Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4 Malta/Wyspa Malta
- kat. Eximtours 4* - kat. lokalna 4*
- St Julian´s - w pobliżu supermarket, bary/restauracje, przystanek autobusowy, postój taksówek - ok 200 m Zatoka Spinola - ok 700 m dyskoteka - ok 6 km od Valetty - ok 12 km od Mdiny - ok 14 km od lotniska
- piaszczysto - żwirowa ok 600 m.
Pokój Comfort - powierzchnia ok 22m - klimatyzacja/ogrzewanie - Internet WiFi (bezpłatne) - łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka) - TV-SAT, sejf (płatny), mini bar/lodówka, zestaw do parzenia kawy, herbaty - telefon Pokój Delux - powiększone, ok 29m - wyposażenie podobne jak w pokoju Comfort
- basen ze słodką wodą - taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami i parasolami słonecznymi - siłownia/fitness
Bed&Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu.
- restauracja główna - lobby bar
- hotel 7 piętrowy, 74 pokoje - winda - lobby z recepcją - internet Wi-Fi (bezpłatne) - sala konferencyjna - przechowalnia bagażu - sala telewizyjna - kantor - sejf (płatny) - pralnia (płatna) - wypożyczalnia samochodów - http://hotelargentomalta.com/
Przy przelocie linią lotniczą Ryanair oraz Laudamotion miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie w chwili odprawy. Zachęcamy do wykupienia usługi "miejsca obok siebie" w cenie od 30 PLN w dwie strony (w zależnosći od trasy i daty lotu). O szczegóły zapytaj sprzedawcę
Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk (RyanAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 210 PLN (od 16.03 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Berlin (RyanAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg (55x40x20) oraz małą torebkę (35x20x20), Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 220 PLN (od 16.03 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Katowice (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg o wymiarach 55x40x23 Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 300 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 212 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05)/ 300 PLN (wyloty od 11.05 - 01.10)/ 212 PLN (wyloty od 02.10 - 31.10) - 32 kg - 362 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 274 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05)/ 362 PLN (wyloty od 11.05 - 01.10)/ 274 PLN (wyloty od 02.10 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa. Warszawa (WizzAir); Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg o wymiarach 55x40x23 Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze; - 20 kg - 372 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 282 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05)/ 372 PLN (wyloty od 11.05 - 01.10)/ 282 PLN (wyloty od 02.10 - 31.10) - 32 kg - 460 PLN (wyloty od 16.03 - 15.04)/ 372 PLN (wyloty od 16.04 - 10.05)/ 460 PLN (wyloty od 11.05 - 01.10)/ 372 PLN (wyloty od 02.10 - 31.10) Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.Warszawa (Air Malta); Cena zawiera bagaż podręczny 5kg, oraz bagaż główny o wadze 20 kg.
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
MALTA
nad Zatoką Spinola, w popularnej dzielnicy rozrywkowej Paceville, należącej do St. Julian's. W pobliżu hotelu liczne restauracje, sklepy, bary, punkty usługowe i rozrywkowe.
najbliższa publiczna kamienisto-skalista plaża oddalona o ok. 600 m.
miejski,, butikowy hotel oferuje 74 pokoje w 7-piętrowym budynku. Do dyspozycji Gości: całodobowa recepcja, przestronne lobby z miejscami do wypoczynku, winda, restauracja, bar. Na dachu hotelu znajduje się basen oraz taras słoneczny z przepiekna panoramą na Zatokę Spinola. Leżaki przy basenie w cenie.
Wi-Fi na terenie hotelu i w pokojach gratis.
komfortowe, gustownie urządzone pokoje Standard: ok. 22 m2; klimatyzacja, TV-Sat., telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy / herbaty, balkon francuski, prysznic, WC, suszarka. Pokoje Executive: ok. 25 m2; dodatkowo balkon, poza tym wyposażone jak pokoje Standard. Junior Suite: ok. 35 m2; dodatkowo balkon, ekspres do parzenia kawy Nescafe Dolce Gusto wraz z kapsułkami, szlafrok i kapcie. Poza tym wyposażone jak pokoje Standard.
ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami. Śniadanie w formie bufetu, kolacja w formie menu.
4 gwiazdki, kategoria lokalna: 4 gwiazdki.
Gości obowiązuje taxa klimatyczna w wysokości 0,50 EUR os./dzień (max. wysokość opłaty 5 EUR za pobyt), płatna w hotelu.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir).Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
- Butikowy, designerski hotel- Położony w rozrywkowym Paceville- Przepiękna panorama z dachu hotelu
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Położenie Hotel jest położony w cichej willowej dzielnicy nad Zatoką Spinola. W pobliżu malowniczej turystycznej miejscowości St. Julian's. Okolica nasycona jest różnego rodzaju rozrywkami oraz olbrzymim wyborem barów, restauracji, klubów, sklepów itp. Piaszczysta plaża nad Zatoką St. George's oddalona jest zaledwie o 500 metrów. Pokoje 74 luksusowych pokoi wyposażonych w klimatyzację, bezpłatny bezprzewodowy Internet, mini bar, telefon, TV satelitarna, suszarka do włosów, ekspres do kawy/herbaty. Do dyspozycji gości Restauracja i bar, obsługa w pokoju dostępna 24 godziny. Dodatkowe udogodnienia i usługi w obiekcie to basen z miejscami do opalania znajdujący się na dachu, kantor wymiany walut, wypożyczalnia samochodów, kącik internetowy.
bilet lotniczy Warszawa - Malta- Warszawa wraz z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie zgodnie z ofertą, ubezpieczenie NNW i KL i bagaż;
dodatkowych posiłków, napoi do obiadokolacji, wydatków własnych, wycieczek fakultatywnych, napiwków.
1. BB - śniadania; HB - śniadania i obiadokolacje 2. Nie dotyczy zgłoszeo wcześniejszych niż z dnia wprowadzenia oferty. 3. Dopłaty wg cennika. 4. Możliwośd wykupu samego biletu Warszawa-Malta-Warszawa wraz z opłatami lotniskowymi w cenie 990 zł/osoba
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Malta
w St. Julian`s, w centrum miejscowości, ok. 750 m od plaży w zatoce St. Georges, ok. 12 km od lotniska, ok. 250 m od przystanku komunikacji publicznej, ok. 450 m od dzielnicy Paceville, ok. 7 km od Valletty, ok. 3 km od Sliemy.
liczba pokoi: 74, restauracje: 1, recepcja 24h, lobby, internet bezprzewodowy w okolicy recepcji, lobby bar, kącik internetowy (płatny), pokoje dla niepalących, kantor wymiany walut, wypożyczalnia samochodów i skuterów, pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), room service, kawiarnia, salon klubowy, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
basen odkryty na hotelowym dachu, leżaki bezpłatne.
klimatyzacja, internet bezprzewodowy, telefon, telewizja satelitarna, telewizor LCD, łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów, mini bar (płatny), czujnik dymu, zamek elektroniczny, sejf na laptopa (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty Typ pokoju -
COMFORT: pokoje dla max. 3 osób.
publiczna
śniadania w formie bufetu
Przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami).
W cenie bagaż podręczny:
lot Wizz Air (W6): bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 40x30x20cm) - bagaż można zabrać na pokład samolotu. Istnieje możliwość zakupu drugiego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x23cm i wadze do 10kg - 250zł/szt./2 strony
lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 150zł/szt./2 strony lub bagażu głównego o wymiarach do 10kg - 200zł/szt.
lot Air Malta (KM): bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg
lot Lufthansa (LH), LOT (LO): bagaż podręczny do 8kg i wymiarach 55 x 40 x 23 cm
Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.
Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę):
RYANAIR:
- bagaż 20kg 300zł/2 strony;
- bagaż 10kg (rejestrowany) 55 cm x 40 cm x 20 cm 200zł/2 strony
WIZZAIR:
- bagaż 10kg 55 cm x 40 cm x 20 cm 250zł/2 strony;
- bagaż 20kg 400zł/2 strony
LUFTHANSA i PLL LOT:
- bagaż do 23kg 300zł/2 strony
Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami.
Cena nie zawiera opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły.
W okresie świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Wielkanocy obowiązkowych dopłat do uroczystych kolacji/obiadów. Szczegóły w opisie wyżywienia. Kwoty zostaną doliczone po założeniu rezerwacji.
Na Malcie wprowadzony został obowiązkowy podatek lokalny i wynosi ok. 0,50 EUR/dzień/osobę pełnoletnią. Kwota ta będzie płatna bezpośrednio w recepcji hotelu. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora. Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).kontakt telefoniczny w j. polskim
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
MALTA
Hotel położony jest w spokojnej dzielnicy mieszkalnej Spinola Bay w malowniczej St. Julian's. Kilkuminutowy spacer dzieli hotel od mariny Portomaso. W okolicy znajduje się wiele restauracji, sklepów i kawiarni. Hotel znajduje się zaledwie 11 km od lotniska oraz 13 km od Mdiny - dawnej stolicy. Odległość od Valletty to 8 km. 25 km od hotelu znajduje się terminal promowy skąd odbywają się regularne połączenia na Gozo i Comino.
Jest to stylowy, butikowy hotel posiadający 74 pokoi. Goście mogą bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu.
Piaszczysta plaża nad Zatoką St. George's oddalona jest zaledwie o 500 metrów.
Klimatyzowane pokoje wyposażone zostały w telewizor z płaskim ekranem, minibar oraz zestaw do przygotowywania kawy i herbaty, suszarkę w łazience. Niektóre dysponują balkonem, a część z nich wyposażono w okna sięgające od podłogi do sufitu.
Restauracja otwarta jest w porze śniadania oraz kolacji i serwuje specjały maltańskie oraz dania kuchni międzynarodowej. Bar czynny jest całą dobę. Ponadto do dyspozycji gości jest kantor wymiany walut, pralnia, wypożyczalnia samochodów i kącik internetowy.
Na dachu znajduje się pokój fitness oraz basen i taras słoneczny z miejscami do opalania.
- Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie - Opieka rezydenta anglo/niemieckojęzycznego - Możliwość dopłaty do pokoju 1-osobowego - Opłata klimatyczna płatna na miejscu
MLAARGENT http://www.hotelargentomalta.com
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
MALTA
- bagaż podręczny w cenie pakietu - bagaż rejestrowany opcjonalnie - płatny dodatkowo - rezydent z językiem polskim - transfery
architekt wnętrz z dużą dbałością zadbał o elementy wystroju tego butikowego obiektu. Przekraczając próg hotelu, już ciepły i przyjemny design holu powitalnego dostarczy poczucia spokoju i relaksu. Argento to nowoczesny, stylowy hotel, który cechuje prostota i elegancja. Wizytówką hotelu jest również jego serwis i misja indywidualnego podejścia do klienta. Atutem jest także jego położenie. Hotel znajduje się w cichej, ale centralnej lokalizacji, w samym sercu St Julian's. Prestiżu lokalizacji dodaje sąsiedztwo eleganckiej przystani jachtowej. Nie brak tu kafejek, restauracji, butików. Zaledwie o kilka kroków oddalona jest dzielnica Paceville, gdzie bawić można się do białego rana. Chwile relaksu zapewni kameralny basen z tarasem słonecznym usytuowany na dachu hotelu. Rozpościera się stąd malowniczy widok na Zatokę Spinola z popularnymi tawernami i restauracjami położonymi tuż nad brzegiem morza. Piaszczysta plaża, których niewiele jest na Malcie, znajduje się zaledwie ok. 500m od hotelu. To kolejny atut tego oryginalnego obiektu. Kategoria lokalna 4****
St.Julian's, centralna lokalizacja w sąsiedztwie liczne bary, restauracje, butiki; ok. 300m od przystani jachtowej, ok. 350m od malowniczej Zatoki Spinola z kameralnymi kafejkami i restauracjami nad brzegiem wody. Rozrywkowa dzielnica Paceville ok. 450m. W pobliżu hotelu przystanek komunikacji lokalnej. Lotnisko w Luqa ok. 10 km.
ok. 500m piaszczysta zatoczka plażowa. Publiczna, bezpłatna, w sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.
74 pokoje, hol powitalny, recepcja 24h, lobby z barem, winda, restauracja główna z tarasem, zaplecze konferencyjne
klimatyzacja (sezon letni), ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), zestaw do parzenia kawy lub herbaty, płatny minibar, balkon francuski lub okno. 2-osobowy. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego).
basen zewnętrzny (sezon letni) i taras słoneczny na dachu hotelu, fitness. Bogata oferta dziennych i nocnych rozrywek St.Julian's.
- śniadania
hotel objęty telefoniczną obsługą rezydenta z językiem polskim. Telefon alarmowy 24h/7.
elegancja, prostota i styl. Przyjemny i wygodny hotel butikowy z dobrym serwisem. Doskonała lokalizacja w sercu St.Julian's w pobliżu przystani jachtowej i malowniczego zakątka Zatoki Spinola. Atutem hotelu jest także bliskość rozrywkowego Pacevill i piaszczystej plaży. 170623
limity bagażowe w zależności od linii lotniczej (nie dotyczy infantów) - Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 35x20x20cm + bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm (zabierany do luku bagażowego); opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg - WizzAir (kod lotu W6) - bagaż podręczny do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm; opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany do 20kg Cena dodatkowego, opcjonalnego bagażu rejestrowanego zg z systemem rezerwacyjnym.
- bilet lotniczy - przewóz bagażu podręcznego - transfery lotnisko-hotel-lotnisko - zakwaterowanie - wyżywienie zg z wybraną opcją - asysta rezydenta z językiem polskim - składka z tytułu TFG - pakiet ubezpieczeń KL, NW, bagaż
- taksa klimatyczna płatna na Malcie - 0,5 EUR/os/dzień, opłata max 5 EUR/os (nie dotyczy dzieci do 16 lat) - opcjonalnie przewóz bagażu rejestrowanego - świadczeń dodatkowych
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Nowoczesny, stylowy miejski czterogwiazdkowy hotel butikowy.
W cichej dzielnicy mieszkalnej w zatoce Spinola, tuż obok promenady St Julian, z jej pięknymi krajobrazami, dużym wyborem restauracji, barów i sklepów. Centrum życia nocnego na Malcie znajduje się w odległości krótkiego spaceru od hotelu. Piaszczysta plaża St. George's Bay znajduje się w odległości zaledwie 500 metrów.
Recepcja, room service, restauracja główna (kuchnia międzynarodowa), lobby bar, centrum konferencyjne, darmowe Wi-Fi na terenie hotelu, siłownia, basen, informacja turystyczna na recepcji, kantor, wypożyczalnia samochodów/skuterów, pralnia, lekarz na żądanie.
74 stylowo urządzone pokoje, wyposażone są w klimatyzację, łazienkę z wanną/przysznicem, suszarkę, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, minibar, zestaw do przygotowywania kawy i herbaty, telefon, telewizor, sejf.
BB - Śniadania w formie bufetu
Basen z tarasem słonecznym na dachu hotelu, siłownia.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy - 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. // Ryanair: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 100 PLN/os. - bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. // Air Malta: Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .
Hotel położony jest w mieście St Julian, w odległości 600 metrów od plaży. W promieniu około 500 m od hotelu, znajduje się wiele sklepów oraz lokali rozrywkowych. Najbliższą atrakcją jest Park Wodny (około 4 km). Przystanek autobusowy znajduje się tuż za drzwiami. Odległość do lotniska MLA to około 10 km.
Adres:
Hotel Argento
Qaliet Street, St Julians STJ 3255, Malta
Tel: +356 2014 4000
Web: www.hotelargentomalta.com
Hotel wzniesiony został w roku 1993. Obiekt oferuje 74 pokoje. W klimatyzowanym obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na indywidualne życzenie oferujemy dania dietetyczne.
Obiekt posiada basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf, studio fitness, spa i solarium.
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu.
Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania.
Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair (FR) Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 70 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
*Bagaż rejestrowany: 265 – 400 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
+ Wizz Air (W6): Uwaga zmiany (data lotu od 01.11.2018):
Bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład): od 75 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
*Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 200 – 450 PLN.
++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:
www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Malta
Hotel położony w spokojnej części miejscowości St. Julian`s, w pobliżu tętniącej życiem dzielnicy Paceville, Około 700 m od plaży oraz zatoczki Spinola, Taras z basenem na dachu, Proste, eleganckie pokoje, Bliskość przystanku autobusowego,
w St. Julian`s, w centrum miejscowości, ok. 750 m od plaży w zatoce St. Georges, ok. 12 km od lotniska, ok. 250 m od przystanku komunikacji publicznej, ok. 450 m od dzielnicy Paceville, ok. 7 km od Valletty, ok. 3 km od Sliemy.
liczba pokoi - 74, restauracje - 1, recepcja 24h, lobby, internet bezprzewodowy w okolicy recepcji, lobby bar, kącik internetowy (płatny), pokoje dla niepalących, kantor wymiany walut, wypożyczalnia samochodów i skuterów, pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), room service, kawiarnia, salon klubowy, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
basen odkryty na hotelowym dachu, leżaki bezpłatne.
klimatyzacja, internet bezprzewodowy, telefon, telewizja satelitarna, telewizor LCD, łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów, mini bar (płatny), czujnik dymu, zamek elektroniczny, sejf na laptopa (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty. Typ pokoju - COMFORT - pokoje dla max. 3 osób.
publiczna
śniadania w formie bufetu
Hotel nie akceptuje zwierząt, transfer lotnisko-hotel-lotnisko dedykowany jest tylko Klientom Ecco Holiday, co znacznie skraca czas podróży i umożliwia dotarcie do celu w możliwie najkrótszym czasie,
Przelot, hotel, opłaty lotniskowe i paliwowe, obowiązkowe ubezpieczenia KL NNW, transfer lotnisko-hotel-lotnisko. W przypadku transferu na Gozo - przeprawa promem w cenie - z lotniska przejazd do portu, przeprawa i na miejscu dalszy transfer do hotelu (kierowca nie podróżuje z Klientami). W cenie bagaż podręczny - lot Wizz Air (W6) - bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 40x30x20cm) - bagaż można zabrać na pokład samolotu. Istnieje możliwość zakupu drugiego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x23cm i wadze do 10kg, który nadawany jest jak bagaż rejestrowany (należy nadać go przy stanowskach check-in lub drop off) - 150zł/2 strony. lot Ryanair (FR) - 1 sztuka bagażu podręcznego o wymiarach 40 x 20 x 25 cm; dopłata do drugiego bagażu podręcznego 55 cm x 40 cm x 20 cm 90zł/szt./2 strony; lot Air Malta (KM) - bagaż główny 20kg + bagaż podręczny 5kg Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.
Dopłaty do bagażu głównego (opcjonalnie, za sztukę) - RYANAIR - - bagaż 20kg 300zł/2 strony; WIZZAIR - - bagaż 20kg 300zł/2 strony Ceny w momencie rezerwacji. Dodanie bagażu po potwierdzeniu rezerwacji wiąże się z wyższymi cenami. opłaty za wybrane miejsca w samolocie. Podczas odprawy on-line przydzielane są one automatycznie przez system. Oznacza to, że osoby z jednej rezerwacji mogą zajmować różne miejsca w samolocie. Dotyczy to także dzieci powyżej 12 roku życia. Istnieje możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytaj sprzedawcę o szczegóły. W okresie świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Wielkanocy obowiązkowych dopłat do uroczystych kolacji/obiadów. Szczegóły w opisie wyżywienia. Kwoty zostaną doliczone po założeniu rezerwacji. Na Malcie wprowadzony został obowiązkowy podatek lokalny i wynosi 0,50 EUR/dzień/osobę pełnoletnią. Kwota ta będzie płatna bezpośrednio w recepcji hotelu.
Obsługa przedstawiciela lokalnego agenta w języku polskim przez cały rok (kontakt telefoniczny, spotkanie informacyjne na życzenie). Gozo i Comino - kontakt telefoniczny z polskojęzycznym przedstawicielem na Malcie. UWAGA. Obsługa niedostępna w terminie 5-12 grudnia oraz 18-31 stycznia. Transfer lotnisko-hotel-lotnisko dedykowany jest tylko Klientom Ecco Holiday, co znacznie skraca czas podróży i umożliwia dotarcie do celu w możliwie najkrótszym czasie.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Obiekt znajduje się w St Julian's, ok. 6km od Valetty i ok. 3 km od Sliemy. Przystanek autobosowy ok. 250 m od hotelu. Odległość od lotniska dzieli go odległość ok. 14km.
Publiczna, piaszczysto- żwirowa plaża znajduje się ok. 600m od hotelu. Na jej terenie dostępne są leżaki oraz parasole.
Kategoria lokalna 4* Hotel odznaczony nagrodą Travellers' Choice, która przyznawana jest obiektom, które stale zbierają świetne recenzje i należą do najlepszych 10% obiektów na stronie Tripadvisor.
Na terenie hotelu znajduje się lobby z recepcją, restauracja główna, kawiarnia oraz bar. Dodatkowo goście mają możliwość korzystać z sali telewizyjnej, kantoru, sejfu oraz internetu bezprzewodowego.Dzięki hotelowej wypożyczalni samochodów, przyjezdni w łatwy sposób mogą zwiedzić wyspę oraz dostać się do pobliskich restauracji, pubów oraz dyskotek.
Spragnieni relaksu goście mają do dyspozycji basen ze słodką wodą na hotelowym dachu, dookoła którego znajdują się leżaki i parasole. Dodatkowo hotel dysponuje siłownią i tarasem słonecznym.
74 pokoje pokoje znajdują się w siedmiopiętrowym budynku głównym.W pokojach: klimatyzacja, internet bezprzewodowy, telefon, telewizja satelitarna, telewizor LCD, łazienka z wanną lub prysznicem, suszarka do włosów, mini bar (płatny), czujnik dymu, zamek elektroniczny, sejf na laptopa (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty.
BB - śniadania w formie bufetu
https://hotelargentomalta.com/ Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
OFERTA Z PRZELOTEM:Cena zawiera: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż 23kg+bagaż podęczny 5kg]; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.DOJAZD WŁASNY:Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotuRyanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotuUwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kgRyanair:10kg/20kgLIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!Usługa daje mozliwość:* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)* pierwszeństwo wejścia na pokład* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.Easy Jet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera)
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Od poniedziałku 16 sierpnia 2021 r. papierowy formularz lokalizacji pasażera nie będzie już akceptowany przy wjeździe na Maltę. Pasażerowie muszą złożyć swoje dPLF online na platformie EU-ePLF pod adresem https://app.euplf.eu/#/form przed podróżą. Po pomyślnym przesłaniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem z unikalnym kodem szybkiej odpowiedzi (QR) oraz linkiem do pobrania pliku dPLF w formacie PDF. Przed wejściem na pokład i po przybyciu na Maltę pasażerowie mogą przedstawić swój dPLF z kodem QR w formie wydruku lub w formacie cyfrowym na smartfonie, tablecie lub innym urządzeniu.Każdy obywatel Polski w wieku powyżej 12 roku życia przybywający na Maltę po 14 lipca 2021 musi być zaszczepiony przeci COVID - 19 i musi posiadać potwierdzenie w postaci tzw. Paszportu Covidowego. Wykonanie testów PCR oraz antygenowych nie upoważnia do podróży na terytorium Malty. Dzieci w wieku 5-12 lat mogą podróżować na Maltę w towarzystwie zaszczepionych rodziców / opiekunów prawnych i muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR zrobiony na nie więcej niż 72 godziny przed przybyciem na Maltę. Dzieci poniżej 5 roku życia nie potrzebują testów.Przy podróży lotniczej do Niemiec: wejście na pokład samolotu lecącego do Niemiec jest możliwe tylko z negatywnym wynikiem testu (niezależnie od miejsca wylotu). Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h a testy PCR, LAMP, TMA 72h przed planowaną godziną lądowania w Niemczech. Ponadto linie lotnicze realizujące loty do Niemiec mogą mieć dodatkowe, indywidalne wymagania, z którymi należy się zapoznać. Powrót do Polski z zagranicy:UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ. Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego. https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
Hotel Argento na Malcie był bardzo dobrym wyborem na wakacje! Hotel jest w spokojniejszej okolicy, z dala od krzyków i hałasów centrum miasta, jednak dla chętnych można tam spokojnie podejść piechotą. Do najbliższej plaży około 500 metrów. Hotel ma bardzo ładne i stylowe pokoje oraz przemiłą obsługę. O jedzeniu nie mogę się wypowiedzieć bo mieliśmy opcję tylko ze śniadaniami, te były całkiem dobre i zróżnicowane. Nie mogę się do niczego przyczepić, polecam
Masz pytania o Hotel Argento (St. Julian's)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00