zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3 Malta/Wyspa Malta
- 800 m od plaży- 150m od Bugibby - ok. 15 km od lotniska- w pobliżu sklepy, restauracji
- Plaża skalista 800m od hotelu
Standard Balcony Standard 19m- klimatyzacja- TV, telefon- łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów)- balkon lub taras
Goście, którzy również na urlopie chcą spędzać czas uprawiając sport, mają następujące możliwości: fitness. Miłośnicy golfa znajdą pole golfowe w odległości 14 km.
BB - śniadanie HB - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu - napoje do obiadokolacji dodatkowo płatneAll inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w snack bar. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00 - 23:00.
- restauracja główna - bar
- hotel odremontowany w 2007 roku- minimarket- wifi płatne ok 2EUR/godz- informacja turystyczna- obiekt dysponuje 40 pokojami
Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Wilno (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 210 PLN (wyloty od 16.10 - 05.12) / 210 PLN (wyloty od 06.12 - 10.01)/ 210 PLN (wyloty od 11 01 - 30 04) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa Berlin (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 220 PLN (wyloty od 16.10 - 05.12) / 220 PLN (wyloty od 06.12 - 10.01)/ 220 PLN (wyloty od 11 01 - 30 04) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa Katowice (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg o wymiarach 55x40x23 Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 212 PLN (wyloty od 01-11 - 30.11)/ 300 PLN (wyloty od 01.12 - 09.01)/ 212 PLN (wyloty od 10.01 - 15.03)/ 300 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 212 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05) - 32 kg - 274 PLN (wyloty od 01-11 - 30.11)/ 362 PLN (wyloty od 01.12 - 09.01)/ 274 PLN (wyloty od 10.01 - 15.03)/ 362 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 274 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg o wymiarach 55x40x23 Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 282 PLN (wyloty od 01-11 - 30.11)/ 372 PLN (wyloty od 01.12 - 09.01)/ 282 PLN (wyloty od 10.01 - 15.03)/ 372 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 282 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05) - 32 kg - 372 PLN (wyloty od 01-11 - 30.11)/ 460 PLN (wyloty od 01.12 - 09.01)/ 372 PLN (wyloty od 10.01 - 15.03)/ 460 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 372 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel wzniesiony został w roku 1998. Obiekt oferuje łącznie 40 pokoi. W klimatyzowanym obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka nad dziećmi, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Sejf oraz (odpłatnie) minibarek są również do dyspozycji gości. Dostępne są również lodówka i minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.
Obiekt oferuje basen i basen otwarty. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf, studio fitness, spa i zabiegi masażu. Copyright GIATA 2004 - 2019. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Cena zawiera: przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko. W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami).
W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): mały bagaż podręczny, istnieje możliwość dopłaty do drugiego (większego) bagażu podręcznego;
lot Ryanair (FR): 1 sztuka bagażu podręcznego do 10kg o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 90zł/szt./2 strony;
lot Air Malta (KM): bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg
Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.
DODATKOWO PŁATNE:
Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę):
RYANAIR:
- bagaż 20kg 300zł/2 strony;
WIZZAIR:
- bagaż 20kg 300zł/2 strony
Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Malta
Hotel Coral należy do maltańskiej sieci hotelowej Canifor Hotel & Apartments i położony jest na północnym wybrzeżu wyspy, w jednym z czołowych kurortów turystycznych na Malcie - Bugibba, w pobliżu St. Paul's Bay oraz Qawra. Zaledwie kilka minut spacerem dzieli obiekt od gwarnej promenady z licznymi sklepami, restauracjami, barami oraz kinami. Na samej górze hotelu mieści się niewielki basenik z tarasem słonecznym, z którego roztacza się malownicza panorama okolicy. 40 pokoi z balkonem posiada szereg funkcjonalnych udogodnień, a elegancka restauracja serwuje dobrze przyrządzone dania kuchni międzynarodowej także w formule all inclusive. Obiekt stanowi dobry wybór dla osób lubiących bliskość rozrywek oraz miłośników zwiedzania.
w miejscowości Bugibba, ok. 800 m od plaży, ok. 400 m od centrum , ok. 16 km od lotniska, ok. 100 m od głównej ulicy, w pobliżu przystanku komunikacji publicznej, ok. 100 m od centrum rozrywki.
liczba pokoi: 40, restauracje: 1, bary: 1, lobby, internet bezprzewodowy (płatny), recepcja 24h, taras słoneczny, wymiana walut, przechowalnia bagażu, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
basen odkryty, leżaki i parasole bezpłatne.
klimatyzacja, telewizja satelitarna, sejf (płatny), internet, taras/balkon, radio, suszarka do włosów, mini bar/lodówka (płatne) Typ pokoju - STANDARD: pokoje dla max. 4 osób.
publiczna, kamienista.
masaże (płatne), centrum fitness (płatne).
śniadania w formie bufetu, możliwość dopłaty do obiadokolacji, możliwość dopłaty do pakietu All Inclusive.
śniadanie (07:30 - 10.00) w formie bufetu, lunch (12.30 - 14.00) a'la carte i obiadokolację (17.45 - 21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (11.00 - 15.00); napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole (09.30 - 23.00).
Przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami).
W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 40x30x20cm) - bagaż można zabrać na pokład samolotu. Istnieje możliwość zakupu drugiego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x23cm i wadze do 10kg - 250zł/szt./2 strony
lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 150zł/szt./2 strony lub bagażu głównego o wymiarach do 10kg - 200zł/szt.
lot Air Malta (KM): bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg
lot Lufthansa (LH), LOT (LO): bagaż podręczny do 8kg i wymiarach 55 x 40 x 23 cm
Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.
Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę):
RYANAIR:
- bagaż 20kg 300zł/2 strony;
- bagaż 10kg (rejestrowany) 55 cm x 40 cm x 20 cm 200zł/2 strony
WIZZAIR:
- bagaż 10kg 55 cm x 40 cm x 20 cm 250zł/2 strony;
- bagaż 20kg 400zł/2 strony
LUFTHANSA i PLL LOT:
- bagaż do 23kg 300zł/2 strony
Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami.
Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.
W okresie świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Wielkanocy obowiązkowych dopłat do uroczystych kolacji/obiadów. Szczegóły w opisie wyżywienia. Kwoty zostaną doliczone po założeniu rezerwacji.
Na Malcie wprowadzony został obowiązkowy podatek lokalny i wynosi ok. 0,50 EUR/dzień/osobę pełnoletnią. Kwota ta będzie płatna bezpośrednio w recepcji hotelu. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).kontakt telefoniczny w j. polskim
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
MALTA
- bagaż podręczny w cenie pakietu - bagaż rejestrowany opcjonalnie - płatny dodatkowo - rezydent z językiem polskim - transfery
Coral to 3-gwiazdkowy, butikowy hotel. Wspólnie z siostrzanym obiektem Cordor należą do maltańskiej sieci Canifor Hotels & Apartments. Gwarantuje to dobry stosunek jakości do ceny. Kameralny obiekt charakteryzuje przyjazna, nieskrępowana atmosfera. Zaledwie kilka minut spacerem dzieli hotel od centrum Buggiba, będącej jedną z najpopularniejszych wakacyjnych miejscowości na wyspie. Jest to dobra lokalizacja i miejsce wypadowe, by zwiedzać i odkrywać uroki Malty. Łatwe i tanie poruszanie się gwarantuje komunikacja lokalna. Chwile relaksu spędzić można przy niewielkim basenie z tarasem na dachu, skąd rozpościera się widok na okolicę, lub w hotelowym lobby barze. Kategoria lokalna 3***
Buggiba, ok. 450 m od nadmorskiej promenady, licznych barów, restauracji i butików. Lotnisko w Luqa ok. 20 km.
ok. 800m od hotelu piaszczysta, niewielka, publiczna. W podobnej odległości nadbrzeżne tarasy skalne.
40 pokoi, lobby, recepcja 24h, restauracja główna, bar i cafeteria.
wygodnie urządzony, klimatyzacja, ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), płatny sejf, balkon. 2-osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego).
basen zewnętrzny (sezon letni), taras na dachu hotelu. Płatne: kącik gier, fitness, masaż. Bogata oferta dziennych i nocnych rozrywek w pobliskim centrum kurortu
-śniadania -śniadania, obiadokolacje -all inclusive
hotel objęty telefoniczną obsługą rezydenta z językiem polskim. Telefon alarmowy 24h/7.
limity bagażowe w zależności od linii lotniczej (nie dotyczy infantów) - Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 35x20x20cm + bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm (zabierany do luku bagażowego); opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg - WizzAir (kod lotu W6) - bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg Cena dodatkowego, opcjonalnego bagażu rejestrowanego zg z systemem rezerwacyjnym.
- bilet lotniczy - przewóz bagażu podręcznego - transfery lotnisko-hotel-lotnisko - zakwaterowanie - wyżywienie zg z wybraną opcją - asysta rezydenta z językiem polskim - składka z tytułu TFG - pakiet ubezpieczeń KL, NW, bagaż
- taksa klimatyczna płatna na Malcie - 0,5 EUR/os/dzień, opłata max 5 EUR/os (nie dotyczy dzieci do 16 lat) - opcjonalnie przewóz bagażu rejestrowanego - świadczeń dodatkowych
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3
Malta
Przedstawiamy Państwu ofertę krótkiego tygodniowego (7 dni) pobytu na Malcie. Nasza oferta zawiera noclegi i przelot, skierowana jest do osób, które cenią sobie niezależność. Zapraszamy na Maltę, wyspę pełną słońca, otoczoną przejrzyście czystą wodą, w której warto zanurkować i poznać podwodny świat. W wolnych chwilach można wybrać się na spokojny spacer do Mdiny, która zawiera w sobie nutkę kultury arabskiej lub na szaloną imprezę do Paceville. Miłośnicy fotografii odnajdą tutaj wiele fantastycznych plenerów na maleńkich, piaszczystych plażach lub podczas zachodu słońca w Golden Bay. Pobyt urozmaicą wycieczki na klify, częste pokazy sztucznych ogni oraz wyśmienita kuchnia śródziemnomorska.
Hotel jest usytuowany w miejscowości Bugibba w odległości 100 metrów od promenady z wieloma sklepami i restauracjami. W pobliżu znajduje się dworzec autobusowy. Obiekt jest oddalony o 12 km od lotniska.
1 restauracja, 1 bar, lobby, recepcja 24h, taras słoneczny, wymiana walut, przechowalnia bagażu, internet bezprzewodowy (dodatkowo płatny).
Wyposażenie - klimatyzacja, telewizja satelitarna, sejf (płatny), internet, taras/balkon, radio, suszarka do włosów, mini bar/lodówka (dodatkowo płatne).
BB oferuje śniadania.
basen odkryty z bezpłatnymi leżakami i parasolami, masaże (dodatkowo płatne), centrum fitness, bilard, pokój gier,
Specjalnie dla klientów Biura Podróży Traveliada.pl ubezpieczenie od kosztów rezygnacji gratis! Oferujemy pomoc przy wynajęciu samochodu. Prosimy o kontakt z konsultantem rezerwacje@traveliada.pl
przelot samolotem, opłatę za transport bagażu podręcznego, opłaty lotniskowe, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, noclegi, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie KL i NNW.
opieki rezydenta, opłaty za transport bagażu głównego, wydatków własnych
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .
Położony w małej miejscowości Bugibba, około 400 metrów od plaży. Liczne restauracje, bary, sklepy i lokale rozrywkowe, a także transport publiczny znajdują się w najbliższej okolicy hotelu. Odległość od hotelu do lotniska wynosi około 16 km.
Adres:
Hotel Coral
Triq Il-Korp Tal-Pijunieri, San Pawl il-Baħar SPB 05, Malta
Tel: +356 2158 1811 , +356 356 21343790
Web: www.canifor.com/CaniforHotel/CoralHotel/tabid/2221/Default.aspx
Hotel wzniesiony został w roku 1998. Obiekt oferuje łącznie 40 pokoi. W klimatyzowanym obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka nad dziećmi, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Sejf oraz (odpłatnie) minibarek są również do dyspozycji gości. Dostępne są również lodówka i minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.
Obiekt oferuje basen i basen otwarty. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf, studio fitness, spa i zabiegi masażu.
Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
All Inclusive - śniadania i kolacje w formie bufetu, obiady serwowane. Przekąski w godzinach 11:00 - 14:30. Do posiłków podawana jest woda, napoje bezalkoholowe lokalne piwo i wino. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00 - 23:00.
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu.
Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania.
Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).
+ Ryanair (FR) (data lotu od 15.01.2018 do 31.10.2018): 55x40x20 , 10 kg - przekazany do luku bagażowego oraz mała torebka 35x20x20 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 265 – 400 PLN.
++ Ryanair (FR) Uwaga zmiany !!! (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg (od 01.11.2018).
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji.
Bagaż rejestrowany: 265 – 400 PLN/ 1 szt. 20 kg w obi e strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
+ Wizz Air (W6): 55x40x23 cm, 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20kg, cena 200 – 450 PLN.
++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/250517/Airlines_Policies.pdf
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel oddalony od lotniska o około 12 km. Do centrum miejscowości Bugibba jest około 150 metrów.
Plaża skalista, oddalona od Hotelu o około 800 metrów.
Hotel trzygwiazdkowy położony w samym centrum miasta. Zbudowany w 1996 roku i wyremontowany w 2009 roku.
Recepcja czynna całą dobę, sejf (dodatkowo płatny), kantor wymiany walut, sklepy, wypożyczalnia roweró (dodatkowo platna), restauracja, bar, pralnia (dodatkowo płatna).
Bezpłatne Wi - Fi w miejscach ogólnodostępnych.
Bezpłatnie: basen, stoły bilardowe. Odpłatnie: centrum fitness.
Salon gier (dodatkowo płatny).
40 pokoi. Pokoje standardowe mają około 19 m2, wyposażone w: telefon, telewizję, łazienkę z prysznicem lub wanną, balkon lub taras, klimatyzację.
BB - śniadanie. HB - śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. W dniach 24.12 i 31.12 w cenę wliczona kolacja świąteczna i sylwestrowa. ALL INCLUSIVE - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych przez hotel miejscach. W dniach 24.12 i 31.12 w cenę wliczona kolacja świąteczna i sylwestrowa.
Adres: Triq il-Korp Tal-Pijunieri, Bugibba, SPB St. Paul's Bay, Malta
OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair:10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze.
Klienci wylatujący na Maltę są zobowiązani posiadać test z wynikem negatywnym na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu 72 godzin przed przylotem na Maltę. Podróżni, którzy nie będą posiadać testu, mogą zostać poddani testowi po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantannę - w takim wypadku ustają świadczenia zawarte w Umowie między Organizatorem a Klientem, który zostaje skierowany do wyznaczonego miejsca, w celu odbycia kwarantanny. Rząd Maltański nie pokrywa kosztów wyżywienia. Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com. Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.
W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników: Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej) i na ich prośbę mogą być odwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
MALTA
Hotel zlokalizowany w północnej części Malty, w miejscowości Bugibba. W pobliżu liczne sklepy, bary i restauracje, nadmorska promenada Islet Promanade oddalona o ok. 600 m. Malta National Aquarium – 2 km; Stolica Malty Valletta z licznymi atrakcjami – ok. 18 km. Port lotniczy oddalony o ok. 20 km.
Publiczna kamienisto-żwirowa plaża Bu
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Dogodnie usytuowany hotel, mogący stanowić dobrą bazę wypadową dla zwiedzania Malty. Dogodne usytuowane, basen na dachu, skromniejszy standard, dla mniej wymagających.
Na północno-wschodnim wybrzeżu Malty, w miejscowości Bugibba, blisko nadmorskiej promenady, ok. 500 m od plaży, w odległości około 15 km od lotniska. W pobliżu są liczne bary i restauracje oraz przystanek autobusowy.
Recepcja 24 h, restauracja, bar, kafeteria, kantor, bezpłatne Wi-Fi w niektórych miejscach publicznych.
Standard Land View - metraż około 18m kw. Wyposażenie: klimatyzacja, wiatrak sufitowy, TV sat, łazienka, telefon, balkon (widok na ląd/miasto). Odpłatnie: sejf, minilodówka, Internet.
BB - Śniadania
Nieduży basen (nieogrzewany) zewnętrzny, salon gier.
Brak infrastruktury dla dzieci.
Kościół i Muzeum Karmelitów - ok. 8 km, Muzeum Historii Naturalnej - ok. 8 km, Narodowe Muzeum Sztuk Pięknych - ok. 11 km, Narodowe Muzeum Archeologii - ok. 11 km, Narodowe Muzeum Wojny - ok 11 km, Prom w Cirkewwa - ok. 10 km
Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:- 10 kg- 20 kg- 32 kgWIZZ PriorityJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Ryanair:Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).- bagaż rejestrowany 20kg.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczeniahttp://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Aktualizacja z 25 lipca 2022 Od dnia 25 lipca 2022 podróżni przybywający na terytorium Malty nie są zobligowani do przedstawiania certyfikatów szczepień, ozdrowieńca czy negatywnego wyniku testu w kierunku COVID 19.Informacje na polskiej stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maltaMinisterstwo Zdrowia Malty: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/Pages/Novel-coronavirus.aspxMinisterstwo Turystyki: https://www.visitmalta.com/en/covid-19/
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Malta, Malta
Witamy w hotelu Coral, gdzie znajdziesz komfort i jakość obsługi. Oferujemy doskonałą lokalizację w pobliżu plaży i wielu innych atrakcji. Idealny dla rodzin, par lub przyjaciół, którzy szukają zabawy i chcą poznać nowych ludzi. Nasz hotel jest położony w miejscowości Bugibba, 500 m od placu Bugibba, 900 metrów od plaży, 1 km od muzeum, 1,5 km od akwarium i 18,5 km od międzynarodowego lotniska w Maladze.
Udogodnienia i serwis zawierają bezprzewodowy dostęp do Internetu w recepcji (platny), restauracje, bar, basen, biliard (platny), recepcję 24h, siłownię, zabiegi spa (płatna), windę i pokój gier (płatny).
Pokoje są wyposażone w bezprzewodowy dostęp do Internetu (płatny), telefon, TV, balkon / taras, sejf (płatny), centralną klimatyzację, suszarkę do włosów i łazienkę.
Prosimy pamiętać, że niektóre z powyższych udogodnień mogą zostać zamknięte ze względu na warunki pogodowe i sezonowe.
Należy pamiętać, że klimatyzacja w pokojach jest centralnie sterowana przez hotel, dlatego jest włączana tylko w określonych godzinach w ciągu dnia, które mogą się różnić.
W przypadku wybrania opcji "all inclusive":
Koncepcja All Inclusive obejmuje wszystkie posiłki (śniadanie, lunch, kolacje i przekąski) oraz napoje na posiłki, takie jak napoje bezalkoholowe, piwo, wino, wodę i napoje alkoholowe, wszystkie lokalne marki.
Napoje serwowane są od rana do późnego wieczora (ok. 22-24.00).
Godziny otwarcia różnią się w różnych hotelach.
W niektórych hotelach jest również program animacji.
Adres: Pioneer Road, SPB015 Bugibba, Malta.
Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).
jestem zadowolona z położenia hotelu Coral - blisko do historycznej części miasta, do przystanków autobusowych, sklepów itd. no i rewelacyjne śniadania, nie spodziewałam się takich po trzygwiazdkowym hotelu. poza tym wnętrza mocno przestarzałe, płatne wifi, brzydkie łazienki. polecam jako bazę wypadową na Maltę, stosunek ceny do jakości odpowiedni
Masz pytania o Hotel Coral (Bugibba)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00