cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel VERANDA PAUL & VIRGINIE, Mauritius North Coast
1 / 1

VERANDA PAUL & VIRGINIE
star3
Mauritius » Mauritius North Coast

  • KOD OFERTY:
    TRV756737
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • czw, 09.12.2021
  • 18:20
  • Kraków
  • so, 11.12.2021
  • 07:00
  • Mauritius
  • Powrót:
  • czw, 16.12.2021
  • 08:50
  • Mauritius
  • czw, 16.12.2021
  • 23:10
  • Kraków
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 7572
  • 135
Opis oferty

KATEGORIA

3*+

REGION

Mauritius North Coast

lokalizacja

Grand Gaube, północne wybrzeże wyspy, 72 km od lotniska. Hotel usytuowany na powierzchni: 12550 m2.

kategoria organizatora

3*+

kategoria lokalna

3*+

Data otwarcia

2000 r. Odnowiony w 2011 r.Na terenie hotelu: restauracje, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2).

internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża

50 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, pomost. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

pokoje

Zlokalizowane w 6 budynkach:- 6 bloków (liczba pięter: 3)Typy pokoi:- pokoje comfort dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras- pokoje superior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras- pokoje privilege dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

- restauracje, restauracja a la carte, bar

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00)All Inclusive(11:00-23:00)- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-15:00), kolacja (19:00-22:00)- przekąski (12:00-14:00)- podwieczorek (15:00-17:00)- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe- pakiety urodzinowe (na życzenie)Restauracje a la carte- płatna. Wymagana rezerwacja.- LE SAINT GERAN - owoce morza

w cenie

- kort do tenisa ziemnego- oświetlenie kortów- aerobik- siłownia- animacje

płatne

- rakiety i piłki do tenisa ziemnego- sporty wodne na plaży- centrum SPA- masaż- sauna- salon piękności

Uwaga!

hotel tylko dla dorosłych.Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - TAK- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy siłownia jest czynna? - TAK- Czy mini klub jest czynny? - NIE- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK(ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?takPołączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym - w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.Na miejscu opieka tylko anglojęzycznego rezydenta lub za opłatą polskojęzyczny.

Aktualizacja opisu

12.10.2021 15:33

usługi dostępne w hotelu

Wi-FiSPASiłowniaTenisTylko dla dorosłychAll InclusiveSerwis plażowySporty wodne


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę VERANDA PAUL & VIRGINIE? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego