cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

Wakacje Last Minute
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
  • Hotel Plaza Regency (Sliema), Malta
1 / 33
Ocena
hotelu:
4.1 / 5
Najbliższy termin
18.01 - 22.01
już od 679 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
05.02 - 08.02
już od 599 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Plaza Regency (Sliema)
  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Blisko centrum
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu

Hotel Plaza Regency (Sliema)
star 3

Malta
Ocena hotelu Plaza Regency (Sliema):
4.1 / 5
Średnia z 1 opinii
Szczegóły oceny hotelu Plaza Regency (Sliema):
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    3.0
  • Pokoje
    4.0
  • Wyżywienie
    4.0
  • Atrakcje
    i sport
    4.0
  • Jakość
    do ceny
    5.0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 18 stycznia 2022
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 05 lutego 2022

Hotel Plaza Regency (Sliema) w ofercie Biura podróży:

Exim Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

3 Malta/Wyspa Malta

Informacje Ogólne

Plaza & Plaza Regency Hotels w Sliema posiada 207 pokoi na 8 piętrach. Dla Państwa komfortu hotel posiada winda, salon, recepcję, klimatyzację i lobby. W 8-piętrowym hotelu personel mówi po włosku i angielsku. Mobilność także na urlopie zapewni wypożyczalnia samochodów i motocykli. Do dyspozycji jest basen ze słodką wodą . Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. Odległość od hotelu: Temples (10 km), Water Park (5 km), lotnisko MLA (12 km), Mdina (10 km), Valletta (6 km), dyskoteka (2 km) i teatr (6 km). W pobliżu hotelu znajdują się supermarket, informacja turystyczna, sklepy, kino, przystanek autobusowy, bary/restauracje, postój taksówek i centrum miasta.

Udogodnienia

Hotel oferuje sejfy, usługę budzenia i kantor. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Godziny pracy recepcji: 24h.

Sport i Rozrywka

Najbliższe pole golfowe położone jest w odległości 12 km.

Dodatkowe Informacje

Akceptujemy następujące formy płatności: karta Visa i karta Eurocard/MasterCard. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.

Bagaż

Gdańsk (WizzAir) i Warszawa Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze - 23 kg - 170 PLN (wyloty do 01.11. - 11.12.2015 i 11.01 - 30.04.2016) / 250 PLN wyloty od 12.12.2015 - 10.01.2016) - 32 kg - 250 PLN (wyloty do 01.11. - 11.12.2015 i 11.01 - 30.04.2016) / 340PLN wyloty od 12.12.2015 - 10.01.2016) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Kraków, Poznań, Gdańsk (Ryanair) Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze - 15 kg - 190zł/osobę - 20 kg - 290zł/osobę Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie.

Rodzaje wyżywienia

SC/RO - bez wyżywienia
BB - śniadania
HB - śniadania i obiadokolacje. Napoje płatne dodatkowo


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Exim Tours, które działa na rynku turystycznym od 1993 roku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanym pracownikom i pasji do podróży, zajmuje jedno z czołowych miejsc wśród polskich touroperatorów. Długa obecność na rynku zagwarantowały stworzenie oferty dostosowanej do potrzeb i zainteresowań każdego polskiego turysty.

Wśród proponowanych przez Exim Tours kierunków znajdziemy zarówno te najchętniej wybierane przez polskich turystów, takie jak Egipt, Grecja, Turcja, Tunezja, czy Hiszpania, jak i dalsze destynacje: Indie, Wenezuelę, Sri Lankę, czy Mauritius. Całkowitą nowością są propozycje hoteli all inclusive i apartamentów na dojazd własny w Austrii, Włoszech, Chorwacji oraz Grecji.

Turyści mogą wybierać spośród setek wycieczek samolotowych oraz coraz popularniejszego w ostatnich latach dojazdu własnego. Szeroka jest również oferta wycieczek objazdowych a wśród nich najchętniej wybierany "Rejs po Nilu".

