cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Oblu Select at Sangeli, Male Atol
1 / 1

Oblu Select at Sangeli
star5
Malediwy » Male Atol »

  • KOD OFERTY:
    TRV735214
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • czw, 01.07.2021
  • 21:40
  • Warszawa
  • pt, 02.07.2021
  • 15:30
  • Malediwy
  • Powrót:
  • czw, 08.07.2021
  • 11:00
  • Malediwy
  • czw, 08.07.2021
  • 19:30
  • Warszawa
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 9901
  • 135
Opis oferty

Naszym zdaniem

Wysokiej klasy hotel należący do słynącej z gościnności sieci, Atmosphere. Jego unikatowe położenie przy pięknej rafie koralowej czyni z tego miejsca raj dla nurków i miłośników obcowania z morską fauną. Bogata formuła all inclusive oraz wydzielona strefa dla dorosłych sprawi, że wypoczynek w hotelu Oblu Select pozostanie niezapomnianym.

Położenie

Północno-wschodni kraniec atolu Male, tropikalna wysepka Sangeli otoczona piaszczystą plażą. Transfer z lotniska Male zajmuje ok. 1 godziny.

Wyposażenie

Lobby w tradycyjnym stylu, całodobowa recepcja, restauracja główna (bufet),bar serwujący przekąski przy basenie, 2 restauracje a la carte, Just Grill ( specjalizująca się w potrawach z grill oraz owocach morza) oraz Simply Veg (kuchnia wegetariańska),kids club, fitness club, spa z wydzieloną strefą dla dorosłych, sklep z pamiatkami, centrum nurkowe.

Pokoje

Beach Villa - przestronna willa (81 m2) z bezpośrednim wyjściem na plażę, w otoczeniu zieleni. Urządzone we współczesnym stylu utrzymane w ciepłych i przytulnych kolorach. Wszystkie klimatyzowane i wyposażone w TV, łazienka częściowo na świeżym powietrzu. Water Villa -wille usytuowane na wodzie (75 m2) z bezpośrednim zejściem do laguny oraz prywatnym tarasem słonecznym. Wszystkie pokoje klimatyzowane, wyposażone w TV, w łazienkach do dyspozycji wanna oraz prysznic.

Wyżywienie

All Inclusive -Serenity Plan - śniadania, obiady, kolacje serwowane w restauracji głównej ( wieczory tematyczne), lokalne przekąski dostępne w godzinach 16:00-18:00, restauracje a la carte, Simply Veg, specjalizujaca sie w daniach kuchni vegańskiej, restauracja Just Grill, serwująca owoce morza oraz potrawy z grilla, nielimitowane napoje bezalkoholowe, alkoholowe oraz koktajle w  wybranych barach, mini bar z codziennie uzupełnianą wodą, piwem, winem, kawa/herbata.

Sport i rozrywka

Baseny z czego jeden usytuowany na osobnej wyspie przeznaczonej tylko dla dorosłych gości, wieczorna rozrywka, w pełni wyposażona siłownia, centrum rekreacyjne, centrum sportów wodnych nie-motorowych  (kajaki, rowery wodne,paddle) sprzęt do snurkowania, centrum nurkowe, organizowane wyprawy na ryby, klub dla dzieci.  Dodatkowona na terenie hotelu funkcjonuje dobrze wyposażone Spa, oferujące szeroki wachlarz zabiegów, masaży oraz strefę tylko dla dorosłych.

Dla nowożeńców

Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka  dla nowożeńców. Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy. Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Warunki wjazdu do kraju

Aktualizacja z 14.10.2020 Zgodnie z nowymi wytycznymi wprowadzonymi przez rząd Malediwów dnia 14.10.2020: 1) każdy pasażer w samolocie musi nosić maseczkę zakrywającą usta i nos przez cały lot (z wyjątkiem: dzieci poniżej 6 r.ż.; osób, które mają medyczne powody, aby nie nosić maski; osób spożywających posiłki i napoje; osób, które były poproszone przez załogę o zdjęcie maski); 2) każdy turysta musi mieć potwierdzoną rezerwacje hotelową na całą długość pobytu w kraju; 3) podróżni muszą okazać negatywny test PCR na COVID przed wjazdem do kraju; Próbkę do testu PCR należy pobrać nie wcześniej niż 96 godzin przed zaplanowaną godziną wylotu z pierwszego portu w drodze na Malediwy. Dzieci poniżej pierwszego roku życia są zwolnione z wymogu testu COVID. Jeśli pasażer dokonuje tranzytu podczas podróży, wstępny test PCR będzie ważny, jeśli tranzyt nie przekracza 24 godzin. Jeśli pasażer dokonuje tranzytu trwającego dłużej niż 24 godziny, musi w ciągu tego czasu przejść powtórny test PCR na 96 godzin przed wejściem na pokład w porcie tranzytowym; 4) dokument testu PCR zawierający wynik testu powinien zawierać: a) nazwisko pasażera (nazwisko jak w paszporcie) b) numer paszportu c) nazwa i adres laboratorium badawczego d) rodzaj testu określony jako test PCR e) data pobrania próbki f) wynik Test PCR należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej podczas odprawy linii lotniczych i jeśli będzie to wymagane także po przylocie do kraju; 5) wszyscy przylatujący pasażerowie powinni wypełnić i przesłać online formularz Traveller Health Declaration dostępny w portalu emigracyjnym Malediwów https://imuga.immigration.gov.mv/ w ciągu 24 godzin przed ich wyjazdem na Malediwy. Pasażerowie, którzy są zobowiązani do prezentowania wyników testu PCR po przylocie, powinni dołączyć wyniki podczas wypełniania powyższego formularza. Wszyscy przylatujący pasażerowie powinni zgłosić się do stanowiska imigracyjnego, jeśli mają gorączkę, katar, kaszel, ból gardła lub trudności w oddychaniu lub zgłosić się bezpośrednio stanowiska lnternational Border Health; 6) przy wyjeździe - na pasażerach spoczywa odpowiedzialność za spełnienie wymagań zdrowotnych obowiązujących w kraju docelowym. Jeśli jest to wymagane, pasażer musi mieć przy sobie negatywne wyniki testu PCR COVID-19 do okazania przy stanowisku odprawy na lotnisku; 7) pasażerowie odlatujący muszą zgłosić się pod numer infolinii COVID-19 - 1676, jeśli mają którykolwiek z poniższych objawów w ciągu 24 godzin od ich odlotu: - gorączka, ból gardła, katar, kaszel lub trudności w oddychaniu - muszą zweryfikować z powyższą infolinią czy jest konieczność anulowania ich aktualnej rezerwacji; 7) wszyscy odlatujący pasażerowie muszą wypełnić i przesłać online formularz Traveller Health Declaration na stronie https://imuga.immigration.gov.mv/. Formularz należy złożyć przed wylotem, ale nie wcześniej niż 24 godzin przed odlotem. Aktualizacja z 2.09.2020 Pragniemy poinformować, że zgodnie z rozporządzeniem rządu Republiki Malediwów począwszy od 10 września wszyscy Klienci podróżujący do tego kraju muszą posiadać potwierdzone negatywne wyniki testu PCR na Covid-19 w języku angielskim. Test powinien być wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed planowanym lądowaniem na Male. Nie jest wymagane robienie testu przed wylotem z Male.  Zaznaczamy, że obostrzenia mogą ulec zmianie. Więcej informacji: https://covid19.health.gov.mv/en/


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Oblu Select at Sangeli? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego