Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
1/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
2/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
3/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
4/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
5/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
6/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
7/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
8/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
9/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
10/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
11/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
12/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
13/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
14/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
15/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
16/
Hotel Citrus Waskaduwa, Zachodnia Prowincja
17/
mapakliknij aby aktywować mapę

Citrus Waskaduwa
star5
Sri Lanka » Zachodnia Prowincja » Waskaduwa

  • KOD OFERTY:
    TRV807012
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Fitness/Siłownia
  • Basen odkryty
  • Dostęp do Internetu
  • Przy plaży
  • Dla rodzin z dziećmi
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • śr, 19.04.2023
  • 12:50
  • Kraków
  • czw, 20.04.2023
  • 10:25
  • Colombo
  • Powrót:
  • śr, 26.04.2023
  • 02:10
  • Colombo
  • śr, 26.04.2023
  • 11:50
  • Kraków
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 5271
  • 135
Opis oferty
  • Standard
    star
  • Lokalizacja
    Sri Lanka » Zachodnia Prowincja » Waskaduwa

Naszym zdaniem

Urokliwy hotel, piękne widoki,  wyjątkowa kuchnia, złocista plaża. Esencja luksusu.

Położenie

Przy plaży w miejscowości Waskaduwa na południowo-zachodnim wybrzeżu wyspy, ok. 6 km od miasta Kalutara, ok. 30 km od Colombo, ok. 80 km od lotniska. 

Wyposażenie

Recepcja, room service, restauracja główna Lemon Sun (dania kuchni lokalnej i międzynarodowej), restauracja Pips n' Sips (przekąski i napoje), bar przy basenie, bar przy plaży, sala konferencyjna, sklep z pamiątkami, bezpłatne Wi-Fi, kantor. 

Pokoje

Superior - przestronne (43 m2) i nowocześnie urządzone pokoje z widokiem na morze, wszystkie klimatyzowane, wyposażone w łazienkę z prysznicem i suszarką, telewizor, telefon, Wi-Fi, minibar, sejf, zestaw do kawy/herbaty, balkon.W każdym pokoju możliwość zakwaterowania max 2 osób dorosłych i 2 dzieci do 12 r.ż. (dzieci śpią na tzw. existing bedding czyli z rodzicami bądź na drugim łóżku bądź na sofie, jeśli będzie w pokoju). Możliwość maksymalnie 1 dostawki w pokoju.

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacjeAll Inclusive - śniadania, obiady i kolacje, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych miejscach i godzinach

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny, tenis stołowy, siłownia, lekki program animacyjny, zabiegi w spa. 

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.Przy wyjazdach na Sri Lankę wymagana jest wiza. Wizę wukupić można bezpośrednio na lotnsku na Sri Lance lub poprzez złożenie wniosku wizowego poprzez system ETA (Electronic Travel Authorisation). W tym celu należy zalogować się na stronie www.eta.gov.lk (zakładka Apply). Klienci muszą wypełnić wszystkie wymagane pola. Pasażer posiadający kopię zatwierdzenia ETA uprawniony jest do wjazdu na teren Sri Lanki w ciągu 90 dni od daty jego wystawienia. Pasażer na podstawie zatwierdzenia ETA otrzymuje - na lotnisku na Sri Lance, wizę dwukrotnego wjazdu, ważną 30 dni od daty przekroczenia granicy.Opłaty wizowe- przy rejestracji i wykupie przez system ETA - 35 USD za osobę (wymagana rejestracja w systemie ETA, płatności dokonuje się kartą kredytową poprzez system ETA)- przy rejestracji i wykupie na lotnisku na Sri Lance - 40 USD za osobę (rejestracja w systemie ETA nie jest wymagana, płatności dokonuje się gotówką na lotnisku na Sri Lance)Wszyscy podróżujący na Sri Lankę zobowiązani są do przełożenia w porcie lotniczym na Sri Lance- ważnego paszportu (minimum 6 miesięcy od daty powrotu)- kopii zatwierdzenia ETA (tylko w przypadku rejestracji i płatności poprzez system ETA)- biletu powrotnego- odpowiednich środków finansowych (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

COVID

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Atrakcje na świeżym powierzu

Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Zdjęcia lokalizacji (Sri Lanka / Zachodnia Prowincja)
wakacje na pięknych plażach Sri Lanki - Beruwala, Bentota, Negombo, Unawatuna
Wakacje na Sri Lance, słonie w Pinnawali
Kolorowe rybackie łodzie rybackie na plażach Sri Lanki
Atrakcja turystyczna Sri Lanki czyli rybacy na palach
Wakacje na Sri Lance, plantacje cejlońskiej herbaty
Wycieczka na Sigiriya czyli Lwią Skałę na Sri Lance
Tradycyjne lankijskie maski produkowane w Galle na Sri Lance
Gwarna promenada i fort w Galle - wakacje na Sri Lance

Masz pytania o ofertę Citrus Waskaduwa? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.