cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

Wakacje Last Minute
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
  • Hotel Malia Holidays, Kreta
1 / 12
Ocena
hotelu:
0.0 / 5
Najbliższy termin
29.09 - 03.10
już od 1476 zł / os
Sprawdź
Najtańszy termin
05.06 - 08.06
już od 1373 zł / os
Sprawdź
Udogodnienia hotelu Malia Holidays
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Blisko centrum
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu

Hotel Malia Holidays

Grecja: Kreta: Malia
Ocena hotelu Malia Holidays:
0.0 / 5
Średnia z 0 opinii
Szczegóły oceny hotelu Malia Holidays:
  • Lokalizacja
    0
  • Hotel
    0
  • Pokoje
    0
  • Wyżywienie
    0
  • Atrakcje
    i sport
    0
  • Jakość
    do ceny
    0
Najbliższy termin
  • Termin:
  • 29 września 2021
Najtańszy termin
  • Termin:
  • 05 czerwca 2022

Hotel Malia Holidays w ofercie Biura podróży:

Coral Travel

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

KATEGORIA

2*

REGION

Kreta

lokalizacja

7 km od Hersonissos, 32 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 5000 m2.

kategoria organizatora

2*

kategoria lokalna

3*

Data otwarcia

1980 r. Odnowiony w 2016 r.Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

internet

- Wi-Fi w lobby bezpłatne- Wi-Fi w pokojach bezpłatne

plaża

900 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki.

pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 2, liczba wind: 1)Typy pokoi:- pokoje twin garden view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras- pokoje single garden view: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

- restauracja główna, bary (2)

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:30-09:30), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównejAll Inclusive(11:00-22:00)- śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

z myślą o dzieciach

- krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

płatne

- bilard- masażDODATKOWE INFORMACJEZe względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 2 M2- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - NIE- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, WSPÓŁPRACA Z CENTRUM MEDYCZNYM W POBLIŻU HOTELU- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK, WSPÓŁPRACA Z CENTRUM MEDYCZNYM W POBLIŻU HOTELUPODATEK TURYSTYCZNYW Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu

21.07.2021 09:52

usługi dostępne w hotelu

Wi-FiAll InclusiveSerwis plażowy


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Coral Travel (biuro wcześniej działające pod nazwą Wezyr Holidays), które działa na polskim rynku od roku 1999. W tym czasie zdobyło grono stałych i zadowolonych klientów. Biuro Podróży Coral Travel specjalizuje się w wyjazdach do Turcji, jednak z roku na rok wzbogaca swoją ofertę o nowe kierunki. Jedną z najchętniej wybieranych przez klientów destynacji jest Grecja. Dodatkowo możemy wybrać ofertę spośród takich krajów jak Hiszpania, Bułgaria czy Egipt. Ciągły rozwój biura i pozycja jednego z największych touroperatorów w Europie zaowocował stale poszerzającą się ofertą egzotycznych wakacji, hitem są takie kierunki jak Dominikana, Kuba, Meksyk, Tajlandia, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Biuro podróży Coral Travel oferuje także atrakcyjne wakacje dla rodzin - w swoich najlepszych hotelach uruchomili bowiem polskojęzyczne animacje. Wybierać można spoód wielu ofert last minute i all inclusive.

Biuro Podróży Coral Travel to gwarancja udanych wakacji. Jako jeden z nielicznych touroperatorów na polskim rynku wdrożył system zarządzania jakością i posiada certyfikat na zgodność z normą ISO 9001:2008. Jest laureatem nagród Fair Play Turystyki Polskiej 2012, Jakość Roku 2009 i 2010, a także szczególnego wyróżnienia Jakość Roku Srebro.


Best Reisen

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Naszym zdaniem

Kameralny hotel, na północnym wybrzeżu Krety otoczony bujnym ogrodem.

Położenie

Hotel położony jest w samym sercu miasteczka Malia ok. 600m od piaszczystej plaży (serwis plażowy płatny), ok.32 km od międzynarodowego lotniska w Heraklionie.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, restauracja, bar przy basenie, WiFi na terenie hotelu w częściach wspólnych, sala TV, ogród, parking, przechowalnia bagażu. Odpłatnie: sejf pralnia, kantor wymiany walut, budki telefoniczne.

Pokoje

Hotel posiada 106 pokoi z łazienką ( prysznic, suszarka do włosów) i balkonem lub tarasem. W każdym pokój jest mini lodówka, klimatyzacja (płatna). Podłogi z kamiennych płytek.

Wyżywienie

BB - Śniadania w formie bufetu.

Sport i rozrywka

Basen o nieregularnym kształcie z tarasem słonecznym, pokój gier, miejsce na ognisko.

Dla dzieci

Wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dla niemowląt (na życzenie).

Uwagi

.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Sun&Fun

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

KATEGORIA GRECKA

**

KATEGORIA SUN & FUN HOLIDAYS

SF2

Położenie

*    Hotel położony w miejscowości Malia na Krecie w odległości 32km od lotniska w Heraklionie.

Plaża

*    Piaszczysta w odległości około 900 m od hotelu z płatnym dostępem do leżaków i parasoli.

Zakwaterowanie

*    106 pokoi; *    Typy pokoi: standardowe; *    Wyposażenie: telefon, klimatyzacja (płatna 50  euro za tydzień) , łazienka z wc, suszarka do włosów, balkon lub taras.

Restauracje i bary

*    Bar z przekąskami przy plaży.

Wyżywienie

*    BB - śniadania serwowane w formie bufetu.

Sport i rozrywka

*    Duży zewnętrzny basen o nieregularnym kształcie z dostępem do leżaków i parasoli; *    Odpłatnie: bilard, sporty wodne na plaży.

Dla dzieci

*    Na specjalne życzenie Gości dostępne łóżeczka dla niemowląt oraz wysokie krzesełka.

Pozostałe udogodnienia

*    W bliskiej odległości sklepy, dyskoteki, restauracje, puby; lobby, recepcja, sejf w recepcji (płatny), pokój z telewizorem, kawiarenka internetowa (płatna), dostęp do Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych (bezpłatny), w odległości około 20 m przystanek autobusowy. W recepcji na zapytanie dostępne: żelazko, deska do prasowania, lodówka (płatna).

Naszym zdaniem

*    Czysty i schludny hotel położony w otoczeniu bujnego ogrodu. Polecamy głównie młodym osobom, które chcą korzystać z nocnych rozrywek oferowanych przez miasto oraz zwiedzić wyspę.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Sun & Fun działającego od 2004 roku na rynku turystycznym, które sukces i wysoki poziom świadczonych usług zapewnia współpracy ze stałymi i sprawdzonymi kontrahentami. W 2017 roku biuro zmieniło właściciela, rozpoczynająć okres rozwoju pod opieką jednego z największych czeskich touroperatorów - Blue Style.

Biuro posiada bogate, wieloletnie doświadczenie w organizowaniu wakacji all inclusive do krajów takich jak Egipt, Tunezja czy Turcja. Oferuje także szeroki wybór wycieczek do Grecji, Hiszpanii i Bułgarii. Poprzez zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie oraz organizacji interesujących i profesjonalnie prowadzonych wycieczek fakultatywnych, Biuro Podróży Sun & Fun pokazuje swoim klientom w szczególny sposób piękno i bogactwo kulturowe odwiedzanych miejsc.

Każdego roku wszystkie obiekty znajdujące się w ofercie Sun & Fun kontrolowane są pod względem bezpieczeństwa i jakości usług. Kompetencje i wysoki standard obsługi Biura Podróży Sun & Fun potwierdzają liczne certyfikaty i nagrody, będące jednocześnie gwarantem bezpieczeństwa i satysfakcji klientów.


Orex

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Category

3

Region

CRETA


Hotel pochodzi z oferty Biuro Podróży Orex Travel, jednego z najnowszych biur podróży na rysnku polskim. Z powodzeniem jednak działa na rynku czeskim i słowackim, gdzie obsłużyło już tysiące zadowolonych klientów. Gwarancją udanych wakacji z Biurem Podróży Orex Travel jest przynależnosć do grupy Anex Tour, która na rynku tureckim istnieje od 18 lat, zatrudnia ponad dwa tysiące pracowników i może poszczycić się własną bazą hotelową w Turcji i Egipcie.

Biuro Podróży Orex Travel ma w swojej ofercie szeroki wybór hoteli w każdej kategorii i w popularnej opcji all inclusive w Turcji i Egipcie. Dysponuje także ofertami wakacji na Krecie oraz na Cyprze Północnym. Każda oferta wzbogacona jest o dodatkowe atrakcje takie jak wycieczki do najbardziej znanych regionów tych krajów, czy zespół wykwalifikowanych animatorów w hotelach.


Mouzenidis Travel

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Region

Kreta - Heraklion

Opis

  • bezpłatne Wi-Fi w miejscach publicznych
  • ekonomiczny
  • dobra baza wypadowa

Opis

Hotel położony jest w turystycznej miejscowości Malia. Około 800 metrów od piaszczystej plaży. Składa się z 2 budynków. Do dyspozycji gości oddaje wypielęgnowany ogród, basen oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Polecany dla osób nastawionych na korzystanie z okolicznych letnich rozrywek. To również dobra baza wypadowa do zwiedzania Krety.

  • recepcja czynna całą dobę
  • basen ze słodką wodą
  • pralnia
  • restauracja
  • bary

Polozenie

  • 1 km od starego miasta
  • 7 km od Hersonissos
  • przystanek autobusowy 50 m.
  • 32 km od centrum Heraklionu
  • 35 km od lotniska w Heraklionie

Malia - bardzo popularna miejscowość turystyczna. Położona w przepięknej zatoce. Z jednej strony jest to bardzo popularny kurort wypoczynkowy z drugiej zaś teren archeologiczny z ruinami antycznego miasta, kompleksu pałacowego i świątynnego. Przepiękne piaszczyste plaże, turkusowe laguny, górzysta okolica oraz mnogość tawern, barów i klubów czynią z tego miejsca rozrywkowe miasteczko spełniające oczekiwania każdego turysty.

Plaza

  • piaszczysta
  • 800 metrów od hotelu
  • leżaki i parasole (płatne)

Wyzywienie

All Inclusive, Bed and Breakfast, Half Board

Pokoje

104 pokoje: Double Rooms (~18 m2).

W pokojach: klimatyzacja, mini lodówka, telefon, telewizja satelitarna, prysznic, suszarka do włosów, zestaw do kąpieli, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon. łóżeczko dla niemowlaka- bezpłatnie.

Double Rooms: podwójne lub 2 łóżka pojedyncze. Rodzaj dodatkowego łóżka - standardowe/składane.

Codzienne sprzątanie pokoi, zmiana pościeli - 3 razy w tygodniu.

O wyzywieniu

Half Board (HB) - śniadania i obiadokolacje.

All Inclusive:
Śniadanie: w formie bufetu od 07:30 do 09:30
Lunch: (bufet) od 12:30 do 14:00
Kolacja: (bufet) od 19:00 do 21:00 (+ kącik grecki)
Napoje w porze lunchu i kolacji - lekkie napoje, filtrowana kawa, herbata, domowe wino, woda z dystrybutora, piwo z beczki.
Bar przy basenie 11:00-17:30 - Lobby bar 18:00-23:00
Lekkie napoje, filtrowana kawa, herbata, domowe wino, woda,  piwo z beczki.

Po godzinie 23:00 wszystkie napoje są dodatkowo płatne.

Hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie bez uprzedniego powiadomienia.

Inne informacje

Hotel został odnowiony w 2018 roku.

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.


Firma Mouzenidis powstała w roku 1995 i ma już ponad 25 lat doświadczenia w organizacji wypoczynku. Organizator posiada własną linię lotniczą Ellinair, sieć hoteli Bomo Hotels, specjalizują się również w wyjazdach incentive Avitive Mice oraz w organizacji ślubów. Główna siedziba Mouzenidis Travel znajduje się w Grecji, w mieście Saloniki, ale również posiada 14 filii w największych greckich kurortach, filie biura działają  w Atenach, Riwierze Olimpu, na Chalkidiki, Peloponezie i na wielu greckich wyspach.  Regionalna sieć firmy stale zwiększa liczbę oddziałów i na dzień dzisiejszy jest ich ponad 80 w różnych krajach i ta liczba nadal rośnie. W sezonie 2020 realizowano loty do najpopularniejszych greckich kurortów takich jak: Chalkidiki, Riwiera Olimpu, Kreta, Zakynthos a dodatkowo w ofercie jest "dojazd własny" na Cypr, do Gruzji, a zimą na  narty w Bułgarii.

Mouzenidis jest właścicielem  floty ponad 100 nowoczesnych autokarów klasy A.

Mouzenis travel oferuje możliwość skorzystania z szerokiego zakresu usług VIP dla klientów ceniących sobie komfort na lotnisku oraz luksus podczas podróży na lotniskach w Salonikach i Heraklionie. 

 

 



Oasis Tours

Szukasz wakacji do Grecji?

zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Opis kontrahenta

Około 500m od plaży znajduje się aparthotel _MALIA HOLIDAYS. Centrum miasta znajduje się zaledwie kilka kroków od hotelu. Hotel wyposażony jest w Wi-Fi, dostęp do Internetu, windę oraz salę telewizyjną. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród oraz basen (czynny przez cały rok), gdzie leżaki są dostępne bezpłatnie. Ponadto na zewnątrz znajduje się taras. Kosztowności możesz przechować w sejfie, a bagaż w hotelowej przechowalni. Dla rozrywki hotel oferuje bibliotekę/czytelnię. W razie potrzeby możesz skontaktować się z centrum medycznym. Palenie jest dozwolone w hotelu. Zwierzęta są akceptowane w hotelu (tylko psy i koty na życzenie). Hotel wymaga, aby wszyscy Goście wpłacili depozyt po przyjeździe.Wyżywienie Śniadania oferowane są w formie bufetu szwedzkiego. Kolacja serwowana jest również w formie bufetu.Odległości     Lotnisko: ok. godz. 32km m     Przystanek autobusowy: ok. godz. 50m mUwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

COVID 19

Osoby przyjeżdżające do Grecji powinny posiadać ze sobą negatywny wynik testu na obecność koronawirusa typu PCR (zaświadczenie powinno zostać sporządzone w j. angielskim). Test należy przeprowadzić nie później niż 72 godziny przed przybyciem do Grecji. Test jest obowiązkowy dla wszystkich (w tym dzieci powyżej 5 roku życia), niezależnie od sytuacji epidemiologicznej panującej w kraju wyjazdu.W Grecji turyści mogą być poddani losowo testom na obecność koronawirusa na lotniskuZWOLNIENI Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE I OZDROWIEŃCY Osoby, które przyjęły pełną dawkę szczepienia (w zależności od producenta i ilości wymaganych dawek), a od ostatniej minęło przynajmniej 14 dni nie mają obowiązku przedstawienia negatywnego wyniku testu. Należy mieć ze sobą zaświadczenie lekarskie w języku angielskim poświadczające wykonane szczepienie (wydruk z pacjent.gov oraz kartkę otrzymaną przy szczepieniu , na której znajduje się nazwa przyjętej szczepionki).Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnieni są tzw. ozdrowieńcy. Należy posiadać pozytywny wynik testu na COVID-19 (w języku angielskim) wykonany w czasie od 2 do 9 miesięcy poprzedzających przylot do GrecjiWYMAGANE DOKUMENTY: Formularz podróżny (Passenger Locator Form) na stronie https://travel.gov.gr Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (każde dziecko/niemowlę bez względu na wiek powinno posiadać własny kod QR!!!), najpóźniej 24h przed odprawą. Wygenerowany kod QR trzeba zapisać na telefonie lub wydrukować.W dokumencie należy podać dane osobowe, kraj pochodzenia, miejsce przekroczenia granicy, kraje do których się podróżowało w ostatnim czasie i długości pobytu w tych krajach oraz adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - na lotnisku będzie on skanowany po wyjściu z samolotu, w przypadku podróży dojazdem własnym kod należy okazać służbom granicznym.Negatywny wynik testu na COVID-19 lub zaświadczenie o zaszczepieniu NIE ZWALNIA z obowiązku wypełnienia formularza PLF oraz posiadania kodu QRProsimy na bieżąco śledzić wszystkie obostrzenia na stronie rządowej - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wytycznych i decyzje ministerialne.Ostatnia aktualizacja 24.05.2021

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.Ważne: Kienci zobowiązani są do zapoznania się z akutalnymi zasadami i ograniczeniami na: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE

Cena zawiera:- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),- bilet lotniczy,- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),- wyżywienie według wybranej opcji,- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.- standardowej opieki rezydenta.Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

POTWIERDZENIE REZERWACJI

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.


Zdjęcia lokalizacji (Grecja / Kreta / Malia)
Malownicze miasteczko Agios Nicolaos nad zatoką Mirabello na wyspie Kreta
Niepowtarzalna, różowa plaża Elafonisi na greckiej wyspie Kreta
Hersonissos to jedna z bardziej popularnych i rozrywkowych miejscowości na Krecie
Pałac minojski Knossos na Krecie w którym mieszkał Minotaur
Wyspa Gramvousa, dawna twierdza piratów i urzekająca, dziewicza laguna Balos
Kreta, Rejs na Spinalonga, dawną wenecką fortecę zamienioną na wyspę trędowatych
Vai Palm Beach, przepiękna karaibska plaża na Krecie
Najdłuższy w Europie Wąwóz Samaria znajduje się na wyspie Kreta i liczy ponad 18 km
Filmy hotelu Malia Holidays:
Zapraszamy do zapoznania się z filmem z hotelu Malia Holidays
https://youtu.be/WphH4jWnHic

Opinie o Hotelu Malia Holidays

Malia Holidays - możliwości zakwaterowania:

Room Double GardenView

Malia Holidays - Możliwości wyżywienia:


Malia Holidays - miasta wylotu:


Malia Holidays - możliwa długość wypoczynku:


Masz pytania o Hotel Malia Holidays? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00