zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4*
Marmaris
Usytuowany w sercu natury pośród bujnej zieleni jest ulubionym miejscem odpoczynku wielu rodzin i par. Hotel oferuje fantastyczny pobyt w pięknej scenerii z dala od zgiełku miasta. Na dzieci czekają tu ciekawe animacje, brodzik i kolorowy plac zabaw. Zjeżdżalnie wodne oraz bardzo dobra i różnorodna kuchnia uatrakcyjnią pobyt dorosłym.
3 km od Marmaris Icmeler, 8 km od centrum Marmaris, 90 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 10100 m2.
4*
4*
2004 r. Odnowiony w 2017 r. Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), pralnia (płatna), baseny odkryte (2), 4 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Wi-Fi w częściach wspólnych płatne
3 km od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą.Płatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 2 budynkach: - 1 budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 1) - 1 blok (liczba pięter: 4, liczba wind: 2) Typy pokoi: - suity standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon - junior suity dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2), cukiernia All Inclusive (10:00-00:00) - śniadanie (08:00-10:30), późne śniadanie (10:30-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:30-00:00) serwowane w restauracji głównej - przekąski (14:30-16:30) - bezpłatna, podwieczorek (16:30-17:00) serwowane w barze z przekąskami - lody - wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe - pakiety dla nowożeńców (na życzenie) Restauracje a la carte - płatna. Wymagana rezerwacja. - międzynarodowa
- brodziki (2) - animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - plac zabaw - menu i krzesełka dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- tenis stołowy - rzutki - animacje - sauna
- bilard - centrum SPA - masaż - łaźnia turecka
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, ZA OPŁATĄ - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ - Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 600 GOŚCI NA 3000 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE - Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-11:30 i 14:00-15:30) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy mini klub jest czynny? - NIE - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA) - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Osobę zakażoną należy odizolować w pokoju do czasu interwencji lokalnej służby zdrowia. Pomieszczenie takie jest definiowane jako pokój kwarantanny. Pacjenci, którzy są chorzy muszą być monitorowani i zapisywani w formularzu kontrolnym pacjenta. Goście, którzy pochodzą z tej samej rodziny, co Gość, u którego zdiagnozowano Covid-19 lub przebywają w tym samym pokoju, ale nie zdiagnozowano u nich choroby, powinni również przebywać w pokoju izolacyjnym przeznaczonym dla Gości, oddzielonym od pokoju Gościa, u którego wykryto COVID-19. Jeżeli chora osoba nie zostanie skierowana do szpitala i nie ma w rodzinie osoby odpowiedzialnej za opiekę takiej osoby wtedy pacjentowi należy zapewnić odpowiednią opiekę. Do opieki nad pacjentem powinien być wyznaczony odpowiednio przeszkolony personel w zakresie zapobiegania zakażeniom i ich kontroli. Zgodnie z umową o zakwaterowaniu pacjenta, osoby chore otrzymują posiłki, napoje oraz zapewniona jest usługa sprzątania pokoi przez hotel bez wychodzenia z pokoi. Działania dotyczące obsługi izolatek są zgodne z procedurą obsługi. Z drugiej strony stan zdrowia funkcjonariusza izolującego jest stale monitorowany dla dyżurnego personelu. Goście przebywający w izolatkach w czasie trwania pandemii są obsługiwani zgodnie z protokołem usług pokoi izolacyjnych i porządkowych. Informacje powinny zostać przekazane Ministerstwu Zdrowia ALO 184 (infolinia dotycząca zakażeń COVID-19) oraz Wojewódzkiej Dyrekcji Rolnictwa i Leśnictwa (0252) 214 12 21 - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -Osobę zakażoną należy odizolować w pokoju do czasu interwencji lokalnej służby zdrowia. Pomieszczenie takie jest definiowane jako pokój kwarantanny. Pacjenci, którzy są chorzy muszą być monitorowani i zapisywani w formularzu kontrolnym pacjenta. Goście, którzy pochodzą z tej samej rodziny, co Gość, u którego zdiagnozowano Covid-19 lub przebywają w tym samym pokoju, ale nie zdiagnozowano u nich choroby, powinni również przebywać w pokoju izolacyjnym przeznaczonym dla Gości, oddzielonym od pokoju Gościa, u którego wykryto COVID-19. Jeżeli chora osoba nie zostanie skierowana do szpitala i nie ma w rodzinie osoby odpowiedzialnej za opiekę takiej osoby wtedy pacjentowi należy zapewnić odpowiednią opiekę. Do opieki nad pacjentem powinien być wyznaczony odpowiednio przeszkolony personel w zakresie zapobiegania zakażeniom i ich kontroli
29.10.2020 14:56
Hotel rodzinny Niepełnosprawni Aquapark SPA Mini Klub All Inclusive Serwis plażowy Pokoje 4 osobowe
Spędziłam tu swoją niezapomnianą podróż poślubną i na pewno będę wracać do tego hotelu z wielkim sentymentem. Bardzo luksusowy, jednocześnie miły i przytulny. Na każdym kroku widać uśmiechniętą obsługę. Jedzenie - bajka! Dużo owoców morza, mięs, warzyw... Pyszności... Wspaniała atmosfera, dookoła pełno zieleni... Cudowne miejsce, polecam!
Masz pytania o Hotel Julian Forest Suites? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00