zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.
3*
Bali
Hotel położony jest w południowej części wyspy Bali, w miejscowości Kedonganan. Oddalony 15 min od lotniska i 40 min od Denpasar.
Do dyspozycji Gości jest całodobowa recepcja, lobby, Wi - Fi (płatne), basen, restauracja, 2 bary, room service (7.00 - 23.00), małe centrum SPA, pralnia, opieka medyczna (na życzenie), kantor, sklep, przechowalnia bagaży.
W hotelu łącznie znajdują się 48 pokoi. Pokoje typu Standard (sypialnia, widok na ogród lub basen), pokoje Superior (sypialnia, salon wypoczynkowy, widok na ogród), Suite (sypialnia, salon wypoczynkowy, wanna, widok na ogród, oferują więcej prywatności). Wszystkie wyposażone są w indywidualne klimatyzacje, łazienki (wanna/prysznic, suszarka do włosów), zestaw do kawy herbaty, mini bar, telefon, TV sat, balkon/taras.
Hotel oferuje wyżywienie w opcji BB (śniadania), HB (2 posiłki), FB (3 posiłki) lub All Inclusive (śniadania, obiady, kolacje, przekąski, słodkości i napoje alkoholowe i bezalkoholowe). Puri Bambu - restauracja główna, serwująca dania kuchni lokalnej i międzynarodowej. Bary serwujące napoje alkoholowe i bezalkoholowe: Puri Bambu Bar, Sunken Bar .
W hotelu znajduje się małe centrum Spa oferujące zabiegi na twarz i ciało, masaże lecznicze i relaksacyjne i manicure/pedicure.
Opiekunka (płatna, na życzenie).
Muzyka na żywo.
http://www.hotelpuribambu.com/
Pod obecną marką funkcjonują od chwili połączenia dwóch marek Grupy OTI Holding na polskim rynku: Wezyr Holidays i Coral Travel Poland. To połączenie 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel Poland. Synergia rozwoju i działania scalone pod wspólną marką to wiele korzyści dla klientów, przede wszystkim bogatsza oferta oraz obsługa i serwis pod kontrolą.
Hotel położony jest we wsi Kedonganan, w pobliżu Jimbaran. Oddalony ok 20 min jazdy od plaży Kuta, ok 30 min jazdy od Nusa Dua, ok 30 min jazdy od stolicy Bali. Oddalony ok 15 min jazdy od międzynarodowego portu lotniczego w Denpasar.
piaszczysta plaża nieopodal hotelu
Ten trzygwiazdkowy hotel znajduje się w południowej części Bali w spokojnej, tradycyjnej wiosce Kedonganan w pobliżu Jimbaran. Puri Bambu 3* usytuowany wśród tropikalnego ogrodu łączy w sobie balijską architekturę z nowoczesnością. Kompleks oferuje przestronne pokoje, odkryty basen oraz centrum odnowy biologicznej. Jest idealnym wyborem dla osób szukających spokojnej oazy ale z łatwym dostępem do sklepów i klubów nocnych w Kuta.
Hotel w swojej ofercie posiada 48 pokoi o różnym standardzie. Do dyspozycji gości recepcja, restauracje, bar, basen, taras słoneczny, ogród, room service (07:00-23:00), sejf w recepcji, internet, pralnia (płatna), czyszczenie chemiczne (płatne), kantor wymiany walut, sklep z pamiątkami, butik, lekarz na wezwanie (płatna), biuro informacji turystycznej, transfer na plaże Kuta, przechowalnia bagażu, parking.
basen, tradycyjny masaż ciała (płatne), masaż i peeling ciała (płatne), manicure i pedicure
Standard - pokoje dwuosobowe z możliwością dostawki z widokiem na ogród lub basen. Do dyspozycji gości indywidualnie sterowana klimatyzacja, łóżko małżeńskie lub dwa podwójne łóżka, telewizor z kanałami międzynarodowymi, telefon, lampka nocna, mini bar, taras lub balkon. W wyposażeniu łazienki wanna z prysznicem, WC, suszarka do włosów (na życzenie), ciepła i zimna woda, kapcie. Dostawka w pokojach może być w postaci łóżka regularnego, składanego lub materaca.
BB: śniadanie amerykańskie HB: śniadanie amerykańskie i obiadokolacja. Napoje dodatkowo płatne FB: śniadanie amerykańskie, obiad i kolacja. Napoje dodatkowo płatne
Cena PLN zawiera - bilet lotniczy, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (rodzaj transferu określony przy opisie hotel w zakładce INNE WAŻNE INFORMACJE) /nie dotyczy ofert z dojazdem własnym/; zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego biura, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia na docelowej destynacji z wyłączeniem czasu trwania dojazdu), OC organizatora, VAT. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera - dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
Wiza, paszport, warunki wjazdowe: Polscy turyści mogą wjeżdżać do Indonezji bez wiz, w ramach wprowadzonego w dniu 10.06.2015 r. dekretu, w którym Indonezja jednostronnie zniosła obowiązek wizowy dla obywateli 45 krajów. Wjazd bezwizowy obejmuje okres 30 dni i nie podlega przedłużeniu. Przy wjeździe do Indonezji paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy. Na żądanie władz imigracyjnych należy okazać bilet powrotny lub bilet na dalszą podróż. Przy wjeździe do Indonezji należy posiadać przy sobie kartę kredytową, gdyż w niektórych hotelach przy kwaterowaniu wymagany jest depozyt zabezpieczajacy (blokada środków na koncie ewentualnie płatny gotówką), rozliczany przy wymeldowaniu Klientów. Podatek lotniskowy przy wyjeździe z Indonezji (nie ujęty w cenie biletu) wynosi w Indonezji 150 tys. IDR. Należy pamiętać, by mieć taką kwotę w miejscowej walucie. Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient jest odpowiedzialny za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora
Prima Holiday powstała w 2013 roku. Jednak branżowe doświadczenie zespołu obejmuje ponad 20 lat pracy na rynku wyjazdowych usług turystycznych. Jego efektem jest autorska wizja pracy z klientami Prima Holiday. Jej gwarantem jest postać założyciela i Prezesa Zarządu, p. Mahera Lili (ex. Exim Tours Polska, BeeFree).
W okresie minionych lat Prima Holiday obsłużyła ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. W kierunkowym portfolio znajduje się większość popularnych kierunków turystycznych i wiele krajów z listy tzw. turystyki egzotycznej.
Oferują wyjazdy stacjonarne i objazdowe. Wyjazdy długo i krótkoterminowe, typu City Break. Podróże rodzinne, dla par, singli, osób niepełnosprawnych. Organizują wyjazdy dedykowane i Incentive Travel. W wielu przypadkach są głównym organizatorem wyjazdu w danym kierunku, a to oznacza, że sami czarterują samoloty.
Prima Holiday spełnia wszystkie wymogi nakładane na organizatorów wyjazdów turystycznych przez Ustawę, a które sprawdzić można w Mazowieckim Urzędzie Marszałkowskim lub/i Cetralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Posiadana gwarancja ubezpieczeniowa i oraz indywidualne polisy ubezpieczeniowe dla wszystkich Klientów zapewniają najspokojniejsze wakacje pod słońcem.
***
Indonezja/Bali
w pobliżu przystanku komunikacji publicznej, ok. 400 m od plaży, ok. 10 km od centrum, ok. 6 km od lotniska, w pobliżu przystanku komunikacji publicznej.
liczba pokoi: 48, restauracje: 1, baseny odkryte: 1, bar przy basenie, sejf (płatny), room service (płatny), pralnia/czyszczenie chemiczne (płatne), internet bezprzewodowy (płatny), recepcja 24h, sklep z pamiątkami, taras słoneczny, ogród, wymiana walut, przechowalnia bagażu, butik, informacja turystyczna, opieka lekarska (płatna), parasole przy basenie, leżaki przy basenie, brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
klimatyzacja, telewizja satelitarna, mini bar (płatny), telefon, taras/balkon, łazienka z wanną lub prysznicem Typ pokoju -
W cenie zakwaterowanie w pokoju typu Standard.
Możliwość dopłaty do pokoju Superior.
publiczna, piaszczysta, parasole (płatne), leżaki (płatne).
masaże (płatne).
opiekunka (płatna).
śniadania w formie bufetu.
Łóżeczko dziecięce oraz suszarka do włosów na zapytanie (w recepcji).
3 razy dziennie kursuje bezpłatny bus w kierunku miejscowości/plaży Kuta.
Informacja o możliwych dopłatach dostępna w formularzu rezerwacji.
Obsługa w języku polskim dostępna przez cały rok.
Wizy
Wizy dla obywateli Polski udających się do Indonezji w celach turystycznych zostały zniesione. Ruch bezwizowy możliwy jest na 5 międzynarodowych lotniskach (Soekarno Hatta – Jakarta, Ngurah Rai – Bali, Kualanamu – Medan, Juanda – Surabaya oraz Hang Nadim – Batam) oraz w 4 międzynarodowych portach morskich (Sri Bintan Pura – Tanjung Pinang, Batam Center – Batam, Sekupang – Batam oraz Tanjung Uban – Tanjung Uban). W w/w portach lotniczych i morskich obywatel Polski otrzyma bezpłatne zezwolenie na wjazd do Indonezji i 30-dniowy pobyt, który nie może zostać ani przedłużony, ani zamieniony na pozwolenie na pobyt stały. Nie ma możliwości otrzymania indonezyjskiej wizy na lądowej granicy między Timorem Wschodnim a Indonezją (Atambua).
3*
Bali
Miejscowość Kedonganang, 1 km od Jimbaran, 3 km od lotniska w Denpasar. Hotel usytuowany na powierzchni: 70000 m2.
3*
3*
1990 r. Odnowiony w 2013 r.Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
150 m od hotelu.
Zlokalizowane w 7 budynkach:- budynek główny (liczba pięter: 2)- 6 aneksów (liczba pięter: 2)Typy pokoi:- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras - pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras - pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)
- śniadanie (07:00-10:00)
- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-23:00)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-23:00) Restauracje a la carte - płatna. Wymagana rezerwacja.- międzynarodowa
- brodzik- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji- opiekunka dla dzieci (płatna)- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
- masaż
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.-->Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
15.09.2023 16:08
Wi-Fi Serwis plażowy
Masz pytania o Hotel Puri Bambu? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00