Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
***
Chorwacja / Dalmacja
Tutaj wypoczniesz za wszystkie czasy! Kojące widoki na śródziemnomorską zieleń i kryształowe wody zatoki Lapad pozwolą na odprężenie i oderwanie od trosk dnia codziennego. Niedaleko stąd do słynnego Dubrownika z zachwycającą starówką, a jeżeli lubisz spacery wzdłuż wybrzeża – tylko kilka kroków do położonej nad brzegiem morza promenady ze sklepami i restauracjami. Hotelowa restauracja oferuje smaczne dania, w tym przysmaki dalmackiej kuchni, doprawiane lokalną oliwą i świeżymi ziołami, a kameralny basen to doskonałe miejsce na relaks z książką wśród pięknych widoków.
na półwyspie Lapad, ok. 200 m od promenady ze sklepami i restauracjami, ok. 3 km od dzielnicy portowej Gruz, ok. 4,2 km od centrum DUBROWNIKA, ok. 100 km od Parku Narodowego Mljet; ok. 23 km od lotniska w Dubrowniku; przystanek autobusowy ok. 200 m od hotelu (linia bezpośrednia w kierunku Starego Miasta), transfer z/na lotnisko (płatny; na zamówienie w recepcji).
Uvala Lapad, publiczna, kamienista, łagodne zejście do morza, zalecane obuwie ochronne, ok. 80 m od hotelu, parasole i leżaki płatne; przy plaży betonowa promenada; publiczna, kamienista, łagodne zejście do morza, zalecane obuwie ochronne, ok. 300 m od hotelu (przy hotelu Vis), parasole i leżaki płatne; sporty wodne (oferta zewnętrzna).
trzygwiazdkowy, zbudowany w 1935 r., ostatnia częściowa renowacja w 2019 r. (pokoje w budynku bocznym), łącznie 113 pokoi, elegancki 4-piętrowy budynek główny z windą i 3-piętrowy budynek boczny, całodobowa recepcja, restauracja główna z tarasem – dania w formie bufetu i serwowane, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa, restauracja Glorijet (w hotelu Splendid, ok. 400 m od hotelu) – á la carte, 2 bary: w lobby i przy basenie; taras słoneczny, czytelnia, wymiana walut; bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: punkt internetowy, pralnia, room-service, sejf w recepcji, parking (ok. 10 EUR/dzień, ograniczona liczba miejsc), wypożyczalnia samochodów i skuterów, punkt sprzedaży biletów na wydarzenia kulturalne w Dubrowniku; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Maestro, American Express.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 16-20 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna; łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem (płatne); widok na ogród; pokój standardowy z balkonem i bocznym widokiem na morze lub widokiem na morze za dopłatą.
basen, słodka woda, ok. 70 m², przy basenie bezpłatne parasole i leżaki; za opłatą: kort tenisowy (w hotelu Splendid, ok. 400 m od hotelu), centrum wellness (w hotelu Uvala, ok. 200 m od hotelu): baseny, sauny, masaże, zabiegi na twarz i ciało, sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
00385/20433633, www.hotelsindubrovnik.com
Wi-Fi
***
Chorwacja / Dalmacja
Tutaj wypoczniesz za wszystkie czasy! Kojące widoki na śródziemnomorską zieleń i kryształowe wody zatoki Lapad pozwolą na odprężenie i oderwanie od trosk dnia codziennego. Niedaleko stąd do słynnego Dubrownika z zachwycającą starówką, a jeżeli lubisz spacery wzdłuż wybrzeża – tylko kilka kroków do położonej nad brzegiem morza promenady ze sklepami i restauracjami. Hotelowa restauracja oferuje smaczne dania, w tym przysmaki dalmackiej kuchni, doprawiane lokalną oliwą i świeżymi ziołami, a kameralny basen to doskonałe miejsce na relaks z książką wśród pięknych widoków.
na półwyspie Lapad, ok. 200 m od promenady ze sklepami i restauracjami, ok. 3 km od dzielnicy portowej Gruz, ok. 4,2 km od centrum DUBROWNIKA, ok. 100 km od Parku Narodowego Mljet; ok. 23 km od lotniska w Dubrowniku; przystanek autobusowy ok. 200 m od hotelu (linia bezpośrednia w kierunku Starego Miasta), transfer z/na lotnisko (płatny; na zamówienie w recepcji).
Uvala Lapad, publiczna, kamienista, łagodne zejście do morza, zalecane obuwie ochronne, ok. 80 m od hotelu, parasole i leżaki płatne; przy plaży betonowa promenada; publiczna, kamienista, łagodne zejście do morza, zalecane obuwie ochronne, ok. 300 m od hotelu (przy hotelu Vis), parasole i leżaki płatne; sporty wodne (oferta zewnętrzna).
trzygwiazdkowy, zbudowany w 1935 r., ostatnia częściowa renowacja w 2019 r. (pokoje w budynku bocznym), łącznie 113 pokoi, elegancki 4-piętrowy budynek główny z windą i 3-piętrowy budynek boczny, całodobowa recepcja, restauracja główna z tarasem – dania w formie bufetu i serwowane, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa, restauracja Glorijet (w hotelu Splendid, ok. 400 m od hotelu) – á la carte, 2 bary: w lobby i przy basenie; taras słoneczny, czytelnia, wymiana walut; bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: punkt internetowy, pralnia, room-service, sejf w recepcji, parking (ok. 10 EUR/dzień, ograniczona liczba miejsc), wypożyczalnia samochodów i skuterów, punkt sprzedaży biletów na wydarzenia kulturalne w Dubrowniku; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Maestro, American Express.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 16-20 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna; łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem (płatne); widok na ogród; pokój standardowy z balkonem i bocznym widokiem na morze za dopłatą.
basen, słodka woda, ok. 70 m², przy basenie bezpłatne parasole i leżaki; za opłatą: kort tenisowy (w hotelu Splendid, ok. 400 m od hotelu), centrum wellness (w hotelu Uvala, ok. 200 m od hotelu): baseny, sauny, masaże, zabiegi na twarz i ciało, sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
00385\20433633, www.hotelsindubrovnik.com
Wi-Fi
3 Chorwacja/Dalmacja
Witamy Hotel Komodor w Dubrovnik. Hotel położony jest 100 m od plaży kamienistej. Dla Państwa komfortu hotel posiada lobby, winda, klimatyzację i recepcję. W 3-piętrowym hotelu personel mówi po rosyjsku, hiszpańsku, angielsku, niemiecku, francusku i włosku. Mobilność również na urlopie jest zapewniona dzięki wypożyczalni samochodów. Do dyspozycji jest czynny w sezonie basen ze słodką wodą . W barze przy basenie dostępne są napoje orzeźwiające. Parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne za opłatą na plaży i bezpłatnie na basenie. Odległość od hotelu: teatr (4 km), informacja turystyczna (4 km), lotnisko DBV (25 km), dyskoteka (200 m) i lotnisko DBV (25 km). W pobliżu hotelu znajdują się przystanek autobusowy, sklepy, placówka medyczna, postój taksówek, bary/restauracje, kino i supermarket. Oferta rozrywkowa hotelu: sala telewizyjna. Hotel posiada parking dla samochodów.
Hotel oferuje usługi prasowania, pralnię, pokojówki, kantor, sejfy i usługę budzenia. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Godziny pracy recepcji: 24h. Hotel posiada salę konferencyjną.
Śniadanie: bufet. W hotelu znajduje się restauracja. Drinki można spożywać w barze w recepcji.
Akceptujemy następujące formy płatności: American Express, karta Visa, Diners Club i karta Eurocard/MasterCard. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty. Podatek płatne na miejscu.
EXIM S.A. posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wystawioną na 85 000 000 PLN. Gwarancja jest wystawiana na rok i obowiązuje od 31 sierpnia 2023 do 30 sierpnia 2024 roku.
***
Chorwacja/Dubrownik
Trzygwiazdkowy Komodor położony jest u podnóża wzgórza Petka, na półwyspie Lapad, w pięknej zatoce z urokliwą promenadą z wieloma sklepami, restauracjami i kawiarniami. Zaledwie 10 minut autobusem dzieli go od Starego Miasta w Dubrowniku i jedyne 30 metrów od plaży z możliwością uprawiania sportów wodnych. Na tarasie hotelowym znajduje się odkryty basen, z którego roztacza się piękny widok na morze i otaczającą obiekt zieleń. Goście mogą także korzystać z restauracji serwującej specjały kuchni lokalnej i międzynarodowej, dania z grilla i przepyszne dalmatyńskie sałatki.
w Dubrowniku, ok. 30 m od plaży, ok. 3 km od centrum, w pobliżu głównej ulicy, w pobliżu przystanku komunikacji publicznej.
liczba pokoi: 63, restauracje: 1, windy: 1, bar, sejf (płatny), room service (płatny), lobby, pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), internet (płatny), recepcja 24h, taras słoneczny, parking, wymiana walut, przechowalnia bagażu, dozwolone zwierzęta, centrum konferencyjne, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
basen odkryty, parasole i leżaki bezpłatne.
klimatyzacja, telewizja satelitarna, telefon, suszarka do włosów, łazienka z wanną lub prysznicem Typ pokoju -
STANDARD: pokoje dla max. 3 osób.
publiczna, piaszczysto-kamienista, parasole (płatne), leżaki (płatne).
nurkowanie (płatne), kajaki (płatne), sporty wodne (płatne).
tenis ziemny (płatny).
animacje.
śniadania i obiadokolacje w formie bufetu.
OFERTA DOJAZD WŁASNY
OFERTA Z PRZELOTEM
Rezerwacja na potwierdzenie w ciągu 48 godzin.
W zależności od hotelu może zostać pobrana opłata klimatyczna od 1,35 € / os. / dobę
Miejsca obok siebie w samolocie za dodatkową opłatą (o cenę i dostępność zapytaj sprzedawcę).
Brak opieki pilota oraz obsługi polskiego rezydenta.
3* Chorwacja/Dubrownik
Lokalizacja
Dubrovnik
100 m
3,5 km Plaża - prywatna, skalisto-kamienista - leżaki, parasole, materace - odpłatnie Hotel
3
63
mały basen zewnętrzny Udogodnienia
parking
wypożyczalnia samochodów, motorów i rowerów Internet - WI FI w lobby bezpłatnie Pokoje
łazienka z prysznicem, suszarka, Sat TV, telefon, część pokoi posiada balkon Restauracje i bary
restauracja główna
bar w lobby Wyżywienie
śniadanie, obiadokolacja - w formie bufetu
Hotel Komodor, Masarykov put 5, 20 000 Dubrovnik, Croati
CHORWACJA
Hotel zlokalizowany jest na półwyspie Lapad w Dubrowniku. Do centrum z licznymi sklepami, barami i restauracjami ok. 2 km; przystanek autobusowy z autobusem dojeżdżającym do starego miasta znajduje się przy hotelu; nadmorska promenada oddalona o ok. 5 min spacerem. Fort Lovrijenac – 3,5 km; stare miasto – ok. 4,5 km; szlak na Fort Imperial – 8,2 km.
- Stari Grad – stare miasto, będące najstarszą częścią Dubrownika z unikatowym średniowiecznym układem miasta. Fani serialu Gra o Tron z pewnością rozpoznają tamtejsze klimatyczne, wąskie uliczki, na których kręcono sceny do serialu.- Średniowieczne mury obronne otaczające miasto są najpopularniejszym zabytkiem miasta. Z dwukilometrowych murów podziwiać można panoramę miasta oraz Adriatyku.- Pałac Rektorów - wybudowany w XV w stylu gotyckim pałac z pięknie zdobionymi kolumnami, który do XIX wieku stanowił siedzibę Rektorów Republiki Ragusa. Na jego dziedzińcu kręcone były sceny do Gry o Tron, a obecnie znajduje się tam Muzeum Dubrownika poświęcone lokalnej kulturze.- Wgórze Srd – górujące nad miastem wzgórze, na którym znajduje się Fort Imperial, czyli twierdza pochodząca z XIX w. oraz punkt z widokowy z piękna panoramą na miasto, mury obronne oraz pobliskie wyspy.- Kościół i klasztor Franciszkanów - pochodzący z okresu średniowiecza kompleks z piękną romańską i gotycką architekturą oraz jedną z najstarszych aptek w Europie.
Publiczna kamienista plaża oddalona o ok. 100 m. Dojście do plaży przez ulicę. Leżaki i parasole słoneczne za dodatkową opłatą.
Trzygwiazdkowy hotel w śródziemnomorskim stylu oferuje 113 pokoi w dwóch budynkach. Do dyspozycji gości: całodobowa recepcja, winda, kantor, taras słoneczny z basen ze słodką wodą, leżakami i parasolami słonecznymi, restauracja, bar. Za dodatkową opłatą: wypożyczalnia samochodów, wynajem łodzi.
bezpłatne Wi-Fi.
Pokój dwuosobowy Standard: pokój w budynku głównym, mogący zakwaterować do dwóch osób; jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, TV, klimatyzacja, szafki nocne, prywatna łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów). Pokój dwuosobowy z widokiem na morze: pokój w budynku głównym, mogący zakwaterować do dwóch osób; jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka podwójne, balkon z widokiem na morze; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy Standard. Pokój rodzinny z widokiem na morze: pokój w budynku głównym, jedno łóżko podwójne i łóżko podwójne, balkon z widokiem na morze; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy Standard.
za dodatkową opłatą: boisko do piłki nożnej, kort tenisowy (przy hotelu Splendid, ok. 500 m od hotelu).
Ze śniadaniem serwowanym w formie bufetu w restauracji. Szeroki wybór lokalnych produktów i dań kuchni międzynarodowej.
3 gwiazdki; kategoria lokalna: 3 gwiazdki.
parking za dodatkową opłatą w miarę dostępności (ok. 12 € za dzień).
zakwaterowanie od 15.00, wykwaterowanie do 11.00.
oferta nie zawiera kosztu transferów z/do lotniska. Prywatny transfer można wykupić dodatkowo, wybierając odpowiednią opcję spośród usług dodatkowych.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir).Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
- W tradycyjnym śródziemnomorskim stylu- Lokalizacja blisko plaży- Liczne atrakcje w okolicy
CHORWACJA - DALMACJA
jeden z najstarszych hoteli na półwyspie Lopud w Dubrowniku, o typowej staro dubrownickiej, kamiennej zabudowie, położony na skraju Parku Mala i Velika Patka.
najbliższa plaża 50 m od hotelu, miejska, betonowo-żwirowa.
odkryty ze słodką wodą. Leżaki i parasole (w cenie).
Hotel posiada 63 pokoje (4 piętra, 1 winda).
16-20 m2, klimatyzacja, internet WiFi (w cenie), SAT-TV, telefon, suszarka do włosów, łazienka/WC.
śniadania (07:00-10:00) i obiadokolacje w formie bufetu (19:00-21:00).
całodobowa recepcja, restauracja (kuchnia lokalna i międzynarodowa), usługa transferów z/na lotnisko (odpłatnie), aperitif bar w hotelu, bezpłatne WiFi, kącik internetowy, serwis pokojowy, usługa prania i prasowania, sejf w recepcji (w cenie), kantor, parking (w cenie, ograniczona liczba miejsc), wypożyczalnia samochodów i skuterów (odpłatnie), szeroki wybór wycieczek fakultatywnych (odpłatnie), możliwość zakupu biletów na letnie imprezy, koncerty, przedstawienia w Dubrovniku.
odpłatnie/w pobliżu: korty tenisowe, nurkowanie, żeglowanie, narty wodne, wypożyczalnia łódek, wypożyczalnia kajaków.
niedozwolone
14:00 / 10:00
***
01.04.-30.04. i 01.10.-31.10.
01.04.-30.04. i 01.10.-31.10.
zakwaterowanie, ubezpieczenie, taksy klimatyczne, podatek VAT, wyżywienie zgodnie z opisem.
- przy jednej osobie pełnopłatnej, dziecko od 2 do 11 lat -30%
3 noce - pobyt poniżej min. długości pobytu - dopłata +30% do ceny zakwaterowania
każdy dzień tygodnia
Piękne widoki, bujna śródziemnomorska roślinność, bliskość morza i historycznego centrum miasta to kluczowe cechy hotelu. Składa się on z dwóch części: budynku głównego (oddano go do użytku w 1935 r.!) i nowszego aneksu.
W zatoce Lapad, 50 m od plaży, ok. 4 km od centrum Dubrownika, 5 min. spacerem od promenady ze sklepami, barami itp., 25 km od lotniska. Przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy, z którego można jechać do Starego Miasta (ok. 10 minut).
Recepcja (24 h, bezpłatny sejf), darmowe Wi-Fi, odpłatny kącik internetowy, restauracja z werandą, aperitif bar na tarasie, bar przy basenie, wypożyczalnia samochodów, TV lounge, winda w budynku głównym, room- service, pralnia, kantor wymiany walut, przechowalnia bagażu, płatny parking.
Wyposażone w łazienkę (wanna lub prysznic, suszarka), klimatyzację, bezpłatne Wi-Fi, telewizor z kanałami sat., telefon. W budynku głównym (63 pokoje, 4 piętra, winda): Twin Room Garden View - pokój z widokiem na ogród, powierzchnia ok. 15 m kw. Twin Room Sea View - pokój z widokiem na morze, balkon, powierzchnia - 15 m kw. Single Room Garden View - pokój 1-osobowy, powierzchnia ok. 10 m kw. Twin Room Low Cost - pokój o nieco niższym standardzie W aneksie (tuż przy budynku głównym, 50 pokoi, 3 piętra, bez windy, po remoncie w 2019 r.): Twin Room Land View [Annex] - pokój z widokiem na ląd, powierzchnia - ok. 17 m kw. Twin Room Sea Side [Annex] - boczny widok na morze, powierzchnia - ok. 17 m kw. Single Room Land View [Annex] - pokój 1-osobowy, widok na ląd, powierzchnia - ok.12 m kw.
BB - śniadania w formie bufetów HB - śniadania i kolacje (bufety), napoje do kolacji płatne
Basen słodkowodny (leżaki i parasole bezpłatnie), w okolicy kort tenisowy (Hotel Splendid), boisko (Hotel Adriatic), ośrodek nurkowy, sporty wodne, gabinety spa.
Łózeczko dla niemowlaka (na zapytanie, bezpłatnie).
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny). Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).
wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turytycznego.
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm). W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Usytuowany w Dubrowniku na półwyspie Lapad. W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy, linia autobusowa nr 4 dojeżdża do Starego Miasta w ciągu 10 minut jazdy. Odległość od lotniska Dubrownik wynosi 25 km.
Lapad Beach - piaszczysto-kamienista, publiczna, oddalona ok. 50 m (przejście przez ulicę). Parasole i leżaki dodatkowo płatne.
KATEGORIA LOKALNA 3*Hotel Komodor to hotel z najdłuższą tradycją na Półwyspie Lapad. Stara kamienna rezydencja z 1934 roku, ze starannie dobranym wystrojem hotelu, będzie przypominać o Morzu Śródziemnym takim, jakim był kiedyś. Widok na krystalicznie czyste morze i Archipelag Elaficki, bujna śródziemnomorska roślinność wywołuje poczucie ciszy i spokoju.
Recepcja, lobby, kantor, przchowalnia bagażu, punkt informacji turystycznej, restauracja, bar. Za dodatkową opłatą opieka medyczna, pralnia,wypożyczalnia samochodów, parking.
Bezpłatny dostęp do internetu WiFi na terenie hotelu i w pokojach.
Bezpłatnie: mały basen, leżaki i parasoleOdpłatnie: sporty wodne, kort tenisowe w pobliżu, centrum odnowy biologicznej w hotelu Uvala.
Hotel Komodor liczy 113 pokoi: z czego 63 znajduje się w budynku głównym, a 50 w aneksie.Double Room Park Side i Double Room Sea View dwuosobowe z dostawką, wyposażone w klimatyzację, TV/SAT, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, suszarkę do włosów, telefon, łazienkę z prysznicem lub wanną. Wszystkie pokoje z widokiem na morze w głównym budynku mają balkon.Annex Park View dwuosobowe z dostawką, wyposażone w klimatyzację, TV/SAT, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, suszarkę do włosów, telefon, łazienkę z prysznicem. Nie posiadają balkonów.
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji za dodatkową opłatą.
https://www.hotelsindubrovnik.com/hr/hotel-komodor-dubrovnik-hr
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg]; opłaty lotniskowe, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VATOd 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego 23 kg/250pln szt. (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm.) dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych ( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opieki rezydenta (Klienci są pod opieką lokalnego partnera i mają dostęp do wycieczek fakulttaywnych w j. polskim w zaprzyjażnionej, zewnętrznej firmie), wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w recepcji. Wysokość opłaty klimatycznej zależy od miejsca i terminu pobytu w Republice Chorwacji: osoba dorosła ok. 1,40 Euro/dzień w miesiącach czerwiec-wrzesień, pozostałe miesiące ok. 1,0 Euro. Dzieci do lat 12 zwolnione są z opłaty klimatycznej, dzieci w wieku 12-18 lat zniżka 50% od ceny osoby dorosłej. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Nie ma możliwości łączenia bagażu, chyba że nie przekroczymy 23 kg.
Oferta bez rezydenta. Prima Holiday współpracuje z zewnętrzną zaprzyjaźniona firmą organizująca wycieczki fakultatywne w języku polskim. Przy wykupie takiej wycieczki, organizator wycieczek wspiera Klienta w razie zaistniełej potrzeby. W takim wypadku jeśli Klienci będą potrzebowali pomocy na miejscu, mogą się do niego zwrócić. Ponad to Kienci są pod opieką lokalnego kontrahenta Prima Holiday, oraz posiadają telefon alarmowy / Whats App do Polski czynny 24h. Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wycieczek fakultatywnych w języku polskim, napisz do nas maila na adres biuro@primaholiday.pl, a przekażemy Ci kontakt do zaprzyjaźnionej zewnętrznej firmy, gdzie jeszcze przed wylotem z Polski na hasło PRIMA HOLIDAY można zarezerwować wycieczki fakultatywne w języku polskim.
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!Usługa daje mozliwość:* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)* pierwszeństwo wejścia na pokład* możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku.EasyJet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera). W przypadku zakupienia miejsca Up front (dodatkowo płatne) Klient może zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm), który musi mieścić się w schowku nad głową.LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)Smartwings: Bagaż podręczny jest bagażem nierejstowanym o wymiarach max. 55x45x25 cm i max. ciężarze 8 kg.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 440 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotuRyanair: 20 kg - ok. 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotuEasyJet: 15 kg ok. 300 PLN, 23 kg ok. 350 PLNLOT: 23KG - ok. 300 PLN Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Chorwacji jest ważny paszport min 3 miesiące lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane. REGULACJE DOTYCZĄCE WJAZDU DO CHORWACJI:https://www.gov.pl/web/dyplomacja/chorwacja Zgodnie z rozporządzeniem obowiązującym od dnia 01.07.2021 warunkiem wjazdu do Chorwacji z państw członkowskich UE lub państw strefy Schengen lub państw stowarzyszonych Strefy Schengen jest posiadanie certyfikatu COVID.Osoby, które nie posiadają certyfikatu COVID będą mogły wjechać pod warunkiem, że na granicy okażą:* nie starszy niż 72 godziny negatywny wynik testu PCR na SARS-CoV-2 lub nie starszy niż 48 godzin szybki test antygenowy (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania). Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE i wykonywane w laboratoriach; albo* nie starsze niż 210 dni zaświadczenie o przyjęciu dwóch dawek szczepionki uznawanej w UE (Pfizer, Moderna AstraZeneca, Sputnik V, Sinopharm) lub jednej dawki szczepionki Janssen lub Johnson&Johnson - pod warunkiem, że od przyjęcia tej dawki upłynęło 14 dni albo* zaświadczenie o przechorowaniu Covid-19 i przyjęciu jednej dawki szczepionki w ciągu 6 miesięcy od daty zachorowania na Covid 19, a szczepienie zostało wykonane w ciągu ostatnich 210 dni albo* potwierdzenie, że od przyjęcia pierwszej dawki szczepionki Pfizer, Moderna lub Gamaleya (Sputnik V) upłynęło od 22 do 42 dni lub 22 do 84 dni jeśli przyjęły pierwszą dawkę szczepionki AstraZeneca, albo* zaświadczenie lekarskie potwierdzające, że przebyły COVID-19 zawierające daty przechodzenia choroby lub pozytywny wynik testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 180 dni, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. UWAGA! Nie ma wzoru takiego zaświadczenia.Granicę, bez dodatkowych wymogów, mogą przekroczyć dzieci do momentu ukończenia dwunastu lat, przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi certyfikat Covidowy lub negatywny wynik testu, lub będącymi ozdrowieńcami. lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu.Dodatkowo podróżni zobowiązani są do wypełnienia formularza deklaracji zdrowia na stronie - https://entercroatia.mup.hr/.Powrót do Polski z zagranicy:UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.
Oferta bez rezydenta.
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
Piękne widoki na zielone wzgórza i morze, blisko plaża i promenada, kilka minut jazdy od Dubrownika. Malownicze pejzaże, bogata oferta rekreacyjna, bliskość słynnych zabytków jednego z najpiekniejszych miast Chorwacji.
Nad zatoką Lapad, 30 m od żwirowej plaży (leżaki i parasole płatne), ok. 4 km od centrum Dubrownika, ok. 25 km od lotniska. W pobliżu sklepy, bary, przystanek autobusowy.
Lobby z całodobową recepcją, bezpłatne łącza Wi-Fi, restauracja z tarasem, bar, windy, odpłatny parking.
Standard land view DZL - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, Wi-Fi. Widok z okna na ląd.Standard sew view DZM/balkon - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, Wi-Fi, balkon z widokiem na morze.Standard annex DZN - standardowy pokój w odnowionym aneksie stojącym tuż przy budynku głównym; sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat. Widok z okna na ląd. Single annex EZN - pokój jednoosobowy w aneksie. Single EZL - pokój jednoosobowy w budynku głównym. Pokoje 2-osobowe - powierzchnia ok. 15 m kw., pokoje 1-osobowe - ok. 10 m kw.
BB - śniadania (bufety)HB - śniadania w restauracji hotelowej, kolacje w restauracji hotelu Vis. Napoje do kolacji płatne.
Basen, taras słoneczny (bezplatne leżaki i parasole), odpłatnie fitness center i strefa wellness w hotelu Uvala (ta sama sieć hotelowa), kort tenisowy w hotelu Splendid (ok. 200 m od Komodora).
Łóżeczka niemowlęce (na zamówienie, bezpłatnie).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczeniahttp://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
4 maja 2022 rząd Chorwacji zniósł wszelkie obostrzenia wjazdowe;Nie są wymagane certyfikaty szczepienia, ozdrowieńca czy negatywny wynik testu PCR, niezależnie od wieku podróżnych. Zniesiono także kwarantannę.Przydatne adresy: http://www.koronavirus.hrhttps://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212https://mup.gov.hr/uzg-covid/286210https://www.gov.pl/web/chorwacjaPasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych Lufthansa zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.Klienci jadący samochodami - proszeni są o zapoznanie się z przepisami krajów tranzytowych. POWRÓT DO POLSKI28 marca 2022 r. zniesione zostały wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.///Wizz AirLecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą.WIZZ Priority:Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazUwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.///Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą.Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualnaMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną - koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
***
Południowa Dalmacja, Chorwacja
Informacje Ogólne:
Witamy Hotel Komodor w Dubrovnik. Hotel położony jest 100 m od plaży kamienistej. Dla Państwa komfortu hotel posiada winda, recepcję, lobby i klimatyzację. W 3-piętrowym hotelu personel mówi po włosku, rosyjsku, niemiecku, francusku, angielsku i hiszpańsku. Goście, którzy chcą być mobilni również na urlopie, mogą wypożyczyć samochód. Do dyspozycji jest czynny w sezonie basen ze słodką wodą . Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze przy basenie. Parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne za opłatą na plaży i bezpłatnie na basenie. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: dyskoteka (200 m), informacja turystyczna (4 km) i teatr (4 km). W pobliżu hotelu znajdują się postój taksówek, przystanek autobusowy, supermarket, kino, sklepy, placówka medyczna i bary/restauracje. Oferta rozrywkowa hotelu: sala telewizyjna. Hotel posiada parking dla samochodów.
Udogodnienia:
Hotel oferuje usługi prasowania, pokojówki, usługę budzenia, sejfy, kantor i pralnię. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Godziny pracy recepcji: 24h. Hotel posiada salę konferencyjną.
Posiłki:
W hotelu znajduje się restauracja. Drinki można spożywać w barze w recepcji. zęściowe wyżywienie: Częściowe wyżywienie obejmuje śniadanie i kolację.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: Diners Club, American Express, karta Eurocard/MasterCard i karta Visa. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty. Podatek płatne na miejscu.