zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3*
Marmaris
1 km od centrum Marmaris, 90 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 2100 m2.
3*
3*
1993 r. Odnowiony w 2014 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
25 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 600 m długości, dojście do plaży promenadą.
Zlokalizowane są w 1 budynku:(liczba pięter: 6, liczba wind: 1) Typy pokoi: - pokoje standardowe land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje standardowe sea view: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje rodzinne dla max. 5 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, bar, cukiernia All Inclusive (11:00-22:00) - śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-16:30), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej - napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe - pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
- brodzik - krzesełka dla dzieci w restauracji
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ - Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 1 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, CODZIENNIE - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - GOŚĆ WYKAZUJĄCY OBJAWY ZAKAŻENIA KIEROWANY JEST DO IZOLATKI, ZGŁASZANY JEST DO NAJBLIŻSZEJ PLACÓWKI SŁUŻBY ZDROWIA, A NASTĘPNIE JEDEN PRACOWNIK, KTÓRY BĘDZIE PRZEBYWAŁ W PLACÓWCE NA CZAS KWARANTANNY ZAPEWNI OBSŁUGĘ POSIŁKÓW W IZOLATCE W ODPOWIEDNICH KOMBINEZONACH I UBRANIU - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - NAJBLIŻSZY PRACOWNIK SŁUŻBY ZDROWIA ZOSTANIE POWIADOMIONY ORAZ ZASTOSOWANE ZOSTANĄ NIEZBĘDNE PROCEDURY
12.11.2020 17:21
Wi-Fi All Inclusive Serwis plażowy Pokoje 5 osobowe
Masz pytania o Hotel Sonnen (Marmaris)? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00