cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

Wakacje Last Minute
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
  • Hotel Julian Forest Suites, Wybrzeże Egejskie
1 / 15
Ocena
hotelu:
4.6 / 5
Najbliższy termin
06.06 - 13.06
już od 2432 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
10.10 - 17.10
już od 2026 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Julian Forest Suites
  • Fitness/Siłownia
  • Zjeżdżalnie wodne
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi

Hotel Julian Forest Suites
star 4

Turcja: Wybrzeże Egejskie: Marmaris
Ocena hotelu Julian Forest Suites:
4.6 / 5
Średnia z 1 opinii
Szczegóły oceny hotelu Julian Forest Suites:
  • Lokalizacja
    5.0
  • Hotel
    5.0
  • Pokoje
    4.0
  • Wyżywienie
    5.0
  • Atrakcje
    i sport
    3.0
  • Jakość
    do ceny
    5.0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 06 czerwca 2022
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 10 października 2022

Hotel Julian Forest Suites w ofercie Biura podróży:

Coral Travel

Szukasz wakacji do Turcji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

KATEGORIA

4*

REGION

Marmaris

OPIS

Usytuowany w sercu natury pośród bujnej zieleni jest ulubionym miejscem odpoczynku wielu rodzin i par. Hotel oferuje fantastyczny pobyt w pięknej scenerii z dala od zgiełku miasta. Na dzieci czekają tu ciekawe animacje, brodzik i kolorowy plac zabaw. Zjeżdżalnie wodne oraz bardzo dobra i różnorodna kuchnia uatrakcyjnią pobyt dorosłym.

lokalizacja

3 km od Marmaris Icmeler, 8 km od centrum Marmaris, 90 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 10100 m2.

kategoria organizatora

4*

kategoria lokalna

4*

Data otwarcia

2004 r. Odnowiony w 2017 r.Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), pralnia (płatna), baseny odkryte (2), 4 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

rabaty i zniżki

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

internet

- Wi-Fi w częściach wspólnych płatne

plaża

3 km od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki.

pokoje

Zlokalizowane są w 2 budynkach:- 1 budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)- 1 blok (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)Typy pokoi:- suity standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon- junior suity dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2), cukierniaAll Inclusive(10:00-00:00)- śniadanie (08:00-10:30), późne śniadanie (10:30-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:30-00:00) serwowane w restauracji głównej- przekąski (14:30-16:30) - bezpłatna, podwieczorek (16:30-17:00) serwowane w barze z przekąskami- lody- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)Restauracje a la carte- płatna. Wymagana rezerwacja.- międzynarodowa

z myślą o dzieciach

- brodziki (2)- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna- plac zabaw- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

w cenie

- tenis stołowy- rzutki- animacje soft, w nocy, w dzień- sauna

płatne

- bilard- centrum SPA- masaż- łaźnia turecka

dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, ZA OPŁATĄ- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 600 GOŚCI NA 3000 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-11:30 i 14:00-15:30)- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy siłownia jest czynna? - TAK- Czy mini klub jest czynny? - NIE- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Osobę zakażoną należy odizolować w pokoju do czasu interwencji lokalnej służby zdrowia. Pomieszczenie takie jest definiowane jako pokój kwarantanny. Pacjenci, którzy są chorzy muszą być monitorowani i zapisywani w formularzu kontrolnym pacjenta. Goście, którzy pochodzą z tej samej rodziny, co Gość, u którego zdiagnozowano Covid-19 lub przebywają w tym samym pokoju, ale nie zdiagnozowano u nich choroby, powinni również przebywać w pokoju izolacyjnym przeznaczonym dla Gości, oddzielonym od pokoju Gościa, u którego wykryto COVID-19. Jeżeli chora osoba nie zostanie skierowana do szpitala i nie ma w rodzinie osoby odpowiedzialnej za opiekę takiej osoby wtedy pacjentowi należy zapewnić odpowiednią opiekę. Do opieki nad pacjentem powinien być wyznaczony odpowiednio przeszkolony personel w zakresie zapobiegania zakażeniom i ich kontroli. Zgodnie z umową o zakwaterowaniu pacjenta, osoby chore otrzymują posiłki, napoje oraz zapewniona jest usługa sprzątania pokoi przez hotel bez wychodzenia z pokoi. Działania dotyczące obsługi izolatek są zgodne z procedurą obsługi. Z drugiej strony stan zdrowia funkcjonariusza izolującego jest stale monitorowany dla dyżurnego personelu. Goście przebywający w izolatkach w czasie trwania pandemii są obsługiwani zgodnie z protokołem usług pokoi izolacyjnych i porządkowych. Informacje powinny zostać przekazane Ministerstwu Zdrowia ALO 184 (infolinia dotycząca zakażeń COVID-19) oraz Wojewódzkiej Dyrekcji Rolnictwa i Leśnictwa (0252) 214 12 21- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -Osobę zakażoną należy odizolować w pokoju do czasu interwencji lokalnej służby zdrowia. Pomieszczenie takie jest definiowane jako pokój kwarantanny. Pacjenci, którzy są chorzy muszą być monitorowani i zapisywani w formularzu kontrolnym pacjenta. Goście, którzy pochodzą z tej samej rodziny, co Gość, u którego zdiagnozowano Covid-19 lub przebywają w tym samym pokoju, ale nie zdiagnozowano u nich choroby, powinni również przebywać w pokoju izolacyjnym przeznaczonym dla Gości, oddzielonym od pokoju Gościa, u którego wykryto COVID-19. Jeżeli chora osoba nie zostanie skierowana do szpitala i nie ma w rodzinie osoby odpowiedzialnej za opiekę takiej osoby wtedy pacjentowi należy zapewnić odpowiednią opiekę. Do opieki nad pacjentem powinien być wyznaczony odpowiednio przeszkolony personel w zakresie zapobiegania zakażeniom i ich kontroli

Aktualizacja opisu

22.03.2021 16:42

usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinnyNiepełnosprawniAquaparkSPAMini KlubAll InclusiveSerwis plażowyPokoje 4 osobowe


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Coral Travel (biuro wcześniej działające pod nazwą Wezyr Holidays), które działa na polskim rynku od roku 1999. W tym czasie zdobyło grono stałych i zadowolonych klientów. Biuro Podróży Coral Travel specjalizuje się w wyjazdach do Turcji, jednak z roku na rok wzbogaca swoją ofertę o nowe kierunki. Jedną z najchętniej wybieranych przez klientów destynacji jest Grecja. Dodatkowo możemy wybrać ofertę spośród takich krajów jak Hiszpania, Bułgaria czy Egipt. Ciągły rozwój biura i pozycja jednego z największych touroperatorów w Europie zaowocował stale poszerzającą się ofertą egzotycznych wakacji, hitem są takie kierunki jak Dominikana, Kuba, Meksyk, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Biuro podróży Coral Travel oferuje także atrakcyjne wakacje dla rodzin - w swoich najlepszych hotelach uruchomili bowiem polskojęzyczne animacje. Wybierać można spoód wielu ofert last minute i all inclusive.

Biuro Podróży Coral Travel to gwarancja udanych wakacji. Jako jeden z nielicznych touroperatorów na polskim rynku wdrożył system zarządzania jakością i posiada certyfikat na zgodność z normą ISO 9001:2008. Jest laureatem nagród Fair Play Turystyki Polskiej 2012, Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.


Mapa Hotelu Julian Forest Suites

Opinie o Hotelu Julian Forest Suites

4.6
zdecydowanie polecam

Spędziłam tu swoją niezapomnianą podróż poślubną i na pewno będę wracać do tego hotelu z wielkim sentymentem. Bardzo luksusowy, jednocześnie miły i przytulny. Na każdym kroku widać uśmiechniętą obsługę. Jedzenie - bajka! Dużo owoców morza, mięs, warzyw... Pyszności... Wspaniała atmosfera, dookoła pełno zieleni... Cudowne miejsce, polecam!

POLECAM:
rodzinom z dziećmi, na romantyczne wakacje, osobom ceniącym spokój
Podsumowanie: zdecydowanie polecam
4.6

Julian Forest Suites - możliwości zakwaterowania:

JUNIOR SUITE WITH BALCONY
JUNIOR SUITE WITH BALCONY SINGLE USE
STANDARD SUITE WITH BALCONY
STANDARD SUITE WITH BALCONY SINGLE USE

Julian Forest Suites - Możliwości wyżywienia:


Julian Forest Suites - miasta wylotu:


Julian Forest Suites - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Julian Forest Suites? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00