Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Luksusowy hotel ukryty wśród tropikalnej roślinności, otoczony palmami kokosowymi oraz złocistą plażą. Tu można zrelaksować się w przyjemnej atmosferze, którą zapewnia fantastyczna obsługa. Atutem hotelu jest piękny basen z widokiem na ocean, a tutejsza kuchnia to prawdziwy majstersztyk!
Hotel położony jest na południowo-zachodnim wybrzeżu, przy pięknej piaszczystej plaży, 1,5 km od miejscowości Panadura, 53 kilometry od międzynarodowego lotniska oraz ok. 27 kilometrów od centrum miasta Kolombo. W pobliżu jest stacja kolejowa i autobusowa. Dogodna baza na wypady po południowo-zachodniej i centralnej wyspie (wiele historycznych miejsc).
Eleganckie lobby z całodobową recepcją, restauracja główna (serwuje dania kuchni lokalnej i międzynarodowej), restauracja Golden Silk - la carte (kuchnia chińska), bar lounge/cafeteria, bar przy basenie, sklepik z pamiątkami, sklepik z biżuterią, centrum konferencyjne, bezpłatny internet Wi-Fi, pralnia, parking.
Deluxe sea view - pokoje o powierzchni ok. 32 m kw, wyposażone w łazienkę (prysznic, suszarka, szlafrok, kosmetyki naturalne), minibar, klimatyzację, telefon, Internet Wi-Fi, telewizor z kanałami TV sat, serwis do przygotowania kawy i herbaty, sejf, balkon z widokiem na plażę/ocean.W każdym pokoju możliwość zakwaterowania max 2 osób dorosłych i 2 dzieci do 12 r.ż. (dzieci śpią na tzw. existing bedding czyli z rodzicami bądź na drugim łóżku bądź na sofie, jeśli będzie w pokoju). Możliwość maksymalnie 1 dostawki w pokoju.
BB - śniadaniaHB - śniadania i kolacje (napoje do kolacji płatne)All Inclusive - śniadania, lunche, kolacje, napoje oraz alkohole lokalne serwowane w wyznaczonych barach i restauracjach w określonych godzinach.
Basen z tarasem słonecznym równolegle do plaży, bezpłatne parasole i leżaki, centrum spa i wellness (masaże, pilingi, rytuały pielegnująco-kosmetyczne), siłownia. Niedaleko hotelu znajduje się wypożyczalnia rowerów.
Wydzielona część w basenie.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl
****
Sri Lanka / Sri Lanka
Prawdziwa egzotyka na wyciągnięcie ręki! Palmy kokosowe schylające się do oceanu i fantastyczna, piaszczysta plaża - to doskonałe miejsce na medytację i odpoczynek, a wieczorem sceneria na romantyczną kolację przy zachodzie słońca. Goście mają do dyspozycji duży basen z widokiem na ocean, restaurację gdzie można spróbować pikantnej, lankijskiej kuchni i kilka barów. Atutem hotelu są nowoczesne pokoje urządzone w minimalistycznym stylu oraz profesjonalna i zawsze pomocna obsługa.
w południowo-zachodniej części Sri Lanki, ok. 1,2 km od centrum miejscowości PANADURA, ok. 35 m od linii kolejowej, ok. 50 m od drogi lokalnej, ok. 35 km od stolicy Sri Lanki - Kolombo; ok. 80 km od lotniska w Kolombo.
Panadura, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole i leżaki.
czterogwiazdkowy, zbudowany w latach 2014-2016, 180 pokoi, 1 budynek, 3 piętra, 2 windy, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, dostępne foteliki i menu dla dzieci, dania wegetariańskie, restauracja Golden Silk - á la carte, kuchnia chińska, 3 bary, w tym przy basenie; sklepy; centrum konferencyjne dla 500 osób, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: lekarz na wezwanie, pralnia, parking; na terenie hotelu występują różnice poziomów; udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
2-os., ok. 24 m² (możliwość 1 dostawki dla dziecka), klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, lodówka, zestaw do kawy/herbaty, sejf, minibar (płatny wg konsumpcji); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; widok na morze za dopłatą.
basen, słodka woda, ok. 480 m², gł. 1,2 m, wydzielona część dla dzieci, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; animacje dla dorosłych i dzieci; centrum wellness: bezpłatnie: kryty basen, wydzielona część dla dzieci, siłownia; płatne: zabiegi pielęgnacyjne, masaże.
• osoba na wózku inwalidzkim może swobodnie poruszać się z pokoju do recepcji, restauracji, baru i ogrodu• dostępność wyodrębnionego stanowiska przy recepcji• podjazdy dla wózków inwalidzkich: główne wejście do hotelu, lobby, winda• znaki graficzne
• 5 pokoi (na zapytanie)• przestrzeń w pokoju: 18,5 m²
• przestrzeń w łazience: 5,3 m²
śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-15.00; ustalone menu), kolacja (19.00-22.30) w wyznaczonej restauracji; przekąski (10.30-12.00, 15.30-17.30), owoce (10.30-17.30) w wyznaczonym barze/restauracji; wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonym barze/restauracji (10.00-24.00); wykluczone z all inclusive: wino; wymagane noszenie opasek all inclusive.
0094/114709400, www.jetwinghotels.com
serwis plażowyWi-Fi
Masz pytania o Hotel Jie Jie Beach by Jetwing? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.