zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Kameralny hotel położony w pobliżu centrum Budvy, otoczony dużym zadbany ogrodem z bujną roślinnością, około 700 m od żwirowo - kamienistej plaży. Obiekt położony jest ok. 20 minut spacerem od centrum miasta, które oferuje szeroki wybór rozrywek. Transfer z lotniska do hotelu trwa ok. 30 min. Obiekt został wybudowany w 2006 r.
Hotel posiada 18 pokoi 2-sobowych z mozliwością dostawki (wszystkie pokoje wyposażone są w łóżko małeżńskie, dostawki w formie rozkładanego fotela). Pokoje wyposażone są w balkon, łazienkę, TV SAT, radio, klimatyzację (centralnie sterowana, bezpłatna), telefon, mini bar, lodówkę. W łazienkach suszarka do włosów. Istnieje możliwośc wypozyczenia łóżeczka dla dziecka. Przy recepcji możliwośc skorzystania ze stanowiska internetowego (bezpłatnie). Hotel akceptuje karty kredytowe.
Recepcja z lobby (24 h), klimatyzowana restauracja główna z tarasem, bar, TV room, basen zewnętrzny (ze słodką wodą), taras słoneczny z leżakami i parasolami, sala konferencyjna, parking, na plaży istnieje możliwośc wypożyczenia leżaków i parasoli (za dodatkową opłatą).
Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu.
Na plaży wypożyczalnia sprzętów wodnych.
Doskonałe położenie gwarantuje zarówno chwilę wytchnienia jak i szeroki wybór rozrywek kurortu Budva, które jesti dealnym miejscem dla osób szukająchch zróżicowanego wypoczynku.
CZARNOGORA
w spokojnej dzielnicy Budvy. W okolicy restauracje i kawiarnie.
ok. 700 m do kamienisto - żwirowej plaży, leżaki i parasole za opłatą.
recepcja, hol z lobby, restauracja.
WiFi w lobby gratis.
ze śniadaniami lub z dwoma posiłkami: posiłki w formie bufetu.
Pokoje dwuosobowe: prysznic, WC, suszarka, TV, WiFi, klimatyzacja, balkon.
basen w ogrodzie.
bezpłatnie, ograniczona liczba miejsc przy obiekcie.
hotel nie akceptuje zwierząt domowych.
3 gwiazdki, kategoria lokalna: 3 gwiazdki.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim: Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir).TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIM
Mały hotel (tylko 18 pokoi!) będący raczej zadbanym, rodzinnym pensjonatem otoczonym urokliwym ogrodem. Niepowtarzalna atmosfera, wyjątkowa obsługa, dobre miejsce na spokojny relaks z dala od tłumu turystów.
Ok. 700 m od kamienno-żwirowej plaży (ok. pół godziny spacerem w dół), 40 minut spacerem od Starego Miasta w Budvie, ok. półtorej godziny jazdy z lotniska (Podgorica).
Recepcja, restauracja z tarasem (dania kuchni lokalnej i międzynarodowej), bar, biblioteczka, bezprzewodowy Internet, kącik internetowy, parking.
Twin Room Balcony DZO - łazienka (prysznic, suszarka), TV sat, klimatyzacja, mała lodówka, Wi-Fi, balkon (widok na ogród/okolicę). Powierzchnia - ok. 16 m kw.
BB - śniadania w formie bufetu HB - śniadania (bufet), kolacja (podawana do stołu 3-daniowa, napoje płatne)
Basen z tarasem wypoczynkowym (leżaki bezpłatnie), sporty wodne i programy rekreacyjne oferowane przez firmy lokalne. 2 km od hotelu znajduje się park wodny. W hotelu nie są prowadzone animacje.
Brak udogodnień dla dzieci.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny). Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)
wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm). W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Hotel przestarzały, niedostosowany do standardu hotelu***. Wyżywienie bardzo słabe i monotematyczne, brak jadłospisu na obiadokolacje. Hotel położony przy ruchliwej ulicy, jedynie od strony basenu jest ciszej, klimatyzacja nie we wszystkich pokojach i tak nie dająca rady przy upałach. W łazience nieprzyjemny zapach. Nie polecam!
Bardzo ładny , kameralny, gustownie urządzony hotel w ogrodzie skryty w cieniu ogromnego dębu. Przemiłe i uczynne panie recepcjonistki, sympatyczny, kontaktowy prywatny właściciel okazujący zainteresowanie swoim gościom, dobra (i obfita kuchnia). Zadbane otoczenie, wzorowa czystość, cisza i spokój. Dobry , głęboki basen w ogrodzie. Z pobytu w Dubravie jesteśmy bardzo zadowoleni i zdecydowanie rekomendujemy to miejsce.
Kameralny, czyściutki, tonący w zieleni hotel przy niestety dość ruchliwej ulicy, Do gwarnej i stosunkowo tłocznej, kurortowej plaży ok. 15-20min. W pobliżu różnorakie sklepy i knajpki. Atut to duży jak na tamte warunki, zadrzewiony, ogród z bujną roślinnością oraz głęboki basen, w którym można popływać, (jeden z niewielu w okolicy).Nad basenem o każdej porze dnia można znaleźć zbawienny w upale cień. Bardzo sprawna, indywidualna klimatyzacja. Obsługa hotelu i restauracji przemiła, zawsze uśmiechnięta i pomocna we wszystkim. Posiłki bardzo smaczne, urozmaicone i obfite (serwowane do stołu) Hotel dla osób lubiących wypoczynek z dala od plażowych hałasów.Z pobytu w nim byliśmy b. zadowoleni
Masz pytania o Hotel Dubrava? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00