Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
2*
Kreta
7 km od Hersonissos, 32 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 5000 m2.
2*
3*
1980 r. Odnowiony w 2016 r.Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
- Wi-Fi w lobby bezpłatne- Wi-Fi w pokojach bezpłatne
900 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 2, liczba wind: 1)Typy pokoi:- pokoje twin garden view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras- pokoje single garden view: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- restauracja główna, bary (2)
- śniadanie (07:30-09:30), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównejAll Inclusive(11:00-22:00)- śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
- bilard- masażDODATKOWE INFORMACJEZe względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 2 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, WSPÓŁPRACA Z CENTRUM MEDYCZNYM W POBLIŻU HOTELU- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK, WSPÓŁPRACA Z CENTRUM MEDYCZNYM W POBLIŻU HOTELUPODATEK TURYSTYCZNYW Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
21.07.2021 09:52
Wi-FiAll InclusiveSerwis plażowy
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Kameralny hotel, na północnym wybrzeżu Krety otoczony bujnym ogrodem.
Hotel położony jest w samym sercu miasteczka Malia ok. 600m od piaszczystej plaży (serwis plażowy płatny), ok.32 km od międzynarodowego lotniska w Heraklionie.
Całodobowa recepcja, restauracja, bar przy basenie, WiFi na terenie hotelu w częściach wspólnych, sala TV, ogród, parking, przechowalnia bagażu. Odpłatnie: sejf pralnia, kantor wymiany walut, budki telefoniczne.
Hotel posiada 106 pokoi z łazienką ( prysznic, suszarka do włosów) i balkonem lub tarasem. W każdym pokój jest mini lodówka, klimatyzacja (płatna). Podłogi z kamiennych płytek.
BB - Śniadania w formie bufetu.
Basen o nieregularnym kształcie z tarasem słonecznym, pokój gier, miejsce na ognisko.
Wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dla niemowląt (na życzenie).
.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
**
SF2
* Hotel położony w miejscowości Malia na Krecie w odległości 32km od lotniska w Heraklionie.
* Piaszczysta w odległości około 900 m od hotelu z płatnym dostępem do leżaków i parasoli.
* 106 pokoi; * Typy pokoi: standardowe; * Wyposażenie: telefon, klimatyzacja (płatna 50 euro za tydzień) , łazienka z wc, suszarka do włosów, balkon lub taras.
* Bar z przekąskami przy plaży.
* BB - śniadania serwowane w formie bufetu.
* Duży zewnętrzny basen o nieregularnym kształcie z dostępem do leżaków i parasoli; * Odpłatnie: bilard, sporty wodne na plaży.
* Na specjalne życzenie Gości dostępne łóżeczka dla niemowląt oraz wysokie krzesełka.
* W bliskiej odległości sklepy, dyskoteki, restauracje, puby; lobby, recepcja, sejf w recepcji (płatny), pokój z telewizorem, kawiarenka internetowa (płatna), dostęp do Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych (bezpłatny), w odległości około 20 m przystanek autobusowy. W recepcji na zapytanie dostępne: żelazko, deska do prasowania, lodówka (płatna).
* Czysty i schludny hotel położony w otoczeniu bujnego ogrodu. Polecamy głównie młodym osobom, które chcą korzystać z nocnych rozrywek oferowanych przez miasto oraz zwiedzić wyspę.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3
CRETA
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Kreta - Heraklion
Hotel położony jest w turystycznej miejscowości Malia. Około 800 metrów od piaszczystej plaży. Składa się z 2 budynków. Do dyspozycji gości oddaje wypielęgnowany ogród, basen oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Polecany dla osób nastawionych na korzystanie z okolicznych letnich rozrywek. To również dobra baza wypadowa do zwiedzania Krety.
Malia - bardzo popularna miejscowość turystyczna. Położona w przepięknej zatoce. Z jednej strony jest to bardzo popularny kurort wypoczynkowy z drugiej zaś teren archeologiczny z ruinami antycznego miasta, kompleksu pałacowego i świątynnego. Przepiękne piaszczyste plaże, turkusowe laguny, górzysta okolica oraz mnogość tawern, barów i klubów czynią z tego miejsca rozrywkowe miasteczko spełniające oczekiwania każdego turysty.
All Inclusive, Bed and Breakfast, Half Board
104 pokoje: Double Rooms (~18 m2).
W pokojach: klimatyzacja, mini lodówka, telefon, telewizja satelitarna, prysznic, suszarka do włosów, zestaw do kąpieli, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. łóżeczko dla niemowlaka- bezpłatnie.
Double Rooms: podwójne lub 2 łóżka pojedyncze. Rodzaj dodatkowego łóżka - standardowe/składane.
Codzienne sprzątanie pokoi, zmiana pościeli - 3 razy w tygodniu.
Half Board (HB) - śniadania i obiadokolacje.
All Inclusive:
Śniadanie: w formie bufetu od 07:30 do 09:30
Lunch: (bufet) od 12:30 do 14:00
Kolacja: (bufet) od 19:00 do 21:00 (+ kącik grecki)
Napoje w porze lunchu i kolacji - lekkie napoje, filtrowana kawa, herbata, domowe wino, woda z dystrybutora, piwo z beczki.
Bar przy basenie 11:00-17:30 - Lobby bar 18:00-23:00
Lekkie napoje, filtrowana kawa, herbata, domowe wino, woda, piwo z beczki.
Po godzinie 23:00 wszystkie napoje są dodatkowo płatne.
Hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie bez uprzedniego powiadomienia.
Hotel został odnowiony w 2018 roku.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.
Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach. Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na narty w Bułgarii.
Mouzenidis jest właścicielem floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.
Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie.
zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
Około 500m od plaży znajduje się aparthotel _MALIA HOLIDAYS. Centrum miasta znajduje się zaledwie kilka kroków od hotelu. Hotel wyposażony jest w Wi-Fi, dostęp do Internetu, windę oraz salę telewizyjną. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród oraz basen (czynny przez cały rok), gdzie leżaki są dostępne bezpłatnie. Ponadto na zewnątrz znajduje się taras. Kosztowności możesz przechować w sejfie, a bagaż w hotelowej przechowalni. Dla rozrywki hotel oferuje bibliotekę/czytelnię. W razie potrzeby możesz skontaktować się z centrum medycznym. Palenie jest dozwolone w hotelu. Zwierzęta są akceptowane w hotelu (tylko psy i koty na życzenie). Hotel wymaga, aby wszyscy Goście wpłacili depozyt po przyjeździe.Wyżywienie Śniadania oferowane są w formie bufetu szwedzkiego. Kolacja serwowana jest również w formie bufetu.Odległości Lotnisko: ok. godz. 32km m Przystanek autobusowy: ok. godz. 50m mUwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać ze sobą negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem do Grecji. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci powyżej 5 roku życia), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.W Grecji turyści mogą być poddani losowo testom na obecność koronawirusa na lotniskuZWOLNIENI Z TESTU: OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY Osoby, które przyjęły pełną dawkę szczepienia (w zależności od producenta i ilości wymaganych dawek), a od ostatniej minęło przynajmniej 14 dni nie mają obowiązku przedstawienia negatywnego wyniku testu. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk z pacjent.gov oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu , na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki).Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnieni są tzw. ozdrowieńcy. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie od 2 do 9 miesięcy poprzedzających przylot do GrecjiWYMAGANE DOKUMENTY: Formularz podróżny (Passenger Locator Form) na stronie https://travel.gov.gr Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (każde dziecko/niemowlę bez względu na wiek powinno posiadać własny kod QR!!!), najpóźniej 24h przed odprawą. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.W dokumencie należy podać dane osobowe, kraj pochodzenia, miejsce przekroczenia granicy, kraje do których się podróżowało w ostatnim czasie i długości pobytu w tych krajach oraz adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - na lotnisku będzie on skanowany po wyjściu z samolotu, w przypadku podróży dojazdem własnym kod należy okazać służbom granicznym.Negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o zaszczepieniu NIE ZWALNIA z obowiązku wypełnienia formularza PLF oraz posiadania kodu QRProsimy na bieżąco śledzić wszystkie obostrzenia na stronie rządowej - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wytycznych i decyzje ministerialne.Ostatnia aktualizacja 24.05.2021
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera:- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),- bilet lotniczy,- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),- wyżywienie według wybranej opcji,- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.- standardowej opieki rezydenta.Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.
Masz pytania o Hotel Malia Holidays? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00