Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4 Malta/Wyspa Malta
Witamy Kennedy Nova Hotel w Gzira. Dla Państwa komfortu hotel posiada lobby, klimatyzację i recepcję. Personel mówi po angielsku. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: lotnisko MLA (11 km) i dyskoteka (2 km). W pobliżu hotelu znajdują się postój taksówek, przystanek autobusowy i informacja turystyczna.
Hotel oferuje serwis pokojowy, sejfy i pralnię. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Godziny pracy recepcji: 24h.
Mały głód można zaspokoić w międzyczasie w barze szybkiej obsługi. Wieczorem odwiedź bar w recepcji.
Kennedy Nova Hotel posiada saunę i spa. Goście, którzy również na urlopie chcą spędzać czas uprawiając sport, mają następujące możliwości: fitness.
Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.
BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje. Napoje płatne dodatkowo
Kraków / Wrocław Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20) Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze - 15 kg - 240zł/osobę - 20 kg - 340zł/osobę Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie. Gdańsk i Warszawa Cena zawiera bagaż podręczny o wymiarach 42x32x25 Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze - 23 kg - 250 PLN (wyloty do 27.09.2015) / 170 PLN wyloty od 28.09 - 31.10.2015) - 32 kg - 340 PLN (wyloty do 27.09.2015) / 250 PLN wyloty od 28.09 - 31.10.2015) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może ulec zmianie.
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel Kennedy Nova jest usytuowany przy promenadzie w miejscowości Gzira, 10 minut spacerem od dworca autobusowego i plaży w Sliemie. Przystanek autobusu liniowego ok. 150 m. W niewielkiej odległości od hotelu znajduje się zarówno park wodny, jak i park rozrywki. Miłośnicy golfa mogą wybrać się na kilka rund na pobliskie pole golfowe. Ok. 15 km od lotniska.
ok. 10 min spacerem, publiczna.
KATEGORIA LOKALNA 4*Hotel Kennedy Nova to czterogwiazdkowy, nad brzegiem morza, położony w samym sercu nadmorskiego kurortu Sliema na Malcie, jednego z najpopularniejszych kurortów na wyspie, co czyni go idealnym miejscem na wakacje ze spektakularnymi widokami na port Marsamxett z dachu - górny taras i basen. Z hotelu roztacza się widok zarówno na krystalicznie czyste wody Morza Śródziemnego, jak i spektakularną nadmorską promenadę prowadzącą w jednym kierunku do Manoel Island Marina, aw drugim na tętniące życiem popularne centrum handlowe i przystań promową. Wszystkie te miejsca znajdują się w odległości krótkiego spaceru. Hotel jest dogodnie położony w pobliżu Valletty i oferuje zarówno komfort, jak i wygodę odwiedzającym wyspę w zróżnicowanym zakwaterowaniu obejmującym pokoje standardowe, pokoje rodzinne, pokoje typu superior, pokoje z widokiem na morze i apartamenty.
Recepcja czynna 24h, lobby, przecowalnia bagażu, restauracja The Creek oferuje zróżnicowane menu śniadaniowe i urozmaicone wieczorne menu w formie bufetu, View rooftop Bar & Restaurant, Seashore to Bistro Café/Bar. Za opłatą oferuje pralnię, lekarza na wezwanie, wypożyczalnię samochodów.
Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu w recepcji i basenie.
W pełni klimatyzowane sale konferencyjne odpowiednie dla małych i średnich grup.
Odkryty basen na dachu ze zintegrowaną częścią dla dzieci i tarasem słonecznym (sezonowo). Leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe są bezpłatne.
Oferuje 98 pokoi. Wszystkie pokoje w hotelu Kennedy Nova wyposażone są w centralnie sterowaną klimatyzację i ogrzewanie. Wyposażone w łazienkę, telewizję kablową, telefon, płatny mini bar i suszarkę do włosów. Sejf w pokojach za opłatą. Wszystkie pokoje dysponują balkonem lub oknem francuskim.
BB śniadaniaHB śniadania i obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji za dodatkową opłatą. W dniach 24.12 i 31.12 w cenę imprezy wliczona uroczysta kolacja.FB śniadania, obiady i kolacje. Napoje do obiadów i kolacji za ddatkową opłatą. W dniach 24.12 i 31.12 w cenę imprezy wliczona uroczysta kolacja. W dniach 25.12.23, 01.01.24 i 31.03.24 w cenę imprezy wliczony uroczysty lunch.
https://kennedynova.com/16, The Strand,Sliema Creek,Gzira GZR 1027MALTA
Imprezy samolotowe - cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż: dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych tylko bagaż podręczny (Ryanair do 5kg, dla Wizzair do 10 kg) // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż podreczny do 10kg ; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus) - prom na Gozo dodatkowo płatny na miejscu, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Dojazd własny - cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż. Bez rezydenta.Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, opłaty za prom na Gozo płatnej na miejscu przy wejściu na prom ok. 5 euro/os, bagażu rejestrowanego za opłatą od 160 pln - do 440pln szt. w zależności od wagi, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) wycieczek fakultatywnych.Cena imprezy uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
Pragniemy poinformować, że nasz lokalny partner przygotowała dla Państwa ofertę wycieczek i rejsów dla klientów indywidualnych.Proponujemy dwie wycieczki w tygodniu z polskim przewodnikiem: 1. Perły Malty w piątki, w cenie transfery oraz opieka polskiego przewodnika - ok. 45 euro / osoba 2. Wyspa Gozo w poniedziałki, w cenie transfery, bilety promowe oraz opieka polskiego przewodnika ok. 70 euro / osoba Oprócz tego oferujemy 2 rodzaje rejsów, które odbywają się codziennie (w zależności od pogody) z dojazdem własnym lub dodatkowo płatnym, prywatnym transferem:1. Całodniowy rejs na Comino i Blue Lagoon ok. 25 euro / osoba 2. Rejs po Wielkim Porcie ok. 20 euro / oosba Opisy, ceny oraz szczegółowy program wycieczek znajdziecie Państwo w dokumntach podróży wysyłanych na 3 dni przed wylotem oraz na naszej stronie www.primaholiday.pl (przy opisie każdego hotelu) Każda wycieczka może być zarezerwowana z wyprzedzeniem lub już na miejscu u naszego rezydenta pod numerem +356 7777 2601.Wycieczki z polskim przewodnikiem organizowane przy minimalnej liczbie uczestników 15 osób! Przy mniejszej ilości chętnych organizowane są prywatne wycieczki z indywidualną wyceną i programem oraz prywatnym transferem.
* Dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel bardzo dogodnie usytuowany przy promenadzie, skomunikowany z innymi miejscami wyspy. Malownicze widoki na port, morze i miasto, basen na dachu, wiele atrakcji w okolicy. Świetna baza wypadowa na wycieczki.
Tuż przy gwarnej promenadzie w Gzira, nieopodal miasta Sliema (można dojść do niego spacerem wzdłuż morza), ok. 12 km od lotniska, ok. 2 km od plaży. Niedaleko (ok. 500 m od hotelu) znajduje się przystanek autobusowy.
Całodobowa recepcja z lobby (bezpłatne Wi-Fi), restauracja główna, bistro bar Seashore z częścią na zewnątrz, letni bar przy basenie, automat z napojami i przekąskami, room-service, sala konferencyjna, punkt wymiany walut, usługi pralnicze. Przy hotelu jest wypożyczalnia samochodów i motocykli.
Standardowe - klasycznie wyposażone; klimatyzacja, łazienka z wanną/prysznicem i suszarką, telewizor, odpłatnie: sejf, minibar, serwis do przygotowania kawy/herbaty, łącza internetowe. City view room - dodatkowo balkon (widok na miasto). Harbour view room - dodatkowo balkon (widok na port).
BB - śniadania w formie bufetu lub a'la carte HB - śniadania i obiadokolacje FB - śniadania, obiady i kolacje
Basen (czynny w sezonie letnim), sauna, okazjonalnie program rozrywkowy, dyskoteka. Niedaleko są ośrodki sportowe, bary, puby, 3 km od hotelu znajduje się kino.
Wydzielona część w basenie (czynny latem), wysokie krzesełka w restauracji, odpłatne łóżeczka niemowlęce (na zamówienie).
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).
Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 150 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Air Malta: Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Malta
Hotel Kennedy Nova położony jest przy gwarnej promenadzie, w miejscowości Gżira, graniczącej z rozrywkową Sliemą. Nowoczesny obiekt dysponuje komfortowymi pokojami z klimatyzacją, telewizją kablową, mini barem oraz sejfem. Na hotelowym dachu zlokalizowany jest basen oraz taras z wygodnymi leżakami, a ponadto do dyspozycji Gości jest centrum fitness, jacuzzi, sauna oraz siłownia. Hotel dysponuje także restauracją oraz barem z przekąskami na słonecznym tarasie, z którego roztacza się piękny widok na port, przystań oraz bastiony Valletty. Obiekt stanowi doskonałe miejsce wypadowe do zwiedzania, co ułatwią doskonałe połączenia komunikacyjne z resztą wyspy.
w miejscowości Gżira, ok. 500 m od centrum , ok. 7 km od lotniska.
liczba pokoi: 97, restauracje: 1, snack bar, pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), internet bezprzewodowy, recepcja 24h, taras słoneczny, wymiana walut, przechowalnia bagażu, pokoje dla niepalących, centrum konferencyjne, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
basen odkryty (na hotelowym dachu), leżaki bezpłatne.
klimatyzacja, telewizja kablowa, sejf (płatny), mini bar (płatny), telefon, suszarka do włosów, łazienka z wanną lub prysznicem Typ pokoju - STANDARD: pokoje dla max. 3 osób.
STANDARD: pokoje dla max. 2 osób (z widokiem na morze).
masaże (płatne), jacuzzi (płatne), centrum fitness (płatne), sauna (płatna), siłownia.
opiekunka (płatna) .
śniadania w formie bufetu, możliwość dopłaty do obiadokolacji. Cena nie zawiera obowiązkowej dopłaty do kolacji wigilijnej 24.12 (dotyczy Gości z opcją HB/FB) - 130zł/os. (dzieci 50%), kolacji sylwestrowej 31.12 - 180zł/os. (dzieci 50%) oraz obiadu w pierwszy dzień świąt 25.12 (dotyczy Gości z opcją FB) - 130zł (dzieci 50%) oraz w Nowy Rok 1.01 (dotyczy Gości z opcją FB) - 130zł (dzieci 50%).
Przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami).
W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 40x30x20cm) - bagaż można zabrać na pokład samolotu. Istnieje możliwość zakupu drugiego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x23cm i wadze do 10kg - 250zł/szt./2 strony
lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 150zł/szt./2 strony lub bagażu głównego o wymiarach do 10kg - 200zł/szt.
lot Air Malta (KM): bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg
lot Lufthansa (LH), LOT (LO): bagaż podręczny do 8kg i wymiarach 55 x 40 x 23 cm
Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.
Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę):
RYANAIR:
- bagaż 20kg 300zł/2 strony;
- bagaż 10kg (rejestrowany) 55 cm x 40 cm x 20 cm 200zł/2 strony
WIZZAIR:
- bagaż 10kg 55 cm x 40 cm x 20 cm 250zł/2 strony;
- bagaż 20kg 400zł/2 strony
LUFTHANSA i PLL LOT:
- bagaż do 23kg 300zł/2 strony
Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami.
Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.
W okresie świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Wielkanocy obowiązkowych dopłat do uroczystych kolacji/obiadów. Szczegóły w opisie wyżywienia. Kwoty zostaną doliczone po założeniu rezerwacji.
Na Malcie wprowadzony został obowiązkowy podatek lokalny i wynosi ok. 0,50 EUR/dzień/osobę pełnoletnią. Kwota ta będzie płatna bezpośrednio w recepcji hotelu. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).kontakt telefoniczny w j. polskim
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
MALTA
centralnie, bezpośrednio przy gwarnej, nadbrzeżnej promenadzie, w miejscowości Gżira, graniczącej z rozrywkową Sliemą. W pobliżu hotelu liczne restauracje, bary, butiki oraz liczne dzienne i nocne rozrywki. Przystanek komunikacji miejskiej, dzięki której łatwo poruszać można się po wyspie ok. 30 m od hotelu
nowoczesny i wygodny obiekt, pełen śródziemnomorskiego klimatu; do dyspozycji gości: recepcja z lobby, kącik telewizyjny, restauracja główna, cafeteria i bar, w sezonie bar przy basenie, salka konferencyjna, kącik internetowy (lokalne opłaty)
98 - zadbane i wygodne z łazienką (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), klimatyzacja, TV, telefon, płatnym minibarem i sejfem, balkon lub taras. Pokoje 2-osobowe z możliwością 1 dostawki.
niewielki basen z tarasem słonecznym (leżaki parasole bezpłatnie) na dachu hotelu, z którego rozpościera się piękny widok na port jachtowy i stolicę Valetta; sauna, jacuzzi, fitness (lokalne opłaty); w sezonie głównym cykliczne programy animacyjne i wieczorki z muzyką na żywo; bogata oferta dziennych i nocnych rozrywek w Sliemie.
brodzik
śniadania, możliwość dopłaty obiadokolacji
****
hotel objęty telefoniczną asystą rezydenta
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel jest centralnie usytuowany, przy popularnej promenadzie, która łączy eleganckie centrum handlowe Sliema Ferries z malowniczą przystanią jachtową w Ta'Xbiex. Z hotelu roztaczają się widoki na stolicę Malty, Vallettę oraz Sliema Creek. Obiekt ten położony jest blisko gwarnych kawiarenek na świeżym powietrzu, barów i restauracji przy nadmorskiej promenadzie. Hotel mieści się przy głównej trasie autobusów kursujących do Sliemy, St. Julians i Valletty, jednak prostszym i bardziej przyjemnym sposobem na dotarcie do stolicy Malty jest rejs niedrogim promem wzdłuż zatoki.
indywidualnie regulowaną klimatyzację, TV kablową/satelitarną, telefon, minibar, łazienkę, suszarkę do włosów, sejf, żelazko i deska do prasowania (na życzenie).
Restauracja, bar/lounge, kawiarnia, całodobowa recepcja, basen otwarty i brodzik dla dzieci, winda, sejf, fitness, sauna, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, usługi pralnicze, kantor wymiany walut, wypożyczalnia rowerów.
bilet lotniczy Warszawa - Malta-Warszawa (w kwocie min. 1150 PLN/os. dorosła oraz dziecko 2-12 lat) lub Kraków-Malta-Kraków (w kwocie min. 750 PLN/os. dorosła oraz dziecko 2-16 lat), transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu przez 7/14 nocy, śniadania, ubezpieczenie NW i KL i bagaż
dodatkowych posiłków, wydatków własnych, napiwków.
1. Cena przelotu została podana w najniższej taryfie obowiązującej na przelot w okresie ważności powyższej taryfy. W przypadku nie dostępności tej taryfy istnieje możliwość rezerwacji biletu w innej wyższej - za odpowiednią dopłatą 2. BB - śniadania, HB - śniadania + obiadokolacje, FB - śniadania + lunche + kolacje
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Malta
Hotel Kennedy Nova położony jest przy gwarnej promenadzie, w miejscowości Gżira, graniczącej z rozrywkową Sliemą. Nowoczesny obiekt dysponuje komfortowymi pokojami z klimatyzacją, telewizją kablową, mini barem oraz sejfem. Na hotelowym dachu zlokalizowany jest basen oraz taras z wygodnymi leżakami, a ponadto do dyspozycji Gości jest centrum fitness, jacuzzi, sauna oraz siłownia. Hotel dysponuje także restauracją oraz barem z przekąskami na słonecznym tarasie, z którego roztacza się piękny widok na port, przystań oraz bastiony Valletty. Obiekt stanowi doskonałe miejsce wypadowe do zwiedzania, co ułatwią doskonałe połączenia komunikacyjne z resztą wyspy.
w miejscowości Gżira, ok. 500 m od centrum , ok. 7 km od lotniska.
liczba pokoi - 97, restauracje - 1, snack bar, pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), internet bezprzewodowy, recepcja 24h, taras słoneczny, wymiana walut, przechowalnia bagażu, pokoje dla niepalących, centrum konferencyjne, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
basen odkryty (na hotelowym dachu), leżaki bezpłatne.
klimatyzacja, telewizja kablowa, sejf (płatny), mini bar (płatny), telefon, suszarka do włosów, łazienka z wanną lub prysznicem. Typ pokoju - STANDARD - pokoje dla max. 3 osób. STANDARD - pokoje dla max. 2 osób (z widokiem na morze).
masaże (płatne), jacuzzi (płatne), centrum fitness (płatne), sauna (płatna), siłownia.
opiekunka (płatna).
śniadania w formie bufetu, możliwość dopłaty do obiadokolacji. obowiązkowej dopłaty do kolacji wigilijnej 24.12 (dotyczy Gości z opcją HB/FB) - 130zł/os. (dzieci 50%), kolacji sylwestrowej 31.12 - 180zł/os. (dzieci 50%) oraz obiadu w pierwszy dzień świąt 25.12 (dotyczy Gości z opcją FB) - 130zł (dzieci 50%) oraz w Nowy Rok 1.01 (dotyczy Gości z opcją FB) - 130zł (dzieci 50%).
Przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko. W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami). W cenie bagaż podręczny - lot Wizz Air (W6) - bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 40x30x20cm) - bagaż można zabrać na pokład samolotu. Istnieje możliwość zakupu drugiego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x23cm i wadze do 10kg, który nadawany jest jak bagaż rejestrowany (należy nadać go przy stanowskach check-in lub drop off) - 150zł/2 strony. lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 90zł/szt./2 strony; lot Air Malta (KM) - bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.
Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę) - RYANAIR - - bagaż 20kg 300zł/2 strony; WIZZAIR - - bagaż 20kg 300zł/2 strony Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami. opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły. W okresie świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Wielkanocy obowiązkowych dopłat do uroczystych kolacji/obiadów. Szczegóły w opisie wyżywienia. Kwoty zostaną doliczone po założeniu rezerwacji. Na Malcie wprowadzony został obowiązkowy podatek lokalny i wynosi 0,50 EUR/dzień/osobę pełnoletnią. Kwota ta będzie płatna bezpośrednio w recepcji hotelu.
Obsługa przedstawiciela lokalnego agenta w języku polskim przez cały rok (kontakt telefoniczny, spotkanie informacyjne na życzenie). Gozo i Comino - kontakt telefoniczny z polskojęzycznym przedstawicielem na Malcie. UWAGA. Obsługa niedostępna w terminie 5-12 grudnia oraz 18-31 stycznia. Transfer lotnisko-hotel-lotnisko dedykowany jest tylko Klientom Ecco Holiday, co znacznie skraca czas podróży i umożliwia dotarcie do celu w możliwie najkrótszym czasie.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4
Malta
Hotel położony w miejscowości Gżira, ok. 500 m od centrum , ok. 7 km od lotniska.
W hotelu znajduje się 97 pokoi, 1 restauracja, snack bar, pralnia/czyszczenie chemiczne (dodatkowo płatne), internet bezprzewodowy, recepcja 24h, taras słoneczny, wymiana walut, przechowalnia bagażu, pokoje dla niepalących, centrum konferencyjne oraz basen odkryty na hotelowym dachu (leżaki bezpłatne). Goście za dodatkową opłatą mogą korzystać z masażów, jacuzzi, centrum fitness, sauny i siłowni. Dla dzieci opiekunka za dodatkową opłatą.
Hotel dysponuje pokojami standard dla max. 3 osób i standard dla max. 2 osób (standard dla 2 osób z widokiem na morze). Wyposażenie - klimatyzacja, telewizja kablowa, sejf (dodatkowo płatny), mini bar ( dodatkowo płatny), telefon, suszarka do włosów, łazienka z wanną lub prysznicem.
BB oferuje śniadania w formie bufetu. HB oferuje śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.
Oferujemy pomoc przy wynajęciu samochodu. Prosimy o kontakt z konsultantem rezerwacje@traveliada.pl
Z dniem 1 kwietnia 2016 roku wszyscy dorośli turyści przyjeżdżający na Maltę zostaną objęci taxą klimatyczną. Nowy podatek będzie pobierany w hotelu podczas zakwaterowania lub wykwaterowania. Wysokość opłaty została ustalona na kwotę 0,5€ za dobę a jej maksymalna wysokość będzie wynosić 5€ za pobyt. Nowym podatkiem zostaną objęci wszyscy turyści, również Ci, którzy dokonali rezerwacji jeszcze przed wprowadzeniem podatku.
przelot samolotem, opłatę za transport bagażu podręcznego, opłaty lotniskowe, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, noclegi, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie KL i NNW.
opieki rezydenta, opłaty klimatycznej, opłaty za transport bagażu głównego, wydatków własnych.
Ceny ofert są aktualizowane raz dziennie. Ostateczna cena może ulec zmianie po wyczerpaniu promocyjnych cen biletów. W celu jej potwierdzenia prosimy o skontaktowanie się z naszymi konsultantami. Oferty realizowane tanimi liniami lotniczymi Wizz Air lub Rynnair zawierają w cenie bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany należy dodatkowo zamówić u Konsultanta Traveliada.pl.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
MALTA
w popularnej miejscowości turystycznej Sliema, bezpośrednio przy nadbrzeżnej promenadzie, z pięknym widokiem na port jachtowy i stolicę Malty - La Valetta. Liczne restauracje, sklepy, punkty rozrywki w pobliżu hotelu. Port promowy oddalony o ok. 600 m. Przystanek autobusowy ok. 30 m.
hotel oferuje 100 pokoi rozmieszczonych w 6-piętrowym budynku. Do dyspozycji Gości: lobby z całodobową recepcją, kącik TV, winda, klimatyzowana restauracja, bar. Na dachu hotelu, z którego rozpościera się piękny widok na port i La Valettę, znajduje się niewielki basen oraz bar. Leżaki, parasole słoneczne w cenie, ręczniki kąpielowe za kaucją.
Wi-Fi na terenie hotelu i w pokojach gratis.
pokoje dwuosobowe (DBL): ok. 21 m2; klimatyzacja, TV-Sat., telefon, lodówka, balkon francuski. Wanna lub prysznic, WC, suszarka. Uwaga: część pokoi położona jest od strony wewnętrznego dziedzińca, z ograniczonym widokiem. Pokoje dwuosobowe z widokiem na zatokę (DBL HARBOUR): ok. 19 m2, dla max. 2 osób. Brak możliwości wstawienia łóżeczka dla dziecka do 2 lat.
mała siłownia. Za opłatą: whirlpool, suana.
ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
4 gwiazdki, kategoria lokalna: 4 gwiazdki.
Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu. Wymagana kaucja 100 EUR przy check in.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir).Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
- Piękna panorama na port jachtowy- Położony przy nadmorskiej promenadzie- Baza wypadowa na zwiedzanie Malty
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .
Kategoria lokalna 4 * ZEA,
Kategoria TOP Touristik 3,5 *
Hotel Kennedy Nova zapewnia doskonałą lokalizację tuż przy promenadzie w miejscowości Gżira, 10 minut spacerem od dworca autobusowego w Sliemie. Do lotniska ok 12 km.
Adres:
Hotel Kennedy Nova
116 The Strand,
Sliema Creek, Gzira GZR 1027, Malta
Tel: +356 2260 8899
Web: www.kennedynova .com
Hotel oferuje łącznie 98 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Do dyspozycji gości jest kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (dodatkowo płatne) .
Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi WI-FI w holu jest darmowe. Możliwe zmiany w przyszłości. W kwestii dodatkowych informacji prosimy kontaktować się z recepcją.
Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. W czasie wolnym poza studiem fitness, spa i solarium zapraszamy również do skorzystania z sauny (za dodatkową opłatą). Kolejnym udogodnieniem jest bogaty w gry i zabawy program zajęć dla dzieci.
Hotel oferuje szeroką gamę wariantów żywieniowych. Do wyboru jest nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu.
Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania.
Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair (FR) Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
*Bagaż rejestrowany: 265 – 400 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
+ Wizz Air (W6): Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 75 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 – 450 PLN.
++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel Kennedy Nova
****
Sliema
Malta
MLA20005 FH
98
Top zniżki dla dzieci.
Tylko nadbrzeżna ulica odziela hotel od malowniczej promenady z widokiem na port jachtowy i miasto Valetta. Kilka minut pieszo do centrum miejscowości z barami i sklepami. Do najbliższej skalistej plaży ok. 500 m. Przystanek autobusowy naprzeciwko hotelu.
Elegancko urządzony, z dziedzińcem. Restauracja z kuchnią lokalną i międzynarodową, kawiarnia, bar, centrum biznesowe z punktem internetowym, WLAN w lobby i na tarasie na dachu, jacuzzi (za opłatą), winda, na dachu taras z ładnym panoramicznym widokiem, basen (ok. 11 x 5 m), leżaki, parasole i ręczniki przy basenie. Parkowanie w miejscach ogólnodostępnych.
Śniadanie w formie bufetu (G) wliczone w cenę. Przy rezerwacji z 2 posiłkami dziennie (H), dodatkowo wieczorem bufet.
Komfortowo urządzone, ok. 14 m kw., z łazienką lub prysznicem/WC, suszarką do włosów, telefonem, TV, minibarem, sejfem do wynajęcia (ok. 1 EUR/dzień, kaucja ok. 35 EUR), klimatyzacją/ogrzewaniem (zależnie od sezonu), WLAN (za opłatą). Pokoje dla niepalących na zamówienie.
DI/EI = Standard, pokój 2-os., od strony dziedzińca. Również do samodzielnego wykorzystania.
DIA = oferta oszczędnościowa, wyposażenie jak w pokojach standardowych (DI), ograniczona dostępność.
DJM = pokój 2-os., z z balkonem i widokiem na morze.
Korzystanie z małej siłowni wliczone w cenę. Wellness - sauna za opłatą.
Przy rezerwacji na min. 7 nocy, dodatkowe świadczenia wliczone w cenę. Zakres świadczeń może się różnić w zależności od sezonu.
Możliwość rezerwacji prywatnego transferu z / na lotnisko, w rezerwacji należy podać nr rejsów oraz godz. przylotu i odlotu, w przeciwnym razie transfer przepada.
Zakres i opis świadczeń mogą się zmieniać w zależności od sezonu. Wiążący opis znajduje się na oryginalnym potwierdzeniu podróży organizatora.
AW206102
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Około 5 km od plaży leży hotel Hotel Kennedy Nova. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości około 1 km. Centrum miasta oddalone jest o około 2 km. Pomiędzy hotelem a centrum miasta kursuje autobus wahadłowy (za opłatą). Supermarket i inne sklepy, do których dotrzesz po ok. 1 godz. 2 km. Istnieje również całodobowy transfer pomiędzy hotelem a lotniskiem (za opłatą) 24h na dobę - czas transferu ok. godz. 30 minut. W okolicy dyskoteka (ok. 3 km) i kino (ok. 3 km) oferują rozrywkę dla wczasowiczów. Na plaży dostępne są ręczniki plażowe za opłatą. Aby dotrzeć na plażę, dostępny jest transfer (za opłatą) 24 godziny na dobę. Sezonowo klimatyzowany hotel wyposażony jest w całodobową recepcję (zameldowanie możliwe jest przez całą dobę), lobby bar, Wi-Fi, dostęp do internetu, windę, prysznice i przebieralnie oraz apteczkę. Na terenie zewnętrznym znajduje się sezonowo czynny basen (czynny przez cały rok), w którym za opłatą można wypożyczyć ręczniki kąpielowe, a leżaki i parasole są dostępne za darmo. Dla dzieci jest również basen dla dzieci. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie na dachu. Kosztowności możesz przechować w sejfie (za dodatkową opłatą), a bagaż w przechowalni hotelowej. Dla najmłodszych gości dostępne są krzesełka, krzesełka do karmienia i łóżeczka. W celu wyczyszczenia ubrań oferujemy usługę prania (za dodatkową opłatą) oraz usługę prasowania. W razie potrzeby możesz skontaktować się z centrum medycznym (za opłatą). Goście obiektu mogą otrzymać budzenie od personelu hotelu. Zasilanie wynosi 240 woltów. Na zjazdy i inne spotkania biznesowe hotel oferuje centrum biznesowe oraz salę konferencyjną (za dodatkową opłatą) z recepcją, sekretariatem, zasłonami, drukarką, skanerem oraz cateringiem. Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów i motocykli w pobliżu hotelu (za dodatkową opłatą). Ponadto hotel prowadzi sprzedaż biletów na wycieczki. Palenie jest dozwolone w hotelu. Zwierzęta, takie jak koty i psy, są akceptowane w hotelu (na życzenie). Dla gości w podróży poślubnej hotel przygotował specjalne oferty, takie jak romantycznie urządzony pokój, specjalne pakiety dla nowożeńców, wyjątkowo duże łóżko małżeńskie, romantyczne dania w restauracji, szampan, wino musujące, kosz owoców lub kwiatów w pokoju . Akceptowane są karty American Express i Euro/Master Card. Ze względu na udogodnienia bez barier, takie jak drzwi hotelowe, które można otwierać ręcznie, wejścia bez barier, pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz winda przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, hotel jest również odpowiedni dla osób na wózkach inwalidzkich.Catering Jako usługi cateringowe hotel oferuje tylko częściowe wyżywienie, pełne wyżywienie i śniadanie. Śniadanie serwowane jest w formie bufetu, a la carte lub jako brunch. Zjedz lunch w formie zestawu lub la carte. Kolacja serwowana jest również w formie bufetu, jako zestaw posiłków lub la carte. Pakiet All Inclusive Light obejmuje ciasta i wypieki, a także lokalne napoje alkoholowe. W przypadku rezerwacji all inclusive jeden posiłek w restauracji z wyborem dań z karty jest wliczony w cenę. Na posiłki zapraszamy do restauracji bufetowej z tarasem (dania bezglutenowe i wegetariańskie) oraz kawiarni, całodobowego snackbaru oraz baru przy basenie. Menu napojów w hotelu obejmuje napoje bezalkoholowe, kawę i herbatę oraz piwo.Odległości Najbliższe miasto: ok. godz. 5 km Lotnisko: ok. godz. 8 km Przystanek autobusowy: ok. godz. 1 km Najbliższy dentysta: ok. godz. 2 km Apteka: ok. godz. 1 km Szpital: ok. godz. 3 km Najbliższy bank: ok. godz. 2 kmSport i rekreacja Dla rowerzystów jest wypożyczalnia rowerów (dodatkowa opłata). Zarówno początkujący, jak i zaawansowani nurkowie mogą doskonalić swoje umiejętności pod wodą pod okiem instruktora w szkole nurkowania. Sauna (za dodatkową opłatą) czeka w strefie wellness. Opiekę nad dziećmi zapewnia usługa opiekunki (dodatkowa opłata) w miejscu zakwaterowania. Dla rozrywki dorosłych w niektóre dni grana jest muzyka na żywo.Informacje dodatkowe Hotel posiada łącznie 98 pokoi. Zameldowanie możliwe jest od 14:00, wymeldowanie do 11:30. Ten hotel jest przyjazny dla homoseksualistów.Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
TEST: TAKRODZAJ TESTU: RT-PCRTEST DLA DZIECKA: od 5 roku życiaZWOLNIENIE Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONEWYMAGANE DOKUMENTY: Deklaracja na stronie https://app.euplf.eu/#/formFormularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukowaćOd 16 sierpnia przed przylotem na Maltę wszyscy pasażerowie zobowiązani są do wypełnienia formularza lokalizacyjnego i deklaracji zdrowia, które znajdują się pod linkiem https://app.euplf.eu/#/form (wypełniona ręcznie wersja papierowa nie będzie akceptowana).Bez testu można podróżować po 14 dniach od przyjęcia drugiej dawki szczepionki (jednej w przypadku Johnson& Johnson).Wjazd na terytorium Malty jest możliwy, jeżeli w ostatnich 14 dniach przebywało się w krajach wymienionych na Amber List.Wymagany Unijny Certyfikat Szczepienia pobrany z Internetowego Konta Pacjenta.Wjazd na Maltę dla osób powyżej 12 roku życia będzie możliwy wyłącznie po okazaniu Unijnego Certyfikatu COVID-19, świadczącego o pełnym zaszczepieniu. Należy przedstawić certyfikat, potwierdzający pełen cykl szczepień (podwójną dawką lub pojedynczą w przypadku Johnson & Johnson), wykonanych co najmniej 14 dni przed wjazdem na Maltę.Ozdrowieńcy i pozostali podróżni muszą wykonać test RT-PCR najwcześniej 72 godziny przed wylotem na Maltę.Wjazd na terytorium Malty jest możliwy, jeżeli w ostatnich 14 dniach przebywało się w krajach wymienionych na Amber List.Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim. Dzieci poniżej 5 roku życia są zwolnione z obowiązku okazywania testu, aby podróżować z zaszczepionymi rodzicami lub opiekunami prawnymi.Wyniki innych niż PCR testów na COVID-19, jak np. szybkich testów antygenowych, nie są uznawane przez władze maltańskie.Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx.
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, prywatny transfer, bagaż podręczny (8kg PLL LOT, Ryanai i Wizzair mały bagaż podręczny).Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze), biletu na prom Malta Gozo Malta.
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Malta, Malta
Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.Ważne! do końca września 2018 w pobliżu hotelu prowadzone będą prace budowlane. Należy liczyć się z hałasem i niedogodnościami. Opis z poprzedniego sezonu!
centralne, bezpośrednio przy promenadzie nadbrzeżnej. Restauracje, sklepy i punkty rozrywki w pobliżu hotelu.
98 pokoi rozmieszczonych na 6 piętrach. Lobby z recepcją, winda, kącik TV, restauracja, bar. Na dachu hotelu znajduje się niewielki basen oraz bar. Leżaki, materace, parasole słoneczne w cenie, ręczniki kąpielowe za kaucją. www.kennedynova.com
kącik internetowy za opłatą. WI-FI w lobby gratis, w pokojach za opłatą.
4 gwiazdki.
Pokoje dwuosobowe (1-3A): klimatyzacja, lodówka, sejf (za opłatą), TV kablowa, telefon, balkon francuski. Wanna lub prysznic, WC, suszarka. Z widokiem na morze (2B): z balkonem; wyposażone jak pok. 2A. Brak możliwości dostawienia łóżeczka dla dziecka. i infanta. Pokoje – wariant ekonomiczny (2-3S): brak balkonu, wyposażone jak pokoje 2A. Pokoje rodzinne (2-4C): 1 pokój (ok. 26 m2), balkon francuski, wyposażone jak pokoje 2A. Dla min. 4 osób.
Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
mała siłownia. Za opłatą: whirlpool i sauna.
zintegrowany brodzik (na dachu hotelu). Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
do 31.01.18 15% zniżki, 1.02-31.03.18 11% zniżki.
7=6, 14=12 w terminach 1.06-15.06.18 (nie dot. pokoju 2-3S).
2-12 lat: pobyt gratis lub zniżka.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Malta, Malta
centralne, bezpośrednio przy promenadzie nadbrzeżnej. Restauracje, sklepy i punkty rozrywki w pobliżu hotelu.
98 pokoi rozmieszczonych na 6 piętrach. Lobby z recepcją, winda, kącik TV, restauracja, bar. Na dachu hotelu znajduje się niewielki basen oraz bar. Leżaki, materace, parasole słoneczne w cenie, ręczniki kąpielowe za kaucją. www.kennedynova.com
4 gwiazdki.
Pokoje dwuosobowe (1-3A): klimatyzacja, lodówka, sejf (za opłatą), TV kablowa, telefon, balkon francuski. Wanna lub prysznic, WC, suszarka. Z widokiem na morze (2B): z balkonem; wyposażone jak pok. 2A. Brak możliwości dostawienia łóżeczka dla dziecka. i infanta. Pokoje - wariant ekonomiczny (2-3S): brak balkonu, wyposażone jak pokoje 2A. Pokoje rodzinne (2-4C): 1 pokój (ok. 26 m), balkon francuski, wyposażone jak pokoje 2A. Dla min. 4 osób.
zintegrowany brodzik (na dachu hotelu). Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
okazjonalnie muzyka na żywo.
kącik internetowy za opłatą. WI-FI w lobby gratis, w pokojach za opłatą.
mała siłownia. Za opłatą: whirlpool i sauna.
Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
2-12 lat: pobyt gratis lub zniżka.
Przyjemny pobyt w hotelu Kennedy Nova wraz ze znajomymi w kwietniu 2015 roku. Wszystkie formalności związane z wyjazdem załatwione szybko i sprawnie. Przelot na Maltę i transfer sprawny. W internecie krążą opinię niepochlebne w tym hotelu, jednak my byliśmy zadowoleni. Lokalizacja świetna, wszędzie blisko, jedzenie smaczne, pokój dość spory, wyposażenie nie najnowsze ale sprawne. Obsługa miła, uprzejma, pomocna. Ogólnie polecam, pomimo drobnych wad hotelu (tj. nieciekawy widok z okna, mały basen, słabe wifi)
Masz pytania o Hotel Kennedy Nova? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00