cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Villa Martini, Wybrzeże Środkowe
1 / 1

Villa Martini
star3
Polska » Wybrzeże Środkowe » Międzyzdroje

  • KOD OFERTY:
    TRV729100
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 899
  • 135
Opis oferty

Opis kontrahenta

- 50 m od plaży - 1 x na pobyt słodkie popołudnie" z domowymi ciastami. - kijki do nordic walking Opis obiektu: Martini to komfortowa i przytulna willa, która oferuje wysokiej jakości zakwaterowanie i posiłki. Budynek znajduje się 30 metrów od Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach i 50 metrów od piaszczystej plaży. Lokalizacja i odległości: centrum: Międzyzdroje 2 km, sklep spożywczy: Międzyzdroje 2 km, zakupy: 300 m, dworzec kolejowy: Międzyzdroje 1,5 km, przystanek autobusowy: 1,5 m, lotnisko: Szczecin - Goleniów 50 km, port: Świnoujście 13 km, morze i plaża: 50 m. Ogólne wyposażenie: recepcja: z sejfem hotelowym 2 EUR za sztukę, hol hotelowy, W-Lan: bezpłatnie, winda, parking: płatny na miejscu, ok. 9 EUR- za samochód / dzień, restauracja, bar, obiekt dla niepalących. Wyposażenie pokoju: łóżeczko dziecięce jako dostawka możliwe we wszystkich typach pokoi, prysznic / toaleta, suszarka do włosów, wypożyczenie szlafroka: płatne na miejscu, 10 EUR za pobyt, balkon / taras, ogrzewanie, telefon, telewizja satelitarna, pokoje dla niepalących. Rodzaje pokoi / apartamentów: 2-3 osobowe -prysznic / WC / balkon, ~ 22 m, 1 osobowe- prysznic / WC / balkon, ~ 15 m, 2-3 osobowe- prysznic / WC / balkon, extra, widok na morze, ~ 22 m. Płatne na miejscu: taksa klimatyczna: ok. 0,80 EUR za osobę / noc. Usługi w strefie Fitness i Wellness: sauna 125 m, 1 x konsultacja kosmetyczna, 1x sala do ćwiczeń cardio, jacuzzi, sucha sauna z wężem Kneippa. Wyżywienie w cenie: niepełne wyżywienie, drink powitalny, śniadanie (bufet od 08:00 do 10:00), kolacja 2-daniowa (śniadanie 8:00 do 10:00, obiad 17:00 do 19:00 (zupa, 2. danie, deser) - 2 dania do wyboru, z HB plus (dodatkowe Euro 4, - za osobę: śniadanie 8:00 do 10:00, lekka przekąska w porze lunchu 13:00 (zupa lub sałatka), obiad 17: 00-19: 00 (zupa , 2. danie, deser) - wybór menu (2 dania do wyboru), pełne wyżywienie do rezerwacji: (śniadanie w godzinach 8:00 do 10:00, lunch w godzinach 13: 00-14: 00 (zupa, 2. danie, deser) - wybór menu (2 dania do wyboru), kolacja od 18:00 do 19:00, Zawarte w cenie: kijki do nordic walking. Dzieci: łóżeczko dla dziecka, fotelik do karmienia. Zwierzęta: Zwierzęta nie są akceptowane. Różne: Karty kredytowe: MasterCard, Visa. Brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Przyjazd od: 16:00, wyjazd do: 11:00. Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, serwisu, atrakcji - dodatkowo płatna.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu wg wykupionej opcji (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu. Cena nie zawiera: opieki rezydenta, kaucji, taks klimatycznych i depozytów, karnetów narciarskich (w sezonie zimowym), ubezpieczeń, dodatkowych usług płatnych na miejscu.

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Villa Martini? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego