cellphone519195695

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Gillieru Harbour, Wyspa Malta Last Minute

Gillieru Harbour
star4
Malta » Wyspa Malta » Bugibba

  • KOD OFERTY:
    TRV779519
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Windsurfing
  • Nurkowanie
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • pt, 16.12.2022
  • 06:40
  • Katowice
  • pt, 16.12.2022
  • 09:35
  • Malta
  • Powrót:
  • pn, 19.12.2022
  • 10:10
  • Malta
  • pn, 19.12.2022
  • 12:50
  • Katowice
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1525
  • 135
Opis oferty

****Malta/Malta

ATUTY

- blisko centrum miasteczka Bugibba- bezpośrednio przy morzu- basen z pięknym widokiem na port- jedna z najstarszych restauracji na wyspie z doskonałymi owcami morza

NASZYM ZDANIEM

Położony w jednym z najpopularniejszych rejonów wyspy - w miejscowości Bugibba, nad zatoką St Pauls, 4-gwiazdkowy Gillieru Harbour Hotel oferuje swoim gościom wszystko co niezbędne aby spędzić niezapomniane wakacje na Malcie: komfortowe pokoje, basen z widokiem na port oraz wyśmienitą kuchnię, serwowaną w jednej z najstarszych restauracji na wyspie. Jego lokalizacja bezpośrednio nad morzem, w pobliżu licznych sklepów, kawiarni, restauracji oraz przystanków komunikacji miejskiej, którą możemy się dostać do wszystkich atrakcji turystycznych jest dodatkowym atutem.

POŁOŻENIE

- w rejonie St. Paul's Bay - Bugibba- bezpośrednio przy morzu w pobliżu portu- ok 600 m od centrum- ok 2 km od Narodowego Oceanarium Malty- ok 8 km od Mediny- ok 18 km od stolicy - Valetty- ok 18 km od lotniska

PLAŻA

Publiczna, piaszczysto-kamienista, ok 1 km od hotelu.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Bezpłatnie: restauracja oferująca śniadania i obiadokolacje (w zależności od wykupionej formy wyżywienia) - jedna z najstarszych na Malcie, słynąca z doskonałych owoców morza, basen położony na niewielkim cyplu wychodzącym w morze, taras słoneczny, leżaki i parasole przy basenie, Wi-Fi na terenie całego hotelu.Dodatkowo płatne: bar na tarasie, sejf w pokoju

DLA DZIECI

Brodzik, wysokie krzesła w restauracji

POKOJE

STANDARD o powierzchni ok 16 m2, przeznaczone dla maksymalnie 4 gości, standardowo wyposażone w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, krzesło, lustro do makijażu, fotel, szafę, klimatyzację, zestaw do kawy/herbaty, telefon, TV, Wi-Fi, mini bar, sejf, balkon. Widok na morze lub na miasto.

UDOGODNIENIA

recepcja 24hprzechowalnia bagażuWi-Fi na terenie całego hoteluparkingrestauracja (ryby, owoce morza, kuchnia śródziemnomorska i europejska) bar na tarasieBasenbrodzik dla dziecileżaki i parasole przy baseniesporty wodne na plaży (organizatorzy zewnętrzni)centrum nurkowe na terenie hotelu

WYŻYWIENIE

BB - śniadania serwowane w restauracji głownejHB - śniadania i obiadokolacje serwowane w restauracji głownej (napoje do kolacji dodatkowo płatne)

INFORMACJE DODATKOWE

W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.

CENA ZAWIERA

- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na Maltę- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)

CENA NIE ZAWIERA

- Podatku lokalnego w wysokosci 0,5 EUR/os za każda noc pobytu (maksymalnie 5 EUR za cały pobyt)- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercieDla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair i WizzAir dopłata za bagaż wynosi:BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) - 300 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) - 450 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (10kg) - 450 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (20kg) - 650 ZŁ (26.10-31.03)BAGAŻ WIZZ (32kg) - 700 ZŁ (26.10-31.03)Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH

Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Malty.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.

DOKUMENTY DO REZERWACJI

Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)- numeru polisy dosyłanej w mailuWszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.

GODZINY PRZELOTÓW

Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.

REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA"

Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.

SKŁADKA NA TURYSTYCZNY FUNDUSZ POMOCOWY

Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).- składka TFP  jest obowiązkowa- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej- składka TFP nie podlega zwrotowiSkładka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).

DODATKOWE UBEZPIECZENIE NA WYPADEK KWARANTANNY LUB IZOLACJI

Pomoc w przypadku izolacjiW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.Pomoc w przypadku kwarantannyW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

WAŻNE INFORMACJE

Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

INFORMACJA DLA PODRÓŻUJĄCYCH Z DZIEĆMI

Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Gillieru Harbour? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego