Zakwaterowanie

funkcjonalnie urządzone pokoje dwuosobowe (DBL): ok. 22 m2; klimatyzacja sterowana centralnie, TV-Sat, telefon, balkon. Wanna lub prysznic, WC, suszarka. Studia dwuosobowe (STUDIO): ok. 20 m2; dodatkowo aneks kuchenny (w pełni wyposażony) i kącik jadalny. Poza tym wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Apartamenty dwuosobowe (APT 1 BEDROOM 2 PAX): ok. 30 m2; pokój dzienny z aneksem kuchennym oraz oddzielna sypialnia. Apartamenty trzyosobowe (APT 1 BEDROOM 3 PAX): pokój dzienny z aneksem kuchennym oraz oddzielna sypialnia.

Sport

niewielka siłownia. Za opłatą: bilard

Wellness

 basen kryty (nieczynny w sierpniu). Za opłatą: masaże

Dzieci

 brodzik.

Wyżywienie

 bez wyżywienia.

Kategoria Nekera

 3 gwiazdki, kategoria lokalna: 3 gwiazdki.

UWAGA!

Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim: Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, Teneryfa, Fuerteventura, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), LO (Lot).

Ważne

W związku ze zmianami w przepisach sanitarnych oraz przekraczania granicy w poszczególnych krajach Nekera przygotowała listę wymaganych procedur wjazdowych do danego kraju - https://www.nekera.pl/bezpieczne-wakacje/ Zachęcamy do sprawdzenia tych informacji przed Państwa wyjazdemTELEFONICZNA OPIEKA W JĘZYKU POLSKIM

Mocne strony

- Położony nad zatoką Xemxija- Piaszczysta plaża Mellieha Bay 3 km.


Wycieczka pochodzi z oferty biura podróży Nekera, polskiego touroperatora, który stawia na nowoczesne technologie i współpracuje z największymi sieciami linii lotniczych, hoteli i miejsc wakacyjnych. Tworzy je zespół doświadczonych specjalistów z ponad 25-letnim stażem w międzynarodowej branży turystycznej. Nekera w swojej ofercie ma propozycje wyjazdów do wszystkich ulubionych destynacji Polaków (około 15.000 wyselekcjonowanych hoteli) oraz zapewnia stabilne i profesjonalne wsparcie produktowe w świetnych cenach. Znaleźć tu można wycieczki zarówno do krajów europejskich (np. Grecja, Hiszpania, basen Morza Śródziemnego), egzotycznych (np. kraje karaibskie, afrykańskie czy azjatyckie), jak i regionów polskich (już ok. 700 obiektów), które w ostatnich tygodniach niezwykle zyskują na popularności. Touroperator specjalizuje się w wycieczkach typu last minute oraz all inclusive, a wszystkie oferty objęte są gwarancją najniższej ceny, niezmienności ceny, a także polskojęzyczną obsługą w systemie 24/7. Dodatkowo, zgodnie z prawem polskim i ustawą o świadczeniu usług turystycznych, odprowadza składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Gwarantuje więc klientom ochronę ich wpłat w przypadku jakichkolwiek nieoczekiwanych kłopotów przy świadczeniu usług. Posiada gwarancję ubezpieczeniową firmy Allianz Partners (AWP P&C S.A. oddział w Polsce) oraz jest członkiem Polskiego Związku Organizatorów Turystyki PZOT. 

Oasis Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis kontrahenta

The apart hotel Porto Azurro Apart Hotel is located directly on the sea. The nearest bars and restaurants can be found at a distance of around 70 m. There is a shuttle between the hotel and the airport (for a fee). The air-conditioned hotel is equipped with a 24h reception (check-in is possible around the clock), a lobby, Wi-Fi (for a fee), an internet corner, a lift, a supermarket and other shops, cash machine, a first aid kit as well as parking spaces (limited). In the outdoor area you will find a seasonally open pool (open , where sun loungers and sun umbrellas are available for free. Inside the hotel you can use an indoor pool. Your valuables can be stored in the hotel safe. For very young guests, cots can also be provided. For your clothes there is a laundry and ironing service (extra fee). If necessary, you can contact the medical centre (for a fee). For conventions and other business meetings, the hotel offers a conference area with a reception. If you want to explore the holiday region, you can use the car and motorbike rental service close to the hotel (extra fee). At the reception, tickets are offered for excursions in the area. Catering Breakfast is offered continental. For the meals, there are a buffet restaurant and the pool bar (open from 0510). Distances * Nearest town: approx. 18 km * Airport: approx. 21 km Sports & Leisure Furthermore, various water sports such as diving (including rental service) are offered in the area. Beginners as well as advanced divers can improve their skills under water with an instructor at a diving school. The wellness area offers massages (extra fee). Additional information This hotel is gay-friendly.

COVID 19

Klienci wylatujący na Maltę są zobowiązani posiadać test z wynikem negatywnym na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu 72 godzin przed przylotem na Maltę. Podróżni, którzy nie będą posiadać testu, mogą zostać poddani testowi po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantannę - w takim wypadku ustają świadczenia zawarte w Umowie między Organizatorem a Klientem, który zostaje skierowany do wyznaczonego miejsca, w celu odbycia kwarantanny. Rząd Maltański nie pokrywa kosztów wyżywienia. Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com. Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze.

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.  Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników: Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY - USŁUGI

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko.


Mapa Hotelu Porto Azzuro

Opinie o Hotelu Porto Azzuro

4.0
polecam

Przyjemny, niedrogi hotelik. W pokoju w Porto Azzuro mieliśmy aneks kuchenny, więc spokojnie korzystaliśmy z opcji bez wyżywienia. Lokalizacja dobra na zwiedzanie Malty, w okolicy przystanki autobusowe i prom na Gozo Daleko do plaży. Minusem za rzadko sprzątany pokój. Nie polecam dla rodzin z dziecmi.

POLECAM:
dla aktywnych wczasowiczów
Podsumowanie: polecam
4.0

Porto Azzuro - możliwości zakwaterowania:

apartament z 1 sypialnią apartament z 1 sypialnią
Standard DBL
Studio
Standard Balcony
pokój standardowy
standard dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania standard
standard dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami standard
standard studio standard
studio standard
z jedną sypialnią apartament z jedną sypialnią
Single Use Standard Balcony
apartament 1 bedroom standard balcony or terrace
pokój dwosobowy standard
pokój jednoosobowy
Pokój standardowy
studio dwuosobowe

Porto Azzuro - Możliwości wyżywienia:


Porto Azzuro - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Porto Azzuro? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00