cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Cardor Holiday Complex, Wyspa Malta
1 / 1

Hotel Cardor Holiday Complex
star3
Malta » Wyspa Malta » Bugibba

  • KOD OFERTY:
    TRV738785
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • pn, 27.09.2021
  • 19:05
  • Kraków
  • pn, 27.09.2021
  • 21:40
  • Malta
  • Powrót:
  • pn, 04.10.2021
  • 13:55
  • Malta
  • pn, 04.10.2021
  • 16:30
  • Kraków
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1175
  • 135
Opis oferty

Naszym zdaniem

Ekonomiczny hotel miejski w miejscowości Qawra. Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Polecany zwłaszcza dla młodych i mało wymagających gości.

Położenie

W miejscowości Qawra, odległość od lotniska wynosi 20 km.

Wyposażenie

24h recepcja, restauracja, bar, basen zewnętrzny i wewnętrzny, sejf, darmowe Wi-Fi na terenie hotelu.

Pokoje

Apartment (1 bedroom) -skromnie urządzone, kilmatyzowane, wyposażone w łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę do włosów, telefon.

Wyżywienie

RO - Bez wyżywienia

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny i wewnętrzny, wieczone animacje kilka razy w tygodniu (w sezonie).

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci. 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Warunki wjazdowe do kraju

KOMUNIKAT - 10 lipca 2021Od środy 14 lipca na terytorium Malty będą wpuszczani TYLKO w pełni zaszczepieni turyści. CERTYFIKATY SZCZEPIEŃWażny jest tylko certyfikat potwierdzający pełen cykl szczepień (podwójną dawką lub pojedynczą w przypadku Johnson & Johnson) wykonany co najmniej 14 dni przed wjazdem na Maltę. Certyfikaty uznawane przez Kuratora Zdrowia Publicznego:* Maltański Certyfikat Szczepień* Certyfikat COVID UE* NHS COVID Pass Letter/Aplikacja NHS (Wielka Brytania)Następujące zaświadczenia NIE są WAŻNE:* Zaświadczenie o statusie ozdrowieńca po przebytej chorobie COVID-19* Świadectwa szczepień wydane dla 1 dawki ( dla szczepionek wymagających 2 dawek, również dla osób, które mają status ozdrowieńca COVID-19)* Świadectwa szczepień dla których nie minął termin 14 dni od podania ostatniej dawkiDZIECIDzieci w wieku 5-11 lat powinny mieć negatywny wynik testu PCR, który należy wykonać w ciągu 72 godzin przed przybyciem na Maltę. Dzieci poniżej 5.roku życia  zwolnione są z tego obowiązku. Dzieci w wieku 12 lat i starsze muszą przedstawić certyfikat potwierdzajacy pełny cykl szczepień. W każdym przypadku dzieciom mają towarzyszyć rodzice/opiekunowie  w pełni zaszczepieni. Od 14 lipca zamknięte są (do odwołania) maltańskie szkoły językowe.Podróżni, którzy nie posiadają ważnego certyfikatu szczepienia przeciw Covid-19, muszą poddać się 14-dniowej kwarantannie po przybyciu na Maltę. Kwarantannę odbywa się w hotelu wyznaczonym przez władze maltańskie. Pobyt w hotelu na kwarantannie jest odpłatny - jego koszt wynosi 1400,00 EUR (ze śniadaniem; koszty pozostałych posiłków i innych usług pokrywane są przez osobę przebywającą na kwarantannie). Z kwarantanny nie zwalnia posiadanie statusu ozdrowieńca.Podróżni, którzy nie posiadają ważnego certyfikatu szczepienia przeciw Covid-19, muszą dodatkowo - obok poddania się obowiązkowej kwarantannie po przybyciu na Maltę - posiadać negatywny wynik testu PCR wykonany w ciągu 72 godzin przed przybyciem na Maltę.UWAGAMinister Zdrowia Malty potwierdził, że szczepionka AstraZeneca z numerów serii: 4120Z001, 4120Z002 i 412Z003, znana również jako Covishield, nie będzie akceptowanym dowodem szczepienia do wjazdu na Maltę. Minister potwierdził, że jest to zgodne z zaleceniami Europejskiej Agencji Leków (EMA), których przestrzega Ministerstwo Zdrowia Malty, dodając, że wytyczne będą okresowo aktualizowane zgodnie z EMA.Komunikat 07.07.2021Posiadacze Unijnego Certyfikatu Covid (EUDCC) mogą podróżować na Maltę bez dodatkowych obostrzeń (testów, kwarantanny) pod warunkiem, że ich certyfikat zawiera jedną z poniższych informacji:Dowód szczepienia (jest ważny po upływie 14 dni od podania drugiej dawki lub po 14 dniach od podania pojedynczej dawki w przypadku szczepionki Johnson&Johnson). Akceptowane szczepionki: Pfizer, Moderna, AstraZeneca, Johnson&Johnson.LUBNegatywny wynik testu PCR wykonanego w ciągu 72 godzin przed wylotem - DOTYCZY OSÓB PODRÓŻUJĄCYCH NA MALTĘ Z KRAJÓW Z LISTY BURSZTYNOWEJ (Polska znajduje się na niej).Następujące dokumenty NIE SĄ UZNAWANE i nie zwalniają z restrykcji wjazdowych:* Zaświadczenia potwierdzające status ozdrowieńca (wyleczenia z COVID-19)* Zaświadczenia z testów innych niż PCR* Świadectwa szczepień dla szczepionek niezatwierdzonych przez Europejską Agencję Leków* Świadectwa szczepionek dla szczepień mieszanych* Świadectwa szczepienia tylko 1 dawką szczepionki wymagającej podania 2 dawek, dotyczy również ozdrowieńców* Świadectwa szczepienia wydane wcześniej niż 14 dni od podania ostatniej dawki szczepieniaAktualizacja z 29.05.2021Aktualizacja z dnia 29.05.2021  Turyści przylatujący na Maltę z krajów znajdujących się na tzw. bursztynowej liście (obecnie jest na niej także Polska) zobowiązani są do wypełnienia deklaracji oraz okazania negatywnego wyniku testu PCR na obecność koronawirusa (wykonany maks. 72 godziny wcześniej) bez względu na wiek i na status szczepień.Najnowsze aktualizacje znajdują się na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19

Warunki przelotu

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:Jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).Bagaż rejestrowany za dopłatą: - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 250PLN/sztukaPodczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.W przypadku przelotów liniami LOT wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Lecąc z WIZZ każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).    Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony)Katowice- 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 600 PLN/sztukaWarszawa- 20 kg w cenie 550 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 750 PLN/sztukaWIZZ Priority w cenie 220 PLN/osoba w dwie stronyJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.W przypadku przelotów liniami Wizz Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Lecąc Ryanair każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).    Bagaż rejestrowany za (podane ceny za bagaż w dwie strony):- 20 kg (119x119x81cm) w cenie 370 PLN/sztukaPierwszeństwo wejścia na pokład - 130zł/osobaPasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualnaMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.W przypadku przelotów liniami Ryanair wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.///Lecąc z Air Malta każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 10 kg- jeden bagaż rejestrowany - waga maksymalna 23 kgMiejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku, nie ma możliwości wcześniejszego ich wyboru.W przypadku przelotów liniami Air Malta wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. 


Opis hotelu Cardor Holiday Complex według Traveligo.pl

Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl

Opis kontrahenta

Das Cardor Holiday Complex befindet sich im Norden Maltas. Mit den umliegenden Städten Bugibba, Qwara und St. Paul's Bay wird es zu einem beliebten Treffpunkt für Touristen und Aktivurlauber. Nur 50m vom Hotelkomplex liegt der große Busbahnhof, von wo aus Sie jeden Bus nehmen können. Ebenfalls nicht weit ist die felsige Strandpromenade, wo man sich bezaubernden Spaziergängen hingeben und dabei das kristallklare Mittelmeer bestaunen kann. Cardor Holiday ist mit 29 1-Bett-Apartments ausgestattet. Jedes Apartment ist mit zwei bequemen Einzelbetten, einer Küche und einem privaten Badezimmer ausgestattet. Die Küche verfügt über einen Kühlschrank, Herd, Ofen sowie einer Grundausstattung an Geschirr und Küchenutensilien. Die Einrichtung der Zimmer weist einen Fernseher, Safe, Föhn und eine Klimaanlage auf. Allen Bewohner der Cardor Holiday complex Apartments ist es gestattet, die Freizeitmöglichkeiten des Canifor Hotels mitzubenutzen.

HOTELE

W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

PRZELOT/BAGAŻ

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.  Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY-BAGAŻ I REZYDENT

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej) i na ich prośbę mogą być odwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.



Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Cardor Holiday Complex? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego