NASZYM ZDANIEM:
Blue Marine to elegancki i luksusowy hotel usytuowany tarasowo, przy plaży, niedaleko tętniącej życiem miejscowości Hersonissos ze sklepami, barami, tawernami i klubami. Polecamy na romantyczne wakacje oraz osobom ceniącym spokój, przepiękne widoki i wysoką jakość świadczonych usług oraz miłośnikom rozrywek i życia nocnego w pobliskim Hersonissos.
GŁÓWNE ATUTY:
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
*****
Grecja / Kreta
Elegancki, ładnie urządzony, zaprasza na wspaniałe greckie wakacje. Na miejscu jest wszystko, co potrzeba do udanego wypoczynku: ładny basen o oryginalnym kształcie ryby, eleganckie restauracje i bary, a także centrum spa z krytym basenem i kuszącymi zabiegami. W sezonie dużo się tu dzieje, ekipa animatorów zaprasza na wiele rozrywek i zajęć sportowych dla dorosłych i dzieci. Do dyspozycji Gości są komfortowe, gustownie umeblowane pokoje.
ok. 6 km od centrum miejscowości AGIOS NIKOLAOS; ok. 70 km od portu lotniczego w Heraklionie, ok. 210 km od portu lotniczego w Chanii; przystanek autobusowy przy hotelu.
Blue Marine Beach, hotelowa, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, plaża oddzielona drogą (zjazd hotelową windą i przejście podziemne pod ulicą), bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR).
pięciogwiazdkowy, zadbany i nowoczesny, wybudowany w 2006 r., 1 budynek, 202 pokoje, 7 pięter, 6 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracje: Blue Aegean - kuchnia międzynarodowa, dania w formie bufetu, Olive Tree - á la carte, kuchnia śródziemnomorska, Italian - á la carte, kuchnia włoska, dostępne foteliki i menu dla dzieci, dania wegetariańskie; Panorama bar na 3. piętrze, bar Pelagos przy basenie, Theater bar, sklep z pamiątkami, biżuterią, minimarket; sala konferencyjna dla 80 osób, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: punkt internetowy, lekarz na wezwanie, fryzjer, opiekunka do dziecka (na zapytanie), pralnia.
2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 27 m², elegancki i zadbany, klimatyzowany, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, polskie programy, telefon, lodówka, zestaw do kawy/herbaty, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (suszarka na pranie); widok na morze za dopłatą.
basen główny, słona woda: ok. 300 m², gł. 0,6-1,8 m, wydzielona część dla dzieci, basen dla dzieci, słona woda, ok. 50 m², gł. 0,5-1,5 m, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); kort tenisowy z wypożyczalnią sprzętu (wymagana kaucja: 10 EUR), siatkówka plażowa, minipiłka nożna, gimnastyka w basenie organizowana przez animatorów; plac zabaw dla dzieci, miniclub (4-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci; za opłatą: centrum spa: basen kryty, słona woda, ok. 50 m², gł. 1,29-1,32 m (czynny maj-październik), zabiegi na twarz i na ciało, manicure, pedicure, sauna, hammam, jacuzzi; dyskoteka, sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.45-14.45), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w wyznaczonym barze (11.00-12.30, 16.00-17.00); lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonym miejscu (10.00-24.00); raz na pobyt kolacja w restauracji á la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja).
0030/2841091300-6, www.bluemarinehotel.gr
świadczenia hotelowe: 1. dziecko do 12 latserwis plażowyWi-Fi
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
5*
Kreta
Blue Marine Resort and Spa to pięciogwiazdkowy hotel "All Inclusive", z widokiem na błękitne wody Krety. Oferuje swoim Gościom dogodnie wyposażone pokoje w celu zapewnienia komfortu i przyjemnego pobytu w Grecji na wysokim poziomie. Wszystko co jest niezbędne, aby wypocząć, zrelaksować się i odprężyć, znajduje się w zasięgu ręki. Centrum SPA w hotelu udostępnia bogaty wybór masaży oraz zabiegi na twarz i ciało. Szereg atrakcji, zajęć rekreacyjnych i sportowych sprawia, że jest to hotel dla każdego.
6 km od Agios Nikolaos, 70 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 18000 m2.
5*
5*
2006 r. Odnowiony w 2010 r.Na terenie hotelu: restauracje, bary (5), room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), 2 baseny odkryte.
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Przy hotelu, publiczna, piaszczysta, 150 m długości, dojście do plaży tunelem.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.
