zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3*
Marmaris
1 km od centrum Marmaris, 90 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 2100 m2.
3*
3*
1993 r. Odnowiony w 2014 r.Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.
1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
25 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 600 m długości, dojście do plaży promenadą.
Zlokalizowane są w 1 budynku: (liczba pięter: 6, liczba wind: 1)Typy pokoi:- pokoje standardowe land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon- pokoje standardowe sea view: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon- pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar, cukierniaAll Inclusive(11:00-22:00)- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-16:30), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe- pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
- brodzik- krzesełka dla dzieci w restauracji
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 1 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - TAK- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, CODZIENNIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - GOŚĆ WYKAZUJĄCY OBJAWY ZAKAŻENIA KIEROWANY JEST DO IZOLATKI, ZGŁASZANY JEST DO NAJBLIŻSZEJ PLACÓWKI SŁUŻBY ZDROWIA, A NASTĘPNIE JEDEN PRACOWNIK, KTÓRY BĘDZIE PRZEBYWAŁ W PLACÓWCE NA CZAS KWARANTANNY ZAPEWNI OBSŁUGĘ POSIŁKÓW W IZOLATCE W ODPOWIEDNICH KOMBINEZONACH I UBRANIU- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - NAJBLIŻSZY PRACOWNIK SŁUŻBY ZDROWIA ZOSTANIE POWIADOMIONY ORAZ ZASTOSOWANE ZOSTANĄ NIEZBĘDNE PROCEDURY
30.04.2021 16:11
Wi-FiAll InclusiveSerwis plażowyPokoje 5 osobowe
Masz pytania o Hotel Sonnen (Marmaris)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00