Wysoka jakość oferowanych usług, atrakcyjne ceny wakacji last minute, posiadający dużą wiedzę rezydenci i piloci oraz dobre relacje z zagranicznymi kontrahentami Exim Tours, zapewniają udany wypoczynek wszystkim turystom.


Prima Holiday

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

POŁOŻENIE

Malta - Sliema (najbardziej popularne wśród turystów miasto), położony przy słynnej promenadzie Tower Road, ok. 1 km do centrum miejscowości, lotnisko - ok. 14 km, tuż przy hotelu przystanek komunikacji miejskiej.  W pobliżu hotelu liczne sklepy, bary i restauracje.

PLAŻA

przy hotelu (50m) plaża kamienista (przejście przez ulicę i promenadę)

HOTEL

Kategoria lokalna 3*Lubiany przez turystów hotel klasy turystycznej, położony w centrum rozrywkowego miasta z wieloma atrakcjami.Z tarasu rościągają się piękne widoki na okolicę. Idealny wybór dla osób nastawionych na zwiedzanie wyspy.Hotel składa się z dwóch budynków połączonych przejściem na 6. i 7. piętrze.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Restauracja z pięknym widokiem na zatokę Balluta, kawiarnia z widokiem na morze,wypożyczalnia samochodów i skuterów, punkt informacji turystycznej.

INTERNET

płatne WiFi w lobby hotelowym

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

2 nieduże baseny (jeden na parterze, drugi na dachu), kryty basen, taras słoneczny, tenis stołowy, animacje dzienne i wieczorne, (3-4/tydz.), muzyka na żywo.

ZAKWATEROWANIE

210 eleganckich pokoiStandardowe 2 os. z możliwością 1 lub 2 dostawek. Komfortowe, gustownie urządzone, o pow. ok. 21 m, wyposażone w łazienkę (wanna/prysznic, suszarka do włosów, WC), TV/SAT, klimatyzację, sejf (za dopłatą), widok na morze (dodatkowo płatny). Na zamówienie dostępne są łóżeczka dla dzici do 2lat (bezpłatnie).

WYŻYWIENIE

BB: śniadanie w formie bufetu.HB: śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.

INFORMACJE DODATKOWE

www.plazahotelsmalta.comAdres: Plaza Hotels248, Tower Road, SliemaSLM 1600 MaltaTel : +356 2134 1295/6/7

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM:Cena zawiera: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż 23kg+bagaż podęczny 5kg]; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.DOJAZD WŁASNY:Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty,  ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotuRyanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotuUwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kgRyanair:10kg/20kgLIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!Usługa daje mozliwość:* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)* pierwszeństwo wejścia na pokład* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.Easy Jet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera) 

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.

Covid-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Od poniedziałku 16 sierpnia 2021 r. papierowy formularz lokalizacji pasażera nie będzie już akceptowany przy wjeździe na Maltę. Pasażerowie muszą złożyć swoje dPLF online na platformie EU-ePLF pod adresem https://app.euplf.eu/#/form przed podróżą. Po pomyślnym przesłaniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem z unikalnym kodem szybkiej odpowiedzi (QR) oraz linkiem do pobrania pliku dPLF w formacie PDF. Przed wejściem na pokład i po przybyciu na Maltę pasażerowie mogą przedstawić swój dPLF z kodem QR w formie wydruku lub w formacie cyfrowym na smartfonie, tablecie lub innym urządzeniu.Każdy obywatel Polski w wieku powyżej 12 roku życia przybywający na Maltę po 14 lipca 2021 musi być zaszczepiony przeci COVID - 19 i musi posiadać potwierdzenie w postaci tzw. Paszportu Covidowego. Wykonanie testów PCR oraz antygenowych nie upoważnia do podróży na terytorium Malty. Dzieci w wieku 5-12 lat mogą podróżować na Maltę w towarzystwie zaszczepionych rodziców / opiekunów prawnych i muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR zrobiony na nie więcej niż 72 godziny przed przybyciem na Maltę. Dzieci poniżej 5 roku życia nie potrzebują testów.Przy podróży lotniczej do Niemiec: wejście na pokład samolotu lecącego do Niemiec jest możliwe tylko z negatywnym wynikiem testu (niezależnie od miejsca wylotu). Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h a testy PCR, LAMP, TMA 72h przed planowaną godziną lądowania w Niemczech. Ponadto linie lotnicze realizujące loty do Niemiec mogą mieć dodatkowe, indywidalne wymagania, z którymi należy się zapoznać. Powrót do Polski z zagranicy:UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ. Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego.  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home 


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


KonsorcjumPBP

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Położenie

Kompleks Plaza Regency Hotels (złożony z hotelu Plaza i The Plaza Regency połączonych mostem na szóstym piętrze) położony jest bezpośrednio nad brzegiem morza w mieście Sliema, blisko miejskiej promenady i Ogrodu Spinola. Hotel oferuje piękny widok na Zatokę św. Juliana, Fort St Elmo i Zatokę Balluta.

Pokoje

156 pokoi wyposażonych w indywidualnie regulowaną klimatyzację, łazienkę z prysznicem lub wanną, suszarkę do włosów, TV kablową, telefon, sejf (za dodatkową opłatą), dostęp do WiFi (za opłatą w recepcji), żelazko/deskę do prasowania (na życzenie).

Do dyspozycji gości

Całodobowa recepcja, winda, restauracja, bar/lounge, snack bar, kawiarnia, odkryty basen (czynny sezonowo), basen kryty, brodzik dla dzieci, bar przy basenie, taras słoneczny z leżakami, sala konferencyjna, room service, dostęp do Internetu (za dodatkową opłatą), usługi pralnicze, przechowalnia bagażu, usługi turystyczne.

CENA ZAWIERA

bilet lotniczy na trasie Warszawa-Malta-Warszawa, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu przez 7 nocy w pokoju 2-osobowym, śniadania, opiekę polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, ubezpieczenie NNW i KL, bagaż, ubezpieczenie od chorób przewlekłych

CENA NIE ZAWIERA

dodatkowych posiłków, napojów do obiadokolacji, napiwków, wydatków własnych.

UWAGI

1.BB - śniadania, HB - śniadania + obiadokolacje; 2. Cena przelotu została podana w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku niedostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej wyższej - za odpowiednią dopłatą. 3. Możliwość przelotów z innych portów lotniczych za odpowiednią dopłatą. 4. Nie dotyczy zgłoszeń wcześniejszych niż z dnia wprowadzenia oferty. 5. Koszt dziecka w wieku 2-12 lat z 2 osób dorosłych w pokoju wraz z przelotem to 310 EURO (8 dni) i 330 EURO (15 dni) 4. Niniejsza oferta wymaga potwierdzenia po dokonaniu wpłaty zaliczki. Organizator potwierdza lub anuluje założoną rezerwację w ciągu 48 h (tylko w dni robocze pon-pt 10-18). W przypadku braku potwierdzenia ze strony organizatora zwrot 100% wpłaty. Podane ceny skalkulowane są dla najniższej taryfy biletów lotniczych, obowiązującej w okresie ważności cennika. W przypadku nie dostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej wyższej - za odpowiednią dopłatą. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. Wylot możliwy jest w dowolnej dacie oraz z dowolnego portu lotniczego, również zagranicznego.


Wycieczka pochodzi z oferty Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company, które działa już od ponad 27 lat. To w pełni polska firma z bogatym doświadczeniem na rynku turystycznym, tworzona przez pełen pasji zespół pasjonatów, będących jednocześnie ekspertami w swojej branży.

W ofercie Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel znajdują się zarówno wycieczki pobytowe oraz objazdowe do ponad stu kierunków egzotycznych, takich jak Indie, Meksyk, USA, Izrael, Kuba, Malediwy i Seszele, Chiny,  Floryda, Hawaje, Jawa czy Sri Lanka. Istnieje także możliwość zorganizaowania wyjazdów na specjalne uroczystości czy według szczegółowych życzeń klientów.

Dzięki wieloletniej współpracy z najlepszymi liniami lotniczymi, biurami podróży za granicą, a także innymi przedstawicielami branży turystycznej,  Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company intensywnie rozszerza swoją działalność proponując bardzo zróżnicowane programy, skierowane do różnych grup klientów.

Rzetelność i  wysoki poziom świadczonych usług potwierdza członkowstwo w Polskiej Izbie Turystyki, a także w Polskim Związku Organizatorów Turystyki. Jako jedyne biuro w Polsce Konsorcjum Polskich Biur Podróży Trade & Travel Company zostało nagrodzone Godłem Fundacji Teraz Polska. 


Wygoda Travel

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Najważniejsze cechy hotelu

Położony przy słynnej promenadzie Tower Road Plaża po przeciwnej stronie ulicy Restauracja z widokiem na zatokę

Jednym zdaniem

Dobrej klasy hotel, w centrum miejscowości Sliema, z basenem na dachu, z którego rozpościera się piekny widok na zatokę Balluta.

Opis miejscowości

Sliema to najbardziej popularne wśród turystów miasto Malty. Znajdują się tutaj liczne bary, restauracje, butiki, sklepy oraz jedyna na wyspie galeria handlowa - The Point. Dzięki bardzo dobrej komunikacji jest to idealana baza wypadowa do zwiedzania Malty oraz pozostałych wysp archipelagu maltańskiego.

Budynek

Hotel składa się z dwóch budynków połączonych przejściem na 6. i 7. piętrze. Do tętniącej życiem nocnym Paceville jedynie ok. 2 km. 

Pokoje

Pokoje: 2-osobowe z możliwością jednej lub dwóch dostawek, komfortowe, stylowo wyposażone, klimatyzowane, w każdym znajduje się: łazienka z prysznicem, WC oraz suszarką do włosów; TV sat, sejf (odpłatnie), telefon, Wi Fi, balkon. Studia: dla 3-4 osób, klimatyzowane, z pełni wyposażonym aneksem kuchennym (kuchenka elektryczna, mikrofalówka, lodówka, czajnik, toster, naczynia oraz sztućce) oraz łazienką z prysznicem, WC oraz suszarką do włosów; dodatkowo na wyposażeniu znajdue się TV sat, telefon, sejf (odpłatnie), Wi Fi, deska do prasowania, żelazko, balkon z widokiem na morze. 

Do dyspozycji gości

Recepcja, lobby, kawiarenka internetowa, 2 bary (jeden n dachu, przy basenie), restauracja z pięknym widokiem na zatokę Balluta, kawiarnia z widokiem na morze, basen zewnętrzny (na dachu) z leżakami i parasolami, basen wewnętrzny, jacuzzi.

Plaża

Skalista, od hotelu dzieli ją jedynie promenada.

Wyżywienie

Śniadania lub śniadania i obiadokolacje w formie bufertu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.

Cena zawiera

Zakwaterowanie wg oferty * wyżywienie wg oferty * przelot wraz z transferami lotnisko-hotel-lotnisko * opiekę rezydenta * ubezpieczenie KL i NW + bagaż + choroby przewlekłe - Signal Iduna * podatek VAT.

Uwaga

Limity bagażowe: Gdańsk: Wizzair, bagaż podręczny max 10 kg/os. (42 x 32 x 25 cm), bagaż rejestrowany max 23 kg/os. (dla rezerwacji od 14.08.2015.) Warszawa: Air Malta, bagaż podręczny max 5 kg/os., bagaż rejestrowany max 20 kg/os.


Wycieczka pochodzi z oferty Biura Podróży Wygoda Travel, które jest wiodącym w Polsce organizatorem wypoczynku zimowego . Posiada w sprzedaży wyjazdy narciarskie do Włoch, Austrii i na terenie Polski. Są to wycieczki autokarowe jak i samolotowe, możliwy jest także zakup wapartamentów i hoteli na dojazd własny. Wiele z tych programów cechuje indywidualne podejście do różnych grup turystów. Na lato Biuro Podróży Wygoda Travel oferuje wakacje w Bułgarii, Chorwacji i Włoszech, zarówno w popularnej formie all inclusive, jak i tradycyjne wycieczki objazdowe realizowane autokarem.

Podczas wakacji turyści spędzający urlop z Wygoda Travel objęci są szczególną opieką pilotów i rezydentów. Wyjazdy zimowe umożliwiają także korzystanie z lekcji jazdy na nartach lub snowboardzie z instruktorem.

Wysoki poziom wyjazdów narciarskich Wygody Travel nagrodzony został wieloma prestiżowym nagrodami. Touroperator został nagrodzony ODYSem 2014 w kategorii „najlepsza jakość usług w województwie małopolskim”, wielokrotnie był też nagradzany w konkursie Podróże Marzeń.


TOP Touristik

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

Położenie

W samym sercu Sliemy z widokiem na zatokę Balluta. Do centrum ok 5-10 min spacerem, gdzie znajdują sie  sklepy i lokali rozrywkowe, restauracje i bary. Przystanek autobusowy i postój taksówek znajdują się w odległości krótkiego spaceru. Do lotniska ok 12 km.
Adres:
Plaza Hotels
Street  248 Tower Road, Sliema
SLM 1600 Malta
Tel : +356 2134 12 95/6/7
Web: www.plazahotelsmalta.com

Pokoje

W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Niewątpliwym atutem poszczególnych kwater jest boczny widok na morze. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Standardowym wyposażeniem jest aneks kuchenny wraz z lodówką, minilodówką i ekspresem do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.

Wyposażenie

W hotelu do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. W skład wyposażenia wchodzą sejf, kantor wymiany walut, pokój zabaw dla dzieci, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i sala konferencyjna. Wi-Fi (odpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Standardowe posiłki znajdujące się w ofercie to śniadanie, obiad i kolacja.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Podróżnym aktywnie spędzającym czas polecamy solarium (odpłatnie).

Podatki – Malta

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu.
Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania.
Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Check-in / Check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach - Deposit

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair (FR) Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład):  od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
*Bagaż rejestrowany: 265 – 400 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
+ Wizz Air (W6): Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 75 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 – 450 PLN.
++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf


BestReisen

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Naszym zdaniem

Nowoczesny kompleks hotelowy składający się z dwóch kilkupiętrowych budynków (Plaza i Regency) połączonych mostem na poziomie 6/7 piętra. Świetne usytuowanie (blisko plaża i główne atrakcje miasta). Prestiżowa marka, piękne widoki, wszędzie blisko. Idealne miejsce na relaks i bazę wypadową do wycieczek po Malcie.

Położenie

Na północno-wschodnim wybrzeżu, w Sliemie  (to nowoczesne miasto z częścią zabytkową. Są tu ogrody, stare kościoły, port, mnóstwo lokali gastronomicznych, największe w kraju centrum handlowe, promy co pół godziny do Valetty), nad malowniczą zatoką. Hotel znajduje się przy słynnej promenadzie, w regionie Tower Road. W pobliżu jest przystanek autobusowy.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, restauracja Penthouse (na szóstym piętrze, widok na zatokę), Cara's Cafe z częścią zewnętrzną (desery, kawa, przekąski), Rooftop Pool Bar (sezonowy; od maja do października, usytuowany na siódmym piętrze, widok na morze), Terrace Bar przy basenie wewnętrznym, bezpłatne Wi-Fi,  kafejka internetowa w lobby Plaza, sala konferencyjna.

Pokoje

Standardowe - wygodne, gustowne, wyposażone w łazienkę z prysznicem i suszarką, klimatyzację, telewizor LCD, sejf (odpłatnie), telefon, Wi-Fi. Roztacza się z nich widok na okolicę (double land view room), częściowo na morze (double side sea view, balkon) lub na morze (double front sea view, balkon). Studio land view - idealne dla tych, którzy preferują samodzielne przygotowywanie posiłków. W pokoju znajduje się aneks kuchenny (kuchenka, mikrofalowka, lodówka, czajnik, toster, naczynia, sztućce, żelazko, deska do prasowania). Reszta wyposażenia jak w pokoju standardowym. 

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetów HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetów Bez wyżywienia  

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny na dachu hotelu z tarasem słonecznym i barem (od maja do października), basen wewnętrzny i jacuzzi (od listopada do maja). W odległości ok. 20 minut spacerem z hotelu znajduje się Paceville -  główne miasteczko imprezowe wyspy.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).

Informacje o lotach liniami Wizzair / Ryanair / Air Malta

Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 100 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Air Malta: Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Nekera

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kraj

MALTA

Położenie

przy głównej promenadzie nabrzeżnej, słynnej Tower Road. Sklepy, restauracje, bary w pobliżu (ok. 100 m). Do centrum St. Julian's i dzielnicy rozrywkowej Paceville ok. 1 km. Przystanek autobusowy przy hotelu

Plaża

 skalista, publiczna, oddzielona ulicą od hotelu.

Wyposażenie

 hotel oferuje 210 pokoi w dwóch budynkach, połączonych przejściem na wysokości 6. piętra. Do dyspozycji Gości: całodobowa recepcja, lobby z miejscami do wypoczynku, 4 windy, sala TV, restauracja, pizzeria, lobby bar. Na tarasie na dachu hotelu znajduje się niewielki basen oraz bar. Leżaki, parasole słoneczne w cenie. 

Dostęp do internetu

W-iFi na terenach ogólnodostępnych i w pokojach gratis.

Zakwaterowanie

pokoje dwuosobowe od strony lądu (DBL LV): ok. 21 m2, klimatyzacja, sejf, TV-Sat., telefon. Wanna lub prysznic, WC, suszarka. Pokoje dwuosobowe z widokiem na morze (DBL SV): przestronniejsze (ok. 23 m2), z balkonem, poza tym wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Pokoje-wariant ekonomiczny od strony lądu (ECONOMY): bez balkonu, wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Pokoje dwuosobowe Superior z widokiem na morze (DBL SV): ok. 25 m2, nowocześnie urządzone, z balkonem, wyposażone jak pokoje dwuosobowe. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

Studia od strony lądu (STUDIO LV)

ok. 30 m2; aneks kuchenny (wyposażony), płyta indukcyjna, kuchenka mikrofalowa, toster, czajnik elektryczny, klimatyzacja, TV-Sat., telefon, zestaw do prasowania (deska, żelazko), sejf, balkon. Wanna lub prysznic, WC, suszarka. Studia z widokiem na morze (STUDIO SV). 

Wellness

basen kryty, whirlpool.

Wyżywienie

 ze śniadaniami lub z dwoma posiłkami: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu (pokoje dwuosobowe). Bez wyżywienia (studia). 

Kategoria Nekera

3 gwiazdki, kategoria lokalna: 3 gwiazdki. 

UWAGA!

Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), telefoniczna lub bezpośrednia opieka rezydenta.W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba).W zależności od linii lotniczej dopłata waha się od 0 do ok 500 zł/bagaż. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), A3 (Aegean), LO (Lot).TELEFONICZNA OPIEKA W JĘZYKU POLSKIM

Mocne strony

- Położony przy głównej promenadzie- Bary, restauracje, sklepy w pobliżu- Basen i bar na dachu hotelu- Piękna panorama na Zatokę St. Julian's


Wycieczka pochodzi z oferty biura podróży Nekera, polskiego touroperatora, który stawia na nowoczesne technologie i współpracuje z największymi sieciami linii lotniczych, hoteli i miejsc wakacyjnych. Tworzy je zespół doświadczonych specjalistów z ponad 25-letnim stażem w międzynarodowej branży turystycznej. Nekera w swojej ofercie ma propozycje wyjazdów do wszystkich ulubionych destynacji Polaków (około 15.000 wyselekcjonowanych hoteli) oraz zapewnia stabilne i profesjonalne wsparcie produktowe w świetnych cenach. Znaleźć tu można wycieczki zarówno do krajów europejskich (np. Grecja, Hiszpania, basen Morza Śródziemnego), egzotycznych (np. kraje karaibskie, afrykańskie czy azjatyckie), jak i regionów polskich (już ok. 700 obiektów), które w ostatnich tygodniach niezwykle zyskują na popularności. Touroperator specjalizuje się w wycieczkach typu last minute oraz all inclusive, a wszystkie oferty objęte są gwarancją najniższej ceny, niezmienności ceny, a także polskojęzyczną obsługą w systemie 24/7. Dodatkowo, zgodnie z prawem polskim i ustawą o świadczeniu usług turystycznych, odprowadza składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Gwarantuje więc klientom ochronę ich wpłat w przypadku jakichkolwiek nieoczekiwanych kłopotów przy świadczeniu usług. Posiada gwarancję ubezpieczeniową firmy Allianz Partners (AWP P&C S.A. oddział w Polsce) oraz jest członkiem Polskiego Związku Organizatorów Turystyki PZOT. 

Oasis Tours

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis kontrahenta

The apart hotel Plaza Hotel & Plaza Regency is located approx. 50 m from a beach. The nearest restaurants and bars can be reached in a few minutes on foot. The city centre is around 500 m away. A supermarket is around 500 m away. In the surrounding a disco (approx. 1,7 km away) and an aqua park (approx. 6,8 km) offer entertainment during the best time of the year. The air-conditioned hotel has a 24h reception (check-in is possible around the clock), a lobby bar, Wi-Fi (for a fee), internet access (for a fee), a lift, cash machine, a hairdresser, a jacuzzi as well as a first aid kit. In the outdoor area of the property you will find a seasonally open and heated pool (open , where you can rent pool towels for a fee and sun loungers and sun umbrellas are available for free. For children there is also a separate children's pool. Furthermore, outside you can find a terrace. Inside the hotel you can use a heated indoor pool (open. You can store your valuables in the safe, and your luggage in the hotel`s storage room. For very young guests, kid`s chairs can be provided). To clean your clothes there is a laundry service (extra fee). For your comfort there is a room service (10002200). If necessary, you can contact the medical centre (for a fee). Guests at the accommodation can get a wake-up call from the hotel personnel. For conventions and other business meetings, the hotel offers a business centre as well as a conference area with a total of 80 seats as well as overhead projector. If you want to explore the holiday region, you can use the car and motorbike rental service close to the hotel (extra fee). At the hotel reception, tickets are offered for excursions in the area. For guests on their honeymoon, the hotel has special offers such as special honeymoon packages. In your hotel, a lot of focus is placed on sustainability. This includes among others a central room air-conditioning. Catering As catering services the hotel offers half board, full board, breakfast only and self-catering. Breakfast (07001000 hrs) is offered continental, from the buffet or as brunch. Enjoy your lunch as a set meal. Dinner is also served as a buffet or as a set meal. For the meals, there are a buffet restaurant (Mediterranean and gluten-free dishes) and the pool bar (open from 05). Appropriate clothing is required for lunch and dinner. Distances * Nearest town: approx. 8 km / duration of the transfer: 10 min * Airport: approx. 15 km * Bus stop: approx. 20 m * Taxi rank: approx. 50 m * Port: approx. 8 km * Distance to the sea: approx. 50 m * Pharmacy: approx. 200 m * Hospital: approx. 9 km * Nearest bank: approx. 500 m * Nearest public transport: approx. 20 m * Dive spot: approx. 350 m * Dive shop: approx. 350 m Sports & Leisure The wellness area offers massages (extra fee). Your place of accommodation offers a babysitting service (extra fee), so that adults can also find some time to relax. For the entertainment of adults live music is presented on certain days. Additional information Check-in is possible from 1400 hrs, check-out until 1100 hrs. This hotel is gay-friendly.

HOTELE

W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

PRZELOT/BAGAŻ

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.  Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY-BAGAŻ I REZYDENT

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej) i na ich prośbę mogą być odwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.


Neckermann

Szukasz wakacji na Maltę?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Kategoria

***

Region

Malta, Malta

Opis hotelu

Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. W trosce o Państwa komfortowy i relaksujący pobyt hotel dysponuje szeregiem udogodnień, w tym restauracją, kawiarnią, barem i salą konferencyjną.

Zakwaterowanie

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Standardowe wyposażenie większości pokoi stanowi balkon, na którym możecie Państwo spędzić miłe chwile. Zaletą poszczególnych pokoi jest również boczny widok na morze. Wszystkie pokoje posiadają telefon, telewizor i sejf. Łazienka posiada prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

Sport i wypoczynek

W obiekcie macie Państwo okazję skorzystać z szeregu aktywności sportowych, zajęć organizowanych w czasie wolnym bądź też po prostu odprężyć się i wypocząć. Obiekt posiada basen i brodzik dla dzieci. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia.

Wyżywienie

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie i kolacja.

Uwagi dodatkowe

Opis został przetłumaczony automatycznie. Wszelkie prawa zastrzeżone GIATA 2004 – 2020

Ważne informacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Neckermann, należącego do najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych w Europie – Thomas Cook Group, szczycącego się ponad 172-letnią tradycją. Na rynku polskim Neckermann zadebiutował 20 lat temu i od samego początku zajmuje stanowisko jednego z liderów wśród organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej.

Głównymi założeniami biura przy tworzeniu ofert jest innowacyjność i oferowanie usług wysokiej jakości, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów na polskim rynku. Letnia oferta Biura Podróży Neckermann obejmuje głównie kraje z regionu Basenu Morza Śródziemnego: Grecję, Hiszpanię, Turcję, Bułgarię, Włochy i Chorwację. Dostępna jest także bardzo bogata baza hoteli i apartamentów na dojazd własny praktycznie w każdym zakątku świata, także w Polsce. Zimowa oferta jest równie bogata - klienci mają do wyboru wiele atrakcyjnych alpejskich regionów narciarskich z dojazdem własnym, a oprócz tego mogą udać się na wakacje samolotem w najbardziej egzotyczne miejsca świata - Kuba, DOminikana, Meksyk, Jamajka, karaiby i wiele, wiele innych.

Wśród zróżnicowanej oferty biura warto zwrócić uwagę na aquamanię (grupę hoteli z parkami wodnymi), hotele z polskimi animacjami dla dzieci, parki rozrywki, rejsy statkami oraz ofertę fly & drive.


Mapa Hotelu Plaza Regency (Sliema)

Opinie o Hotelu Plaza Regency (Sliema)

4.1
polecam

super hotel w fajnym miejscu, widoki ladne, wszedie blisko - sa sutobusy, duzo sklepow, restauracje, slowem warto wyjsc z hotelu. pokoje moze i malutkie ale przytulne, nowoczesne, chyba niedawno remontowane, dla dwoch osob w sam raz. lokalizacja super na podrozowanie po malcie. a w plaza regency jest jeszcze bardzo mila obsluga :)

POLECAM:
dla aktywnych wczasowiczów
Podsumowanie: polecam
4.1

Plaza Regency (Sliema) - możliwości zakwaterowania:

Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami st
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami su
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami we
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami z
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami z
Pokój rodzinny standard
Pokój rodzinny z widokiem na morze
Standard room
Standard room (economy)
Standard room (seaview, balcony)
Studio standard
Studio z balkonem
Studio z widokiem na morze
Superior room (seaview, balcony)
Economy Standard
Single Standard
Single Use Standard Sea View Balcony
standard singleuse superior seaview balcony
Standard
Standard Sea View Balcony
standard superior seaview balcony

Plaza Regency (Sliema) - Możliwości wyżywienia:


Plaza Regency (Sliema) - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Plaza Regency (Sliema)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00