Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4*
Zakynthos
Hotel znajduje się w samym sercu wyspy Zakyntos, czyli w mieście o tej samej nazwie. Do dyspozycji Gości są pokoje standardowe oraz rodzinne. Chętni mogą na miejscu skorzystać z usług mini SPA, oddać się relaksowi w saunie lub skusić na masaż. Piaszczysta plaża, z łagodnym zejściem do wody, jest w zasięgu 200 m od obiektu.
50 m od centrum, 3 km od lotniska w Zakynthos-ZTH. Hotel usytuowany na powierzchni: 500 m2.
4*
4*
1981 r. Odnowiony w 2014 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service, pralnia (płatna), basen odkryty.
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
200 m od hotelu.
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)Typy pokoi:- pokoje: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar
- śniadanie (07:00-10:00)
- bilard
- siłownia, sauna, jacuzziDODATKOWE INFORMACJEZe względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 4 GOŚCI NA 21 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy siłownia jest czynna? - TAK- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAKPODATEK TURYSTYCZNYW Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
22.12.2020 17:43
Wi-Fi
***
SF3
Hotel położony na weneckim placu Św. Marka, zaledwie 3 km od miasta Zakynthos, i od lotniska, 1 km od portu Zakynthos.
200m od lokalnej plaży Eot, parasole i leżaki płatne.
45 funkcjonalnych pokoi; Typy pokoi: standardowe, superior, pokoje rodzinne składające się z dwóch pomieszczeń; Wyposażenie: indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic lub wanna, wc, suszarka), telewizja satelitarna, telefon, lodówka lub mini bar, za opłatą: sejf, balkon (stolik i krzesełka).
Restauracja główna; Bary: główny, Cocktail bar w ogrodzie na dachu, bar kawowy,
HB: śniadanie, obiadokolacja, serwowane są w restauracji głównej, dostępne potrawy kuchni greckiej i międzynarodowej, przekąski ciepłe i zimne w serwowane w barze na dachu i są dodatkowo płatne, napoje alkoholowe, oraz napoje lokalnej produkcji serwowane w barach.
Odkryty basen na dachu, mini siłownia, jacuzzi, sauna; Odpłatnie: pokój relaksacyjny z bilardem, centrum odnowy biologicznej, sporty wodne na plaży, niedaleko hotelu: wypożyczalnia rowerów, kregielnia.
Brodzik, lóżko dla dzieci na zamówienie przed przyjazdem.
Klimatyzacja, 24-godzinna recepcja, sala konferencyjna, sala TV, kantor wymiany walut, biblioteka, przechowalnia bagażu, poczta, salon piękności oraz pralnia dodatkowo płatne, sejfy, Wi-Fi, parking, akceptacja zwierząt po wcześniejszym zapytaniu.
Hotel położony w znanej turystycznej miejscowości, z miłą obsługą, oferuje wszelkie wygody i udogodnienia dla osób w każdym wieku. Polecany dla par, rodzin z dziećmi, oraz dla osób niepełnosprawnych.
http://www.dianahotels.gr/
Hotel usytuowany w stoicy wyspy - Zakhintos, co gwarantuje rozliczne atrakcje miejskie w tej malowniczej miejscowości, takie jak: rozliczne greckie tawerny, restauracje, bary, kluby i sklepiki. Doskonały wybór na romantyczny wyjazd dla dwoje, jak i rodzinny wypoczynek.
Ok 200 m do plaży kamienisto-żwirowej, ok 3 km od lotniska.
Recepcja 24h, bufet śniadaniowy, bar w lobby, basen z barem na dachu, ogród na dachy, winda, bezpłatne Wifi, kącik internetowy, pralnia, sejf ( dodatkowo płatny), lekarz (na życzenie). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Standardowe z łazienką z prysznicem lub wanną, balkon.
BB - śniadania w formie bufetów.
Basen (czynny w okresie 10/05-15/10) z leżakami i parasolami. Dodatkowo płatne: centrum SPA, sporty wodne na plaży.
.
.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
GRECJA
w niewielkiej miejscowości Stavros Bohalis; na zielonym wzgórzu z pięknym widokiem; najbliższe bary, sklepy, restauracje i tawerny: ok. 1 km; Zakynthos: ok. 1.5 km; bezpłatny busik hotelowy do centrum miasta Zakynthos (zgodnie z harmonogramem). Port lotniczy oddalony o ok. 8 km.
publiczna, piaszczysta plaża Tsilivi Beach z łagodnym zejściem do morza; wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga; oddalona od hotelu o ok. 3.5 km (dojście drogą lub bezpłatny busik/transfer hotelowy 2x dziennie); parasole i leżaki: za dodatkową opłatą (ok. 8 EUR/zestaw); inne rekomendowane plaże to: Krioneri Beach (kamienista, ok. 1.5 km od hotelu).
czterogwiazdkowy hotel tylko dla dorosłych i przyjazny społecznościom LGBTQ oferuje 77 pokoi zlokalizowanych w trzypiętrowym budynku głównym. Do dyspozycji Gości: 2 windy; lobby; recepcja 24h; taras z widokiem na port.
47 pokoi dwuosobowych z panoramicznym widokiem na morze DELUXE DOUBLE PANORAMIC SEA VIEW: ok. 21-30 m²; zlokalizowane na wszystkich piętrach, mogą zakwaterować maks. 3 osoby; łóżko podwójne lub dwa łózka pojedyńcze, rozkładana sofa; umeblowany balkon z widokiem na miasto Zakynthos i Morze Jońskie; TV; klimatyzacja; zestaw do parzenia kawy i herbaty; Wi-Fi; telefon; prywatna łazienka (wanna, zestaw minikosmetyków, suszarka do włosów, ręczniki). Siedem wykwintnych apartamentów z basenem i z widokiem na morze POOL SUITES SEA VIEW : ok. 37-45 m²; zlokalizowane na parterze; zestaw powitalny w postaci napoju; dwa TV; Wi-Fi; telefon; budzik; minilodówka; czajnik elektryczny i szklanki/kubki oraz kawa/herbata; prywatna łazienka (wanna lub duży przeszklony prysznic, zestaw minikosmetyków; suszarka do włosów; lustero do makijażu, ręczniki, kapcie); klimatyzacja; nowoczesne meble; prywatny dziedziniec/taras z basenem; leżaki i stół na zewnątrz; biurko; sejf, minibar. Pokój dwuosobowy od strony lądu/z widokiem na góry SUPERIOR DOUBLE MOUNTAIN VIEW: ok. 21-30 m²; tak, jak: pokój z panoramicznym widokiem na morze DELUXE DOUBLE PANORAMIC SEA VIEW.
ALL - all inclusive; śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski; bar.Do zapłaty na miejscu podatek turystyczny. Od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc; 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc; 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc; 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc; APT kat. 1-2 = 0,25€/apt/noc; APT kat. 3 = 0,50€/apt/noc; APT kat. 4 = 1,00€/apt/noc.
Hotel położony jest w miejscowości Argassi w samym centrum wyspy Zakynthos; ok. 50m od centrum miasta Zakynthos; ok.3km od lotniska w Zakhyntos; ok.200 m od plaży i najbliższego przystanku autobusowego; ok. 150 m od najbliższych sklepów i barów
ok.200m od plaży Argasi Beach; piaszczystao - żwirowa; leżaki i parasole za dodatkową opłatą (ok. 7 EUR)
czterogwiazdkowy hotel przeszedł renowacje w 2018 roku; posiada 43 pokoi; do dyspozycji gości: 24h recepcja; WiFi; klimatyzacja; restauracja główna; bar przy basnie; parking; plac zabaw; 2 baseny;
pokój dwuosobowy STANDAR ROOM: ok. 20 m²; może pomieścić max.2 osoby; możliwość dostawki; oferuje: klimatyzacje; WiFi; TV; telefon; mini lodówka; żelazko; balkon/taras; czajnik; łazienka (prysznic/wanna; toaleta; suszarka; lustro); za dodatkową opłatą: sejf; mini bar . Pokój dwuosobowy typu superior SUERIOR ROOM: ok. 20 m²; może pomieścić max.2 osoby; możliwość dostawki; oferuje: klimatyzacje; WiFi; TV; telefon; mini lodówka; żelazko; balkon/taras; czajnik; łazienka (prysznic/wanna; toaleta; suszarka; lustro); za dodatkową opłatą: sejf; mini bar
all inclusive; wszystkie posiłki w formie bufetu w restauracji głównej; bar przy basenie z przekąskami i napojami (10.00–23.00)
bezpłatne Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych i pokojach
pokój gier; bilard; za dodatkową opłatą: siłownia
za dodatkową opłatą: sauna; jacuzzi
- Hotel tylko dla dorosłych (18+)- Na zielonym wzgórzu z pięknym widokiem
Zakynthos
* darmowe Wi-Fi
* hotel miejski
Niewielki, przytulny hotel w miejskim stylu.
• parking 100 m od hotelu
• basen na dachu, tylko dla dorosłych (16+)
• bar w lobby, ogród na dachu z basenem (15/15-15/10) i bar z przekąskami (widok panoramiczny) - tylko dla dorosłych 16 +
• bezpłatny internet Wi-Fi w całym hotelu
• siłownia, sauna, jacuzzi
• bilard
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.
• wyspa Zakynthos
• centrum miasta Zakynthos
• 3 km od lotniska
• 1 km od portu
• publiczna
• 200 m od hotelu
• piaszczysto-żwirowa
• leżaki i parasole płatne
Bed and Breakfast
45 pokoi: Single (~ 16 m2) i Twin Rooms (~ 18-20 m2).
W pokojach: klimatyzacja, telewizja satelitarna, telewizor z płaskim ekranem, telefon, bezpłatne Wi-Fi, lodówka/minibar, wanna/prysznic, suszarka do włosów, żelazko (na życzenie), sejf (płatny), balkon. Bcot - za opłatą.
Rodzaj dodatkowego łóżka - rozkładane/standardowe.
Single (~ 16 m2) Pojedyncze łóżko.
Twin Rooms (~ 18-20 m2) Łóżko podwójne lub 2 pojedyncze.
Codzienne sprzątanie, zmiana pościeli - 2 razy w tygodniu.
Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach. Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na narty w Bułgarii.
Mouzenidis jest właścicielem floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.
Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie.
Hotel _DIANA HOTEL położony jest ok. 1 km. 200 m m od plaży. Hotel posiada całodobową recepcję, Wi-Fi, jacuzzi oraz miejsca parkingowe. Bagaż można przechować w hotelowej przechowalni. Aby wyprać ubrania, istnieje usługa prania (za dodatkową opłatą). Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów w pobliżu hotelu. OdległościLotnisko: ok. godz. 3 km Przystanek autobusowy: ok. 200 mSport i rekreacja Na terenie hotelu istnieje możliwość gry w bilard. Dla rowerzystów jest wypożyczalnia rowerów. Sauna (dodatkowa opłata) czeka na Państwa w spa. Hotel oferuje również masaże (za dodatkową opłatą). Twoje miejsce zakwaterowania oferuje usługę opieki nad dziećmi, tak aby dorośli również mogli znaleźć czas na relaks. Hotel oferuje również pokój gier dla dorosłych.
Osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać ze sobą negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem do Grecji. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci powyżej 5 roku życia), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.W Grecji turyści mogą być poddani losowo testom na obecność koronawirusa na lotniskuZWOLNIENI Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY Osoby, które przyjęły pełną dawkę szczepienia (w zależności od producenta i ilości wymaganych dawek), a od ostatniej minęło przynajmniej 14 dni nie mają obowiązku przedstawienia negatywnego wyniku testu. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk z pacjent.gov oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu , na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki).Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnieni są tzw. ozdrowieńcy. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie od 2 do 9 miesięcy poprzedzających przylot do GrecjiWYMAGANE DOKUMENTY: Formularz podróżny (Passenger Locator Form) na stronie https://travel.gov.gr Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (każde dziecko/niemowlę bez względu na wiek powinno posiadać własny kod QR!!!), najpóźniej 24h przed odprawą. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.W dokumencie należy podać dane osobowe, kraj pochodzenia, miejsce przekroczenia granicy, kraje do których się podróżowało w ostatnim czasie i długości pobytu w tych krajach oraz adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - na lotnisku będzie on skanowany po wyjściu z samolotu, w przypadku podróży dojazdem własnym kod należy okazać służbom granicznym.Negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o zaszczepieniu NIE ZWALNIA z obowiązku wypełnienia formularza PLF oraz posiadania kodu QRProsimy na bieżąco śledzić wszystkie obostrzenia na stronie rządowej - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wytycznych i decyzje ministerialne.Ostatnia aktualizacja 24.05.2021
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera:- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),- bilet lotniczy,- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),- wyżywienie według wybranej opcji,- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
Masz pytania o Hotel Diana (Zante)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00