cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel ST Bayview (Malta), Wyspa Malta
1 / 1

ST Bayview (Malta)
star3
Malta » Wyspa Malta » Sliema

  • KOD OFERTY:
    TRV740542
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Windsurfing
  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Blisko centrum
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Rozrywka i życie nocne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 913
  • 135
Opis oferty

Kraj

MALTA

Hotel info

malownicza zatoka portowa i kołyszące się na falach jachty oraz maltańskie, kolorowe łodzie. Z jednej strony wapienne fortyfikacje i wznosząca się na nich stolica - Valetta, z drugiej strony zatoki tętniące życiem, gwarne Gżira i Sliema. Tutaj, przy nadbrzeżnej promenadzie, usytuowany jest 3-gwazdkowy obiekt ST Bay View. Jego nazwa nawiązuje do wspaniałych widoków jakie podziwiać można z hotelowych tarasów. Doskonała lokalizacja dla tych, którzy podczas wakacji na Malcie chcą zwiedzać i odkrywać uroki wyspy. To właśnie tutaj rozpocząć można podróż autobusem turystycznym, który dowozi do najpopularniejszych zakątków. To również tutaj znajdują się przystanie statków wycieczkowych po Grand Harbour i tramwaju wodnego do Valetty. Po dniu pełnym wrażeń chwile relaksu spędzić można na tarasie słonecznym na dachu hotelu, gdzie znajduje się również basen. W okresie zimowym dostępny jest mały basen kryty. W skład ST Bay View Hotel & Apartments wchodzi budynek recepcyjny z pokojami oraz dwa sąsiednie budynki satelitarne oddalone ok. 30-50m. Tutaj znajdują się pokoje hotelowe, a także suity i apartamenty z aneksami kuchennymi. To propozycja dla tych którzy, wakacje na Malcie planują spędzić w całkowicie swobodny sposób. Kategoria lokalna 3***

Lokalizacja

Gzira, na pograniczu Sliemy, centralna lokalizacja, przy nadbrzeżnej promenadzie, w najbliższej okolicy liczne bary, restauracje i sklepy. W sąsiedztwie hotelu przystanek komunikacji lokalnej, ok. 950m początkowy przystanek autobusów turystycznych hop-on, hop-off oraz przystań tramwaju wodnego do Valetty. Lotnisko w Luqa ok. 10km.

Plaża

ok. 2km nadbrzeżne tarasy skalne. Plaże piaszczyste w północnej części wyspy.

Hotel

135 pokoi, budynek z recepcją i 2 budynki satelitarne, lobby, recepcja 24h, winda, restauracja główna, bar i cafeteria, TV lounge, sezonowo restauracja a la carte i bar przy basenie, wymiana walut, płatny kącik internetowy.

Pokój

jasny, funkcjonalnie wyposażony pokój typu standard (STD) - klimatyzacja (sezon letni), ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), płatny sejf, w większości balkon. 2-osobowy, możliwość 1 lub 2 odstawek co może jednak ograniczać komfort zakwaterowania. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego). Pokoje typu suita (SUI) oraz apartament (APT) wyposażone w aneks kuchenny - na zamówienie.

Sport i rozrywka

niewielki basen zewnętrzny (sezon letni), taras słoneczny na dachu hotelu. Leżaki przy basenie bezpłatnie. Mały basen kryty (sezon zimowy, podgrzewany), jacuzzi, fitness. Płatne - sauna, bilard. Cykliczne wieczory z muzyką. Bogata oferta dziennych i nocnych rozrywek w okolicy.

Opcje wyżywienia

- bez wyżywienia (RO)- śniadania (BB)- śniadania, obiadokolacje (HB)

Uwagi

hotel objęty telefoniczną obsługą z językiem polskim. Lokalny rezydent język angielski. W zależności od sezonu i ilości gości posiłki mogą być serwowane w postaci menu.

Nasza opinia

wyjątkową lokalizację w sercu Malty docenią wszyscy pragnący zwiedzać i odkrywać uroki wyspy. Sąsiedztwo nadmorskiej promenady, tętniących uliczek Sliemy oraz Gziry, przystanków komunikacji lokalnej oraz tramwaju wodnego to duże atuty. Wisienką na torcie są malownicze widoki z hotelowych tarasów.200805

Przewóz bagażu

limity bagażowe w zależności od linii lotniczejLOT (kod lotu LO) - duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x23cm, max waga do 8kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym.Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.Powyższe informacje nie dotyczą dzieci do lat 2 (tzw infantów). Ceny dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.

Ważne

Informujemy, iż wyniku pandemii COVID-19, mając na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu wypoczynku obowiązywać mogą restrykcyjne procedury i obostrzenia dotyczące świadczonego serwisu. Z uwagi na powyższe wprowadzone mogą zostać inne, niż standardowo dotychczas, zasady korzystania z transportu czy infrastruktury hotelowej np. maksymalna ilość pasażerów lub gości w obiekcie hotelowym, ograniczenia w serwisie sprzątającym, obowiązek zachowania dystansu, określone warunki korzystania z barów, restauracji itp. Wystąpić mogą również ograniczanie w dostępie do wybranej infrastruktury jak np. zaplecza spa, fitness, programów animacyjnych itp., a nawet częściowe lub całkowite zamknięcie obiektu. Konkretne przepisy i zarządzenia regulowane są przez instytucje międzynarodowe, a także przez lokalne władze w miejscu docelowym i Biuro Podróży ATUR sp. z o.o nie ma na nie wpływu. Staramy się na bieżąco śledzić wytyczne i niezwłocznie informować o obowiązujących restrykcjach, mając jednak na uwadze iż przepisy zmieniać mogą się bardzo dynamicznie, obostrzenia obowiązywać mogą bez wcześniejszego powiadomienia.

Informujemy również, iż zmianom ulegać mogą przepisy dotyczące przekraczania granic oraz przepisy sanitarne w poszczególnych krajach. Komunikaty dotyczące warunków podróżowania dostępne są pod adresem http

//atur.com/pl/bezpieczna-podroz

CENA ZAWIERA

Cena zawiera: bilet lotniczy | przewóz bagażu podręcznego | transfer lotnisko-hotel i hotel-lotnisko | zakwaterowanie | wyżywienie zg z wybraną opcją | składka z tytułu TFG | składka z tytułu TFP | ubezpieczenie KL 15.000 EUR, NNW 2.000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR

CENA NIE ZAWIERA

Cena nie zawiera: taksa turystyczna | opcjonalnie przewóz bagażu dodatkowego | świadczenia dodatkoweTaksa turystyczna: obowiązkowa taksa płatna na Malcie przy zakwaterowaniu. Opłata 0,5 EUR/os/dzień, max 5 EUR/os (nie dotyczy dzieci do 16 lat).


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę ST Bayview (Malta)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego