Ładny, malowniczo usytuowany hotel między brzegiem oceanu a kanałem holenderskim, składający się z 2-piętrowych pawilonów otoczonych tropikalną roślinnością. Obszerny teren, dwa baseny, wyśmienita kuchnia, bogata oferta rekreacyjna, serdeczny personel.
Na zachodnim wybrzeżu, w niewielkiej, cichej miejscowości Waikkal, ok. 15 km od od Negombo, przy piaszczystej plaży, 56 km od stolicy Colombo, ok. 20 km od lotniska.
Lobby, recepcja (24 h), 2 restauracje (główna i a'la carte - kuchnia regionalna, azjatycka, międzynarodowa), 4 bary (Aquabar z pięknym widokiem na morze, Flippers przy basenie rodzinnym, Cove Bar przy basenie relaksacyjnym, Anchor Bar przy amfiteatrze podczas wieczornych przedstawień), Sea Food Market przy plaży (raz lub dwa razy w tygodniu), kącik z przekąskami, sala z TV sat, bezpłatne Wi-Fi w kilku miejscach publicznych, zaplecze biznesowe z salą konferencyjną, terminal internetowy, sklepiki z rzemiosłem i pamiątkami, wypożyczalnia płyt DVD i książek, room service, pralnia, kantor wymiany walut.
Superior sea side - eleganckie i nowoczesne, standardowo wyposażone; klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łazienka z prysznicem lub wanną i suszarką, sejf, telewizja kablowa LCD z DVD, minibar, telefon, zestaw do kawy/herbaty, balkon lub taras z bocznym widokiem na ocean. Powierzchnia - ok. 37 m kw.
BB - ŚniadaniaHB - Śniadania i obiadokolacjeAll inclusive: śniadania, obiady, kolacje w restauracji głównej, przekąski, kawa, herbata, woda, napoje, soki, koktajle, lokalne alkohole. Podczas świat Poya Days alkohole nie są serwowane.
2 baseny z tarasem słonecznym, squash, tenis ziemny, tenis stołowy, krykiet, bilard, badminton, siatkówka plażowa, boccia, łucznictwo, aerobik, szachy ogrodowe, minigolf, rowery, kajaki, gabinet odnowy biologicznej (masaże, kosmetyka, joga), fitness club, wieczorem muzyka na żywo, przedstawienia, animacje, amfiteatr z barem.
Brodzik, pokój zabaw, animacje, menu dziecięce, łóżeczka niemowlęce.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Masz pytania o ofertę Club Dolphin? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego