cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel The Windsor (Sliema), Wyspa Malta Last Minute

The Windsor (Sliema)
star4
Malta » Wyspa Malta » Sliema

  • KOD OFERTY:
    TRV779826
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Fitness/Siłownia
  • Golf
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • nd, 11.12.2022
  • 07:40
  • Modlin
  • nd, 11.12.2022
  • 10:40
  • Malta
  • Powrót:
  • czw, 15.12.2022
  • 20:15
  • Malta
  • czw, 15.12.2022
  • 23:15
  • Modlin
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1079
  • 135
Opis oferty

****Malta/Malta

ATUTY

- w pobliżu centrum Sliemy ze sklepami, restauracjami i barami- basen na dachu z ładnym widokiem na okolicę- blisko przystanku autobusowego umożliwiającego łatwe połączenie z Valettą- blisko wybrzeża i nadmorskiej promenady

NASZYM ZDANIEM

Windsor hotel to 4-gwiazdkowy obiekt o miejskim charakterze. Hotel stanowi bardzo dobrą propozycję dla osób szukających dobrej bazy do zwiedzania Malty. Zlokalizowany w Sliemie, w pobliżu licznych barów, kawiarni i restauracji a także zaledwie 50 m od ciągnącej się wzdłuż morskiego wybrzeża promenady zapewnia dostęp do wszystkiego, co może zaoferować ta jedna z najpopularniejszych miejscowości wyspy. Niewielka odległość od przystanków komunikacji miejskiej i przystani promowej umożliwia łatwy dostęp do wszystkich atrakcji turystycznych Malty oraz jej stolicy - urokliwej i tętniącej życiem za dnia i nocą Valletty. Po dniu pełnym wrażeń mamy możliwość zrelaksować się w hotelowym barze, bądź też podziwiając panoramę miasta z mieszczącego się na dachu basenu.

POŁOŻENIE

- blisko centrum Sliemy ze sklepami, restauracjami i barami- ok 50 metrów od wybrzeża i nadmorskiej promenady- ok 300 m od plaży- ok 1 km od przystani promowej do Valletty- ok 8 km od Valletty (samochód/autobus)- ok 12 km od lotniska- ok 13 km od Mdiny

PLAŻA

Skalista publiczna plaża oddalona o ok 300 m od hotelu.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Bezpłatnie: restauracja oferująca śniadania (w ramach wykupionego pakietu), basen zewnętrzny na dachu hotelu, taras słoneczny z leżakami i parasolami, basen kryty (podgrzewany od grudnia do lutego).Dodatkowo płatne: cocktail bar, sauna, sejf, zaplecze konferencyjne.

POKOJE

STANDARD przeznaczone dla 2-3 osób, wyposażone w: łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 2 łóżka pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, krzesło, szafę, minibar, TV, telefon.SUPERIOR przeznaczone dla 2-3 osób, wyposażone w: łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 2 łóżka pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, fotel, minibar, TV z płaskim ekranem, telefon, Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy/herbaty.

UDOGODNIENIA

recepcja 24hprzechowalnia bagażukantorbezpłatne Wi-Fi w lobby, barze i pokojach Superiorrestauracja śniadaniowabarbasen zewnętrzny na dachubasen kryty (podgrzewany w miesiącach grudzień - luty)taras słonecznyleżaki i parasole przy baseniesaunajacuzzipralniaopiekunka do dzieckawypożyczalnia samochodów

WYŻYWIENIE

SC / RO - oferta bez wyżywieniaBB - śniadania w hotelowej restauracji

INFORMACJE DODATKOWE

W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.

CENA ZAWIERA

- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na Maltę- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)

CENA NIE ZAWIERA

- Podatku lokalnego w wysokosci 0,5 EUR/os za każda noc pobytu (maksymalnie 5 EUR za cały pobyt)- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercieDla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair i WizzAir dopłata za bagaż wynosi:BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) - 300 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) - 450 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (10kg) - 450 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (20kg) - 650 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (32kg) - 700 ZŁ (26.10-31.03)Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH

Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Malty.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.

DOKUMENTY DO REZERWACJI

Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)- numeru polisy dosyłanej w mailuWszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.

GODZINY PRZELOTÓW

Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.

REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA"

Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.

SKŁADKA NA TURYSTYCZNY FUNDUSZ POMOCOWY

Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).- składka TFP  jest obowiązkowa- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej- składka TFP nie podlega zwrotowiSkładka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).

DODATKOWE UBEZPIECZENIE NA WYPADEK KWARANTANNY LUB IZOLACJI

Pomoc w przypadku izolacjiW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.Pomoc w przypadku kwarantannyW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

WAŻNE INFORMACJE

Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

INFORMACJA DLA PODRÓŻUJĄCYCH Z DZIEĆMI

Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę The Windsor (Sliema)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego