Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3 Malta/Wyspa Malta
- 500 m od plaży- 150m od Bugibby - ok. 25 km od lotniska- w pobliżu sklepy, restauracji
- Plaża skalista 500m od hotelu
Standard Balcony Standard 15-18m- klimatyzacja- TV, telefon- łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów)- balkon lub taras
Bezpłatne- basen zewnętrzny, parasole i leżaki - basen kryty- bilard- piłkarzyki
-brodzik
BB - śniadanie HB - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu - napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne FB - śniadanie i obiad, kolacja w formie bufetu - napoje do obiadów i kolacji dodatkowo płatne All inclusive - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w snack bar. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 11:00 - 23:00.
- restauracja główna - bar
- odremontowany w 2005roku- wifi płatne ok 2EUR/godz- informacja turystyczna- obiekt dysponuje 167 pokojami
Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Wilno (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 210 PLN (wyloty od 16.10 - 05.12) / 210 PLN (wyloty od 06.12 - 10.01)/ 210 PLN (wyloty od 11 01 - 30 04) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa Berlin (Ryanair); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 220 PLN (wyloty od 16.10 - 05.12) / 220 PLN (wyloty od 06.12 - 10.01)/ 220 PLN (wyloty od 11 01 - 30 04) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa Katowice (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg o wymiarach 55x40x23 Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 212 PLN (wyloty od 01-11 - 30.11)/ 300 PLN (wyloty od 01.12 - 09.01)/ 212 PLN (wyloty od 10.01 - 15.03)/ 300 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 212 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05) - 32 kg - 274 PLN (wyloty od 01-11 - 30.11)/ 362 PLN (wyloty od 01.12 - 09.01)/ 274 PLN (wyloty od 10.01 - 15.03)/ 362 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 274 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg o wymiarach 55x40x23 Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 282 PLN (wyloty od 01-11 - 30.11)/ 372 PLN (wyloty od 01.12 - 09.01)/ 282 PLN (wyloty od 10.01 - 15.03)/ 372 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 282 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05) - 32 kg - 372 PLN (wyloty od 01-11 - 30.11)/ 460 PLN (wyloty od 01.12 - 09.01)/ 372 PLN (wyloty od 10.01 - 15.03)/ 460 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 372 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel położony jest w centrum miejscowości Qawra i wraz z Bugibba tworzy popularny, tętniący życiem kurort. Odległość od lotniska: około 20 km.
Hotel jest położony około 200 metrów od plaży, plaża jest żwirowo - skalista.
Hotel trzygwiazdkowy, otwarty w 1995 roku.
Recepcja, 2 windy, sala TV, restauracja, 2 bary, kawiarnia, pizzeria (czynna na weekend). W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, AMEXCO i MasterCard.
Wi - Fi dodatkowo płatne.
Bezpłatnie: basen, basen kryty, siłownia, animacje dla dorosłych.
Brodzik.
Hotel posiada 170 pokoi. Pokoje standardowe wyposażone w: łazienkę z suszarką do włosów, balkon, sejf (za opłatą), klimatyzację, telewizję satelitarną, telefon, minibar, lodówkę (za opłatą), zestaw do parzenia kawy i herbaty.
BB - śniadanie. HB - śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. W dniach 24.12 i 31.12 w cenę wliczona kolacja świąteczna i sylwestrowa. ALL INLCLUSIVE - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych przez Hotel miejscach i godzinach. W dniach 24.12 i 31.12 w cenę wliczona kolacja świąteczna i sylwestrowa.
Adres: Triq In-Nikkri (Nakkri Road), St.Paul´s (Bugibba, Qawra), Malta
OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair:10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Świetna lokalizacja Baseny Nowość!
Hotel z basenem w spokojnej lokalizacji stanowi znakomitą propozycję na początek przygody z Maltą za rozsądną cenę.
Qawra to miejscowość turystyczna położona nad zatoką St. Paul's Bay, na wschodnim wybrzeżu Malty, ok. 18 km od stolicy wyspy Valetty. Choć dziś jest już praktycznie połączona z pobliską Buggibą, to jest tu o wiele spokojniej i kameralniej. Przy nadmorskiej promenadzie można znaleźć tętniące życiem bary, puby i restauracje. Dodatkowym atutem jest znakomita lokalizacja blisko pętli autobusowej skąd dojedziemy do Valletty czy Mdiny.
Zadbany hotel, oferujący łącznie ok. 170 pokoi, położony w północnej części wyspy, w niedalekiej odległości od centrum miejscowości Bugibba-Qawra, ok. 16 km od stolicy wyspy - Valletty. W pobliżu hotelu znajduje się nadmorska promenada, terminal autobusowy oraz liczne sklepy, restauracje, bary oraz kluby. Oficjalna kategoria lokalna: ****.
Podstawowo wyposażone, klimatyzowane 2-osobowe, typu inland z możliwością jednej dostawki (pokój ekonomiczny z widokiem na miasto, ląd lub sąsiednie budynki), łazienka z wanną lub prysznicem i WC, suszarka do włosów, telefon , sejf (odpłatnie), mini-bar (odpłatnie). Pokoje typu family: bardziej przestronne z dodatkową sofą dla 2 osób.
Basen zewnętrzny (leżaki i parasole słoneczne w cenie), basen wewnętrzny, recepcja, pokój gier, bar i TV w lobby, kawiarnia, restauracja, pizzeria, taras słoneczny, przechowalnia bagażu, Wi-Fi w recepcji (bezpłatne); odpłatnie: jacuzzi, sauna, masaże, fitness, sejf.
Kamienista, publiczna, ok. 300 m od hotelu. Możliwość dojazdu komunikacją publiczną do okolicznych plaż (najbliższa ok. 10 min jazdy). Leżaki i parasole dodatkowo płatne.
Śniadania lub śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo. Dostępna również opcja All Inclusive. All Inclusive: śniadanie i kolacja w formie bufetu, obiad serwowany z menu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godz. 11:00-23:00, przekąski w 15:30-16:00.
Zakwaterowanie wg oferty * wyżywienie wg oferty * przelot wraz z transferem lotnisko-hotel-lotnisko * opiekę rezydenta * ubezpieczenie KL i NW + bagaż + choroby przewlekłe - Signal Iduna * podatek VAT.
Limity bagażowe: Gdańsk: Wizzair, bagaż podręczny max 10 kg/os. (42 x 32 x 25 cm), bagaż rejestrowany max 32 kg/os. Warszawa: Air Malta, bagaż podręczny max 5 kg/os., bagaż rejestrowany max 20 kg/os.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4
Malta
ten przyjazny dla rodzin hotel położony jest w centrum miejscowości Qawra i wraz z Bugibba tworzy popularny, tętniący życiem kurort. Turkusowe wody Morza Śródziemnego są w odległości krótkiego spaceru w Zatoce Świętego Pawła, a wystawa Malta Classic Car Collection jest zaledwie siedem minut spacerem od hotelu. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu znajduje się również szeroki wachlarz sklepów, kawiarni, restauracji i środków transportu publicznego. Hotel oferuje funkcjonalne, skromne pokoje z balkonami z widokiem na basen lub ulicę, a goście mogą wybrać się na wspaniałe śniadanie w formie bufetu serwowane w głównej restauracji. W hotelu znajduje się również pizzeria, kawiarnia i bar, w którym goście mogą wypić drinka i zamówić lekkie przekąski. Połyskujące baseny kryte i odkryte, sala gier i plac zabaw dla dzieci oferują wspaniałe miejsce, aby odpocząć i zrelaksować się po ciężkim dniu. Idealne miejsce na wspaniały, rodzinny wypoczynek na Malcie.
klimatyzacja, 24-godzinna recepcja, szatnia, winda, sklep, ogród, siłownia, obsługa pokojowa
łazienka, suszarka do włosów, balkon, sejf, klimatyzacja, telewizja satelitarna, telefon, minibar, lodówka, zestaw do parzenia kawy i herbaty
BB oferuje śniadania w formie bufetu. HB oferuje śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. All Inclusive oferuje śniadania, obiady, kolacje w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w ciągu dnia.
odkryty basen ze słodką woda, basen dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, salon gier,
Oferujemy pomoc przy wynajęciu samochodu. Prosimy o kontakt z konsultantem rezerwacje@traveliada.pl
Z dniem 1 kwietnia 2016 roku wszyscy dorośli turyści przyjeżdżający na Maltę zostaną objęci taxą klimatyczną. Nowy podatek będzie pobierany w hotelu podczas zakwaterowania lub wykwaterowania. Wysokość opłaty została ustalona na kwotę 0,5€ za dobę a jej maksymalna wysokość będzie wynosić 5€ za pobyt. Nowym podatkiem zostaną objęci wszyscy turyści, również Ci, którzy dokonali rezerwacji jeszcze przed wprowadzeniem podatku.
przelot samolotem, transport bagażu podręcznego, opłaty lotniskowe, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, noclegi, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie KL i NNW.
opieki rezydenta, opłaty klimatycznej, opłaty za transport bagażu głównego, wydatków własnych.
Ceny ofert są aktualizowane raz dziennie. Ostateczna cena może ulec zmianie po wyczerpaniu promocyjnych cen biletów. W celu jej potwierdzenia prosimy o skontaktowanie się z naszymi konsultantami. Oferty realizowane tanimi liniami lotniczymi Wizz Air lub Rynnair zawierają w cenie bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany należy dodatkowo zamówić u Konsultanta Traveliada.pl.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .
Położony niedaleko centrum miasta Bugibba i przystanków komunikacji miejskiej hotel Canifor znajduje się w spokojnej okolicy, zaledwie 300 metrów od promenady i skalistych plaż. Od lotniska oddalony ok 20 km.
Canifor Hotel
Triq In-Nikkri (Nakkri Road), St.Paul´s (Bugibba, Qawra), Malta
Tel: +356 2158 2780
Web: www.canifor.com/CaniforHotel/CaniforHotel/tabid/1399/Default.aspx
Hotel oferuje 150 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wypożyczalnia samochodów, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Dostępne są również lodówka i minilodówka. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (odpłatnie). Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W czasie wolnym poza studiem fitness, spa i zabiegami masażu zapraszamy również do skorzystania z bilardu i sauny (za dodatkową opłatą).
Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Polecamy również przekąski. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, AMEXCO i MasterCard.
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu.
Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania.
Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).
+ Ryanair (FR) (data lotu od 15.01.2018 do 31.10.2018): 55x40x20 , 10 kg - przekazany do luku bagażowego oraz mała torebka 35x20x20 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 265 – 400 PLN.
++ Ryanair (FR) Uwaga zmiany !!! (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg (od 01.11.2018).
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji.
Bagaż rejestrowany: 265 – 400 PLN/ 1 szt. 20 kg w obi e strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
+ Wizz Air (W6): 55x40x23 cm, 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20kg, cena 200 – 450 PLN.
++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/250517/Airlines_Policies.pdf
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
MALTA
- bagaż podręczny w cenie pakietu - bagaż rejestrowany opcjonalnie - płatny dodatkowo - rezydent z językiem polskim - transfery
na północnym, spokojnym krańcu Malty, ze wszystkich stron otoczony błękitnymi wodami zatoki. Wyjątkowe położenie gwarantuje malownicze krajobrazy. Z jednej strony hotelu duże tarasy słoneczne i baseny z morską wodą "spoglądają" na malowniczą Paradise Bay z jej piaszczystą plażą. Z drugiej strony widok na lokalną przystań promową i siostrzane wyspy Gozo i Comino. Niezwykle łatwy dostęp do wyjątkowej Gozo to duży atut hotelu. To wyspa pełna uroku, wspaniałego klimatu i piękna. By móc odkrywać jej zakątki wystarczy 20-minutowy rejs promem, którego przystań położona jest zaledwie kilka kroków od hotelu. Przestronny kompleks hotelowy słynie z elegancji, dobrego serwisu, bogatego zaplecza i wyśmienitej kuchni. Czas relaksu umilają cykliczne hotelowe animacje lub muzyka na żywo, a do centralnej części Malty dostać można się komunikacją lokalną, której przystanek znajduje się przy hotelu. Kategoria lokalna 4****
Cirkewwa, spokojna lokalizacja na północnym skraju wyspy. W sąsiedztwie hotelu przystań promowa na Gozo. Przed hotelem przystanek komunikacji lokalnej, którą podróżować można po Malcie. Miejscowość Mellieha z licznymi sklepami, restauracjami, barami ok. 6 km Lotnisko w Luqa ok. 30 km.
prywatna, niewielka, piaszczysta przed hotelem (dojście przejściem podziemnym pod nadbrzeżną drogą). Malownicza Paradise Bay z publiczną, piaszczystą plażą oddalona ok. 20 min spacerem.
276 pokoi, hol powitalny, lobby, recepcja 24h, windy, restauracja główna z show cooking, bar, cafeteria, sezonowy bar na plaży oraz restauracja a la carte, zaplecze konferencyjne, butik, wymiana walut, płatny kącik internetowy, miejsca parkingowe.
przyjemnie urządzony, klimatyzacja, ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), zestaw do parzenia kawy lub herbaty, mini lodówka, płatny sejf, balkon lub taras. 2-osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego). ). Pokój typu PROMO oferowany w specjalnej cenie mniejszy metraż, bez balkonu. Pokój sv- pokój z widokiem na morze.
2 baseny zewnętrzne z morską wodą (sezon letni), duże tarasy słoneczne. Leżaki przy basenie bezpłatnie. Podgrzewany basen kryty w wodą morską (sezon zimowy), tenis stołowy, fitness, wielofunkcyjne boisko sportowe. Płatne: bilard, kącik gier, kort tenisowy, masaż, sauna, Paradise Diving Centre (sezon letni). Cykliczne programy animacyjne u wieczory z muzyką na żywo.
brodzik, kącik zabaw (sezon letni)
- śniadania - śniadania, obiadokolacje - all inclusive
śniadanie, lunch, kolacja / dania kuchni lokalnej i międzynarodowej / cykliczne menu tematyczne / pomiędzy posiłkami głównymi lekkie snacki, przekąski lub słodycze / 11:00-23:00 napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole / leżaki przy basenie bezpłatnie Szczegółowy zakres oraz godziny pakietu all inclusive dostępne w recepcji hotelu.
Hotel objęty telefoniczną obsługą rezydenta z językiem polskim. Telefon alarmowy 24h/7.
limity bagażowe w zależności od linii lotniczej (nie dotyczy infantów) - Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 35x20x20cm + bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm (zabierany do luku bagażowego); opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg - WizzAir (kod lotu W6) - bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg Cena dodatkowego, opcjonalnego bagażu rejestrowanego zg z systemem rezerwacyjnym.
- bilet lotniczy - przewóz bagażu podręcznego - transfery lotnisko-hotel-lotnisko - zakwaterowanie - wyżywienie zg z wybraną opcją - asysta rezydenta z językiem polskim - składka z tytułu TFG - pakiet ubezpieczeń KL, NW, bagaż
- taksa klimatyczna płatna na Malcie - 0,5 EUR/os/dzień, opłata max 5 EUR/os (nie dotyczy dzieci do 16 lat) - opcjonalnie przewóz bagażu rejestrowanego - świadczeń dodatkowych
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Sympatyczny hotel oferujący wiele udogodnień, położony zaledwie kilka minut od atrakcyjnej promenady Qawra i centrum turystycznego. Stąd można wyruszać na różne plaże i na odkrywanie wyspy. Polecany na fantastyczne wakacje dla rodzin i par. Doskonały stosunek jakości do ceny.
Na północnym wybrzeżu Malty, na obrzeżach Qawra, ok. 350 m od publicznej plaży (kamienista) i nadmorskiej promenady. W pobliżu restauracje, bary, sklepy, dworzec autobusowy.
Lobby z restauracją, bezpłatne Wi-Fi, wypożyczalnia samochodów, restauracja główna, cafeteria przy basenie, lounge bar (wina, koktajle), pizzeria, dwie sale konferencyjne.
170 pokoi wyposażonych w łazienkę, klimatyzację, telefon, telewizor (wymagany depozyt za pilota), radio, balkon (widok na okolicę lub na basen), odpłatnie: Wi-Fi, sejf, mała lodówka.
RO - Bez wyżywienia BB - Śniadania
Nieduży basen z tarasem słonecznym (leżaki i parasole bezpłatnie, ręczniki za opłatą) i jacuzzi, basen kryty (podgrzewany zimą) ze strefą wypoczynku, sauna, taras słoneczny z dużym jacuzzi na 6. piętrze, siłownia, gry, duży ekran (filmy DVD), w sezonie występy i program rozrywkowy.
Brodzik, domek-ślizgawka.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).
Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 150 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Air Malta: Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
MALTA
w miejscowości Bugibba, w pobliżu promenady nadbrzeżnej, ok. 150 m od centrum. W sąsiedztwie hotelu liczne restauracje, sklepy, bary, punkty rozrywki. Port lotniczy Luqa oddalony o ok. 12 km.
kamienisto-skalista, oddalona o ok. 350-400 m. od hotelu.
hotel oferuje 170 pokoi, rozmieszczonych w 5-piętrowym budynku. Do dyspozycji Gości: lobby z całodobową recepcją, salon, winda, restauracja główna, pizzeria, bar. Na zewnątrz znajduje się niewielki basen ze słodką wodą, bar przy basenie oraz taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami i parasolami słonecznymi. Na dachu hotelu taras słoneczny z jacuzzi.
Wi-Fi w pokojach gratis.
prosto, funkcjonalnie urządzone pokoje dwuosobowe od strony miasta (DBL LV): ok. 19 m2; klimatyzacja, TV-Sat., telefon, minibar (za opłatą), balkon, wanna, WC, suszarka.
basen kryty, piłkarzyki. Za opłatą: jacuzzi, masaże, sauna, pokój relaksu.
brodzik, kącik zabaw.
ze śniadaniami lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
trzy posiłki: śniadanie, obiad i kolacjaw formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach wyznaczonych przez hotel, przekąski w godz. 10-15:00.
3 gwiazdki, kategoria lokalna: 4 gwiazdki.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), telefoniczna lub bezpośrednia opieka rezydenta.W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba).W zależności od linii lotniczej dopłata waha się od 0 do ok 500 zł/bagaż. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), A3 (Aegean), LO (Lot).
Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu.
- Położony blisko centrum Bugibby- Nadmorska promenada w pobliżu- Dla niewymagających Gości
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
The Canifor Hotel is a four star hotel offering ample in house facilities including an attractive Reception Foyer with free wi-fi access to th internet, a Restaurant, Pizzeria and a Lounge Bar offering live entertainment five times a week and a big screen for sports. One can also find an attractive Indoor Pool (heated in winter), Outdoor Pool, as well as a Coffee Shop, Games Room, Sun Terrace with Jacuzzi, Sauna, Hairdressing and Massage facilities. The Canifor hotel is situated just a few minutes away from the attractive Qawra promenade, on the northern coastline of Malta and is within easy access (50m) of the main bus terminus. The hotel is close to the hub of tourist activity, Shops, Restaurants, Bars, Pubs, etc. Amenties: The hotel has 150 twin bedded Standard Rooms and 20 Superior Rooms which are fully air-conditioned, bathroom ensuite, direct dialing telephone, wifi access at a small charge, radio, satellite TV, Safe and Mini Cooler both at an extra charge. We also provide Car Hire, Taxi Service and airport transfers all year round. The high level of personalized service is the unique selling point of the Canifor Hotel. We offer fantastic holidays for families and couples with a great value for money.
W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej) i na ich prośbę mogą być odwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Malta, Malta
spokojne, w dzielnicy Qawra. Do centrum St. Paul's Bay z barami, sklepami i restauracjami ok. 400 m. Przystanek autobusowy oddalony o ok. 50 m.
skalisto-żwirowa, publiczna, oddalona ok. 200 m od hotelu.
hotel oferuje 170 pokoi na 6 piętrach. Klimatyzowany hol powitalny z recepcją, 2 windy, sala TV, klimatyzowana restauracja, 2 bary, kawiarnia. Na zewnątrz znajdują się niewielki basen ze słodką wodą, taras słoneczny oraz bar. Leżaki, materace i parasole przy basenie w cenie. Ręczniki kąpielowe za opłatą. www.canifor.com
4 gwiazdki.
odnowione Pokoje dwuosobowe (1-3A): klimatyzacja, lodówka (za opłatą), TV sat., telefon, sejf (za opłatą), balkon. Wanna, WC, suszarka. Pokoje - wariant ekonomiczny (2-3S): wyposażone jak pok. dwuosobowe.
oddzielny brodzik, wysokie krzesełka w restauracji. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
3-5 x na tydzień muzyka na żywo. Możliwość rozrywki w centrum miejscowości.
kącik internetowy za opłatą, WiFi w strefie recepcji gratis.
mała siłownia, whirlpool, kryty basen. Za opłatą: bilard, sauna, masaże (na zapytanie).
Z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
śniadanie i kolacja w formie bufetu, obiad 4-daniowe menu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godz. 11-23:00. Przekąski w godz. 11-15:00, herbata, ciasto w godz. 15:30-16:00.
do 31.01.15 20% ZNIŻKI, 1.02-30.04.15 10% ZNIŻKI
7=6, 14=12 w terminach 2.06-20.06.15
DLA DZIECI 2-14 LAT: pobyt gratis lub zniżka procentowa.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Malta, Malta
Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna na miejscu w hotelu. Brak transferu i opieki rezydenta!
spokojne, w dzielnicy Qawra, w niewielkiej odległości od popularnej promenady nadbrzeżnej. Do centrum miejscowości St. Paul's Bay z barami, sklepami i restauracjami ok. 400 m. Przystanek autobusowy oddalony o ok. 50 m.
skalisto-żwirowa, publiczna, oddalona ok. 200 m od hotelu.
hotel oferuje 170 pokoi na 6 piętrach. Klimatyzowany hol powitalny z recepcją, 2 windy, sala TV, klimatyzowana restauracja, 2 bary, kawiarnia, pizzeria (czynna sobota - niedziela). Na zewnątrz znajdują się niewielki basen ze słodką wodą oraz taras słoneczny. Leżaki, materace i parasole przy basenie w cenie. Ręczniki kąpielowe za opłatą. www.canifor.com
kącik internetowy za opłatą, WiFi w strefie recepcji gratis.
4 gwiazdki.
odnowione Pokoje dwuosobowe (1-3A): klimatyzacja, lodówka (za opłatą), TV sat., telefon, sejf (za opłatą), balkon. Wanna, WC, suszarka. Pokoje - wariant ekonomiczny (2-3S): wyposażone jak pokoje dwuosobowe.
Z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie bufetu.
mała siłownia, whirlpool na dachu hotelu, kryty basen. Za opłatą: bilard, sauna, masaże (na zapytanie).
2 oddzielne brodziki, wysokie krzesełka w restauracji. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
3-5 x na tydzień muzyka na żywo. Możliwość rozrywki w centrum miejscowości.
śniadanie i kolacja w formie bufetu, obiad 4-daniowe menu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godz. 11-23:00. Przekąski w godz. 11-15:00, herbata, ciasto w godz. 15:30-16:00.
do 31.01.17 20% zniżki, 1.02-30.04.17 10% zniżki.
7=6, 14=12 w terminach 3.06-23.06.17.
2-14 lat: pobyt gratis lub zniżka procentowa. Dopłata do all inclusive.
Ogólnie bardziej sanatorium niż hotel większość 50+ i wyżej wieczorki tańce wszystko podporzadkowane starszym ludziom.
Ze względu na lokalizację, obsługę, super jedzenie hotel Canifor polecam. Nigdzie nie widziałem tak obfitych śniadań, co prawda typowo pod anglików, jednak mega różnorodne i smaczne. Obsługa miła i uśmiechnięta. Lokalizacja- na obrzeżach miasta, blisko do centrum, jednak cicho i spokojnie. Natomiast jestem bardzo zawiedziony standardem pokoju. Tak więc polecam niewymagającym albo jako bazę wypadową na Maltę.
Masz pytania o Hotel Canifor? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00