Zlokalizowane w 1 budynku głównym (liczba pięter: 7)Typy pokoi:- pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon- junior suity dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- restauracje, restauracja a la carte, bary (5), cukierniaAll Inclusive(10:00-23:00)- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:45-14:45), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej- przekąski (11:30-12:30), podwieczorek (16:00-17:30) serwowane w pool barze- lody- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholoweRestauracje a la carte- płatna. Wymagana rezerwacja.- "Ya Mas" lokalna
- brodzik- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna- plac zabaw- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji- opiekunka dla dzieci (płatna)- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)- możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)
- kort do tenisa ziemnego- rakiety i piłki do tenisa ziemnego- tenis stołowy- rzutki- siatkówka plażowa- miniboisko do piłki nożnej- siłownia- lekkie animacje
- lekcje tenisa- bilard- sporty wodne na plaży- centrum SPA- talasoterapia- masaż, sauna, jacuzzi- salon piękności- łaźnia turecka- dyskotekaDODATKOWE INFORMACJEZe względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - PRZED I PO ZAKWATEROWANIU GOŚCIA- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 12 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE- Czy na leżakach są materace? - TAK- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE,ROZPAKOWANE)- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy siłownia jest czynna? - TAK- Czy mini klub jest czynny? - NIE- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - WEZWANIE LEKARZA, A W ZALEŻNOŚCI OD DIAGNOZY NASTĄPIĄ DALSZE DZIAŁANIA ZGODNE Z RZĄDOWYMI WYTYCZNYMI- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - PRZEWIEZIENIE ZAKAŻONEGO GOŚCIA NA KWARANTANNĘ DO SPECJALNIE WYZNACZONEGO HOTELU LUB TRANSPORT DO SZPITALAPODATEK TURYSTYCZNYW Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
14.04.2021 10:22
Hotel rodzinnyWi-FiPrzy plażySPADiscoSiłowniaTenisMini KlubAll InclusiveSerwis plażowySporty wodne
Pokoje 4 osobowe
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
4+* Grecja/Kreta
- kat. Exim Tours 4+* - kat. lokalna 5*
- przy plaży - ok. 6 km od centrum Agios Nikolaos - ok. 65 km od lotniska w Heraklionie - przystanek autobusowy przy hotelu
- prywatna, piaszczysto-żwirowa, łagodne zejście do morza - leżaki i parasole (bezpłatne) - masaże na plaży (płatne)
Pokój Standardowy - klimatyzacja indywidualna - TV-Sat, odtwarzacz DVD, telefon, mini lodówka - sejf (płatny), Wi-Fi (bezpłatne) - łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów, szlafroki, kapcie) - zestaw do parzenia kawy i herbaty - taras/balkon
Bezpłatne - 2 baseny zewnętrzne (morska woda) - 1 basen wewnętrzny (bezpłatny w okresie 01.04-31.05 oraz 01.-31.10) - leżaki i parasole, ręczniki plażowe - siłownia - kort tenisowy, mini koszykówka i mini piłka nożna na korcie tenisowym - siatkówka plażowa, łucznictwo, yoga, gimnastyka w wodzie - tenis stołowy, stół do gry w karty - szachy duże i małe, rzutki - dzienny i wieczorny program animacyjny Płatne - centrum SPA - pokój gier - sporty wodne na plaży
- brodzik (morska woda) - plac zabaw - miniklub (4-12 lat), animacje - opiekunka na zapytanie, za dodatkową opłatą
All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00-24:00. Raz na pobyt możliwość skorzystania z jednej z restauracji a'la carte, po uprzedniej rezerwacji.
- restauracja główna - 3 restauracje a'la carte - 4 bary - disco bar
- hotel dysponuje 202 pokojami - Wi-Fi bezpłatne na terenie hotelu - minimarket, wymiana walut, usługi pralni, przechowalnia bagażu - hotel nie akceptuje zwierząt, jest częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych - podatek płatny na miejscu kartą lub gotówką 3 za dobę, za pokój - www.bluemarinehotel.gr
Cena zawiera (PLN): bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NW, BAGAŻU, ubezpieczenia od chorób przewlekłych Europaische Reiseversicherung AG Europejskie), opłaty lotniskowe i paliwowe.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Grecja
Kreta wschodnia
– Widok na zatokę Mirabello
– Blisko centrum Agios Nikolaos – Przestronne, komfortowe pokoje– Hotel położony tarasowo
Podziwiając malowniczą zatokę z tarasu - tak można zaczynać każdy dzień wakacji w tym luksusowym hotelu. Jego tarasowa budowa idealnie wpisuje się w otoczenie zielonych wzgórz. Słynie z wybornego jedzenia oraz bogatej oferty SPA.
• ok. 6 km do centrum Agios Nikolaos
• przy plaży oddzielonej lokalną drogą
• przystanek autobusowy przy hotelu
• 60 km do lotniska w Heraklionie
• ok. 50 m od hotelu
• piaszczysto – żwirkowa
• oddzielona lokalną drogą, zjazd windą i przejście podziemne
• łagodne wejście do morza
• leżaki i parasole (bezpłatnie)
• ręczniki plażowe (bezpłatnie)
• położony tarasowo• 1 budynek (7 pięter)• recepcja (24 h)• 3 windy• 3 restauracje w hotelu w tym 2 a'la carte: włoska i grecka (płatne); "Yamas" Grill House (12:30-14:30)• 3 bary w hotelu: przy basenie, w budynku głównym i na plaży (płatny)• Wi-Fi (bezpłatnie)• 205 pokoi• kategoria lokalna 5*• Hotel nie przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową
Standard
• 2-3 os. (25-35m2)
• dostawka dla 3. osoby (wliczając dzieci do 2 lat)• klimatyzacja indywidualna• Wi-Fi (bezpłatnie)
• tv-sat, telefon, odtwarzacz DVD
• zestaw do kawy i herbaty• lodówka• sejf (bezpłatnie)
• suszarka
• szlafrok, kapcie
• balkon lub taras
• widok na morze za dopłatą
Rodzinny
• 3-4 os. (30-45m2)
• dostawka dla 3. i 4. osoby (wyłącznie dla dzieci 0-14 lat)
• 2 pomieszczenia (rozdzielone przesuwnymi drzwiami)
• Wi-Fi (bezpłatnie)
• tv-sat, telefon, odtwarzacz DVD
• zestaw do kawy i herbaty• lodówka• sejf (bezpłatnie)
• suszarka
• klimatyzacja indywidualna• szlafrok, kapcie• balkon lub taras
• widok na morze za dopłatą
Junior Suite
• 2-3 os. (ok.50m2)
• dostawka dla 3. osoby (wliczając dzieci do 2 lat)
• Wi-Fi (bezpłatnie)
• tv-sat, telefon, odtwarzacz DVD
• zestaw do kawy i herbaty• lodówka• sejf (bezpłatnie)
• suszarka• szlafrok, kapcie• klimatyzacja indywidualna
• balkon lub taras
Standard
• 2-3 os. (25-35m2)
• dostawka dla 3. osoby (wliczając dzieci do 2 lat)
• widok na morze za dopłatą
Rodzinny
• 3-4 os. (37m2)
• dostawka dla 3. i 4. osoby (wyłącznie dla dzieci 0-14 lat)
• 2 pomieszczenia (rozdzielone przesuwnymi drzwiami)
• widok na morze za dopłatą
Junior Suite
• 2-3 os. (ok.50m2)
• dostawka dla 3. osoby (wliczając dzieci do 2 lat)
• widok na morze za dopłatą
• All Inclusive Plus
• strój formalny do kolacji
All Inclusive Plus
• śniadanie, lunch, kolacja – bufet
• przekąski, hamburgery, popcorn, kanapki, sałatki (11.30–12.30)
• kawa, ciastka, kanapki(16.00–17.30)
• lody (10.00–17.30)
• lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach (10.00–23.00)
• kolacja w restauracji a la carte (1 raz/pobyt 7-dniowy/rezerwacja)• "Yamas" Grill House (2 razy lunch/pobyt 7-dniowy/rezerwacja) • dieta wegetariańska i bezglutenowa (na zapytanie)
Bezpłatnie
• 2 baseny ze słoną wodą
• jacuzzi
• kort tenisowy
• sprzęt do tenisa• siatkówka plażowa• siłownia• animacje hotelowe (dla dzieci i dorosłych)
Odpłatnie
• sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna)
• centrum spa
• kryty basen - w sezonie 2021 zamknięty
• oświetlenie kortów tenisowych
• basen
• miniklub (4-12lat) - w sezonie 2021 miniklub pozostaje zamknięty
• plac zabaw
• menu dla dzieci w restauracji
• łóżeczka dla niemowląt (na życzenie)
• krzesełka w restauracji• menu dla dzieci• opiekunka do dziecka(na życzenie, odpłatnie)• Dzieci pobyt gratis - 1. i 2. dziecko do 7 lat
• Dzieci pobyt zniżka - 1. i 2. dziecko do 14 lat
przelot samolotem Polska - Grecja - Polska, opłatę lotniskową, opłatę za wylot z lotniska lokalnego, noclegi, wyżywienie, opiekę rezydenta, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie podstawowe T.U. EUROPA (9 500 EUR), NNW (1 000 EUR) i bagażu (100 EUR).
*Wariant Podstawowy ubezpieczenia TU Europa nie zapewnia ochrony w przypadku choroby przewlekłej, szkód pod wpływem alkoholu oraz uprawiania sportów.* od dnia 1.01.2018 r. zgodnie z prawem greckim wszedł w życie podatek od noclegów, naliczany za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 4 EUR za pokój/noc
Do opisu hotelu została wystawiona errata.
Szczegóły dotyczące wprowadzonych zmian znajdują się: https://www.grecos.pl/wazne-dokumenty.
Uwaga! W przypadku powrotów w nocy (czwartek nad ranem lub poniedziałek nad ranem) wykwaterowanie z hotelu odbywa się w godzinach wyznaczonych przez hotel w dniu zakończenia doby hotelowej, informacja o terminie pobytu w hotelu znajduje się na umowie, w części USŁUGI W CENIE , PKT.1 TERMIN .
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Kreta - Lassithi
* blisko plaży* bezpłatne Wi-Fi* na spokojny wypoczynek
Pierwsza linia brzegowa, wybór komfortowych pokoi, wspaniałe widoki na morze, rozrywka, usługi na wysokim poziomie. Polecany dla par i dla rodzin z dziećmi.• parking• 2 baseny z wodą morską• darmowe Wi-Fi na całym terenie• sala konferencyjna• SPA EUPHORIA (płatne, gabinety masażu, sauna, jacuzzi, łaźnia turecka, siłownia)• bary• restauracje Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.
• wyspa Kreta• 6 km od Agios Nikolaos• 70 km od lotniska w Heraklionie
• publiczna• przy hotelu• przejście przez drogę• piaszczysta• parasole i leżaki• ręczniki plażowe
All Inclusive
202 pokoje: Singles & Doubles Inland View (~25-27 m2), Doubles Sea View (~30 m2), Family Rooms Sea View (~42 m2), Family Rooms Deluxe Sea View (~45 m2), Junior Suites Sea View (~44 m2). W pokojach: klimatyzacja, telewizja satelitarna, mini lodówka, telefon, Wi-Fi, sejf (bezpłatnie), łazienka/prysznic, suszarka do włosów, szlafroki i kapcie, ekspres do kawy/herbaty, balkon/taras.Single & Double Inland View: łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze.Double Sea View: podwójne łóżko lub 2 pojedyncze.Family Room Sea View: łóżko podwójne, za ścianą 2 łóżka pojedyncze.Family Room Deluxe Sea View: łóżko podwójne, za ścianą - 2 łóżka pojedyncze.Junior Suite Sea View: podwójne łóżko, oddzielona część dzienna z sofą.Powitalnego drinka.Codzienne sprzątanie pokoi, zmiana pościeli 3 razy w tygodniu.
Sport i rozrywka:• sporty wodne na plaży płatne• koszykówka• siatkówka• tenis stołowy• mini piłka nożna• tenis• gigantyczne szachy• bilard (płatny)• automat do gier (płatny)Dla dzieci:• brodzik z morską wodą• plac zabaw• mini klub (4-12 lat)• menu• niania (na zapytanie, płatna)
All inclusive 2018Restauracja głównaŚniadanie: 07:00-07:30, kontynentalne.Śniadanie: 07:30-10:00, szwedzki stół.Lunch: 12:45-14:45, szwedzki stół.Kolacja: 19:00-21:30, szwedzki stół.Restauracja a la carte Olive Tree & Marino Al Mare: 19:00-22:00, jedna kolacja w czasie pobytu bezpłatnie po wcześniejszej rezerwacji.Przy pobycie min. 7 nocy - 1 bezpłatna kolacja w każdej restauracji.Przy pobycie min. 4 nocy - 1 bezpłatna kolacja w jednej z restauracji.Napoje do posiłków bez ograniczeń: napoje bezalkoholowe, soki, piwo beczkowe, domowe wino, woda.Lokalne napoje w All Inclusive do 24:00: ouzo, raki, brandy, likier, wódka, gin, rum, whisky, tequila, koktajle alkoholowe i bezalkoholowe, napoje, soki, piwo z beczki, domowe wino, herbata, kawa, woda.Bar przy basenie: 10:00-23:00.Przekąski: 11:30-13:00.Kawa: 16:00-17:30.Lody: 10:00-18:00.Lobby bar: 17:30-01:00, all inclusive do 24:00.Bar Theater: 20:30-23:00, napoje, piwo z beczki, domowe wino, woda.Bar na plaży: 10:00-17:00, napoje, piwo z beczki, kawa, herbata, woda.Dodatkowe informacje:Check-in od 14:00 /Check-out do 12:00.Bransoletka all inclusive nie jest obowiązkowa.Program all inclusive obowiązuje od momentu zameldowania do wyjazdu z hotelu.Wszystkie napoje wymienione są w menu barów i restauracji. Soki w all incl. to gotowe soki z kartonu bądź koncentratu.Każdy gość może otrzymać maksymalnie 2 napoje przy jednym zamówieniu.Ze względów bezpieczeństwa przy basenach i na plaży napoje podawane są w plastikowych kubkach.Alkohol nie jest podawany osobom poniżej 18 lat.Zabronione jest wynoszenie jedzenia i napoi poza obszar barów i restauracji.Niektóre części hotelu mogą działać w zależności od warunków pogodowych.Godziny otwarcia barów i restauracji mogą ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe.We wszystkich restauracjach należy nosić odpowiednią odzież.Brak możliwości zakwaterowania ze zwierzętami.Hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w programie bez uprzedzenia.
0 m
Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach. Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na narty w Bułgarii.
Mouzenidis jest właścicielem floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.
Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
GRECJA
do centrum Agios Nikolaos ok. 6 km. Lotnisko w Heraklionie oddalone ok. 65 km.
od piaszczysto-żwirowej plaży oddzielony ulicą. Leżaki i parasole na plaży za opłatą, przy basenie w cenie.
hotel dysponuje 202 pokojami. Na terenie obiektu znajduje się lobby z recepcją, dwie restauracje, bary, sklep. W ogrodzie hotel posiada dwa baseny z wodą morską, oddzielny brodzik.
All Inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. W ciągu dnia przekąski, lody, kawa, herbata i ciasto. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w godzinach 10:00-23:00.
WiFi w cenie.
Pokoje dwuosobowe ok. 27 m2, klimatyzacja, telefon, TV-SAT, mini lodówka, sejf (za opłatą), łazienka z wanną lub prysznicem, WC, suszarka do włosów, balkon z widokiem na ląd. ok. 35 m2, z widokiem na morze. pokoje jednoosobowe. Pokoje rodzinne ok. 42 m2, jedno pomieszczenie, z widokiem na morze. Deluxe, ok. 48 m2, przedzielone ścianką z drzwiami łączącymi, z widokiem na morze. Junior Suite ok. 52 m2, jedno pomieszczenie, jacuzzi na balkonie, widok na morze.
siatkówka plażowa, tenis stołowy, koszykówka, tenis, strzelanie z łuku. Za opłatą bilard, oświetlenie kortów tenisowych.
za opłatą masaże, sauna, jacuzzi, łaźnia turecka.
miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat, brodzik, plac zabaw.
program animacyjny w ciągu dnia i wieczorem.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), telefoniczna lub bezpośrednia opieka rezydenta.W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba).W zależności od linii lotniczej dopłata waha się od 0 do ok 500 zł/bagaż. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), LO (Lot).
//www.nekera.pl/bezpieczne-wakacje/ Zachęcamy do sprawdzenia tych informacji przed Państwa wyjazdemTELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIMDo zaplaty na miejscu podatek turystyczny.W Grecji podatek turystyczny pobierany jest od 2018 r. Zgodnie z aktualną decyzją greckiego rządu. Opłata zostanie pobrana przez hotelarzy po przyjeździe lub wyjeździe gości. Podatek turystyczny oparty jest na klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu.W przypadku 1 * i 2 * hoteli / noclegów podatek za pokój i za noc wynosi około 0,50 EUR.W przypadku 3 * hoteli / noclegów podatek za pokój i za noc wynosi około 1,50 EUR.W przypadku 4 * hoteli / noclegów podatek za pokój i za noc wynosi około 3 EUR.W przypadku 5 * hoteli / noclegów podatek za pokój za noc wynosi około 4 EUR.(Status w momencie publikacji; może ulec zmianie)Więcej informacji udzieli Państwu pracownik biura podróży.Uwaga, hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formy wyżywienia. Niektóre promocje hotelowe obejmują tylko SC (self catering)Prosimy o każdorazowe zwracanie uwagi na formę wyżywienia.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Hotel Blue Marine Resort and Spa położony jest zaledwie kilka metrów od morza. Oprócz 2 odkrytych basenów nadmorski ośrodek oferuje 4 restauracje i spa.Ze wszystkich pokoi roztaczają się wspaniałe widoki na morze i zatokę Mirabello. Każdy klimatyzowany pokój wyposażony jest w minilodówkę, suszarkę do włosów, telewizję satelitarną i dostęp do Internetu.Hotelowe spa obejmuje kryty basen, saunę, wannę z hydromasażem i łaźnię parową. Posiada również wiele gabinetów zabiegowych. Na plaży dostępne jest zaplecze do uprawiania sportów wodnych, takich jak kajaki i narty wodne.Główna restauracja oferuje widok na basen i serwuje szeroki wybór dań kuchni greckiej i międzynarodowej. Gotowanie na żywo odbywa się w Ya Mas, typowym domu z grillem w spektakularnym miejscu z widokiem na morze. Restauracje Marino Al Mare a la carte i Olive Tree znajdują się na 5. piętrze, skąd roztaczają się zachwycające widoki na morze.Hotel Blue Marine Resort and Spa położony jest 6 km od centrum i malowniczego portu Agios Nikolaos. Heraklion oddalony jest o około 63 km.Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać ze sobą negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem do Grecji. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci powyżej 5 roku życia), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.W Grecji turyści mogą być poddani losowo testom na obecność koronawirusa na lotniskuZWOLNIENI Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY Osoby, które przyjęły pełną dawkę szczepienia (w zależności od producenta i ilości wymaganych dawek), a od ostatniej minęło przynajmniej 14 dni nie mają obowiązku przedstawienia negatywnego wyniku testu. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk z pacjent.gov oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu , na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki).Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnieni są tzw. ozdrowieńcy. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie od 2 do 9 miesięcy poprzedzających przylot do GrecjiWYMAGANE DOKUMENTY: Formularz podróżny (Passenger Locator Form) na stronie https://travel.gov.gr Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (każde dziecko/niemowlę bez względu na wiek powinno posiadać własny kod QR!!!), najpóźniej 24h przed odprawą. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.W dokumencie należy podać dane osobowe, kraj pochodzenia, miejsce przekroczenia granicy, kraje do których się podróżowało w ostatnim czasie i długości pobytu w tych krajach oraz adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - na lotnisku będzie on skanowany po wyjściu z samolotu, w przypadku podróży dojazdem własnym kod należy okazać służbom granicznym.Negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o zaszczepieniu NIE ZWALNIA z obowiązku wypełnienia formularza PLF oraz posiadania kodu QRProsimy na bieżąco śledzić wszystkie obostrzenia na stronie rządowej - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wytycznych i decyzje ministerialne.Ostatnia aktualizacja 24.05.2021
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera:- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),- bilet lotniczy,- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),- wyżywienie według wybranej opcji,- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.- standardowej opieki rezydenta.Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Ok. 6 km od centrum miejscowości AGIOS NIKOLAOS; ok. 70 km od portu lotniczego w Heraklionie, ok. 210 km od portu lotniczego w Chanii; przystanek autobusowy przy hotelu.
Blue Marine Beach, hotelowa, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, plaża oddzielona drogą (zjazd hotelową windą i przejście podziemne pod ulicą), bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR).
Elegancki, ładnie urządzony, zaprasza na wspaniałe greckie wakacje. Na miejscu jest wszystko, co potrzeba do udanego wypoczynku: ładny basen o oryginalnym kształcie ryby, eleganckie restauracje i bary, a także centrum spa z krytym basenem i kuszącymi zabiegami. W sezonie dużo się tu dzieje, ekipa animatorów zaprasza na wiele rozrywek i zajęć sportowych dla dorosłych i dzieci. Do dyspozycji Gości są komfortowe, gustownie umeblowane pokoje.
Basen główny, słona woda: ok. 300 m2, gł. 0, 6-1, 8 m, wydzielona część dla dzieci, basen dla dzieci, słona woda, ok. 50 m2, gł. 0, 5-1, 5 m, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); kort tenisowy z wypożyczalnią sprzętu (wymagana kaucja: 10 EUR), siatkówka plażowa, minipiłka nożna, gimnastyka w basenie organizowana przez animatorów; plac zabaw dla dzieci, miniclub (4-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci; za opłatą: centrum spa: basen kryty, słona woda, ok. 50 m2, gł. 1, 29-1, 32 m (czynny maj-październik), zabiegi na twarz i na ciało, manicure, pedicure, sauna, hammam, jacuzzi; dyskoteka, sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna).
Standardowy 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 27 m2, elegancki i zadbany, klimatyzowany, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, polskie programy, telefon, lodówka, zestaw do kawy/herbaty, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (suszarka na pranie); widok na morze za dopłatą.
All inclusive: Śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.45-14.45), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w wyznaczonym barze (11.00-12.30, 16.00-17.00); lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonym miejscu (10.00-24.00); raz na pobyt kolacja w restauracji a la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja).
Prosimy zwrócić uwagę iż w cenę biletu przeważnie wliczony jest tylko bagaż podręczny, natomiast bagaż rejsowy jest dodatkowo płatny. Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach lub dowodach osobistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi Klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji Klienta.Wytyczne dot. bagażu w poszczególnych liniach lotniczych są równe i wyglądają następująco:Lecąc LOT Polish Airlines (kod lotu LO) każdy pasażer może wziąć ze sobą:jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).Bagaż rejestrowany za dopłatą:- bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 300PLN/sztukaUWAGA! W przypadku rejsów z oznaczeniem c" (przykład LO8585c) bagaż rejestrowany 23 kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) wliczony jest w cenę przelotu.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriageLecąc WizzAir (kod lotu W6), każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony)Warszawa- 10 kg w cenie 380 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 550 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 710 PLN/sztukaWIZZ Priority w cenie 160 PLN/osoba w dwie stronyJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Katowice- 10 kg w cenie 350 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 530 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 720 PLN/sztukaWIZZ Priority w cenie 110 PLN/osoba w dwie stronyWybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii lotniczych WIZZ:https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazuLecąc Ryanair (kod lotu FR), każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony):Kraków-10 kg (55x40x20cm) w cenie 250 PLN/sztuka- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 400 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 120zł/osobaPasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.Poznań-10 kg (55x40x20cm) w cenie 250 PLN/sztuka- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 400 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 120zł/osobaWarszawa Modlin-10 kg (55x40x20cm) w cenie 250 PLN/sztuka- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 400 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 120zł/osobaWrocław-10 kg (55x40x20cm) w cenie 250 PLN/sztuka- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 400 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 120zł/osobaBerlin- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 450 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 210zł/osobaWybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualnaMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozuLecąc Easy Jet (kod lotu EZY) każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.Bagaż rejestrowany za (podane ceny za bagaż w dwie strony):- bagaż rejestrowany 15kg - cena 400PLN/sztuka- bagaż rejestrowany 23kg - cena 450 PLN/sztukaPodczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunkiWażne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.
W związku z panującą na świecie pandemią wirusa Covid19 i częstymi zmianami dot. warunków wyjazdu i powrotu do kraju prosimy o śledzenie na bieżąco informacji dla podróżujących: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Zachecamy róznież do rejestracji w systemie MSZ Odyseusz (https://odyseusz.msz.gov.pl/). System w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych sytuacji za granicą, umożliwi kontakt MSZ z Państwem w celu przekazania informacji lub udzielenia pomocy przez właściwą placówkę dyplomatyczno-konsularną.
Jest bezwzględny obowiązek zarejestrowania swojej podróży na stronie https://travel.gov.gr/#/ dla wszystkich osób wjeżdżających do Grecji (Passenger Locator Form).Formularz należy wypełnić co najmniej 24 godziny przed odprawą (najpóźniej w dniu poprzedzającym wylot- do godziny 22:00). Po wypełnianiu formularza PLF wygenerowany zostanie kod QR, który należy okazać przy odprawie biletowej oraz przy przekraczaniu granicy z Grecją (drogą powietrzną, lądową i morską). Kod należy wydrukować lub zapisać w formie elektronicznej, by służby graniczne mogły go zeskanować. W formularzu PLF należy podać adres pobytu w Grecji lub plan podróży na najbliższe 7 dni. Każdy dorosły oraz każde dziecko powinno posiadać własny kod QR.Podróżnym nieposiadającym kodu QR linie lotnicze mogą odmówić wejścia na pokład samolotu. Za niedopełnienie powyższego obowiązku władze greckie mają prawo nałożyć na podróżnego grzywnę w wysokości 500 euro.W sprawach związanych funkcjonowaniem PLF i generowania kodów QR proszę kontaktować się z infolinią greckiego Ministerstwa Ochrony obywatela dzwoniąc na numer: +30 215 560 51 51.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
****
Kreta/Heraklion, Grecja
Goście mogą rozgościć się w jednym ze 180 przytulnych pokoi. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, wypożyczalnia samochodów i pobudka na życzenie. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku podwójnym. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio, odtwarzacz DVD i Wi-Fi. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Łazienki dysponują prysznicem, wanną i jacuzzi. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego, siatkówkę plażową i strzelanie z łuku. Aqua fitness to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Studio fitness, tenis stołowy i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy saunę, łaźnię parową, salon piękności, zabiegi masażu i talasoterapię, jak również za dodatkową opłatą spa i łaźnię turecką. Obiekt oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym program animacyjny, dyskotekę, miniklub i night-club.
Obiekt oferuje szeroką gamę wariantów żywieniowych. Do wyboru jest nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Hotel oferuje przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie są powszechnie używane karty kredytowe.
Opis został przetłumaczony automatycznie. Wszelkie prawa zastrzeżone GIATA 2004 – 2020
Prosimy o zwrócenie uwagi na rodzaj zarezerwowanego przelotu. W zależności od linii lotniczej limity bagażu głównego mogą wynosić od 30 kg do 0 kg/osoba. (standardowo przy przelotach czarterowych wynoszą 20 kg/osoba).
Nie polecam tego hotelu. Jedzenie naprawdę nie było smaczne. Brak sprzętu plażowego-tragedia. Trzeba było za niego zapłacić i jeszcze samemu przetransportować na plaże. Obsługa -wiele do życzenia. Parking płatny, nawet w Gołębiu można zostawić samochód na niepłatnym parkingu. SUPER LOKALIZACJA-cisz, spokój i bliskość plaży to duży plus!!! Okropne pizze w tym hotelu. Wogóle jedzenie pozostawia wiele do życzenia.
Hotel na bardzo dobrym poziomie z bajecznymi widokami. Zdecydowanie dla osób szukających spokojnego wypoczynku - do miasta jest bowiem ok. 6 km. Pokoje przestronne, czyste i zadbane - nie mamy do czego się przyczepić :) Serwis i jedzenie również bardzo dobre. Szkoda tylko, że plaża taka wąska, ale widoki z basenu na tarasie wszystko rekompensowały.
Spędziliśmy 7 dni w sierpniu 2012 r. z naszym 4 letnim synkiem. Pogoda średnio ok 35 C (dwa dni bardzo wietrzne). Mix międzynarodowy, sporo Francuzów, trochę Brytyjczyków, sporo Rosjan, ale także Włochów i Żydów z Izraela. Polaków w trakcie naszego pobytu ok 20 osób. Jedzenie dobre, dość urozmaicone - oczywiście powtarzające się ale naprawdę jest z czego wyberać. W opcji all incl jest kolacja w restauracji a la carte - sliczny widok z tarasu, jedzenie rewelacyjne. Animacja może nieco głośna ale fajna choć ekipa (słowacko-włoska) kończyła w ub sezonie współpracę z tym hotelem. UWAGA! niektóre pokoje wychodzą na ... skałę z tyłu hotelu. Plaża średnia, bar przy basenie polewa uczciwie :) Do Agios Nicolaos ok 7 km (auobus raz na jakiś czas) Miasteczko w sumie ładne choć do obejrzenia w kilka godzin. W sumie polecam.
Świetny hotel,piękne widoki.Świetna obsługa również w języku polskim.Polscy animatorzy i dobre jedzenie.Zdecydowanie polecam!!!
najlepszy hotel w grecji. plaża średnia ale jak masz auto to w okolicy plaże przepiękne.
Jeżeli chodzi o jedzenie, to dobry poziom, tylko mało przypraw
Przepięknie położony na wzgórzu hotel. Pokoje jak i cały obiekt b. zadbane i czyste. Jedzenie bardzo dobre, jedyny minus to położenie, zbyt dalekie od miasteczka, ale czy to może być minusem? Rekompensatą za to niech będą przepiękne widoki na morze, góry i zatokę. Obsługa życzliwa i zawsze uśmiechnięta. Zdecydowanie polecam, kiedyś tam wrócę!
Masz pytania o Hotel Blue Marine? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00