cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel 360 Hotel, Wyspa Malta
1 / 1

360 Hotel
star3
Malta » Wyspa Malta » Melieha

  • KOD OFERTY:
    TRV729001
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 729
  • 135
Opis oferty

POŁOŻENIE

Obiekt położony w miejscowości Mellieha na północy Malty Hotel znajduje się w spokojnej dzielnicy rezydencjalnej miasta, tym samym jedynie kilka minut piechotą od centrum, w którym znajdują się sklepy, restauracje, bary czy przystanek autobusowy. Międzynarodowe lotnisko ok 23 km od hotelu. 

PLAŻA

Publiczna Mellieha Bay Beach ok 700 m od hotelu. Leżaki i parasole płatne Ghadira Bay Beach piaszczysta, ok 1 km od hotelu, darmowy transfer z hotelu. Leżaki i parasole płatne

HOTEL

360 Hotel*** urządzony w nowoczesnym stylu, usytuowany jest w doskonałym miejscu na skraju miasta, ponad zatoką Ghadira Bay, dzięki czemu każdy z jego 57 komfortowych pokoi ma boczny lub pełen widok na morze. Hotel przeszedł gruntowy remont w 2020 roku, a jego otwarcie nastąpi 1 kwietnia 2021

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Całodobowa recepcja, stylowa restauracja i bar z zewnętrznym tarasem widokowym, sala konferecnycjna. 

INTERNET

Bezpłatne Wi-Fi. 

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen zewnętrzny z panoramicznym widokiem, leżaki przy basenie, basen wewnętrzny, siłownia Płatnie: SPA

DLA DZIECI

łóżeczko (na życzenie)

ZAKWATEROWANIE

Standard - dwuosobowe Superior - dwuosobowe z możliwością 1 dostawki Family - pokoje rodzinne z możliwością zakwaterowania 4 osób. Wyposażenie: łazienka, TV Sat, lodówka, klimatyzacja, Wi-Fi, balkon z bocznym (Side Sea View) lub pełnym widokiem na morze (sea View)

WYŻYWIENIE

RO - bez wyżywienia BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. 

INFORMACJE DODATKOWE

-

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy;  bagaż:  podręczny 10kg przy polączeniach low costowych (Ryanair/Wizz Air), 8 kg na połaczeniach LOTem oraz bagaż rejestrowany 23 kg na połączeniach Air Malta; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo).  Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty,  ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC)  15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)  13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę  10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair:10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.

Covid-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ . Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com. Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności. AKTUALIZACJA OD DNIA 27.10.2020 W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa władze Malty  wprowadzają kolejne ograniczenia. Od 29.10.2020 do 01.12.2020 wszystkie bary i kluby zostaną zamknięte. Dodatkowo wprowadza się zakaz sprzedaży i podawania alkoholu w godzinach od 23 do 5 rano.  AKTUALIZACJA OD DNIA 23.10.2020* od dnia 23.10 obowiązkowe testy na obecność koronawirusa przy wylocie na Maltę z lotnisk w Gdańsku i Krakowi, od 14.11.2020 podróżujący ze wszystkich lotnisk w Polsce oraz Niemczech  * obowiązek posiadania negatywnego wyniku testu na COVID-19 (test RT PCR) z wynikiem na 72 godz. przed wylotem lub poddanie się testowi na lotnisku po przylocie na Maltę (testy są bezpłatne) * do 27.10 na wynik testu na lotnisku oczekiwanie ok 2 godz * od 28.10. na wynik testu na lotnisku oczekiwanie ok 10 min (wprowadzenie szybszych testów) * w przypadku pozytywnego wyniku testu kwarantanna na koszt rządu maltańskiego DODATKOWE RESTRYKCJE OBOWIĄZUJĄCE NA MALCIE OD 19 PAŹDZIERNIKA: * obowiązek noszenia maseczek w przestrzeni publicznej i w biurach. Zwolnione są dzieci poniżej trzeciego roku życia, osoby cierpiące na choroby układu oddechowego oraz osoby trenujące fizycznie. * bary i kluby mają być zamykane o 23:00. Te ograniczenia nie dotyczą restauracji * Zwiększone grzywny i lepsze ich egzekwowanie przez odpowiednie władze (w tym MTA). * Wszystkie dotychczasowe środki dotyczące zgromadzeń publicznych i dystansu społecznego pozostają w mocy. Każdy obywatel Polski przybywający na Maltę musi dostarczyć negatywny wynik testu COVID-19 wykonanego do 72 godzin wcześniej lub poddać się bezpłatnemu badaniu po przyjeździe na Maltę (szybki test, oczekiwanie na wynik ok. 15-30 min). W przypadku pozytywnego wyniku testu turyści poddawani są kwarantanie. Rząd maltański przygotował do tego celu specjalne wybrane hotele, w których turyści spędzą czas, aż do otrzymania negatywnego wyniku, który pozwala na zakończenie kwarantanny i opuszczenie wyspy lub kontynuowanie pobytu. Podczas kwarantanny zakwaterowanie odbywa się na koszt rzadu maltańskiego natomiast wyżywienie na koszt turysty. 


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę 360 Hotel? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego