cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Platinum Aparthotel, Kraków
1 / 1

Platinum Aparthotel
Polska » Kraków

  • KOD OFERTY:
    TRV732244
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 98
  • 135
Opis oferty

Kraj

POLSKA

Położenie

W czasie pobytu w obiekcie takim jak Platinum Aparthotel znajdziesz się w samym centrum miasta Kraków, 2 minut samochodem od atrakcji takiej jak Barbakan w Krakowie i 7 minut od miejsca takiego jak Zamek Królewski na Wawelu. Ten aparthotel znajduje się 2,9 km od atrakcji takiej jak Rynek Główny i 3,1 km od miejsca takiego jak Fabryka Schindlera.Pokoje: Poczuj się jak w domu w 12 pokojach, których wyposażenie to telewizor płaskoekranowy. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja kablowa — rozrywkę. Prywatna łazienka — wyposażenie: prysznic, bezpłatne przybory toaletowe i suszarki do włosów. Udogodnienia obejmują zestawy do parzenia kawy i herbaty i słanie łóżek oraz sprzątanie codziennie.Udogodnienia: Dostępne udogodnienia to bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i obsługa portierska. Za opłatą do dyspozycji gości jest wahadłowy autobus kursujący do pobliskich atrakcji.Gastronomia: Do dyspozycji gości: restauracja i kawiarnia. W obiekcie takim jak aparthotel do Twojej dyspozycji pozostaje także obsługa pokojowa (w określonych godzinach).Dodatkowe udogodnienia: Udogodnienia biznesowe to ekspresowe wymeldowanie, przechowalnia bagażu oraz pralnia. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę).Ważne: Następujące udogodnienia lub usługi będą niedostępne od 9 wrzesień 2020 r. do 1 marzec 2021 r. (daty mogą ulec zmianie): Restauracja Informacje dodatkowe: Dostępny jest transport z lotniska (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o skontaktowanie się z hotelem 24 godziny przed przybyciem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji. Wszyscy goście przebywający w pokojach muszą być zarejestrowani w obiekcie. Goście mogą ustalić warunki pobytu ze zwierzęciem towarzyszącym, kontaktując się w tej sprawie bezpośrednio z obiektem za pomocą informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji (obowiązuje dopłata - informacje znaleźć można w części dotyczącej opłat). Ten obiekt informuje, że na miejscu zostały wdrożone dodatkowe procedury utrzymania czystości i bezpieczeństwa.Obiekt jest sprzątany przez wyspecjalizowany personel; do sprzątania obiektu używa się środków dezynfekcyjnych; pomiędzy pobytami gości często dotykane powierzchnie są czyszczone środkami dezynfekcyjnymi; pościel i ręczniki są prane w temperaturze co najmniej 60°C.Dostępne bezkontaktowe zameldowanie i bezkontaktowe wymeldowanie.Pomiędzy kolejnymi rezerwacjami każdy pokój jest wolny przez co najmniej 24 godziny. Opłaty: Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania: Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 100 PLN za pojazd (w jedną stronę) Opłata za parkowanie w okolicy: 40 PLN za dzień (24 godziny na dobę) Opłata za zwierzęta domowe: 35 PLN za zwierzę, za noc Zwierzęta asystujące nie podlegają opłatom Za wcześniejsze zameldowanie pobierana będzie opłata (zależy od dostępności, kwota opłaty może być różna). Za późniejsze wymeldowanie pobierana będzie opłata (zależy od dostępności, kwota opłaty może być różna). Opłata za łóżko-dostawkę: 40 PLN za noc Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom. Inne: Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektuPrzy zameldowaniu wymaga się wpłacenia kaucji kartą kredytową, debetową lub gotówką na pokrycie kosztów dodatkowychRealizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona, zależy od dostępności określonych opcji w dniu przyjazdu gościa i może podlegać dodatkowej opłacieGoście, którzy chcą zamówić łóżeczka dziecięce, muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektuW tym obiekcie płatności przyjmowane są tylko kartami kredytowymi i kartami debetowymi; gotówka nie jest akceptowanaZabezpieczenia w obiekcie: gaśnica i system ochrony bezpieczeństwa Special Checkin Instructions: W tym hotelu nie ma recepcji. Prosimy o kontakt z obiektem na co najmniej 72 godz. przed przyjazdem w celu uzgodnienia zameldowania. Dane kontaktowe obiektu znajdują się na potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą wcześniej skontaktować się z personelem obiektu, aby otrzymać instrukcje dotyczące zameldowania i dane dostępu do kasetki. Na miejscu nie ma pracowników obsługi, goście korzystają z prywatnego wejścia, aby uzyskać dostęp do obiektu.Zakwaterowanie od: 15.00Zakwaterowanie do: o dowolnej porzeMinimalny wiek Klienta: 18Wykwaterowanie do: 11:00


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Platinum Aparthotel? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego