cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Skal, Wybrzeże Zachodnie
1 / 1

Skal
star4
Polska » Wybrzeże Zachodnie » Ustronie Morskie

  • KOD OFERTY:
    TRV729508
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 789
  • 135
Opis oferty

Opis kontrahenta

- 150 m od plaży - w spokojnej części miejscowości - w pobliżu hotelu znajduje się rozległy park i liczne ścieżki rowerowe. Opis obiektu: Nowy hotel, położony zaledwie 150 metrów od morza. Znajduje się w spokojnej części miejscowości Ustronie Morskie, około 12 km od Kołobrzegu. W pobliżu hotelu znajdują się rozległy park i liczne ścieżki rowerowe. Lokalizacja i odległości: centrum: Ustronie Morskie 100 m, publiczny kryty basen: 400 m, sklep spożywczy: 50 m, zakupy: 50 m, dworzec kolejowy: Ustronie Morskie 3 km, przystanek autobusowy: 200 m, lotnisko: Goleniów 100 km, port: 1 km, morze i plaża: 150 m. Ogólne wyposażenie: recepcja, przechowalnia bagażu, lobby hotelowe, hol, sala telewizyjna, kącik internetowy: bezpłatnie, WiFi: bezpłatnie, winda, parking: za opłatą na miejscu, opłata parkingowa: od 15 do 25 PLN za dzień, sala śniadaniowa, jadalnia, restauracja , bar, kawiarnia, sklep z napojami / przekąskami, taras, trawnik rekreacyjny z możliwością opalania, parasole: bezpłatnie, sala konferencyjna, obiekt dla niepalących. Wyposażenie pokoju: łóżeczka dziecięce są dostępne jako dodatkowe łóżko we wszystkich typach pokoi, wanna lub prysznic / toaleta, suszarka do włosów, szlafrok: za opłatą na miejscu 20  PLN / 4,50 EUR za pobyt, klimatyzacja: bezpłatnie, rozkładana sofa, minibar: za opłatą na miejscu, telefon, telewizja kablowa, W-Lan: bezpłatnie, Internetem: bezpłatnie, sejf: za opłatą na miejscu 20 PLN / 5 EUR za pobyt), pokoje dla niepalących. Rodzaje pokoi / apartamentów: 2-4 osobowe- wanna / prysznic / toaleta, max. 2 dorosłych + 2 dzieci do 14,9 lat, ~ 30 m, 1 osobowe- wanna / prysznic / toaleta, ~ 30 m. Płatne na miejscu: taksa klimatyczna: 1 EUR za osobę / noc, od 7 do 18,9 lat 0,50 EUR za dziecko / noc. Strefa wellness: 250 m, łaźnia parowa, sauna, sauna fińska, jacuzzi, pokój relaksacyjny, korzystanie z basenu i sauny przez 1 godzinę na osobę / dzień w aquaparku Helios" w Ustroniu Morskim, 1 x grota solna (ok. 45 minut), 1 x zabiegi spa (czas trwania ok. 15-20 minut) na pobyt (np. masaż pleców, maska algowa, masaż gorącymi kamieniami, kąpiel solankowa, elektroterapia, kąpiel błotna itp., zgodnie ze szczegółowymi informacjami na miejscu), od pobytu 5 noclegów: 1 x dodatkowa jaskinia solna (ok. 45 min.), 10% zniżki na różne masaże i zabiegi spa, godziny otwarcia: 9:00 - 21:00. Płatne w strefie fitness i wellness: solarium, centrum urody, masaże, relaks w pomieszczeniu Słoneczna łąka", godziny otwarcia: od 9:00 do 21:00. Wszelkie płatne i bezpłatne usługi w strefie welness mogą być zmienione zgodnie z zarządzeniem dyreckcji. Pakiet welness należy potwierdzić przy robieniu rezerawacji.Wyżywienie w cenie: niepełne wyżywienie HP, drink powitalny, śniadanie (bufet) kolacja (bufet), Wyżywienie płatne: 10% zniżki w restauracji i barze z wyborem dań z karty, napoje do kolacji. Zawarte w cenie: sala fitness, muzyka na żywo raz w tygodniu wieczorem. Płatne na miejscu: wypożyczalnia rowerów: w zależności od dostępności. Dzieci: łóżeczko dla dziecka, bawialnia, fotelik do karmienia, specjalne menu dla dzieci- na zapytanie, płatne. Zwierzęta: 10 EUR /za noc płatne na miejscu, bez pokarmu. Różne: Karty kredytowe: MasterCard, Visa, American Express. Przyjazd od: 16:00, wyjazd do: 11:00. Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, serwisu, atrakcji - dodatkowo płatna.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu wg wykupionej opcji (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu. Cena nie zawiera: opieki rezydenta, kaucji, taks klimatycznych i depozytów, karnetów narciarskich (w sezonie zimowym), ubezpieczeń, dodatkowych usług płatnych na miejscu.

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Skal? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego