Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Last Minute
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
1/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
2/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
3/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
4/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
5/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
6/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
7/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
8/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
9/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
10/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
11/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
12/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
13/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
14/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
15/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
16/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
17/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
18/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
19/20
Hotel Pergola Hotel & SPA, Malta
20/20
mapakliknij aby aktywować mapę
Ocena
hotelu:
4.4 / 5
Najbliższy termin
26.10 - 31.10
już od 2272 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
18.12 - 21.12
już od 749 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Pergola Hotel & SPA
  • Windsurfing
  • Fitness/Siłownia
  • Nurkowanie
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Rozrywka i życie nocne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu

Hotel Pergola Hotel & SPA
star 4

Malta
Ocena hotelu Pergola Hotel & SPA:
4.4 / 5
Średnia z 1 opinii
Szczegóły oceny hotelu Pergola Hotel & SPA:
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    5.0
  • Pokoje
    4.0
  • Wyżywienie
    5.0
  • Atrakcje
    i sport
    3.0
  • Jakość
    do ceny
    5.0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 26 października 2023
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 18 grudnia 2023

Hotel Pergola Hotel & SPA w ofercie Biura podróży:

Itaka R

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Malta /

Opis oferty:

Fantastycznie położony, na wzgórzu z rewelacyjnym widokiem na zatokę Ghadira oraz wyspy Gozo i Comino, został zaprojektowany z myślą o komfortowym wypoczynku. Świetny basen z tarasem słonecznym na dachu to idealne miejsce na relaks, w chłodniejsze dni można popływać w basenie krytym z podgrzewaną wodą. Doskonała kuchnia w hotelowych restauracjach zaspokoi podniebienia nawet największych smakoszy – można wybierać tu spośród wielu propozycji dań kuchni śródziemnomorskiej i międzynarodowej. Atutem hotelu są także przestronne pokoje i apartamenty, które mogą pomieścić nawet 7 osób! Mellieha to świetna baza wypadowa do zwiedzania, warto odwiedzić nie tylko stolicę Malty – urokliwą Vallettę, ale także wybrać się na piękną wyspę Gozo, gdzie Odyseusz spędził 7 lat w drodze do Itaki.

POŁOŻENIE:

na wzgórzu, ok. 200 m od MELLIEHA ze sklepami, barami i restauracjami, ok. 3,5 km od punktu widokowego Imgiebah, ok. 25 km od stolicy Malty – Valletty, ok. 5 km od parku rozrywki Poppeye Village, ok. 10 km od oceanarium na Malcie; ok. 25 km od lotniska na Malcie; przystanek autobusowy ok. 180 m od hotelu; ok. 6,5 km od portu, skąd wypływają promy na wyspę Gozo.

PLAŻA:

Ghadira Bay (Mellieha), publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 3 km od hotelu, dojście drogą lokalną lub dojazd komunikacją miejską, parasole i leżaki płatne (ok. 10-15 EUR/dzień).

HOTEL:

czterogwiazdkowy, zbudowany w 1984 r., odnowiony w 2020 r., 62 pokoje, 43 apartamenty, 1 budynek, 7 pięter, 6 wind, przestronne lobby, całodobowa recepcja, 2 restauracje: Bonaventura – dania w formie bufetu i á la carte, kuchnia międzynarodowa, Da Ciccio Cucina – á la carte, kuchnia śródziemnomorska, bar Haus of P (czynny w sezonie zimowym), bar The Cave przy basenie (czynny w sezonie letnim); 2 sale konferencyjne, taras, bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Maestro, JCB, Diners Club, American Express.

standardowy:

2-os., ok. 25 m², klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, zestaw do kawy/herbaty, sejf; za opłatą: minibar (na zamówienie); balkon; widok na basen za dopłatą;

studio:

2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 25 m², wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo: sofa, aneks kuchenny, balkon lub taras; studio i widok na morze za dopłatą; ;

apartament z 1 sypialnią:

2-os. (możliwość 3 dostawek), ok. 40 m², wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo: 2 sofy, aneks kuchenny, balkon lub taras; apartament z 1 sypialnią i widok na morze za dopłatą;

apartament z 2 sypialniami:

dla maks. 7 os., ok. 60 m², wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo: aneks kuchenny, balkon lub taras; apartament z 2 sypialniami i widok na morze za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA:

3 baseny: basen główny, słodka woda, nieregularny kształt, ok. 69 m², gł. 1,4 m, jacuzzi, basen na dachu, słodka woda, ok. 53 m², gł. ok. 1 m, basen kryty, podgrzewany, ok. 47 m², gł. 1,2 m, przy basenach bezpłatne leżaki; sala fitness.

KONTAKT:

00356/21523912, www.pergolahotel.com.mt 

GRATIS:

Wi-Fi 


Exim Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

4 Malta/Wyspa Malta

Informacje Ogólne

Pergola Hotel znajduje się w odległości 3 km od plaży piaszczysta. Miasto znajdujące się najbliżej hotelu to Valletta (21 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada salę konferencyjną, klimatyzację i recepcję. Znajduje się w Mellieha Hotel posiada 313 pokoi i został odnowiony w 2014 roku. Mobilność także na urlopie zapewni wypożyczalnia rowerów i samochodów. Do dyspozycji są 2 baseny ze słodką wodą oraz oddzielny brodzik. W barze przy basenie dostępne są napoje orzeźwiające. Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. W pobliżu hotelu znajdują się dyskoteka, bary/restauracje, przystanek autobusowy i centrum miasta. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: lotnisko MLA (25 km) i Ghadira Natur Reserve (600 m). Oferta rozrywkowa hotelu: dyskoteka. Hotel posiada parking dla samochodów.

Udogodnienia

Hotel oferuje pralnię, kantor, usługę budzenia i serwis pokojowy. Rodzinny hotel oferuje brodzik, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Hotel posiada salę konferencyjną. Godziny pracy recepcji: 24h.

Posiłki

Śniadanie w godz. 07:30 - 10:00 : bufet. W hotelu znajdują się 3 restauracje. Drinki można spożywać w barze w recepcji.

Sport i Rozrywka

Pergola Hotel posiada thalasso, saunę, spa i masaże wodne. Aby aktywnie spędzać czas wolny, hotel oferuje tenis stołowy. Goście, którzy również na urlopie chcą spędzać czas uprawiając sport, mają następujące możliwości: fitness, koszykówka i piłka nożna. Lokalne firmy oferują sporty wodne takie jak skutery wodne.

Dodatkowe Informacje

Akceptujemy następujące formy płatności: karta Eurocard/MasterCard i karta Visa. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.

Bagaż

Warszawa Cena zawiera bagaż podręczny 5 kg (55x40x20) oraz bagaż główny 20 kg (81x119x119) Kraków / Wrocław Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze - 15 kg - 240zł/osobę - 20 kg - 340zł/osobę Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Gdańsk Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze - 32 kg - 260zł/osobę Uwaga Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie.


EXIM tours zapoczątkowało swoją działalność w Czechach, w 1993 roku. W związku z dynamicznym rozwojem Firma szybko wkroczyła także na rynek polski, słowacki, węgierski i rumuński.

Dzięki fuzji marek EXIM tours i Kartago Tours, Grupa EXIM stała się podmiotem międzynarodowym, zajmującym wiodącą pozycję wśród touroperatorów w Europie Środkowej. Z dniem 31 maja 2012 niemiecka Grupa Kapitałowa REWE Touristik przejęła 51 % udziałów Holdingu Exim, a partnerstwo to stworzyło nowe możliwości rozwoju i poszerzenia rynków zbytu.

 

Z dniem 12 kwietnia 2013 REWE Group zespoliło wszystkie brandy turystyczne pod nową wspólną nazwą DER Touristik Köln GmbH, zastępując tym samym dawną nazwą REWE Touristik.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz pasji organizowania wyjazdów EXIM tours znajduje się wśród czołowych polskich touroperatorów. W ciągu całego okresu prowadzenia swojej działalności, EXIM tours otrzymało liczne prestiżowe nagrody oraz certyfikaty, m.in. Certyfikat Śląskiej Izby Turystycznej, Certyfikat Rzetelności oraz Złoty Certyfikat Transparentnego Touroperatora.

 

Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych EXIM S.A. posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia podróży), będącym wiodącym ubezpieczycielem, specjalizującym się w ubezpieczeniach podróży. Beneficjentem gwarancji ubezpieczeniowej jest Marszałek Województwa Mazowieckiego. Firma zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.


EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.

 

EXIM S.A wchodzi w skład grupy DER Touristik Eastern Europe a.s., co zapewnia stabilną pozycję na rynku europejskim, a także bezpieczeństwo i gwarancję międzynarodowego kapitału.


EXIM S.A. jest członkiem Polskiej Izby Turystyki.

EXIM S.A. posiada Diamentowy Certyfikat Rzetelnej Firmy co oznacza, że awans z poziomu Złotego na Diamentowy.

Exim w swojej ofercie posiada prawie wszystkie kierunki świata od Europy po egzotykę.




Ecco Holiday

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Malta

Opis

Położony w malowniczej miejscowości Mellieha 4-gwiazdkowy hotel Pergola Club Hotel & Spa oferuje estetyczne zakwaterowanie w niewielkiej odległości od jednych z najpopularniejszych plaż na Malcie. Z pokoi roztacza się piękny widok na morze i okolice, a w pobliżu dodyspozycji jest szeroki wybór butików, barów i restauracji. Hotel idealny jest dla Gości chcących spędzić kilka dni w fantastycznym otoczeniu.

Lokalizacja

w Mellieha, .

Wyposażenie

Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Basen

1 basen kryty (podgrzewany); 2 baseny odkryte, brodzik dla dzieci

Pokoje

klimatyzacja, telewizja satelitarna, budzik, sejf (płatny), łazienka z wanną lub prysznicem, zestaw do parzenia kawy/herbaty, w większości pokoi balkon lub taras Typ pokoju -

PROMO: maksymalnie 2 osoby

STANDARD: maksymalnie 3 osoby

STUDIO: maksymalnie 3 osoby

Sport i fitness

SPA (płatne), jacuzzi (płatne).

Wyżywienie

bez wyżywienia, możliwość dopłaty do śniadań, możliwość dopłaty do śniadań i obiadokolacji

Świadczenia

Przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.

W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami).

W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 40x30x20cm) - bagaż można zabrać na pokład samolotu. Istnieje możliwość zakupu drugiego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x23cm i wadze do 10kg - 250zł/szt./2 strony

lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 150zł/szt./2 strony lub bagażu głównego o wymiarach do 10kg - 200zł/szt.

lot Air Malta (KM): bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg

lot Lufthansa (LH), LOT (LO): bagaż podręczny do 8kg i wymiarach 55 x 40 x 23 cm

 

 

Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.

Cena nie zawiera

Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę):

RYANAIR:
- bagaż 20kg 300zł/2 strony;

- bagaż 10kg (rejestrowany) 55 cm x 40 cm x 20 cm 200zł/2 strony

WIZZAIR:

- bagaż 10kg 55 cm x 40 cm x 20 cm 250zł/2 strony;

- bagaż 20kg 400zł/2 strony

LUFTHANSA i PLL LOT:

- bagaż do 23kg 300zł/2 strony

Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami.

Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.

W okresie świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Wielkanocy obowiązkowych dopłat do uroczystych kolacji/obiadów. Szczegóły w opisie wyżywienia. Kwoty zostaną doliczone po założeniu rezerwacji.

Na Malcie  wprowadzony został obowiązkowy podatek lokalny i wynosi ok. 0,50 EUR/dzień/osobę pełnoletnią. Kwota ta będzie płatna bezpośrednio w recepcji hotelu. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).

Obsługa na miejscu

kontakt telefoniczny w j. polskim


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Ecco Holiday, firmy prężnie działającej na polskim rynku od roku 2002. Początkowo Biuro zajmowało się organizacją pobytowych wycieczek czarterowych w regionach północnej Afryki i południowej Europy. Dynamiczny rozwój firmy, zadowolenie klientów i silna pozycja na rynku pozwoliła na powstanie bliźniaczej firmy Ecco Travel, która wyspecjalizowała się w organizowaniu wyjazdów do krajów egzotycznych.

Biuro Podróży Ecco Holiday to zespół młodych ludzi, dla których praca jest jednocześnie spełnieniem marzeń o podróżowaniu. Dzięki temu posiadają praktyczną wiedzę w zakresie organizacji wakacji pobytowych i wyjazdów objazdowych. Misją Ecco Holiday jest spełnianie marzeń swoich klientów o niezapomnianych podrózach,

W ofercie Biura Podrózy Ecco Holiday można znaleźć wakacje last minute i all inclusive na Malcie i na Cyprze, w Hiszpanii, Bułgarii, Portugalii, Grecji oraz Egipcie. Wszystkie starannie wyselekcjonowane hotele mają spełniać wszelkie oczekiwania gości.
Oferta organziatora powiększyła się również o city break i hotele w Polsce. 


Dzięki wysokiej jakości świadczonych usług i zaangażowanemu zespołowi pracowników, Ecco Holiday jest wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród.


KonsorcjumPBP

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Położenie

Hotel ten znajduje się w odległości 200 m od centrum miejscowości Mellieha, w pobliżu zatoki Melieha Bay i plaży Golden Sands Beach. W niewielkiej odległości jest też Sweethaven Village.Z okien usytuowanego w jednej z malowniczych dolin otaczających miasteczko Mellieha hotelu Pergola Club roztaczają się wspaniałe widoki na kościół, zatokę, centrum miasteczka i wyspy Gozo oraz Comino.

Apartamenty

Apartamenty typu studio pomieszczą komfortowo maksymalnie 3 osoby. Otwarty plan tworzy część sypialna (wraz z miejscem na trzecie dodatkowe łóżko) oraz przestrzeń do przygotowywania i spożywania posiłków. Posiadają w pełni wyposażoną kuchnię (we włoskim stylu) z kuchenką mikrofalową, kuchenką z elektryczną płytą grzewczą, garnkami, patelniami, szklankami, kubkami, sztućcami etc. Apartamenty 1-sypialniowe przeznaczone są dla 4-5 osób, posiadają dwuosobową sypialnię oraz pokój gościnny z rozkładaną sofą dla 2 osób. Dodatkowo można wstawić łóżko dla piątej osoby.

Do dyspozycji gości

całodobowa recepcja, restauracja, bar/lounge, grill, parking, winda, basen otwarty, basen kryty, bar przy basenie, Spa, fitness, salon piękności, masaże, sauna, centrum biznesowo-konferencyjne, dostęp do bezprzewodowego internetu, room service, pokój gier, usługi ślubne, opiekunka do dziecka, usługi concierge, biblioteka, bilard, usługi pralnicze.

CENA ZAWIERA

bilet lotniczy Warszawa - Malta-Warszawa (w kwocie min. 1050 PLN/os. dorosła oraz dziecko 2-12 lat), Kraków-Malta-Kraków (w kwocie min. 750 PLN/os. dorosła i dziecko w wieku 2-16 lat), lub Wrocław-Malta-Wrocław (w kwocie min. 800 PLN/os. dorosła oraz dziecko 2-12 lat),transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu przez 7/14 nocy, ubezpieczenie NW i KL i bagaż

CENA NIE ZAWIERA

dodatkowych posiłków, napoi do obiadokolacji, wydatków własnych, napiwków.

UWAGI

1. Cena przelotu została podana w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku nie dostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej wyższej - za odpowiednią dopłatą 2. BB - śniadania, HB - śniadania + obiadokolacje, ALL - All Inclusive 3. Kategoria hotelu odpowiada kategoryzacji lokalnej danego kraju. 4. Niniejsza oferta wymaga potwierdzenia po dokonaniu wpłaty zaliczki. Organizator potwierdza lub anuluje założoną rezerwację w ciągu 48 h (tylko w dni robocze pon-pt 10-18). W przypadku braku potwierdzenia ze strony organizatora zwrot 100% wpłaty. Podane ceny skalkulowane są dla najniższej taryfy biletów lotniczych, obowiązującej w okresie ważności cennika. W przypadku nie dostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej wyższej - za odpowiednią dopłatą. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. Wylot możliwy jest w dowolnej dacie oraz z dowolnego portu lotniczego, również zagranicznego.


Wycieczka pochodzi z oferty Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company, które działa już od ponad 27 lat. To w pełni polska firma z bogatym doświadczeniem na rynku turystycznym, tworzona przez pełen pasji zespół pasjonatów, będących jednocześnie ekspertami w swojej branży.

W ofercie Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel znajdują się zarówno wycieczki pobytowe oraz objazdowe do ponad stu kierunków egzotycznych, takich jak Indie, Meksyk, USA, Izrael, Kuba, Malediwy i Seszele, Chiny,  Floryda, Hawaje, Jawa czy Sri Lanka. Istnieje także możliwość zorganizaowania wyjazdów na specjalne uroczystości czy według szczegółowych życzeń klientów.

Dzięki wieloletniej współpracy z najlepszymi liniami lotniczymi, biurami podróży za granicą, a także innymi przedstawicielami branży turystycznej,  Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company intensywnie rozszerza swoją działalność proponując bardzo zróżnicowane programy, skierowane do różnych grup klientów.

Rzetelność i  wysoki poziom świadczonych usług potwierdza członkowstwo w Polskiej Izbie Turystyki, a także w Polskim Związku Organizatorów Turystyki. Jako jedyne biuro w Polsce Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company zostało nagrodzone Godłem Fundacji Teraz Polska. 


TOP Touristik

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje

Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

Położenie

Ośrodek Club znajduje się w miejscowości Mellieha, w odległości około 3 km od prywatnej, piaszczystej plaży "Ghadira Bay". Do nabliższych barówi restauracji można dotrzeć piechotą w ciągu kilku minut. Najbliższa atrakcją jest Ghadira Nature Reserve (600 m). Lotnisko znajduje się około 25 km.
Adres:
Hotel The Pergola
Triq l-Għerien (Adenau Street)
Mellieha, MLH 2014 - Malta
Tel: +356 2152 3912   ,   +356 2152 5071
Web: www.pergolahotel.com.mt

Wyposażenie

Atmosfera każdego z naszych 91 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. W klimatyzowanym hotelu do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Do dyspozycji gości jest sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka medyczna i serwis pokojowy. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Aneks kuchenny dla osób samodzielnie się stołujących jest optymalnie wyposażony w lodówkę, minilodówkę, kuchenkę gazową, kuchenkę mikrofalową i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Łazienki dysponują prysznicem, wanną i jacuzzi. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy jazdę konną oraz rower / rower górski za dodatkową opłatą. Oferujemy Państwu możliwość uprawiania różnorodnych sportów wodnych, w tym żeglowania i spływów kajakowych. Nurkowanie za dodatkową opłatą. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy studio fitness. Obiekt oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, zabiegi masażu i solarium, jak również za dodatkową opłatą salon piękności. Program animacyjny i miniklub to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych.

Karty kredytowe

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – Malta

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu.
Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania.
Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Check-in / Check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach - Deposit

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair (FR) Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład):  od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
*Bagaż rejestrowany: 265 – 400 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
+ Wizz Air (W6): Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 75 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 – 450 PLN.
++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf


BestReisen

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Naszym zdaniem

Przytulny,  zadbany hotel z przyjaznym personelem,  świetnie usytuowany: w mieście, ale dalej od głównej ulicy. Oferuje malowniczy widok na zatokę Ghadira, zabudowania, zabytkowy kościół oraz wyspy Gozo i Comino.

Położenie

Na niewielkim wzniesieniu w miejscowości Mellieha, kilometr od piaszczystej plaży. W pobliżu są bary, kawiarnie, sklepy, przystanki komunikacji miejskiej.

Wyposażenie

Recepcja, restauracja na dachu hotelu z panoramicznym widokiem na zatokę i miasto, oryginalnie usytuowany sezonowy The Cave Bar z tarasem na zewnątrz, restauracja główna Bonaventura,  restauracja Da Ciccio Cucina (specjalność: owoce morza i pizza), sala konferencyjna, windy. Niedaleko hotelu jest wypożyczalnia samochodów i motocykli.

Pokoje

91 pokoi w kilku kategoriach na siedmiu piętrach; Standard (ok. 25 m kw.) - klasycznie urządzone, wyposażone w łazienkę z prysznicem i suszarką, klimatyzację, telefon, TV sat, serwis do przygotowywania kawy/herbaty, sejf (odpłatnie), W-Fi (bezpłatnie),  balkon. Studio apartament  (ok. 25 m kw.) - dodatkowo kuchnia z wyposażeniem (elektryczna płyta grzewcza, mikrofalówka, sztućce, naczynia, garnki), balkon. Apartament z jedną sypialnią - eleganckie mieszkanie, idealne na urlop dla rodziny. Oprócz łazienki i sypialni jest pokój dzienny z sofą i wyposażoną kuchnią, balkon. Możliwa także rezerwacja  apartamentu z 2 sypialniami (dla maks. 7 osób).   Internal -  pokój ekonomiczny, mniejszy, bez balkonu. Podstawowe wyposażenie takie samo jak w pokoju standard.

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetów HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetów FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów

Sport i rozrywka

Basen typu infinity (cały rok, ale temperatura nie jest kontrolowana) z ładnym widokiem na zabytkową zabudowę miasta, drewniany taras z leżakami. Do dyspozycji gości także całoroczny podgrzewany basen wewnętrzny, siłownia, centrum nurkowe(kursy PADI, snorkelling safari, sprzęt), okazjonalnie program rekreacyjny, jacuzzi, Da Vinci Spa (zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyczne, masaże, hydroterapia, sauna).

Dla dzieci

Basen zewnętrzny (czynny w sezonie letnim), sala zabaw.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci. 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).

Informacje o lotach liniami Wizzair / Ryanair / Air Malta

Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 150 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Air Malta: Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Atur

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kraj

MALTA

OFERTA ATUR - HOT DEAL

- bagaż podręczny w cenie pakietu - bagaż rejestrowany opcjonalnie - płatny dodatkowo - lokalny rezydent z językiem polskim

Hotel Info

Wygodny, elegancki hotel położony w górnej części malowniczej miejscowości Mellieha. Jej urok i typowy maltański klimat pozwolą w pełni delektować się atmosferą wyspy. W zasięgu dłuższego spaceru nadmorska strefa turystyczna miejscowości, tętniąca życiem szczególnie w okresie letnim. W podobnej odległości Mellieha Bay z jedną z największych, piaszczystych plaż na wyspie. Miejscem odpoczynku w hotelu są tarasy słoneczne z basenami lub centrum spa, w którym skorzystać można z licznych zabiegów lub masaży. Wyjątkową atrakcją hotelu jest Cave Bar - bar w skale, gdzie w odprężającej atmosferze relaksu goście delektować mogą się koktajlem lub lampką wina. Niekiedy letnie wieczory umila tu muzyka na żywo. Kategoria lokalna 4****

Lokalizacja

Mellieha, na wzgórzu, w sercu miejscowości, w sąsiedztwie butiki, bary, restauracja. Strefa nadmorska z barami i restauracjami ok. 1500m. W odległości ok. 5 km przystań promowa skąd w łatwy i szybki sposób dostać można się na sąsiednie wysepki Comino i Gozo. Lotnisko w Luqa ok. 30 km.

Plaża

ok. 1200m od hotelu jedna z najładniejszych plaż na wyspie. Piaszczysta, długa i szeroka. Publiczna, bezpłatna, sezonowo leżaki i parasole za opłatą. W okolicy również malownicza zatoka Paradise Bay z niewielką, piaszczystą, publiczną plażą.

Hotel

91 pokoi, hol powitalny, lobby, recepcja 24h, winda, restauracja główna, bar i cafeteria, sezonowo dostępna restauracja z tarasem i snack bar, sezonowo dostępny bar w skale, salka konferencyjna, płatny kącik internetowy.

Pokój

wygodnie wyposażony, klimatyzacja, ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, mini lodówka, zestaw do parzenia kawy lub herbaty, płatny sejf, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), balkon lub taras. 2-osobowy, możliwość 1 dostawki. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego). Pokój typu PROMO oferowany w specjalnej cenie bez balkonu.

Dzieci

brodzik

Sport i rozrywka

2 baseny zewnętrzne (sezon letni), tarasy słoneczne. Leżaki przy basenie bezpłatnie. Podgrzewany basen kryty (sezon zimowy), jacuzzi, fitness. Płatne: centrum spa z ofertą zabiegów relaksacyjnych i kosmetycznych, sauna, strefa relaksu. Cyklicznie wieczory z muzyką na żywo (sezon letni).

Opcje wyżywienia

- bez wyżywienia - śniadania - śniadania, obiadokolacje

Uwagi

hotel objęty obsługą rezydenta z językiem polskim. Telefon alarmowy 24h/7, spotkanie informacyjne w hotelu na życzenie klienta.

Nasza opinia

wygodny hotel położony w sercu malowniczej maltańskiej miejscowości. W odległości spaceru długa, piaszczysta plaża. Dobre miejsce wypoczynku, a także idealna baza wypadowa na zwiedzanie wyspy. 160928

Cena zawiera

- bilet lotniczy - przewóz bagażu podręcznego - transfery lotnisko-hotel-lotnisko - zakwaterowanie - wyżywienie zg z wybraną opcją - lokalny rezydent z językiem polskim - pakiet ubezpieczeń KL, NW, bagaż

Cena nie zawiera

- taksa klimatyczna płatna w Hiszpanii, w zależności od standardu zakwaterowania 2**-3*** 0,5 EUR/os/dzień, 4**** 1 EUR/os/dzień, 5***** 2,5 EUR/os/dzień, opłata max za 7 dni, (nie dotyczy dzieci 0-16 lat) - opcjonalnie przewóz bagażu rejestrowanego - świadczeń dodatkowych

Przewóz bagażu

Limity bagażowe w zależności od linii lotniczej (nie dotyczy infantów) - Norwegian (kod lotu D8) - mała podręczna torebka + bagaż podręczny do 10 kg i max wymiarach 55x40x23 cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20 kg - Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 35x20x20cm + bagaż podręczny do 10 kg i max wymiarach 55x40x20 cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 15 kg lub do 20 kg - WizzAir (kod lotu W6) duży bagaż podręczny do 15 kg i max wymiarach 56x45x25cm; opcjonalnie za dopłatą możliwość zmiany na - mały bagaż podręczny o max wymiarach 42x32x25cm + bagaż rejestrowany do 23 kg Cena dodatkowego, opcjonalnego bagażu rejestrowanego zg z systemem rezerwacyjnym.


Prima Holiday

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POŁOŻENIE

Wzniesiony na zboczu jednej z dolin w miejscowości Mellieha. Oferuje piękne widoki na miejscowość, kościół, zatokę oraz wyspy Gozo i Comino.

PLAŻA

Oddalona ok. 15 minut spacerem. Publiczna.

HOTEL

Kategoria lokalna 4* Wygodny i klimatycznie urządzony z miłą atmosferą.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Ogólne i usługi: recepcja, winda, przechowalnia bagażu, pralnia. Hotel akceptuje karty kredytowe Visa i MasterCard. Restauracje i bary: restauracja główna, restauracja á la carte, 2 bary (jeden czynny sezonowo).

INTERNET

Punkt internetowy za opłatą. Bezpłatne Wi-Fi w wyznaczonych strefach przez hotel.

KONFERENCJE/INCENTIVE

Sala konferencyjna.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: dwa baseny zewnętrzne, kryty basen. Odpłatnie: Centrum Spa, jacuzzi, fitness centrum.

DLA DZIECI

2 brodziki, pokój zabaw.

ZAKWATEROWANIE

Hotel oferuje 92 wygodne pokoje. Pokój typu Promo Room: dwuosobowy. Wyposażenie: łóżko małżeńskie lub dwa pojedyncze łazienka (prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (czynna sezonowo), TV,  sejf (odpłatnie), zestaw do parzenia kawy i herbaty. Pokoje nie posiadają balkonu. Pokój typu Standard Land View lub Pool View: 25m, dwuosobowy z możliwością jednej dostawki. Wyposażenie: łóżko małżeńskie lub dwa pojedyncze łazienka (prysznic, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (czynna sezonowo), TV,  sejf (odpłatnie), telefon, zestaw do parzenia kawy i herbaty, balkon lub taras.

WYŻYWIENIE

Bez wyżywienia BB: śniadanie HB: śniadanie i kolacja. Napoje do kolacji dodatkowo płatne. FB: śniadanie, obiad i kolacja. Napoje do kolacji dodatkowo płatne.

INFORMACJE DODATKOWE

www.pergolahotel.com.mt adres: Adenau Street, MLH 2014 Melliea, Malta ZWIERZĘTA NIE SĄ AKCEPTOWANE

CENA

Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany: Wizzair - 23kg (szerokość: 1,499 m, wysokość: 1,194 m, długość: 1,715 m), Ryannair - 15kg, bagaż podręczny o wymiarach: Wizzair - mały, o wymiarach nieprzekraczających 42x32x25 cm, Ryannair - 10kg o wymiarach 55x40x20 cm oraz 1 małą torebkę o maksymalnych wymiarach 35x20x20 cm; transfer lotnisko - hotel - lotnisko prywatnym samochodem (do 4 os.) lub komfortowym busem /nie dotyczy ofert z dojazdem własnym/; zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego przedstawiciela, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: opłaty klimatycznej płatnej przy zakwaterowaniu w hotelu - 0,50 EUR/os./dzień nie większej niż 5 euro, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WARUNKI WJAZDOWE

dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty. Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.


Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).

W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W  kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.

Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.

Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.



Traveliada X

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Region

Wyspa Malta

Położenie

Hotel położony jest w jednej z wielu dolin, które tworzą miasteczko Mellieha i oferuje piękne widoki na kościół parafialny oraz wyspy Comino i Gozo. W odległości spaceru znajduje się centrum miasta, gdzie jest wiele barów, restauracji i sklepów. W pobliżu hotelu są również przystanki sieci transportu publicznego, a międzynarodowe lotnisko na Malcie jest oddalone o około 22 km od hotelu. Plaża znajduje się w odległości 1,5 km od hotelu.

Zakwaterowanie

Pergola Hotel & Spa oferuje 91 eleganckich i komfortowych pokoi. Każdy z nich został zaprojektowany ze wszystkimi udogodnieniami i udogodnieniami, jakich można oczekiwać od obiektu. - Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami promo, - Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami standard, - Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami z widokiem na basen. Pokoje wyposazone są w salon, łazienkę z wanną, suszarkę do włosów, przybory toaletowe, lusterko do makijażu, szlafrok (płatny), zestaw do prasowania, radio, telefon, konsolę do gier, odtwaracz DVD, telewizor z TV-SAT, Wi-Fi, minibar, budzik, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf (płatny), minilodówkę, klimatyzację i ogrzewanie.

Wyżywienie

OV - we własnym zakresie. BB oferuje - śniadania w formie bufetu. Możliwe dania bezglutenowe, wegetariańskie oraz specjalne opcje dietetyczne.

Restauracje i bary

Kawiarnia, bar, restauracja (klimatyzowana), snack-bar przy basenie.

Udogodnienia dla gości

- Sieć Wi-Fi w miejscach publicznych (w hotelu), - Parking, - Garaż (płatny), - 24-godzinna recepcja, - Wynajem samochodów, - Usługa transferu (płatna), - Obsługa pokojowa (płatna), - Usługa pralni (płatna), - Opieka medyczna (płatna), - Wypożyczalnia rowerów, - Usługa opieki nad dziećmi (płatna), - Wielojęzyczny personel, - Klimatyzacja w miejscach publicznych, - Winda, - Przechowalnia rowerów, - Czajnik elektryczny, - Dla biznesu - sala konferencyjna, sala zebrań, projektor (płatna), kserokopiarka (płatna), - Formy płatności - American Express, Diners Club, Mastercard, Visa, Maestro, Visa Electron.

Sport i rekreacja

Bezpłatne - odkryty basen ze słodką wodą, leżaki i parasole, program rozrywkowy dla dorosłych, sauna, gorąca balia, taras słoneczny, siłownia. Płatne - masaż, zabiegi Spa, salon piękności, nurkowanie, fitness.

Dla dzieci

Plac zabaw dla dzieci.

Uwagi

Przyjazny dla par homoseksualnych.

Zakwaterowanie / wykwaterowanie

Godzina zameldowania od 15:00, Godzina wymeldowania do 11:00.

Cena zawiera - oferta samolotowa

- Przelot w obie strony, - Opłaty lotniskowe, - Bagaż podręczny, - Transfer lotnisko - hotel - lotnisko, - Ubezpieczenie KL, NNW, - Zakwaterowanie w hotelu, - Wyżywienie wg opisu oferty (nie dotyczy opcji OV), - Obowiązkową opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny* *wysokość składek na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny; - imprezy lotnicze oparte na lotach rejsowych lub tanich liniach lotniczych w Europie - 10zł/os, - imprezy lotnicze oparte na lotach rejsowych lub tanich liniach lotniczych poza Europę - 13 zł/os.

Cena nie zawiera - oferta samolotowa

- Bagażu rejestrowanego, - Wyżywienia przy opcji OV, - Wydatków własnych, - Opieki rezydenta, - Opłaty klimatycznej, - Wycieczek fakultatywnych, - Świadczeń niezawartych w ofercie. Oferta pochodzi z pakietowania dynamicznego - ceny za rezerwacje przeliczają się w czasie rzeczywistym.


Matimpex

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

hotel / hotel ****

Region

Mellieha / Malta

TFG

UWAGA! Od 26 listopada 2016 Uczestnicy naszych wycieczek są objęci obowiązkową składką ubezpieczeniową na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG) - składka ta wynosi 10 zł/os i zostanie doliczona w ostatnim kroku rezerwacji.

MALTA

Skaliste wybrzeża i przytulne zatoczki; przebogata historia znajdująca odzwierciedlenie w zabytkach; kolorowe łódeczki z oczami Ozyrysa chroniącymi rybaków; charakterystyczne balkony Valletty; kuchnia pełna wpływów włoskich i brytyjskich; język, w którym pobrzmiewają dźwięki Orientu oraz oszałamiająco błękitne morze - to tylko kilka powodów, dla których Malta zwana jest śródziemnomorską księżniczką!

MELLIEHA

Mellieha to niewielki kurort położony na północy Malty, nad Zatoką Mellieha, przy której znajdują się długie, piaszczyste plaże. Sama Mellieha położona jest na wzgórzach, a z uliczek starego miasta rozciąga się wspaniała panorama na zatokę i wyspę Gozo. Z Melliehy można dostać się autobusem m.in. do Valletty, do Cirkewwy, z której odpływają promy na Gozo oraz do popularnej atrakcji Popeye Village. Mellieha to idealne miejsce na spokojny wypoczynek!

HOTEL

Pergola Hotel and Spa 4* położony jest na zboczu jednej z dolin kurortu Mellieha. Z hotelu roztacza się widok na zatokę, miejscowość oraz wyspy takie jak Gozo czy Comino. W kilka minut od hotelu można dojść do licznych restauracji oraz barów. Do jednej z najdłuższych na Malcie piaszczystych plaż, Mellieha Bay Beach, Gości hotelu Pergola Hotel and Spa 4* dzieli około 2 km. Wyjątkowe miejsce na wyspie, Narodowy Rezerwat Przyrody, znajduje się zaledwie 3 km od hotelu. Park Rozrywki Popeye Village położony jest ok. 3 km od hotelu. Odległość od lotniska na Malcie wynosi ok. 25 km.

POKOJE

Pergola Hotel and Spa 4* oferuje przestronne pokoje i gustownie urządzone pokoje z balkonem. Wszystkie pokoje są klimatyzowane z bezpłatnym dostępem do WiFi. W pokoju znajduje się telefon oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Na wyposażeniu pokoju jest biurko, sejf, żelazko, czajnik elektryczny, lodówka oraz zestaw do parzenia kawy czy herbaty. Łazienka wyposażona jest w suszarkę do włosów, ręczniki oraz bezpłatny zestaw kosmetyków. We wszystkich pokojach obowiązuje zakaz palenia. UWAGA! Oferta obejmuje zakwaterowanie w pokoju 2-osobowym, inne rodzaje pokoi dostępne są jedynie na zapytanie (cena i dostępność do potwierdzenia przez organizatora).

OPCJE WYŻYWIENIA

W hotelu znajdują się dwie restauracje serwujące dania kuchni włoskiej oraz europejskiej. Dostępne są opcje wyżywienia BB - Śniadania w formie bufetu HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu

UDOGODNIENIA W HOTELU

Do dyspozycji gości Hotelu Pergola 4* jest całodobowa recepcja, biuro informacji turystycznej oraz przechowalnia bagażu. Hotel oferuje możliwość indywidualnego zameldowania oraz wymeldowania. Na terenie obiektu znajduje się bankomat. Hotel oferuje również basen na dachu (czynny w sezonie), kryty basen, plac zabaw oraz salon gier. W hotelu znajduje się SPA i centrum odnowy biologicznej (dodatkowa opłata, ze SPA można korzystać bezpłatnie w przypadku rezerwacji obejmujących 3 lub więcej nocy).

DOBA HOTELOWA

Zameldowanie od 15:00 Wymeldowanie do 11:00

ADRES HOTELU

Pergola Hotel and Spa 4* Adenau Street, MLH 2014 Mellieha, Malta

DOJAZD DO CENTRUM

Z lotniska na Malcie do centrum Mellieha można dojechać - autobusem miejskim linii X1 - czas przejazdu to ok. 50 minut, koszt biletu to ok. 2-4 € / os w 1 stronę, autobusy kursują co ok. 30 minut - shuttle busem Malta Transfer - czas przejazdu do hotelu to ok. 40-50 minut (busik zatrzymuje się po drodze), cena to ok. 8 € /os w jedną stronę - konieczność wcześniejszej rezerwacji na stronie www.maltatransfer.com - prywatnym transferem - czas przejazdu do hotelu to ok. 25-30 minut, cena to ok. 32 € /auto dla 4 osób w jedną stronę - konieczność wcześniejszej rezerwacji na stronie www.maltatransfer.com - taksówką - czas przejazdu do hotelu to ok. 25-30 minut, cena to ok. 35-40 € /taxi w jedną stronę (w zależności od pory dnia i lokalizacji hotelu)

ŚWIADCZENIA ZAWARTE W CENIE

- Przelot na wybranej trasie (wraz z opłatami lotniskowymi) - Mały bagaż podręczny (cena NIE zawiera bagażu głównego, istnieje możliwość dopłaty do dużej walizki) - Zakwaterowanie w Pergola Hotel and Spa 4* w Mellieha - Pokoje 2-osobowe (typu standard) z łazienkami - Wyżywienie wg wybranej opcji - Ubezpieczenie podstawowe Signal Iduna (KL do 15.000 €, NNW do 15.000 zł, CHP i bagaż do 1.000 zł)

KOSZTY DODATKOWE

- Cena nie zawiera opłaty klimatycznej w wysokości 0,5 €/os/noc (podatek płatny w hotelu)

INFORMACJE DODATKOWE

- Istnieje możliwość wykupienia większego bagażu podręcznego, bagażu głównego oraz rezerwacji wybranych miejsc w samolocie - ceny usług dodatkowych zależą od przewoźnika, trasy i terminu wycieczki (cena i dostępność do potwierdzenia przez Organizatora) - Osoby zainteresowane dodatkowymi usługami, prosimy o kontakt!

WAŻNE INFORMACJE

- OFERTA NA POTWIERDZENIE! Cała oferta pakietowa dostępna jest na potwierdzenie i zależna jest od dostępności przelotów i wybranego hotelu w kalkulowanej cenie. Dostępność oferty zostanie potwierdzona przez Organizatora w przeciągu 2 dni roboczych. W przypadku, gdy Organizator nie potwierdzi rezerwacji lub przekroczy termin potwierdzenia, Uczestnikowi przysługuje prawo do rezygnacji z imprezy i zwrotu wpłaty albo prawo do wyboru propozycji alternatywnej. - Dokumenty podróży zostaną wysłane wcześniej drogą mailową, a Klienci lecą sami, na podstawie kart pokładowych lub biletów. Na tydzień przed wylotem zostanie wysłane potwierdzenie ze wszystkimi informacjami dotyczącymi przekazania dokumentów oraz planowanego wyjazdu. - Ze względu na zasady dotyczące odprawy on-line, karty pokładowe zostaną przesłane na 2 dni przed planowanym lotem (karty na powrót zostaną przesłane do hotelu). Organizator udostępni również dane umożliwiające odprawę w aplikacji mobilnej.

UBEZPIECZENIE

Podczas naszej wycieczki Uczestnicy są objęci podstawowym ubezpieczeniem Signal Iduna. Pakiet podstawowy zawiera ubezpieczenie od kosztów leczenia (KL do 15.000 €), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW do 15.000 zł), bagażu (do 1.000 zł), a także ubezpieczenie w przypadku chorób przewlekłych (CHP). Istnieje również możliwość skorzystania z opcji dodatkowego ubezpieczenia - Ubezpieczenie PLUS - rozszerzenie pakietu podstawowego. Pakiet PLUS zawiera ubezpieczenie KL do 25.000 €, NNW do 15.000 zł, CHP oraz bagażu do 1.000 zł - dopłata +20 zł (na 4 dni) / +40 zł (na 8 dni); - Ubezpieczenie MAX - rozszerzenie pakietu podstawowego. Pakiet MAX zawiera ubezpieczenie KL do 40.000 €, NNW do 15.000 zł, CHP oraz bagażu do 2.000 zł - dopłata +40 zł (na 4 dni) / +80 zł (na 8 dni; - Ubezpieczenie KR - ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z wycieczki - dopłata +3% wartości wycieczki; - Ubezpieczenie KRCHP - ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z wycieczki dla osób przewlekle chorych - dopłata +6% wartości wycieczki


Wycieczka pochodzi z oferty Biura Podróży Matimpex, jednego z pierwszych prywatnych biur podróży w Polsce z ponad 30-letnim doświadczeniem.

Biuro Podróży Matimpex współpracuje z zespołem najlepszych pilotów i przewodników, nieustannie ulepszając i powiększając swoją ofertę, wychodząc naprzeciw sugestiom i potrzebom rynku. Specjalizuje się w wycieczkach objazdowych do popularnych, najciekawszych zakątków i miast Europy - wycieczki do Rzymu, Barcelony, Budapesztu, madrytu, Paryżu i wielu innych.

Biuro Podróży Matipex słynie także z organizacji wycieczek na specjalne zamówienia grup, przygotowanych według ciekawych, zindywidualizowanych programów, których świadczenia ściśle dostosowane są do oczekiwań klientów. Wysoki standard oferowanych usług i zadowolenie klientów zostały potwierdzone certyfikatami "Dobre, bo Polskie" oraz "Najlepsze w Polsce". 

W 2011 roku Biuro Matimpex zostało ponownie docenione przez Klientów certyfikatem "Najlepsze w Polsce" za "wysoką jakość weekendów lotniczych".
W 2018 roku otrzymali wyróżnienie Orły Turystyki, przyznawane biurom, które cieszą się świetną opinią wśród turystów. 

Trzykrotnie też zdobyli wyróżnienie Róża Kolumba – dwukrotnie za katalog „City Break – Więcej niż weekend” i raz za działalność w mediach społecznościowych.



Dertour Polska

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Nazwa obiektu

Pergola Club Hotel & Spa

Kategoria

****

Miejscowość

Mellieha

Region

Malta

Kod

MLA20097 FH

Liczba pokoi

92

Zalety

Pokój ekonomiczny. Oferta 55 plus.

Położenie

Centralne położenie w miejscowości, jednakże spokojne, z ładnym widokiem na miasto i morze, do piaszczystej plaży Mellieha Bay ok. 1 km, do przystanku autobusowego ok. 100 m.

Opis

Komfortowo i przyjemnie urządzony budynek z miłą atmosferą. Restauracja główna, restauracja a la carte (zależnie od sezonu), bar, terminal internetowy (za opłatą), WLAN, winda, 2 baseny (ok. 48 m kw. i 53 m kw.) z brodzikiem dla dzieci, leżaki i parasole słoneczne, Poolbar, bar na plaży, (zależne od sezonu), na plaży leżaki i parasole słoneczne (za opłatą), garaż (za opłatą).

Wyżywienie

Bufet śniadaniowy. Przy rezerwacji z 2 posiłkami dziennie (H) dodatkowo kolacja w formie bufetu. Przy rezerwacji z 3 posiłkami (V) dodatkowo obiad menu z wyborem spośród 3 dań.

Zakwaterowanie (pokoje)

92 komfortowo i praktycznie urządzonych pokoi, ok. 25 m kw., łazienka / WC, suszarka do włosów, radio, telefon, TV-sat, WLAN, jacuzzi, ogrzewany basen (ok. 47 m kw.), zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, sejf (za opłatą), klimatyzacja / ogrzewanie (zależnie od sezonu), balkon lub taras.

Pokój typ 1

DA/EA = Standard, pokój 2-osobowy również do samodzielnego wykorzystania.

Pokój typ 2

DB = pokój ekonomiczny, bez balkonu lub tarasu, ograniczona dostępność.

Pokój typ 3

DAA / EAA = z widokiem na basen, pokój 2-osobowy również do samodzielnego wykorzystania.

Pokój typ 4

BA / BAM = Studio, przestronniejsze, dodatkowo z kącikiem kuchennym, BA od strony lądu, BAM z widokiem na morze.

Pokój typ 5

AA / AAM = Apartament, ok. 40 m kw., składa się z pokoju 2-osobowego i oddzielnego pokoju dzienno-sypialnianego z kącikiem kuchennym, AAM z widokiem na morze.

Sport, rozrywka, wellness

Siłownia, sauna (wymagana wcześniejsza rezerwacja), sporadycznie wieczorny program rozrywkowy. Za opłatą - szkoła nurkowa, wypożyczalnia rowerów, strefa spa 'Da Vinci' z różnymi zabiegami i masażami oraz salonem kosmetycznym.

Dla dzieci

Pokój zabaw. Za opłatą - opiekunka do dzieci (na zamówienie).

Warto wiedzieć

Honeymoon Special - oferty dla nowożeńców oraz podróży jubileuszowych. Należy zgłosić przy rezerwacji. Więcej w cenie - kąpiel z hydromasażem/os., zniżka do spa, butelka wina i kosz owoców na powitanie, oferta jedynki z dzieckiem, ceny na dostawce wg aktualnego katalogu.

Transfery

Możliwość rezerwacji transferu z / na lotnisko. W rezerwacji należy podać nr rejsów oraz godz. przylotu i odlotu - w przeciwnym razie transfer przepada.

Uwaga

Zakres i opis świadczeń mogą się zmieniać w zależności od sezonu. Wiążący opis znajduje się na oryginalnym potwierdzeniu podróży organizatora.

Ref.

MK306102


DERTOUR Polska jest głównym agentem sprzedaży DER Touristik w Polsce, posiada swoją siedzibę Warszawie. Marka Dertour to jedna z firm córek koncernu turystycznego Der Touristik, który jest jednym z większych w Europie, z ponad 100-letnią tradycją w działalności turystycznej. Koncert ma swoją siedzibę w Kolonii. Poza Dertour skupia również takie firmy jak Meier’s Weltreisen, Adac Reisen, Its, Jahn Reisen i Travelix.. Koncern jest liderem w organizacji wyjazdów modułowych, które tworzone są na potrzeby klientów, zgodnie z ich oczekiwaniami i wymaganiami, począwszy od środka transportu, np. samolotem lub koleją, przez wybór właściwego obiektu noclegowego praktycznie w każdym możliwym standardzie, poprzez rejsy, oferty weekendowe ze spa. Najważniejsze są życzenia klientów, dlatego też organizator starając się je spełnić, jest w stanie zaoferować wyjątkowy produkt w każdej części świata. Najważniejszymi dalekimi kierunkami są Wyspy Oceanu Indyjskiego, Azja, Karaiby. Dużą popularnością cieszą się pobyty w krajach Orientu, również jako stopover podczas dalszej podróży. Oferta Dertour dotyczy również obiektów na terenie Polski. Propozycje są odpowiednio wybrane, tak by gwarantować wysoki poziom obsługi. W ofercie znajdują się również wyjazdy do najpiękniejszych rejonów Europy. Popularne i chętnie wybierane kierunki na południu, jak: Chorwacja, Włochy, Hiszpania i Grecja jak również inne ciekawe kierunki: Irlandię i Wielką Brytanię, Skandynawię (latem i zimą), kraje nadbałtyckie, Rosję i Ukrainę. Zapraszamy także na wakacje w najbliższej okolicy: poza obiektami w kraju w ofercie są też inne rejony Europy centralnej i wschodniej oraz do krajów alpejskich, z bogatym wyborem hoteli i apartamentów.

Oasis Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis kontrahenta

Istnieje transfer między hotelem a lotniskiem (za opłatą). Na plaży dostępne są ręczniki plażowe za opłatą. Aby dotrzeć na plażę, dostępny jest transfer. Klimatyzowany aparthotel Pergola Hotel & Spa posiada całodobową recepcję, lobby bar, Wi-Fi, dostęp do internetu, windę, bankomat, jacuzzi, apteczkę oraz miejsca parkingowe (za opłatą). Na terenie posesji znajduje się sezonowo podgrzewany basen (otwarty, w którym za opłatą można wypożyczyć ręczniki kąpielowe oraz bezpłatne leżaki i parasole. Dla dzieci jest również oddzielny brodzik. mogą zrelaksować się na tarasie.Wewnątrz hotelu można skorzystać z krytego basenu.Przechowasz kosztowności w sejfie, a bagaż w przechowalni hotelowej.Dla najmłodszych gości dostępne są krzesełka dla dzieci) . Dla najmniejszych dzieci można wypożyczyć wózki dziecięce w hotelu. Dla twoich ubrań jest usługa prania i prasowania (za dodatkową opłatą). Goście obiektu mogą otrzymać budzenie od personelu hotelu. Na zjazdy i inne spotkania biznesowe hotel oferuje salę konferencyjną (za dodatkową opłatą) na 120 miejsc, rzutnik folii oraz usługi cateringowe. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów i motocykli w pobliżu hotelu (za dodatkową opłatą). Ponadto hotel prowadzi sprzedaż biletów na wycieczki. Dla gości w podróży poślubnej hotel oferuje specjalne oferty, takie jak specjalne pakiety dla nowożeńców. W Twoim hotelu duży nacisk kładzie się na zrównoważony rozwój. Obejmuje to między innymi centralną klimatyzację pomieszczenia. Ze względu na udogodnienia bez barier, takie jak wejścia bez barier i winda przystosowana dla osób na wózkach inwalidzkich, hotel jest również odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich.Catering Jako usługi cateringowe hotel oferuje częściowe wyżywienie, częściowe wyżywienie plus, pełne wyżywienie, pełne wyżywienie plus oraz wyżywienie we własnym zakresie. Śniadanie serwowane jest kontynentalne, w formie bufetu lub jako brunch. Kolacja serwowana jest również w formie bufetu, jako zestaw posiłków lub la carte. O dobre samopoczucie fizyczne dba restauracja bufetowa (dania włoskie, śródziemnomorskie, o obniżonej kaloryczności i bezglutenowe). W porze lunchu i kolacji wymagana jest odpowiednia odzież.Sport i rekreacja Jeśli chcesz zadbać o kondycję podczas wakacji, czeka na Ciebie siłownia. Dla rowerzystów jest wypożyczalnia rowerów. Zarówno początkujący, jak i zaawansowani nurkowie mogą doskonalić swoje umiejętności pod wodą pod okiem instruktora w szkole nurkowania. Strefa wellness oferuje masaże (za dodatkową opłatą). Spędź kilka zdrowych i relaksujących godzin dzięki terapii cieplnej. Opiekę nad dziećmi zapewnia usługa opiekunki (dodatkowa opłata) w miejscu zakwaterowania. Dla rozrywki dorosłych w niektóre dni grana jest muzyka na żywo.Informacje dodatkowe Zameldowanie możliwe jest od godziny 15:00, wymeldowanie do 11:00. Ten hotel jest przyjazny dla homoseksualistów.Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

COVID 19

TEST:  TAKRODZAJ TESTU: RT-PCRTEST DLA DZIECKA: od 5 roku życiaZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONEWYMAGANE DOKUMENTY: Deklaracja na stronie https://www.maltairport.com/declarationforms/Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukowaćBez testu można podróżować po 14 dniach od przyjęcia drugiej dawki szczepionki (jednej w przypadku Johnson& Johnson).Wjazd na terytorium Malty jest możliwy, jeżeli w ostatnich 14 dniach przebywało się w krajach wymienionych na Amber List.Wymagany Unijny Certyfikat Szczepienia pobrany z Internetowego Konta Pacjenta.Wjazd na Maltę dla osób powyżej 12 roku życia będzie możliwy wyłącznie po okazaniu Unijnego Certyfikatu COVID-19, świadczącego o pełnym zaszczepieniu. Należy przedstawić certyfikat, potwierdzający pełen cykl szczepień (podwójną dawką lub pojedynczą w przypadku Johnson & Johnson), wykonanych co najmniej 14 dni przed wjazdem na Maltę.Ozdrowieńcy i pozostali podróżni  muszą wykonać test RT-PCR najwcześniej 72 godziny przed wylotem na Maltę.Wjazd na terytorium Malty jest możliwy, jeżeli w ostatnich 14 dniach przebywało się w krajach wymienionych na Amber List.Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim. Dzieci poniżej 5 roku życia są zwolnione z obowiązku okazywania testu, aby podróżować z zaszczepionymi rodzicami lub opiekunami prawnymi.Wyniki innych niż PCR testów na COVID-19, jak np. szybkich testów antygenowych, nie są uznawane przez władze maltańskie.Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta.Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze.

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY - USŁUGI

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko.


Nekera

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kraj

MALTA

Położenie

ok. 200 m. od centrum miejscowości Mellieha, w pobliżu dwóch piaszczystych zatok kąpielowych - Mellieha Bay i The Golden Sands. W pobliżu hotelu liczne restauracje, sklepy i bary. Stolica Malty - Valeta oddalona o ok. 21 km. Port lotniczy oddalony o 25 km.

Plaża

najbliższa piaszczysta plaża nad zatoką Mellieha Bay oddalona o ok. 2 km. Leżaki, parasole słoneczne za opłatą. 

Wyposażenie

hotel oferuje 91 pokoi w siedmiopiętrowym budynku. Do dyspozycji Gości: lobby z całodobową recepcją i miejscami do wypoczynku, windy, sejfy na recepcji, restauracja główna, restauracja a la carte, Cave bar, kantor, przechowalnia bagażu, sklep z pamiątkami, zaplecze konferencyjne. Na zewnątrz znajdują się 2 baseny (jeden na dachu hotelu, z panoramicznym tarasem), bar z napojami i przekąskami. Leżaki, parasole słoneczne przy basenach gratis. 

Dostęp do internetu

Wi-Fi na terenie hotelu i w pokojach gratis. 

Zakwaterowanie

pokoje dwuosobowe (DBL): ok. 25 m2; klimatyzacja, TV-Sat., telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon lub taras. Wanna lub prysznic, WC, suszarka. Pokoje dwuosobowe z widokiem na basen (DBL PV). Pokoje dwuosobowe w promocyjnej cenie (DBL PROMO): bez balkonu

Sport i Wellness

siłownia, basen kryty, jacuzzi. Za opłatą: Spa, oferujące zabiegi kosmetyczne i masaże. 

Dzieci

brodzik, pokój gier i zabaw.

Wyżywienie

bez wyżywienia, ze śniadanie, z dwoma posiłkami lub z trzema posiłkami. Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu w restauracji głównej. Napoje do obiadu i kolacji dodatkowo płatne. 

Kategoria Nekera

4 gwiazdki, kategoria lokalna: 4 gwiazdki.

UWAGA!

Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna w hotelu.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), telefoniczna lub bezpośrednia opieka rezydenta.W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba).W zależności od linii lotniczej dopłata waha się od 0 do ok 500 zł/bagaż. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), A3 (Aegean), LO (Lot).TELEFONICZNA OPIEKA W JĘZYKU POLSKIM

Mocne strony

- Piękne widoki na miasto i zatokę- Świetne położenie w centrum Mellieha- Komfortowe pokoje i wyposażenie- 3 baseny, w tym 1 kryty


Wycieczka pochodzi z oferty biura podróży Nekera, polskiego touroperatora, który stawia na nowoczesne technologie i współpracuje z największymi sieciami linii lotniczych, hoteli i miejsc wakacyjnych. Tworzy je zespół doświadczonych specjalistów z ponad 25-letnim stażem w międzynarodowej branży turystycznej. Nekera w swojej ofercie ma propozycje wyjazdów do wszystkich ulubionych destynacji Polaków (około 15.000 wyselekcjonowanych hoteli) oraz zapewnia stabilne i profesjonalne wsparcie produktowe w świetnych cenach. Znaleźć tu można wycieczki zarówno do krajów europejskich (np. Grecja, Hiszpania, basen Morza Śródziemnego), egzotycznych (np. kraje karaibskie, afrykańskie czy azjatyckie), jak i regionów polskich (już ok. 700 obiektów), które w ostatnich tygodniach niezwykle zyskują na popularności. Touroperator specjalizuje się w wycieczkach typu last minute oraz all inclusive, a wszystkie oferty objęte są gwarancją najniższej ceny, niezmienności ceny, a także polskojęzyczną obsługą w systemie 24/7. Dodatkowo, zgodnie z prawem polskim i ustawą o świadczeniu usług turystycznych, odprowadza składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Gwarantuje więc klientom ochronę ich wpłat w przypadku jakichkolwiek nieoczekiwanych kłopotów przy świadczeniu usług. Posiada gwarancję ubezpieczeniową firmy Allianz Partners (AWP P&C S.A. oddział w Polsce) oraz jest członkiem Polskiego Związku Organizatorów Turystyki PZOT. 

Neckermann

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

****

Region

Malta, Malta

Opis hotelu

Pergola Hotel & Spa położony jest w atrakcyjnej i spokojnej okolicy w uroczej miejscowości Mellieha, popularnej od niedawna miejscowości turystycznej na Malcie. Zbudowany na zboczu jednej z dolin w Mellieha, dzięki czemu można podziwiać przepiękne widoki na kościół, zatokę, wyspy Gozo i Comino. Położony 2 km od centrum Mellieha, 2,5 km od muzeum, 4 km od plaży, 9 km od akwarium, 13 km od parku rozrywki i 23,5 km od Międzynarodowego Lotniska na Malcie.

Udogodnienia i serwisy zawierają: całodobową recepcję, restaurację, bar, basen, basen dla dzieci, kryty basen, klub dla dzieci, centrum fitness, windę, jacuzzi (płatne), saunę (płatna) i zabiegi spa (płatne).

Pokoje wyposażone są w bezprzewodowy dostęp do Internetu, klimatyzację, TV, telefon, sejf (płatny), ekspres do kawy, lodówkę, suszarkę do włosów i łazienkę.

Należy pamiętać, że niektóre z powyższych udogodnień mogą zostać zamknięte z powodu warunków pogodowych / sezonowych.

Adres: Adenau Street, 2014 Mellieha, Malta.

Ważne informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Neckermann, należącego do najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych w Europie – Thomas Cook Group, szczycącego się ponad 172-letnią tradycją. Na rynku polskim Neckermann zadebiutował 20 lat temu i od samego początku zajmuje stanowisko jednego z liderów wśród organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej.

Głównymi założeniami biura przy tworzeniu ofert jest innowacyjność i oferowanie usług wysokiej jakości, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów na polskim rynku. Letnia oferta Biura Podróży Neckermann obejmuje głównie kraje z regionu Basenu Morza Śródziemnego: Grecję, Hiszpanię, Turcję, Bułgarię, Włochy i Chorwację. Dostępna jest także bardzo bogata baza hoteli i apartamentów na dojazd własny praktycznie w każdym zakątku świata, także w Polsce. Zimowa oferta jest równie bogata - klienci mają do wyboru wiele atrakcyjnych alpejskich regionów narciarskich z dojazdem własnym, a oprócz tego mogą udać się na wakacje samolotem w najbardziej egzotyczne miejsca świata - Kuba, DOminikana, Meksyk, Jamajka, karaiby i wiele, wiele innych.

Wśród zróżnicowanej oferty biura warto zwrócić uwagę na aquamanię (grupę hoteli z parkami wodnymi), hotele z polskimi animacjami dla dzieci, parki rozrywki, rejsy statkami oraz ofertę fly & drive.


Mapa Hotelu Pergola Hotel & SPA

Opinie o Hotelu Pergola Hotel & SPA

4.4
polecam

Jesteśmy z małżonką bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Pergola Resort & Spa. Piękna, malownicza okolica i gościnni, ciągle uśmiechnięci ludzie. Pokoje przestronne, ładnie urządzone i codziennie sprzątane. Wybraliśmy ofertę bez wyżywienia, w pobliskich restauracjach z kolei jedzenie było wyśmienite. Atmosfera w hotelu cudowna, spokojna, idealna na odstresowanie się :) Wyjazd na Maltę był bardzo dobrym pomysłem, pozdrawiamy!

POLECAM:
rodzinom z dziećmi, na romantyczne wakacje, osobom ceniącym spokój
Podsumowanie: polecam
4.4

Pergola Hotel & SPA - możliwości zakwaterowania:

one bedroom apartment sea view
one bedroom apartment landview
Apartament 2 Bedrooms Standard SeaView Balcony
standard room pool view
Standard Economy SingleUse Room without Balcony-Terrace
Apartament 1 Bedroom Standard SeaView Balcony
Studio Standard SeaView Balcony
Apartament 1 Bedroom Standard Balcony
Standard SingleUse Standard Balcony
Standard Standard Balcony
Apartament 2 Bedrooms Standard Balcony
Standard Standard PoolView Balcony
Studio Standard Balcony
Standard Economy Room without Balcony-Terrace
Standard SingleUse Standard PoolView Balcony

Pergola Hotel & SPA - Możliwości wyżywienia:


Pergola Hotel & SPA - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Pergola Hotel & SPA? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00