cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Cardor Holiday Complex, Wyspa Malta
1 / 1

Hotel Cardor Holiday Complex
star2
Malta » Wyspa Malta » Bugibba

  • KOD OFERTY:
    TRV739214
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1114
  • 135
Opis oferty

Kraj

MALTA

Hotel info

wygodny i funkcjonalny aparthotel, z podstawowym serwisem usług. To propozycja niedrogiego zakwaterowania dla gości poszukujących swobody i niezależności, a jednocześnie dogodnej lokalizacji, która umożliwi odkrywanie uroków Malty. Centralna lokalizacja i dogodna komunikacja lokalna daje wiele możliwości. W okolicy znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje, a niedługi spacer dzieli obiekt od tętniącego życiem centrum Bugibby. Atutem Aparthotelu Cardor jest również sąsiedztwo Hotelu Canifor. Te siostrzane obiekty blisko ze sobą współpracują, dzięki czemu gościom aparthotelu udostępniane są niektóre usługi hotelowe jak np. taras słoneczny z basenem i restauracja. W zależności od sezonu i ilości turystów wspólna może być również recepcja czy bar. Kategoria lokalna 3***

Lokalizacja

Qawra, w okolicy liczne bary, restauracje i butiki; w niedalekiej odległości od promenady prowadzącej m.in. do Buggiba Square, ok. 500m tętniące życiem centrum kurortu Buggiba. W pobliżu obiektu przystanek komunikacji lokalnej. Lotnisko w Luqa ok. 20km.

Plaża

ok. 500m od hotelu nadbrzeżne tarasy skalne, ok. 1,5km piaszczysta plaża w Buggiba. Niewielka, publiczna, bezpłatna.

Aparthotel

31 pokoi, 6 pięter, kameralne lobby, recepcja 24h, winda, sezonowy coffee bar. Restauracja główna, lounge bar, cafteria w siostrzanym hotelu Canifor. Płatne miejsca parkingowe w okolicy.

Pokój

prosto, standardowo urządzony pokój typu apartament: (APT) - sypialnia oraz strefa dzienna z sofą, klimatyzacja (sezon letni), ogrzewanie (sezon zimowy), aneks kuchenny (kuchenka, podstawowe naczynia i sztućce), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), płatny minibar/lodówka, płatny sejf, balkon z widokiem na basen, miasto lub wewnętrzne patio. 2 osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek (sofa w części dzienej, wspólne spanie), co może jednak ograniczać komfort zakwaterowania.

Sport i rozrywka

w ramach kompleksu, w siostrzanym hotelu Canifor - przestronny taras słoneczny, kameralny basen zewnętrzny (sezon letni). Leżaki przy basenie bezpłatnie. Basen kryty (sezon zimowy, podgrzewany). Płatne - bilard, pokój gier, sauna, fitness. Cykliczne wieczory z muzyką. Bogata oferta dziennych i nocnych rozrywek w pobliskim centrum kurortu.

Dzieci

brodzik

Opcje wyżywienia

- bez wyżywienia (RO)- śniadania (BB)- śniadania, obiadokolacje (HB)- all inclusive (ALL)

All inclusive

3 posiłki główne - śniadanie, lunch, kolacja / dania kuchni lokalnej i międzynarodowej / cykliczne menu tematyczne / 11:00-23:00 napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole / leżaki przy basenie bezpłatnie. Szczegółowy zakres oraz godziny pakietu all inclusive dostępne w recepcji hotelu.

Uwagi

hotel objęty telefoniczną obsługą z językiem polskim. Lokalny rezydent język angielski. W zależności od sezonu i ilości gości serwis dostępny w sąsiednim Hotelu Canifor.

Nasza opinia

niedrogi obiekt z podstawowym serwisem usług. Swobodne zakwaterowanie w centralnej lokalizacji wyspy. Atutem jest bliska współpraca z siostrzanym hotelem Canifor 4* w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu.200809

Przewóz bagażu

limity bagażowe w zależności od linii lotniczejLOT (kod lotu LO) - duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x23cm, max waga do 8kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym.Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.Powyższe informacje nie dotyczą dzieci do lat 2 (tzw infantów). Ceny dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.

Ważne

Informujemy, iż wyniku pandemii COVID-19, mając na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu wypoczynku obowiązywać mogą restrykcyjne procedury i obostrzenia dotyczące świadczonego serwisu. Z uwagi na powyższe wprowadzone mogą zostać inne, niż standardowo dotychczas, zasady korzystania z transportu czy infrastruktury hotelowej np. maksymalna ilość pasażerów lub gości w obiekcie hotelowym, ograniczenia w serwisie sprzątającym, obowiązek zachowania dystansu, określone warunki korzystania z barów, restauracji itp. Wystąpić mogą również ograniczanie w dostępie do wybranej infrastruktury jak np. zaplecza spa, fitness, programów animacyjnych itp., a nawet częściowe lub całkowite zamknięcie obiektu. Konkretne przepisy i zarządzenia regulowane są przez instytucje międzynarodowe, a także przez lokalne władze w miejscu docelowym i Biuro Podróży ATUR sp. z o.o nie ma na nie wpływu. Staramy się na bieżąco śledzić wytyczne i niezwłocznie informować o obowiązujących restrykcjach, mając jednak na uwadze iż przepisy zmieniać mogą się bardzo dynamicznie, obostrzenia obowiązywać mogą bez wcześniejszego powiadomienia.

Informujemy również, iż zmianom ulegać mogą przepisy dotyczące przekraczania granic oraz przepisy sanitarne w poszczególnych krajach. Komunikaty dotyczące warunków podróżowania dostępne są pod adresem http

//atur.com/pl/bezpieczna-podroz

CENA ZAWIERA

Cena zawiera: bilet lotniczy | przewóz bagażu podręcznego | transfer lotnisko-hotel i hotel-lotnisko | zakwaterowanie | wyżywienie zg z wybraną opcją | składka z tytułu TFG | składka z tytułu TFP | ubezpieczenie KL 15.000 EUR, NNW 2.000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR

CENA NIE ZAWIERA

Cena nie zawiera: taksa turystyczna | opcjonalnie przewóz bagażu dodatkowego | świadczenia dodatkoweTaksa turystyczna: obowiązkowa taksa płatna na Malcie przy zakwaterowaniu. Opłata 0,5 EUR/os/dzień, max 5 EUR/os (nie dotyczy dzieci do 16 lat).


Opis hotelu Cardor Holiday Complex według Traveligo.pl

Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl

Opis kontrahenta

Das Cardor Holiday Complex befindet sich im Norden Maltas. Mit den umliegenden Städten Bugibba, Qwara und St. Paul's Bay wird es zu einem beliebten Treffpunkt für Touristen und Aktivurlauber. Nur 50m vom Hotelkomplex liegt der große Busbahnhof, von wo aus Sie jeden Bus nehmen können. Ebenfalls nicht weit ist die felsige Strandpromenade, wo man sich bezaubernden Spaziergängen hingeben und dabei das kristallklare Mittelmeer bestaunen kann. Cardor Holiday ist mit 29 1-Bett-Apartments ausgestattet. Jedes Apartment ist mit zwei bequemen Einzelbetten, einer Küche und einem privaten Badezimmer ausgestattet. Die Küche verfügt über einen Kühlschrank, Herd, Ofen sowie einer Grundausstattung an Geschirr und Küchenutensilien. Die Einrichtung der Zimmer weist einen Fernseher, Safe, Föhn und eine Klimaanlage auf. Allen Bewohner der Cardor Holiday complex Apartments ist es gestattet, die Freizeitmöglichkeiten des Canifor Hotels mitzubenutzen.

HOTELE

W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

PRZELOT/BAGAŻ

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.  Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY-BAGAŻ I REZYDENT

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej) i na ich prośbę mogą być odwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.



Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Cardor Holiday Complex? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego